تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۴۶۸۷۷

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه هلا‌ل‌ احمر استان

۳
۰
کبنا ؛مدیرعامل هلا‌ل‌ احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه هلا‌ل‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰ پایگاه ثابت و سیار خبر داد.
[caption id="attachment_146879" align="alignleft" width="252"]DCCver0077 DCCver0077[/caption]
مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف ذاتی جمعیت هلال‌ احمر برای خدمات‌دهی امدادی به مردم در طول سال اظهار کرد: طرح امداد و نجات زمستانه یکی از طرح‌های مهم امدادی این جمعیت به شمار می‌رود که طی آن امدادرسانی زمستانه به مردم و مسافران داده می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان بیان کرد: این طرح از امروز ۲۳ آذرماه آغاز و تا روز ۲۵ اسفندماه ادامه دارد که بعد از آن طرح نوروزی را داریم.
این مسئول با بیان اینکه هلال‌ احمر در طول سال برنامه‌های مختلفی دارد و هیچ گاه در امدادرسانی و خدمت روز و ساعت نمی‌شناسیم، افزود: در طرح زمستانه هلال‌ احمر تعداد پایگاه‌های امدادی ثابت ما ۶ پایگاه است.
وی گفت: این تعداد پایگاه در مناطقی همچون سرگچینه بویراحمد، شلال‌دان باشت، فیلگاه دهدشت، لیشتر گچساران، پایگاه کوهستانی دنا و اداره‌کل هلال‌ احمر استان است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد پایگاه‌های امدادی سیار ما در استان نیز به تعداد چهار پایگاه سیار زمستانی است.
مثنوی گفت: تعداد آمبولانس‌های ما در این طرح ۱۶ آمبولانس و تعداد خودروهای عملیاتی ما ۳۰ دستگاه است که تعداد ۳۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این پایگاه‌ها کار امدادرسانی و نجاتگری را انجام خواهند داد.
وی گفت: خدمات همکاران ما در این پایگاه‌ها شامل امدادرسانی جاده‌ای، درمان سرپایی و انتقال مصدومان و کشیک امدادی است.
این مسئول تصریح کرد: همچنین جمعیت هلال‌ احمر استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی بوده و تلفن ندای امداد ۱۱۲ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است.
مثنوی به خدماتی که هلال‌ احمر استان در طول سه ماهه اخیر انجام داده اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ماندگار همکاران ما در هلال‌ احمر استان حضور در برنامه راهپیمایی اربعین بود.
وی گفت: در این برنامه همکاران ما به عزاداران اربعین امدادرسانی خوبی ارائه کردند و توانستیم به کمک سایر دستگاه‌ها در خدمات‌دهی به زائران اباعبدالله‌ الحسین (ع) موفق عمل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

امدادگر
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از مدیر عامل پر تلاش جمعیت هلال احمر استان ما امدادگران جمعیت هلال احمر در هر زمانی که باشد آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان هستیم وبه پوشیدن لباس امدادی افتخار میکنیم شما نیز امدادگران را در یابید ،چون مشکلات زیادی دارند ممنون
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر عامل
لطف کن ی رئیس کاردان و با تجربه واسه هلال احمر باشت بذارید.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس عزیز خود مدیر عامل این ویژگی ها رادارها؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1