تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۴۶۸۰۹

جزئیات جنایت هولناک زن گچسارانی!

۱۴
۰
کبنا ؛زن جوان در اقدامی جنون‌آمیز دو فرزند دختر و پسرش را با چاقو سر برید. او بعد از این جنایت تلخ قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد که ناکام ماندو جان سالم به در برد.
جام‌ جم نوشت؛ ساعت ۸ صبح یکشنبه در تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی گچساران راز این جنایت هولناک فاش شد. ماموران پس از حضور در خانه مورد نظر با زن جوانی به نام مدینه روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود و بی‌تاب فرزندانش بود.
پدر مدینه در تحقیقات گفت: دخترم پس از قتل دو فرزندش خودزنی کرده بود که او را به خانه خود آوردیم اما جسد دو فرزندش در خانه خودشان است.
کارآگاهان سپس راهی خانه مدینه شده و با جسد دختر و پسر ۶ و ۳ ساله‌اش روبه‌رو شدند. جسد فاطیما و امیررضا در حالی که براثر اصابت چاقو به گردنشان به قتل رسیده بودند، در کنار یکدیگر قرار داشت.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، همسر مدینه در بازجویی گفت: همسرم مدتی بود از بیماری روحی رنج می‌برد و تحت درمان بود. چند ماهی حالش خوب شده بود اما از چند هفته قبل دوباره حالش بد شد و دارو مصرف می‌کرد. صبح به محل کارم رفتم که یک ساعت بعد در تماس خانواده همسرم متوجه ماجرا شده و سراسیمه به خانه آمدم و با جسد بچه‌هایمان روبه‌رو شدم .همسرم براثر جنونی که به وی دست داده، جان دو فرزندمان را گرفته است.

اعتراف به قتل
در مرحله بعدی ماموران به تحقیق از مدینه پرداختند که او به پلیس گفت: مدت‌ها بود از بیماری روحی رنج می‌بردم و تحت درمان بودم. روز حادثه پس از آن که شوهرم به محل کارش رفت، متوجه شدم قرص هایم تمام شده است. همان زمان احساس تنفر از بچه‌هایم سراغم آمد و در حالی که نمی‌فهمیدم چه کاری انجام می‌دهم، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ابتدا دخترم را با ضربه چاقو یی که به گلویش زدم، کشتم و بعد پسر ۳ ساله‌ام را به همان شیوه کشتم.
وی اضافه کرد: حالم خیلی بد بود. ده دقیقه بعد زمانی که متوجه شدم دست به جنایت زده‌ام، پشیمان شدم و با همان چاقو ضربه‌هایی به بدن خود وارد کردم تا به زندگی‌ام پایان دهم که موفق نشدم. سپس با خواهرم تماس گرفتم و موضوع را گفتم.
سرهنگ علی کرم‌بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل دو فرزندش با توجه به این که او زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود، تحقیقات از وی ادامه یابد.
متهم به قتل تحت نظر کارشناسان پزشکی قانونی قرار می‌گیرد تا جنون او در زمان قتل بررسی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند باوی
Romania
هیچی توش نیست فقط دو تا طفل معصوم از بینمون رفتن از خدا صبر برای پدرش خواستارم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
والا خدا دوستموون داره که باز باروون رحمت بروی بندش میباره .حق ما غضبه نه باروون ای خدا ما چقدر ناشکریم نسبت به نعمت هایی که به ما دادی .خودت همه ی ما رو عاقبت بخیر کن .
.
Iran, Islamic Republic of
چقد بد کشته بچه هاشو
Iran, Islamic Republic of
لا اله الا الله....................
فریدون
Iran, Islamic Republic of
فقر،فقر،فقرعلت تمام این مصیبت هاست طبق گفته های همسرنامبرده نداشتن پول خرید دارو باعث شد نامبرده بیماریش عود کند واینفاجعه رخ دهد،لعنت برباعث وبانیش.
افق
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون چ///وکالت شما حادث شده؟ دوشرکت نفتی خود /کردن و چند خانواده اعضای خود را /اند؟ برو لامپ وصل کن که توسعه آب است
قاصدک
Iran, Islamic Republic of
دعا کنیم عاقبتمان بخیر شود ک این از زیباترین دعا هاست. مشکل روانی ممکنه برا هر کسی بیش بیاد.
دعا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت ات کنه.
س
Iran, Islamic Republic of
بایداین زن روسنگسارکنن چقده. هزاران نفرمشکل روانی دارن ولی این کاروانجام نمیدن
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
چه زن احمقی کی دلش میاد بچشو بکشه
آشنا
Iran, Islamic Republic of
نمی توان گفت لعنتش کنه فقر و بد بختی زنی که پول نداره دارو بخره و روانی است انتظاری نباید چز این داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا عادلانه قضاوت کنید ...اون قطعا یه بیمار روانی بود...مطمعنا این مادر هم اگر سالم بود الان با شنیدن همچین خبری از دیگر هموطنانمون قطعا دگرگون میشد...امیدوارم خدا به پدر این خانواده صبر بده و دعا میکنم این خانم هیچ وقت به سلامتی مطلق نرسه که به عمق جنایت خودش پی ببره....
Iran, Islamic Republic of
دردش گرفته نتونسته خودشو بکشه اما بچه های بیچاره رو کشته باید خودشو میکشت لعنتی
ارزو
Iran, Islamic Republic of
چطور دردش اومد خودشو بکشه اما راحت بچه های بیچاره رو کشت باید خودشن میکشت لعنتی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1