تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۴۶۲۳۰

شهردار بر علیه فرماندار؛ پاسخ قاضی فر به علیزاده

۶۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛IMG-20151207-WA0004-e1449501167427سید عبدالکریم قاضی فر شهردار و رئیس شورای شهر سابق گچساران در مطلبی که به این پایگاه خبری ارسال کرده است در واکنش به سخنان فرماندار اسبق گچساران درباره عی مراد جعفری واکنش نشان داد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یأ ایهاالذین ءامنوا کونوا قومین لله شهداء بالقسط و لا یجرمنکم شنان قوم على أ لا تعدلوا اعدلوا هو أ قرب للتقوى و اتقوا الله إ ن الله خبیر بما تعملون
ای کسانیکه ایمان آورده‌اید همواره برای خدا قیام کنید واز روی عدالت گواهی دهید دشمنی با جمعیتی شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند. عدالت کنید که به پرهیزگاری نزدیک‌تر است. واز معصیت خدا بپرهیزید که خداوند از آنچه انجام می‌دهد با خبر است. سوره مبارکه مائده. آیه شریفه ۸
جناب آقای سید اکبر علیزاده سلام علیکم
هر چند جنابعالی از اساتید قرآنی شهرستان و اینجانب به شمار می‌روید اما از باب تذکر که تذکر برای مومنان سودمند است در تفسیر آیه شریفه ۸سوره مائده می‌خوانیم که نباید کینه‌های قومی و تسویه حساب‌های شخصی مانع از اجرای عدالت شود. مبادا دشمنی‌ها باعث شود عدالت را زیر پا بگذارید.
هر چند دوست نداشتم در بازی‌های سیاسی این روزهای انتخابات در گچساران و باشت که به جای فضای رقابتی سیاسی به فضای رقابتی قومیتی تبدیل شده است با این رویه که از فضای انتخابات سیاسی به فضای انتخابات قومی در آمده است ورود کنم اما مصاحبه اخیر شما که این روز‌ها در فضای مجازی از گروهی به گروه دیگری ارسال می‌شود مرا به عنوان کسی که در مکتب اصولگرایی تربیت شده‌ام و خود را از شاگردان مکتب بزرگانی چون مرحوم نبی‌زاده و حاج علیمراد جعفری می‌دانم بسیار تحت تاثیر قرار داد.
جناب آقای علیزاده بر اساس اعتقادی که به نظام و اسلام و خدا و رسولش دارم توهین به دشمنم را نیز نمی‌پسندم چه برسد به خودی آنهم شخصیتی بزرگ و وارسته چون حاج علی مراد جعفری که هیچ‌گاه در مکتبش توهین و بی‌اخلاق را رواج نداد.
در مصاحبه شما با یکی از رسانه‌ها ی محلی گفته‌اید صحبت‌های حاج علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت و برادر دوشهید والا مقام انقلاب اسلامی و مردی که نمونه بارز جریان اصولگرایی در منطقه جنوب به شمار می‌رود بوی تعفن می‌دهد، نمی‌دانم بر چه اساسی و مبنایی بر خود اجازه می‌دهید این چنین بر یک فرد مسلمان بتازید وتوهین کنید.
جناب آقای علیزاده به عنوان کسی که سالهاست در کنار جوانان در دانشگاه‌ها مشغول تدریس و با آن‌ها در ارتباط هستم باید به شما بگویم شما با رفتار و منشتان باعث دوری جوانان و مردم از جریان ارزشی اصولگرا می‌شوید.
جناب آقای علیزاده جریان اصولگرایی کشور و بزرگان آن در راس کشور، حاج علیمراد جعفری را به خوبی می‌شنا سند و فکر نکنم که ایشان برای مصاحبه خود باید با شما مشورت می‌کرد، چنان که شما نیز با حضور پر رنگتان در جلسات مختلف سیاسی با هیچ کس مشورت نکردید.
جناب آقای علیزاده؛ دیدگاه آقای جعفری در راستای عملکرد نماینده فعلی جناب آقای تاجگردون یک نظر شخصی بوده و قابل احترام، ضمن اینکه نمایندگان محترم در ادوار گذشته و حال با توجه به وزنه و عیار خود خدماتی را برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت انجام داده‌اند و بی‌انصافی و دور از عدالت است که این خدمات نادیده گرفته شود.
جناب آقای علیزاده آیا حضور شما در جلسه کواکبیان بوی بهشت می‌داد یا برای توجیه خود می‌خواهید بگویید که برای دیدن مراسم‌هایشان رفته بودید تا ببینید چه می‌گویند که اگر چنین است می‌توانستید منتظر بمانید و از طریق رسانه‌های شهرستان خبر آن جلسه را دنبال کنید و اگر به عنوان برادری اصولگرا و ارزشی رفته بودید چرا در مقابل بی‌احترامی به آن دختر معصوم که در مقابل کواکبیان شعار می‌داد و به او تاختند هیچ واکنشی نشان ندادید و با آن دختر همراه نشدید وآرام و بی‌صدا سالن را ترک کردید ودر بیرون از سالن با دوستان اصلاح طلبتان عکس یادگاری گرفتید.
سید جان آیا آنروز را به همین زودی فراموش کرده‌اید.
جناب آقای علیزاده در پایان به شما توصیه می‌کنم از این بد اخلاقی‌های سیاسی در جامعه دست بردارید و اصولگرایی را از دید رهبری ببینید ونه با عینک شخصی خودتان وسخنانم را با ذکر جمله‌ای از مقام معظم رهبری به پایان می‌رسانم که بار‌ها فرموده‌اند برای اثبات خود دنبال نفی دیگران نباشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درودبربرادرقاضی زاده احسنت براین شخصیت بزرگ ای کاش شما کاندیدا بودید
ایمان
Iran, Islamic Republic of
این چند روز انتخابات هم تمام میشه! چرا آدم جوگیر بشه به دیگران توهین کنه؟ به چه قیمتی؟ یعنی شما بزرگان این شهرید؟؟!!! همه انسان ها قابل احترامن!
امید؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاجی
Iran, Islamic Republic of
ای خدی که قاضی فری که اومه تی ما تا تاییدش کنیم سی نگهبان من دانشگاه سی ایما مردوابییه.دکتر خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
آقای قاضی فر اگه یه چیزیتون نمیشد و از سیاست یه خورده حالیت میشد و با ............ به شورای شهر و دکترا نمیرسیدی و این همه اعتماد به نفس کاذب نداشتی تو این مقطع نمیومدی به افرادی که ازت حمایت کردند از پشت خنجر بزنی.
Iran, Islamic Republic of
هم باد وابی.ادم خوب نیس بادکی بو.به خصوص من سیاست
پیمان از رادک
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این پاسخ معدبانه ولی متاسفانه دکتر قاضی فر طرف مقابل سواد و درک این مطلب زیبای شما را ندارد...خود حضرت عالی در زمان فرماندار بودن علیزاده شهردار بودی دیدی که ن سواد و ن مدیریت نداره علیزاده و چقدر خود شما که شهردار وقت بودید اذیتتون کرد..حیف نیس متن به این زیبایی رو برای علیزاده بنویسید.
باوی..
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که علیزاده ...قاضی فر هم مرد سیاسی شدن...شما دونفر ننگ اصولگرا هستین..
سعید 23
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج قاضیفر عزیز واقعا مطالب عالی و بجایی فرمودبن احسنت بر منش و رفتار دور از احساسات جنابعالی موفقیت جنابعالی ارزوی جوانان گچساران و بنده است چون هیچگاه بفکر منافع شخصی نبودین و نیستین لااقل ب عنوان فردی که سالها در ف،تبال شهر بودم و نسبت ب جنابعالی و خانواده محترم شناخت کامل و کافی را دارم یاعلی
امین
Iran, Islamic Republic of
ای خدا اینم الکی الکی از رانندگی دانشگاه به اینجا رسید حالا با این کارش میخواد خودشو معروف کنه چون برا شهردار بودنش تاییدش نمیکردن جعفری با رایزنی با تهران کارشو درست اخه مدرکش روانشناسی بود حالا هم خیال نمایندگی داره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باشت
Iran, Islamic Republic of
قاضی فر پدرشون با تاجگردون هست وخودش همین طور. توی کدوم جلسه اصولگرایان اومدین وحاضر شدین.چرا خودتونو ظاهر نمیکنین.هر چند ما نمیخوایم حرف ای علیزاده را تایید یا نقض کنیم اما بیشتر تایید میکنیم.علیزاده مثل مرد توی جبهه اصولگراها وایساده اما شما ها چی.
Iran, Islamic Republic of
باور نی کنم فوق لیسانس کرفته تعریف مدیریت را بلد نیست زمان حرف زدن مثل اینکه بات دعوا داره .
اکبر جوجه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
احسنت جناب آقای دکتر قاضی فر
واقعا اصولگرایان را چه شده که اینگونه شده اند؟؟؟؟ ؟
بلایی بر سر خود آورده اند که تمام فکرشان شده جمع کردن اوضاع خودشان شده دیگه وقت برنامه ریزی برای اهداف خود را رها کرده اند!!

شده ایم مثال آن دیوانه که سنگ در چاه آب انداخت و چهل هزار اصولگرا شاید چهار سال دیگر آنرا بیرون بکشند!!!!
دیروز در برنامه باشت نمود آن را به وضوح دیدیم.
سید مطیع امر رهبر
Iran, Islamic Republic of
آقای قاضی فر لطفا خیلی صریح به چند سئوال که ابهام شده برای خیلی از شهروندان پاسخ دهید اگر که واقعا خودتون رو اصولگرا می دانید.
۱- دانشگاهی که در آن درس میخوانید را چطور انتخاب کردید با چه آزمون ورودی؟ و چرا قبل از ورود شما به این دانشگاه با انها قرارداد کلان در شهرداری امضا کردید؟
۲- در زمان شهرداری شما چند زمین به افراد خاص با ارزش میلیاردی واگذار شد به قیمت زیر بیست میلیون تومان. چرا؟؟؟
۳- چرا خیلی روشن و صریح مواضع خود را آشکار نمی نمایید که اصلاح طلبید یا اصولگرا ؟
۴- چرا با مدرک بسیار نامرتبط و بدون سابقه کار اجرایی و فنی با لاوی شهردار گچساران شدی و شهر را به قهقرا بردید و وجدان شما چطور قبول کرد؟ و همین الان در دانشگاه؟ آیا فقط دنبال پست هستید و معروف شدن یا کار برای رضای خدا؟
Iran, Islamic Republic of
البته اقای قاضی فر خدایی تو زمان مسئولیت خودتون هم کم هرج ومرج قومیت گرایی نمیشد سخنانتون درست ولی کاش شما هم به سخنانتون عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
اقای قاضی فر لطفا به سخنانی که میزنید خودتون هم پای بند به این سخنان باشید و نه فقط شعار متاسفانه همین شعارها و تظاهرها باعث شده جونان این استان و کشورم از این چیزا متنفر بشن شما که حرف از قومیت گرایی میزنید در شهردای ببینی وبین الله این کارو نمیکردید قومیت گرایی محض اگه حرف از کار وارزش میزنید لطفا خودتون هم پای بند باشید به اصول وارزش ها مردم این شهر خوب شناختند افراد خوب و بد رو ومیدونند چه کسی دلش به حال مردم میسوزه واین بیانیه ها هم مطمئن باشید سمت سیاسی واسه شما نمیشه یادم نمیره وقتی که دانشجو بودم شما تو حوزه امتحانات بودی واسه اینکه درسم رو اعتراض داشتم برگشو درنیاوردی ولی یه نفر دیگه با رابطه این کارو براش کردی چند سال دیگه در شهرداری برای کار فرهنگی خدمت شما رسیدم به اون نشون که خانم کوکب حاتمی هم پیش شما بود سالی که رهبری در خصوص بحث حجاب خیلی تاکید داشتن ولی خودتون وخانم حاتمی دراومدید گفتید اگه پارتی دارید بیاید بهتون بودجه بدیم اقای قاضی فر این نقد رو من براتون مینویسم امیدوارم که در کنار اشعار وتظاهرها خودتان هم پای بند به حرف هایتان باشید ..ولی الله محمدی
علی
Iran, Islamic Republic of
ملک زاده خوب عمل میکند برای جناح مخالف تاجگردون اقای راننده قاضی فر را توی عمران میبرد ایشان دکتر فریدونی را فراموش میکند
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل جعفری رفت طرف تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
قاضی فر مگه یه پست چه ارزشی داره که اصولگرایی رو ول کنی و پاچه خاری تاجگردون رو کنی
Iran, Islamic Republic of
تا اندازهای که میدونم سابقه کار سیاسی سید اکبر به اندازه سن قاطی فره.متاسقانه زمونه ای که هرکی از راه میرسه برا خودش کارشناس شده.
محمد. دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای قاضی فر خیلی زیبا و مودبانه جواب اکبر علیزاده را داده اید.استادی و مدیریت برازنده شماست چون نون به نرخ روز نمیخورید و پای عقایدتون ایستاده اید. متشکرم از شما
بروبالاتر سی یو
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی نگاه قیافه علیزاده کنی ۲ قروش نی ارزه.....حیف گچساران که یو فرماندارش بی مایه ی ننگ
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
نیرو سید قدرت بی..خخخخخخخخخخخخ.سیدقدرت کاری کرد که دیگه اصولگریان تو گچساران هیچوقت نیان بالا..کاری که احمدی نژاد تو کشور کرد.
هرکول
Iran, Islamic Republic of
انصافا منم تا ..رو میبینم حالم بهم میخوره..ب..
هشدار
Iran, Islamic Republic of
.ی بردی بنه سر حدش تا وکوچو ایرتی و تی کی و چیکردی .
یادباد
Iran, Islamic Republic of
ایول بچه رادک دکتر قاضی فر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای ولا دکتر قاضی فر.دکتر جان کاش شما به صحنه انتخابات اومده بودید.هنوز هم وقت دارید اگه ثبت نام کنید اصولگرایان روی شما اجماع کنند خیلی خوب میشه.
گشینی
Iran, Islamic Republic of
مگه قاضی فر استاد شده.(راننده اتوبوس.)
الیاس
Iran, Islamic Republic of
ما یک مکتب داریم آن هم اسلام است این مکاتبی که نام بردید درست نیست .ادبیات ضعیفه دانشجوی دانشگاه آزاد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که هر کسی اجازه پیدا کرده در مورد مسائل بزرگتر از خودش اظهار نظر کنه دقیقا مثل قاضی فر که خودش هم می دونه پیش آقای علیزاده و دکتر تاجگردون و فولادی و بزرگان دیگر اصلا محلی از اعراب نداره .دوستان عقبه این آدم خودشیفته رو بررسی کنید و فقط مدارکی رو که گرفته چگونه بوده قطعا متن فوق هم توشته دیگریست .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
.. عددی نیست که ایشون ثابت کردمدیرلایقی برای شهرنیست باعث رای دادن .فقط امثال .وبقیه دوستان هستند
نون به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
ایی آقا حزب باده برا پست تو خونه برادر تاجگردون رفت. یه طرف از جعفری حمایت میکنه از طرف دیگه رایزنی میکنه تاجگردونو دعوت کنه خونش. شما همون آدمی هستی مشکلی برات پیش میاد میگی من میرسی هستم وقتی هم منافع ایجاب میکنه میگی ساداتیم.تو اول تکلیفتو با خودت مشخص کن بعد بیا نظریه پردازی کن جناب فرید زکریا.
دیل
Iran, Islamic Republic of
أ ایهاالذین ءامنوا کونوا قومین لله شهداء بالقسط و لا یجرمنکم شنان قوم على أ لا تعدلوا اعدلوا هو أ قرب للتقوى و اتقوا الله إ ن الله خبیر بما تعملون
کارونسرا
Norway
. یه گپی زه. کو ولش کنید دیه
Iran, Islamic Republic of
بابا مگه علی زاده گفر گفته! جعفری حرفای مشکوک زده برادرش انور رفته علی زاده بدنگفته کسی که خودش راسال های سال اصولگرامی نامیدوکلی افرادباسوادوتوانمد وبچه حزب الهی رادنبالشان گزارش دادند که ضدولایت هستند که خدا می داندولایتی ناب بودند فقط می خواستند ازجلوپایشان برداشته بشوندحالا امروز مثل کبگ سرش رامی کندزیر برف ومثل مرد وارد میدان نمی شوند قطعا بوی تعفن ازش می ایدوقطعا طرفداران هم این راقبول دارنداین قدشماها این جمله را بزرگش نکنید جعفری اگه کسی بود از وجود ماها شده حالا هم اگه بخواهد بتابروی مابازی کندبای همیشه می بازدتش.بنظرمن هرکسی که سالهادم از اصولگرا زده وامروز رفته بطرف اصلاح طلبی واقعا بوی تعفن می دهندحلا هرکه باشد ماب تاج رای دایدیم اما کجا ازاصولگرا استفاده کرد؟؟کجا از بچه اصولگرا سرکار گزاشت؟امروز اصلاح طلبان دارندمی دوند که اصولشان محکم بشود بعد ب اهداف اصلیشان برسند ماان سری بخاطر طایفه وقوم خیشاوندی ب تاج رای دادیم امااو فقط خط وباندش راتقویت کردواقعا خیلی متاسفم برای کسی که سالها رویک اصول بوده وبراحتی اصولش رامی فروشد پس کسانی که دارند براخودشان سخنرانی می کنندفقط برای خودشرینی هستنندبه نظر من علی زاده مرد رک وراست ام شماها صدروهستیید سعی کنیدازاده باشیددنیاهمیشه ب این صورت نیست به هرحل احمدی نزادوقتی وارد میدان شدهیچ کسی رانداشت قدرت ترین مردان وپول دارترین ادماتومیدان بودند اماسیل خوروشان مردم چیزدیگری راازسبد بیرون دادندپس مردباشید صراصولتان باشید حلاچه راستی یاچپی فرقی ندارد
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
کپ گپو مزن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
قاضی فر. دکتر!!!!!!
متاسفم برای این دانشگاه های که به امثال قاضی فر مدرک.
سوادش ارزش دیپلم هم نداره
افراشته
Iran, Islamic Republic of
درود بر قاضی فر عزیز،آقای علیزاده با این طرز برخورد باعث میشوند ،که گروه اصول گرا یان (اعتدال)همان کاری را بکنند که در مجلس نشان دادند وبا گروه اصلاح طلبان میانه رویکدست شدند وتکلیف ،رؤسای مجلس وکمیسیونها رامشخص کردند.این طرز فکر جز آسیب رساندن به اصول گرایان اصیل چیزی عاید این انقلابیون نمی کند،پس سعی کنیم فکر کنیم سپس قضاوت کنیم،.
تاته
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت بکش آقای علیزاده حرفای کبنا رو تکذیب کردند بین اصول گرایان تفرقه افکنی نکن
Iran, Islamic Republic of
قاضی فر تو چرا در دانشگاه چکارها کردید اینبار حرفی نخواهم زد ولی دیگر بار جوابت را خواهم داد
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی مملکت ما همین رشدهای یهویی و... است و بدون هیچ تلاشی با زد و بند یک شبه رشد میکنیم بدون اینکه لیاقتش را داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
اکبر علی زاده دچار .. شده،ولش کنید
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای قا ضی فر .درود بر باوی وصد درود بر باوی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوشحالم که یه .. دانشگاه آزاد بتونه اینقد پیشرفت کنه.احسنت
همکار
Iran, Islamic Republic of
این مقاله مانند، بیش از ۱۵ اشکال دستوری داشت. قاضیفر =رشد کاذب
دانشگاه ازاد
Iran, Islamic Republic of
اقای قاضی فر همون کسی که برا رییس شورا شدن به کل قوم لر پشت کرد هر جا برا یه ... نداشتشو زیر پا کرد بعد هم برا یه مسولیت کچلو تو دانشگاه اصولگرایی رو فروخت بازم می خوای از نحو...گرفتنت بگم بخدا شرمم میشه ادامه تحصیل بدم اعتماد بنفست هم والا خیلی عالیه....
کارمند دانشگاه ازاد
Iran, Islamic Republic of
اقای قاضی فر در هر مرحله پیشرفت کردی با .. بود همین الان یه مسولیت کوچک در دانشگاه بهت دادن رفتی با اصلاح طلبان...
کارمنداامتحانات دانشگاه ازاد
Iran, Islamic Republic of
کاش احمدی نژاد بود به قاضی فر بگه هی بگم چطوری نمرهای کارشناسیتو گرفتی بگم بگم .....
بهت رای دادم چه کردی؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی حرفهای ایشان درست است شما که از قرآن دلیل می آوری فیتبعون احسنه را هم بخوان زیباترین سخن ایشان همان فامیل گرایی برای قدرت طلبی است که مردم باید آگاه شوند و هر کسی جرات نمی کند بگوید .
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر قاضی فر حقگو. اصولگرای واقعی شما هستید که در مقابل توهین و تهمت به یک مسلمان ساکت ننشستید. احسنت
دوستدار لر
Iran, Islamic Republic of
ای حرفله ول کنیت
...مردمه کشته
خخخخخخخخخخ
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
باتسلام خدمت اقای قاضی فر........
اقای مهندس لازم نیست از اقای جعفری حمایت کنین .شما که حق و نا حق میکنین پس خودت چرا حق و ناحق میکنی.امثال شما رو باید به خدا واگذار کرد
میرسی ها
Iran, Islamic Republic of
مامیرسی هااصلاقاضی فررامیرسیدی نمیدانیم فقط هرجامنافعش ایجاب کندمیرسیدی میشودآقای قاضی قردرحدی نیستی که بخوای به سیدعزیزانتقادکنی سیدرهبراصولگریان گچساران است مامیرسیدی هاسید را دوست داری
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا لطفا کامنتهای توهین امیز رو نذارید..از فضای رسانه ای بعیده اینکارها...
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاد بزرگوار قاضی فر الحق و النصاف راستشو گفتی.
ای مردم این اکبر جوجه رو ول کنید این یه بازنشسته اخراجی هست.
Iran, Islamic Republic of
ای مردم عزیرگچساران.چرانمیگذاریدامثال دکترقاضیفردراین شهر پابگیرند؟
نسل... هاروبه زوال است.
رییسی
Iran, Islamic Republic of
تاموقعیکه مامردم گچساران بخواهیم امثال دکترقاضیفرراکه سرمایه های این شهرهستندرابکوبیم ،به هیچ جایی نمیرسیم.ایشان دهدشت یاخوزستان بودند،همه میخواستندنماینده یافرماندارشودولی درگچساران چون نسبت فامیلی بانماینده نداردویادست بوس..... نیست،باید طردشود؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دروووووود بر دکتر قاضی فر
روحی گناوه شمالی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد بزرگ قاضی فر... سخنانتان به حق و بجا و بس آموزنده بود باشد که حداقل ما جوانان استفاده کنیم
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
امثال قاضی فرکه دلسوزگچساران هستندوبخاطرقوم گرایی کناره گیری میکنند درست نیست که به ایشان توهین کنید
ارشام
Iran, Islamic Republic of
سلام.فک میکنید اصول گرا ها کیا هستن.همینا هستن دیگه.فرق اصولگرا و اصلاح طلب تویه همینه دیگه.حاجی چه خبر از طرف که براش.... خریده بودی؟ای شیطوون .برو بچسب به کارت تویه این وادیا نیا.ابش نی وگرنه شنا گر ماهری هستی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قاضی فر نه شخصیت اجتماعی داشت و نه سواد کافی داشت که شهردار بشه واین مدرکی که داره تقلبی است و وقتی هم که شهردار شد خودش را گم کرد افسوس می خورم به حال ما بدبختها که چطور همچنین آدمی را حتی برای شورای شهر راه دادیم از خودم خیلی بدم می آید که به این آدم رای دادم امید واردم که خدا به زمین گندش بزنه و با بی آبروی این شهر را ترک کند
اصول گرا واقعی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.. حرفات آقای قاضی فر. بوی فتنه خیانت میده کلا نمیبینمت تو هیچ جلسه ای خودتو چند فروختی به دشمن قول چه پستی بهت دادن منافع طب نباش. تو خط رهبری باش که حذف میشی برا همیشه راه تو اشتباه رفتی ازت استفاده میکنند اشتباه نکن علی زاده برادرته. جعفری برادرته برادر با برادر حرفش میشه اما پشتشو خالی نمیکنه
ایل دولیاری
Iran, Islamic Republic of
اصول گرا واقعی. واقعا. شما را دارن فریب میدن مواظب باش تا دیر نشده برگرد راهتو بد رفتی..
مراد نژاددیل
Iran, Islamic Republic of
تو. این ۵ ماه چه پستی میخوای قول چی بهت دادنه تو خونه اصلاح طلبا
این پنج ماه. حرف نمیزدی!! عمر این نماینده و دولت تمومه. فریب دشمنی نخور همش دارن شانتاژ میکنند سیل مردمو میبینی. دارن. باشایعه پراکنی و تفرقه نفاق بین اصولگرایان. آره برادر به این کامنتها توجه نکن با خودت خلوت کن یک اصول گرا واقعی از اصلش بر نمی گرده تو سیاست شکست هست فرد هم هست انشاالله پیروزی در راهست با حمایت شما و دوستان پس از سر سفره اصول گرا بلند نشو
مراد نژاددیل
Iran, Islamic Republic of
تو. این ۵ ماه چه پستی میخوای قول چی بهت دادنه تو خونه اصلاح طلبا
این پنج ماه. حرف نمیزدی!! عمر این نماینده و دولت تمومه. فریب دشمنی نخور همش دارن شانتاژ میکنند سیل مردمو میبینی. دارن. باشایعه پراکنی و تفرقه نفاق بین اصولگرایان. آره برادر به این کامنتها توجه نکن با خودت خلوت کن یک اصول گرا واقعی از اصلش بر نمی گرده تو سیاست شکست هست فرد هم هست انشاالله پیروزی در راهست با حمایت شما و دوستان پس از سر سفره اصول گرا بلند نشو
رضایی
Iran, Islamic Republic of
شما که میگید اصول گرایی را از دید رهبری نگاه کن نه عینک شخصی حرفت درست حالا شما دوست عزیز طرف کی هستی با این حرفت از دشمن سیاسی حمایت میکنی
Iran, Islamic Republic of
راننده دانشگاه آزاد شده استاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میرسیدی ها خیلی از خود راضی هستید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1