تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۴۹۱۵۳

مجلس آینده باید ترکیبی از همه جریانات سیاسی باشد

۱
کبنا ؛اولین کاندیدای هم استانی که در شیراز برای انتخابات مجلس ثبت نام نموده است گفت و گودی اختصاص با کبنا نیوز انجام داد؛
بصورت مختصر خود را معرفی نمایید؟
ابتدا لازم است که تشکر نمائیم از سایت وزین و همکاران گرامی که بحمدالله با تلاش شبانه روزی توانسته نقش بسزایی در آگاهی سازی جامعه ایفا می‌نمایند. اینجانب سید جلال الدین محمدی بیدک متولد سال ۱۳۶۳ شهرستان گچساران می‌باشم، دارای رتبه یک دکترای مهندسی هسته‌ای کشور، استعداد درخشان وزارت علوم، عضو بنیاد نخبگان، مولف چندین کتاب و مقاله بین المللی و موسس چندین موسسه آموزشی و پژوهشی در شیراز و تهران، جوان‌ترین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مفتخر به تلمذ در محضر استاد دکتر شهید شهریاری در زمینه کدهای هسته‌ای.
چه عواملی سبب گردید که شما وارد مقوله انتخابات گردید؟
بعنوان یک جوان و یک استاد دانشگاه که بیشترین ارتباط را با قشر جوان دارم و ناظر بسیاری از رویداد‌ها در کشور می‌باشم، متاسفانه شاهد هستیم که جوان امروزی بسیار ناامید و مایوس گشته و معضلاتی را در سطح جامعه شاهد هستیم که اگر برای آنان چاره اندیشی نشود، بی‌شک جامعه ایرانی از درون با فروپاشی روبرو خواهد شد. آمار‌ها در خصوص نرخ بیکاری، اعتیاد، بزهکاری، طلاق، سن ازدواج و... آمارهای هشدار دهنده‌ای است که باید سریعا برای آن چاره اندیشی شود. مجلس شورای اسلامی که به تعبیر امام راحل (ره) در راس امور است، جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد و بعنوان مهم‌ترین مرجع ارائه راهکار‌ها برای حل معضلات کشور متاسفانه در ادوار مختلف کارنامه قابل قبولی نداشته است. ما به همراه جمعی از دوستان دانشگاهی که دغدغه کشور و جوانان برومند این وطن را داشته در بررسی‌ها و مطالعات و ارزیابی‌های فراوان به این نتیجه رسیده‌ایم که گام اول جهت حرکت در مسیر حل مشکلات و معضلات جامعه، تشکیل مجلسی کارآمد، علمی، برنامه ریز و دلسوز می‌باشد. به همین خاطر و بنا به تقاضاهایی که برخی دوستان داشتند وارد این عرصه شدم.
به نظر شما مهم‌ترین ایرادات وارده به عملکرد مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف چه چیزی بوده است؟
به نظر بنده مهم‌ترین ایراد به عملکرد نمایندگان را باید در تداخل وظائف و اولویت بندی ناصحیح اقدامات دانست. به موجب قانون مهترین وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است که متاسفانه این وظیفه بسیار مورد غفلت واقع شده و امروز ما نماینده را بیشتردر قامت یک مقام اجرایی می‌بینیم و مورد قضاوت قرار می‌دهیم. وقت بسیاری از نمایندگان صرف مسائلی می‌گردد که کمترین ارتباطی با آنان ندارد، وظیفه نماینده انتصاب رئیس فلان اداره یا پیگیری استخدام فلان شخص نیست، وظیفه نماینده به عنوان مثال در حوزه اشتغال، تصویب و تدوین قوانینی است که زمینه ساز افزایش سرمایه در کشور و به تبع آن ایجاد رونق اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال باشد، نه نوشتن نامه‌ها ی توصیه‌ای برای اشتغال افراد.
شما اگر به عنوان نماینده منتخب مردم معرفی شوید، چه اقداماتی را دستور کار خود قرار خواهید داد؟
بنده همانطور که در پاسخ به سئوال قبل گفتم، معتقدم که نماینده مجلس ابتدا باید درک درستی از شرح وظائف و اختیارات خود داشته باشد و براساس آن عمل نماید. مهم‌ترین وظیفه نماینده قانونگذاری است و براین اساس معتقدم که برای تدوین قوانین باید ارتباط مناسبی بین سه ضلعی جامعه، مجلس و دانشگاه ایجاد شود، مسائل و مشکلات و خواسته‌های آحاد جامعه احصا، ارزیابی و اولویت بندی گردد و به کمک جامعه دانشگاهی، طرح‌هایی تدوین و مورد تصویب قرار گیرد و بازخورد هر کدام از این قوانین در سطح جامعه ارزیابی و در صورت ضرورت بازبینی یا رفع عیب گردد. بنده در این مسیر معتقد به کار تیمی هستم. غافل شدن از کار تیمی و عدم مشورت پذیری وعدم تحمل نقادی‌های سازنده آفتی است که متاسفانه گریبان مدیران کشور را گرفته و از این ناحیه بیشترین آسیب‌ها به کشور وارد شده است. بنده مجلس را بعنوان محل حضور نخبگان و عقلای جامعه، بهترین مکان برای کارتیمی و بعنوان موتور محرک یک جامعه پویا می‌بینم.
با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه شیراز، تاکنون چه اقداماتی را در راستای موفقیت در انتخابات انجام داده‌اید؟
در حدود چند ماه قبل که مصمم به حضور در این کارزار شده‌ام، با همراهی و مشورت یک تیم کاری قوی متشکل از نخبگان دانشگاهی و اجرایی در حوزه‌های جامعه‌شناختی، سیاسی، اقتصادی، روان‌شناسی، حقوق و... مجموعه‌ای از مشکلات، نارسایی‌ها و دغدغه‌ها و خواسته‌های آحاد جامعه را احصا و با همکاری این تیم به راهکار‌ها و پیشنهاداتی رسیده‌ایم که بر اساس آن می‌توانم امروز مدعی باشم که تنها کاندیدای برنامه محور این حوزه می‌باشم. در این راستا پایگاه‌های رای در سطح شهرستان شناسایی و با بسیاری از بزرگان، تاثیرگذاران، معتمدین، نخبگان، علما و دانشگاهیان و تشکل‌های سیاسی آنان رایزنی شده است و بحمدالله سر پل هاو بسترهای مناسبی برای ورود قدرتمند به این عرصه فراهم شده است، بطوریکه بسیاری از کاندیداهای مطرح این حوزه علاقمندی خود را جهت ائتلاف با بنده ابراز کرده‌اند. البته دراین مسیر ما استراتژی‌های و تاکتیک‌های خاصی را هم در نظر گرفته‌ایم که به فراخور زمان از آنان استفاده خواهیم کرد.
شمابه عنوان یک کاندیدای مجلس، علاقه‌مند هستید که کدام جریان سیاسی پیروز انتخابات باشد؟
بنده با توجه به رویداد‌ها و اتفاقات و تجربیاتی که در این چند دهه با آن روبرو بوده‌ایم و با توجه به اتفاقات و حوادثی که در منطقه و عرصه بین المللی با آن روبرو هستیم معتقدم که دو قطبی سازی جامعه، خیانت به ملت و کشور است. بنده معتقدم که در شرایط حساس کشور باید به تمام جریانات سیاسی کشور که پایبند به قانون اساسی، ارزش‌های انقلاب و پیرو خط امام و رهبری هستند فرصت حضور در ساختار سیاسی و اداری کشور را داد و نباید به دنبال حذف جریان رقیب در عرصه سیاسی باشیم. بنده معتقدم در شرایط حساس امروز جامعه، یک جریان سیاسی خاص به تنهایی نمی‌تواند، این بار سنگین مسئولیت را به دوش بکشد و امیدوارم که مجلس آینده ترکیبی از همه جریانات سیاسی باشد.
بعنوان آخرین سئوال بفرمائید که با توجه به ورود چهر‌های سر‌شناس و مطرح به انتخابات این حوزه، چقدر شانس پیروزی برای خود قائلید؟
بله همانطور که فرمودید پیروزی در این انتخابات و با وجود تعدد کاندید‌ها، امری سخت و دشوار است اما بعنوان یک جوان نخبه که به پشتوانه یک تیم قدرتمند در حوزه‌های مختلف به این عرصه ورود کرده‌ام و تاکنون بسترهای مناسبی را فراهم نموده‌ام بسیار امیدوارم که انشاالله مردم فهیم و آگاه شیراز در یک فضای کاملا عقلانی و با رجوع به برنامه‌ها و دیدگاه‌های حقیر، به بنده اعتماد نمایند. در این مسیر بی‌شک در مرحله اول توکل بر خدا دارم و سپس امید یاری از سوی جوانان برومند شهر و دیارم دارم و از همه همزبانان، هم استانی‌ها و تمامی کسانی که دل در گروی پیشرفت این کشور دارند، خواهشمندم حقیر را در این مسیر یاری نمایند.
bidakiha (14) bidakiha (18) bidakiha (19) bidakiha (23) bidakiha (15) bidakiha (13) bidakiha (11) bidakiha (10) bidakiha (8) bidakiha (7) bidakiha (3)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر تو که تمامی حرف هایت بر دل می نشیند ، به امید موفقیت این جوان نخبه و آگاه
احسان
Iran, Islamic Republic of
سید جان .برو کارده لیزک بفروش تو کجا نمایندگی کجا...
احسان
Iran, Islamic Republic of
اول مدیر یه دبستانی یا ناظم مدرسه راهنمایی می شدی بعد کاندیدا میشدی
سید
Iran, Islamic Republic of
همه چی بچه بازی وابیده
میرزا
Iran, Islamic Republic of
از بابا جان اجازه گرفتی واسه حرف زدن
بیدکی دوستدار
Iran, Islamic Republic of
بابا تو فعلا برو درست رو بخون اخه تو رو چی به نمایندگی بچه
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
من که میدونم با اجازه بابا جون اب هم نمیخوری نکن بچه جون نکن عزیز نکن نازی
باوی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی بچه بازی شده انتخابات چند تا از خیابونای تهران رو بلدی اشتباه نکن عزیز دل برادر
باوي
Iran, Islamic Republic of
با سهمیه به زور وارد دانشگاه نظامی شده بعد فیزیک هسته ای نه مهندسی هسته ای. فیزیک هسته باید بری آزمایشگاه برادر من، فکر کردی مردم گاگول تشریف دارن. بو شیراز دهانت میاد خیلی ریزی. کوتوله سیاسی
سید عباس علیزاده
Iran, Islamic Republic of
ایشان با عزمی جدی - با توکل بر خدای متعالی و جد اطهرش (ع) و با تکیه و دلگرمی تمام دوستان - قوم و خویشان - نخبگان -و به خصوص قوم غیور لر به این ماراتن سیاسی وارد شده است امید است که انشاء اله حهمه با هم حماسه جدیدی را به منصه ظهور برسانیم


۱ رتبه یک دکتری سراسری مهندسی هسته ای کشور

۲- فرزند جانباز ۵۰ درصد با سابقه بیش از ۸۴ ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل

۳- عضو هیات علمی سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۴- عضو بنیاد نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

۵- استعداد درخشان وزارت علوم در سال ۸۷

۶- شاگرد اول دانشگاه

۷- عضو سابق شورای اساتید جوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۸- جوانترین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۹- عضو سابق مرکز توسعه فرهنگ (CDC) دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۱۰- عضو هیات موسس انجمن درمان سرطان از طریق نوترون تراپی(BNCT)

۱۱- متخصص شبیه سازی درمان سرطان از طریق نوترون تراپی

۱۲- عضو هیات موسس موسسه آموزشی ندا(نماد دانش ایران) در تهران

۱۳- معاون موسسه آموزشی ندا (نماد دانش ایران) در تهران

۱۴- نویسنده دو مجلد کتاب آموزشی در مقطع آمادگی کارشناسی ارشد

۱۵- ارائه دهنده دو مقاله در کنفرانس بین المللی ویک مقاله در کنفرانس ملی

۱۶- شاگرد شهید شهریاری در زمینه کدهای محاسباتی هسته ای

۱۷- متخصص کدهای محاسباتی هسته ای
شیراز
Iran, Islamic Republic of
با توکل بر حّی متعال و همدلی همه مردم فهیم شیراز -به خصوص همشهریان معزز لر ایشان را در موعد مقرر یاری خواهیم کرد
فامیل خیلی نزدیک
Iran, Islamic Republic of
هنوژ خیلی بچه ای کسی که بدون اجازه ///نمیزنه /به /
مجموعة آموزشي در راه خدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نظر به نخبگی و تحقیقات و علم جنابعالی، بدینوسیله از جنابعالی جهت تدریس فیزیک ۱ سال اول دبیرستان و علوم سال سوم راهنمایی دعوت بعمل می آید.
فقط تا آخر هفته میتوانید جواب خود را اعلام نمایید.
با تشکر

مدیریت مجموعه آموزشی در راه خدا
اخشان
Iran, Islamic Republic of
دکتر با طرح و برنامه وارد شده و با توجه به تخصصی که دارد منشا اشتغال بخش عظیمی از گروههای جامعه خواهد شد چون طرحهای اشتغال ایشان مبتنی بر دانش و کاربردی و فراگیر هست اگر طرحهای اشتغال مد نظر ایشان اجرایی شود به یقین شیراز قطب اقتصادی خواهد شد که تمام تولیدات کشور با گذر از فیلتر شیراز توان رقابتی بسیاری در دنیا پیدا خواهد کرد
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
ایشاله دکتر پیروز هستین شما یک نخبه ملی وفرامنطقه ای هستین .
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما میگویی.
وظیفه نماینده به عنوان مثال در حوزه اشتغال، تصویب و تدوین قوانینی است که زمینه ساز افزایش سرمایه در کشور و به تبع آن ایجاد رونق اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال باشد، نه نوشتن نامه‌ها ی توصیه‌ای برای اشتغال افراد.
به امید موفقیت جوان هم استانی مان.
سام
Iran, Islamic Republic of
باید دوباره به جوانان مون اعتماد کنیم و فریب بازی چپ و راست احزاب رو نخوریم. تنها کسی میتونه گره از مشکلات این مردم باز کنه که خودشو به هیچ جناح و دار و دسته مویون نبینه. فقط و فقط مردم.
دکترعزیز روی حمایت ما در شیراز حساب باز کن. ورودت که تا الان خیلی خوب دیده شده.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب خدمت دکتر محمدی عزیز انشاالله که جای شما در کرسی سبز مجلس میباشد و باحمایت مردم فهیم شیراز و حمایت سادات بیدک انشالله نفر اول هستید
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
ما سادات بیدک در شیراز به دکتر جلال محمدی و در گچساران حاج فولادی را حمایت میکنیم
علی سادات کاظمی بیدک
United States
با سلام
مجلس با نمایندگانی را در خود جای دهد که متخصص و متعهد باشند
که به دور از اغراق سید جلال الدین محمدی بیدک از جمله افرادی است که شایستگی لازم را از برای مجلس دارند
گاهی وقتها ما از عدم اجرای قانون گلایه میکنیم و یا از گرانی و مشکلات جامعه شکوه میکنیم و شاید در ادوار مختلف مجلس و دولتهای حال و گذشته ناراضی بوده ایم و باشیم و مجلس و دولتها را مقصر بدانیم بدون اینکه یکبار به پرونده انتخاب و گزینش خود در مورد کاندیداها نگاه کنیم که ما چطور انتخاب کرده ایم وقتی جناحی و گروهی و نژادی برخورد میکنیم و رای میدهیم پس خود ما هستیم که قسمتی از مشکلات جامعه را با درست انتخاب نکردن رقم میزنیم ان شاء الله با درست گزینش کردن نمایندگان بتوانیم انقلابی ایجاد کنیم که در شأن ما باشد و وکلای شایسته ای را به مجلس بفرستیم که بتوانند درد مردم فقیر و جوانان را احساس کنند دکتر محمدی بیدک جوانی شایسته و متعهد و دارای نگاهی باز هستند که با حمایت جوانان شیرازی و به یاری و نصرت الهی بتوانند با آرای بالا یکی از کرسی های مجلس را بدست آورده و بتوانند وکیلی امین برای مردم باشد
یا حق التماس دعا
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
با سلام.اقای سید جلال محمدی با توجه به دیدگاهشون که کمک به جوانان هست،احساس نمیکنن باید سابقه و تجربه کاری داشته باشه.کمک کردن در خارج از گود مجلس هم میشود،اگه احساس خطر میکنن مطمئن باشن یک دست صدا نداره.!!!؟ایا ایشون تا حالا طرحی که بدرد جامعه بخوره بمجلس دادن.جوان پرشور و نشاطی هستن،اما روزمه درسی و تئوری کافی نیست،ایشان باید خود را الان در زمینه اجرایی و کاری ثابت کرده بودند بعد منتظر اعتماد مردم باشند،مطمئنا ایشان کاندید شدن در انتخابات مجلس را در اینده به روزمه خود اضاف کنن،این روزها روزمه ساختن کار سختی نیست،مثلا کتابی که تالیف کردن نمونه سوالات ترمودینامیک هست،در جاهایی گفتن دکترای فیزیک هسته ای دارم ،در صورتی دانشجو مهندسی هسته ای هستن نه فیزیک هسته ای هستن
سیدمرتضی هاشمی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن آرزوی موفقیت جناب آقای دکتر محمدی اگه امکانش هست دیداری داشته باشند بابزرگان سادات وبخصوص جوانان واز تجربه جناب آقای سید محمدتقی علی زاده وگروه ایشان استفاده کنند تاانشاالله به یاری خداوند وپشتکارماسادات بیدک بتوانیددرانتخابات پیش رو موفق شودواگربتوانندباافرادی که به نوعی دراداره یاشرکت مشغولند بیشترارتبات برقرارکنندجهت تبلیغات برای آینده نزدیک قدم محکمی برداشته میشدبرای موفقیت ایشان درانتخابات پیش ر وموفق باشیدانشاالله
سید صالح علیزاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام افتخار سادات بیدک هست انشاالله صدرصد موفق هستت
Europe
عشقم دکتر محمدی بیدک
سایش
Iran, Islamic Republic of
سلام ما از دهدشت هستم افتخار میکنم که هم استانی داریم مثل دکتر خدایی ما ب شیراز میایممممممممم شک نکن دککککتتترررررررررررررررررر مححححححححححمممممممممممدددددددددییییییییی ببببببیییییییییددددددددکککککککک
hossein
Iran, Islamic Republic of
با درایت و محبوب نسل جوان انشاالله موفق هست درعرصه ی انتخابات چون لیاقت دارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
با درایت و محبوب نسل جوان چون لیاقتشو داره با چنین سطح سوادی دراین عرصه موفق خواهد شد
حسین مظاهری
Iran, Islamic Republic of
لیاقت و شایستگی سهم دکتر محمدی هست
حامد
Iran, Islamic Republic of
درودبر دکتر افشین پور اصلاح طلب
ناشناس
Asia/Pacific Region
باسلام خدمت آقای محمدی.نگفتم دکتر چون خودشون خوب میدونن داخل بیدک تا حالا کسی ب ایشون خطاب دکتر نداشته الانم فقط محض این انتخاباته اولا.دوما آقای محمدی خیلی خوب بود قبل انتخابات اینجوری دور فامیل بیدکو میکرفتی ن الان که واسه رای اوردن تو انتخاباته.
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوپهلو صحبت کرد مشخص نکرد که چه اعتقادی داره ؟! اصلاح طلب ؟ اصول گرا ؟! فصول گرا ؟!
Iran, Islamic Republic of
جوان خوبی هست حیف که//// و به احتمال زیاد //رو خواهد خورد ///
خانواده هاى پاد
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزى جوان متدین و شایسته دیارمان سید جلال الدین محمدى
ککایل باشتی
Iran, Islamic Republic of
م بیدک هم دکتر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب از جناب دکتر محمدی خواهشمندم مدرکی داد در عضو هیات علمی خود برای شفاف سازی ارائه دهند
سیدعبدالمالک موسوی
Iran, Islamic Republic of
سالها دل طلب جام جم ازما میکرد وآن چه خودداشت زبیگانه تمنا میکرد.
انشاالله موفق باشند.
سیدعبدالمالک موسوی
Iran, Islamic Republic of
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد. وآن چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد.ا
انشاالله موفق وموید باشند.
امید
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای محمدی از افتخارات بیدک هستند و دارای سوابق علمی خوب هستند ولی ایا مردم دار خوبی هم هست ؟؟؟ ایا هدفش از رفتن به مجلس رضای خدا و خدمت به مردم است یا بیشتر جهت بزرگ نمایی خود و فامیل خود است ، ایا غیر از فامیل خودش کسی با ایشان اشنا است ؟؟؟ در عکس ها هم کاملا واضح است که تنها افراد فامیل خود دور و بر ایشان هستند. تا کی بیدکیها قوم گرایی و فامیل گرایی را به مردم داری ترجیح میدهند
خان
Iran, Islamic Republic of
امید فقط به خدا است
دستت دردنکنه دکتر
باز هم شما که بی شیله پیله حرف می زنی
ادب مرد به زه دولت اوست
مشکل امروز جامعه اقتصاده که
پایه آن علم(تخصص) ونیروی کاره
که الحمد لله دراین مملکت زیاده
سیدمحمود کریمی زاده
Iran, Islamic Republic of
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری، مثل سیب باش و با افتادنت اندیشه ای را بالا ببر.
به دوست واحدی که در چندپیام یک خطی و بدون تحلیل به متخصص جوان کشورمان به گونه ای توهین کرد باید گفت که تکریم عالم و دانشمند از وظایف شرعی ماست و بهتره به این تکلیف حتی با وجود حسادت هایی که داریم پایبند باشیم.
امید
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگی جناحت را مشخص کن ، ما که میدانیم با چه جناحی رشد کردی لا اقل اسمشو ببر ، میدانی چرا اسم نمیبری ، چون جناح شما رای اطرافیان است حالا هر جناحی میخواه باشد
دنا
Iran, Islamic Republic of
دوستان بدانند به امید خدا تو شیراز نفر اوله . دوستان ناگاه بدانند که اکثر نخبگان در سن جوانی به جایی رسیدند
امرید
Iran, Islamic Republic of
امید اقا تو دست گزاشتی زیر خودت که نری یا ماده که این حرف ها را میزنی
تفسیر
Iran, Islamic Republic of
اگر منتقدین این جوان عزیز مطالعه ای سطحی داشته باشن میفهمند که بزرگی به سن و سال نیست اگر خدا به اهد امام خمینی در سن ۲۶ سالگی به اجتهاد می رسد .شهید چمران در جوانی نخبه هسته آمریکا مشود .شدیدترین در جوانی نخبه خلبانی دنیا می شود
سید مهدی علیزاده بیدک
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط دکتر محمدی
فامیل
Iran, Islamic Republic of
همین هم شما ندارین من بیدکی هستم هممون ب هم حسودی میکنم
هههههه
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ۷ اسفند معلوم میشه کی دکتره کی نیس در ضمن (احسان& مظاهری وووووووووووووووو ) میبنم چطور ب دسته ّبا دکتر محمدی بیدک بیفتن من هم میفتم چون همون نیازش داریم
110
Iran, Islamic Republic of
من شیرازم از سادات دیگه هستم کارمند فرمانداری شیرازم خدایی ب والا قسم همه روزها امار میگرفتم از خبرنگارها همه کاندید ها میگفتن محمدی بیدک ثبت نام کرده یا ن اینقدرحسود نباشین همه دوست دارن محمدی بیدک کنارش باشه ولی شما ن ی روز پشمون میشن از ما غریبه گفتن بود یل جدم امامزاده علی کمکش کنه
سید.......حسنی
Iran, Islamic Republic of
خدایی باباش کیه اینقدر بیدکی ها ازش میترسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایی دردش بخور سر من یکی که بیدکی ها مثل..........ازش میترسن
0000
Iran, Islamic Republic of
باباش کیه که اینقدر از حساب میبرن
حیدری
Iran, Islamic Republic of
از استادش سوال کنید کیه فریدون عباسی خودش کاندید شیراز شده ؟؟؟؟ فقط بدون ازش خیلی حساب میبره
0912
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاح دوست بی طلاع در همین خانواده(دکتر محمدی)۴ تا دکتر وجود دارد.
121457
Iran, Islamic Republic of
امید جان حالا ما نفهمیدیم نرهستی یا ماده!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
امام صادق علیه السلام فرمودند: به خدا سوگند، اگر یکی از شما در راه خدا، زمینی پر از طلا احسان کند اما به برادر ایمانی خود حسد ورزد، با همین طلاها بدنش داغ خواهد خورد و کیفر خواهد دید.
دریا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید امید قربا شو نخورده
سید
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وادب مجدد گویا جناب محمدی به روز نیستند آیا به این زودی اطراف خود راشلوغ کرده اند که وقت پاسخگویی به این سوالات راندارند ویاارزشی برا ی پاسخ دادن نمیبیند که اگر اینگونه باشد خود بی احترامی به عامه هست - من ازایشان تقاضا کردم مدرکی دال بر عضوهیات علمی بودن خود ارائه دهندو تا بحال جوابی ندیدم واین برای شخص من سوال است ؟ حداقل دوستان این مهم را به عرضشان برسانند
MRG
Iran, Islamic Republic of
برای مهم نیست که سنت چقدر هست دکترای چی داری یا هرچیزی که واسه آدمهای بی اندیشه مهمه ، هم اینکه توی این سن ، اونقدر دغدغه داشتی که بدون چسبیدن به حزب و جناح خاصی وارد گود شدی ، برامون ارزشمنده ! به امید موفقیت شما (:
باقری
Iran, Islamic Republic of
جشم من ازشون مدرکه هیت علمیش رو میگیرم فقط مرد باش بگو گی هستی ؟؟؟؟؟ببنم هنوز دپلیم گرفتی یا ن
امیری
Iran, Islamic Republic of
///از فرمانده جوان زمان جنگ گه وقتی ///// گفته سرداران استان
ب سید
Iran, Islamic Republic of
جند ساله که //شواری نگهبانی /جون ؟؟؟؟؟
برو دفترش نشونت بده اگر ازشون ترسی نداری ولی داری خودمونیما
حسام
Iran, Islamic Republic of
اگه نمیریم نه پیریم
بزودی خواهی فهمید که رای نیاوردن چه سخته. ادم عاقل به تو رای میده؟عایا؟
جواب ب حسام
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چندبار کاندید شدیییی؟؟؟؟؟ بچه جون
سیدمحمود کریمی زاده
Iran, Islamic Republic of
حسام عزیز و دلشکسته من!
واقعیت همیشه زیبا نیست.
لذا باید از حسادت بترکید و آب را در نقاط معلومی بریزید.
درود بر دانشمند جوان کشور. آسیدجلال الدین محمدی بیدک
ناشناس
Asia/Pacific Region
آقای باقری تند نشو تعصبیم برخورد نکن دوست عزیزمون شک دارن.اقای دکترم اگه انتظار دارن رای بدن مردم بهشون وظیفشون هست که مدارکشونو اریه بدن.
seyed hossein mazaheri
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بعضی از نظرات کاملا مشخص هست که از رو عقده و حسادت هست.حالا شما فرض کنید ایشون دکترا ندارند مگه اونای که داشتن یانداشتن چکار کردند برای مردم.درضمن اگر حسادت نیست چکار پدر ایشون دارید .که نسبت ب // قضاوت میکنید . این بنده خدا چکارتون کرده ایقد حسادت به شما میباره.
شواری نگهبان
Iran, Islamic Republic of
ببخشید هر وقت شدی شواری نگهبان بگو تا نشونت بده در ضمن کاره شواری نگهبان چیه؟؟؟؟؟؟؟
هه
Iran, Islamic Republic of
رفتی دفترش ترسو
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلام چشم امید ما فقط شما هستید دکتر
کاکو شیرازی
Iran, Islamic Republic of
سلام باید خیلی کوته فکر باشی که موفقیت یک جوان نخبه رو نادیده گرفته وبخاطر بخل و حسادت ؛جناب دکتر محمدی رو بچه فرض کرد ی .جای بسی تاسف است
کاکو شیرازی
Iran, Islamic Republic of
هر کس به جناب دکتر بخل و حسادت ورزید دهنشو سرویس میکنم
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کسایی که میگن ایشون سنشون کمه و از این حرفا
باید گفت به سن میست برادر من به جنمه به فکره و به ایده های جوان پسندانست
یه مشت پیر پاتال بشینن تو مجلس که چی بشه بابا فرصتو بدین به جوونا
سید طاها
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز تو همیشه در دل ما جا داری
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1