تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۴۶۷۱۰

دستور عجیب خادمی به مدیران؛ تا فردا اعتبارات را بگیرید

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌هایی که تاکنون موفق نشدند اعتبارات نفت و استانی را جذب کنند تا فردا به خزانه مراجعه کنند.
سید موسی خادمی امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چندین مقوله ابلاغ اعتبارات، توزیع و مبادله موافقت نامه بین دستگاه‌ها، تخصیص اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تخصیص نقدینگی به خزانه استان در جذب اعتبارات مؤثر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در رابطه توزیع اعتبارات و تنظیم موافقت‌نامه‌ها اقدامات لازم انجام شده گفت: تخصیص اعتبارات در بخش استانی و نفت حدود صد درصد است و مبلغ نقدینگی که تاکنون وارد استان شده ۶۰ درصد است.
وی تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها این مبلغ را دریافت کردند و برخی دستگاه‌ها مانند جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ علوم پزشکی، شهرداری و سایر دستگاه‌ها این مبلغ را دریافت نکردند که موظفند تا پایان فردا به خزانه مراجعه، اعتبارات را دریافت و در پروژه‌های عمرانی هزینه کنند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات نفت و استانی هنوز به صورت صد درصدی  تخصیص داده نشده، افزود: ردیف‌های دیگر مانند اعتبارات ماده ۱۸۰، اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ و اعتبارات مدیریت بحران ۵۰ درصد نقدینگی اعلام و این مبلغ دریافت شده است.
خادمی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات تلاش بیشتری انجام دهند، عنوان کرد: حجم نیازهای ما در پروژه‌های عمرانی با حجم اعتبارات فاصله دارد، از این رو در صورت اعلام اعتبارات مشکلی در جذب اعتبارات وجود ندارد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تصویب طرح جامع شن و ماسه گفت: این طرح در شورای برنامه‌ریزی بررسی و سپس در جلسه بعدی شورا به صورت جامع و کامل‌ مورد بررسی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس برنامه ریزی
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات مانده در خزانه که هفته قبل اعلام شده اونقدر ناچیز بوده که نمی شه کاری باهاشون انجام داد به همین خاطر یک لیست بالا بلندی از دستگاهها هست که اعتبار براشون ابلاغ شده اما مبالغش خیلی کم هست که هیچ مشکلی از شهرداری و آب و و جهاد و...حل نمی کنه. این دوستان خبرنگار کاشکی تخصصی تر گزارش تهیه کنن. دیر یا زود مراجعه کردن هم هیچ تاثیر خاصی در جذب اعتبارات نداره.
پیمانکار بدهکار
Iran, Islamic Republic of
مشکل حجم کم اعتبارات عمرانی هست که منجر به پروژه های نیمه کاره و نیمه تمام می شه. خواهشا یا اصلا پروژه عمرانی شروع نکنید یا با اعتبارات کافی چون نه پیمانکار و نه دستگاه مجری هیچ رغبتی به گرفتن این اعتبارات اندک ندارند. دلیلش همین هست که کسی رغبت نمی کنه به خزانه مراجعه کنه و این اعتبار ناچیز را برای شروع یه پروژه بگیره بهتره بمونه تا با تخصیص های بعدی به حد کفایت برسه که لااقل نصف اعتبارات کل پروژه موجود باشه.
استانداری
دستگاه های اجرایی استان که در گرفتن اعتبارات ملی موفق بودند به شرح ذیل ۱٫ابفای روستایی ۲٫راه و شهرسازی۳٫تامین اجتماعی۴٫امورمالیاتی۵٫کمیته امداد امام خمینی۶٫ابفای شهری۷٫برق منطقه ای۸٫تعاون کار رفاه اجتماعی۹٫گاز۱۰٫اموزش و پرورش۱۱٫بنیادمسکن۱۲٫هلال احمر
ساده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر خادمی تورا به جدت پول بازنشستگان جهاد کشاورزی را بعد از یکسال و نیم پرداخت کن .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1