تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۴۶۲۵۸

تشییع پیکر یکی از شهدای‌ نیک‌شهر در یاسوج (+تصاویر)

۱۸
۰
کبنا ؛پیکر مطهر شهید سرگرد علی غلامی، فرمانده انتظامی یگان تکاوری شهرستان نیک شهر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در زادگاه یاسوج تشییع شد.
مراسم تشییع فرمانده یگان تکاوری نیروی انتظامی نیک شهر که در نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود با حضور پرشور و گسترده اقشار مردم و مسئولان از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان هفتم تیر شهر یاسوج تشییع شد.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: شهدا در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و اسلام جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه شهدا در علم بقاء تاج نور برسر می گذارند، افزود: خداوند به شهدا بالاترین درجه را می دهد.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهارکرد: دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بردار نخواهد بود و ما هر روز برای دفاع از نظام اسلامی و اقتدار انقلاب اسلامی باید هزینه دهیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده برای براندازی این نظام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند بنابراین باید هوشیار و بیدارتر از گذشته باشیم.
حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: ما باید قدر شهدا را بدانیم چراکه ما هر چه داریم از شهدا داریم و یاد و خاطره شهدا ماندگار است و فراموش نمی شود.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی خدوم کشور همیشه آماده و پا به رکاب ولایت هستند و هر روز برای دفاع از کیان این مرز و بوم شهید دارد.
همچنین سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: عرصه ایثار و شهادت در راستای پاسداری از دستاوردها، آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در هر جایی از جمله در مقابل منافقین، دفاع مقدس مبارزه با ضد انقلاب و گروهک های تروریستی و تکفیری می تواند باشد.
وی افزود: هرکسی بخواهد امنیت مردم و کشور را خدشه دار کند نیروی انتظامی آماده دفاع از این کشور است.
سردار غلامزاده اضافه کرد: پیام شهداء توجه به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است و ماباید بیش از پیش قدر دان شهداء باشیم.
پس از اقامه نماز در میدان هفتم تیر یاسوج پیکر مطهر شهید غلامی برای خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال و به خاک سپرده شد.
لازم به ذکر است که شهید سرگرد علی غلامی که در اثر برخورد با تله انفجاری در شهرستان نیکشهر و در مسیر مأموران نیروی انتظامی و در اطراف پاسگاه کهیری رخ داد و به شهادت رسید، اهل روستای «چشمه چنار» دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
 


 

 


نام شما

آدرس ايميل شما

بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر روح بزرگت
مهراب از باشت
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد ویادش گرامی وراهش پاینده باد/همین/....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خادا رحمتشون کند انشائالله
محمد
Slovenia
روحشان شاد و یادشان گرامی.
راهشان پر رهرو باد.
تسلیت میگم به خانواده این عزیز.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
شهادتت مبارک برادر
قنبری
Iran, Islamic Republic of
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
عهد بستم با خدایم تا که سازم جان و تن
من فدایت ای گرامی تر زجان و تن وطن
چون شوم من کشته ی راه وطن بینید همه
می نویسد خون من « پاینده ایران » برکفن
امنیّت بالا و پایداری سرزمین پنهاورایران مدیون مجاهدت و مبارزه شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی ایران عزیز می‌باشد بی شک اقتدار و عظمت امروز کشور عزیزمان مرهون خون پاک و مقدس دلاورمردانی است که جان خود را در طبق اخلاص برای هم‌میهنانشان در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق مرزی مصروف می دارند، مردان مردی که فی سبیل‌الله مرزهای جغرافیایی را به شایستگی پاس داشته و توطئه های بی امان و لحظه ای دشمن را خنثی و دفع می‌کنند.
شهادت رادمرد سلحشور و سرافراز و رشید، شهیدعزیزسرگرد علی غلامی فرمانده یگان تکاوری نیکشهر که در حین اجرای ماموریت در منطقه مرزی شرق کشور و در دفاع و حراست از میهن اسلامی و استقرار نظم وامنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به ساحت اقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه ومردم دلاور و غیوراستان بخصوص شهر یاسوج وهمرزمان و بستگان و خانواده مکرمشان و علی الخصوص همکار گرامیمان آقای الله کرم غلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند تبارک وتعالی صبر جمیل واجر جزیل برای داغدیده گان ومغفرت ورضوان ورحمت واسعه الهی وبهشت برین برای شهید سعید خواهانیم .
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
باقری
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد و شهادتشان مبارکباد
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد شیر مرد لر
محسن از آبادان
Iran, Islamic Republic of
سلام. خدابیامرزشون. روحش شاد و سهمش بهشت باشد انشاالله. و از خداوند مهربان برای خانواده و بستگان این شهید بزرگوار طلب صبر و صبر و صبر را دارم.
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
این چندمین شهدای یگان تکاوری و مرزبانی استان هست که توی زاهدان به شهادت میرسن
واقعا از دلیرمردی و شجاعت این مردان است که مرزهای ما دارای امنیت بالایی هستند
صد رحمت و مغفرت بر شما و بر شیر پاک و حلال خورده تان
ان شاالله مورد رحمت و مغفرت الهی قرار بگیرد
Iran, Islamic Republic of
روحشون شاد و شهادتشان مبارک.
باقری
Iran, Islamic Republic of
روحشون شاد و شهادتشان خجسته و تهنیت باد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
قبلا تو کلانتری ۱۲ سرباز بودم اونم بود اون وقت سروان بود واقعا آدم خوش برخوردی بود
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر مجاهدان راه حق و شهادت
شهرون
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای عکاش امروز یک نفرگفت: سرهنگ قیطاسی درسوریه بشدت مجروح شده ودربیمارستان نفت گچساران بستری می باشدووضعیتی خوبی هم ندارد. ایاصحت دارد؟
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزاد روحش با سیدالشهداء مشهور گردد شادی روح ایشان و دیگر شهدا صلوات
مجید
Iran, Islamic Republic of
سرگرد فرمانده ما بود تو تکاوری واقعا ادم خوبی بود روحش شاد
قدر داني خانواده شهيد غلامي
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
"آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی ‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد"
با تقدیم احترام بدین وسیله از طرف خود و خانواده شهید سرگرد علی غلامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از کلیه همکاران، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان کشوری و لشگری که با شرکت در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود برادر عزیزمان باعث تسلی خاطرمان شدند تشکر و قدردانی نموده و از ایزد منان طول عمر با عزت برای تمامی بزرگواران وخانواده محترم آن عزیزان خواستاریم . همچنین از کلیه دوستانی که با ارسال تاج گل ، پیام ، پیامک، تماس تلفنی، درج در مطبوعات و نصب بنر و پلاکارد با ما ابراز همدردی نمودند صمیمانه تشکر می نماییم.
قطعا قدرت تحمل از دست دادن برادر خارج از تحمل است اما یاری و صبر الهی و لطف بزرگوارانی که ما را در این غم عظیم یاری کردند و خود را با ما شریک دانستند به ما توان و قدرت به دوش کشیدن آن را داد، بی شک زبان ما از پاسخ دادن به محبتهای شما قاصر است اما به رسم قدرشناسی ، بر خود لازم دانستیم از تمامی شما عزیزان تشکر نماییم.امید است فرصت جبران زحمات شما در شادیهای شما میسر گردد.
باتشکر جهان غلامی برادر شهید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1