تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۸
کد مطلب : ۱۵۱۴۸۸

پوزش: بخشدار با امام جمعه دیشموک مشکلی ندارد

۱۴
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه بخشدار دیشموک برگزار شد.
حسن امیریان در نشست تودیع و معارفه رئیس شورای اداری دیشموک در سالن آموزش و پرورش اظهار کرد: جاده‌های ارتباطی دیشموک همانند راکه‌های قدیم هستند.
خط و نشان بخشدار جدید دیشموک برای مسئولان شهرستانی و استانی
بخشدار جدید دیشموک گفت: آمده‌ام تا فریاد محرومیت، مظلومیت و توسعه‌نیافتگی دیار و زادگاهم را به گوش همه مسئولان برسانم و همه می‌دانند که در گذشته دیشموک مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و از این بی‌توجهی تاریخی رنج می‌بریم.

رئیس جدید شورای اداری دیشموک با تقدیر از فرماندار کهگیلویه و حجت‌اسلام خرم‌روز و شیخ ابراهیم طاوسیان امام جمعه‌های موقت دیشموک، عنوان کرد: خادمی فردی است که در طول تاریخ کهگیلویه و بویراحمد مدیری به توانمندی وی نیامده است.
وی افزود: از آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی که نماد برجسته روحانیت استان است، تقدیر می‌کنم.
رئیس شورای اداری دیشموک ضمن تقدیر از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، گفت: بزرگواری با برکناری خود از انتخابات بزرگ بودن خود را در تاریخ کهگیلویه رقم زد.
امیریان تصریح کرد: همه می‌دانند که امیریان از کدام طیف و سیاست است و با انتخاب اینجانب به عنوان رئیس شورای اداری دیشموک محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اولیه اینجانب است.
وی تبیین کرد: آمده‌ام تا فریاد محرومیت، مظلومیت و توسعه‌نیافتگی دیار و زادگاهم را به گوش همه مسئولان برسانم و همه می‌دانند که در گذشته دیشموک مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و از این بی‌توجهی تاریخی رنج می‌بریم.
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: در گذشته به دیشموک به عنوان یک منطقه حاشیه‌ای نگاه می‌شد و خیلی از مشکلات منطقه دیشموک به این دلیل بود که در استان و شهرستان در گذشته نگاه‌های مدیریتی معطوف به مرکز بود و امروزه این مصیبت دامن یاسوج را گرفته است.
امیریان تشریح کرد: بیشتر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت نجات یافته‌اند، اما دیشموک هنوز در قعر محرومیت دست و پا می‌زند.
وی از فرماندار شهرستان کهگیلویه خواست تا نگاه ویژه‌ای به منطقه دیشموک داشته و نگاه نسبت به دیشموک در نگرش مدیریت‌های استان تغییر کند و برای همین مسئولیت را پذیرفتم و نیاز مبرم به پشتیبانی مسئولان استانی خواهم داشت.
این مسئول گفت: نگاه مسئولان به منطقه دیشموک باید نگاه اورژانسی و ویژه باشد و در اولویت اصلی برنامه‌های اینجانب خواهد بود.
وی، راه نجات دیشموک از بن‌بست را اختصاص اعتبار و بودجه به این منطقه دانست و چنین توضیح داد: دیشموک دورترین منطقه شهری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و این منطقه در بن‌بست قرار دارد.
امیریان که امروز کلید هدایت منطقه دیشموک را از دست صالح دادی‌نژاد گرفت، گفت: با توجه به اینکه مردم شهر دیشموک ۵ ساعت تا مرکز استان را باید با مسافتی خسته‌کننده بپیمایند، اما تا مرکز خوزستان فقط ۲۰ دقیقه است که تحمل این فاصله را به عشق کهگیلویه بودن تحمل خواهند کرد و مسئولان استانی باید نتیجه این تحمل را به خوبی پاسخ دهند.
وی تأکید کرد: امیدواریم که بتوانیم جاده دیشموک از سمت مارگون را با همت مسئولان اجرایی کنیم.
رئیس شورای اداری دیشموک بیان کرد: جاده‌های ارتباطی دیشموک جاده‌هایی نامناسب هستند که مهم‌ترین این جاده‌های جاده شهر دیشموک به دهدشت و جاده صیدون به دیشموک است.
وی، حیات آینده دیشموک را بستگی به اجرایی شدن سد بالیاب دانست و گفت: اگر این سد احداث شود، چندین هزار شغل به دنبال خواهد داشت.
رئیس شورای اداری دیشموک خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این سد می‌تواند در حیطه اشتغال که مهم‌ترین دغدغه دولت و نظام به شمار می‌رود تحقق پیدا کند.
این مسئول متذکر شد: اگر سد بالیاب اجرایی شود دیشموک به یک منطقه قطب کشاورزی مبدل خواهد شد و در حوزه توریستی و گردشگری دیشموک بهترین مکان‌‌هایی دارد که در همه استان‌ها بی‌نظیر است که تا به حال  معرفی نشدند.
وی تصریح کرد: دیشموک در حوزه بهداشت و درمان وضعیت مناسبی ندارد و تنها شهری است که بدون بستر درمانی خواهد بود و با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر فاقد دکتر متخصص است و حتی نیاز به متخصص نوزاد و نیاز مبرم به دندانپزشک خواهد داشت که این بی‌توجهی  شایسته مردم دیشموک نیست.
امیریان با بیان اینکه من سرباز فرماندار و استاندار هستم، متذکر شد: سلامت مردم دیشموک در خطر است و آب شرب شهر دیشموک تهدیدی است برای مردم این منطقه که اگر در اسرع وقت مورد توجه مسئولان قرار نگیرد فاجعه خواهد شد.
 
حماسه ۹ دی مختص به گروه و جناح خاصی نیست
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی مختص به گروه و جناح خاصی نیست.
جلیل حسنی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار دیشموک با بیان اینکه وحدت جامعه اسلامی خود را مدیون روحانیت هستیم، تصریح کرد: با وضعیت موجود در کشور ما روحانیون منشأ اتحاد در جامعه اسلامی هستند.
وی ادامه داد: خلق حماسه ۹ دی مختص به یک گروه و جناح خاص نیست و همه در روز ۹ دی ۸۸ با اتحاد آمدند و با حضور پرشور خود فتنه بزرگ را محکوم و سرکوب کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عده‌ای انجام یک تغییر و تحول مدیریتی را به منزله خارج شدن دولت از مسیر خود تلقی می‌کنند که این در نوع خود کار درستی نیست.
حسنی با بیان اینکه باید قانون اساسی و مردم‌سالاری را بپذیریم، تصریح کرد: این کار به ایجاد اتحاد و حضوری باشکوه در انتخابات و ثبات سیاسی منجر می‌شود.
وی متذکر شد: هدف از بحث انتخاباتی یعنی مشارکت سیاسی و با اتحاد مردم، بنابراین نباید به بهانه یک جابجایی مدیریتی دولت را بی‌تدبیر تلقی کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما با هر طیف، گروه، جناح و سلیقه‌ای در زیر سایه مقام معظم رهبری هستیم، تشریح کرد: نسبت به سیاست‌های دولت منصفانه قضاوت کنید.
حسنی در پایان با اشاره به اینکه اگر بحث تدبیر و امید نبود با توجه به کاهش نرخ نفت با مشکلات بیشتری مواجه می‌شدیم، یادآور شد: افزایش تعداد شرکت‌کننده در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نشانه نشاط، اتحاد و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
بخشدار جدید دیشموک وابسته به هیچ جناح خاصی نیست
فرماندار کهگیلویه گفت: بخشدار جدید دیشموک وابسته به هیچ جناح خاصی نیست.
سید علی پوزش در مراسم آئین تکریم و معارفه بخشدار دیشموک در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به تغییر بخشدار دیشموک، گفت: با وجود اینکه سلایق متفاوت است، اما هیچ‌کس با بخشدار سابق دیشموک مشکلی ندارد.
وی اضافه کرد: بحث جابجایی و گردش مدیریت آن هم در حوزه سیاست، یک امر بدیهی و لازم است.
فرماندار کهگیلویه، هدف از این تغییر و تحولات سیاسی را تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف عنوان کرد و افزود: وقتی از تودیع و معارفه صحبت می‌شود، یعنی تودیع به معنای رحمت و معارفه به معنی نعمت یاد می‌شود.
پوزش اضافه کرد: وقتی شخصی را معارفه می‌کنند یعنی اینکه فرصت خدمتگزاری برای وی ایجاد شده و این بهترین زمان برای خدمت به مردم است.
وی، انتخابات پیش‌رو در کهگیلویه بزرگ را به دلیل وجود بحث برجام، تجمیع انتخابات و خدمت دولت تدبیر و امید با اهمیت عنوان کرد.
فرماندار کهگیلویه تبیین کرد: بخشدار جدید دیشموک وابسته به هیچ جناح خاصی نیست و با شخصیت سیاسی قبل خود تفاوت دارد، به این دلیل که نماینده همه مردم دیشموک به عنوان بخشدار خواهد بود و در خدمت‌رسانی به همه طیف و جناح‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ نکند.
پوزش در پایان با بیان اینکه بخشدار جدید دیشموک با امام جمعه مشکلی ندارد، متذکر شد: حسن امیریان باید در برخورد با همه به صورت یکسان عمل کند و همه با هم با اتحاد به پیشرفت این منطقه کمک کنند.
*با وجود حضرت امام خامنه‌ای هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود
رئیس سابق شورای اداری دیشموک نیز گفت: تا حضرت امام خامنه‌ای را داریم هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود.
‌صالح دادی‌نژاد ‌‌با بیان اینکه اصل برای ما ولایت و نظام است، جناح‌بندی‌های سیاسی همه برای تثبیت نظام است و هر طیف و گروهی با هر تفکری همه در ۹ دی توانستند برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت دشمنان را درهم بپیچند و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند.
وی افزود: تا حضرت امام خامنه‌ای را داریم هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود.
رئیس شورای اداری سابق دیشموک گفت: سه سال و نیم در خدمت مردم فهیم، شجاع، متعصب و ولایتمدار دیشموک بوده‌ام، مردمی که ۲۹ شهید گلگون‌کفن این منطقه شاهد ولایتمداری آنها است.
وی اضافه کرد: شهدای این منطقه شاهدی بر حماسه‌های بزرگ ایل سترگ بهمئی می‌باشند و بخش مهمی از تاریخ کهگیلویه وبویراحمد به نام ایل بزرگ بهمئی ثبت شده است.
وی، در ادامه به مدت فعالیت خود در دیشموک و کارهای صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در هنگام قبول این مسئولیت، پیشنهادات زیادی را داشتم ولی به خاطر خدمت به مردم، دیشموک را برگزیدم.
وی با بیان اینکه، در مدت خدمتم به عنوان بخشدار دیشموک، شعارم ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم بوده است، تصریح کرد: همچنان بر این اصول پایبند خواهم بود.
دادی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر چه در زمان دولت احمدی‌نژاد و چه در دولت تدبیر و امید، فشارهای زیادی بر کشور بوده است و با کمبود بودجه روبرو بودیم ولی در این منطقه به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی ارائه شد.
وی، پایدار شدن آب شرب شهر دیشموک، بهره‌مندی همه محلات شهر دیشموک از نعمت آب‌ شرب، افزایش از ۳۵درصد به بیش از ۶۵درصدی آسفالت و زیرسازی راهها و در شرف آسفالت و زیرسازی بودن برخی جاده‌های روستایی دیشموک، افزایش تعداد شبکه‌های تلویزیون از ۳شبکه به ۲۰ شبکه دیجیتالی را از جمله کارهای صورت گرفته در زمان خود اظهار کرد.
وی، احداث جاده‌های عشایری مناطق رودریش و کولاب به صورت خارج از برنامه و تخصیص بودجه را از مهمترین کارهای مورد نیاز مردم عشایری عنوان و تصریح کرد: بیش از ۱۲ روستا با کمک دهیاران و استاندار بهسازی و طرح‌هادی در آنها اجرا شد.
وی با بیان اینکه، هم‌اکنون بیش از ۹۰درصد روستاهای دیشموک از آنتن‌دهی تلفن همراه ایرانسل و همراه اول بهره‌مند هستند، تصریح کرد: تشریف‌فرمایی وزیر محترم بهداشت دولت تدبیر و امید، ویزیت رایگان بیش از ۷ هزارنفر در حوزه چشم‌پزشک و دندان‌پزشک، انجام ۴۹۰ عمل جراحی چشم توسط متخصصان چشم‌پزشکی، احداث زایشگاه به دستور وزیر بهداشت از بهترین و نویدبخش‌ترین کارهای صورت گرفته شده در مدت فعالیت بنده به عنوان بخشدار دیشموک بود.
وی، طرح ۲۳۰ هکتاری درختکاری آجم دیشموک را یکی از بزرگترین طرح‌هایی دانست که قرار است بزودی به بهره‌برداری برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باحرفهایی که این همه سال ////ها داشت انتخاب ایشان باورکردنی نیست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اصلا هرحسابیه حضرات دیشموک انگار با خانواده محترم دادی نژاد رقابت دارند، طبق اخبار و شنیده های قبلی یکی از بچه های دیشموک قرار بود معاون میراث فرهنگی و جایگزین برادر بخشدار سابق دیشموک بشه وحالا اینم یک دیشموکی دیگر که جایگزین برادر بزرگ معاون سابق میراث فرهنگی شد،، اینم خود داستانیست،
نگران
Iran, Islamic Republic of
اتفقا امام جمعه بسیارباایشان وانتخابشان مخالف است.
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
۳ نفر روحانی حاضردردیشموک هیچ نگاه خوبی به امیریان ندارند
کیامرث
Iran, Islamic Republic of
دیر آمدی خبر نداری چه خبر است ، نیاز به دادوفریاد زدن نیست مثلا سال گذشته وزیر بهداشت اومئه بی دیشموک همه چینه دیئه بی، چهارصد نفره ووچو عمل جراحی چشم کردنه، چندهزا کار دندانپزشکی. کردنه همه هم رایگان بی، یه زایشگاه دو طبق هم دارن ایسازن په چی ایخی . ولی سی جاده راس ایگی مشکل داره
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
مرگ برفتنه گران
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا پوزش سید نیست، پوزش اتفاقا شیخ است، از طایفه شیخ ممو است، این چندمین باری است که سایت های خبری پوزش را سید معرفی می کنند
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
همون جاده رو با دادوهوارزدن ببین میتوانی بسازی ، شعارراهمه میدهند ، والاکارمندهای بهداشت منطقه و پزشکانمان از همه سایرادارات بهترکارمیکنند، هم واکسن هم مراقبت و ویزیت افراد بیمار
Iran, Islamic Republic of
سید علی پوزش؟
Iran, Islamic Republic of
مسئولین سیاسی با این اتخاب فتنه گرانه شان به امام جمعه فهیم دیشموک دهن کجی کردند باید منتظر تاوان آن باشند .....امیریان از کی تا حالا سینه چاک ولایت شده ...معلومه ریگی به کفش داشته که این همه از استاندار و فرماندار ونماینده ی ولی فقیه و نماینده مجلس ....می کنه .....از طرفی معلوم شد پست چقدر برای این شخص مهمه که خودش را به هر آب و آتشی زده وتمام راهها را رفت تا تاییدی گرفت
پوزش: بخشدار با امام جمعه دیشموک مشکلی ندارد
Iran, Islamic Republic of
خوب مردم همه چیز را میفهمند برادر ...خودتی؟؟؟؟وقتی شما با صراحت میگی مشکلی ندار یعنی مشکل داره تا دلت بخواد و مردم همه هم می دانند.....چرا این همه دروغ سرهم میکنند........
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خبر رسان محترم جهت اطلاع عرض کنم با عرض ادب ونهایت احترام به همه ی سادات جلیل القدر دکتر پوزش از مشایخ امامزاده محمود(شیخ ممو) می باشند و دوران خدمت خود را در برنامه و بودجه ی استان تا قبل از این سمت گذرانده اند
در پاسخ کارمند
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم اطلاع نداری خواهشا ییانصافی نکن .در میراث فرهنگی آقای دادی نژاد ودوستانش بزرگترین بی احترامی را به مردم بهمئی کرد و هارد یک پژوهشگر را ................ .

مگه پست ها ارثی هستند که این قدر میسوزی .تازه ایشان (بخشدار سابیق ) هیچ ارزشی برای یرون رفت دیشموک از مشکلات نداشتند .در قضیه انتخابات شورای شهر بدترین بلا را به همراه اعضای اصلی شورای نظارت بر سر ایل بهمئی سردسیر آورده وهرچه در این سه سال واندی اتفاقات بی اشساس ودعواهایی بین بچه ها شورای شهر افتاده از حسن ونیت ایشان بوده .ودر پایان خودم وشما را به این جمله متذگر میشوم .این پستها وصندلی ها رفتنی هستند آنکه به جای می ماند این است که ما چه کرده ایم وبس .
در ضمن در زمان حضور وزیر محترم بهداشت به دیشموک تمام برنامه هایش خیریه بوده ونیاز نبود شما داعیه دیگران باشی .
چرامی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا امیریان هیچ مشکل قانونی نداشت ویکی از بهترین انتصابهای استاندار فهیم بود فردی باسواد علمی وپیگیر وشایسته برای دیشموک وباید به این نیرو افتخار کرد من که خوشحالی اکثریت دیشموکیها را ازنزدیک دیدم واو اولین بخشدار بومی دیشموک هست که قطعا درکارش موفق است به امید حق
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1