تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۱۵۰۳۳۹

ناگفته‌های رستاد درباره لاهوتی و منطقیان

۹۳
۰
کبنا ؛آنچه در ادامه می‌خوانید گفت‌وگوی «لطیف رستاد» از کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با پایگاه خبری کبنا نیوز است که از منظر خوانندگان گرامی‌ می‌گذرد:
IMG_8236لطیف رستاد در آغاز کنفرانس خبری سخنانش را با بیتی از اشعار حافظ شروع کرد.
ما نه رندان ریاییم و حریمان نفاق         آنچه او عالم سر است بدین حال گواست
فرض ایزد بگزاریم و به کس بد نکنیم      وانچه گویند روا نیست نگوییم رواست
مهندس رستاد طلیعه کلامش را با درود بر شهیدان پاک ایران زمین ، امام شهیدان ، شروع کرد و درودی فرستاد بر کسانی که دلشان برای مجد و بزرگی ایران می تپد. رستاد برای توفیق و سلامتی همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت کرد.
یاد مرحوم حاج جهانگیری و سید کریم موسوی برای ما هنوز زنده است
این کاندیدای اصلاحطلب که برای حوزه شهرستان های چهارگانه ثبت نام کرده است یاد و خاطره مرحوم سید کریم موسوی و مرحوم حاج جهانگیری مدیرکل اسبق منابع استان را گرامی داشت و گفت: این دو بزرگوار سال ها در تب و تاب انتخابات کنار ما بودند و الان در کنار ما نیستند و یادشان همیشه برای ما همیشه زنده است.
رستاد با توصیه به قضاوت به  عدل و رعایت انصاف در قضاوت گفت: خداوند به ما کمک کند که درباره دیگران زود قضاوت نکنیم و اگر هم میخواهیم قضاوت کنیم از جاده عدل و انصاف خارج نشویم و این مولفه انسانی ، دینی و مذهبی را باید در زندگی شخصی تسری بدهیم و سپس ان را در سطح وسیعتری در جامعه نهادینه کنیم که بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز جامعه ما برداشته خواهد شد.
رستاد در ادامه به بخش اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان یکی از عوامل پیشرفت توسعه یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه و اندیشه چشمان نافذ و و بینای جامعه  است و ما معتقدیم که اگر اصحاب رسانه در تحلیل ها، د ارائه گزارشات در ثبت و ضبط حقایق گزارشاتی مبنی بر  مسائل علمی ،کارشناسی و دلسوزانه  ارائه دهند آهنگ توسعه سریعتر نواخته خواهد شد.
رسانه ها نقش مهمی در توسعه پایدار دارند 
ایشان رسانه ها را زمینه ای برای نقدپذیری مسئولین دانست و گفت: اصحاب رسانه با ارائه گزارشات زمینه را برای نقدپذیری فراهم کنید.امری که الان بسیاری از مدیران ما از آن فرار می کنند. رستاد اصحاب رسانه و ارائه گزارشات آنان را موجب پدید آوردن اعتماد مردم نسبت به برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: ایجاد روحیه پرسشگری در جامعه و احیای روحیه پاسخگویی در بین مردم از کارکردهای رسانه است.
مهندس رستاد با توضیح اینکه مراد از توسعه ، توسعه همه جانبه ، چندوجهی و پایدار است ، گفت: وقتی می گوییم توسعه ، فقط نگاهمان به حوزه اقتصادی با آمارها ،نمودارها،آمارها و تحلیل صادرات،واردات،ضریب تولیدی و ...نیست هرچند که این ها جزو مولفه های توسعه می باشد.همچنین نمی شود توسعه را از عینک زیست محیطی به آن نگاه کرد.
نیازمند توسعه همه جانبه در منطقه هستیم
رستاد توسعه پایدار را رشد متوازن و هماهنگ که پاسخگوی مطالبات روز و آینده باشد ، در توسعه باید منطقی تولید کنیم ، منطقی مصرف کنیم ، منطقی استخراج کنیم و هم منطقی از زمان استفاده کنیم.
او در ادامه بحث و گفتمان توسعه با بیان اینکه بعضی از کارها ،رفتارها و مشی ها در تعارض با بحث توسعه است گفت: یک مورد از این رفتارها بحث قوم گرایی است که متاسفانه گهگاهی در سطح ملی هم میشنویم و گاها در سطح استان و البته کمتر در شهرستان ما ، عده ای منفعت طلب و عده ای فرصت طلب این موارد را مطرح می کنند که ما نباید اجازه بدهیم این بحث پررنگ شود.
مهندس رستاد با بیان اینکه باید قطار توسعه را پرشتاب تر کنیم ، گفت: جامعه امروز ما جامعه علم محور،دانش محور و برنامه محور است . قطار توسعه اگر در نقطه ای توقف کند یقینا دیگران با شتاب فزاینده ای از کنار ما رد خواهد شد و ما نمی توانیم خودمان را به دیگران برسانیم و بدتر اینکه توقف در این استگاه،ایستگاه قوم گرایی باشد.
ما نیازمند حضور زنان در جامعه برای رسیدن به توسعه هستیم
رستاد نمونه دیگر برای توسعه پایدار را ، نقش زنان در بحث مشارکت های اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: در مسیر مطالعه تاریخ ، زنان حضور چشمگیری داشتند و زنان پایه گذار صنعت در دنیا ، پایه گذار داروسازی، پایه گذار مدیریت و تربیت بوده اند و همچنین در بخش کشاورزی.رستاد با انتقاد از نگاه گذشته به زن در جامعه گفت: امروز ما دیگر نمی توانیم نسخه های گذشته را برای حل مشکلات امروز به کار ببریم. ما نمی توانیم با نگاهی که نسبت به زن در گذشته بود و زنان را محصور در آشپزخانه کرد بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
رستاد اذعان داشت باید برای توسعه پایدار زمینه را برای فعالیت زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور فراهم کرد. او با انتقاد از فرهنگ غلطی که می گوید زنان توانیی مدیریت کردن ندارند، گفت: با واگذاری مدیریت به زنان قریحه و ذوق و توانمندی و استعداد آنها را باید به منصه ظهور برسانیم و از قبل حضور زنان در عرصه استفاده کنیم.
تعدد نامزدهای ثبت نام کرده به دلیل عدم تحزب گرایی در منطقه است
مهندس لطیف رستاد در ادامه با اشاره به تعدد کاندیداها برای ثبت نام در انتخابات اشاره کرد و گفت: من به نوبه خودم به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی به تک تک این عزیزان و دوستان خیرمقدم عرض میکنم و تبریک میگویم به خاطر اینکه این توانایی را در خودشان دیدند و اسم نویسی کردند.
رستاد علت این ازدحام و تعدد کاندید را عدم تحزب گرایی دانست و گفت: مواردی که از اصول قانونی می باشد اصل ۲۶ قانون اساسی است که به طور واضح و مبرهن در رابطه با نقش احزاب و تشکل ها و سازمان های صنفی آزاد سخن گفته است مشروط بر اینکه آزادی،استقلال و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند لذا اگر ما احزاب توانمندی داشته باشیم ، احزابی که در چارچوب همین نظام کار بکنند با همین ظرفیت و منافع ملی را در نظر بگیرند می توانند این فضا را تلطیف کنند و قطعا احزاب با برنامه خواهند بود و به گزینش نیروهای خود می پردازند و ما در این شرایط به داشتن این احزاب چه اصولگرا و چه اصلاحطلب نیازمندیم.
انشاالله با تایید صلاحیت آقایان لاهوتی و منطقیان نیازی به اجماع نخواهیم داشت
لطیف رستاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اجماع و آیا اگر آقایان لاهوتی و منطقیان از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند کاندید اجماع شما خواهید بود یا نه، گفت: ما نباید نگاه منفی به قضایا داشته باشیم .ما امیدواریم که مشکلی برای دکتر لاهوتی و آقای منطقیان به وجود نیاید . ما میدانیم که در تشکیلاتی که ما هم منتسب به اون هستیم آقای لاهوتی و آقای منطقیان زحمت زیادی برای بسط و گسترش اندیشه اصلاحطلبی در اقصی نقاط حوزه انتخابیه انجام داده اند.لذا ما در رابطه با سوال که مطرح شد امیدواریم که مشکل دوستانمان حل بشود و نیازی به بحث اجماع نباشد و قطعا اگر مشکل آقایان لاهوتی و منطقیان حل شود خودشان بزرگواری می کنند و تجربه های تلخی را همه ما یدک میکشیم ، فرصت های زیادی را از دست دادیم و قطعا این دو بزرگوار به توافق می رسند و نیازی به بحث اجماع نخواهیم داشت.
مشکلات را می دانم و راه های پیشرفت و توسعه را بلدم
رستاد در پاسخ به سوالی در مورد اینکه با توجه به آشنایی شما با مشکلات کهگیلویه بزرگ چه برنامه ای برای خروج از این بن بست دارید ، ابتدا با بیان رزومه کاری خود گفت: سال ها در حوزه کارشناسی کار می کنیم، تجربه مدیریتی هم به اندازه کافی دارم ، از طرفی در تدوین برنامه توسعه استان در ۱۴۰۰ یکی از کسانی بودم که در تدوین آن نقش داشتم و با چارچوب کار کاملا آشنایی دارم.با فرصت ها ،تهدیدها،قابلیت ها،توانمندی ها ،نقاط ضعف و قوت و ... آشنایی دارم.
وی با بیان اینکه برنامه ها باید متنوع باشد و در یک حوزه نباشد ، از کارهای صورت گرفته و صورت نگرفته گفت : برای مثال در حوزه راه کارهایی صورت گرفته که جای تشکر دارد به خصوص در پیگیری جاده سرفاریاب به یاسوج که واقعا کمک فزاینده ای به تسهیل و روان کردن حمل و نقل شهرستان ها و حوزه انتخابیه ما شد.
این نامزد انتخابات در ادامه از کارهای انجام نگرفته گفت و با دادن امارهایی آشنایی خود را در حوزه برنامه ریزی و ریز مسائل شهرستان های چهارگانه نشان داد.
رستاد به آمار کشته شدگان از تصادف در جاده های شهرستان های چهارگانه اشاره کرد و گفت: از سال ۹۰ تا امروز در سه محور دهدشت به چرام ، دهدشت به ستلون و دهدشت به سوق به ازای هر یک و نیم کیلومتر یک کشته داده ایم که نیاز هست مسئولین تلاش و توان بیشتری به خرج دهند. ایشان با بیان اینکه نیازمند گسترش راه ها هستیم ، گفت: تنها پروژه ما که در شهرستان کهگیلویه وجود دارد بحث جاده دهدشت به پاتاوه که می تواند شهرستان را از بن بست خارج کند که متاسفانه الان غیرفعال است. رستاد با انتقاد از غیرفعال بودن پروژه ملی گفت: مدیران استانی هم در حوزه معاونت عمرانی و هم در حوزه اداره کل راه و ترابری باید روشن گری کنند و پاسخ دهند و افکار عمومی را روشن کنند که دلایل آن چیست.
کاندید مطرح اصلاحطلبان شهرستان های چهارگانه به حوزه برق و توانمندی های کهگیلویه بزرگ در این حوزه اشاره کرد و گفت: ۱۰۰% برق حوزه کهگیلویه که شامل لنده،چرام و بهمئی است وارداتی می باشد و ۹۵% برق کل استان همچنین و فقط ۵% از طریق نیروگاه آبی برقی در منطقه سی سخت داریم.
رستاد به توانمندی های کهگیلویه بزرگ در ایجاد نیروگاه های سیکل ترکیبی اشاره کرد و گفت : ما قابلیت تامین برق را داریم، این نیروگاه به دو خوراک نیازمند است یکی گاز که شاه لوله آن در این حوزه رد می شود و دیگری آب که رودخانه هایی مانند مارون را داریم.رستاد منطقه موگرمون را یکی از استعدادها در زمینه نیروگاه آبی برقی عنوان کرد و گفت:رودخانه مارون با دبی مناسب ،شیب مناسب و اختلاف ارتفاع مناسب با حداقل هزینه مستعد داشتن نیروگاه آبی برقی است.رستاد همچنین منطقه کمردوغ دیشموک و تنگ لیرو را مستعد ایجاد نیروگاه کوچک برق آبی دانست.
رستاد سپس در حوزه معدن برای نمونه از فسفات چرام نام برد و گفت: معدن فسفات چرام ۷۰۰ هزارتن ظرفیت تولید دارد که اگر در همه مراحل وارد چرخه شود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر اشتغال زایی دارد که کمکی هم به بحث صادرات ملی دارد.
لطیف رستاد مهمترین قابلیت های منطقه را در حوزه کشاورزی عنوان کرد. او گفت: به علت نداشتن صنعت توانمندی های خود را باید در حوزه کشاورزی متمرکز کنیم. رستاد گفت: ما دشت های بسیار خوبی داریم و یکی از موضوعات متاثر کننده بحث دهدشت غربی با سطح زیرکشت ۵۰۰۰هزار هکتار می باشد.
رستاد با ارائه آماری قابل تامل گفت: در مازندران به ازای هر نیم هکتار زمین یک شغل تعریف می کنند ! حال ما نمیگوییم هر نیم هکتار یک شغل ،میگوییم هر هکتار زمین یک شغل و با این کار ۵۰۰۰ شغل ایجاد می گردد و تحول عظیمی ایجاد خواهد کرد.رستاد با انتقاد از روند پیشرفت در دهدشت غربی گفت: در ۱۰ سال گذشته که مظالعات آن شروع شده ۳۰% پیشرفت داشته یعنی سالی ۳% که متاسفانه ناشی از بی توجهی مسئولین استان می باشد.
رستاد در ادامه به توانمندی های بخش کشاورزی در چرام و لنده اشاره کرد و گفت: مهار روان آب ها در چرام و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی لنده یک راهکار عملی برای توسعه پایدار و اشتغال است. رستاد از راهکار انتقال آب مارون به دشت کلاچو گفت و بیان کرد: اگر ما نتوانیم رودخانه مارون را هدایت کنیم و بر روی دشت کلاچو و دهدشت غربی و جلوی برداشت بی رویه و غیرعلمی را نگیریم در آینده با بحران جدی رو به رو هستیم.
رستاد به بخش گردشگری اشاره کرد از استعداد های گردشگری شهر قدیم دهدشت و جاذبه های گردشگری تنگ سولک و تنگ ماغر بهمئی اشاره کرد. رستاد همچنین از سهم دو در هزار بهمئی از نفت را یکی از راه های رسیدن به توسعه این منطقه دانست.
آقای لاهوتی سیدی پاک دست و از تاثیرگذارترین افراد در شهرستان است.
لطیف رستاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در فضای مجازی شنیده می شود آقای لاهوتی صحبت هایی در خصوص شما داشته اند گفت: در پاسخ به سوال شما یک شعر از سهراب سپهری می خوانم: چترها را باید بست  زیر باران باید رفت، فکر را، اندیشه را زیر باران باید برد، دوست را زیر باران باید جست ، زیر باران باید نیلوفر کاشت...
رستاد در ادامه گفت: ما بیایم روی مهر و دوستی و رفاقت و مهربانی و ایثار و گذشت صحبت کنیم و روی افتراق و درگیری و کینه و کدورت نباید صحبت کرد. ضمن اینکه بنده در طلیعه صحبت هایم دعا کردم از جاده انصاف خارج نشویم. آقای لاهوتی یکی از چهره های تاثیرگذار شهرستان کهگیلویه و یکی از بزرگان شهرستان هستند. ولو اینکه نسبت به بنده هم صحبتی داشته باشند ،گرچه هنوز ایشان نرسیدم و توفیق خدمت نداشتم که باهم صحبت کنیم ولی توانمندی های آقای لاهوتی، زحماتی که ایشان و آقای منطقیان کشیده اند فراموش ناشدنی است. آقای لاهوتی سید، ادبیات خوانده، صاحب اندیشه و زندگی درویشی دارد. فردی دست پاک که این ها همه از فضائل آقای لاهوتی است و من ارادت ویژه ای خدمت اقای لاهوتی دارم و هیچ موردی نسبت به هم نداریم و هیچ مشکلی نیست.
تنظیم: مرتضی فضلی
نام شما

آدرس ايميل شما

فقط منطقیان
Iran, Islamic Republic of
آقای رستاد فقط مهره ای بود برای برون رفت اصلاح طلبان از منجلاب رد صلاحیت در سال ۸۶،همین و بس
شما اصحاب رسانه اعتماد به نفس ایشان را به جایی رسانده اید که از راه نرسیده برای اصلاحات کهگیلویه نسخه می نویسد
کهگیلویه بزرگ آنقدر انسان های مدیر،کارکشته،مردمی ومحبوب دارد که نیازی به تازه از راه رسیده ها ندارد
Iran, Islamic Republic of
با این وابستگی که به مهره های سوخته یعنی لاهوتی و منطقیان داری هیچ امیدی به شما نیست.
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا ادب و نزاکت مهندس رستاد مثال زدنی است......واقعا دوست داشتینه.................
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد مدبر و راستین
چرام
Iran, Islamic Republic of
درودبرخبرنگاراصلاحات مرتضی فضلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، عنوان گزارش با محتوای آن هیچ سنخیتی ندارد! لطفا" در انتخاب عنوان گزارش ها دقت بیشتری شود.
منصف
Iran, Islamic Republic of
با دقت نظر در این مصاحبه و تفکر در ارایه راهکارهای کارشناسی هر خواننده ای به وجد اومده وبا خواندن هر سطری از مصاحبه آرزو میکند کهایکاش این مصاحبه حداقل در چندین صفحه تنظیم میشد. اشراف آقای مهندس رستاد به امور و مقایسه آماری در حوزه های مختلف نشان از شناخت، مطالعه و بررسی کارشناسانه ایشون از پتانسیل ها و نقاط ضعف شهرستان دارد. یکی از گامهای موثر در راه پر چالش توسعه شناخت کافی از پتانسیل ها، معضلات ومشکلات حوزه هاست که الحق والانصاف آقای مهندس با بیان این مطالب نشان داد که از همه زوایا موضوعات را مورد کنکاش قرار داده است واین امر در تصمیم گیری جهت ایجاد توسعه پایدار فوق العاده با اهمیت است. پس دوستان بدون از هر گونه موضع گیری سیاسی و یا قومیتی به وضوح میتوان گفت که ایشون با مطالعه و دانش وارد میدان رقابت شده و مجلس که محل ارایه و تصویب لوایح، قوانین و....است به اینچنین افرادی نیازمند است انصافاً بی انصافی است اگه به ایشون رای ندیم پس خواهشا اظهار نظر سایر کاندیداها را از نظر نقطه نظرات کارشناشی هم بررسی کنید و ضمن مقایسه اجمالی تصمیم بگیریم که انشالله ایشون یعنی مهندس رستاد را روانه بهارستان نماییم. وعده ما ۷اسفند پای صندوق های رای.
ثلاث
Iran, Islamic Republic of
جناب رستاد ! کاشی در خلوت هم راجع به این سید والا مقام چنیین قضاوتی می داشتی نه فقط در محضر رسانه لب به چنین سخنانی بگشایی . در هر حال بخش ثلاث بزرگ حتی در صورت تضییع حقوق لاهوتی بزرگوار به شما اعتمادی نخواهند داشت، سعی کن حرف وعملت یکی باشد تا مردم شما را به نیکی یاد کنند، ضمنا" در قوم گرایی خودت دست کمی از دیگران نداری جان برادر.
درودی بابکان
Iran, Islamic Republic of
انشاالله در کنار اقای دکتر تاجگردون در مجلس دهم استانی زیبا و زبانزد خاهید ساخت.
Asia/Pacific Region
با سلام.و.خسته نباشید.
جناب رستاد عزیز حرف های قشنگی زده اند و احساس می کنم ایشان اگر نماینده بشن احتمالا کهگیلویه بزرگ رو.یکی از قطب های گردشگری،صنعتی،دانشگاهی،ورزشی و.......در طول چهار سال خواهند کرد.
ن برادر من جناب رستاد عزیز این حرف ها نیست،مشکلات مملکت اونقدر زیاد و بی شمارن که مشکلات کهگیلویه در آنها حساب نمیشون فک.میکنم نفت شده سی دلار جناب رستاد می دانی یعنی چه،یعنی فقط پرداخت یارانه وحقوق من تو.یک ضرب المثلی هست که میگه اونقدر سمن دارم که یاسمن توشون گمه ،بله حالا وضعیت کهگیلویه با کشور رو خودت مقایسه کن..
جناب رستاد عزیز بنده قصد توهین یا بی ادبی به شما را ندارم در این هیجده وزارت خانه چند تا دوست و رفیق صمیمی داری که بتونی اونجا بخوبی لابی گری کنی و کارا رو پیش ببری یا خدایش آدرس دقیق چند تا از وزارتخانه ها یا سازمان های مهم کشور را دقیق بلدی و......
جناب رستاد واقعا اگر میدونی میتوانی برای کهگیلویه خدمت بکنی تا آخر بمان و توکل به خدا کن و بمان و به لاهوتی و.منطقیان چشم نداشته باش ولی هر چند ائتلافذخوبه،احترام خوبه ولی به پیغمبر اکرم قسم مجلس دکترا یا ارشد ادبیات نمیخواد اونجا که محفل شب شعر نیست...
جناب رستاد شما در مورد احزاب و عدم.وجود حزب گرایی حرف زدید و.گفتید کثرت کاندیدا بخاطر عدم حزب هست ،بنده به عنوان یک.کارشناس ارشد علوم سیاسی معتقدم حتی اکبر هاشمی رفسنجانی هم باید در یک حزب مشخص شده ای بصورت رسمی عضو باشد تا راه مردم مشخص باشه چه برسه به شما ،چون یکی از شالوده های زیربنایی و.پیشرفت کشور رای دادن مردم به حزب هست نه اشخاص..تا بتوانند ملت مطالباشان را از حزب بکنند ن شخص رئیس جمهور،وزیر،نماینده ،استاندار و ........ حال این حرف شما متین و قابل قبول ولی جنابعالی مردانه بگو دقیق در کدام یک.احزاب رسمی کشور عضو هستی وکارت و.شناسه عضویت داری اگر امکان داری بصورت دقیق اعلام بکن چه مسئولیت های داشتی تا اون جریان قسم حضرت عباس و دم خروس نباشه........شرمنده اگر بی احترامی یا توهینی شده جناب رستاد.....
لطف بفرمائید اگر این متن این حقیر که جسته و گریخته نوشتم جواب بدید ممنون میشم...یک دانشجو ارشد علوم سیاسی و کارمند دولت
روزگارتان سبز،ایام بکام
Iran, Islamic Republic of
بفرماتخصص ایشان چیه مهندس دامپروری متاسفم برای این شهرستان
Iran, Islamic Republic of
اگر منطقیان و لاهوتی تایید نشدنند اجماع روی سیف السادات هست الکی خودتو جلو نیانداز کاکای جونیم
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به ناشناس باید گفت دوست عزیز من به شخصه شش دوره است که در انتخابات به عنوان یک اصطلاح طلب شرکت میکنم اما خدایی سیف السادات تا الان کجا بود در کدام شهر یا روستای کهگیلویه بزرگ به مردم در مناسبت های مختلف سرکشی کرد تا حالا کجا بود ایشان هیچ گونه محبوبیتی بین اصلاح طلبان شهرستان ندارد این یک واقعیت است دوست عزیز. یک شبه نمیشه محبوب شد
Iran, Islamic Republic of
به قول لاهوتی
شما که اطلاحطلب نیستی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستان آقای رستاد قبلا هم کاندید بود منتها به لطف بزرکواری و کروه متقلب وخائنش دوم شد بر همه واضح هست که ایشون منتخب مردم بود.به حدی محبوب هست که لازم نیست خودشو به کسی بجسبونه! در ضمن اونایی که دارن دم از بی ارتباطی آقای لاهوتی ومنطقیان با آقای رستاد میزنن بدونن درحدی نیستن که بخوان با دو تا کامنت جهت فکرمردم رو عوض کنن!فک نکنم آقای لاهوتی امثال شما کینه ای ها روتو جلساتشون راه بدن که دارین از اجماع ایشون با سایر اصلاح طلبان برشخص خاصی با قاتعیت حرف میزنین.اصلاح طلب های واقعی اونایی هستن که تاییدصلاحیتشون شبیه معجزه باشه نه اونایی که فقط برا انتخابات خودشونو اصلاح طلب معرفی کردن
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه حتی یک نفر مثل تاجگردون یا تزدیک به اون هم نداره . حجت خواه فقط آدم باهوشی بود که شرایط را نداره
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار که نوشتی تخصص ایشان دامپروری است،بفرمایید تخصص نمایندگان قبلی چه بود؟نهضت سواد اموزی یا دوم راهنمابی پس شما چقدر بدبخت بودید که به اینها رای دادید .با این همه نخبه در کهگیلویه شک نکن که رستاد انسانی جوتن ولی بافکرند خدایی من طرف دارس نیستم ولی قبولس دارم
جم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رستاد............................... امید جوانان و دانشجویان استان به رستاد می باشد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی اگر دوره ای که مهندس رستاد کاندید بود از بزرگواری حمایت نمیکرد الان اصلاحات پیروز میدان بود اما آن بیانیه و؟..
mp
Iran, Islamic Republic of
فقط مجید باقریان به بهارستان.راه پیدا خواهد کرد,,جوان پرانرژی با کارآیی بالا
همراه
Iran, Islamic Republic of
جناب ثلاث ، آیا تاکنون در همان خلوتی که خودتان می فرمایید نظر آقای رستاد را در مورد آقای دکتر لاهوتی خواستید که اینگونه قضاوت می کنید ؟
بنده در برابر وجدان انسانی خودم می گویم که نظر آقای رستاد در موردجناب آقای لاهوتی نه تنها در حضور بنده که در پاسخ به سوال چندین نفر دیگر از دوستان نیز همین بود واز شما دوست عزیز انتظار میرود که اگه اظلاع ندارید ،ازنزدیکان ایشان سوال کنید نه اینگونه حرفی بزنید که هم موجب ایجاد اختلاف میان دو دوست(که البته در اینجا یک جریان فکری مطرح است) شوید وهم تهمتی به یک انسان صادق بزنید وهم فردای قیامت نتوانید پاسخگو باشید .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب ثلاث ، آیا تاکنون در همان خلوتی که خودتان می فرمایید نظر آقای رستاد را در مورد آقای دکتر لاهوتی خواستید که اینگونه قضاوت می کنید ؟
بنده در برابر وجدان انسانی خودم می گویم که نظر آقای رستاد در موردجناب آقای لاهوتی نه تنها در حضور بنده که در پاسخ به سوال چندین نفر دیگر از دوستان نیز همین بود واز شما دوست عزیز انتظار میرود که اگه اظلاع ندارید ،ازنزدیکان ایشان سوال کنید نه اینگونه حرفی بزنید که هم موجب ایجاد اختلاف میان دو دوست(که البته در اینجا یک جریان فکری مطرح است) شوید وهم تهمتی به یک انسان صادق بزنید وهم فردای قیامت نتوانید پاسخگو باشید .
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
افراد را از طریق دوستانشان باید شناخت.این صداقت کیش که آقای رست اد از همه چیزش براش مایه میگذارد تا در این دولت معاون مدیر کل باقی بماند،بروید سابقه اش را مطالعه کنید. امان از دو رویی،.....
روشن
Iran, Islamic Republic of
برادر محترمی که خودتو کارشناس ارشد علوم سیاسی معرفی کرده بذارید خدمتتون عرض بنمایم.
اولا معلومه که با قوی بودن پایگاه اجتماعی مهندس رستاد عزیز یه جاییت داره میسوزه که اینجور از روی عقده و بدون اطلاعات و شناختی از ایشان داری خودتو علامه دهر جا میزنی و مغرضانه این شخصیت سیاسی و دوست داشتنی را محکوم میکنین
دوما:ثبات رفتار سیاسی ایشان برای همه اصلاحاتی ها محرز و مشخص است..
سوما : شمایی که داری اینجوری خودتو میکشی و قسم میخوری که مجلس جای دکتر ادبیات و........نیست آیا همان لحظه فکر کردید که مدارک آقایایون بزرگواری،زارع،و......................چی هستش؟؟؟؟؟؟ بهت توصیه میکنیم که اینهمه خودتو خفه نکنی
رابعا:معلومه که مدرک علوم سیاسی شما در حد این این دانشگاههای کوچه و بازاری هم نیست و بینش اجتماعی هم که واسفاااا......چراکه پیرزن ها و بچه های ابتدایی این استان به این امر واقفند که هشتاد درصد حمایت ها ی عوام مردم از کاندیدای مورد نظرشون به صورت طایفه ای و قبیله ای است و یکی از مهمترین عوامل موفقیت می باشد.....
عسکری
Iran, Islamic Republic of
برای مهندس رستاد ارزوی موفقیت دارم احسنت به این دیدگاه
Iran, Islamic Republic of
رستاد !
چن بار بت بگم
دستت رو شده جناب ، برای همه رو شده
تو اصلاح طلب نبودی و نیستی
تو یک فرصت طلبی
دل واپس ایل
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان عزیز
بنده به نوبه خودم از جناب رستاد تقدیر و تشکر می کنم ولی واقعا برا خودم بعنوان یک دانشجوی علوم انسانی کاملا متاسفم که کاندیدای که اینقدر خودشو حق به جانب نشون میده حتی معنی توسعه رو نمی دونه و اصلا نمی دونه توسعه چیه
شما که ادعای نمایندگی و رهبری اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ رو دارید و خودتون رو در حد یه دانای کل نشون میدین بابا بخدا جریان اصلاح طلبی یه جریان فکری و علمی هست لااقل خودتون یا اون مشاوران بی سوادتون بهتون نگفتن که توسعه پایدار نیاز به یه نگاه ملی داره تعریفی که شما از توسعه ارائه دادین تقریبا مال صد سال پیش هست و این تعریف بعد از شکست تفکر انجمن واشنگتنی از حوزه توسعه خارج شده.شما با این کارها و برنامه هایی که ارائه دادین مثلا میتونید درآمد سرانه ملی رو بالا ببرید یا مثلا فکر کردین با فعال کردن کشاورزی دیگه ما توسعه یافته میشیم
جناب برادر در تعریفی که آمارتیا سن و محبوب الحق پاکستانی از توسعه ارایه دادن توسعه رو تبدیل جهان کهنه به جهانی نو در تمام ابعاد و حوزه ها تعریف کردن این مسایلی که شما گفتن در حوزه توسعه نیست بل در حوزه فقط رشد اقتصادی هست از سال ۱۹۷۶ تا الان تمام کشورهای بزرگ دنیا و در حال توسعه برنامه ریزی شون رو از حوزه رشد اقتصادی برداشتند و به سمت توسعه در همه ابعاد سوق دادند.
برا خودم متاسفم لااقل اگه نمی دونید یه مشاور عاقل برا خودتون بگیرید
توسعه ابتدا به ساکن با تغییر فکر در حوزه اندیشه ها و باور مردم هر منطقه اتفاق می افته
تبدیل مولفه های فرهنگ کهن یعنی سنت و فرمان با علم محوری و انسان محوری تعریف توسعه است تغییر در نگاه فرهنگی حقوقی اقتصادی اجتماعی قضایی سیاسی و ...
گفتمان سازی توسعه ای باید بر محوریت این دو موضوع باشد اینگونه سطحی برنامه ریزی کردن جز حرمان و بدبختی مجدد برا کهگیلویه بزرگ ندارد
در حوزه توسعه اقتصادی تغییر باید بر مبنای موارد زیر باشد(لطفا با دقت بخونید)
نهادینه شدن پذیرش انگیزه پی گیری نفع شخصی در امور مختلف از جمله در مورد امور اقتصادی
تعمیم یافتن مالکیت به بخش های وسیع مردم
ایجاد امنیت برای سرمایه و مالکیت
نهادینه شدن ضرورت وجود رقابت در همه ی بازارهای اقتصادی
گسترش و عمومی شدن اقتصاد پولی
گسترده شدن بازارها و دور شدن از اقتصادهای خودمصرفی محلی منطقه ای یا ملی
در ساختار اجرایی تغییرات باید حول مسائل زیر باشد برادر من خواهشا با دقت بخون
کارایی اجرایی
قانون مند بودن
محدود بودن نسبی
عدم تمرکز در فرآیند تصمیم گیری و اجرا
پذیرش خطا و نهادینه شدن پرداخت جریمه و خسارت به مردم در موارد ضرر و زیان
مگه فکر کردین به محض اینکه گفتین توسعه دیگه جامعه توسعه یافته میشه
توسعه یه امر ذوابعاد برادر من و همه ابعاد توسعه باید درشون تغییرات گسترده ای ایجاد بشه
حتما شما با فکر سطحی کردن در موارد بی مورد میتونید جامعه رو به توسعه برسونید حتما
احداث کارخونه فسفات چرام عجب فکر بکری کارخونه آجر دهدشت رو یادتون رفت بهش اشاره کنید
استان ما در رنکینگ توسعه ایران آخرین استان توسعه یافته ست حتما شما و رفقاتون برنامه توسعه ایران رو تدوین کردین که به این روز افتادیم چون قبلا چهارتا مونده به آخر بودیم
حالا شما لااقل یه استراتژی رشد بر اساس مناسبات علمی تعریف میکردین تا باز میشد نقدش بکینم
این از این شاخه به اون شاخه پریدن فقط نشون دهنده عدم توانایی شما در این موضوع هست
در بقیه حوزه ها علی الخصوص حوزه ساختار قضایی فرهنگی و اجتماعی هم باید تغییرات زیادی صورت بگیره تا ما در جهت توسعه حرکت کنیم برا همینه که به شما میگم توسعه یه امر ملی هست استاد
در ساختار فرهنگی باید تغییرات زیر انجام بشه
الگوسازی فرهنگی
بازبینی و توسعه ای کردن محتوای کتب درسی آموزش های پایه(ابتدایی راهنمایی)
بازبینی و توسعه ای کردن روش تدریس آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن فضای آموزشی درسی آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن تربیت معلم
بازبینی و توسعه ای کردن شیوه های مدیریت
در حوزه ساختار اجتماعی باید تغییرات مبتنی بر تغییرات زیر باشه
حذف اشرافیت خونی نژادی خانوادگی
گسترش طبقه متوسط
ایجاد انسجام در بین طبقات مختلف مردم
ایجاد مفاهیم ملموس در زمینه وفاق اجتماعی و منافع ملی
تقویت خانواده هسته ای و کنترل موالید
گسترش شهرنشینی برادر بزرگ مطالعه کنید لطفا
در ساختار قضایی و سیاسی هم به همین منوال نیاز به تغییرات گسترده هست استااااد سطحی خوان
با مطالعه در فضای ژورنالیستی شما نمی تونید کاری برا این استان انجام بدین بزرگوار
کار هرکس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن
ايل
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رستاد و بیان زیباش
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای رستاد اصلا کی شما رو میشناسه کجا اصلاح طلب بودی شما از بقیه بدترین بیاییدم قبول نمیشید
مهرداد از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ دوستی که خودشان را کارشناسی ارشد علوم سیاسی مطرح کرده بودند و پرسیده بودند مهندس رستاد عضو کدام حزب است لازم است خدمت شما عرض کنم مهندس رستاد عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت استان بودند و هستند.
Iran, Islamic Republic of
اقای بیطرف بدبخت شمایی که کسی که رشتش دامپروری است میگی تخصص داره ازافتخاراتربتده این است که به غیرازتاجگردون بزرگ به کسی رای ندادم پس توبدبختی وتخصص کاندیدت
قیصر
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس رستاد برای انتخابات برنامه علمی و کاربردی داره
در بین مردم هم از پایگاه اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است و بدون شک میتواند پیروز انتخابات باشد
Iran, Islamic Republic of
خودتون رااذیت نکنیدمردعمل ،سیاست فقط غلامعباس مردانی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که بتواند گزینه اجماع باشد رستاده در تمامی مناطق رای قابل قبولی داره و از نظر سیاسی هم از همه افراد دیگر شفاف تر و جسورتر بوده
شادی
Iran, Islamic Republic of
این یک واقعیت هست که بعد از آقایان لاهوتی و منطقیان مهندس رستاد توانایی جمع اوری رای و جریان داری را دارد.حال ما خوشمون بیا یا خوشمون نیاد.من طرفدار اقای لاهوتی هستم و تا اخر در رکاب سیدقادر خواهم بود ولی خدای نکرده اگر ردصلاحیت بشه به مهندس رستاد رای خواهم داد
اصلاح طلب دهدشت
Iran, Islamic Republic of
امسال دیگه اشتباه نکنید دوستان اصلاح طلب... تنها دکتر بنام است که می تواند شهرستان را نجات دهد... امسال اجماع باید روی دکتر بنام باشه
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم جناب لاهوتی که خود را معیار اصلاح طلبی میداند و ۲۰ سال است که با لجاجت خود و جناب منطقیان زمینه رکود و عدم توسعه کهگیلویه بزرگ و انزوا و عدم توفیق اصلاح طلبان را فراهم آورده اند، خود تا کنون چه هزینه ای برای اصلاحات پرداخت نموده اند که اینچنین صریح و بی واهمه مهندس رستاد را که از فعالین اصلاح طلبی و دارای مقبولیت عمومیست را مشمول دایره اصلاح طلبی نمیداند.
به کجا چنین شتابان جناب لاهوتی. مطمئن باشید رستاد در میدان عمل بسیار استوارتر و راسخ تر از بسیاری از دوستانی است که به طمع کسب قدرت در اطرافتان جمع شده اند، ما اصلاح‌طلبان پژواک بیانات شیوای مهندس رستاد را در جلسه سخنرانی حجت‌الاسلام یونسی هرگز از یاد نخواهیم برد که چگونه جانانه مطالبات اصلاح‌طلبان را فریاد زد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این کامنتهایی که در بالا در موافقت با جناب رستاد نوشته شده همهشون کار یه نفر هست کار مرتضی فضلی هست این تکنیک ها و هجمه های رسانه ای نخ نما شده برادر
محقلی قمصور پور
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا یکی بیاد بگه سیف وسادات کیه ایا ایشان اقایان لاهوتی و منطقیان رو اصلا میشناسه تو کدوم جلسه اصلاحات ایشان حضور داشته جم کن بابا
مصیبت
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوست علوم سیاسی، شک نکن هر حزبی در هر زمانی لقمش چربتر باشد لطیف عزیز بهش می چسبد، زمانی ایشون حزب مؤ تلفه اسلامی بود، زمانی دیگر کارگزاران، زمانی هم مشارکتی و.... فعلا" که هنوز هم تصمیمش قطعی نشد به کدوم حزب بپیوندد ،مردد است.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مهندس رستاد یک اصلاح طلب به معنی واقعی کلمه است.تنها چهره شاخص اصلاح طلبی که در طول ۱۰ سال گذشته مدافع حقوق اصلاح طلبان بوده و هیچ خطای سیاسی
نداشته است.فرموده اند که آقای لاهوتی گفته رستاد اصلاح طلب نیست؟! آقای لاهوتی فراموش کرده که تا مشهدالرضا دنبال روح الله حسینیان رفت و التماسش می کرد،یادش رفته که سال ۸
۸ که چهره هی شاخص اصلاح طلبان استان را زندانی کردند و دانشجویان را زندانی و اخراج نمدند حاضر نشد کوچکترین حمایتی نماید.تا همین دیروز با عدل هاشمی در بهبهان جلسه می گذاشت.آقای منطقیان هم در انتخابات ریاست جمهوری از آقای رضایی حمایت نمود وبا این مصاحبه ها و حرکات بچه گانه اش وزن سیاسی خود را به همه نشان داد.فقط رستاد و دیگر هیچ
مولف
Iran, Islamic Republic of
اقای رستاد بخدا قسم حتی اگه همه اصلاحطلبان رد بشوند خودت تنها تایید بشی لاهوتی ازت حمایت نمیکند ،تنها گزینه مورد اعتماد دکتر سیف هست
اهنجان
Iran, Islamic Republic of
یکلام اصلاحات
منوچهر سیف سادات
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ما جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه ازاد از دکتر سیف سادات حمایت میکنیم
من
Iran, Islamic Republic of
برادر رستاد اونایی که در رابطه با صنعت برق مشورت میدن شما رو به بی راهه بردن . این درسته که احداث نیروگاه یه زیر ساخت مناسبه برا توسعه صنایع اما به اطلاع میرسونم بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی بخش خصوصی باید سرمایه گذاری کنه که پیگیری مسولین جزء مصوبات سفر رییس جمهور هم بوده و حتی مطالعات امکان سنجیش توسط وزارت نیرو هم انجام شده که بهینه ترین نقطه شناسایی شده در منطقه بلی بنگونه ولی اشکال اساسیش اینه که اب مورد نیاز نیروگاه باید از پایین دست سد باشه و بلی بنگون پشت سده و نیاز به بحث شیرین سهم ابه داره پس لطفا ایقد ژست کارشناسی نگیر ضمنا پروژه دهدشت غربی ۶ساله مطالعات و تخصیص سهم ابه اش انجام شده نه ده سال! وتا حالام با پیگیری که شده پیشرفت خوبی داشته که متاسفانه دولت کلید خورده به پی سی بالا غیرتن برنامه خودتو بگو نه کارای نیمه تمام دیگرانو
خواهان اجماع
Iran, Islamic Republic of
میدونید چند ساله منطقه کهگیلویه داره چوب ندونم کاری و عدم اجماع بزرگان اصلاحات منطقه رو میخوره.
من طرف اجماع اصلاحاتم.
درسته که آقایان منطقیان و لاهوتی بزرگای این عرصه ن، اما نباید فراموش کنیم که جوونترای دیگه ای هم هستن
والا کهگیلویه محروم نیاز به یکی داره که سابقه مدیرتی داشته باشه اونم از زده های پایین گرفته تااااا ارشد در حد وزارت خونه ها
همه خوب میدونن که دلیل عدم موفقیت اصلاحات تو ادوار گذشته عدم هماهنگی و اجماعشون بوده
چرا بازم دارن به همون سمت و سو میرن که باز شکست بخورن
اینطور که معلوم و مشخصه بازم لاهوتی و منطقیان رد صلاحیت میشن
خود رستاد هم احتمال رد شدنش هست
اینا تا به اجماع نرسن کاری از پیش نمیبرن
روشن
Iran, Islamic Republic of
ناشناس شماره ۳۳ یعنی هرکس مخالف نوشنه کار چند نفره ولی هرکس مخالف نوشته کار یک نفره چون جنابعالی خوشت نمیاد
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمتتان همه همشهریان عزیز منطقه کهگیلویه بزرگ
دوستان ونخبگان شهرستانهای کهگیلویه چرام لنده،بهمیءی ومناطق چاروساا ودیشموک جناب مهندس رستاد راکاملا میشناسند.ازصداقت ،تعهد،تخصص وکارآمدی ایشان اطلاع کافی ووافی دارند.بعداز دکترمژدهی که ازتخصص بالایی برخوردار وچهره ی شناخته شده درسطح کشورهستند.تنهاکسی که بتواند پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشدوبابرنامه های خوب ومدون باعث پیشرفت این حوزه بشود فقط ایشان هستند .مهندس رستاد مدیری توانمند هستن جوانان عزیز موقعیت حساسی درپیش داریم .باحساسیت به این امرخطیرلطفا بفکرآینده منطقه باشید.
اعتمادکنید وباانتخاب برادرمهندس رستاد زمینه ی برون رفت از این مشکلات وتنگناهای بوجودآمده رافراهم کنید.
انشاء الله
پیام به اساتید منطقیان و لاهوتی
Iran, Islamic Republic of
پیامی مهم و تاریخی به استاد منطقیان و استاد لاهوتی و طرفدارانشان:



منطقیان و طرفدارانش ۳۵۰۰۰ رای دارند و استاد لاهوتی و طرفدارانش ۳۵۰۰۰ رای دارند.حدود ۲۰۰۰۰ رای هم مستقل هستند اما متمایل به اصلاحات.
پس جمعا اصلاحات کهگیلویه بزرگ ۹۰۰۰۰ رای دارد.


استاد لاهوتی و منطقیان انسانهای بزرگی هستند.
اگر تمام انتخابات ۶ دور گذشته را با دقت بررسی کنید خواهید دید طیف منطقیان تاثیر گذار اصلی نبوده اند البته تاثیر زیادی دارند اما در نتیجه انتخابات تاثیر کمتری داشته اند.
همیشه این طیف استاد لاهوتی بوده که در نتیجه اثرگذارتر بوده است.
علت تاثیر بیشتر استاد لاهوتی بخاطر سادات بودن ایشان است.



اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ توجه کنند که ۴ دور موحد نماینده بوده و ۲ دور بزرگواری یعنی ۶ دور نماینده کهگیلویه بزرگ از سادات منطقه بوده.


دور قبل صد درصد رستاد بازنده میشد چون دوستان منطقیان و رستاد تاثیر سادات و طرفداران استاد لاهوتی را دست کم گرفتند و بخیال خودشان با تکروی به تنهایی برنده میشوند.
اما دیدیم که رستاد ۳۰۰۰۰ رای فقط آورد که رای منطقیان بود.
اشتباه رستاد و منطقیان این بود که طیف استاد لاهوتی را کنار گذاشتند و استاد لاهوتی چون ناراحت شدند در انتخابات قبلی سکوت کردند که منجر به پیروزی بزرگواری شد.


در واقع استاد لاهوتی با ناراحتی از منطقیان و با سکوت خودش راه را برای انتقال آرای بخش زیادی از سادات به سمت بزرگواری هموار کرد و رستاد نتوانست آرای سادات را جذب کند.


دوستان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ توجه کنید در کهگیلویه به علت تضاد قومیتی بین بهمئی طیبی بویراحمدی دشمن زیاری و ....... تنها یک گروه است که شانس بیشتری برای پیروزی دارد و حمایت بیشتر اقوام را دارد و آن سادات هستند.


اصولگرایان همیشه با سیاست عمل کردند و همیشه کاندیدای اصولگرایان کهگیلویه از سادات بوده از موحد و بزرگواری تا الان که دکتر تقوی آمده.


اصلاح طلبان کهگیلویه اگر با استاد لاهوتی و سادات متحد شدید برنده میشوید و گرنه هر کی هم از طیف منطقیان کاندیدا بشه فایده ندارد و باخت او حتمی خواهد بود.

پس دنبال سادات بگردید و گزینه سید داشته باشید اگر سید نبود دنبال کسی باشید که مورد حمایت سادات هم باشد.مثل بهرام تاجگردون در اوایل انقلاب که مورد حمایت هم منطقیان بود هم استاد لاهوتی و سادات از وی حمایت کردند و ۲ بار نماینده کهگیلویه و گچساران شد.
راک
Iran, Islamic Republic of
سه گل داریم تو گلدونه
سید باقر و سیف سادات و تاجگردونه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رستاد و تاجگردون و استاد منطقیان!
خاااااااااک بر سر مردمی کنم که پس از ۲۴ سال(۱۶ سال موحد و ۸ سال بزرگواری) هنوز سررشته ی تصمیم گیری و آینده ی جوونای نابغه ی کهگیلویه رو به دست قومگرایی و تعصبات پوسیده و نکوهش شده ی تاسف بار سپرده اند.
به هوش باشین دهدشتیا هیییییییییچ کس مثل مهندس رستاد نمیتونه شهرتون رو نجات بده.بخدا کهگیلویه توی منجلاب فقر و عدم رشد اقتصادی و فرهنگی داره غرق میشه.شما با این تعصبات بیجا و مضحکتون دارید لگد به بخت خودتون میزنید.به فکر جووناتون باشید.از این ۲۴ سال خجالت بکشید!
بنده بسیار زیاد با رستاد ارتباط و برخورد داشتم.ایشون نیروی جوان دارای پتانسیل مدیریتی و دارای ارتباطات اجتماعی گسترده و بسیار قوی چه در سطح استان و چه در سطح پایتخت و وزارت خونه ها هستن.
بازم میگم به فکر بچه هاتون و آیندشون باشید.
گوزنها
Iran, Islamic Republic of
اقای رستاد حتی اگر بچه ات را برای دکتر لاهوتی قربانی کنی ایشان از شما حمایت نمیکند اگر جا ی شما بودم میرفتم پشت سرم را نگاه نمیکردم درود بر مهندس حبیبی مدیر ملی و دکتر سیف سادات وکیل معروف
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
اگر بزرگان اصلاحات ایثار کنند .پیروزی اصلاحات دور از دسترس نیست
وعده سرخرمن ندهید و نگویید .ایثار و گذشت را دراثار و خاطرات رزمندگان وشهدا بخوانید و انگاه طعم پیروزی را بچشید ..لجاجت و خود رایی .و بدبخت کردن نسل دیگر بر گناهتان می افزایدو اه انها دامنتان را خواهد گرفت .خدا ذلیلیتون کنه اگه بخواین بازم لجاجت کنین و در مقابل رقیب سیاسی خوار و ذلیلمان کنین.آمین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای رستاد اونوقتی که شما کاندید اصلاحات بودی از بی کسی شما را کاندید کردند حالا خیال نداشته باش با بودن امثال هاشمی و حبیبی و سیف و اسمماعیلی شما را انتخاب کنند همینکه معروف شدید بسته
چرام
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان چرام از منوچهر سیف السادات حمایت میکنیم
چرام
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس رستاد معاونت هماهنگی و پشتیبانی ستاد دکتر سیف سادات را به شما تبریک عرض مینماییم امید هست بیاری دوستان جوان و پرانرزی از این مهم سربلند بیرون ایید
من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
دوستان من رستادروشناختی ازشون انچنان نداشتم ولی میدانستم که ادم باشهامتیست. من توستادتاجگردون بچهای ستادشومیبینم وهم صحبت میشم ازچنتاازبچای ستادپرسیدم یکیشون که بسیارادم سیاسی وفعالی بودمیگفتن که رستادو یکباردیدم جلوخانمی صحبت میکردواقعابه دلم نشت باادبیات پرمغزوشهامتی که داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا باسواده من که بچه این استان نیستم اما خواهشم به مردم شریف گهگیلویه اینه که به ایشون رای دهیدتا کهگیلویه از بن بست خارج بشه
بهمئی
Asia/Pacific Region
متن نظر شماما جوانان اصلاحات طلب فقط وفقط مهندس رستاد را قبول داریم،والسلام
اصلاح طلب اصیل
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سوابق کاندیداها، مهندس رستاد شرایط بسیار مساعدتری برای اجماع داره
درود
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سیف سادات مرد قانون
اصلاح طلب قدیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس رستاد رأی ۹۰۰۰۰ اصلاح طلب را به ۳۰۰۰۰تقلیل داد.شک نکنید که این دور اگر خودش تنها بماند چون مردم قبولش ندارند و میگویند شب اصولگرا و روز اصلاح طلب هست بنابراین باید فاتحه اصلاح طلبان را خواند.ایشان بارها عنوان میکرد که اگه لاهوتی تأیید بشه وارد صحنه خواهم شد ولی همینکه فهمید لاهوتی تأیید نمیشه داره تعریف از دکتر لاهوتی میکند.شتر در خواب بیند پنبه دانه
اجماع
Iran, Islamic Republic of
دوستان اقای مهندس رستاد انسانی وارسته وبسیار توانمند با هوش وجوانی شناخته برای همه مطمئن باشید برای اجماع بهترین گزینه است
سرباز
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اگر نقدی درباره مهندس رستاد دارن لطفن علمی و منطقی باشه.
در غیر این صورت به گفته شیخ بهایی بسنده می کنیم که می گوید:
آن کس که بدم گفت، بدی سیرت اوست
و آن کس که مرا گفت نکو، خود نیکوست.
حال متکلم از کلامش پیداست
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
بیدانجیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد اول اصلاحات مهندس رستاد
الا
Iran, Islamic Republic of
فقط سیف اگه دو نفر بیان مطمن باش لاهوتی سوم میشه
روزگاري
Iran, Islamic Republic of
وأین هم مرد عمل مهندس جوان احسن به این بیان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رای ما سیف سادات
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
آقای رستاد عزیز سی هزار رأی بی زبون منطقیان شما را مغرور کرد، بدان مردم خوب کهگیلویه بزرگ ، آدمهای سره را از ناسره خوب تشخیص می دهند. خودتو خسته نکن.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این سیف دیگر از کجا آمده است
دل واپس ایل
Iran, Islamic Republic of
الان بیست بار این کامنت رو براتون فرستادم ولی نمی زندید تو سایت چرا واقعا اینه رسالت خبرنگاریتون متاسفم
با سلام
دوستان عزیز
بنده به نوبه خودم از جناب رستاد تقدیر و تشکر می کنم ولی واقعا برا خودم بعنوان یک دانشجوی علوم انسانی کاملا متاسفم که کاندیدای که اینقدر خودشو حق به جانب نشون میده حتی معنی توسعه رو نمی دونه و اصلا نمی دونه توسعه چیه
شما که ادعای نمایندگی و رهبری اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ رو دارید و خودتون رو در حد یه دانای کل نشون میدین بابا بخدا جریان اصلاح طلبی یه جریان فکری و علمی هست لااقل خودتون یا اون مشاوران بی سوادتون بهتون نگفتن که توسعه پایدار نیاز به یه نگاه ملی داره تعریفی که شما از توسعه ارائه دادین تقریبا مال صد سال پیش هست و این تعریف بعد از شکست تفکر انجمن واشنگتنی از حوزه توسعه خارج شده.شما با این کارها و برنامه هایی که ارائه دادین مثلا میتونید درآمد سرانه ملی رو بالا ببرید یا مثلا فکر کردین با فعال کردن کشاورزی دیگه ما توسعه یافته میشیم
جناب برادر در تعریفی که آمارتیا سن و محبوب الحق پاکستانی از توسعه ارایه دادن توسعه رو تبدیل جهان کهنه به جهانی نو در تمام ابعاد و حوزه ها تعریف کردن این مسایلی که شما گفتن در حوزه توسعه نیست بل در حوزه فقط رشد اقتصادی هست از سال ۱۹۷۶ تا الان تمام کشورهای بزرگ دنیا و در حال توسعه برنامه ریزی شون رو از حوزه رشد اقتصادی برداشتند و به سمت توسعه در همه ابعاد سوق دادند.
برا خودم متاسفم لااقل اگه نمی دونید یه مشاور عاقل برا خودتون بگیرید
توسعه ابتدا به ساکن با تغییر فکر در حوزه اندیشه ها و باور مردم هر منطقه اتفاق می افته
تبدیل مولفه های فرهنگ کهن یعنی سنت و فرمان با علم محوری و انسان محوری تعریف توسعه است تغییر در نگاه فرهنگی حقوقی اقتصادی اجتماعی قضایی سیاسی و ...
گفتمان سازی توسعه ای باید بر محوریت این دو موضوع باشد اینگونه سطحی برنامه ریزی کردن جز حرمان و بدبختی مجدد برا کهگیلویه بزرگ ندارد
در حوزه توسعه اقتصادی تغییر باید بر مبنای موارد زیر باشد(لطفا با دقت بخونید)
نهادینه شدن پذیرش انگیزه پی گیری نفع شخصی در امور مختلف از جمله در مورد امور اقتصادی
تعمیم یافتن مالکیت به بخش های وسیع مردم
ایجاد امنیت برای سرمایه و مالکیت
نهادینه شدن ضرورت وجود رقابت در همه ی بازارهای اقتصادی
گسترش و عمومی شدن اقتصاد پولی
گسترده شدن بازارها و دور شدن از اقتصادهای خودمصرفی محلی منطقه ای یا ملی
در ساختار اجرایی تغییرات باید حول مسائل زیر باشد برادر من خواهشا با دقت بخون
کارایی اجرایی
قانون مند بودن
محدود بودن نسبی
عدم تمرکز در فرآیند تصمیم گیری و اجرا
پذیرش خطا و نهادینه شدن پرداخت جریمه و خسارت به مردم در موارد ضرر و زیان
مگه فکر کردین به محض اینکه گفتین توسعه دیگه جامعه توسعه یافته میشه
توسعه یه امر ذوابعاد برادر من و همه ابعاد توسعه باید درشون تغییرات گسترده ای ایجاد بشه
حتما شما با فکر سطحی کردن در موارد بی مورد میتونید جامعه رو به توسعه برسونید حتما
احداث کارخونه فسفات چرام عجب فکر بکری کارخونه آجر دهدشت رو یادتون رفت بهش اشاره کنید
استان ما در رنکینگ توسعه ایران آخرین استان توسعه یافته ست حتما شما و رفقاتون برنامه توسعه ایران رو تدوین کردین که به این روز افتادیم چون قبلا چهارتا مونده به آخر بودیم
حالا شما لااقل یه استراتژی رشد بر اساس مناسبات علمی تعریف میکردین تا باز میشد نقدش بکینم
این از این شاخه به اون شاخه پریدن فقط نشون دهنده عدم توانایی شما در این موضوع هست
در بقیه حوزه ها علی الخصوص حوزه ساختار قضایی فرهنگی و اجتماعی هم باید تغییرات زیادی صورت بگیره تا ما در جهت توسعه حرکت کنیم برا همینه که به شما میگم توسعه یه امر ملی هست استاد
در ساختار فرهنگی باید تغییرات زیر انجام بشه
الگوسازی فرهنگی
بازبینی و توسعه ای کردن محتوای کتب درسی آموزش های پایه(ابتدایی راهنمایی)
بازبینی و توسعه ای کردن روش تدریس آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن فضای آموزشی درسی آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن تربیت معلم
بازبینی و توسعه ای کردن شیوه های مدیریت
در حوزه ساختار اجتماعی باید تغییرات مبتنی بر تغییرات زیر باشه
حذف اشرافیت خونی نژادی خانوادگی
گسترش طبقه متوسط
ایجاد انسجام در بین طبقات مختلف مردم
ایجاد مفاهیم ملموس در زمینه وفاق اجتماعی و منافع ملی
تقویت خانواده هسته ای و کنترل موالید
گسترش شهرنشینی برادر بزرگ مطالعه کنید لطفا
در ساختار قضایی و سیاسی هم به همین منوال نیاز به تغییرات گسترده هست استااااد سطحی خوان
با مطالعه در فضای ژورنالیستی شما نمی تونید کاری برا این استان انجام بدین بزرگوار
کار هرکس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن
دل واپس ایل
Asia/Pacific Region
چرا کامنت های منو نمیذارید
پس اخلاق حرفه ایتون کجا رفته
سوق
Iran, Islamic Republic of
با سلام درود بر صداقت و راستی

بنده به نمایندگی برخی از طرفداران استاد لاهوتی این قول را خواهیم داد که در شرایط نیاز حمایت های لازمه را از مهندس رستاد مهندس شجاع داشته باشیم. دیگر مثل گذشته نیست که فریب بخوریم و بدون شک ما دنبال پیروزی اصلاحات هستیم.
Iran, Islamic Republic of
چرا رسالت خبرنگاریتون رو بجا نمیارید
چند بار که کامنتهای بنده رو تو سایت نمی زنید
چرا
دل واپس ایل
Iran, Islamic Republic of
با سلام این کامنت رو الان بیست بار فرستادم چرا بین کامنتها نیست
دوستان عزیز
بنده به نوبه خودم از جناب رستاد تقدیر و تشکر می کنم ولی واقعا برا خودم بعنوان یک دانشجوی علوم انسانی کاملا متاسفم که کاندیدای که اینقدر خودشو حق به جانب نشون میده حتی معنی توسعه رو نمی دونه و اصلا نمی دونه توسعه چیه
شما که ادعای نمایندگی و رهبری اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ رو دارید و خودتون رو در حد یه دانای کل نشون میدین بابا بخدا جریان اصلاح طلبی یه جریان فکری و علمی هست لااقل خودتون یا اون مشاوران بی سوادتون بهتون نگفتن که توسعه پایدار نیاز به یه نگاه ملی داره تعریفی که شما از توسعه ارائه دادین تقریبا مال صد سال پیش هست و این تعریف بعد از شکست تفکر انجمن واشنگتنی از حوزه توسعه خارج شده.شما با این کارها و برنامه هایی که ارائه دادین مثلا میتونید درآمد سرانه ملی رو بالا ببرید یا مثلا فکر کردین با فعال کردن کشاورزی دیگه ما توسعه یافته میشیم
جناب برادر در تعریفی که آمارتیا سن و محبوب الحق پاکستانی از توسعه ارایه دادن توسعه رو تبدیل جهان کهنه به جهانی نو در تمام ابعاد و حوزه ها تعریف کردن این مسایلی که شما گفتن در حوزه توسعه نیست بل در حوزه فقط رشد اقتصادی هست از سال ۱۹۷۶ تا الان تمام کشورهای بزرگ دنیا و در حال توسعه برنامه ریزی شون رو از حوزه رشد اقتصادی برداشتند و به سمت توسعه در همه ابعاد سوق دادند.
برا خودم متاسفم لااقل اگه نمی دونید یه مشاور عاقل برا خودتون بگیرید
توسعه ابتدا به ساکن با تغییر فکر در حوزه اندیشه ها و باور مردم هر منطقه اتفاق می افته
تبدیل مولفه های فرهنگ کهن یعنی سنت و فرمان با علم محوری و انسان محوری تعریف توسعه است تغییر در نگاه فرهنگی حقوقی اقتصادی اجتماعی قضایی سیاسی و ...
گفتمان سازی توسعه ای باید بر محوریت این دو موضوع باشد اینگونه سطحی برنامه ریزی کردن جز حرمان و بدبختی مجدد برا کهگیلویه بزرگ ندارد
در حوزه توسعه اقتصادی تغییر باید بر مبنای موارد زیر باشد(لطفا با دقت بخونید)
نهادینه شدن پذیرش انگیزه پی گیری نفع شخصی در امور مختلف از جمله در مورد امور اقتصادی
تعمیم یافتن مالکیت به بخش های وسیع مردم
ایجاد امنیت برای سرمایه و مالکیت
نهادینه شدن ضرورت وجود رقابت در همه ی بازارهای اقتصادی
گسترش و عمومی شدن اقتصاد پولی
گسترده شدن بازارها و دور شدن از اقتصادهای خودمصرفی محلی منطقه ای یا ملی
در ساختار اجرایی تغییرات باید حول مسائل زیر باشد برادر من خواهشا با دقت بخون
کارایی اجرایی
قانون مند بودن
محدود بودن نسبی
عدم تمرکز در فرآیند تصمیم گیری و اجرا
پذیرش خطا و نهادینه شدن پرداخت جریمه و خسارت به مردم در موارد ضرر و زیان
مگه فکر کردین به محض اینکه گفتین توسعه دیگه جامعه توسعه یافته میشه
توسعه یه امر ذوابعاد برادر من و همه ابعاد توسعه باید درشون تغییرات گسترده ای ایجاد بشه
حتما شما با فکر سطحی کردن در موارد بی مورد میتونید جامعه رو به توسعه برسونید حتما
احداث کارخونه فسفات چرام عجب فکر بکری کارخونه آجر دهدشت رو یادتون رفت بهش اشاره کنید
استان ما در رنکینگ توسعه ایران آخرین استان توسعه یافته ست حتما شما و رفقاتون برنامه توسعه ایران رو تدوین کردین که به این روز افتادیم چون قبلا چهارتا مونده به آخر بودیم
حالا شما لااقل یه استراتژی رشد بر اساس مناسبات علمی تعریف میکردین تا باز میشد نقدش بکینم
این از این شاخه به اون شاخه پریدن فقط نشون دهنده عدم توانایی شما در این موضوع هست
در بقیه حوزه ها علی الخصوص حوزه ساختار قضایی فرهنگی و اجتماعی هم باید تغییرات زیادی صورت بگیره تا ما در جهت توسعه حرکت کنیم برا همینه که به شما میگم توسعه یه امر ملی هست استاد
در ساختار فرهنگی باید تغییرات زیر انجام بشه
الگوسازی فرهنگی
بازبینی و توسعه ای کردن محتوای کتب درسی آموزش های پایه(ابتدایی راهنمایی)
بازبینی و توسعه ای کردن روش تدریس آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن فضای آموزشی درسی آموزش های پایه
بازبینی و توسعه ای کردن تربیت معلم
بازبینی و توسعه ای کردن شیوه های مدیریت
در حوزه ساختار اجتماعی باید تغییرات مبتنی بر تغییرات زیر باشه
حذف اشرافیت خونی نژادی خانوادگی
گسترش طبقه متوسط
ایجاد انسجام در بین طبقات مختلف مردم
ایجاد مفاهیم ملموس در زمینه وفاق اجتماعی و منافع ملی
تقویت خانواده هسته ای و کنترل موالید
گسترش شهرنشینی برادر بزرگ مطالعه کنید لطفا
در ساختار قضایی و سیاسی هم به همین منوال نیاز به تغییرات گسترده هست استااااد سطحی خوان
با مطالعه در فضای ژورنالیستی شما نمی تونید کاری برا این استان انجام بدین بزرگوار
کار هرکس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن
در پاسخ به 75
Iran, Islamic Republic of
جناب عقل کل!!۲۴ ساله که کهگیلویه گول همین حرفا و ادعاهایی شبیه حرفهای شما رو داشته!خاااااک بر سر اون دانشجو و جوونی کنن که بعد از این همه خفت و بدبختی و پستی باز بیاد یه همچین حرفایی رو بزنه!بچه جون سیاست جای بچه بازی نیست عزیز دل برادر!شمایی که ادعای روشنفکری و عقل کل بودنت میشه چرا پیش داوری و قضاوت میکنی؟؟؟به ولله حقمون نماینده هایی امثال بزرگواری و موحده وقتی که شمای تحصیل کرده هنوز به این بینش سیاسی و درک اینکه کهگیلویه و بویراحمد با کل دنیا فرق داره نرسیده ای!و قولن ایما جر من هونه ی خمونه تو هی گپ و هونه ی همسایه ایزنی!کو توسعه و پیشرفت در سطح کشور؟؟؟؟
لنده
United States
سلام و درود بر صداقت و راستی مهندس رستاد

بنده به نمایندگی برخی از طرفداران استاد لاهوتی در لنده این قول را خواهیم داد که

در شرایط نیاز حمایت های لازمه را از مهندس رستاد مهندس شجاع داشته باشیم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از افراد که به این گروه پیوستند به به خاطر شخص مهندس بزرگ جناب رستاد بود خیلی از بهمئی هایی که دور گذشته امدند تو این گروه فقط به خاطر این مرد بزرگ بود اینهایی که مهندس را کوچک میبینند خودشون کوچک هستند
حمزه عسکری زاده
Iran, Islamic Republic of
باعرض ارادت ودرود فراوان خدمت مهندس رستادکه محبوبترین کاندیدشهرستان کهگلویه میباشدوباتوجه به اینکه مهندس رستاد یک کارشناس مجرب وتوانمند می باشدمی تواندناجی این حوزه انتخاباتی باشدبه امیدموفقیت .....
سید اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقا رستآد متاسفم برات یعنی بخاطر اینکه لاهوتی و منطقیان ازحمایت کنند خودت کوچک کرد هر چند اگه لاهوتی یا منطقیان از تو حمایت کنند نامردی به اصلاحات کردند هر چند این دو عزیز خیلی باهوش تر از این حرفا هستن که تو اصولگرا میانه رو بعنوان کاندید اصلاح طلبان معرفی کنند
آقا رستآد ارزش خودش را نشان داد که بخاطر اینکه نامزدا اصلاحات باشد حاضر گذشته اش را خراب کنند یعنی بازم بخاطر یه چیزی دیگه اصلاحات میفروشد
کسی که بخاطر الان گذشته و اعقاید خود را شکست بخاطر فردا امروز را هم فدا نیکنند
دل واپس ایل
Iran, Islamic Republic of
برادر من
اگه در کهگیلویه بزرگ مبانی جریان اصلاح طلبی تئوریزه می شد و فعالان سیاسی بر اساس مبانی جریان اصلاح طلبی و منش و رفتار سیاسی بزرگان جریان در کشور عمل می کردند الان اختلافی در این حوزه وجود نداشت.اختلافات رو شما مگسان دور شیرینی بوجود آوردین؛شما متملقان با مشی بی اخلاقی که داشتید باعث شدید که تنور این اختلافات گرم بمونه و هی باد بر این آتش وزیدین.اگه همگان بر اساس مبانی جریان اصیل اصلاح طلبی رفتار کنند مشکل حله.افرادی مثل جناب رستاد که واقعا و به حقیقت ضعف شدید در حوزه تئوریک علوم انسانی بالاخص علم سیاست دارند و نمی دونن که مبانی جریان اصلاح طلبی چی هست با وجود مشاوران کم بنیه و بی سوادی چون شما حتما میتونه که بار کج اصلاح طلبان رو به منزل برسونه
مجددا مجبورم این ضری المثل رو بهتون گوشزد کنم
کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ببیند همه ما میدونیم که اقایان لاهوتی و منطقیان تاییدد نمی شوند از بین کاندیدای دیگه اقای دکتر بنام و مهندس رستاد و سیف السادات در جبهه اصلاحات میمونن.آقای رستاد که یک بار محبوبیت خود رو در انتخابات گذشته محک زده و همه دیدید که موفق نشده به نظر من از میان دکتر بنام و اقای سیف ودکتر بنام اصلح تر هستش بخاطر اینکه همیشه در جبهه اصلاحات بدون حاشیه ثابت قدم بوده و هست و شخصیتی مردمی رنج دیده و رنج برده هست و کاملا به مشکلات شهرمون اشنایی داره.از نظر تحصیلات هم که همه میدونیم که دکتر بنام مدرک پزشکیشون رو در اروپا گرفته و در باسواد بودن و سیاست مداری اون شکی نیست.
چرام یار
Iran, Islamic Republic of
من اغلب نظریات مطرح شده را خواندم . از مطلب عنوان شده توسط آقای رستاد هم عقیده ام
از این همه نظر ابراز شده خود دلیلی بر اهمیت دیدگاه ونظر مهندس رستاد است .چ
مهندس کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام دوستان ، این موضوعی که خدمت همه دوستان عرض میکنم یکی از خاطرات آقای رستاد در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان اتفاق افتاده که نشان از دو رویی و دروغ گویی و چرخش رستاد با هر طیف و گروهی که به اصطلاح، ایشان حزب باد میباشد یعنی هرجا بنفع ایشان باشد چرخشی قهرمانانه میزند ،بحضورتان عرض مینمایم که ایشان با کلاه گذاشتن بر روی سر دو نفر از دوستان نزدیک اینجانب از شهرستان بویراحمد ( ص ب و م ب ) جریان را به نفع خانم شجاعی تمام کرد وحتی روی قولی که به آنها داده بودند نایستاد وحتی به آنها نارو هم زدند فقط جهت خوشحالی دکتر گوهر گانی و تاج گردون ، ایشان چنین خصلتی دارد حالا دم از رفاقت و راستی میزند ، عزیزان ایشون شبانه رفیق گرگ است و روز برای چوپان گریه و زاری میکند ، یا به قولی شریک دزد و رفیق قافله ، گول حرفای یه غاز میرز ایشان رانخورید
در جواب به 81
Iran, Islamic Republic of
گرسنه ها پرنده ها را کشتند،خوردند/شکم خالی جلوی پرواز را میگرد!
برادر من این تئوری هایی که شما میفرمایین مربوط به استان ما نبوده و نیست!شما سواد و طرز فکرتون در حد چنتا کتاب دانشگاهی هست که خوندین!در عمل اینجور نیست که شما فکر میکنید!فرهنگ مردم ما بر پایه ی قومگرایی و طایفه گرایی(بخش ثلاث و بویراحمدو...) بنا شده و هنوز خییییلی مونده تا زیربنای این بنای مستحکم،سست بشه و فرو بریزه!
فرهنگ و طرز فکر اکثریت مردم استان تمام اون تئوری ها و ایدئولژی هایی که شما میفرمایین رو نقض میکنه!دلیلش هم ازدیاد قشر بیسواد و کم سواد استانه.چه بسا که افراد باسواد هم در بیشتر مواقع به این امور دامن بزنند.
حرفهای شما در بالا آمیخته با احساس غرض و نوعی عقده هستش که خودتون بهتر میدونید از کجا سرچشمه میگیره.
در کل متکلم بودن با فاعل بودن زمین تا آسمون فرق میکنه.
حرفهای من و شما شاید روی کاغذ قشنگ باشه ولی در عمل الله اعلم!
ایدئولوژی و تئوری در اروپا نهادینه شده و در همون جا هم خاک میکشه و جای خودشو به ایدئولوژی های جدید میده.
ما و امثال ما خیلی مونده که در عمل بخواییم تئوریزه عمل بکنیم.
و در آخر:
فراموش نکنید که اینجا ایرانه،استان کهگیلویه و بویراحمد،سطحِ فرهنگِ تصمیم گیری بر اساس منطق و عقل خیلی پایین تر از سطح فرهنگ تصمیم گیری بر اساس احساس(قوم گرایی)هستش.
دل واپس ایل
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم جناب ۸۴
من که شمارو نمی شناسم ولی انگار شما من رو میشناسید و به نظرم بسط دادن مباحثه به شخصیت و ویژگی های شخصیتی کاری غیراخلاقی باشه
شما روانشناسید حتما
چون تشخیص دادین که بنده عقده دارم و می دونید که این عقده هم ناشی از چی هست درسته؟؟
اخلاق مدارانه وقتی در مورد شخصیت من نظر دادین خودتون رو معرفی کنید
این در پاسخ به کار غیراخلاقیتون
بعدشم جناب
شما که معتقدید این مسائلی که من در کتابها خوندم که البته این کتابها هم تعدادشون خیلی زیاد بوده و اینگونه که از فحوای کلامتون معلومه خودتون از خوندن این کتابها محروم بودین به حقیر بگین که از کی باید این مسائلی که بنده مطرح کردم رو باید به منصه ظهور برسونیم و در کهگیلویه بزرگ ساری و جاری کنیم شما دارید با حرفهاتون توهین بزرگی به مردم کهگیلویه می کنید یعنی مسائلی که در بقیه استانها بررسی شده و دارن روشون کار می کنند رو در کهگیلویه بزرگ نمی تونیم اجرا کنیم چون زبونم لال مردمانی بی سواد و کج فهم داره این محتوای حرف شماست
بعد مگه علوم انسانی و سایر علوم برا انسانها نیومده و مگه از تجربیات همه انسانها درش استفاده نشده
اصلا مگه علم بخش بزرگیش محصول همین تجربیات آدم ها نبوده پس چرا مباحث علمی و معرفت شناسی رو نمی تونیم در کهگیلویه ساری و جاری کنیم نکنه خدای نکرده معتقدید که خیل عظیمی از اهالی کهگیلویه بزرگ اصلا آدم نیستند هان آیا به این موضوع اعتقاد دارید؟؟؟
آغا حرف شما درست بنده هم عقده ای
خواهشا اخلاق مدارانه پاسخ بدین
اخلاق مدار باشید وقتی بلد نیستید که تحلیل علمی کنید ورود نکنید
اگه خرمگس معرکه نیستید و دور شیرینی نمی چرخید و نفعی قرار نیست ببرید(چون به جد معتقدم افرادی که دور آقای رستاد رو گرفتند دوگانه سوزها و منفعت طلبانند و جز منفعت شخصی به چیز دیگه ای فکر نمی کنند البته خودشون هم اینطورند)اخلاق مدارانه به فکر جریان باشید و حداقل فهم سیاسیتون رو بالا ببرید
مگه ماوای فعالیتهای سیاسی در تمام این کره خاکی توسعه سیاسی و به تبع اون توسعه پایدار در همه ی ابعاد نیست
مگه توسعه که ماوای همه فعالیتهای بشر هست روش مندی مشخصی نداره مگه محور توسعه علم محوری و انسان محوری نیست
مگه بقیه کشورها که توسعه یافته شدن راه مشخصی رو طی نکردن
مگه بدون تخصص گرایی و علم محوری و مطالعه زیاد راه دیگه ای هم برا توسعه ای کردن شهرستان و حوزه انتخابیه کهگیلویه وجود داره؟؟؟
مگه گچساران از فرستادن یه فرد متخصص متبحر که اتفاقا خیلی خوب این مباحث که من مطرح کردم رو میدونه ضرر کرد
مگه نماینده گچساران به تبع سطح سوادش در حوزه توسعه تبدیل به یه چهره ملی نشد
آغا خواهش میکنم مطالعه کن خواهش میکنم بخون خواهش میکنم اگه میخوای فعالیت سیاسی داشته باشی لااقل در مورد سیاست و مسائلی که در اون مطرح هست اطلاعات کسب کن
آغااصلا العیاذ بالله حرف شما صحیح و خدای نکرده مردم شهرستان کهگیلویه بجز شما همه بیسواد اینکه دلیل نمیشه که چون مرد کهگیلویه افراد بیسوادی هستند پس حتما یه بیسواد مثل خودشون رو بفرستند به مجلس
مجلس جای نخبگان هست و قرار برا یه ملت تصمیم بگیرند رای نماینده کهگیلویه ممکن در انتخاب یه وزیر موثر باشه کما اینکه اگه رای کهگیلویه بجای بزرگواری یه اصلاح طلب بود الان به جای فانی دکتر نجفی وزیر آموزش و پرورش بود
آغا شما چرا میخواین که از کهگیلویه نیروی قوی به مجلس نره
اونجا قرار جای نخبگان باشه
بخدا قسم شاید حتی معنی آکادمیک مفهوم سیاست رو هم بلد نباشی که اینطور بحث میکنی
بخوان
و بخوان
و بخوان
این وصیت دکتر شریعتی به گل پسرش آغا احسان بود منم بهتون نصیحت میکنم
بخوان
و بخوان
و بخوان...
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر مهندس کشاورزی که در مورد گندی که رستاد در نظام مهندسی کشاورزی زد رو بین کامنتها نیاوردی وتاییدش نکردی ، دست خودت هم تو کاسه اینهاست لعنت خدا بر آدم خود فروش
Iran, Islamic Republic of
بازهم زخم کهنه کهگیلویه وابنکه ماچقدر خودمون را دست کم میگیریم چرا مانباید توسعه وپیشرفت داشته باشیم ؟بخاطری که از روز اول توگوشمون خوندند که ما به خیلی کمتر از حداقل ها راضی باشیم دوستان فکر کنید شهرهای کوچک کویر رییس جمهور تحویل کشور دادند چرا که نه ماهم میتوانیم انشااله با انتخاب اصلح ومسولانه به امید حق خواهشا نیروهای شهرستان راتخطئه نکنیم همه دوستان عزیزند .شما که مهندس رستاد را نمیشناسید چرا ازدهان دیگران درمورد ایشون اظهار نظر میکنید
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست عزیزمان باید بگویم تخصص جناب رستاد ادب است و مدیریت که کمتر کسی از کاندیداهای محترم هردو را باهم دارند به خصوص جناب لاهوتی که نمیدانم از کجای ادبیات میداند و میخواند
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
رستاد مردی است که همیشه ایستاده است هر بادی که میخواهد بوزد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
رستاد به حمایت آقای لاهوتی که۲ دور قبل طرفداران اندکشان را به بهبهان فرستادند یا از آنها خواستند که به بزرگواری رای دهند نیاز ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کسی که راجع به انتخابات نظام مهندسی کشاورزی یک سری دروغ و چرندیات نوشتی اطمینان داشته باش تا زمانی که دروغگوهایی امثال جناب عالی وجود دارد کهگیلویه جایی برای پیشرفت ندارد
نقی رستاد
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای مهندی رستاد من هم همفامیل شما هستم ولی تا کنون فکرمیکردم مایک فامیل تک و انحصاری هستیم ولی خوشحال شدم با سرج درگوگل متوجه خیلی بزرگانی همچون شما شده ام اگر مهندس به خاطر شباحت فامیل جایی کار سرغ داری بگو تا من از اصفهان بیام ممنون سنم هم ۴۹ساله هستم ممنون
نشئه درد

نشئه درد

به اجبار پدرم ازدواج کردم و به اجبار همسرم مواد مصرف کردم، اما به‌خاطر فرزندانم پاک شدم ...
برجام در دسترس؟

برجام در دسترس؟

«ایران و آمریکا به میز مذاکرات بازخواهند گشت»؛ خبری که دیروز جوزپ بورل در نشست خبری خود ...
نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

بهتر است از برگزار‌كنندگان تشكر كنيد كه چشم‌ها را به اين واقعيت‌ها آشنا كردند. جلوگيري ...
1