تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۱۴۷۱۹۲

مدیران کاری نکنند که شرمنده آنها شوم

۱
۰
کبنا ؛

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تنش سیاسی در انتخابات به محرومیت مضاعف این استان منجر می‌شود.


حجت‌الاسلام  غلام‌رضا مزارعی امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت‌رسانی به مردم توفیق بزرگی است که این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود.mazaree
رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت رسانی به مردم نعمت خدا است برای همه مدیران، مدیران نباید در این راه خسته و مایوس شوند.

وی ولایت اهل بیت و ولایت فقیه را دو نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: محور ولایت فقیه موجب مصون ماندن کشور از توطئه‌های دشمنان شده است.

این مسئول انتخابات پیش‌رو را آزمون بزرگی برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: دشمنان کشور ما را در تمام عرصه‌ها و حرکت‌ها تحت نظر دارند و در انتخابات ۷ اسفند نیز با دقت مشارکت و حضور مردم را رصد می‌کند.

مزارعی تصریح کرد: دشمن از تمام سیستم‌های تخریب امنیت برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و تلاش می‌کند با ایجاد اختلاف زمینه حضور گروهک‌های تروریستی را فراهم کند.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای مش سیاسی افراد احترام قائل باشیم، افزود: همه ما فرزندان انقلاب و نظام هستیم پس از حاشیه‌سازی بپرهیزیم و به همدیگر نگاه مغرضانه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه خود را مدیون افراد که نه، بلکه مدیون خداوند بدانیم،به مدیران و مسئولان توصیه کرد: در اظهار نظرهای شخصی جانب احتیاط را نیز رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به محرومیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تنش سیاسی در انتخابات پیس‌رو به محرومیت مضاعف استان منجر می‌شود، پس نباید با تنش‌های سیاسی زمینه محرومیت بیشتر استان را فراهم کنیم.

مزارعی با بیان اینکه همه در برگزاری انتخابات نهایت همکاری را داشته باشند، افزود: دادگستری استان هیچ علاقه‌ای به تشکیل پرونده قضایی در هیچ حوزه انتخاباتی را ندارد و انتظار می‌رود مدیران طوری عمل کنند در انتخابات که شرمنده آنها نشویم.


نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اداره برق که ستاد انتخاباتی شده است
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1