تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۱۴۶۴۰۰

نشست اصولگرائی نبود/تفسیر به رای نکنید

۹۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛amin-usefiپس از نگارش مطلبی از سوی سردبیر کبنا نیوز با عنوان تحلیلی از نشست‌های موسوم به منزل امین یوسفی، وی در پاسخ مطلبی را به کبنا نیوز ارسال که عینا منتشر می‌گردد؛

باعرض سلام و درود به دوستان گرامی
لازم دانستم درباره هدف از تشکیل وحدت قوم لر مطالبی را ارائه نمایم تا برهمگان محرز شود که درآن مقطع زمانی انحصار باند‌ها و جناح‌های موجود در منطقه که زنجیر بندگی بر گردن مردم زده بودند و آن‌ها را به هر سویی که می‌خواستند می‌کشیدند وحقوق آنهارا به نفع باند یا جناح خود مصادره می‌نمودند، مرزبندی قوم محترم ترک مزید بر علت شد تا مجموعه‌ای از افراد خوش فکر و مردمی این منطقه دور هم جمع شوند تا برای تعدیل انحصار باندی، جناحی و قومی چاره اندیشی کنند واز حقوق پایمال شده مردم این منطقه دفاع کنند.
به همین دلیل تصمیم گرفتند وحدتی فراگیر از همه اقوام تشکیل دهند تا به این نابسامانی‌ها تا حدودی پایان داده شود لذا دو نفر به نمایندگی این وحدت فراگیر انتخاب نمودند تا با این باند‌ها، جناح‌ها و قوم ترک جهت پیوستن به این وحدت مردمی رایزنی کنند اما متأسفانه سردمداران جناح‌ها مخصوصا جناح به اصطلاح چپ (اصلاح طلبان کنونی) نه اینکه قبول نکردند بلکه مخالفت خود را با این وحدت مردمی صریحا اعلام نمودند و لیستی جداگانه منتشر نمودند که تکلیفشان در انتخابات شورای شهر برمردم معلوم شد، ناگفته نماند که با نمایندگان قوم ترک نیز صحبت شد ولی آن‌ها به دلیل موفقیتی که در دور قبل در شورای شهر بدست آورده بودند پیشنهاد ما را نپذیرفتند.
توجه فرمایید اینجا قوم لر تنها می‌شود وبالاجبار وحدت قوم لر به آن تحمیل می‌شود. آیا اگر قومی واحد با نامی مشخص برای رسیدن به هدفی حرکتی انجام دهد، بجز نام خودش که زیبنده آن است چه نام دیگری می‌توان برایش انتخاب نمود؟
قضاوت با مردم است...
قابل ذکر است که افرادی در بعضی از رسانه‌ها و سایت‌ها به صراحت اعلام نموده‌اند که‌ای کاش در آن مقطع زمانی در شهرستان گچساران حضور داشتیم تا در کنار فلان جناح یا فلان شخص قرار می‌گرفتیم یعنی اینکه به صراحت علیه این حرکت مردمی عمل می‌کردیم ما به این دوستان عرض می‌کنیم یا از محتوا و اهداف حرکت های مردمی در طول تاریخ بی‌اطلاع هستید یا اعتقادی به مردم وحقوق آن‌ها ندارید.
اگر معطلع نیستید ما به نیابت از شما خوشحالیم که سهمی از آن تراژدی که به وسیله این حرکت مردمی نصیب باند‌ها و جناح‌های انحصارطلب در منطقه شد نصیب شما نشد تا مثل آن‌ها زانوی غم به بغل گیری و خانه نشین شوی و اگر مطلع بودید و این آرزو را کرده‌اید نیاز نبود که حتما در گچساران باشید، ترکش این حرکت مردمی در هرکجا که بودید به شما اصابت کرده و نگرانی شما هم بی‌مورد نیست، باید بگویم که اثرات آن وحدت مردمی برای سالهای متمادی دراین منطقه مشهود بوده و هست و آنهایی که اعتقاد دارند حرکتهای مردمی ازقبیل وحدت قوم لر شکست خورده توان تحلیل مشخص از اوضاع مشخص را ندارند...
باتشکر؛ امین یوسفی
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جوابیه «جبهه مردمی سیمرغ» که منتسب به آقای یوسفی می باشد به مطلب اخیر سردبیر کبنا نیوز؛

با سلام وخسته نباشید در خصوص نظر ارائه شده شما تحت عنوان تحلیل نتایج نشست اصولگرایان در سایت کبنا نیوز نظرتان را به نکات ذیل معطوف می‌داریم:
۱- هدف بانیان این همایش تشکیل وحدتی فراگیر از همه آحاد مردم منطقه فارغ از جناح گرایی، باندبازی و مرزبندی‌های قومی بوده و هست.
۲- در حرکتهای مردمی همیشه سلایق مختلفی حضور پیدا کرده و می‌کنند. چنانچه فردی با انگیزه و سلیقه شخصی خود مطلبی بیان نماید که خارج از چارچوب تعیین شده همایش باشد به اساس و اهداف آن حرکت وهمایش ایرادی وارد نیست و نقص قرض نمی‌شود.
۳- اینکه در سایت کبنا این حرکت مردمی را با توجه به ترکیب جلسه به نفع جریان خاصی (اصولگرایی) مصادره نموده‌اید خلاف واقع بوده و متاسفانه شأن و اخلاق رسانه‌ای را مراعات ننموده‌اید.
لازم است که من بعد به تعبیر خود اهداف دیگران را تفسیر به رأی ننمایید.
ومن الله التوفیق...
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدزاده باشت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون...شهر من باشت..رای من تاجگردون
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
این فرمایشات جتابعالی کاملا منافات دارد با اعمال شما جناب آقای امین یوسفی
Iran, Islamic Republic of
بنظر من حرفای آقای یوسفی قانع کننده بود
Iran, Islamic Republic of
منافع شخصی علت گردهمایی است نه منافع جمع و ابادانی شهرو رفع بیکاری و فقر
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای یوسفی
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد غیور لر اقای یوسفی
فقط حیف شد که با بهبود گرجی هم کلام شدی
ناامید شدم ازت جناب یوسفی
بنگرو باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد غیور لر اقای یوسفی
فقط حیف شد که با بهبود گرجی هم کلام شدی
ناامید شدم ازت جناب یوسفی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این پاکسازی,شده انقلابو محور تشنج بناری میرسی را کی اورد تو صحنه
مردم
Iran, Islamic Republic of
اولا فردی مانند امین یوسفی نمی تواند برای ما مردم تصمیم گیری نمایدویا در جلسه ای که با نقش ایشان طراحی شده شرکت نماید چون ما مردم آنرا وتو می کنینم زیرا خروجی کار مشخص است دوم اینکه نمایند اصلاح طلبان درآن جلسه چه کسی بوده؟
اميد
Iran, Islamic Republic of
کاشکی از اقای دکتر بهبود گرجی که از لیدر های اقای فولادی می باشند در خواست می شد که از خاطرات زاهدان نیز برای دوستان کمی تعریف کنند
با وجود رقبایی مثل فولادی ودشمنانی مثل دکتر گرجی تاجگردون به ستاد تبلیغات احتیاج ندارد
ترک زبان
Asia/Pacific Region
اخوی اون روز وحدت قوم لر و شکست بقول خودت قوم ترک برات منعت داشت..امرور با فیلم کردن قوم مظلوم ترک دنبال منافع خودتی..بیچاره مردمی که امثال شما قراره راه بهشون نشون بدن
United States
واقعا حیف مهندس امین یوسفی که بخواد به فولادی حمایت کنه ،
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی شما در برهه ای قوم لر را تشکیل دادید که این کار اصولا با هیچ سنخیتی. از دموکراسی مطابقت نداشته واکنون در برهه کنونی چون حرف شما بین لرها خریداری ندارد به ناچار به طرف مقابل رفته ای واین طرف مقابل از قضا ترکها شدند.لذا این انتخاب کنونی بر خلاف اصول اولیه تشکیل قوم لر شده وچون میخواهید از زیر بار فشار افکار عمومی رهایی یابید اقدام به انتشار چنین مطالبی نمودید.اگر به غیر مطالب گفته شده نبود پس جلسات قبل از این با نماینده چه بوده است.
راه دور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یوسفی با سلام و دعای خیر:
متاسفانه همان عملی که اصلاحات(حاج بهرام تاجگردون) در سال ٨٢ بر علیه ائتلاف قوم لر انجام داد را شما امسال انجام میدهید.متاسفانه مسیر را اشتباه طی میکنید.غرض را کنار بگذارید و به توده بپیوندید وگرنه توده شما را چه بخواهید و چه نخواهید با خود خواهید برد.من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
امین یوسفی دستش برای تاجگردون رو شد پول نیست ک بدم بهت
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی وحدت قوم لر برای چه ؟ چه کس یا کسانی حقوق قوم لر را پایمال کردن که ضرورتی به وحدت آنها باشه ؟ و اصولا حقوق قوم لر در چه سطحی پایمال شده که در گچساران برای آنها جلسه وحدت میگذارید ؟ و آیا این رفتار بسیار زشت و تنش زا و وحدت به هم زن ، موجب انشقاق و جدایی و ایجاد تفرق بین کل شهروندان گچساران از همه اقوامها نمیشود ؟ شمایی که دم از حقوق و وحدت قوم لر میزنید ، اگه واقعا هدفتان خدمت بود چرا جامعه ی لر گچساران به این رفتار شما جواب مثبت نداد ؟ آقای یوسفی هر حرکت اجتماعی ، باید دارای رهبر یا رهبرانی باشه که مقبولیت مردمی داشته باشه ، کدام یک از سردمداران قوم لر مورد نظر حضرتعالی دارای این ویژگی بوده است ؟ اگه شما خواهان وحدت و هم اندیشی و رفع نگرانیهای مردم فقر زده گچساران هستید ، پس چرا سخنران جلسه تان اینقدر به هیکل خودش رید ؟ آیا با این شکل میخواهید رفع محرومیت کنید یا هدف عقده گشایی افراد معلوم الحالی است که میدان دیدشان نوک بینی شان است و جز منافع خود به هیچ چیز نمی اندیشند .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی پس چرا آقای علیزاده که دوست وهمراه شماست درجلسات فولادی می باشد این یعنی چه؟اگر همایش وحدت لریاترک یا اصول گرا
لطفاً معلوم کنید این جلسات جزتفرقه معنی چی میده
6209
Iran, Islamic Republic of
این آدمو الکی بزرگ نکنید.امین یوسفی هویتش برا همه مشخصه
Iran, Islamic Republic of
والا تونه یه چند سالی نبی,ایسو اومدی یه خودی نشون بدی,ککا بره سر جات بشین همه تونه ایشناسن فقط ایخی جلب توجه کنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم ک ایطو باشه
چرا در جواب اصولگراها نگفتین ک اصولگرا نیستین؟
چرا جناحتون رو فراموش کردین؟
چرا اصولگراها میگن باج میخوای و باز سکوت کردی
اقای یوسفی سکوتتون نشونه رضایتتون از گروه اصولگراهاس
گچسارانی آباد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد یوسفی زنده باد وحدت زنده باد فولادی شهر ما به امسال شما افتخار خواهد کرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام مگه امین یوسفی اصول گرا شده.۴سال پیش ۵۰۰۰ غذا داد چرا برگشت.چون دکتر باج نمیده کار عمومی میکنه
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
با همین جلسات که نشون دهنده قوم گرائی و باند بازی خودشون ثابت میکنند بابا دست بردارید والا اگر اینهایی که جلسه گذاشتن و دور هم جمع شدن بخاطر منافع خودشان نبودند هرگز جلسه نمیذاشتند برای فقر و محرومیت مردم اینها یه مشت واپسگرا و منفعت طلب جامعه هستند که باید طرد بشوند از بین مردم در حال حاضر هیچکس به اندازه غلام تاجگردن به فکر شهر گچساران و باشت نیست و مثل حاج غلام نخواهد امد
منفعت طلب
Iran, Islamic Republic of
الان که تمام محاسباتتون بهم خورده اومدی با زبون بازی خودتو از علیزاده و رحمانی جدا کنی؟ آقا جان همه روحیه منفعت طلب شما رو میشناسن برادر یوسفی.شما به دلیل خواسته غیر معقولی که از نماینده داشتی وقتی با پاسخ منفی نماینده روبرو شدی شدی برگزار کننده جلسه مسخره که تا روزها نقل محافل بود و طنز هر نشستی.حداقل سعی کنید پیمان چند روزتونو با اصولگرایان حفظ کنید نه اینکه سرتون به سنگ خورد تغییر موضع بدی و دوستاتو نو تنها بزارید.البته از شما انتظاری بیشتر از این نیست.من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
درود بر امین یوسفی حامی اتحاد
سراب ننیز
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی سلام. پیش آقای تاجگردون از منافع شخصی خبری نیست بای بای
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
بخدا بارها گفته ام و میگویم
امین یوسفی فقط برای مطرح کردن و نشان دادن خود به دیگران است...
این حرکتش برای گروه فولادی بسیار خطرناک است...
خدا ختم بخیر بکند...
گچساران
Asia/Pacific Region
امین یوسفی بنده خدا توبخاطر پول ازتاجگردون جداشدی وبه طرف فولادی رفتی.هرچه دوس داری بنویس تو یه پول پرست بیشترنیستی.
ده بزرگی
Asia/Pacific Region
درودبر بزرگ مردایل باوی دکترتاجگردون
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران وحدت قوم لر بودم و به جد آن حرکت را درآن زمان که انحصار طلبی قوم خاصی میرفت تا دشواریهای اجتماعی
فوق العاده ای بوجود آورد تایید و پشتیبانی می کردم . بر هیچ کس پوشیده نیست که سیاسیون آن زمان به اهمیت و هدف
اولیه این حرکت توجه نکرده و علاوه بر این که همراهی نکردند متاسفانه در مقابله با آن همت گماشتند که نتیجه مطلوب
عاید آنها نشد و وحدت حاصله با عث آن چنان تحول فکری در جامعه گردید که ثمره آن تا هم اکنون در جامعه ساری و جاری
است و اهالی شهرستان بیش از قوم گرایی در انتخابات به شایسته سالاری گرایش پیدا کرده اند . حرکت اولیه این وحدت
به پیشنهاد عده ای و با محوریت آقای امین یوسفی و در محیطی کاملا آرام و بدور از هر نوع تشتت و با حضور افرادی با پیشینه
سیاسی، اجتماعی قابل قبول شکل گرفت و . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
آیا گرد همایی کنونی با همان شیوه و با همان هدف و برای اعتلای استان و شهرستان شکل گرفته است؟ اگر چنین است چگونه
است که حتی تذکر ات مکرر آقای یوسفی به سخنرانان با عث نمیشود که آنها از توهین و افترا خودداری نمایند . با شناختی که
از بانی این نشست دارم مطمئن هستم که هدفش خیر خواهانه بوده ولی متاسفانه در کوران شکل گیری به بیراهه کشیده شده و قطعا نتیجه مطلوب عاید نخواهد شد مگر
اینکه تغییرات لازمه در اعضای اطاق فکر بوجود آید.
باوي
United Kingdom
درود بر مهندس یوسفی و درود بر تنها اصلاح طلب گچساران و باشت دکتر افشین پور
عباسی باشت
Iran, Islamic Republic of
شهر من باشت... رأی من تاجگردون
زنده باد مخالف
کیسفی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون .لر بزرگ
کیسفی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر عزیز و دوست داشتنی ..پاینده باشی که باعث افتخار شهر و دیارمی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ آقای یوسفی حکایت از به بن بست رسیدنِ جناح رقیب دکتر تاج گردون که فولادی را عَلَم کرده تا این تیر رها شده در تاریکی شاید به ثمر رسد، اما اکنون که دریافته اند که نماینده ی واقعی کسی جز تاج گردون نمیتواند باشد که این بار مسؤلیت را به دوش کشد، لذا با شکافی که میان رقیب ایجاد شده، همه و همه دال بر عجز و ناتوانی شان در برابر محبوبیت شخصی است که مردم از دل و جان برایش سینه چاکند و غیر از تاج گردون کسی را یارای این مسؤلیت خطیر و دشوار سراغ نخواهند داشت.
انکار در این زمینه و اکنون چاره ساز نیست، بهتر است کمی با خود و اطرافیان خود صادقانه رفتار شود.
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه عزیزان، هر چقدر این نیروها ی فرصت طلب و فصول گرا از کاندید محبوب و دوست داشتی (دکترتاجگردون) دور باشند عالی تر میشه، چون اکثرا چهرها ی منفور و بوقلمون صفت و ،،،،، هستند،
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی اولاشمادرحدی نیستی که این مطالب رابنویسی دومااگرقوم لردوردوم شوراهایکی شدندبصورت خودجوش بودراست میگی حالاازکاندیدی حمایت کن اگرتوانستی فقط ازخانواده خودت ۵رای جمع کنی به والاحمیدتاجگردون میان یوسفی هابیشترنفوذداردتاجنابعالی سوماتمام مردم این شهرمیدانندکه شمافقط دنبال منافع شخصی هستی منتظرمیمانی ببینی کدام طرف سنگینتره خودرااویزان میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستان و حامیان دکتر تاجگردون، اکثر کسانی که تو جلسه خود باوری بودند افرادی هستند تک رای یعنی حتی زناشون هم همراهشون نیستند، حاضرم قسم بخورم، درود بر دکتر تاجگردون
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
سهراب علیزاده، کشواد مهدی پور، اکبر علیزاده، یداله مرادی، امین یوسفی، با هم یکی شدند تصور بفرمایید، واقعا مسخره است، در واقع میتوان گفت اش شله قلم کار، چه خواهد شد، خدای من،، درود بر دکتر تاجگردون، معمار اقتصاد ایران
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب اقای یوسفی سلام عرض می کنم ولی جناب اقای یوسفی اگر به اینده فرزندانمان علاقه داری تنها را انتخاب نماینده ای توانا وشایسته می باشد پس یا از ایشان حمایت کن یا بی خیال سیاست شو.
شلال دون
Iran, Islamic Republic of
فولادی جشن بنه شلال دون
Iran, Islamic Republic of
تو خودت عامل تفرقه ای نه وحدت.ببین کی حرف از وحدت و همگرایی میزنه.عزیزمن چرا تفره میری به همه بگو چی از دکتر تاج گردون خواستی و بهت جواب رد داد.شترسواری که دولا دولا نمیشه.درخواست های شخصی شما باعث جدایی دکتر از شما شد.ای بنازم دکتر تاج گردون را که جلوی این سهم خواهی های امثال تورا گرفت.
گچسارانی ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
خداییش اگه عمل امین یوسفی ۵۰ درصد به این حرفها نزدیک باشه نظر من نسبت به طایفه میرسی عوض میشه... مو ایخام دومی میرسیل وابوم.... دونم زنم نیدن...
حسن محمدی آرخلو نان سنگگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فولادی
Iran, Islamic Republic of
درود بریوسغی و آزادگان سیمرغ
ارشام
Iran, Islamic Republic of
اخ سی امین یوسفی.نکنه ۲۰۶ بهت داده طرف؟پیش تاج بزرگ خبری از این حرفا نیست.خودت رو کوچیک نکن با این نرفا.این حرفات بویه توطعه میده .میخوای وحدت ترک و لر رو بهم بزنی.نه برادر و ایی خبرل نی.دیگه دوره ترک و لر بودن گذشت.وحدت ترک لر یعنی برادر شدن و یک دل شدن.بنازمت دکتر تاجگردون
شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا امبن یوسفی از آنجا رانده و از اینجا مانده شده
سید
Iran, Islamic Republic of
چرا جلسه سعادت اباد رو پوشش ندادین
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
نکته مهمی باید خدمت همه عرض کنم:

در این دوره مجلس آنقدر دکتر تاجگردون خوب کار کرده که مردم بصورت خود جوش واشتیاق فراوان می خواهند با رای بالا این انسان شریف و با اصالت را بفرستند به مجلس.

هیچ نیازی به حمایت نمایندگان قبلی و امثالهم نداریم.مردم حامی حاج غلام هستند و عملکرد مثبت ایشان بهترین تبلیغ جهت انتخابات ۷ اسفند است.

حاج غلام نه تنها در گچساران و باشت بلکه در سراسر ایران و شهرهای اطراف بسیار محبوب و مقبول می باشد.



خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم.
فدایی داش غلام
Iran, Islamic Republic of
می ستایم تو را ای مرد عمل
برای تو سرود افتخار می سرایم

زیرا تو بهترینی.
حامد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم نشست اصول گرایی نبود..چون طرفدارای دکتر افشین پور که اصلاح طلب هستن.هم اونجا بودن.حتی برادردکتر افشین پور صندلی اول نشسته بود..پس آقای یوسفی درست میگه هم اندیشی بود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی آدم با شخصیت و محترمی هستن.حرف ایشان این هست که نمایندگانی که از نردبان مردم محروم بالا میروند .مردم رو فراموش نکنند
همشهرى سادات
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یوسفى وبزرگان ترک،لر گچساران بیایید ازأقای تاجگرون استفاده ملی کنیم.بجدم نه مهندس فولادى ونه دکتر افشین پور براوکیل بودن ناتوانند.بخدا بدون منظور خدمت حضرتعالى وهمه صاحب نظران حوزه شهرمان عرض مینمایم.آبروی شهر ما مربوط به همه شهروندان می باشد.انشا...
فاطمه اسدی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای یوسفی میخوام بدونم اگر شعار شما وحدت است به چه حقی به نماینده کنونی مجلس توهین میکنید شما با جمعی از دوستانتان در منزلتان جلسه گرفتین و دقیقا با احساسات مردم بازی میکنید و پشت سر دکتر چ حرفا که نزده اید این نشون از بی شخصیتی و بی نزاکتی شماست ما اصولگرا و اصلاح طلب نداریم تر ک و لر نداریم مهم شهر و مردم است اگر ولی فقیه با دکتر مخالفن پس چرا دکتر این همه پست های بالا در کشور داره شما و همدستانتان در جلسه گفته اید دکتر دارای چندین شخصیت این چ معنایی داره دکتر یک شخصیت شناخته شده سیاسی است چطور میتونه تغییر شخصیت بده ....ما تاجگردونی ها با شعار از افتخار شهری تا افتخار ملی یاعلی
ناشناس باوي
United Kingdom
زنده باد مهندس یوسفی و زنده باد اصلاح طلب واقعی حوزه باشت و گچساران دکتر افشین پور
م.راهی زاده.ارو
Asia/Pacific Region
به عنوان ی لر افتخار میکنم به حاج غلام تاجگردون رای بدم..وایشالا توانتخابات پیش روی بتوانیم زحمات ایشون رو جبران نماییم.زنده باد اصلاحات
رایمو پس می گیرم
Iran, Islamic Republic of
اینجور نیست که برای باج رای بدیم بنده می بینم کسی که بهش رای دادم برای جوونای شهرم کاری نکرد رایمو پس می گیرم
شاه بهرامی
Iran, Islamic Republic of
شاه بهرامی ها از تزویر بعضی ها اگاه شدند که عده ای هم روستایی زمانی پرچمدار یک طیف سیاسی وبقیه را کافر میدانستند. حالا طرفدار جناح دیگر فقط برای منافع شخصی .البته به نماینده فعلی توصیه می کنم باتوجه به سوابق انها گول انها را نخورد.چون به ایشان رای نمی دهند.
نفاق
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف گچساران وباشت هدف از این جلسات که چندین بار در منزل این فرد برگزار شده طبق اخبار موثق هدف فقط ایجاد تفرقه وجدایی بین طیف اصولگرایان می باشد اگر چنین نبود چرا تا الان چندین جلسه در این مکان برگزار شده واقای امین یوسفی از یک کاندید حمایت نمی کند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هدف از این جلسات فقط دور زدن اصولگرایی است وگرنه چطور ممکن است این همه نشست نتوان به یک کاندید واحد رسید
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن که امین یوسفی بخاطر زمینهای منابع طبیعی که به صورت غیر قانونی تصرف کردن واز آقای تاحگردون خواستن که این زمینها را به طوری به ایشان واگذار کنند وآقای تاجگردون زیر بار نرفتن جدا شد.
ارمان
United States
در جواب همه ی کسانی که اقای امین یوسفی رامورد توهین قرار دادند واضح است که شما سه چهار تا ادم گداصفت و عقده ای بیش نیستین که تو زندگی به خواسته هاتون نرسیدین و از همه جا رونده شدین چرا که این موضوع که اقای یوسفی نه نیاز مالی داره و نه نیاز به مقام و منصب و نه حمایت طایفه بر همگان اشکار است.
ارمان
United States
اقای عکاشه چرا فقط نظراتی که در توهین به اقای یوسفین رو تائید می کنید بدونید این کامنتا نیستن که نتیجه ی انتخابات رو مشخص میکنن بلکه واقعیت ها این نتیجه رو مشخص میکنن
ناشناس
United States
درود بر امین یوسفی بزرگ مرد باوجود
ماری
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی خیلی قبولت داشتم از زمانی که پای چند نقر به خونه شما باز شد و سحنرانی کرد اول انها بین مردم هیچ ابهتی نداشتند و ندارند چون پروند انها برای مردم مشحض شد ولی اقای یوسفی عزیز من تو را دوست ذارم حان حودت این چند نفری که در منزل شما سخنرانی می کنذ اجازه نده قوم لر را حراب کند نمی دانم دکتر=== استاد===
ناشناس
United States
درود بر امین یوسفی بزرگ مرد با وجود
جبهه مردمي سيمرغ
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم که اقای یوسفی همچین مخالفای نادان و بی شخصیتی داره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
مگر ایشان مهندس هستند مهندس چی لطفا توضیح دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب ارمان کامنت ۶۲ و ۶۳
من کلر ب کسی ندارم چ نظری درباره اقای یوسفی داره
اگ راست میگن جلسه اصولگرایه نبود چرا اینهمه اصولگرا ک همشونم میشناسیم و میدونم چقد از بچه های باشت تایید نکردن و بیکار موندن
توصیم ب اقای یوسفی زودتر شفاف سازی کن درباره همه چی
ما هم دوسداریم برادرمون بخودمون بپیونده ی
ناشناس
United States
زنده باد امین یوسفی بزرگ مرد باوی
ناشناس
United States
زنده باد امین یوسفی بزرگ مرد باوی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای یوسفی به زبان بی زبانی میگه من راه را اشنباه رفته و منتظر چراغ سبز دیگر دوستان وهمراه شدن به سیل عظیم طرفداران دکتر تاجگردون مرد افتخار آمیز باوی میباشد.
محمد حسین
Asia/Pacific Region
متن نظر شما هههههههه چه عجب یوسفی حرف از عدالت زد
بنگرو سیتی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امین یوسفی
مرگ بر بهبود گرجی
بهبود گرجی یادته رد صلاحیت شدی .......
باوی
Norway
بخدا اگه یه مرد داخله باوی بو ک شش دنگ مردیش تموم بو به جزء مهندس امین یوسفی کسی نی
باوی
Norway
بخدا اگه یه مرد داخل باوی بو که شش دنگ مردیش تموم بو کسی جزء مهندس امین یوسفی نی
باوی
Norway
بخدا اگه کسی داخل باوی بو که شش دنگ مردیش تموم بو کسی جزء مهندس امین یوسفی نی
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم امین یوسفی کیه که قراره برا لر تصمیم گیری کنه .
امین یوسفی فقط به فکر منافع شخصی و جلب توجه میباشد .
این آقا سود دریافتی دوره های قبل را شیراز خرج کرده حالا برگشته .
به یقین دکتر تاجگردون این دوره هم قبول خواهد شد چون جناب امین یوسفی ایشان را همراهی نمیکند .
دکتر تاحگردون یک دونه ای
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی شما هر چه اصولگرا بود دور خودتون جمع کردین بعد میگن روشن فکر، شما دیگه خودتان را خراب کردین، برو اگه میتونی فولادی رو ببر مجلس
در جواب بیطرف ش 66
United States
عقده ای پشت کوهی زمانی که تو و کس و کار تو بز و گاو می چروندن امین یوسفی معلم ممتاز استان بود و به کوری چشم همه ی بد خواهان ایشون در حال حاضر هم مهندسی عمران دارن و هم لیسانس حقوق
دانیال
Iran, Islamic Republic of
درود بر امین یوسفی
ناشناس
United States
مهندس امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاد اندیشی ست که تنها به ارزشهای انسانی پایبند است.مرگ بر اون تفکر و اندیشه ای که از طرف جاهلان و مفلسانی مثل تو و امثال تو حمایت میشود.
United States
مهندس امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاد اندیشی ست که تنها به ارزشهای انسانی پایبند است... بر اون تفکر و اندیشه ای که از طرف .. مثل تو و امثال تو حمایت میشود.
نارگ موسی
United States
در جواب ش۷۴٫بیچاره اقای امین یوسفی به اندازه ی هفتاد نسل که از تو بگذره ثروت داشته و داره و به جز خدا به هیچ کسی تو این دنیا نیاز نداره
اهورا
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون

فک نکنم غیرت امین یوسفی اجازه بده بجز تاجگردون به کسه دیگه ای رأی بده،
گله ها وجود داره ولی طایفه میرسی به زیر بار خفت و ننگی چون فولادی برن
رأی دادن به فولادی خیانت به خود و نسل های ایندس
الف
Iran, Islamic Republic of
با دقت در نوشتارها آنچه پرواضح مینماید بسیج عده ای قلیل برای تخریب آقای یوسفی به عنوان یک فعال مدنی است و واقعا جای بسی تاسف است که شاهد روندی هستیم که هر منتقدی و یا هر دگر اندیشی را چنان به باد اتهام و توهین و افترا می گیرند تا دیگران جرات انتقاد نداشته باشند و این به معنای واپسگرایی است مطمینا اگر آقای یوسفی جایگاه قومی و اجتماعی نداشتند این جماعت با زبان تهدید با ایشان سخن میگفتند .واقعا حیف تکنولوژی که در دسترس جماعتی کوته نظر و دگم اندیش است.مگر قرار است هر کس حرفی و نظری داشت علیه او شورید آقای یوسفی اگه تاکنون خدمتی به تاجگردون نکرده باشه که کرده ضرری نرسانده این چه شیوه دفاعی است که برخی از نویسندگان پشت پرده حجاب به ظاهر در دفاع از تاجگردون به دست گرفته اند یقین بدانید همین اطرافیان آقای تاجگردون از صد دشمن بیشتر به او آسیب میرسانندوشاید هم طرفداران جناب فولادی هستند و سعی در ایجاد انشقاق دارند.
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
اعتقاد راسخ دارم کسانیکه به مهندس امین یوسفی توهین میکنن بارها درب منزلش رفتن وگدایی کردن
لیشتری حامی
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط تاجگردون ایل بزرگ لیشتر و خیرآباد ۹۰درص تاجگردون آقای یوسفی باز اشتباه فکر کردی پشت بام بگیر زیرزمین بگیر هر جا دوست داری جلسه بگیر فقط دکتر تاجگردون
بیطرف در جواب 80
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من آدم بی ادبی نیستم فقط دوست دارم بدونم که مهندسی عمرانش را چه سالی گرفته آیا مهرمدرک خشک شده من افتخار میکنم که اجدادم درپشت کوههای زندگی میکردند نامش گچساران قدیم بود (نام محله هادی ویلیج )شما ها دوستان عزیز کجا بودید که الان ادعای مالکیت میکنید وحالا معلوم شد که ما کجا بودیم شما کجا بودید .حال برو تحقیق کن ویلیج یعنی چه ؟
Iran, Islamic Republic of
به به می بینم ک مخالفان امین یوسفی فرصتی برای عقده گشایی یافتند! نمیدونم امین چقد اینا رو سوزونده.بابااااااا یکم یواشتر!کوتاه بیایید!!!!امین ی عده رو در حدی نمیبینه ک حتی پاسخگوشون باشه.هررررری.
Iran, Islamic Republic of
زمانی ک امین یوسفی برا زندگیش تلاش کرد نه تاجگردونی بود نه افشین پور نه هیچ کس دیگه.حالا هم احتیاجی ب اونا نداره.اونا هستن که برای کسب موفقیت ب امسال امین احتیاج دارن...لطفا یکم بدون غرض حرف بزنید مخالفان بی اطلاع.
Iran, Islamic Republic of
ماشالله....امین یوسفی چقدر پاسختان زیبا بود.ممنون.پاینده باشید.
باوی
United States
دکتر افشین پور بختیاری محال که مجلس ببینی...
درود بر تاجگردون اقتدار باوی
فرزند باوي
Iran, Islamic Republic of
در جواب ب ٨٨:اگر نمیدونین باید ب عرضتون برسونم ک اقای تاجگردون هم یاسوجی هستند و فکر نکنم ب شما مربوط باشه درباره دکتر افشین پور تنها اصلاح طلب گچساران و باشت نظر بدین.اگر حسادت دارین این دیگه مشکل خودتونه
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام با قدرت ریاضی قوی باشید
بنده و پنج هزار برگشتیم آرای کاندیداهای اصولگرا بیشترش از آن فولادی است با جمع و تفریق به شما تبریک گفته آماده شویم برای ریشه کنی بیکاری و تولید کار برای همه نه فامیل خاص.
دوست
Iran, Islamic Republic of
مهندس یوسفی تو گچساران خیلی محبوب و دوست داشتنی وخیلی باکلاسه همیشه تمیز و مرتبه البته خیلی هم باسیاسته با هر کی باشه برنده میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر افشین پور اصلاح طلب واقعی و باوی الاصل.بهت رای می دهیم.درود بر امین یوسفی .بزرگمرد ایل باوی
جاز
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر افشین پور
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1