تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۲
کد مطلب : ۱۴۶۴۹۸

سردار خورشیدی: تاجگردون قوی است، نیازی به آمدن ماها نبود

۱۱۷
۰
کبنا ؛.khorshide


پس از حواشی چند وقت اخیر اظهارات سردار احمد خورشیدی که رسانه های محلی آن را پوشش داده بودند، وی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز به برخی دیگر از ابعاد اظهاراتش پرداخت.

kebna یکی از دلایلی که ترک زبانان و طرفداران پروپاقرص شما که از فولادی گلایه‌مند و ناراحت هستند و اکنون از دکتر تاجگردون حمایت می‌کنند، این است که اعتقاد دارند در ادوار گذشته که شما کاندیدا بودید در آن موقع فولادی از شما حمایت نکرده و عدم حمایت فولادی باعث گردید که شما با اختلاف آرای کمی از راهیابی به مجلس محروم شوید و تلاش و فعالیت قشقایی‌های گچساران بی‌ثمر بماند آیا این حرکت از فولادی سر زده است؟

-این گلایه‌مندی تقریبا درست است. بار اول که من در انتخابات شرکت کردم زمانی بود که مرحوم نبی‌زاده به رحمت خدا رفته بود و انتخابات میاندوره‌ای بود و فولادی به من گفت: چون شما آن موقع مطرح نبودید و جعفری مطرح بود و ما هم با جعفری متحد شده بودیم دیگر امکان برگشتن و حمایت از شما نیست. این حرف آقای فولادی بود، پس سوال شما کاملا درست است و عدم حمایت فولادی از من باعث شد رای ما که فاصله‌اش کم بود تقریباً به موفقیت نرسد. البته عوامل دیگری هم در این کار دخیل بود؛ من یک روز بعد از انتخابات با چشم خودم دیدم که آرایم را زیر پل‌ها و اطراف ریخته‌اند و اطلاع هم داشتم که تقلب می‌کردند به هرصورت گلایه‌مندی مردم و سوال شما درست است.

kebnaدوستداران و حامیان شما از شما انتظار دارند که موضع خود را مشخص و روشن اعلام کنید.

-تاجگردون شخصیت شهری نیست بلکه یک شخصیت ملی است. کسی که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌شود این دیگر یک شخصیت شهرستانی نیست و از آن طرف آدم فعال و توانمندی است در این شکی نیست و همچنین فعلا همراهی اش با دولت خودش یک نقطه مثبت است. تاجگردون رزمنده و جانباز و خانواده شهید و برادر شهیدش بهترین دوست من بود و از خصلت‌های خوب خانواده تاجگردون این است که من تا الان ندیدم و نشنیدم که به کسی انگ بزنند پس آقای تاجگردون آدم مثبت و بدرد بخوری است.

اما فولادی هم نقاط مثبت دارد هم منفی، نقاط مثبتش این است که آدم پروژه‌ای و مدیری فعال و از اول انقلاب پای کار بوده ولی نقاط منفی هم دارد. در اردوگاه فولادی بعضی از اطرافیانش مردم را اذیت می‌کردند و الان هم اذیت می‌کنند، این منفی است یک تعداد قابل ملاحظه‌ای از ترک زبانان که از فولادی جدا شده‌اند و از تاجگردون حمایت می‌کنند که این افراد عمدتاً مورد آزار اذیت همین چند نفری قرار گرفتند که اطراف فولادی هستند اما مطلبی که من دارم اینست که الان شورای اصولگرایان گچساران و باشت نظرشان بر روی کاندیدای ترک زبان است، ازآن طرف عده‌ای ترک زبان هم به فولادی رای می‌دهند پس من اصلاً نمی‌توانم با قاطعیت بگویم چه کسی برنده است چون یک سری پارامتر‌ها اینجا هست مثال: اگر لیدرهای جناح راست که تقریبا همگی به فولادی رای می‌دهند باید بدانیم چند درصد هستند و آیا توده‌های جناح راست به فولادی رای خواهند داد این علامت سوال است؟ نمی‌دانم شاید رای ندهند و یا عده‌ای رای بدهند در این انتخابات اما و اگر‌ها زیاد است. تاجگردون دوست عزیز من است؛ نباید از من اتنظار داشته باشد و همچنین انتظار هم نیست که من به گچساران آمده و از کاندیدای عزیز و بزرگوار اصلاح طلب حمایت بکنم ولی من بطور کلی اعلام می‌کنم اگر واقعا اکثریت مردم، اصولگرایان و قشقایی‌ها به کسی رای بدهند حال هر کسی که می‌خواهد باشد هر چند قلب خودم خیلی نیست که بگویم فولادی یا نه؟ من هم هماهنگ می‌شوم، اما اگر تزلزلی بین اصولگرایان و ترک‌ها ایجاد شود معلوم است ما دیگر این نظر را نخواهیم داشت.

kebnaآیا شما اعتقاد دارید سید قدرت حسینی و علیمراد جعفری نمایندگان سابق و اصولگرای گچساران در منطقه حضور پیدا کرده و علنا از فولادی حمایت می‌کنند؟

من نشنیدم، بخاطر همین است متزلزل باشند. شنیده ها حاکیست سید قدرت حسینی حرف دیگری می‌زند و جعفری با تاجگردون یک قرارهایی گذاشتند و تا الان از دوستانم حسینی و جعفری ندیدم و نشنیدم که بطور قاطع از فولادی حمایت کنند.

kebnaآیا شما از طرفداران و دوستداران تان به صراحت خواستید که از فولادی حمایت بکنند؟

من تا الان هیچ صحبتی نکردم ولی دوستان زنگ می‌زنند می‌گویند می‌خواهیم به تاجگردون رای بدهیم من هم در جواب می‌گویم خیلی خوب است و عده دیگری زنگ می‌زنند می‌گویند می‌خواهیم به فولادی رای بدهیم، می‌گویم خوب است.

kebnaشما عملکرد تاجگردون را در این ۴ سال چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در شهر گچساران اطلاعی ندارم اما در تهران خیلی خوب بوده است.

kebnaگفته شده اصولگرایان گچساران و باشت اعتقاد داشتند خورشیدی گزینه مناسبی برای این جناح بود چون هم دارای شهامت و جسارت هم گزینه رای آور بوده و در این راستا چندین ماه به شدت به دنبال شما جهت حضور در انتخابات بودند آیا این گفته حقیقت دارد؟

بله، دوستان من چندین ماه لطف و زحمت کشیدند به دنبال من بودند اما من برای نیامدن دلیل داشتم گفتم در بین ترک زبانان کسی نیست و از آن طرف هم تاجگردون آدم قوی می‌باشد دیگر چه نیازی به آمدن ما‌ها توی صحنه می‌باشد چنین تصوری هم داشتم.

kebnaبا توجه به اینکه شما یکی از گچسارانی‌های شاخص در پایتخت می‌باشید تاجگردون در تهران چگونه فردی است؟

تاجگردون در تهران فعال است و در طرح و برنامه‌های مجلس خوب عمل می‌کند و یک چهره شناخته شده است و حتی در بین اصولگرایان مجلس نقطه نظر منفی نسبت به ایشان نمی‌باشد و تاجگردون را به عنوان یک شخص معتدل قبول دارند و همچنین او را به عنوان کار‌شناسی می‌شناسند که حرف کار‌شناسانه می‌زند او نه حرف کسی را می‌زند نه جناحی را.

kebnaآیا شما به گچساران خواهید آمد که از آن نطق‌های معروف آتشین، انفجاری و انتحاری خود را بر علیه تاجگردون داشته باشید؟

(پس از خنده...): من از اینکه پای کار بیایم و سخنرانی کنم چنین کاری را نخواهم کرد فقط می‌توانم یک موضعی بگیرم هرچند که برایم سخت است در حالیکه اگر تاجگردون نبود خیلی راحت تر می‌توانستم موضع بگیرم.

kebnaخورشیدی در پایان در رابطه با خوب بودن ارتباطش با رئیس جمهور سابق(احمدی‌نژاد) گفت و در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا که پرسید آیا کدورت‌های قبلی را کنار گذاشته اید و اگر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شود از او حمایت خواهید کرد؟ اظهار داشت: کدورت‌ها را کنار گذاشته و اگر احمدی‌نژاد توانست تاییدیه نظام را کسب و اقبال عمومی را جذب کند از او حمایت می‌کنم.

 گفت و گو از: حبیب الله قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

امیرشیخی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا دکتر تاجگردون با اختلاف زیاد پیروز انتخابات میشن
قربون حال خش
Iran, Islamic Republic of
حبیب تو هم دونی چه ساعتی بی خورشیدی مصاحبه کنی. ...
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
شلیک نهایی رو به فولادی زد . البته قبلا اکبر علیزاده زده بود .
ستار
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاجگردون بزرگ که با عملکرد وکارهای خوب واقتصادی که انجام دهده دیگه جای برای شک وشبهه نذاشته وباعث شده خورشیدی اینجوری حرف بزنه
درودبرتاجگردون بزرگ تاجگردون تاج سری
صبح روشن. روزبه
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون شخصیت ملی هستند و ما باید به داشتن چنین نماینده ای افتخار کنیم. باید از سخنان سردار خورشیدی که واقعیت را در مورد دکتر تاج گردون فرمودند تشکر کرد.
برادر اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای فولادی اول برادران ترک زبان خود را متقاعد کن . انتظاری هم از دیلی ها نداشته باش . به اعتقاد من عده ای میخواهند فولادی را با آرای بسیار کم برای همیشه تخریب کنند آقایانی که سه چهار نفر بیشتر نیستید لطفا اصولگرایی را منحصر به خود و دو فرزند خود نکنید شماها با رفتارتان ریشه اصولگرایی را خشکانده اید . رفتارهای شما باعث شده امروز جعفری و حسینی در گچساران نباشند . به ولله شماها دارید با آبروی فولادی بازی میکنید . یک روز حسینی را با جعفری دشمن کردید یک رو جعفری با اسماعیلی امروز هم در حالی که جعفری حضور ندارد سعی میکنید به فولادی طوری الفا کنید که جعفری نمیخواهد تو پیروز بشوی این دو دوست قدیمی را دشمن نکنید . برادران ترک زبان به هوش باشید عده ای میخواهند از فولادی سو استفاده کنند و به شماها وعده آرا بالا میدهند ب. ولله از این خبرها نیست اگر اینها تخریب نمیکردند امروز اصولگریان سرافراز بودند . کمی فکر کنید
باوی
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون با جعفری قول و قرار گذاشته حتما خودت هم قول و قراری گذاشتی که اینگونه نظرت مثبت شده وگرنه سخنرانی شما رو در باشت از یاد نخواهیم برد با اون همه اتهام و افترا.گچساران تاجگردون .شیراز جعفری. به امید پیروزی هفت اسفند
سردار
Iran, Islamic Republic of
و باز هم بار دیگر اصول گرایی واقع بین به توانایی و سخت کوشی تاجگردون در کشور پرداخته است،تاجگردون مردی از جنس مردم،مرد روز های سخت.رای من تاجگردون
شاهینم من قفسه
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان تا افرادی همچون اکبر علیزاده را دارند دیگه چه غمی دارند . باید هم منتظر کم شدن رای های فولادی باشند
پیروزی..اسفند
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
اهورا سام
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی با جان ودل کار کنه دیگه بهانه ای دست کسی نداده چه راستی چه چپی البته اگه مثل خورشیدی با منطق و دور از هر گونه قرض شخصی بخواهد قضاوت کند، زنده باد تاجگردون،، شک نکن بازم ختیییییییی تاااااااااااج
بلادی نیا
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم که تاجگردون اصلح میباشد پس انشاالله با ارای بالا وی رآنتخاب میکنیم برای ابادانی شهرمان یا علی مذ
بلادی نیا
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترتاجگرون مردخستگی ناپذیر
عموجان
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی هم جایی گفته بود بد نیست هر دو جناح را داشته باشم
سردارهم ظاهرا چنین نظری دارد!!
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی جناب آقای یداله مرادی، رییس محترم ستاد آقای احمدی نژاد،
خسته نباشی اکبر علیزاده، فردا هم مصاحبه بگیر بگو حاج احمد ..........
تاریخ مصرف افراطی ها تمام شد.
ولی این مصاحبه نکته داشت، حاج احمد فرمود اگه احمدی نژاد تایید شود ....
بله دیگه
Iran, Islamic Republic of
این هم نتیجه دیدار کاظم پور و خورشیدی
دانشجو 59
Iran, Islamic Republic of
تاج سرم

عزتم

سرافرازیم

تاجگردون
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر وحدت قشقایی و باوی و بویراحمد
درود بر جعفری
درود بر سردار خورشیدی
درود بر سید قدرت حسینی
درود بر تاجگردون
باهم باشین و اباد کنین دیارمان را
باشتی
Iran, Islamic Republic of
این جمله خیلی کلیدیه>
تا تاجگردون هست چه نیازی به آمدن امثال من هست
واقعا درود بر شما که شما به منافع مردم می اندیشید
اصولگرای نا امید
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن از سه چیز بترس ۱_عقرب دیل ۲_ بهنام عکاشه ۳_ حبیب قلندری
Iran, Islamic Republic of
درود بر خورشیدی درودبر تاجگردون
عطائی دیل
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله دکتر تاجگردون ۸۵۰۰۰ رای .

ما بیشماریم .
Iran, Islamic Republic of
بنارمت سردار که همیشه رک وراست بودی. بیایید برای آبادی شهر ودیارمان واقعیت ها راببینیم. جناح بازی بدرد من وتو نمیخورد.......... درود بر سردار........ درود بر معمار بزرگ دکنر تاجگردون...
مهدی عباسی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سردار خورشیدی
زنده باد دکتر تاجگردون
گشین
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر تاجگردون و سردار خورشیدی،،،انشاالله با قاطعیت جناب تاجگردون پیروز خواهد بود...
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ماهمه به دکتر تاجگردون رای خواهیم داد،انشاءالله ۷اسفند تاج پیروز خواهد بود
احمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط فولادی
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل با مصاحبه قبلی نمی خونه خورشیدی نشان داد بادی به هر جهتی هست البته در اینکه تاج گردون آدم قوی در تهران هست شکی نیست
Iran, Islamic Republic of
مشکل تاج گردون مدیرانی هست که نه از طرح سر در می آورند نه از برنامه نه با مردم ارتباط دارند وال خودش عالی هستش
گزارشگر دروغین قلندری
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی و فولادی پیوندتان مبارک
آرخلوآنلاین60
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سردار .یاد آن روزی می افتم که آقای پرویزی .کریمی کریمیان ایوبی دربدر دربلوار ولی عصرگچساران به دنبال دفتر برای انتخابتی شما میگشتند وبا قیمت بالای مغازه داران روبرومیشدند .ولی هیچ وقت خسته نمیشدن سردارجان اینهاکه یادت نرفته.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
وحت اصولگرایان امید رادر دل ها زنده کرد انشا الله اقای فولادی قبول در این دوره است حمایت ایل بزرگ قشقایی این بار از اقای فولادی طو فان به پا میکند این اعلام حمایت یکپارچه اصولگرایان از اقای فولادی واستقبال بینظیر ایل قشقایی در نوع خود بیسابقه است
Iran, Islamic Republic of
Pحالاخورشیدی نشان داده واقعاپسرمرحوم حاج یدالله بوده
قشقایی اصیل
Iran, Islamic Republic of
سردار خورشیدی هم به خیل عظیم حامیان تاجگردون پیوست.فولادی جان بای بای.....درود بر سردار خورشیدی..سلام بر سردار سازندگی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
کو برو خاک من سرتون هم خوت هم جعفری پول گرفتید مامردم حرفمان فقط فولادی است وتممام
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون .تاجگردون تاجگردون جشنه بنه شلالدون %
Iran, Islamic Republic of
طرف داره مستقیم میگه با فولادیه
Iran, Islamic Republic of
حالا که مشخص شد که حرفهای ستاد تاجگردون دروغ بوده و خورشیدی از تاجگردون حمایت نکرده و نظرش روی آقای فولادی است من هم به فولادی رای میدهم
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
حرف حق شنیدنیست
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پیروز انتخابات است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عناوین والفاظ بدرد نمی خوره مردم عمل صالح میخواهند
اهورا
Iran, Islamic Republic of
درود
تاجگردون معمار اقتصاد ایران
رأی دادن به کسی غیر از تاجگردون در شرایط کنونی خیانت به خود و نسل های اینده است
برما
Iran, Islamic Republic of
ما هم میدونستیم . فقط تاج
ميرسي
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان جوانی از طایفه بزرگ میرسی
إعلام میکنم که با تمام وجود پشت تاجگردون هستم

تاجگردون
خدمت بی منت
قشقايي
Iran, Islamic Republic of
فولادی همون کسی بود که پشت سردار خورشیدی رو نگرفت و بهش پشت کرد
همون چند سالی که تو شرکت نفت بودم به درد ترک ها نخورد
فقط دنبال منافع و پوله

تاجگردون ترک لر نداره برا همه ما کار کرد دوسش داریم
دیل ا
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون یک چهره ملی باشدما باید ببش افتخار کنیم .دکترباارای بالا به مجلس میرود.
ديل سرزمين مادري
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جناب خورشیدی که واقعیت رو بیان بیان کردن
دیل پشت حاج غلامه

تمام بویراحمد گرمسیر امسال یکدست برای تاج
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
رزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام به سردار خورشیدی عزیز ما رزمندگان اسلام زیر چتر حمایتی ولایت ورهبر ازشما هم این انتشار را داشتیم که از دکتر تاجگردون حمایت کنید خدا قوت سردار بزرگوار سازندگی با سخنان آتشین آفرین ماخیلی از رزمندگان از هم رزم خودمان دکتر تاجگردون حمایت میکنیم به امید پیروزی در هفت اسفند
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای خورشیدی شما درتهران نشسته اید وخبراز کارتاجگردون در گچساران وباشت ندارید لطفا نظرات تون رو برا خودتون نگه داریدشهر ما میتونست پیشرفت خیلی بیشتر ازاینا داشته باشه با این نفتی که شهر ما داره این درسته که آسفالت خیابونای ما این همه چاله چوله داشته باشه اگه گذرت خورد بیا گچساران یه گشتی بزن
فشقایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعضی ها دنبال چی هستند بهتر از تاچگردون نیست غیراز کسی که غرض شخصی با این اقا داشته باشد
سام
Iran, Islamic Republic of
آینده ای روشن فردایی بهتر انتخاب برتر دکتر تاجگردون
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
حرفی ندارم فقط واسه بعضی از اصولگرایان متأسفم که این روزها با بعضی از زدو بندها سنگ تاجگردونو به سینه میزنند.اقای خورشیدی شما اگه از مهندس فولادی حمایت نکنی اصول خودتو زیر پا گذاشتی و دگ اصولگرا به حساب نمیای پس لطفأ تصمیمتو بگیر زودتر.هر اصولگرایی ک از فولادی حمایت نکنه واسه ابد از چشم مردم میفته
جواد شجاعی
Iran, Islamic Republic of
با توجه ب حرف های جناب خورشیدی ، با اندکی تامل معلوم میشود ک ایشون اصل شایسته سالاری را بهتر از انتخاب های تعصبی و کورکورانه می داند ...و ب طور غیر مستقیم از مردم شهرستانهای گچساران و باشت می خواهد منافع ملی را بر منافع شخصی ،حزبی ترجیح دهند تا انشاالله هویتمان را ک طی این چند دهه گم کرده بودیم دوباره احیا کنیم .....
با تشکر جواد شجاعی از سادات بزرگ شاهزینعلی
Iran, Islamic Republic of
بگم چی گول سردار خورشیدی را نخورید اینا همه ترکن وبه لر اونم تاجگردون رای نمیدهند این حقیقته
شتاب
Iran, Islamic Republic of
مردم کچساران وباشت اون هم طیف اصولگرا ،الان به فکر شکست دکتر هستن ؟فکر ننمایم بودن ویانبودن حسینی،جعفری؟خورشیدی تاثیری برروند حرکت وارایشان داشته باشند.همنطور حاج بهرام برای اصلاح طلبان.
لیشتری حامی
Iran, Islamic Republic of
ما امروز با تدبیر و امید رای میدهیم و کار آزموده را آزمودن خطاست چون شخصی امروز نماینده است که مورد تایید چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گراست کسانی که خود میشناسن تا به امروز نشنیدیم بگویند تاجگردان ناکار آمد است پس دلیل نیست مردم عزیز و با شرافت شهرستان های گچساران و باشت منتظر شخص دیگری باشند پس در این برهه کی بهتر از دکتر اندیشمند و فاخر شهرم میتواند سکان نجات را بدست بگیرد تا کشتی را به سر منزل نجات برساند امروز وظیف داریم از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنیم و بهترین تشکر با زبان بی زبانی رای به اوست که ایشان را دلگرم و با پشتوانه مردمی بالاتر وروانه بهارستان کنیم ما هم میدنیم که چه گنجی در دست داریم
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
این آقا احتمالا هوس اومدن به سرش زده
اون از الیاس کریمیان و گروه جعفری خوشش نمیاد
و با قشقایی ها و باشتی ها گله ای نداره
م.ا
Iran, Islamic Republic of
باسلام.سردار خورشیدی حجت را بر ما تمام کرد.ایشون در سخنانشون به طور قاطع از دکتر تاج گردون حمایت کردند.ما خیلی خوشحالیم که بسیاری از اصولگراها به دلیل کارکرد خوب جناب دکتر از ایشان حمایت میکنند.این درایت و تدبر وعقلانیت سردار را نشان میدهد که هر کسی که به نفع نظام و آبادانی کشور و شهر،و مردم دیارش قدم برمیدارد مورد حمایت همگان است.واین بزرگترین اتفاقی است که افتاده.جناب دکتر تاجگردون با اقتدار بمان.
اندکی صبر سحر نزدیک است
باوی
Iran, Islamic Republic of
ای قربون دهنت سردار خورشیدی برای همیشه ترک ها کوبیدی درود بر تاجگردون قدرتمند فقط تاج
United States
تاجگردون برای ترک ها هیچ کاری نکرد وبیشترین ظلم ها در زمان تاجگردون به ترک ها شده است
جواد شجاعی فر
Iran, Islamic Republic of
با اندکی تأمل در سخنان سردار خورشیدی عزیز معلوم میشود ک ایشون خارج از دیدگاه های جناحی و حزبی و قومی ،قبیله ای از مدم شریف گچساران و باشت میخواهند ک منافع ملی را بر منافع شخصی و حزبی برتر بدانند و در انتخاب خود اصل شایسته سالاری را هدف قرار دهند و با انتخاب دکتر تاجگردون بتوانیم هویتمان را ک در این چند دهه گم کرده بودیم دوباره پیدا و احیا کنیم .....
جواد شجاعی فر از سادات بزرگ شاهزینعلی
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیکان سردارخورسیدی هستم - ایشان اصلاً چنین نظری ندارن- کبنا لطفا دروغگویی را تسری نده چرا نظرات مخالفان که دندان شکنند را درج نمی کنی -خودت قضاوت کن رسانه یکطرفه رسانه ای قوی نیست
چرا سانسور میکنید اقای عکاشه
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله دکتر تاجگردون ۸۵ هزار رای .
منصور
Asia/Pacific Region
گچساران شهر من.....تاجگردون رای من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید تاسف خورد به حال این افراد مگه خودت نبودی که جند سال پیش در باشت در جمع همه مردم اون همه حرف رو علیه آقای تاجگردون زدی .........
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر افشین پور اصلاح طلب و مردمی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سردار زرنگ تر از این حرفاست،داره تاج رو بازی میده ،حالا میگید نه،در آینده ای نزدیک خواهید دید
valasrnews.ir
Iran, Islamic Republic of
نظرات هر کس بیان کننده تفکرات اوست
بوالهوس
Iran, Islamic Republic of
ای بوالهوس تو هر چند روز رنگ عوض میکنی و چند روز دیگه باید منتظر باشیم که چه افتخاری درست میکنی ای یار ثابت قدم تاجگردون و احمدی نژژژژژژژاد
قلعه
Iran, Islamic Republic of
اگر عزیزان ترک زبان خودشون خودشون رو قبول داشتن ما هم داریم.

دنیا فقط تاجگردون.
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سرافراز ایلمان ما هم براساس شایسته سالاری و منافع شهرستان گچساران به دکتر تاجگردون رای میدهیم
بابا کلان
Iran, Islamic Republic of
بابا کلان یکصدا و یکپارچه. ...دکتر تاجگردون
فریاد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
عسل کیهان ایمانی
Iran, Islamic Republic of
همانطورکه سرکیهان ایمانی را کردی زیرآب حالا نوبت تاجگردون رسیده....یاعلی حاج علی....
ازطایفه همیشه سرافراز گشین
Iran, Islamic Republic of
هرجه ایخم ول کنم اصلا و دنبالش نرم تا ایا من خاطرم کارل خوبش نیترم

درود بر خدمت بی منت که همه را مجذوب خودش کرده
United States
واقعا کی بهتر از دکتر تاجگردون،تنها کسی که میتونه گچساران و باشت آباد کنه فقط تاجگردونه
شهامت
Iran, Islamic Republic of
شما را اقای خورشیدی از نزدیک ندیدم ولی درودددددددددددد برشهامت وشجاعت اخلاقیتان شیر پاک خورده اید ایران نیاز به این انسانها داره چون نه طمع داره نه ترس اون تیکه را که مردم را اذیت کرده اند اومدی در کلاس بارسلون موفق باشید
باشت باوی
United States
بابا شما کجای دنیایی واقعن یا نمیتوننین بفهمین سردار چی میگه یا اینکه فقط دارین دلخوش میین ای بابا اینکه گفته با فولادیم ما را به چی دلخوش کردن اینم رفت با فولادی حسینی همکه تا اونجای من شنیدم میخواسته در همایش دکتر زارعت کیش حضور پیدا کنه ولی خوشبختانه بلیت گچساران گیرش نیامده جناب اقای تاجگردون واقعین باشید ما را به چه دلخوش کردین چپ و راست میریم میگن فولادی خدا به غیر کند
اصلاطلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
حالا مشخص می شود که چرا اصولگرایان از تاجگردون حمایت می کنند دلیلش روشن است تاج درنهان خود یک اصولگراست .
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کریمی سردار مهندس پرویزی جعفری و حسینی و ایل بزرگ قشقایی که اکثرا حمایت خود رو از نماینده محبوب اعلام کردند به کوری چشم منفعت طلبان و انحصار طلبان یا مهدی تاجگردون تاجگردون جشنه بنه شلال دون
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
دور از هیاهوی قومی و قبیله ای به فرزند پر افتخار شهر گچساران برادر ارزشمند دکتر تاجگردون رای خواهیم داد. تا شاهد دگرگونی چهره محروم منطقه شویم
الم قشقایی....رایمیز تاجگردون
حامی سابق تاج
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها چقدر بد بختن که با یه وعده وعید خودشون رو میفروشن.وقتی انسان فاقد ارزشهای انسانی باشه معلومه که با مسامحه پشت پرده همه چی رو میذاره زیر پا.پس اون حرف های توی باشتت چی شد ای تفنگ شکسته ؟
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام وتشکر از کبنا.واضح و مبرهن است که دلبستگی به دنیا وعدم بصیرت وشناخت باعث انتخاب نادرست میشود.وقتی انسان در زندگی شخصی نتواند موفق باشد قطعا در اجتماع نیز همانگونه شکست خواهد خورد.پس ما چگونه میتوانیم این چنین اشخاصی را الگو قرار دهیم.؟به گذشته این چنین افرادی که بنگریم وقایع خود حاکی همه چیز است.پس چگونه میشود با یکی دو مصاحبه ساختگی و ژست های حق به جانب خط بطلان بروی انها کشید؟به فرموده امام ره حال افراد برای ما مهم و ملاک است.مردم ما فهیم هستند و خوب و بد خویش را تشخیص میدهند.امام حسین ع ای بندگان خدا خود را سرگرم دنیا و تجملات ان نکنید که همانا قبر خانه ایست که در ان تنها عمل صالح مفید خواهد بود.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.اقای خورشیدی بنده از قدیم شما رو میشناسم.یاد ندارم چشم داشته باشید یه نفر از هم قطارات یه قدم از خودت جلو تر یا موفق تر باشن.همیشه سعی کردی اون شخص رو یه جوری به عقب بکشی.غیر از اینکه زورت بهش نرسه .ولی به قول معروف چاه کن همیشه ته چاه است.حالا چی شده که شما اینطور صد و هشتاد درجه تغییر نظر بدی خودش جای کلی تفکر داره.؟؟؟؟
واقع بین...
Iran, Islamic Republic of
بابا ما اگه بخوایم بعضی ها مصاحبه ندن باید کی رو ببینیم ؟به قول اقای احمد نژاد برید اونهاییکه بادرس خوندن و زحمت کشیدن و باسوادن رو بیارید ؟نه این مدرک دارهایی که تازه مد شده....درود بر احمدی نژاد که خیلی ها رو خیلی زود شناخت...
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا.کامنت نویسهای تاج خسته نباشید.بابا از خودتون مایه بذارید.چند ترک زبان سر کار گذاشتید؟چند رئیس اداره ترک گذاشتید؟حالا که کف گیرتون ته دیگ خورده یاد ما افتادید ؟بابا مردم بد بختن نون شب ندارن!!
ارخلو
Iran, Islamic Republic of
اقای خورشیدی ما قشقایی ها اگر در ادوار گذشته به شما رای دادیم به خاطر غیرت به اصالتمان بود نه محبوبیت و صلاحیت شما که جای تامل داردو خوب دستمزدمان را با صداقتت دادی.حالا با چ رویی امدی ؟
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تخصیص دادن یک هزارم ازدو در هزار درامد فروش نفت که حق این مردم وشهر هستش رو که در بوق و کرنا کردن رو میشه گفت خدمت بی منت ؟یکی نیست بهشون بگه که شما به جزیی از وظیفه تون عمل کردین!!ایا به عنوان رئیس برنامه و بودجه مجلس کافی بود؟
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اتخصیص دادن جزئی از درامد دودر هزار فروش نفت که حق این مردم و شهر هستش رو که داخل بوق و کرنا کردید رو میشه گذاشت خدمت بی منت؟ایا به عنوان رئیس برنامه و بودجه مجلس کافی بود؟
کارگر
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم.شما با حمایت از وزیر نفت و جلوگیری از استیضاحشون بوسیله جمع اوری امضا خواسته یا نخواسته در حق پرسنل نفت غیر رسمی که با حقوق کم ودر شرایط سخت کار میکنن وتبدیل وضعیت نشدن و یا ان عده از افرادی که به امید اشتغال بودند و نهایتا مردم این شهر نفت خیز دیده پوشی کردید از واقعیت فقر.ایا ما شما را به مجلس فرستادیم که از حقمان دفاع کنید یا منافع یک عده سود جو را فراهم کنید؟ایا میدانید نفت گچساران به دلیل عدم بودجه بیشتر پروژه ها را تعطیل کرده؟ایا میدانید چند هزار کارگر فصلی و فله از کار بیکار شدن؟
Iran, Islamic Republic of
شهر من باشت رای من تاجگردون
صابر
Iran, Islamic Republic of
عشق است تاج گردون
بیدزرد
Iran, Islamic Republic of
آقای فولادی امروز روز انتقام از امثال جنابعالی است. که میخواهید ازایل قشقایی بعنوان ابزار استفاده بکنید.اما زهی خیال باطل ....قوم با فرهنگ و قدر شناس قشقایی دیگر طناب پوسیده قوم گرایی را پاره کرده.و دیگر گول شعارهای قوم گرانه و متعصبانه شما را نخواهند خورد. و باز هم بدانید قشقایی های گچساران بازیچه تو و اطرافیان سودجو و منفعت طلبت نخواهند شد. ایل قشقایی یکدل و یکصدا و متحد از چهره ملی و دلسوز این دیار دکتر تاجگردون حمایت خواهند کرد. فقط دکتر تاجگردون
حقیقت جو
Iran, Islamic Republic of
آقای قلندری ماه هاست داری با چنگ ودندون به آب و آتیش میزنی که تخریب کنی ولی زهی خیال باطل،شتر درخواب بیند پنبه دانه،کوچیکتر از اونی هستی که بخوای این اتحاد ناگسستنی اصولگرایان باشت،گچساران و قشقایی رو از هم بپاشی!
هرچی دلت میخواد نشر اکاذیب کن.
همه میدانند دروغ است....
م.
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی مرسی که غیرت خودتو نشون دادی و حمایت از مهندس فولادی کردی .ولی کار اقایه تاجگردون در تهران برای ... والا باید کار خونه و ....رو گسترش میداد.سید قدرت هفته اینده اعلام حمایت از فولادی میکنه جعفری هم نزدیک انتخابات میاد که طول موجش بلند تر باشه.حاج غلام بابای
حقیقت جو
Iran, Islamic Republic of
آقای قلندری مدت هاست داری با چنگ و دندون به اب و اتیش میزنی برای تزلزل در جبهه اصولگرایی اما دوست عزیز نخواهی توانست چنین کاری کنی
نشر اکاذیب هم نکن
یا علی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام روزه ۸ اسفند بای بای کن.نقشه های بدی برات کشیدن اعتلاف ترک ها و اصولگرایان ونیروهایی خودی و ترکی که دورتن و ۱ ماه اینده یکدفعه دورت خالی میشه و غافلگیر میشی.حاج علی فولادی پیروز انتخابات
ایلم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ما ترک زبانان با همراهی مردم غیور باشت باوی گرمسیر خیراباد به حاج علی فولادی رای میدهیم.یا علی حاج علی
ترک
Iran, Islamic Republic of
ما ترک زبانان با همراهی مردم غیور باشت باوی گرمسیر خیراباد به حاج علی فولادی رای میدهیم.یا علی حاج علی
ترک و لر و اصولگرا و ..فولادی
Iran, Islamic Republic of
ترک ۲۰۰۰۰۰ رای
اصولگرا و لر ۲۰۰۰۰رای
نیروی ریزشی ۱۰۰۰۰۰
حاج علی ۵۰۰۰۰ پیروز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم که چندسال پیش یادتونه که همین خورشیدی تاجتونوچطوری شکست ولی یکتونم نتونستیت هیچ کاری کنیت یاعلی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
اقای خورشیدی درباشت حرفهای دیگری میزد این مصحاحبه عیرواقعی است یاسرداران سردارشجاع وقدیمی نیست وحرفهاباروحیات ونطرات قبلی هم خوانی نداردکه این کارازسردارخورشیدی بعیداست انگارسخنان دانشوراست
دیزگانی
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز ما هم با دکتر تاجگردون متحد شدیم.و راه برگشت بسوی فولادی را نداریم. چون تاجگردون اصلح تر است.
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
سردار خورشیدی محبوب و عزیز! از تو سپاسگزاریم که واقعیت ها را گفتی و به توانمندی و نفوذ نماینده محبوبمان جناب دکتر تاجگردون اعتراف کردی.ما هم به جنابعالی افتخار میکنیم .هم به نماینده دلسوز دیارمان دکتر تاجگردون. قشقایی بیدار است..و ۷ اسفند تاجگردون را تنها نخواهند گذاشت.فولادی ککام بای بای...تاجگردون عزیز ککام خوش گلدی
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
حامیان فولادی بر طبل قوم گرایی میزنند اما دیگه کور خوانده اند قشقایی ها فریب نخواهند خورد.و تاجگردون را حمایت خواهندکرد. فقط تاجگردون
قشقایی پاکوه
Iran, Islamic Republic of
آقای فولادی ما اگر نخواهیم به تو رای بدهیم باید کی را ببینیم.. فکر کنم باید دکتر تاجگردون را دید 'قربان سنه تاجگردون کاکام.
قشقایی ایاقدر
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی راس میگه اطرافیا................کتند از جمله الیاس کریمیان و کسانی که دور گذشته به خورشیدی رای ندادند و الان لیدر های خورشیدی که با جان و دل کار میکردن م.....کاران دیروز آنها را .می .ولی ما به خاطر خورشیدی از فولادی حمایت میکنیم
تونل زمان
Iran, Islamic Republic of
بخشی از نطق تاریخی سردار خورشیدی، اسفند ۸۶ باشت

«دولت احمدی نژاد باشد...هر کسی که باشد به ما کارشناسان نیاز دارد ...برو جوجه...تو را دولت احمدی نژاد مثل موش دمتو گرفت و انداخت بیرون...»
ایل بزرگ دولیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوستان بیاید واقع بین باشیم چند سال از این انقلاب می گذرد ایا از نطر عملکردی فردی بهتر دکتر تاجگردون امده.چه در سطح ملی و چه در سطح منطقه ای.باید ملی فکر کنید ایشان شخصی است که حرفش در سطح کشور و منطقه در ابعاد گوناگون از جمله اقتصاد ی اجتماعی فرهنگی بکار گرفته میشه.هر که از اشان حمایت نکنه واقعا بهاینده فرزندان و منطقه خیانت کرده است ما که از جان دل حمایتش می کنیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگرکاندیدها پیش رفت گچساران وباشت رابخواهندبنفع تاجگردون کنار میکشند
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
یکی از معادلاتی که ریاضیات کمک می کند غرق شدن است آقایان اونقدر احساس ضعف کرده اند چون به مردم وعده دادند و نتوانستند عمل کنند یا نمی کنند فریب بوده
حالا به جملاتی استناد می کنند که می دانند بدردشان نمی خورد یک اصولگرا هیچوقت به اصلاح طلب قلابی توجه جدی نمی کند.
دوره فهم مردم است و کم کم ابر فریب با اتحاد مردم حول فولادی بسر میرسد
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
کسی گفته فلانی در نهان اصولگراست
گمانم قرآن نخواندی که اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم ...
انسان باید زیرک باشد از مدلهای فریب کم استفاده کنید که چوب زیر پشم ها می رود.
دیل باتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
همه باهم بگو تاجگردون-اگر مرد عمل-مردکار -مرد مردم بگو تاجگردون
باشتی
Iran, Islamic Republic of
منافع طلبانی که درو تاج هستید چشم ک گوشتان را باز کنین حداقل برای یک ببتر برای خود ارزش قایل شوید ..
؟باوی میگه
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها را اخر اسفند می شمارند.نمایندگان ما یبار مصرفند.لطفا اقایان عکاشه ،قلندری و غیر...چندتا از تالیفات اقایان نمایندگان گذشته تا حال برای خوانندگان سایتون منتشر کنید !!!!!یا حق
حشمت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت سردار خورشیدی و دکتر تاجگردون. با اینکه نظر منصفانه سردار خوشحالم کرد از غرض ورزی بعضی ها ناراحت شدم در خانه اگر کس است یک حرف بس است با وجود دکتر تاجگردون چهره ملی و ماندگار جایی برای دیگران نیست در عجبم که سایر کاندیدا ها با چه تفکری وارد میدان شده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1