تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۱۴۶۹۰۲

سفر کفاشیان به یاسوج / اردوی باشگاه‌های فوتبال کشور در استان

۱۷
۰
کبنا ؛رئیس فدراسون فوتبال ایران گفت: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری را به باشگاه‌های فوتبال کشور برای برپایی اردوهای تدارکاتی معرفی خواهم کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست سه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی باقری و رئیس فدراسیون فوتبال درمحل این فدراسیون برگزار شد.
**اقدام باقری در احداث مجتمع بزرگ ورزشی و تفریحی یاسوج ارزشمند است
جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه حمایت فدارسیون از فوتبال این استان قابل تقدیر است، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد آمادگی میزبانی از تیم‌های ملی فوتبال برای برپایی اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت را دارد.
ایزدپور به احداث بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی جنوب کشور در یاسوج گریزی زد و تصریح کرد: با افتتاح این مجموعه عظیم، استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال در رده‎های مختلف سنی را پیدا کرده است.
وی ادامه داد: مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با علم به این مطلب که سرمایه‌گذاری در ورزش سود چندانی ندارد، صرفاً برای توسعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد برای اعتلای و پیشرفت ورزش این استان اقدام ارزشمندی در این زمینه انجام دادند.
این مسئول با بیان اینکه اگر نگاه فرد سرمایه‌گذار نگاه توسعه‌ای باشد، سرمایه گذار قطعاً در کار خود موفق خواهد بود، تصریح کرد: هر گونه کمکی که مدیرعامل این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی و اقامتی نیاز داشته باشد در اختیار وی قرار خواهیم داد.
ایزدپور در پایان با دعوت از رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در روز افتتاحیه این مجتمع بزرگ ورزشی در یاسوج، گفت: انتظار می‌رود به پاس تلاش‌های انجام گرفته برای احداث این مجتمع، اردوی تیم‌های ملی فوتبال کشور در یاسوج برگزار شود.
**بزرگترین مجتمع ورزشی و تفریحی جنوب کشور در یاسوج با زیربنای ۹۵۰۰ مترمربع دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد
در ادامه این نشست لهراسب باقری مدیرعامل مجتمع بزرگ ورزشی تفریحی آزادی باقری با تقدیر از رئیس فدراسیون فوتبال کشور به جهت برگزاری این نشست، اظهار کرد: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور با زیربنای نه هزار و ۵۰۰ مترمربع در دهه فجر امسال در شهر یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری با بیان اینکه این مجتمع ورزشی و تفریحی بعنوان بزرگترین مجتمع جنوب کشور هم اکنون بیش از ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: عملیات اجرای این مجتمع در سال ۸۴ آغاز شد و روند اجرایی این طرح تا سال ۸۸ ادامه یافت که پس از پنج سال تعطیلی، روند اجرایی آن مجددا در سال جاری آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این مجتمع عظیم در بام پایتخت طبیعت ایران (یاسوج) و در بهترین و زییاترین نقطه این شهر با چشم اندازی زیبا، مشرف بر رودخانه زیبای بشار و کوه باصلابت و سر به فلک کشیده دنا، در ۶ طبقه در مراحل پایانی احداث قرار دارد، اظهار داشت: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت ارزشمند و درخشان بانک تجارت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۸۴ به وسیله دکتر علی آبادی وزیر وقت تربیت بدنی کلنگ‌زنی شد.
وی با بیان اینکه، این مجتمع عظیم با دارا بودن ۱۴ بخش با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش‌های آن از مجهزترین و بروزترین وسایل استفاده شده است، افزود: دستگاه‌های بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.
مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با تاکید بر اینکه با بهره داری از این پروژه عظیم ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول بکار می شوند گفت:بخش‌های بولینگ، صخره‌نوردی، استخر کودکان و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شوند .
باقری، سوئیت های مجهز، رستوران شیشه‌ای، کافی شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش را از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد و اظهار داشت: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد.
وی با تاکید برا ینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که به دلیل کمبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی نتواسنته‌اند آنگونه که باید و شاید در میدان مختلف ورزشی خودی نشان بدهند، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع عظیم ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف قادر خواهند بود با استفاده از امکانات بسیار پیشرفته این مجتمع ورزشی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند.
 
وی در پایان ضمن دعوت از رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در یاسوج برای افتتاح این مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی گفت: امیدواریم با حسن توجه رئیس فدراسیون فوتبال کشور از این پس میزبان تیم های ملی فوتبال در این مجتمع عظیم و فوق العاده پیشرفته باشیم.
 
تقدیر رئیس فدراسیون فوتبال کشور از مدیرعامل جوان یاسوجی
در ادامه این نشست رئیس فدراسیون فوتبال کشور با تقدیر از زحمات مهندس باقری برای احداث چنین مجتمع عظیم و پیشرفته ای در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با توجه به شرایط خاص آب و هوایی می‌تواند محل مناسبی برای برپایی اردوهای تدارکاتی تیم های مختلف ورزشی باشد.
علی کفاشیان با بیان اینکه با توجه کمبود فضاهای ورزشی و اقامتی مناسب در این استان برای برپایی اردوهای تدارکاتی تیم های ورزشی، کهگیلویه و بویراحمد تا کنون مورد بی توجهی قرار گرفته است افزود: با افتتاح مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی باقری این معضل برطرف شده و از این پس این استان چهارفصل محل برپایی اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات مختلف ورزشی خواهد بود.
وی با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج در کنار این مجموعه کمک شایانی به توسعه ورزش بخصوص فوتبال این استان خواهد کرد اظهار داشت: امکانات فوق العاده پیشرفته مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری هر تیمی را برای سفر به یاسوج وسوسه خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با تاکید براینکه برای افتتاح این مجتمع حتماً به یاسوج سفر خواهد کرد، گفت: از هر کمکی برای معرفی این مجتمع به تیم های ورزشی کشور دریغ نخواهد کرد.
کفاشیان با بیان اینکه در صورت مهیا شدن شرایط، اردوی تیم ملی بزرگسالان را در یاسوج برپا خواهیم کرد افزود: پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور و تائید امکانات شهر یاسوج توسط وی قطعا اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان را در این شهر برپا می‌کنیم.
این مسئول با تاکید براینکه قول می دهم اردوی تدارکاتی یکی از تیم‌های ملی را در شهر یاسوج برپا نمائیم، ادامه داد: می توانیم انجام یک بازی دوستانه در یاسوج را برای تیم ملی فوتبال کشور ترتیب دهیم.
وی با بیان اینکه مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری را به باشگاه‌های فوتبال کشور برای برپایی اردوهای تدارکاتی معرفی خواهم کرد، اظهار داشت: روی کمک فدراسیون فوتبال برای شناساندن هرچه بهتر این مجتمع عظیم و پیشرفته به ورزش کشور حساب کنید.
baghri-kfashian-(1) baghri-kfashian-(2) baghri-kfashian-(3) baghri-kfashian-(4) baghri-kfashian-(5) baghri-kfashian-(6) baghri-kfashian-(7) baghri-kfashian-(8) baghri-kfashian-(9) baghri-kfashian-(10) baghri-kfashian-(11)
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
افرین لهراسب عزیز دوست قدیمی
نسترن
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای باقری
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که عمر مدیریتی ایشان کفایت نکنه ،تا ان زمان که بخواد بیاد یاسوج!!!!!
جليل
Iran, Islamic Republic of
میخوام نیاد!!!!!گند زد به فدراسیون فوتبال!!!!!!!
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تا اون موقع دیگه رئیس فدراسیون فوتبال نباشه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس حافظ خرمنی،خوش آمدی،جانشین برحق،دوست داریم
فرج اله زارعی ریس هیت دوچرخه سواری
Iran, Islamic Republic of
س درود بر برحاج خسرو باقری وجوان دوست داشتنی مهندس باقری که باعث افتخار این استان هستند مردم استان قدر این سرمایه گذارها را بدانند
Iran, Islamic Republic of
کاش اینقدرکه فکر خودنمایی هستی بفکر حقوق کارگرا بودی باقری محترم !کارگرات به گدایی افتادن
رزم پرثوآ
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم. بخدا این مرد خیلی مشتیه.باقری مچکریم.
فرج اله زارعی ریس هیت دوچرخه سواری
Iran, Islamic Republic of
س درود برحاج خسرو باقری ومهندس جوان جناب بهنام باقری
رشید
Iran, Islamic Republic of
تمجید /از شاه /
بویر احمدی مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید از جناب حاج باقری و فززند بزرگوار ایشان جناب مهندس لهراسب باقری تشکر کرد که در جهت آبادی این شهر هرگز دست از تلاش برنداشته اند و هیچ وقت تعصب و حس وطن دوستی یشان اجازه نداد که پول خود را درشهرها ی آباد و سر و سامان گرفته سرمایه گذاری کنند با وجود اینکه مطمئنا درامد و ارزش افزوده بیشتری برایشان خواهد داشت .
دوست
Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته چون نیم کردار نیست . وقتی پای عمل بیاد وسط خیلی ها حرفی برای گفتن ندارند تازه میفهمی چقدر تفاوت هست میان واقعیت و غیر واقعیت . جناب مهندس باقری پیروز و پایدار باشی خداوند حافظ جان و مال و آبروی شما باشد.
ورزش کار
Iran, Islamic Republic of
خداقوت وخسته نباشید خدمت مهندس باقری
ازاینکه به فکر جوانان استان هستید متشکریم ای کاش مدیران استانی هم به فکر اوقات فراغت ما جوانان بوداند
Iran, Islamic Republic of
تبلیغاتش به جیب ایزدپور که نمی دونه ورزش چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم کفاشیان برای جمع کردن رای برای انتخابات فدراسیون تشرف اوردن
سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر باقری ....از نظر اقتصادی از واحد های ورزشی آنچنان بهره ای نخواهید برد... مگر اردوی تیمهای ملی در طول یکسال چند بار در این شهر اتفاق خواهد افتاد...ضمن اینکه مردم این شهر برای خود در چنین مکانهایی هزینه ای نم کنند...هزینه تعمیر و نگهداری مجتمع از یک طرف ...حقوق پرسنل هم به این اضافه شود ... درآمد هم که کم است و هزینه ها هم همچنان بالا ....پس یا سودی کم خواهی داشت یا هم در نهایت یر به یر ... تنها منبع درآمد شما همین چند سوئیت خواهند بود در این مجتمع....شک نکنید ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1