تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۱۵۰۲۹۱

همای سعادت بر سر کدام کهگیلویه ای می نشیند؟

۳۰
۰
کبنا ؛بهنام عکاشهIMG_8057
صبح که به همراه احمد تقوی به سمت دهدشت می رفتیم هیچ گاه تصور نمی کردم روزی به این شلوغی را پشت سر بگذاریم.
شاید اینکه بزرگواری در اقدامی ماندلاوار از قدرت کناره گرفته بود مهم ترین عامل ثبت نام کسانی بود که تاج و تخت بی پادشاه را هدف گرفته بودند.
دیروز جهانگیر حبیبی نامش را به عنوان اولین در سامانه انتخابات ثبت کرد.
حبیبی که سعی می کند با منطقیان و لاهوتی، روابط تنظیم شده و احترام آمیزی داشته باشد بر سوابق اجرائی اش تاکید می کند و نگاه ها را از بعد سیاسی به تخصصی می کشاند.
همراهان زیاد حبیبی نشان داد او به اهرم های اجتماعی تمایل زیادی داشته و از این حربه، از روز اول به روشی برای رسیدن به قدرت استفاده خواهد کرد.
او که حالا گردپیری را بر چهره اش می بیند با روزهای جوانی که با کارکنانی که از واتساپ آن روزها را به یادش می آوردند، به پیست اسکی یاسوج می رفتند فاصله دارد، ولی رفتارش نشان می داد با این موضوع میانه خوبی ندارد.
او که در همه پست و همه مناطق کشور فعالیت داشته است حالا صندلی مجلس را برای سنگر بعدی در نظر گرفته است.
در این بین اما کسانی به فرمانداری آمدند که ظاهرا هدفی نداشتند و به تنهائی و با پوشه ای در دست برای ثبت نام آمده بودند. در بین همراهان نیز کسانی بودند که با چند کاندیدا همراه شده بودند! که این از عجایب دیروز فرمانداری دهدشت بود.
رفتار مناسب روابط عمومی، حراست و ستاد انتخابات فرمانداری کهگیلویه با خبرنگاران نیز از نکات جالب بود و خبرنگاران کهگیلویه ای نیز قدردان این بودند.
خساست بچه های ستاد انتخابات در ارائه آمار کاندیداها، شیطنت های محسن تباری در کنار سوالات گمره کننده صادق دوپیکر و مسعود آرام روز خوبی را برایم رقم زده بود.
رستاد آمد. درست به عکس همفکر خود حبیبی او ترجیح داد به تنهائی وارد فرمانداری شود.
لطیف رستاد با چهره فتوژنیک که متانت رفتارش، آدمی را به یاد رئیس جمهور اسبق می اندازد با کت و شلواری که خط اطوئی لبه تیز داشت و با کیفی که شبیه کیف انگلیسی! بود به حیاط فرمانداری آمد و مورد استقبال حفاظت فرمانداری قرار گرفت.
او از اساتید سیاسی اش منطقیان و لاهوتی گفت و از دومی بواسطه برخی روایات، تمجیدی بی سابقه نمود و نشان داد اخلاق سیاسی اش هنوز پابرجاست.
رستاد که هشت سال پیش در رقابتی پایاپای با فعالیتی چندروزه حرف و حدیث دار، به بزرگواری باخت و دور گذشته وارد عرصه نشد، این بار تصمیم گرفته وارد صحنه انتخابات شود، البته همه می دانند او فقط در صورتی می ماند که منطقیان و لاهوتی در این عرصه به دلایلی نباشند.
او خطاب به همفکرانش به شعر سهراب بسنده کرد؛ چترها را باید بست، زیر باران باید رفت. رستاد اما می داند عرصه سیاست در کهگیلویه مانند او و گفتارش، چندان لطیف نخواهند ماند.
این از آمدن لطف الله سپهر رئیس اسبق شورای نگهبان استان و مدیرکل ارشاد خوزستان پیدا بود که از همه رفتارهایش در گذشته دفاع کرد.
سپهر که در زمان مجلس ششم رئیس شورای نگهبان استان بوده وقایع تلخ گچساران در اسفند ۱۳۷۸ را عمل به وظایف قانونی خود عنوان کرد و گفت: هرزمان و هرجا که تخلف از قانون دیده شود با آن برخورد می شود.
البته او این تصمیم را تصمیمی از بالا توصیف نمود.
سپهر که دیروز کمی دیر به فرمانداری آمده بود با در بسته ستاد انتخابات روبرو شد ولی او بیدی نیست که با این بیدها بلرزد. او که توانسته حاج بهرام را به آن گرفتاری مبتلا نماید قادر به باز کردن هر دری خواهد بود، حتی در ستاد انتخابات فرمانداری کهگیلویه.
دیروز اما در دهدشت تصاویری را برداشتم که مرا به روزهای خوش در کهگیلویه بزرگ امیدوار نمود.
آرامشی که در مردم عادی دهدشت بود نشان از آرامش نهفته در دل هیاهوهای سیاسیون داشت و این از بازی ناآشنای پیرمردهای بازنشسته دهدشتی جلوی درب فرمانداری کاملا هویدا بود.
برای آنها چه فرقی می کرد و می کند کی بر کرسی سبز بهارستان تکیه بزند. آنها آرامش دیروز صبح دهدشت را با هیچ چیز عوض نمی کردند.
دیروز اما تصویری از یک فروشگاه نسبتا مدرن روبروی فرمانداری دهدشت چشمانم را به خود جلب کرد. فروشگاهی که نشان می داد دهدشت و مردمانش در حال تغییر هستند وکسی می تواند نگاه این مردم را به سمت خود بکشاند که نگرش تازه ای به دوردست داشته باشد.
آیا دهدشت تغییر خواهد کرد؟ تا ۷ اسفند فقط دوماه و دو روز مانده است و باید دید همای سعادت فلکه روبروی فرمانداری بر شانه کدام مرد کهگیلویه ای می نشیند؟
تصاویر از سیداحمد تقویIMG_8052 IMG_8054 IMG_8055 IMG_8057 IMG_8058 IMG_8065 IMG_8066 IMG_8068 IMG_8072 IMG_8076 IMG_8083 IMG_8089 IMG_8091 IMG_8094 IMG_8098 IMG_8107 IMG_8112 IMG_8115 IMG_8118 IMG_8121 IMG_8130 IMG_8131 IMG_8142 IMG_8143 IMG_8147 IMG_8148 IMG_8149 IMG_8150 IMG_8151 IMG_8153 IMG_8172 IMG_8189 IMG_8193 IMG_8195 IMG_8214 IMG_8215 IMG_8219 IMG_8223 IMG_8224 IMG_8227 IMG_8231 IMG_8232 IMG_8236 IMG_8237 IMG_8238
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر دکتر تقوی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند اجماع بر اقای سیف میباشد
جم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رستاد
اصلاحات پیروز است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان کهگیلویه احتمالا روی مهندس حبیبی یا مهندس رستاد ائتلاف خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه سیف السادات یا تقوی که احتمال سیف السادات بیشتره
Iran, Islamic Republic of
مردم یکبار این اشتباه را کردند وشخص اشنا به وزارت تبلیغات را فرستادند مجلس ونتیجه اش را هم دیدند فقط کارش شعار وراهپیمایی بود دیگه این گوله نمیخورن
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
پدیده زودهنگام انتخابات دکتر سیدحاجتی ترحم پور .اصلاح طلبان بهتر است برشخصی اجماع کنند که دربین همه اصلاح طلبان فارغ ازقومیت وزیاده خواهی باشد.اولین سیلی را درزمان وروددکترخاتمی با اتوبوس درکنار لاهوتی ومنطقیان خورد.مجری تبلیغاتی کلیه برنامه های اصلاح طلبان خاتمی ،دکترمعین ،هاشمی رفسنجانی ،کروبی، منطقیان ،لاهوتی .وامدارهمه اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اجماع صورت بگیره .فکر کنم اگه اجماع روی سیف السادات باشه خیلی بهتر است چون ایشون وکیل پایه یک و اشنا به تمام قوانین کشور میباشد و در بین اصلاح طلبان ادم شناخته شده ای است و سر شناس.به امید اجماع میمانیم .اول اینکه خدا کنه این دو عزیز یعنی لاهوتی و منطقیان تایید بشن اونوقت یکی باید عارف بشه .دوما ما همه در برابر اجماع سر تعظیم فرو می اوریم
Iran, Islamic Republic of
معلومه که داری برای رستاد تبلیغ میکنی
رستاد دستش رو شد و سوخت
نه لاهوتی و نه منطقیان این اقا رو قبول ندارن
Iran, Islamic Republic of
یا دکتر تقوی برنده هست یا عدل هاشمی از ما گفتن.
Iran, Islamic Republic of
امیر اصلاح طلبان مهندس رستاد
مهران
Iran, Islamic Republic of
کسی اگه فولادی رو نمیشناسه فقط کافیه به صورت زحمتکش و آفتاب خورده اش نگاه کنه و متوجه میشه که فقط اهل عمل هست و به دنبال حرف و نمایش نیست.
فولادی هیچوقت پشت میز نشین نبوده و نخواهد بود
خوب و خوبتر
Iran, Islamic Republic of
تقوی خیلی خوبه رستادم خوبه
زنده باد مخالف من
Iran, Islamic Republic of
مهندس رستاد ماهیتش معلوم نشده هنوز. به نظرم آقای لاهوتی ایشان را بهتر از استاد منطقیان شناخته اند که قبولش ندارند. یه اصلاحاتی شجاع و نترس میخاهیم. کسی که همیشه اصلاحاتی بوده نه کسانی که یه روز با موحد و یه دوره با بقیه مخالفان اصلاحات بوده اند. ما رنج دوران دیده ایم و خون دل ها خورده ایم. فقط اجماع کارسازه و الا بازم شکست در انتظار ماست.....
مجید-
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رستاد.مردی باسخاوت ودوست داشتنی که برای همه قابل احترامه.کاش مردم کهگیلویه قدر این بزرگ مرد با منش رابدانن و برای ابروی شهر وشرف کهگیلویه امسال بعنوان وکیل با صداقت وبا شهامتشون به مجلس بفرستنش
بیدار
Iran, Islamic Republic of
ترحم پور : رنج دوران دیده ااست و خون دل ها خورده است .این بار اومی آیدتاحقوق چندین ساله مردم کهکیلویه را ،که هرسال به نوعی پایمال می شد وامدار ان باشد .
Iran, Islamic Republic of
آقای لاهوتی و منطقیان و هر اصلاح طلب دیگری همه میدانن خروجی اجماع مهندس رستاده. مهندس رستاد امید اصلاح طلبانه.
اصلاح طلب اصیل
United States
همای سعادت چار دست و پا اومده نشسته روی دوش دکتر تقوی
خواب تشریف دارین
فکر کردین بین ۴۰ نفر اصلاح طلب اجماع میشه؟
زهی خیال باطل
لیکک
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید ما درگیر این بازیای سیاسی باشیم
تا کی باید این شهرستان توی محرومیت دست و پا بزنه
مگه ما کم آدم مدیر و کاربلد توی شهرستانمون داریم که نمی تونیم یه نفر مثل تاجگردونو بفرستیم مجلس?
بر فرض که یه خون دل خورده ی اصلاحات مثل منطقیان و لاهوتی و رستادو فرستادیم مجلس،آیا می تونن توی وزارت خونه های مختلف برای شهرستان بودجه بیارن و چنتا کار عمرانی توی این شهرستان انجام بدن ?
مردم شریف کهگیلویه ی بزرگ ، ما در مقابل آیندگانمون مسئولیم،پس بیایید فردی رو بفرستیم مجلس که حداقل یه رزومه ی کاری و مدیریتی قابل قبول داشته باشه نه کسی که تا الان از ا ستانپاشو بیرون نگذاشته
سامان
Iran, Islamic Republic of
مهندس حبیبی چه از نظر شخصیت چه از نظر تحصیلات چه از نظر سابقه کاری چه از همه نظر یک سر و گردن از بقیه بالاتره. کسی که همه اصلاح طلبان قبولش دارن و سابقش در استان نشون داده که جز خدمت به مردم این منطقه هدف دیگه ای نداره. انشاءالله با اومدن مهندس حبیبی در کهگیلویه بزرگ تحول عظیمی رخ میده.
منطق
Iran, Islamic Republic of
در گذر گاه روزگار مردم کهگیلویه به جهت انتخاب نماینده مجلس فراز و نشیب های زیادی را پیمودند. موحد به اطرافیان پیمانکار ش پر وبال داد پر و بالی از جنس عوام‌فریبی وتمامیت خواهی. بزرگواری که بنده خدا در دور اول طول کشید تا در تهران ودر آن شهر پر از هیاهو راه مجلس را پیدا کند ودر دور دوم هر چند از اقبال بد دولت موافقش نبود ولی در همین واپسین لحظات فرار را بر قرار ترجیح داد این بود کارنامه اصولگرایان. واما در این دوره اصلاح طلبان آمده اند تا ضمن اثبات حقانیت خود (پیروزی رستاد بر بزرگواری در دور گذشته) کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارند پس بایستی اعتماد کرد و درست انتخاب کرد. همه واقفیم که لاهوتی ومنطقیان توان به سر منزل مقصود رساندن این مهم را ندارند نه اینکه علمش را ندارند بلکه از این جهت که دیگر یارای سماجت بخرج دادن و پیگیری مستمر و آویزان شدن به این وزیر وان وزیر را ندارند. با گریزی در سوابق اجرایی ومدیریتی، روحیه پیگیری و سمج شدن به حبیبی و رستاد می رسیم در صورت اجماع بر روی هر یک از این دو نفر کار خوبی انجام شده است و آدم را به آینده اصلاح طلبی امیدوار میسازد پس شما را به خاک دیارمان سوگند که اینچنین کنید و اینچنین هم انتخاب کنید مبادا میراث خوران برگزیدگان قبلی بر گرده مردم دوباره سوار شوند وبار دیگر بیت المال را به مانند آنچه در قرارگاه خاتم انجام شد دوباره بر باد دهیم. وعده ما اسفند با انتخاب حبیبی و یا رستاد
رامین
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حبیبی . انشاءالله که اصلاحات روی ایشون اجماع کنند.
رامین
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حبیبی.
Iran, Islamic Republic of
انشاا...لاهوتی ومنطقیان هردو تایید بشن وبا هم اجماع کنن ویکیشون قبول بشه.اگرکه تاییدنشدند اصلاح طلب اصلح مهندس حبیبی ست
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از کاندیداهای موجود حتی در قواره نماینده مجلس نیستن
م
Iran, Islamic Republic of
اخه انتخابات و نماینده شدن واقعا این همه دل چسپه//// بی کاریت بقران
اسمان ابی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خروجی اجماع مهندس جهانگیر حبیبی است پس دست در دست هم دهیم با انتخاب این نخبه ملی بار دیگر نام بلاد شاپور را زنده کنیم
مهدی
United States
عکاشه عزیز،تا چن روز قبل که خبری از نیامدن بزرگواری نبود،همه روزه دست به تخریبش میزدید،حالا شد ماندلا!!!!!! رستاد مثل رییس جمهور سابق!!! متن سیاسی نوشتی یا طنز؟ یادت باشه آقای عکاشه صداقت در کار رسانه یک اصله که شما و دوستانتان را به رعایت آن دعوت میکنم،قهرمان پوشالی ساختن از عده ای و تخریب مخالفان راه به جایی نخواهد برد.
حامیان فتنه هیچ گاه در قاموس سیاسی این کشور جایی نخواهند داشت،این را فراموش نکن
شاهین
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدمهدی وفایی مقدم
شاهین
Iran, Islamic Republic of
سیدی پاک وبزرگ منش
شهردار اسبق دهدشت
فرماندار شهرستان الیگودرز
معلمی پاک وباخدا
سیدمهدی وفایی مقدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1