تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۱۵۰۲۳۳

گفت‌وگو با «قاسم یزدانی» پیرامون ثبت‌نام سید باقر، هدایت‌خواه، بهرامی و زارعی

۷۶
۰
کبنا ؛ 
ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه  ۲۸ آذر شروع و روز ۴ دیماه پایان یافت.yazdani
جریان اصلاح طلب از مدت‌ها پیش از نهضت ثبت نام نیروهای این طیف خبر می‌داد و تقریباً در همه کشور نیز این چنین شد. اما در شهرستان بویراحمد و با حضور سید«باقر موسوی»، این نهضت گسترده ثبت نام انجام نشد و تنها چند چهره جوان از این جریان ثبت نام کرده و گمانه‌زنی برای نام نویسی چهره‌های شاخص دیگر این طیف به حقیقت نپیوست.
در این خصوص خبرنگاران با دکتر «قاسم یزدانی» عضو شورای سیاستگزاری ستاد روحانی در استان و از فعالان سیاسی اصلاح طلب مصاحبه‌ای انجام داده‌اند که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
* جناب یزدانی چرا سید «باقر»؟
** باید از مردم پرسید. حضور سید تبدیل به یک مطالبه جدی سیاسی و حتی اجتماعی شده بود نمی‌توان این خواست عمومی را دست کم گرفت.
* جناب یزدانی چه شد افرادی چون مهندس «غریب‌پور» و جنابعالی ثبت نام نکردید؟
** یقیناً افکارعمومی چهره‌های تاثیرگذار جریان اصلاحات بعد از موسوی را می‌شناسند، جناب مهندس غریب‌پور از مدتها قبل عدم تمایل خود را با توجه به حضورسیدباقر مکرراً در مصاحبه‌های خویش اعلام داشته بود. حقیر نیز با وجود سید «باقر» دلیلی برای ثبت نام خود نمی‌دیدم.
البته بزرگان دیگری مانند جناب دکترمندنی پور، جناب دکتر وکیلی در جبهه اصلاحات بوده و هستند که در حوزه‌های بزرگتری حضور یافته و شانس بالایی نیز برای ورود به مجلس دارند. در هرحال عرض کردم حضور سید بر پایه یک خواست عمومی شکل گرفت و اخباری که من دارم شانس بالایی برای تأیید صلاحیت دارند.
* بازم می‌پرسم چرا موسوی؟ آیا تاییدصلاحیت وی قطعی است؟
** سید«باقر موسوی» در طول هشت سال نمایندگی منشأ خدماتی برای استان بودند و همواره در جبهه مردم بود و بر سر پیمان تا درگیری لفظی با دو رییس جمهورسابق پیش رفت. مردم خدمت را فراموش نمی‌کنند. امیدوارم هیچ نهادی باعث تلخکامی ملت نشود. دلیلی برای ردصلاحیت او وجود ندارد، بنابراین ما فقط به تاییدصلاحیت ایشان می‌اندیشیم.
سیدباقر فرزند نظام و انقلاب است و همه شاخصهای مورد پذیرش این نظام را دارند، در مجلس هم مدافع حقوق مردم بود و در این ده دوازده سال که دور از قدرت بود رفتاری مغایراصول و مبانی این نظام و انقلاب نداشته‌اند و بنابراین انتظار تاییدصلاحیت ایشان انتظار معقولی ست.
* بالاخره چه شد که سرانجام موسوی ثبت نام کردند؟
** نگاه‌ها در این باره متفاوت بود؛ سیاسیون و احزاب استان اغلب خواهان حضور چندنفر از نیروهای شاخص در کنار سید بودند و اصرار داشتند که این حضور باید طولی و پر رنگ باشد تا پس از تاییدصلاحیت‌ها با سازوکاری که پیش بینی شده بود به خروجی واحد رسید.
اصلاح‌طلبان مقیم مرکز که نشستهای آنها با موضوع انتخابات از هجده ماه پیش تاکنون تشکیل می‌شد، از یک سال پیش رأی به حضور سید داده و در آخرین نشست در هفته اخیر سرانجام قرار بر این شد که سید ثبت نام نموده و البته خود آقای موسوی تاکید داشتند که کسانی که مایلند حتماً شرکت کنند.
* جناب یزدانی یکی از انتقاداتی که به موسوی در افکارعمومی می‌شود، این است که ارتباط کمی با جوانان دارد و در مسئولیت‌ها و مشورتها توجهی به این طیف ندارد؟
** این سخن و قضاوت هرگز عادلانه نیست، اتفاقاً موسوی نخستین مسئولی ست که در استان به جوانان بها داد، نیروهای جوانی را بر مصدر امور گمارد که بعضی از آن نیروها در سطوح ملی درخشیدند. موسوی خودباوری را به ما جوانان آن دوره ارزانی داشت، شاید اگر آمار درستی استخراج شود سن نیروهایی که در مشاغل مدیریتی مهم در استان گمارده شدند، کمتر از سی سال بوده باشد. وانگهی مگرخودایشان زمان نمایندگی چندسالشون بود؟
* شما سه دوره از زارعی حمایت کردید، تا جایی که می‌دانم شروع مذاکرات با وی و تنظیم میثاق نامه اصلاح‌طلبان با زارعی و سپس توافق با هم درخصوص برنامه‌های آینده‌تان توسط شما انجام و پیگیری شد، آیا پس از این همه سال حاضرید متن آن را منتشر کنید؟
** به لحاظ اخلاقی هرگزمجازبه انتشارآن پیمان نامه نیستم، حقیربه نمایندگی ازجمع کثیری از دوستان اصلاحطلب آن مأموریت رابه خوبی انجام دادم، فقط می‌توانم بگویم که ما نهایتاً به تعهداتمان عمل کردیم.
* آیا زارعی به تعهداتش عمل کرد؟
** اگر اجازه بدین فعلاً اظهارنظری نکنم، شاید روزهای پیش رو پیرامون آن اتفاقات و نیز عملکرد نماینده محترم بویراحمد مصاحبه‌ای داشته باشم.
* آیا بازهم درصورتی که اتفاق دیگری بیفتد حاضرید از ایشان حمایت کنید؟
** جریان اصلاح طلبی به دلیل حذف نیروهایش سه دوره ازجناب زارعی حمایت کرد، ما زارعی پنج هزار رایی را به هشتادهزار رأی رساندیم آن تصمیم درآن شرایط قابل دفاع است، ایشان به لحاظ سیاسی و نیزاخلاقی مدیون این جریان است، امیدوارم اتفاقات دوره‌های قبل هیچگاه تکرار نشود.
* یکی دیگر از نامزدهای این دوره بویراحمد جناب بهرامی است که رییس ستاد عارف بودند نظرتان دراین خصوص چیست؟
* دوست ندارم درباره ایشون اظهارنظری کنم، چون ایشان اظهارفرموده اند که با وجود سید«باقر»در صحنه نمی‌مانند.
* شاید در صحنه ماندند؟
** هرگز این کار را نمی‌کنند، چون برای سخن خویش حتماً اعتبار قائل است، و مردم اینگونه اظهارات را به دقت زیر نظر دارند.
* آیا ایشان اصلاح‌طلب است؟
** سنداصلاح طلبی به نام هیچکس نیست و اصلاحات ملک طلق احدی نیست، هرگاه کسی میگوید اصلاح طلبم، حتماً چنین است.
* چگونه بهرامی رییس ستاد عارف در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند؟
** وی هیچگاه رییس ستاد عارف در استان نبودند، شما به عنوان یک خبرنگار ستادی به نام ستاد عارف در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدید؟
* پس جریان چه بود؟
** اجازه می‌خواهم با توجه به اینکه بحث ستادعارف بسیار پررنگ می‌شود و حتی مباحثات و مناقشاتی را به وجود آورده به عنوان کسی که در جریان ریز شکل گیری ستادها بودم توضیحی بدهم تا این مساله برای همیشه روشن شود؛
اولاً ستادی به عنوان ستاد عارف در استان شکل نگرفت و عمده نیروهای اصلاحطلب درگیرستاد هاشمی بودند، تعدادی از بزرگان اصلاحات که در ستاد دکترعارف در تهران مشغول بودند پیگیرتشکیل ستاد عارف در استان بودند. شُک ناشی از ردصلاحیت هاشمی بر طرف نشده بود، ما به تعدادی از دوستان که در ستاد هاشمی مسئولیت نداشتند پیشنهاد دادیم که ستاد عارف را تقبل کنند، ولی هیچکدام از آنها نپذیرفتند.
* می‌توانید اسامی آنها را ذکر کنید؟
بله. دکتر «شاپور رمضانی»، مرحوم سید «کریم موسوی» و حاج «بهرام جعفری» من به شخصه با هر سه نفرصحبت کردم و تنها دکتر رمضانی بیست و چهار ساعت فرصت خواستند که پس از انقضای مهلت، انصراف خویش را اعلام کردند.
* چرا نپذیرفتند؟
** جهت گیری اصلاح‌طلبان درآن شرایط با توجه به اقتضائات روز، هرگز سمت و سوی عارف را نداشت.
* بالاخره بر سر ستاد عارف چه آمد؟
** جناب مهندس رستاد به اکراه موضوع را به صورت موقت پذیرفت اما دقیقاً صدور ابلاغ ایشان مصادف شد با مشکلاتی که برای جمعی از نیروهای اصلاح‌طلب در استان پیش آمد و تقریباً نیروهای فعال درگیر همان بازداشتهای قبل ازانتخابات شدند. رستاد نیز بلافاصله منصرف شد و به اتفاق دوستان درگیر این موضوع شدند. النهایه چندروزی قبل از انصراف دکترعارف ابلاغ ستاد وی برخلاف عرف، به شکل شهرستانی صادر شد، یعنی در سه حوزه انتخابیه سه ابلاغ صادرشد و در شهرستان بویراحمد جناب دکتر بهرامی ابلاغ گرفتند و البته قبل از تشکیل ستاد و تکمیل ساختار و آغاز فعالیت، جناب دکتر عارف نیز همانگونه که میدانید پس از نامه خاتمی کناره گیری کردند و البته با این حرکت جاودانه شدند.
* در خصوص حضور هدایتخواه در حوزه بویراحمد چه نظری دارید؟
از همان آغاز معلوم بود که ایشان ثبت نام خواهند نمود، صحنه آرایی فعلی نامزدها در بویراحمد عالی ست این رقابت، یکی از زیباترین رقابت‌های تاریخ انتخابات بویراحمد خواهد شد، بی تردید نگاه بسته قومیتی که آفت جریانات سیاسی است و متاسفانه طی چندسال اخیر سایه شومی بر استان ما افکند با رقابت موسوی و هدایتخواه هم فضا سیاسی ترخواهد شد و هم آرایش نیروهای سیاسی به سمت شفافیت بیشترسوق داده خواهد شد، من به شخصه مشروط برآنکه انشاالله مردم فرصت و قدرت انتخاب را خواهند داشت از این فضا استقبال خواهم کرد.
* به عنوان یک فعال سیاسی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد که درخصوص دیگر حوزه‌های انتخاباتی استان چه فکر می‌کنید؟
** در کهگیلویه با تعدد کاندیداهای اصلاح‌طلب روبرو هستیم، دوستان شورای هماهنگی در استان مشغول تدوین راهبردها و مکانیزم اجرایی خروج از این نبردفرسایشی و رسیدن به گرینه واحد هستند. امیدواریم دوستان کهگیلویه دست از نبرد برای شکست برداشته و به پیروزی بیاندیشند.
* از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید سپاسگزارم؟
منم از شما سپاسگزارم و امیدوارم که رسانه‌ها همواره به رسالت اخلاقی خویش اندیشیده و پایبند باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ﻣﺤﻤﺪ
Iran, Islamic Republic of
..., اﻻﻥ ﺣﺘﻤﺎ .ﺑﻪ ﻣﻮﺳﻮﻱ ﺗﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ .. .ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﻪ و .اﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ اﺳﺎﺗﻴﺪ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ .
بهنام ن
Iran, Islamic Republic of
خرد کردن بهرامی به این گونه صحیح نبود به هر حال ایشان یکی از گزینه های اصلاح طلبان می باشد
انتظار بیشتر از شما به عنوان یک اصلاح طلب می رفت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بر همگان واضح است که افراد مانند موسوی تایید صلاحیت نخواهند شد...
فقط دکتر هدایتخواه میدان دار صحنه انتخابات خواهد بود.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
کاش خودت میومدی اونوقت حالیت میشد خودت چند رای داری؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
میشه در مورد مدرک دکتری آقای یزدانی توضیحی بدهید؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی مردمی
محسن
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر من الان اصلاح طلب ها داخل خود تهران هم قدرتی ندارن.چرا میخواهید مردم بویر احمد رو بدبخت کنید.چرا باید از یه جریانی که الان کمترین قدرت رو داره حمایت بشه.دست از سر این مردم محروم برداری بابا .این استان اینقدر محروم هست که باید یکی بره که بتونه کاری کنه اشتغال ایجاد کنه.به آمار افسردگی جوانان و خود کشی های جوانان دسترسی دارین همش بخاطر محرومیت این آستانه حالا شما بگین اصلاح طلب هستیم خخخخخخ
زندفر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای یزدانی. بویراحمد بایدنماینده ای با هوش شجاع مدیر کاردان باغیرت مانند سیدباقرداشته باشه
اسطوره اصلاحات آمده تا بماند و پیروز شود
Iran, Islamic Republic of
خبر خوش برای همه اصلاح طلبان و خبر بد برای همه اصولگرایان دلواپس استان کهگیلویه و بویراحمد

:سید باقر موسوی با حمایت سران اصلاحات و اعتدال در تهران و اطمینان از تایید صلاحیت پای به میدان گذاشته است پس کسی فکر رد صلاحیت را از سرش بیرون کند.سید باقر موسوی جهادگر و انقلابی پیشاپیش تایید شده است.
پس همه متحد و با قدرت برای پیروزی اصلاحات و اعتدال قدم در امتحان انتخابات مجلس دهم بگذارند.

درود بر سید باقر موسوی تنها کاندیدای مورد حمایت همه گروههای اصلاحات و اعتدال در بویراحمد علیا و سفلی
درود بر سید باقر موسوی تنها کاندیدای مورد حمایت اصلاحات و اعتدال دریاسوج،سی سخت،مارگون،لوداب،پاتاوه وکبگیان
حسینی
Iran, Islamic Republic of
بزرگان اصلاحات جناب سید رضا عسکری و دکتر قاسم یزدانی و سید باقر موسوی و بزرگانی دیگر با توجه به سابقه اجرایی و سابقه سیاسی ایشون و حضور در ستاد دکتر هدایت خواه هیچگاه ایشان را اصلاح طلب ندانسته و به عنوان اصلاح طلب قبول ندارن حال چه اصراریست که ایشان را اصلاح طلب معرفی کنن بر میگرده به .شخصی و سیاسی
بهرا)
Iran, Islamic Republic of
.تا کی به .هایت ادامه میدهی
توکل
Iran, Islamic Republic of
اگ اینجوریه پس ادعای اقای بهرامی در ارتباط با ریس ستاد عارف ..چیست چرا اصلاح طلبان در ارتباط با این مساله مهم موضع گیریه رسمی نمیکنن
امیر علی
United Kingdom
اخه راننده هدایت خواه چطور میتونه اصلاحطلب باشه
امیر رضا
United Kingdom
بهرامی مردم فهمیده اند
اگر .کنار برای همیشه یک ..سوخته ای
امیر جهان
United Kingdom
اصلاحات به فکره نه به ایدوولوژی
یا زهرا
Germany
رای ۵۰۰ هزاری رو بردی ۸۰ هزار
خیلی خوب پس حتما این دوره هم میتونی
بچرخ تا بچرخیم
یا زهرا
الهی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی جایی به جریان اصلاحات بویراحمد و سید باقر عزیز توهین کردند که با وچود اختلاف سید باقر و تاجگردون به تهران تشریف بردند و به خدمت اقای تاجگردون رسیدند و بعد یرای القا کردن اصلاح طلبی خود اینگونه بیان می کند که در صورت حضور سید باقر از انتخابات کناره گیری کرده در حالی که این ادعای عجیب از سوی بزرگان اصلاح طلب با توجه به پیشینه سیاسی و سابقه اصولگراییشان نه تنها مورد تایید قرار نگرفت بلکه موجی از تعجب و واماندگی سیاسی را برای همه ایجاد کرد
یعقوبی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی جایی به جریان اصلاحات بویراحمد و سید باقر عزیز توهین کردند که با وچود اختلاف سید باقر و تاجگردون به تهران تشریف بردند و به خدمت اقای تاجگردون رسیدند و بعد یرای القا کردن اصلاح طلبی خود اینگونه بیان می کند که در صورت حضور سید باقر از انتخابات کناره گیری کرده در حالی که این ادعای عجیب از سوی بزرگان اصلاح طلب با توجه به پیشینه سیاسی و سابقه اصولگراییشان نه تنها مورد تایید قرار نگرفت بلکه موجی از تعجب و واماندگی سیاسی را برای همه ایجاد کرد
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
برای هر کاندیدی بیان اهداف و چگونگی دستیابی به ان هدف بسیار مهم چرا که باید به دنبال جذب مردم باشه جناب دکتر بهرامبی تنها حرفی که میزنن اینه که ما قابلیت گردشگری داریم و باید این مساله را شکوفا کنیم اخه یکی نیست بگه سیاست و اقتصاد همینه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر یزدانی
چه زیبا ومنطقی با رعایت اصول اخلاق سیاسی پاسخ دادید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سیدباقرخوش آمدی .
درود برشما جناب دکتر که واقعیات را بیان کردی
یا مهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نام حق : اقای یزدانی به امید خدا کسی قبول بشه که بع دنبال سهم خواهی نباشه :: بنده ۵سوال از شما دارم !! ۱٫زارع در دور گذشته حمایت کامل طایفه تیرتاجی رو داشت و رای کل تیرتاجی بیش از ۳۰هزار رای میباشد چون تیرتاجی های ساکن گرمسیرم اومدن و رای دادن حالا بگذریم از حمایت ایل تامرادی که تعداد اون ها از تیرتاجی بیشتره حالا شما با چه حسابی میگین زارع از ۵هزار رای رو ما کردیم ۸۰هزار رای ؟؟؟۲٫ سید باقر کجاست که فقط وقت انتخابات پیدایش میشود ،مردم اون رو میخواهند و خاستار حضورش هستند یا یه سری منفعت طلب که میخواهند تلافی ۱۲سال نبودنشون در قدرت بخورند ؟؟۳٫چرا سید باقر مث چهره سیاسی دیگر بویراحمد به استان سرکشی نمیکند و آخر هفته هایش را در یاسوج نیست به عنوان مثال اقای دکتر مندنی پور اخر هفته ها اکثرا در یاسوج و بین مردم میباشد و بر خلاف . .رو آورد یاسوج ؟؟؟ ۴٫آیا فکر میکنی با حضور چهره سیاسی مانند حاج مهدی روشنفکر و رجایی نسب بویراحمد سفلی رای به باقر میدهد مث قبل ؟؟؟۵ . سوال آخر :: کسی که هم پیمان مجلس ششم بوده و نامه جام زهر رو امضا کرده و دوست عطا مهاجرانی بوده و با منوچهر کدیورنشست و برخاست داشته و در فتنه ۸۸موضئش مشخص نشد و فتنه را محکوم نکرد باید تایید صلاحیت بشه ؟؟؟؟؟ پاسخ بدین ممنون میشم یامهدی یامهدی یا مهدی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بگذریم
از تجار تاجیکی و افغان چه خبر؟
ما هم رای بدیم نه؟
یعنی ماها فقط برای شلوغ کنی خوبیم نه؟
امید
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصلاحطلبی خودخواهانه این چنین مغرضانه مصاحبه نمی کند نباید خود را تافته جدا بافته دانست وبین اصلاح طلبان تخم نفاق افکند و انسان با غرو و خودخواهی به جایی نمی رسد.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
جبهه پایداری = .+ .
Iran, Islamic Republic of
فقط روشن فکر= با صداقت باایمان
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شهر من روشفکر رای من
Iran, Islamic Republic of
دور دور روشن فکر است
Iran, Islamic Republic of
من امسال رای میدم روشن فکر
Iran, Islamic Republic of
بر خیز روشن فکر امده شیر شیران امده
بدلی
Iran, Islamic Republic of
در مورد زارع با احتیاط حرف میزنی ولی در مورد بهرامی بی پروا

بعد سید باقر راهی جز بهرامی ندارید
Iran, Islamic Republic of
از نظر من روشن فکر برده است
مهران
Iran, Islamic Republic of
کسی اگه فولادی رو نمیشناسه فقط کافیه به صورت زحمتکش و آفتاب خورده اش نگاه کنه و متوجه میشه که فقط اهل عمل هست و به دنبال حرف و نمایش نیست.
فولادی هیچوقت پشت میز نشین نبوده و نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
درودبه یزدانی
شجاع وبا غیرت
Iran, Islamic Republic of
درود روشن فکر
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
ضمن سپاس از جناب یزدانی ، کاش ایشان هم در خصوص ستاد دکتر روحانی می فرمودند که ایشان هم ستاد مشخصی در استان نداشتند و تقریبا اصلاح طلبان خود جوش فعالیت داشتند .
حسين
Iran, Islamic Republic of
یزدانی ازنیروهای صادق وباپیمان وشجاع وباغیرت اصلاحات هستند
امیدوارم دوستان جوان ایشان را الگوقراردهند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یزدانی خودت هم عیار اصلاح طلبی را در زمانی که مدیر دنا بودی رعایت نکردی یادت رفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر سید باقر تایید صلاحیت شد من اسممو عوض میکنم. عزیزم خط قرمز ها نباید فدای افراد شوند. ما به ارزش ها و اصول انقلاب زنده ایم. خط قرمز ما ولایت فقیه است.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
باقر موسوی نگارنده نامه به .در مجلس ششم است عمرا اگر تایید شوذ
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی سید باقرر د کیه
Iran, Islamic Republic of
چه انتخابات پرشوری خواهد شد باحضور هدایت خواه م سید باقر
محسن
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خودشون آویزان آقای روحانی هستند شما میخواهین برین کجا بابا.الان قدرتی ندارن.اصلاح طلب تند رو الان قدرتی نداره
Iran, Islamic Republic of
یه کم از سر .حرف زده
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اجماع صورت بگیره .فکر کنم اگه اجماع روی سیف السادات باشه خیلی بهتر است چون ایشون وکیل پایه یک و اشنا به تمام قوانین کشور میباشد و در بین اصلاح طلبان ادم شناخته شده ای است و سر شناس.به امید اجماع میمانیم .اول اینکه خدا کنه این دو عزیز یعنی لاهوتی و منطقیان تایید بشن اونوقت یکی باید عارف بشه .دوما ما همه در برابر اجماع سر تعظیم فرو می اوریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به به بسیار منطقی ومستدل درود بر سیدباقر اسطوره سیاست دراستان ودرود بر دکتر یزدانی از نیروهای مستعد ومدیری آگاه وشجاع در پایتخت ،انصافا نیروهای موسوی درسطح کلان مملکت توانمد وخلاق هستند مهندس غریبپور مهندس پناه .دکتر یزدانی .دکتر مردانی و........
علی
Iran, Islamic Republic of
بی شک اگر سید باقر تایید شود، آقای روشنفکر کاندیدای اعتدال گرای مورد حمایت اکثر مردم بویراحمد سفلی نیز به نفع ایشان کنار میکشد و عزت به بویراحمد برمیگردد
Iran, Islamic Republic of
خخخخ سران .با همین برنامه (اعلام پیروزی پیش از موعد) ..کردن، شما فعلا بزار تایید صلاحیت ها تموم بشه تا بعد
Iran, Islamic Republic of
در رد صلاحیت سید باقر سر سوزنی تردید نداشته باشید...ه .یزدانی هنوز لیسانس ادبیات نگرفته
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید یزدانی دیگه کیه ؟چهر نفر قبولش نداره انوقت میان مصاحبه میکنید.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههه
سید باقر و تایید صلاحیت؟؟؟
ایمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع نماینده زحمت کش بویر احمد و دنا
حمید
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت سید باقر....
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تو که میگی دکتر یزدانی لیسانس نگرفته یه وقت سکته نزنی ایشون دکترای اقتصادن نمیدونی اظهار نظر نکن

به امید خدا هشت اسفند رو سیاه میشید
Iran, Islamic Republic of
سلام
یزدانی دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه شهیدبهشتی ست
لیسانس مربوط به سال هفتاد وسه وفوق لیسانسش مربوط به٧٧
حالا فرض کن یزدانی بیسواد ،مهم این درک وشجاعت ودانش است
لطفا مدرک رو ول کن به درک بچسب
شجاع
Iran, Islamic Republic of
کبنای ترسو چراکامنتا رانمیگذاری به رسالتت که بی طرفی وآگاهی بخشی است عمل کن نترس خودم پشتت هستم
شجاع
Iran, Islamic Republic of
نه واقعا شجاع هستی شوخی کردم به شرطی که کامنت منو بزاری ببینم چندمرده حلاجی
هادی
Iran, Islamic Republic of
اصلا به حرف هیشکی نمیشه اعتماد کرد اون ازولایت مدارش وای به حال بقیه جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد این روزها فقط و فقط به سید باقر نیازمنده
انشالا با اقتدار میره مجلس
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درودبر اصلاح طلبان وسرور اصلاح طلبان سیدباقرموسوی
مهران
Iran, Islamic Republic of
کاندید محبوب ما فقط دکتر جوزاریان دوست داریم دکتر
Iran, Islamic Republic of
الان جنگ طایفه ها است نه جریان سیاسی الان جنگ علیا وسفلی است مگر ندیدی اصولگرایان حاضر نشدند از روشنفکر حمایت کنند
تامرادی باید برخلاف این ها با یددرتلاش برای احقاق خود باشند مرد کارزار فقط روشنفکر
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
چ
جان خم هیچکدومشون به گرد پای دکتر نیکبخت ازنظر صداقت شجاعت جسوری علمی ومدیریتی نمیرسند الن جناح بازی باید کنار گذاشته شود باید شخصی مثل دکتر نیکبخت انتخاب شود تا باشجاعت تمام از این مردم دفاع کند هدف توانمندی است اصلاح طلب باشه یا راستی -همگی امتحانشون پس داد هاند
VQH
Iran, Islamic Republic of
اقای یزدانی کی دکتر شد ما نفمیدیم شاید شب صده ساله بتشه جناب دکتر قاسم
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای یزدانی هم دنبال سم خواهی اومده .اصلاحاتو شماها امثال یزدانی خراب کردین .مااصلاحاتی افراطی نمیخواهیم .رای ما دکتر بهرامی.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی نیست به این آقای رضا عسکری بگه برادر من آخه تو نیروی اطلاعات هستی، جزء سرانی، چی هستی که .. میزنی میگی نمیدونم باید گوشیم خاموش باشه، نمیدونم نمیتونم فعلا از نامزد خاصی حمایت کنم واین حرفهایی..! !
بابا مسلمون بخدا سران اصلاحات از این ادعاها که شما دارین ندارن. خیلی ضایع داری رفتار میکنی.
(کبنا مدیونی نزنیش یا ازش حذف کنی)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
قاسم یزدانی از طرفداران زارع هست و تازه کی هست که مقاله بیرون می ده
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
کل این فعالان سیاساسی هروقت بهشون ی پست مهمی داده نمیشود .مجبورن نماینده وقت را تخریب کنن.مردم باید باهوش اگاه باشن گول انهارا نخورید
بهرام
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی بادیه هر طرف که باد بره اقای بهرامی همون سمت میره
[جنترمن
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای هاشمی ۰ رایم فقط زارعی . باقرکجابودحالا اومده .مردم میفهمند تا زارعی هست باقربی باقرایگن با جنتی خیشی کرده
سید مهدی_ch
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی و جناب موسوی در استان ما کار کردند وحق آن هاست که به مجلس بروند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
در مورد گفتگوی اقای یزدانی که با نوشته .............یکی از خوانین گذشته که گفته ها کاملا مشخص بود از سوی یه جریان نگارش شده بود وبه ایشان داده شده بود حالا در جواب به طاهری من مینویسم که اقای یزدانی برادر شهید واز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است ولی اقای ....... بوده از خوانین بوده که در زمان انقلاب هیچ گامی برای این انقلاب برنداشته وحتی با ادعاهای در مورد گرفتن املاک خود وخانواده س نیز شاکی شده بودند که دید تا نمیتواند کاری انجام دهد در صورتی که سهم اندکی از زمینها را داشت طی یک مصاحبه زمینها را بخشیدن و میتوانید تحقیق نمایید تا فرق بین یزدانی وطاهری شکست خورده از همه جریانات را بفهمید
محمد
Iran, Islamic Republic of
خواب بودید یزدانی مدرک گرفت مثل نمایندهایتون که داخل مجلس خواب رفتن تا چهر سال تمام شد
آرمین
Iran, Islamic Republic of
درست که آقای سید باقر روزی خادم خوبی برای مردم بود ولی در دور ششم مجلس ثابت کرد که در پی ریشه کن نمودن اصالت مردمش و اعتقادادت آنها هم نیز هست
و متعجبم که چرا ایشان از سیاهه اعمال خود آگاه هستن و باز قصد ثبت نام می کنند در حالی که همه می دونن که۱۰۰% رد صلاحیت خواهند شد
کی گیوی ..
Iran, Islamic Republic of
بفرموده پرفسور محمد رضا نیکبخت ..
از این ننگ و خواری به جنگ امدم

از این ننگ و خاری به جنگ امدم ..
بویراحمد حماسه افرین میخواهد که حقوق پایمال شده اش را بعد از انقلاب تا بگیره و حامی منافع ملت مظلوم منطقه باشه ، نه اجیر کرده و دست پرورانده گروهی منافع طلب که برای افزایش ثروت و رسیدن به منافع بعد از ۱۲ سال باقر موسویو مجبور به حضور در بویراحمد کردن ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر یزدانی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1