تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۴۶۱۲۸

هرچه جعفری، حسینی، قشقائی ها و مردم گچساران بگویند قبول دارم

۱۱۸
۱
کبنا ؛khorshidiاحمد خورشیدی گفت: بر خلاف گفته‌های اخیر من از کسی حمایت نکردم خواستگاه تفکر من تفکر انقلابی و ولایی است.
وی افزود: اگر چناچه مشکلی پیش بیاید بحث انقلاب و والایی بالا‌تر از اصولگرایی است و یک تفکر نبا انقلابی فقط به مصلحت نظام و منافع مردم می‌اندیشد و به ارزش‌های دینی فکر می‌کند.
از من سوال کردن در ۵ آذر برای تشکیل بسیج و سپاه در گچساران چه اتفاقاتی افتاد و چه کسانی به شما کمک کردند من هم در پاسخ به ان‌ها همه چیز را تعریف کردم که چه کسانی کنار ما بودند و چه اتفاقاتی افتاد.
ه‌مان موقع گفتم آقای فولادی از اول بوده و از‌‌ همان اول نیز به عنوان قائم مقام جهاد سازندگی وی ر ا معرفی کردیم و بسیار خوب کار کرده و زحمات زیادی کشیده است.
از آنطرف هم به من گفتند بسیج من هم گفتم وقتی رفتم به جبهه اول کسانی که با من به جبهه امدند آقای ناصر تاجگردون و مرحوم صفرخسروی بوده و این حرف من به این معنا نیست که بخواهم از کسی حمایت کنم.
آقای تاجگردون می‌داند که او یک اصلاح طلب است و من یک اصولگرا، اما بی‌احترامی به هیچ شخصی نمی‌کنم و اگر اصلاح طلب هم کار خوبی انجام دهد از آن کار خوب حمایت می‌کنم اما از تفکر از نظر تفکر اصلاح طلبی من ایرادی جدی دارم زیرا من ۳۶ سال مبارزه کردم و نمی‌توانم گذشته و آینده را همه را بگذارم و بیایم قاطی اصلاح طلب‌ها شوم و قطعا هم کسی باور نمی‌کند.
من هر آنچه که اصولگرایان گچساران و باشت و هر آنچه قوم قشقائی روی آن دست بگذارند و آن را تائید کنند من با اوهستم و از ان حمایت می‌کنم، من بی‌احترامی به آقای تاجگردون و اصلاح طلبان نمی‌کنم در حدی که زحمت کشیدند قبول دارم که کارکردند.
من اگر آمدم در گچساران تا قبل از انتخابات اگر هر کسی را که اصولگرایان گچساران و باشت و قشقائی‌های اصولگرا تایید کنند را حمایت می‌کنم حتی مهندس فولادی.
آقای فولادی ۳۰ سال سابقه مدیریت دارد و کسی هم سابقه مدیریت داشته برای او در مجلس کار کردن کاری ندارد خیلی درست نیست این تصورصحبت کردن اصلا درست نیست آقای فولادی از نیروهای والایی و اصولگرای منطقه گچساران و باشت بوده است و همیشه برمنطق و تفکر اصولگرایی خود پایبند بوده است.
من آقای پرویزی و کریمی را قبول دارم ولی عزیران باید دقت کنند که بالاخره‌‌ همان کسی که سابقه مدیریت داشته می‌تواند در مجلس هم کار کند آقای تاجگردون می‌تواند در کمیسیون برنامه و بودجه مفید باشد و آقای فولادی هم می‌تواند درکمیسیون انرژی، در هر حال آقای فولادی ۳۰ سال سابقه مدیریت داشته است و اگر یک سری ضعف‌ها یی هم داشته باشد به مرور زمان حل می‌شود و خیلی هم سخت نیست.
امیدواریم که هرکدام از این دو عزیز و یا هرکسی دیگر به مجلس راه پیدا کنند به فکر مردم گچساران وباشت و مشکلات آنان باشند هدف ما رضایت مردم است.
همواره تعدادی از ترک‌های قشقائی با آقای تاجگردون بودند و از آنطرف هم تعدادی از قشقائی‌ها با مرحوم نبی‌زاده بودند این‌ها‌‌ همان درصد‌ها هستند که به ان‌ها رأی خواهند داد. این تبلیغات است که تعداد زیادی از قشقائی‌ها با دکتر تاجگردون هستند اما‌‌ همان درصدی که از قدیم به آقای دکتر تاجگردون رأی می‌دادند‌‌ همان هستند و به درصد آن‌ها اضافه نشده است. و این دوستان مورد احترامند وکسی حق بی‌احترامی به ان‌ها را ندارد.
اما اتفاقاتی که در سطح کلان برامور جریان اصلاح طلبی می‌افتد در روزهای آتی باعث می‌شود که درصدی از آرای اصلاح طلب‌ها کلا کاهش پیدا کند یعنی از ۲۴ آذرماه به بعد در قضیه توافق و برجام نوبت به این می‌رسد که امریکائی‌ها باید به تعهدات خود عمل کرده و تحریم را بردارند و اگر این اتفاق نیفتد و در زندگی اقتصادی مردم اثر مطبوعی نداشته باشد شما شک نکنید که به کل آرای جریان و اصلاح طلب و اعتدال به نحو چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد و به صندوق اصولگرایان اضافه خواهد شد.
وقتی این اتفاق در کشور پیش بیاید به سایر مناطق کشور نیز کشیده خواهد شدو اگر این آمار کاهش پیدا کند در شهرستان‌ها نیز به چشم خواهد خورد.
انتخابات در شهرستان گچساران وباشت تا حدودی جناحی است و بیشتر قومیتی است.
زمانی که اثرات عملکرد آن‌ها این بود که نتوانسته برای معیشت مردم کاری کنند و وقتی که گفتند ما اقتصاد کشور را سرو سامان می‌دهیم و مردم را غرق در ثروت می‌کنیم تا جائیکه به یارانه ۴۵ هزار تومانی نیازی نخواهند داشت در سال اول مشکل بیکاری را حل می‌کنیم و این قبیل قول‌ها که دادندکه متاسفانه برعکس شده است و ما افزایش قیمتهای خوراکی‌ها و اشامیدنی‌ها ولبنیات از ۴۰تا ۱۲۰ درصد داریم وکمبود نقدینگی دوسال دولت آقای روحانی نسبت به ۸ سال دولت آقای احمدی‌نژاد برابر است و بدهکاری دولت اقای روحانی به بانکه در این ۲ سال مساوی بر ۸ سال بدهکاری دولت احمدی‌نژاد است.
کاهش سرمایه گذاری خارجی در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد سالی ۶ میلیارد دلار بوده که در دولت روحانی سالی ۳ میلیارد دلار است.
مشکلات دیگری نیز دامن گیر مردم بوده و اوضاع معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است ابن‌ها همه اثر گذار خواهند بود.
بعد از ۲۴ آذر برجام وجایگاه مفید اقتصادی آنکه تا کنون نبوده و نداشته در نتیجه این‌ها باعث خواهند شد دولتی هاو اصلاح طلبی‌ها وضعیت ضعیف تری پیدا کنند و به طبع بر روی انتخابات چه در شهرستان‌ها و استان‌ها نیز اثر خواهد گذاشت.
در ۹ دی به خاطر مسئولیت‌های محوله امکان حضورم در گچساران کم است ولی سعی خواهم کرد تا قبل از انتخابات در گچساران حضور پیدا کنم.
من نظرم را به صراحت اعلام کردم هرآنچه که اصولگرایان و هم رزمان عزیزم من آقای جعفری و حسینی که جانبازان و از خانواده شهید هستند وقشقائی‌ها برای این کشور زحمات زیادی کشیدند قبول داشته باشند و همه مردم اصولگرای گچساران و باشت آن را تائیید کنند من نیز آن را قبول خواهم داشت.
از ظواهر امر پیداست که کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت مهندس حاج فولادی وندا است وقطعا بنده هم از او حمایت خواهم کرد./نفتانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

آسمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون.....باشت شهرمن ....تاجگردون رای من
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اگر ذهن و یاد این بزرگوار یاری نمیکند من برای ایشان خاطره ها را زنده خواهم کرد
سردار در دوره ای که جنابعالی دوم شدید همین جناب فولادی وندا نبود که رفت طرف جعفری و موجب نرفتن شما به مجلس شد


ای خاطره ها
کر بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خورشیدی عزیز که با زبان بی زبانی ااجگردون وتوانمندی هاشو تایید کردی
زنده با مخالف من....
بابا کلان
Iran, Islamic Republic of
احمد کاکام مونه بیل فقط تاجگردون(این را بدان فقط تاجگردون) مردم بابا کلان همه یکصدا دکتر تاجگردون
حميد
Iran, Islamic Republic of
اخه تو اگه خودت مالی بودی میومدی تو صحنه
ریاض
Iran, Islamic Republic of
آقای خورشیدی ریاضیت خوبه به شما تبریک میگم
همه کار کردند اما مجموع کارهای اطرافیان فولادی بیشتر است
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
سردار جان سلام .اقور بخیر
این مدت کجا بودی که دوباره سروکلت پیدا شد.جنابعالی و فولادی دیگه تاریخ مصرفتان گذشته.ایل قشقایی از فرزند شایسته شهرشان جناب دکتر تاجگردون حمایت خواهند کرد.
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
فولادی هم مثل سردار خورشیدی بای بای درود بر سردار سازندگی دکتر تاجگردون
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
الم قشقایی رایمیز تاجگردون......
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
آقای سردار ۲ دوبار کورکورانه و کم عقلی و اشتباه کردیم .از تو حمایت کردیم. اما اینبار ایل قشقایی با جان دل از نماینده دلسوز و پر افتخارمان دکتر تاجگردون حمایت خواهیم کرد. محله لبنان ۷اسفند یکپارچه دکتر تاجگردون
راه دور
Iran, Islamic Republic of
با کمال احترام پیشینه شما ثابت میکنه که خیری در منتخبان حضرتعالی نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما سردار انقلابی ما بویراحمد ی های گچساران این دفعه مخالف تاجگردون هستیم و ما نیز حمایت خود را از آقای فولادی عنوان می کنم
ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سردار جان
گفته بود چون تو بیایی غم دل با تو بگویم
اما اینبار غم دل به تاجگردون بگویم
ایل قشقایی همه متحد و یکصدا تاجگردون
مظلومی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار خورشیدی. .و حاج علی فولادی
دره شوری معلم بارنشسته
Iran, Islamic Republic of
آقای خورشیدی....نشستی در تاریکی آن وقت روشنایی را ....
بابا جان مردم دیگه به این بلوغ سیاسی رسیده اند.که چه شخصی را انتخاب کنند .پس مردم مدیر توانمند و چهره ملی شهرستان گچساران دکتر تاجگردون را مجددا انتخاب خواهند کرد.این دیگه جای بس ندارد
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خورشیدی
قشقایی به داشتن شیر مردی چون تو افتخار می کند
حماسه ساز باشت یادم نمی ره چطور تاجگردون رو تو باشت شستی گذاشتی کنار، نق هم نزد
بیا که دوباره رو در اورد ه، در نبود شیر روباه نعره زن میدان شده
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
احمد خورشیدی عزیز ،طناب قومیت گرایی پاره شد.ترک های قشقایی گچساران براساس شایسته سالاری رای میدهند..پس شایسته تر از تاجگردون کسی نیست.درود بر قشقایی....سلام بر تاجگردون
یادکوری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار خورشیدی
المه ساغول خورششششششششیییییدددددیی
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
سردار بزرگ ایل قشقایی سلام برتو انشاالله آقای فولادی به همت شما ودیگر عزیزان تاثیر گذار ایندوره قبول می شود خیلی خوب شد
Iran, Islamic Republic of
با این نوشته میخواد حسینی و جعفری رو بکشونه سمت فولادی اقای جعفری و حسینی حرف خودشونو زدن
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار به فولادی بگو بیهوده تلاش نکنه
ما بعنوان یک شهروند قشقایی بهش میگیم.اما در رویا بسر میبره..حداقل جنابعالی بزرگی کن بهش بگو..
بهش بگو قشقایی ها این دوره برای عمران و آبادانی شهرشان از جناب دکتر تاجگردون حمایت میکنند.
گول نخور و تا فرصت داری به جمع عظیم براداران قشقایی ها بپیوند.رهایی از این محرومیت فقط با دستان دکتر تاجگردون امکان پذیر است.
قشقایی ایاقدر
Iran, Islamic Republic of
سران زد قشقایی و تفرقه انگیز بخوانند و یاد بگیرند
اگر خورشیدی پشت سرش رو نگاه نکرد و رفت جواب بدین دکتدکرمی و پرویزی چکار برای قشقایی کردند. خورشیدی آزاد رای نیاورد و مسئول نبود ولی اگر آقایان پرویزی و کریمی رای آوردند مسئولیت داشتند چکار کردند که قشقایی رو به تراول می فروشند
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود برتو سردار.تا دیروز میگفتن سردار خورشیدی با تاج است الان هم الان ای حرفا رو میزنند نشونه شکستشونه وعده ما هفت اسفند.درضمن راه بهارستان از باشت باوی میگذرد عمرا باوی بزارد تاج بره.یاعلی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
واله ما ننشستیم ببینیم که تو از کی حمایت میکنی بعد ما تصمیم بگیریم.ما خودمون برا خودمون تصمیم میگیریم یک کلام دکتر تاج گردون
بی بی جان آباد
Iran, Islamic Republic of
ساقول قشقایی....ساقول تاجگردون
بیدزرد
Iran, Islamic Republic of
قشقایی اویاقدر.. تاجگردونه دایاقدور
تاریخی
Iran, Islamic Republic of
جالبه تا دیروز یه صوت کوتاه پیدا کرده بودند و اون را نیز قسمتیش را قیچی کرده بودن و شروع به شانتاژ کردن که خورشیدی حمایت کرده حالا که خورشیدی از فولادی حمایت کرده تیتر زدید که ابهام در گفته های خورشیدی..درود بر حاج فولادی درود بر سردار خورشیدی..درود بر حامیان اتحاد و لعنت بر تفرقه اندازها
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اظهارات آقای خورشیدی بر پایه واقعیات نیست و بیشتر نوعی تبلیغات رسانه ای برای جبهه اصولگرایی است. با تمام احترامی که برای ایشان قائلم، باید بگم که بسیار کم لطفی کردن و بر خلاف آنچه که بیان کردن، به تصمیم و انتخاب قشقاییها احترام نذاشتن. فقط طایفه آرخلو که دور قبل تقریبا هیچ رایی به دکتر تاجگردون نداده بودن در این دوره بیش از ۹۰% با دکتر هستن. این یعنی چندین هزار رای که فقط از یک تیره قشقایی به سمت ایشون برگشته (آرخلوها بیشترین جمعیت را در میان طوایف قشقایی در منطقه دارن)
بنابراین، سردار هم آمار اشتباهی دادن و هم انتخاب قشقاییها رو دارن نادیده می گیرن.
درود بر جریان وحدت طلبی
زنده باد مخالف من ...
همسنگر
Iran, Islamic Republic of
رواق منظر چشم من آشیانه توست کرم نما فرودآ خانه خانه توست سلام بر سردار دوست داشتنی ایل بزرگ قشقایی ای به چشم سردار ما همه آمادهایم
در جواب شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
بابا اارخلو کجا از تا ج حمایت میکنه
محمد حیدری و رنجبر شدن کل ارخلو
محمد
Iran, Islamic Republic of
ککام فولای بیهوده متاز که مقصد باخت است
Iran, Islamic Republic of
اون شخصی که تو چند دقیقه به اسم طوایف ترک پشت سر هم کامنت نوشته رو بهش بگید خیلی باحالی
درود بر لشکر کامنت نویس تاجگردون
دیزگانی
Iran, Islamic Republic of
اینگاری همین دیروز بود.که رفتیم پیش حیاتعلی فولادی بهش التماس و خواهش کردیم و گفتیم..برادرمان سردار خورشیدی که یکی از سرداران شناخته شده کشور است و دارای آبرو و عزت درکشور است بیا و از ایشان حمایت کن.چون آقای فولادی خیلی به حمایت تو نیاز داریم اما افسوس که فولادی در جوابمان گفت: من از جریان اصولگرایی حمایت میکنم.و عدم حمایت حیاتعلی باعث شد که سردار خوشنام ایلمان با اختلاف خیلی کمی از رفتن به مجلس جا بماند و تلاش و کوشش شبانه روزی ما به هدر رفت.اما ما هم امروز یکدل و یکصدا میگویم فقط تاجگردون
ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
استاد قدیم گفت
گذر پوست به دباغ خونه می افته
سردار خورشیدی عزیز هنوز یادمان نرفته که در دوران کاندیداتوری حضرتعالی فولادی به شما نارو زد
پس امروز روز تلافی کردن است و درس عبرت دادن به امثال فولادی ها
درود بر سردار خورشیدی و سلام بر سردار سازندگی دکتر تاجگردون
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
فولادی صد در صد. زنده باد حاج احمد خورشیدی
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا میخواست مطلب حاج احمد کم رنگ کنه . ولی زهی خیال باطل.. درود بر مهندس فولادی
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
شهری میگه:تاجگردون
روستایی میگه:تاجگردون
عشایر میگه:تاجگردون
پیر میگه:تاجگردون
جوان میگه:تاجگردون
زن میگه:تاجگردون
مرد میگه:تاجگردون.............پس من هم میگم تاجگردون
کلاغ نشین
Iran, Islamic Republic of
آقای خورشیدی ظاهرا توی باغ نیستی یا اطلاعات غلط بهت دادند.تاجگردون محبوب قشقایی هاست.۷اسفند قشقایی تاجگردون را انتخاب خواهند کرد
نورون
Iran, Islamic Republic of
آقای خورشیدی خواهشن دولت روحانی رو به هیچ وجه با دولت احمدی نژاد مقایسه نکنید.دولت احمدی نژاد نفت رو بشکه ای ۱۲۰ دلار میفروخت الان نفت شده زیر ۴۰ دلار .شما چه توقعی از روحانی دارید در ۴ سال اول احمدی نژاد ایران به اندازه۱۰۰ سال گذشته فروش نفت داشته.ولی آقای روحانی تو بدترین وضعیت اقتصادی امورات مملکت رو بدست گرفت و راجع به انتخابات گچساران ببین دوست عزیز مردم واقع بین شدند و اینطور نیست که منتظر باشن ببینن فلان کاندید دوره قبل از کی حمایت میکنه .بنده خودم رو مثال میزنم در تمام این چند دوره ای که آقای جعفری کاندید میشد یکی از لیدرهای ایشان بودم و همیشه هم نسبت به آقای جعفری ارادت دارم ولی این دوره هم خودم و هم خانواده و هم فامیل که منجمله طرفدار جعفری بودیم به آقای تاجگردون رای خواهیم داد.برای اکثریت مردم جناح بازی ارزشی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
حالا روحانی چکار کرد و دولت رو چطور تحویل داد و بعد تاج هم توزرد از آب درآمد
اول فکر کن بعد حرف بزن
قشقایی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سردار سرافراز ایلمان از جنابعالی یه خواهش دارم
به فولادی بگو:
به این بوقلمون صفت ها که دوربرت هستند اعتماد نکن و متوسل نشو. چون بلای که بر سر اسلامپور و جوغی پور در ادوار گذشته آمد بر سر تو هم در می آید.پس بهتره تا دیر نشده بروید کنار...چون براداران ترک زبان شما کاندید اصلح شهرشان را انتخاب کردند.و با تمام وجود از دکتر تاجگردون حمایت میکنند
روزگار
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی دوباره اومدی وسط چکار کنی.بخدا قسم .به پیغمبر قسم.خورشیدی به صفری پیام داد .و بعد به یکی از نزدیکان دکتر گفت که خورشیدی گفته من اماده هستم .شما که روی حرف خودتان اعتماد ندارین .چطور این مردم __به شما اعتماد کنن .تاجگردون نه اصو ل گرا و نه اصلاح طلب براش یکی هست هدفش کمک به استانش هست .اقای خورشیدی مردم این شهر دیگه هویت شما برایشان مشخصه .خودتو بیشتر از این ادیت نکن.سخنرانی باشت یادت باشه که چه ها گفتی حالا دوباره اومدی وسط نفاق اندازی کنی
محسن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردونه که فولادی رو کرده سرگردون
رها
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی ،تلاشتان مثل آب در هاون کوبیدن است.تاج گردون باز هم پیروز است
رژام
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی،فولادی باید از همین الان به تاج گردون تبریک بگه وخداحافظی کنه چون شکستش صد در صد هست
سارا
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی،تاج گردون مرد اول میدان میباشد وباز هم پیروز است.خودتو خسته نکن
منطق
Iran, Islamic Republic of
کاش فقط سکوت میکردی قشقایی تماما با تاج هستند افسوس وصد افسوس
تیره بزرگ آرخلو
Iran, Islamic Republic of
ماقشقاییها به وجودسردارخورشیدی افتخارمیکنیم....همیشه درقلب ماجاداری سردار....بااین حمایت قاطع ازمهندس فولادی حجت رابرما تمام کردی....درود برشهیدان وسردارخورشیدی....یاعلی حاج علی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
توام حالت خوب نیستا هر روز توی یک فازی . بابل برو روانپزشکی
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سردار همرزم چشم ما بسیجی های جبهه و جنگ گوش به فرمان تو هستیم باز هم فر مانده تو هستی وفرمان تو را اطاعت می کنیم پیام تورا شنیدم وبه آن عمل می کنیم ویک دست ویک دل از فولادی حمایت می کنیم
علی پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار عزیز خسته نباشی ما دوستان رزمنده که پس از سی سال که از انقلاب گدشته بود همگی برای اینکه جنابعالی کاندید شد ه بودی تا روز آخر با شما ماندیم وهمی اقایانی بودند که به شما رای ندادن و با اختلافی کم انتخابات را واگذار کردید ما دوستان حصرتعالی رزمنده از هر چنانچه که باشیم همگی بدون درنظر گرفتن ازشما حمایت کردیم حداقل به دوستان تماسی وبا اجازه شما به تاجگردون رای میدهیم وسانسور
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سردارخورشیدی خودت رااصولگرا خطاب می کنی.وبعدمی گویی قشقایها.اگر پیرو رسول الله هستی در اسلام قومیت معنی ندارد.قوم قشقایی یعنی چه.چنگیز خان از قومیت دفاع می کرد.
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی یکی بیاد اظهار نظر بکنه که گذشته نه چندان دور با وصلتی که پسرش با احمدی نژاد داشته یه کار خیری برای استان حوزه گچساران کرده باشه .مگه تو همونی نیستی که با وساطت شما ضعیف ترین استاندار تاریخ جناب حسینی را به استان تحمیل کردین .مگه تو همونی نیستی که زحمات جناب دهراب پور رو با نفوذ کاذبی که درست کرده بودی در دولت احمدی نژاد بر باد دادی.
تعجب میکنم که هنوز شماها رو دارین که اظهار نظر هم بکنید.
ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی تو.. نیستی که در مورد ترکها نظر بدی.این و بدون که همه ترکها از دکتر تاج گردون حمایت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
آآقای سید اکبر علیزاده لطفا مصاحبه بالا را بخوان و بعد که یاد گرفتی دربرابر خبرنگاران بشین مصاحبه کن انقال کرد با دلیل اما توهین نکرد برای هم احترام گذاشت
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
شهری که چهار تا خیابون بیشتر نداره کاری یه اصول گرا و اصلاح طلب نباید داشته باشه یه ادم شاخص میخواد مثل تاجگردون که بتونیم سرمون رو بالا نگه داریم فقط همین.
ضمنا تاجگردون بهترین این گزینه هاست و انشاله بعد از مجلس رو صندلی ریاست جمهوری یا حداقل وزارت ببینیمش.
فهیمند مردم
Iran, Islamic Republic of
سردار این دوره همه در صحنه اند اشتباه نخواهیم کرد که دوباره باند و فامیل خاص حاکم شود این دوره به همه رای می دهیم یعنی به اصولگراها چه از نوع حسینی و چه از نوع جعفری و چه از نوع پشیمانان دوره قبل سمبل این اتحاد فولادی است.با هم بیکاری را ریشه کن می کنیم .
الم قشقایی،کلاغ نشین
Iran, Islamic Republic of
۸۰درصد ایل ما قشقایی ها به دکتر تاجگردون رای خواهد داد ،،،بدون شک تاجگردون با اختلاف دوباره بر کرسی سبز بهارستان تکیه خواهد داد...یاحق
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سردار از احمدی نژاد چه خبر؟ کی نظر تو را خواسته ؟ فقط تاجگردون
بوستان
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی دوستداریم
احمد
Iran, Islamic Republic of
برای سرافرازی شهرم ‌دوباره جناب دکتر تاجگردون را انتخاب خواهیم کرد شما دوستان خود را در این ابادانی سهیم نمایید فاردا دیر است
محمد رسول
Iran, Islamic Republic of
برای سرافرازی شهرم ‌دوباره جناب دکتر تاجگردون را انتخاب خواهیم کرد شما دوستان خود را در این ابادانی سهیم نمایید فاردا دیر است
قشقایی۹۴
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیزانتخابات داخل گچساران مشخصه همه میگن تاج گردون
شادگان
Iran, Islamic Republic of
امولا امولا حمایتت می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
اومدیم جعفری یک کسی رو گفت حسینی کس دیگری رو قشقابی ها هم گرینه دیگری رو این حرف هم از اون حرفهای تععن زا و منافقانه است .سید اکبر رو میخواهد یک حرکت رو ایناقا هم بره .یا علی سید منتظریم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پیروزه خودتان ارعذاب ندهید
حامی فولادی
Iran, Islamic Republic of
فولادی احتیاجی به طرفداری دایی ناپلئونی وتحلیل های ابکیش ندارد.حالا میخوای خرابش کنی ؟چرا نمیخوای قبول کنی که مهره سوخته هستی؟
واقع بین...
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتشکر از کبنا.یه نفر به من بگه بعضی هایی که حتی خانواده شون قبولش ندارن چه برسه به اصولگرا ها چطور روشون میشه در مورد مسائل سیاسی مصاحبه بدن؟...برگردید همون جایی که بودید !!!!
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر افشین پور
54..
Iran, Islamic Republic of
سلام
من حوصله خوندن متنو نداشتم
فقط اومدم بگم
درود بر دکتر کریم رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت
لایق ترین و شایسته ترین مدیر شهرستان باشت
دیگه حرفی ندارم.......
United Kingdom
این آقا کی هست که فقط درموقع انتخابات پیداش میشه
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
قشقای فقط تاااااجگردوووووووووووون
حیدری
Iran, Islamic Republic of
فقط افشین پور
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این چه عکسی است شما گرفتید همش درحال حمله کردن هستید
طلا
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی باشی ویا نباشی مهم نیس تاجگردون سیل خروشانی است که تمام این موانع را باخود میبرد ونیست میکند
شتاب
Iran, Islamic Republic of
باید انتظارروزهای اینده راکشید،امواج سهمگین درراه است.فرجام برجام تعیین کننده مجلس دهم است.
سادات
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه بعضی ها به نام قشقایی میان مطلب میزنند که به تاجگردون رای میدن آخه مگه مردم نمی دونن که این تعداد افراد ... تاجگردون ن میخوان افکار مردم و بهم بزنم هر چی دست پا بزنین فولادی قبول انتخاباته
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی باسلام شمایک نظامی ومن یک پزشکم هرکدام درحرفه خودشایدعالم امامن حدودسی ماه ازعمرم رادرجبهه بوده ام تاکنون کوچکترین امتیازی نخواسته ام دراموراقتصادومدیریت وسیاست نه من میدانم شما درچه حدیدونه شما میدانیدمن درچه حدی اصلیت شما ترک ومن یک لرم نه اصولگرایم ونه اصلاح طلب چراکه هردوجناح راخوب میشناسم بابزرگان هردوجناح ازنزدیگ اشنایم فعلادرکنارمردم گچسارانم مشکلات مردم رابهترازتومیشناسم هم به دلیل شغلم وهم محل سکونتم یه چیزیادمه که قدیما که مردم باحیوانات کالا ومحصولاتشون راجابه جا میکردندبزرگان یه جمله راهمیشه تکرارمیکردند میگفتندکسی که همسفرتان نیست نگذاریدبارتون راببندندحال حکایت شماست هرچهارسال یه بارمی ایید به شعورمردم توهین میکنیدالبته میتونیدبیاییدرای بدیدولی اخلاقانبایدبرامردم کسب تکلیف کنیدیادمه بعدازاینکه بهرام تاجگردون به هرعلتی تاییدنشدوقتی برای رحیمی به مردم کسب تکلیف میکردخیلی ازمردم دلخورشده واین حرکت راتوهین میدونستند به خداقسم هموزتصمیم نگرفته ام به کی رای بدم ولی به شماپایتخت نشینان مثل شما وجعفری پیشنهادمیدم که درقدیم میگفتندمردم بایدیاسوارشون تومیدان باشه یابز گشون توقلعه بیاشما قلعه نشینان همانندبزرگان دیگراستانهاتومرکزاین شاخصهای صدرنشینی ازقبیل بیکاری اعتیاد وفقرراکمی تنزل دهید وحرمت همشهریهای خودراحفظ کنیدوبیسنیدکدام کاندید قدرت چانه زنیش درتهران بیشتره محلی فکرکنیداصولگراواصلاح طلب نه شکم کسی راسیرمیکند ونه دردکسی رادرمان دراین فضا جای اطاله بیشترکلام نیست ای کاش میشدمحیطی ارام ودورازهیجان برای مردم ایجادکردتادراین فضابتوانندکه د یقینا درچنین فضایی قدرت انتخاب اصلح راخواهندداشت موفق باشید
گچسارانی مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
بعید بدونم فولادی با رای اوردنش دردی از لرها دوا کنه.این یه امر ثابت شده هستش
دوستان
Iran, Islamic Republic of
من یک اصول گراهستم جناب آقای خورشیدی همه ما میدانیم که امروز مشکل اصلی مملکت ما اقتصاد است ودشمن ازاین طریق می خواهد به ما فشار وارد کند وخود خوب می دانی که اگر فقر از یک در وارد شد ایمان از در دیگر خارج می شود مگر رهبر عزیزمان عید نوروز در مشهد مقدس نفرمود که هر کس در این مبارزه اقتصادی کمکی بکند جهاد کرده است من آقای تاجگردون را یک فرصت میدانم برای استا ن مخصوصا برای شهرستانهای گچساران وباشت وشاید کشور عزیزمان پس بیاییم در خلوت خود با وجدان بیدارمان به قضاوت بنشینیم وکاری که درست تر است انجام دهیم .
گچساران نوین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خورشیدی مردم دیگر بیدار شده اند آن زمان گذشته که پدر هرچه گفت فرزندان همان نظر را داشته باشند،نظر شما محترم هست و هرکسی راکه مردم ببینند به نفع آینده شهرشان باشد انتخاب خواهند کرد.
ر ت
Iran, Islamic Republic of
تاج۱۰۰درصد
مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام برسردار تفنگ شکسته،شما که ابتدای سخن گفته اید من یک اصولگرا هستم وبه اصلاح طلب رای نمی دهم پس چطور می گوی هر چه حسینی وجعفری وقشقایی ها گفتند همان را انجام می دهم شاید آنها اعلان حمایت از تاجگردون دادند پس آیا شما هم قبول می کنید ؟شما در همه جملات از فولادی حمایت وطرفداری وتبلیغ نموده ای پس چگونه می خواهی به نظر آنها احترام بگذاری ، جناب سردار تفنگ شکسته ،آقای جعفری وحسینی باهوش تر از شما هستند واجازه نمی دهند شما سرشان کلاه بگذارید ،شما که به نسبت فامیلی که با احمدی نژاد داشتید می توانستید اقدامات مهمی برای شهر وهمان روستای باباکلان وبید زرد بردارید ولی این کار را نکردید لذا مردم خوب فهمیدند ودست رد برسینه شما ها گذاشتند واجازه نمی دهند افرادی فقط در زمان انتخابات بیاید و برایشان تعیین وتکلیف نمایند
باوی
United States
باوی امسال دکتر افشین پور فرزند با اصالت باوی به مجلس میفرسته درود بر دلیر مردان ایل باوی
طایفه باطولی وسادات وعرب زمان لیشتر امیدع
Iran, Islamic Republic of
مااصول گریان زندگیمون وتمام توانمون رومیذاریم برای تاجگردون مردی که شب وروزمان شده افتخارکشورم شده میزارن
سردار
Iran, Islamic Republic of
لام دوستان تا دیروز می گفتن خورشیدی با ماست/ حالا چرا توهین میکنید خورشیدی در تاریخ ماندگار است.
نام شما
United States
باسلام چون تاجگردون هم کاربلد وکاردان لذا من اهل یاسوج هستم میام گچساران به تاجی رای میدم
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ترسیده. ...وای وای. ...مگر قشقایی بمیرد تاجگردون مجلس ببیند
میرمعصوم
Iran, Islamic Republic of
حنای تو دیگه رنگی نداره. فقط تاجگردون.
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
این آقایان که تو این چهار سال نه گلی به سر لر زدند نه ترک نه دیگران چه بهتر که بروند
شتاب
Iran, Islamic Republic of
خورشیدی قابل احترام ترک زبانان واقشار مختلف مردم میباشند.
خورشید
Iran, Islamic Republic of
نور چشم قشقاییها سردار خورشیدی و فولادی
Iran, Islamic Republic of
به ترکها اعتمادی نیست.جناب تاجگردون
سرابیزیم (ح - ف)
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار خورشیدی سلام . من در عجبم وقتی حرف از حق و حقوق عامه مردم میشود و جنابعالی هم ملاک را خدمت گذاری به مردم و شهر و دیارمان میدانی و از سویی عملکرد و خدمات خوب جناب دکتر تاجگردون بر هیچ کس پوشیده نیست و همه بر آن اذعان دارند چرا جنابعالی منافع حزبی را مقدم بر منافع عمومی میدانید شخصیت جناب دکتر تاجگردون در سطح ملی و استان و شهرستان ممتاز میباشد و تمام سعی و تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهر دیار خود به کار میگیرد آیا شایسته است در شرایط اینچنینی از این ظرفیت غفلت نماییم و به دلیل حمایت صرف از جبهه اصول گرایی مردم و مصالح و منافع عمومی را فدا کنیم به نظرم اگر جنابعالی انسانی منصف و مدافع حقوق عمومی مردم شهر و دیار خود باشی این فرصت را از دست نخواهی داد ولی انچه از مکتوبه شما دریافت میشود جای تاسف دارد
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
قشقایی ایاقدر
درود بر خورشیدی
اکبر
Iran, Islamic Republic of
آخ سی دکتر افشین پور که طیفش بدطور پشتشه خالی کردن.دکترافشین پور ای آدمل طیفته ویاد داشته بو که چطور پشتته خالی کردن.ی روز هم نوبت تونه که اسبته بدوینی
سردار
Iran, Islamic Republic of
فولادی پیروز است
اصلاح طلب قشقایی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سعی نکن از طرف قشقاییها مطلب بذاری....۷۵درصد قشقاییها از از کاندید ایلشون حمایت میکنند...چون بهشون واقعا ظلم شده...مخصوصا تو سالهای نمایندگی اقایان تاجگردون.... ترکها به حسینی ۱۰۰۰ رای هم ندادند اما این همه مدیر ترک گذاشت....اما به تاجگردون ۶۰۰۰ رای دادند وایشان هن ریس مدرسه هم ترک نگذاشت...این همه استخدامی داشت اما اتعداد ترکها به تعداد انگشتان دو دست هم نمیرسه... به حسینی و جعفری رای بدهیم بهتره که بهتاجگردون رای بدهیم... اصلاح طلبی باید از انحصار خانواده تاجگردون خارج بشه... بویراحمد گرمسیر ان شالله از خجالتتون درمیاییم.... کبنا این تحلیل منطقی رو انتشار بده نه فحش و ناسزاها رو... بهبود گرجی.افشین پور.... هم اصلاح طلب اند اصلاح طلب فققط خانواده تاجگردون نیست....
ديزگاني
Iran, Islamic Republic of
باسلام.ماطایفه دیزگانیها حمایت قاطع خود را ازدکترتاجگردون اعلام میکنیم.هرچندسردارخورشیدی بزرگ ماست ولی فراموش نمی کنیم فولادیها در زمان سردارازماحمایت کاملی نداشتن.اقای داریوش فولادی کاملا در جریان همه چیز هست.بنازم که کار خدا بی حکمت نیست..برای خدمت به شهرمان بار دیگر دکتر را به مجلس میفرستیم.
پدر
Iran, Islamic Republic of
سردار بهتر نیست حرف پدر بزرگوارتون رو گوش کنیین ..ایشون که تمام قد از دکتر تاجگردون حمایت کردن ...
درجوار پدر
Iran, Islamic Republic of
پدر سردار خورشیدی رحمت خدا رفته این که تو میگی عموشه
سبز سبز
Iran, Islamic Republic of
خواب است و بیدارش کنید .

اصول گرایان بیت المال را به تاراج بردند .

مموتی = غارتگر بیت المال .

افتاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کبنا
Iran, Islamic Republic of
دکتر کریمی از الیاس کریمیان محبوب تر است هرچند من با فولادیم
لیشتری حامی
Iran, Islamic Republic of
بازهم صدای قومیت طلبی در شهر کوچک ما طنین انداز شد باز چه خبر ؟ خدای مددی ده تا اقوام مختلف شهرم جهت احقاق حقوق اجتماعی خود بار دیگر دچار انحراف فکری کسانی که جای خوش دارن و شکم پر نشن آقا در تهران است و می خواهد برای مردم زجر کشیده من تصمیم بگیرد که به چه کسی رای بدن و چه کسی نه سردار بزرگوار خواهش داریم طبل جدایی اقوام در گچساران را نزنید که نه به نفع شماست و نه دیگران بگذارید مردم شهر و دیارم بدون التهاب به کسی که صادقانه خدمت می کند و حرف برای گفتن در کشور دارند رای بدهن تا بتواند از حقوق خواسته آنها دفاع نماید تک تک کردن اقوام کناه نابخشودنبست نگذارید تکرار شود چون منجر به شکست شما و فردی که حامی او هستی میشود مردم چشم دارن و شعور وهمراه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستند لطفا توهین به شعور مردم نکنید مردم انتخاب خود را کرده اند و اونم دکتر تاجگردون فرزند دیارمان که درد و رنج مردم را می داند و راه درمان هم هموار دکتری فاضل باهوش و زیرک و دانشمندی فاخر و تا به امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی کارها روتین شده پیش میره و نقطه نقطه شهر و روستا آباد میشود و کار ندارد ترک نشیت است یا دیگر اقوام و تنها هدف خدمت بی منت بر تمام اقوام ساکن شهرستان گچساران و تابعه
مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدی خواهشا به نام خود و تفکرتان صحبت کنید و خود را نماینده عموم قشقایی نخوانید،این دوره قشقایی با چشمانی باز به خاطر منافع سرزمین و ایل و آبادانی شهرش بالای ۷۰ درصد به آقای تاجگردون رای میدهد.خواهشا مقداری هم فکر قشقاییهای ساکن این شهر هم باشید هرچند امثال شما فقط بخاطر خود و منافعتان اظهار نظر و اقدام میکنید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای ترکان و لرهایی که چشمشان را بسته اند ، به روی بی عدالتیهای جامعه هنوز دارن از خان و خان بازی حمایت می کنند دکتر با ظاهری زیبا سخنوری بی مایه با شکلی دیگر به میدان آمده و ریشه دوانده و ما هنوز در پیچ و خم یک کوچه ایم ترس وحشت از آزادی بیان ، شما اکر جرات دارید بروید و استوار محکم جلوی دفتر تاجگردون از ایشان انتقاد کنید زیبا سازی شهر هر آنچه باشد حق قانونی هر شهر وند است او برای بیکاران ، پارتی بازی ، ها ، قدرت چوب و چماق چه کرده یادمان نمی رود درگیریهایی که اون سال در شهر ما بوجود آوردند چه رعب ووحشتی ایجاد کردند نه اصول گرا نه اصلاح طلب هر کس برای خود با حمایتهای واهی که از فقرا ، جوانان فقط شعار می دهند مردم حواستان به خودتان باشد دنیای مهربانی خود را به این ها نفروشید و آرامش خود را حفظ کنید
بازنده
Iran, Islamic Republic of
ترکها همیشه خودشون را مظلوم جلوه میدن ، از این حالت استفاده
میکنند و در هر دوره تعدادی پست میگیرند و به ریش همه میخندند .
زشت نیست که در صد بالایی از کامنتها کنایه پست در بر دارد.
در چند پروژه آقای فولادی ظاهراًمسئولیت دارد از ایشان بپرسید
چند نفر از گچساران را بکار گرفته چه تعدادی از آنها " لر "هستند ؟
حد اقل تاج همین یکی دو ماهه عملکردش معلومه . خدا نکنه پشیمان بشه.
روشن
Iran, Islamic Republic of
واقعا درخور یه آدم باسواد نیست دولت روحانی رابااحمدی نژادمقایسه کردن نفت یکصدوشصت دلار وتولید ۴۰۰۰۰۰۰میلیون بشکه ونفت ۳۵دلاری ۵۰۰۰۰۰پانصد هزار بشکه
درجواب بازنده
Iran, Islamic Republic of
یعنی قشقایی ها باید بروند بمیرند و تو صحنه پیدایشان نشود همه میدانند در حق ترکا ضلم شده است و علت هم در طیف مقابل یه عده اقلیت با افکار شما وجود دارد برادر در کنار تاجگردون کم نیستند آدم هایی با افکار شما
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقایونی که کور کورانه حرف میزنیدو در مورد همه نظر میدید من خودم لیدر اصلیه تاجگردون در دانشگاه بودم و ۸۵%رأی ایشونو واسش جمع کردم ولی انتهاش چی شد برین کرج ببینین تاجگردون چ کارایی میکنه ۴تا کارخونه داره چرا نباید کارخونه هاش تو گچساران باشه ک جوون و تکنسین ای شهر بره سر کار آیا میدونین شرکت نفت در حال حاظر ۸۰%نیروهاش.غیره بومیه چرا محمد تاجگردون پسری که متولد ۱۳۷۳ماشین زیر پاش ۴۵۰میلیونه بعد جوونی که فوق لیسانس داره باید بیکار بگرده بزور با وام پراید بخره ایا عدالت اینه چرا از یه خانواده۹نفر رفته اما از یه خانواده دریغ از یک نفر حالا بشینین نظر بدین درمورد تاجگردون ولاه رأی به تاجگردون یعنی خیانت به گچسارانو انسانیت
سادات...
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم شما که از سخنانت معلومه دوست نداری توافق هسته ای صورت بگیره و تحریم های ظالمانه برداشته بشه فقط صرفا به خاطر رسدن به اهداف سیاسی شخصیتون در صورتی که این توافق از سوی نمایندگان محترم مجلس با رای عالی تصویب ومورد تاکید مقام معظم رهبری عزیز بوده .اقای محترم ما یکسری اولویت های داریم که رسدن به اهداف انقلاب است با این تخریب های غیر منطقی تیشه به ریشه این اهداف انقلابی که سال همدلی و همزبانیست نزنید. این نقض گفته های شما را نشون میده که در متن نوشتی بحث انقلاب و والایی بالاتراز اصول گراییست
معلم
Iran, Islamic Republic of
دکترافشین پور....
برف
Iran, Islamic Republic of
ما بویراحمدی های مقیم گچساران حمایت خودرا از دکتر تاجگردون اعلام می داریم.. زنده باد دکتر پیروز باد ایران
ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
آقای فولادی هر وقت دو هم زبان به هم می رسند معمولا به زبان مادری صحبت میکندد . یاد دارم به یک بنده خدا جهت یک سری کار درشرکت نفت به شما مراجعه کرده بود . وچون میدانست شما ترک زبان هستید با شما به زبان ترکی صحبت کرده بود . ولی شما متاسفانه در جواب گفته بودید اینجا محیط شرکت نفت است وشما دارید ترکی صحبت می کنید؟
وایشان قید کار ها را زده بودند واز انجا خارج شده بودند . انشالا موفق و موید باشید .
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
اینکه بعضی ها اختلاف افکنی کنن که فلانی قبلا حمایت نکرد حالا بیا از اعتقادت دست بکش حیله های عمر عاصی است اصولگرایان متحد و با گذشت و درس گرفتن از گذشته بسوی پیروزی و موفقیت برای خدمت به مردم نه فامیل خاص.
خیرآبادی اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار مردم دیگه خودشون همه چی رو میفهمن و میدونن کی واقعا داره کار میکنه؛منطقه خیرآباد. ولیشتر اینبار هم یکصدا فقط دکتر تاجگردون
United States
جناب سردار همه مردم میدونن که چه کسی واقعا برای گچساران دل میسوزونه وکار میکنه، خیرآباد ولیشتر یکصدا و محکم دکتر تاجگردون
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1