تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۴۶۷۲۲

افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در یاسوج

۸
۰
کبنا ؛
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مجتمع بزرگ تفریحی، ورزشی باقری در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این مجموعه نخستین و بزرگترین مجتمع ورزشی در جنوب کشور است.varzsh.baghri.yasuj (1)


 ظهر امروز جهانبخش ایزدپور در نشست شورای اداری ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پروژه بزرگ تفریحی، ورزشی آزادی یاسوج در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تقدیر از زحمات لهراسب باقری، مدیر این پروژه بزرگ افزود: آقای باقری تمامی هزینه‌های ساخت این پروژه را تقبل کرده و آن را به مرحله راه‌اندازی رسانده است.

وی ادامه داد: در نشستی که با این صنعتگر ورزشی داشتیم، از راه‌اندازی این پروژه عظیم در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: ساخت این پروژه در دست اجرا و در حال اتمام بوده و در دهه فجر سال جاری آن را افتتاح خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های ورزشی در استان، گفت: استان در بخش زیرساخت‌های ورزشی دچار کمبودهای زیادی است که با راه‌اندازی مجتمع بزرگ ورزشی «باقری» بخش زیادی از این مشکل رفع خواهد شد.

ایزدپور به آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دنیای امروز اشاره و تصریح کرد: در چنین شرایطی ورزش می‌تواند به عنوان ابزاری فرهنگی عمل کرده و از بسیاری انحرافات جلوگیری کند.

وی تلاش‌ها و اقدام «لهراسب باقری» جهت ساخت مجتمع تفریحی، ورزشی آزادی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: این مجموعه بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی در جنوب کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در کنار هتل آزادی یاسوج ساخته شده است، یادآور شد: این مجموعه ورزشی در دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مجتمع دارای بخش‌های بدنسازی، استخر بزرگسالان و خردسالان، کشتی، صخره‌نوردی، بیلیارد، بیولینگ، بوکس، ژیمناستیک، بوکس، رستوران‌های شیشه‌ای و گردان، سالن همایش، ۲۵ سوئیت برای اقامت و اردوهای تیم ملی و جکوزی است که در پنج طبقه با طراحی بسیار زیبا و مخصوص بانوان و آقایان ساخته شده است.

این مسئول ساخت نخستین مجتمع تفریحی، ورزشی جنوب کشور در کهگیلویه و بویراحمد توسط صنعتگر فعال استان را خدمتی صادقانه و بزرگ برای جامعه ورزشکاران دانست و بیان داشت: ساخت چنین مجموعه‌هایی از مهاجرت ورزشکاران به خارج از استان جلوگیری خواهد کرد.

وی با عنوان این که مجتمع تفریحی، ورزشی آزادی قابلیت میزبانی ورزش‌های ملی و بین‌المللی را دارد، گفت: با افتتاح این پروژه بزرگ در استان بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم به کار گرفته می‌شوند.

ایزدپور با تقدیر از خدمات ارزنده لهراسب باقری در حوزه صنعت و ورزش، بر حمایت از چنین افرادی تاکید و خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاری به وجود چنین افرادی افتخار کرده و وجود آنها جهت توسعه و گسترش ورزش استان را یکی از ضروریات مهم می‌دانیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Slovenia
به امید پیشرفت هرچه بیشتر سرزمینمان...
لر
Slovenia
به امید پیشرفت هرچه بیشتر سرزمینمان...
بچه باشت
Luxembourg
خدا پشت و پناهتان خانواده باقری
کرمیان گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام اشخاصی مثل آقای باقری افتخار استانندکه بدون ازهیچ منتی جوانان رابااین ساخت مجتمع ورزشی تشویق به ورزش می کنندواقعا کاربررگی انجام دادی
علی
Asia/Pacific Region
همش دروغه..لطفا وام هاشون را پس بدهند بهتره
حرف حق
Asia/Pacific Region
سایت کبنا سایت ارزشمندی هست لطفا بااین خبرهایی که خودتون هم میدانین نمایشی بیش نیست این سایت ارزشی را لکه دارنکنید...و ازاین خانواده دوری جویید
اسماعيل
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس باقری،این استان باید به وجود جوانانی مثل شما افتخارکندوبه خود ببالد،الحق که شایسته بهترینها هستی،موفق وپیروزباشی،
فاتحی نوذر
Iran, Islamic Republic of
صبربسیارببایدپدرپیرفلک را تاتومادرگیتی مث توفرزندلربزاید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1