تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۱۴۶۷۶۲

مراسم ختم شهید حادثه نیک‌شهر در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم سومین روز شهادت شهید علی غلامی که توسط اشرار و با تله انفجاری در شهرستان نیکشهر به شهادت رسیده بود با حضور مسئولان ارشد استانی و سایر مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌ها و فرماندهان انتظامی برگزار شد.
در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دادگستری استان و دادستان یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرعامل برق، فرماندار بویراحمد، مدیرعامل هلال احمر و جمع زیادی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
ایران اسلامی با جانفشانی امثال شهید غلامی‌ امن‌ترین مرزهای منطقه را دارد
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد یاسوج گفت: ایران اسلامی با جانفشانی امثال شهید غلامی‌ امن‌ترین مرزهای منطقه را دارد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید حکمت‌الله هاشمی‌پور اظهار کرد: جمهوری اسلامی هر چه عزت و بزرگی در جهان دارد به برکت خون شهیدان است.
هاشمی‌پور بیان کرد: اگر ایران اسلامی اکنون ایستاده و سرفراز در برابر همه قدرت‌های جهانی قد علم کرده، به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این کشور جاری است.
این مسئول تصریح کرد: نظام اسلامی به برکت این خون‌های سرخ پیشرفت‌های مهمی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه علم و دانش کرده که همین موجب غضب و خشم دشمن شده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد یاسوج خاطرنشان کرد: امنیت کنونی کشور در مرزها به دلیل همین روحیه شهادت‌طلبی است که شهدای ما مانند شهید غلامی این امنیت را به کشور ارزانی داشته‌اند.
این مسئول، این گونه رشادت‌ها را موجب افتخار برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: مردم ولایی و شهیدپرور  کهگیلویه و بویراحمد در طول همه سال‌های انقلاب در همه عرصه‌ها از جمله در دفاع مقدس و پاسداری از مرزهای کشور جز استان‌های اول در ایثار و جانفشانی بوده‌اند.


IMG_1269



IMG_1274 IMG_1276 IMG_1279 IMG_1280 IMG_1289 IMG_1290 IMG_1291 IMG_1293 IMG_1294 IMG_1296 IMG_1302 IMG_1305 IMG_1306 IMG_1310 IMG_1312 IMG_1318 IMG_1321 IMG_1331 IMG_1332 IMG_1336 IMG_1337 IMG_1347 IMG_1361 IMG_1378 IMG_1381 IMG_1383 IMG_1393 IMG_1395 IMG_1396 IMG_1425
نام شما

آدرس ايميل شما

رزم پرثوآ
Netherlands
روحش شاد
رضا برفی فرزند شهید حمید برفی
Iran, Islamic Republic of
داداشای عزیزم فرزندان شهیدغلامی تسلیت میگم ودرغمتان شریکیم روح باباتان شاد وتوکلتان به خدا باشه من وخواهرم خیلی براتون نگرانیم اما اگه بابای من وشما نبودند حالا این داعشی های نامرد درایران گلستان ئ
ومرد پرور بودند غصه نخورید که باباتان بهترین راه را انتخاب کرد
عرفان
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
Slovenia
روحشان شاد و یادشان گرامی.
خداوند به خانواده ایشان و بازماندن صبر جزیل عنایت فرماید...
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود میفرستم به ارواح طیبه تمامی شهدای این مرز و بوم
خواستم عرض ارادتی کرده باشم به روح پاک شهید برفی بزرگوار همکار عزیز و بزرگوارم که تابستان سال۸۸در پادگان زاهدان باهم بودیم
من کاملا در مدت کوتاهی که ایشون رو شناختم الحق و النصاف انسان بسیار والایی دیدم وقتتی ام خبر شهادتش رو شنیدم منم سراوان بودم خیلی ناراحت شدم انسان بسیار شایسته ای بودند خداوند با سالار شهیدان محشورش کند
روحش شاد و یادش گرامی
علیزاده از البرز
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1