تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۴۶۱۳۳

زیرزمین چهارضلعی

۳۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سعیدرحمانی اصل
باید وارد زیرزمینی که محل برگزاری جلسه هم اندیشی بود می‌شدیم اشتباه نکنم ۶ پله پایین رفتم تا ۱۶ ردیف صندلی که مدعوین آن را جلوس نموده بودند را بتوانم ببینم. این بار ترکیب جمعیت متفاوت‌تر بود و نحوه انتخاب صندلی‌ها گا‌ها حاوی پیام خاص.
زیرزمین مستطیل شکل امین یوسفی چهارضلع داشت، شاید خاص‌ترین مستطیل ۴ ضلعی!!
به رسم کسوت و میزبانی ضلع اول آن را می‌بایست متعلق به طیفی دانست که شاید کار فرهنگی و اجتماعی را این روز‌ها در کنار سیاست در پوشش (جبهه مردمی سیمرغ) دنبال می‌کنند.
جبهه‌ای به میزبانی و همراهی امین یوسفی و میدان داری بزرگان علم و ادبی چون مهندس خوبانی وسهراب علیزاده و …
بنری که در آن عکس یک سیمرغ در حال پرواز را نشان می‌داد و درپشت تریبون نصب شده بود گواه این مطلب است.
مهندس خوبانی که در محافل این روز‌ها مهدی‌پور را کنار خود می‌بیند شاید بتوان آرام‌ترین فرد در آن سالن دانست. گریز تاریخی‌اش به وقایع قبل از انقلاب و انتخاب داستانهای خاص!! وتطبیق آن با حال و روز کنونی ما قطعا بی‌حساب و کتاب نیست. سبکی خاص در نقد رویه فعلی وموفقیت در مهندسی نمودن افکار حاضرین را شاید بتوان در واکنش جالب رضا (پسرعمویم) در فاصله ابتدا و انتهای صحبت ایشان دید، سبکی خاص که به قول رضا نیاز به دقت و حوصله خاص دارد.
سهراب هم که شاهنامه به دست از‌‌ همان بیرون سالن همه را به وجد آورده بود، کاغذی که در لابه لای شاهنامه‌اش نهاده بود گویای این بود که حکایتی خاص را برگزیده است. حکایتهایی که تا پایان انتخابات گرمی خاصی خواهد داشت. انتخابش چیزی جز حکایت (ضحاک ماردوش وفریدون) نبوده و از جور ضحاک ماردوش سخن گفت!! و فریاد می‌زد (سپاه فریدون چو آگاه شدند همه سوی آن ره بیره شدند) … عجب انتخاب جالبی … امین یوسفی هم که گا‌ها تذکر می‌داد خود یک همراه بود، وقتی ۱۶ ردیف صندلی را از ابتدا به انتهای سالن طی نمودم تا دلیل تذکرش را جویا شوم فرصتی دست داد هم کلام شویم او گفت (نکته‌های خاصی وجود دارد و به وقتش خواهم گفت و گفتنی‌هایی دارم)
ضلع دوم در سالن در اختیار هواداران دکتر افشین‌پور بود. انتقادات شدید به نماینده و متلک‌های خاص نیز این روز‌ها جالب و معنادار است!! این چه معنی می‌تواند داشته باشد ما که می‌دانیم ولی نمی‌دانم مخاطبش هم آن را می‌گیرد …
ضلع سوم در اختیار هواداران فولادی وندا بود. طیفی که رمضان عباسی خونسرد و کارکشته را به پشت تریبون فرستاده بود ودر هر صورت پای ثابت معادلات خواهد بود.
و اما ضلع چهارم متعلق به اصولگرایان بود. طیفی که این روز‌ها مشکلات و اختلافات دورهای قبل را کنار نهاده است و چترش را گسترده‌تر نموده تا آینده‌ای بهتر را ترسیم نماید.
چتری که امروزدکتر بهبود گرجی را در آغوش کشیده و سرمایه‌هایی چون سید جلال رحیمی را معرفی می‌کند. حاج یدالله مرادی نیز به شایعات و توهمات رقیب پایان داد.
تک جمله (هویت ما مهم‌تر از نان است) که از زبان دکتر بهبود جاری شد و تک بیت شعر حاج یدالله مرادی (تو مپندار که این قصه به خود می‌گویم گوش نزدیک لبم آر که آوازی هست) حکایت از کدهای پیدا و پنهانی در ترسیم نقشه راه این جریان فکری در انتخابات پیش رو دارد.
این جلسه هم اندیشی هم به پایان رسید و این زیرزمین چهارضلعی اتفاقات درون آن در آینده نزدیک به روی زمین خواهد آمد و معادلاتی را رقم خواهد زد که باب میل برخی‌ها نخواهد بود…
(شهر من بوسه بر خاکت، استواریت را می‌ستایم)
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
همشون یه تربلو ارزشی نیارن فقط تخریب چیین
اميد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی برای تمام فصول
خوبه ادم هزارتا مخالف مثل بهبود گرجی وهزار رقیب مثل فولادیوندا داشته باشه
٧ اسفند همه باهم فقط تاجگردون
ایمان
Iran, Islamic Republic of
تو از اون دست آدم هایی هستی که با این نوشته های بی سروته میخوای فقط یه خودی نشون بدی! هنوز زوده واست که خودتو بین بزرگان ببینی!!!
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی چرخ چهار ضلعی با هیچ محرکی نمیچرخد . اگه چرخ شما مدور هم باشد و فرهنگیهاتون فحش بدن و شاهنامه خانتون ادا در بیارد و دکترتون حقارتهای خودش را در قالب عقذه بخورد مدعوین کند ، خر شما از این پل نمیگذرد . اصولگرایی در گچساران دچار سکته مغری و تاکنون در حال کما بود و اکنون با این جمع ناهمگون ،شکست و مرگ اصولگرایی گچساران اعلام گردید . این بود پیام این جلسه و این است آن معادله ای که قوش را در این متن سراسر متوهم داده ای .
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
دلم نمیاد نا م گورستان سیاسی را به زبان بیارم

عمرتان مستدام ولی فاتحه سیاسیتان خوانده شد
Iran, Islamic Republic of
خود خانواده امین یوسفی هم دچار انشقاق شده وبرادران رحمان یوسفی ایشان رو حمایت نمیکند
تاریخی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سعید و احسنت بر این قلم شیوا...درود و هزاران درود بر سهراب علیزاده با اون اشعار حماسی و البته شعر زیبای ضحاک..درود بر اسدپور که گفت کمتر از رعیت هستند..درود بر مهندس خوبانی..درود فراوان بر امین یوسفی که با سیمرغش به این اتحاد عظیم پیوسته و خاری در چشم بدخواهان این اتحاد عظیم..درود بر حاج یداله مرادی با اینکه خسته بود اما امد تا روساهیش برای دیگران که سعی داشتن تفرقه بیاندازن..درود بر رمضان عباسی شهردار جهادی...درود بر دکتر بهبود گرجی زاده
قادری
Iran, Islamic Republic of
بخدا سی تو تلیت شده اسمو رسمی تو سایتا پیدا کردی
Iran, Islamic Republic of
سهراب حزب باده و امین حزب منفعت پس مردم چی
فرزا د
Iran, Islamic Republic of
بابا تو چی میگی دیگه . هنوز ادبیات مقاله نویسی هم بلد نیستی
سائل
Iran, Islamic Republic of
با سلام . لطفآ بفرمایید که صاحب زیر زمین چهار گوش قبل از انقلاب چه کاره بود و الان چه کاره است ؟ آیا اصولگراست ؟ لطفآ مواضع رستم و سهراب را مشخص کنید . انگار توی این زیر زمین جای خیر و شر عوض شده !
همشهری،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
حامیان افشین پور از حضور در این جلسه کاملا پشیمان شده اند. جلسه توهم زدگان، ورشکسته های سیاسی، وزنه های ناموزون، وجوانان خام جویای نام و نان، سهراب معلق و بهبود خودشیفته. الغریق یتشبث بکل حشبش
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
خدا اون روز رو نیاره ک همچین کسانی سکان کشتی گچساران رو به دست بگیرن
خدا شاهده من یکی که از این شهر میرم!
چرام
Iran, Islamic Republic of
دکتر امولا افشین پور بهترین کاندید ایران.
شعار انتخاباتی ما امولا امولا حمایتت می کنیم
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نویسنده از نگارشی زیبا وعاری از کلمات توهین آمیز سخن برزبان رانده و این خود جای تشکر دارد چرا که ارزش قلم بسیاربالاست همانطورکه در قرآن خداوند مهربان به آن قسم یادنموده البته فابل توجه دوستان ودلسوزان رسانه ای و خوانندگان بزرگوار.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
اقای فولادی این دوره چنان بلایی سرت بیاد که بری دیگه پشت سرت و نگاه نکنی .فقط تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج رای ۷۵۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
این چه صیغه ای هست هرکه با نوشتن شعروداستان میخواد خودشو و دوستانش را به مردم معرفی کنه بابا بزرگی به این نیست بزرگی یعنی محبت احترام وصداقت ومردم را دوست داشتن جناب رحمانی + دوستان شناخته
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد یوسفی زنده باد فولادی
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس یوسفی زنده باد فولادی
علی
Iran, Islamic Republic of
همه ی آنهایی که در این زیر زمین چهار ضلعی حضور داشتند ، مامور شدن که کامنتهای این مطلب را لایک بزنن . اگه تا یک ماه دیگر هم لایک بزنند به هزارتا نمیرسه . بیچاره آن کسی که دل بسته به چهارتا آدم دمدمی مزاج که اینگونه مجامع را فرصتی برای معرفی خود میدانند . هیچ شک ندارم که افرادی مثل دکترگرجی و مهندس یوسفی و علامه علیزاده اومدن اینجا عقده های خودشان را خالی کنند و میدونند که در هیچ جناحی جایگاهی ندارند . اصولگرایی در گچساران تمام شد . اگه قبول ندارید پس کو سیذ قدرت کو جعفری و ... این وسط فقط مونده یداله مرادی که او را هم در انتها و ردیف آخر جلسه نشونده بودند از این بی احترامی تر تا بحال دیده اید که لیدر یک جریان را در ردیف آخر جلسه بنشانند . همین خودش خیی پیام داره . نگویید آقای رحمانی هم اصولگراست زیرا ایشون سواد این کار را نداره ایشون اگرچه پیشوند دکتر را یدک میکشه ولی انصافا به اندازه یک دیپلم امروزی سواد نداره .
ممممم.ازباشت
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی.یاجدحاج جلال.یاسلطان محمودشاه.ک کاندیدش بره بالا
علی
Iran, Islamic Republic of
من از اقای مهندس خوبانی فرزند ارشدمرحوم محمدتقی خوبانی سوال می کنم که ایامرحوم پدرت دنبال حفظ ووحدت بین ایل بزرگ باباکانی نبود ونباید حالا حضرتعالی به دنبال اتحاد بین این ایل بزرگ باشی که الان بیش از نود درصدانها طرفداردکتر تاجگردون ونه درصد هنوز بی تفاوت مانده اند که صد درصد هم افرادی عاقلند وهمان راهی را انتخاب میکنند که اکثریت انتخاب نموده اند می روند وشمابا یک درصد این ایل بزرگ هستی ایابنظرخودت فردا می توانی اگرخدای ناکرده اتفاقی بین ایل باباکانی بیفتد شما را بعنوان یک باباکانی که طرفدار یک درصد ایل بزرگ هستی قبولت دارند
دنا
Iran, Islamic Republic of
رحمانی با ف ک ارتباطت چی هست آبروی خودتو نبر همه می دانن تمامش کن
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
غیر از دنیانه کلو خرده بو که تو و فولادی وابین همه کاره شهر
زنده باد کریم خان زمانه..دکتر تاجگردون
کزنگون
Iran, Islamic Republic of
مهندس یوسفی. بدون شک باهر کی باشه قبول انتخاباته. با حسینی بود قبول شد با تاجگردون بود قبول شد حالا با فولادی انشالاه قبول میشه ۷ اسفند نشون میده که به ................. میگن مهره سوخته نه به مهندس یوسفی
شهروند مطلع
Iran, Islamic Republic of
وجود برخی افراد به دور یک کاندید مانند سم است مثل آقایان علیزاده ها
با آن بی احترامی و آن بی حرمتی که به آقای جعفری نماینده اسبق و برادر شهیدان جعفری ها . رزمنده ۸سال دفاع مقدس که اکبر علیزاده روا داشته ،آیا این شخص می تواند برای آقای فولادی رأی جمع کند؟
کسی که در انتخابات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه فرزندش در کسب آرا با عدم استقبال اولیاء روبرو می شود و ایشان به دفتر آموزشگاه مربوطه مراجعه و کادر آموزشگاه و عوامل آموزشی آموزشگاه را با الفاظ رکیک بدور از شخصیت یک فرهنگی که مدعی تدریس در پیش دانشگاهی و دانشگاه را داشته و همچنین توهین و فحاشی و نسبت دادن دزدی و . . . روا داشته که این عمل ایشان باعث برهم زدن نظم عمومی مدرسه گردیده و در این باره با شکایت عواملی که به آنها هتک حرمت شده روبرو می شود و بعد از اخطار به ایشان جهت حضور در دادسرا و پاسخگویی در این مورد امتناع نموده و با حکم جلب به سراغ ایشان می روند. آیا سهراب علبزاده با این کارش و رفتارش می تواند برای اقای فولادی رأی جمع کند.سهراب علیزاده که دم از عدالت و بنام عدالت به رقیبان می تازد و هر سال خودش را به نوعی وارد مجموعه انجمن اولیاأ آموزشگاه فرزندش می کند و تاکنون برای فرزندش شهریه ای پرداخت نکرده است . آقای عدالت محور آیا این عدالت است که فرزند رفتگر شهرداری شهریه پرداخت نمایندو جنابعالی که خودت و همسرت حقوق بگیر بوده و ساختمان ۴طبقه هم داری در این چند سال هیچ شهریه ای پرداخت نکنی؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام رابطه شما با ف ک چی شد به صلاحت نیست ادامه دهی موفق باشید
سال 80
Iran, Islamic Republic of
باسلام.جناب آقای رحمانی: اگر میدانید و خود را به ندانستن میزنید که این مشکل اساسی شماست ولی اگر نمیدانید بدانید که آقای سهراب علیزاده همان فردی که در اشوبهای بعد از انتخابات مجلس سال ۸۰ در جلوی فرمانداری قدیمی بیان کردند خدا را شکر که یزید امام حسین(ع) را کشت تا دو روز تعطیل شود. آقای علیزاده تا چند وقت پیش خود را درویش حساب می کرد.و چه مشکل اساسی ایشان دارند که در دانشگاه به ایشان واحد درسی نمی دهند. پس قبل از نوشتن هر مطلبی در مورد پیشینه و سابقه آن کمی پژوهش نمایید.و در صورت نیاز می توان جواب همه اینها را از پدر بزرگوارتان جویا شد
سال 94
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب رحمانی کمی سابقه آقایان را بیشتر بررسی کنید اگر کمی دقت می کردید بیشتر آقایان منفعت طلب هستند
افسوسم
Iran, Islamic Republic of
انتخاب زیرزمین بهترین انتخاب برای افکار تاریک و پوسیده شما بود....جناب رحمانی امروز جوانان روشن ترک و لر آنچنان مغرور و شادمانن از وکیل خود که بر قلعه های خامی با غرور موفقیتشان را فریاد میزنند ...آقای رحمانی امروز جوانانی فهیم تاریخ سازن که خوب را از بد بسیار بهتر از شماها تشخیص میدهند و امبدوار به آینده .. کمی انصاف بخرج دهید و از منافع شخصیتان دست بردارید که به یگانگی خداوند قسم مدیون پدران زجر کشیده خواهید شد که نمردن و ترقی شهر و اولادشان را دیدن.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
بهنام ککا م بیکاری که هر چرت وپرتی ن ایزنی من ساتت.ارزش تو بالا تر از این حرفهاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادررحمانی ایاهیچ فکرکرده اید دراوقات فراغت خودتان می توانید خودرا بامطالعه ای تحقیقی وکارهای دیگر سرگرم کرد توراخدا برای یک بار هم که شده متن های نوشته های خود را بعد ازنگارش مرور کنید این شرط نویسندگی نیست عقبه انسان هایی که شما انها رافقط به بهانه اصول گرابودن قهرمان واسطوره می دانید حداقل ازپدر گرامی خود تفحص کنید بعد قلم فرسایی کنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1