تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۴۶۶۴۹

شوراها به نقش خود در قانون اساسی عمل کنند

۸
۰
کبنا ؛معاون اجرائی و مالی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شورا در تأمین تجهیزات حتی دستمال کاغذی با مشکل روبرو است.
payam-zamani (1)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حاتم پیام صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رصد و برطرف کردن مشکلات شوراها بر دوش شورای استان است، اظهار کرد: نظارت و کنترل شوراهای اسلامی و رفع اختلاف‌ها در بین آنها بر عهده شورای اسلامی استان است و بنابراین اعضا در این زمینه‌ها تلاش بیشتری کنند.
دبیر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شوراهای اسلامی به نقش خود که در قانون اساسی مشخص شده‌اند با انجام کارهای عملیاتی تحقق ببخشند.
پیام با بیان اینکه مشورت و خردجمعی اساس کار شورایی است، تصریح کرد: نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها قبل از هر اقدام و یا نطقی در صحن علنی این شورا با سایر اعضای شوراهای اسلامی استان مشورت کنند.
وی ادامه داد: همچنین به جهت اینکه نظرات و بیان دیدگاه‌های اعضای شوراهای اسلامی در جلسات مختلف ملی، استانی و شهرستانی هم‌پوشانی و از گستره خاصی برخوردار باشند، لازم است که از قبل اعضای شوراها با هم همفکری و تبادل‌نظری داشته باشند.
دبیر شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری ویدئو کنفرانس‌های کارکنان و اعضای شوراهای اسلامی با رئیس شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: مشکلات شوراهای اسلامی و کارکنان دبیرخانه آنها به سمع و نظر مسئولان مربوطه رسیده و انتظار می‌رود به جهت ارتقای سطح نقش آفرینی شوراها در امورات مختلف جامعه و مردم این مشکلات و دغدغه‌ها برطرف شود.
پیام اضافه کرد: در دوره‌های گذشته استانداری کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتری با شورای اسلامی استان در زمینه‌های مختلف از جمله تجهیزات داشت.
وی افزود: شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تأمین برخی از تجهیزات حتی کاغذ و دستمال کاغذی با مشکل مواجه است.
معاون اجرائی و مالی شورای اسلامی استان بیان کرد: اعتبار ناچیزی از شورای عالی استان‌ها دریافت کردیم که امید می‌رود در این زمینه اعضای شورای اسلامی استان توجه نمایند.
پیام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جلسات شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پرادخت و اظهار داشت: اگر قرار بر برگزاری فقط جلسه است و مصوبات آن بی‌نتیجه و تنها بر روی کاغذ بیاید، همان بهتر که اینگونه جلسات برگزار نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران شورا
Iran, Islamic Republic of
استاندار به شوراها توجه چندانی ندارد تا الان نسبت به وظایفش در قبال شوراها به خوبی عمل نکرده و مدیران هم در سطح استان و شهرستان به مصوبات شوراها عمل نمیکنند
جهرم
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید شورا باور باشد ولی تاکنون ما چنین خصوصیتی را در استاندار و مدیرانش ندیدیم
شهردار
Iran, Islamic Republic of
استاندار فقط نیکزاد که حامی اصلی شوراها و شهرداران بود
شورایی
Iran, Islamic Republic of
چرا استاندار به وظایفش نسبت به شوراها اینقدر بی توجه هست؟؟؟؟؟؟؟
ش...
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای استان نباید نسبت به این بی توجهی مسئولین بویزه استاندار سکوت کنند.واقعا بسیار تاسف میخورم که نهاد فرادست شوراهای استان اینچنین وضعیت بد مالی دارد چه انتظاری میرود از شورایی که توانایی نیازهای اولیه اداری اش را ندارد اعضای شورای استان چرا تاکنون پیگیر حل این مشکلات نبودند؟آیا مرجع تامین کننده اعتبارات و تجهیزات استاندار هست؟اگر استاندار هست علت عدم همکاری و سرپیچی از قوانین چیست؟
عضو شورای شهرستان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیش از دوسال است از عمر شوراهای دوره چهارم میگذرد ولی فرمانداران بحشدران نسبت به تامین تجهیزات و امکانات شوراهای شهرستان و بخش با توجه به پیگیری و تلاش های فراوانی که داشتیم هیچگونه همکاری نداشتند و بسیار ناراحت و نگران شدم که شورای استان که وظیفه استاندار هست امکانات فضای اداری تجهیزات و نیازهای مالی اش تامین کنند ولی وضعیتی بذتر از شوراهای شهرستان و بخش دارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مشکل را من از اعضای شورا میدونم که نسبت به تحقق خواسته ها و اجرای قوانین پیگیر نیستند بدنبال مسائل شخصی و جناحی هستند..................
چرام
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت شوراها که یک عده ای عضو شدند که اکثرا گرفتار مسائل شخصی و سیاسی هستند و فقط دامن میزنن و جوسازی حاشیه سازی میکنن مسئولیت احزاب و گروههای سیاسی شدن با فلسفه وجودی شورا تضاد دارد اخه چرا قانون برحورد نمیکند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1