تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۱۴۸۸۹۴

حمایت از ۳ اثر نمایشی هنرمندان کهگیلویه با موضوع اعتیاد

۰
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه حمایت از ۳ اثر تولیدی هنرمندان انجمن فیلم و عکس شهرستان را از برنامه‌های این اداره در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
به گزارش کبنا نیوزاز کهگیلویه، ایرج کاظمی‌جو در نشست شورای فرعی هماهنگی با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد IMG_9850مخدر و استفاده از ظرفیت هنر نمایشی در این باره طرحی به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه دادیم و هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: تعدادی از ادارات شهرستان قول مبنی بر همکاری در اجرای این برنامه داده‌اند که قرار است با تائید دبیرخانه در دهدشت عملیاتی شود.
وی با اعلام اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک سوم هزینه طرح را تقبل کرده است، افزود: انتظار می‌رود دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که از کانون فرهنگ و هنر به پست فرمانداری رسیده بود و اکنون نیز در شورای فرعی مشغول خدمت است در عملیاتی شدن طرح همکاری لازم را داشته باشد.
کاظمی‌جو بی‌انگیزگی برخی از مدیران در انجام وظیفه را به خاطر استحکام جایگاه آنان دانست و گفت: وقتی مدیری جایگاه خود را مستحکم ببیند بی‌انگیزه می‌شود و کار نمی‌کند.
وی با تاکید بر لزوم همکاری شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه در تبلیغات محیطی تصریح کرد: پیشنهاد راه‌اندازی تلویزیون شهری در پارک مرکزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی داده شده اما برای صدور مجوز حمایت نشده است.
این مسئول با اشاره به واقع شدن پارک مرکزی در شلوغ‌ترین محیط شهری افزود: در صورتی که این تلویزیون در اختیار انجمن‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد برنامه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی با هزینه این اداره تهیه و پخش خواهد شد.
وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای مدیران را ضروری دانست و با بیان اینکه صرف صحبت کردن در جلسه کار به جایی نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: پیشنهادهایی در نشست گذشته مطرح کردیم ولی استقبال چندانی نشده است.
این مسئول برپایی نمایشگاه عکس تخصصی با موضوع اعتیاد را از جمله برنامه‌های انجمن فیلم و عکس شهرستان خواند و گفت: این نمایشگاه در نگارخانه ارشاد دهدشت برپا است.
کاظمی‌جو با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن فیلم و عکس در تهیه ۳ فیلم کوتاه پیرامون معضل اعتیاد نیز حمایت کرده است اثرگذاری زبان هنر در مقابله با آسیب‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اجرای تئاتر خیابانی در صورت موافقت و همکاری دبیرخانه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر عملیاتی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1