تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۷۷

تنش لفظی دانشجویان یاسوج /هدیه‌ی جالب برای روحانی

۰
کبنا ؛«راز اختلاس» با حضور احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در دانشگاه یاسوج و علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد تا در برنامه‌های که بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه‌های یاسوج برای او تدارک دیده بودند، حاضر شود و از «راز اختلاس» سخن بگوید.
توکلی در بدو ورودش به دانشگاه یاسوج رفت و پیرامون مسائل و ابعاد مختلف فساد اقتصادی سخن گفت، این نماینده مجلس در برنامه عصر خود در جمع دانشجویان علمی کاربردی و فرهنگیان حاضر شد.
* پاورپوینت [متن سخنرانی] توکلی در ابتدا با مشکل مواجه شد و تا حدودی فضای جلسه را نچسب کرده بود.
* توکلی گفت: رفیق‌بازی، تبارگرایی، ویژه‌خواری و تجارت نفوذ را از عوامل فساد اقتصادی نام برد.
وی افزود: فساد موجب نادیده گرفتن شایسته‌سالاری است.
*توکلی افزود: با وضعیتی که از گذشته در مناطق آزاد شاهد بوده‌ایم به غیر از بیکاری و مشکلات اقتصادی، این مناطق برای ما هیچ سودی نداشته‌اند ولی می‌بنیم که دولت یازدهم با عزمی بیشتر به دنبال منطقه آزاد کردن برخی از مناطق است.
وی به رانت‌خواری یکی از آقازاده در یکی از جزایر جنوبی که به تازگی به دنبال منطقه آزاد شدن آن از سوی دولت است اشاره کرد و گفت: به خوبی می‌بینیم که آقازاده‌ای سر از منطقه جاسک در می‌آورد و چون فهمیده و به او اطلاع داده‌اند که این منطقه تبدیل به منطقه آزاد خواهد شد، به فکر خرید زمین‌ها بوده تا این زمین‌ها را به قیمت ارزان از مردم بخرد و آن را به دیگران بفروشد که البته جلوی این کار هم گرفته شد.
*یقیه سفیدها همیشه در پی ثروت‌اندوزی بودند، برخی که امروز به یقه سفیدها مشهور هستند چه در دستگاه‌های پست داشته باشند چه نداشته باشند مورد احترام هستند و یقیه آبی‌ها را برای خود قربانی می کنند.
*توکلی در ادامه در پاسخ به برخی از سئوالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف در مورد پرونده کرسنت و چرا امروز وزیری که نقش اصلی کرسنت را ایفاده کرده است امروز باید سرکار باشد، اشاره کرد و گفت: در خصوص پرونده کرسنت دبیرخانه شورای امنیت ملی حکم کرده که این پرونده را پیگیری خواهد کرد و هرچند ما به این موضوع انتقاد داریم اما چون دستوری قانونی است به آن گردن می‌نهیم و اطمینان می‌دهیم که این پرونده به نتیجه لازم خواهد رسید.
*وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که چرا رازهای اختلاس را برای مردم بازگو نمی کنید، ابراز کرد: من برای افشاگری نیامده ام بلکه آمده‌ام تا راههای نفوذ و پدید آمدن اختلاس را به شما گوشزد کنم.
*نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در مورد مجلس و چرا مجلس به برخی وزرای که صلاحیت نداشته‌اند رأی داده است گفت: مجلس کنونی در برابر برخی از معضلات حساسیت لازم را نشان نمی‌دهد اما معتقدم که مجلس دهم، مجلسی است که اغلب نمایندگان آن سالم هستند.
*وی در مورد رأی اعتماد دادن به برخی از وزراء در مجلس، گفت: بزرگترین گناه یک مسلمان دروغ است و بخاطر همین موضوع من با زنگنه اختلاف اصولی دارم و حتی در برخی از موارد با اظهار نظرهای این دولت مخالفم، اما باید یک دولت حکومت اسلامی را برای خدمت به مردم همکاری کرد.
توکلی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در مورد اختلاس‌های میلیاردی از بانک زنجانی تا خاوری و متهم «م.ه» و حکم قاطع ندادن در آنها گفت: خودم کیفر خواست «آقازاده» معروف را صادر کردم و اگر امروز یک قاضی رأی به زندانی شدن می‌دهد، خود قاضی می‌داند، اما باید دانست همین ۷ سال زندان هم کلی چیزها را برآورده کرده است.
* وی در خصوص سئوال یکی دیگر از دانشجویان در خصوص مجازات رحیمی معاون اول دولت سابق تصریح کرد: به شخصه معتقدم که هرکسی که مقامش بالاتر است در صورت تخلف باید مجازات او بیشتر شود.
*توکلی در پایان این جلسه در جواب یکی از دانشجویان مبنی بر گفته‌های حجاریان در مورد وی، گفت: من هیچ موضوع پشت پرده و جلوی پرده ندارم و معذرت خواهی حجاریان از من در سایت‌ها موجود است.
* در انتهای این برنامه با حضور یکی از دانشجویان در پشت میکروفن جدالی لفظی بین برخی از دانشجویان صورت گرفت که با جمله توکلی که چرا تحمل همدیگر و انتقاد را نداریم جو جلسه آرام شد.
*به گزارش کبنا نیوز، برنامه عصر احمد توکلی با دانشجویان علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شد و در این نشست نیز با تنش خاصی روبرو نبود.
*در این برنامه شهرام مهدوی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان، ظریف رئیس دانشگاه علمی کاربردی و برخی از مسئولان نیز حضور داشتند.
*نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه در پاسخ به سئوالات مختلف دانشجویان از طیف‌های مختلف در پاسخ به انتقادی که توکلی در اوایل انقلاب بدون هرگونه تحصیلات و تجربه‌ای در دستگاه قضایی حکم صادر می‌کرده است، افزود: به این کار افتخار می‌کنم که به عنوان دادیار در ابتدای انقلاب حکم علیه عموی خود صادر کردم و او با حکم من بازداشت شد و افتخاری برای ما محسوب می‌شود که انقلاب به ما اعتماد کرد.
توکلی در پاسخ به این سؤال که چرا با اینکه به احمدی‌نژاد اعتقادی نداشتید، اما بین او و موسوی، احمدی‌نژاد را انتخاب کردید، افزود: هر دوی این‌ها را خوب می‌شناختم و در دانشگاه امام صادق(ع) هم گفتم که هر دو مثل هم هستند و فقط حرف خودشان را قبول دارند، اما آنچه که مهم بود اینکه هواداران احمدی‌نژاد و موسوی در یک موضوع برای من متفاوت بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس تبیین کرد: می‌دانستم که هواداران احمدی‌نژاد اگر رهبری حکمی بدهد جلوی حکم رهبری نمی‌ایستند، اما کسانی اطراف آقای موسوی بودند که ممکن بود علیه حکم رهبری ایستادگی کنند.
وی در توضیح این نکته گفت: وقتی آقا چند روز بعد از انتخابات ۸۸ موسوی را فراخواندند و از وی خواستند که ادامه ندهد اما دیدیم که هواداران و دوستان وی اجازه ندادند و آن فتنه را برپا کردند که پدر کشور را درآورد.
این نماینده مجلس متذکر شد: اما وقتی احمدی‌نژاد ۱۱ روز خانه‌نشین شد دیدیم که هواداران وی هیچ حمایتی از وی نکردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ولایت‌فقیه را رکن رکین انقلاب دانست و گفت: اگر ولایت‌فقیه نبود، داعش مملکت را می‌خورد.
وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان اصلاح‌طلب که توکلی و سایر اصولگرایان را رفاه‌طلب معرفی کرده بود، اظهار کرد: شما اصلاح‌طلبان نشان داده‌اید که رفاه‌طلب‌تر از اصولگرایان هستید و اصولاً اصلاح‌طلبانی مانند کارگزاران ما را دیوانه معرفی می‌کنند که چرا با پول مردم تفریح نمی‌کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا اصولگرایان در قبال همه کارهای نادرست احمدی‌نژاد سکوت کردند، بیان کرد: اتفاقاً ما اصولگراها علیه احمدی‌نژاد در مجلس موضع‌گیری می‌کردیم و نمایندگان اصلاح‌طلب هیچ موضعی نداشتند و به هر دلیل ساکت بودند.
توکلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان به دنبال تضییع رأی اصلاح‌طلبان هستند، تصریح کرد: اگر کسی به فکر جر زدن رأی مردم بود بهترین موقع انتخابات ۹۲ بود که روحانی با اکثریت چند صدم درصدی رئیس‌جمهور شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یکی از بهترین لحظات زندگی خود را در هنگام تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری خرداد ۷۶ دانست که پروژه رئیس‌جمهور کردن مادالعمر هاشمی رفسنجانی شکست خورد.
توکلی تبیین کرد: این مهاجرانی و عبدالله نوری بودند که پروژه مادم‌العمر کردن ریاست جمهوری هاشمی را پیش کشیده بودند.
وی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را وفادار به رأی مردم دانست و گفت: مقام معظم رهبری از صمیم دل معتقد به صیانت از رأی مردم است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوع اختلاس‌ها اشاره کرد و در پاسخ به برخی شبهات که اختلاس‌ها را تنها مربوط به دوره حاکمیت اصولگرایان می‌دانستند، افزود: بابک زنجانی اول از همه از دست هاشمی رفسنجانی به عنوان کارآفرین برتر، مدال گرفت.
وی با بیان اینکه بابک زنجانی از سال‌ها پیش دارای احترام بود، افزود: در زمان تحریم که باید تحریم دور زده می‌شد، رندانی مثل او وارد صحنه شدند و دست به این اقدامات زدند.
*همچنین در این نشست که بمناسبت روز دانشجو و با کمترین تنش برگزار شد از چهار دانشجوی ممتاز دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمد با حضور احمد توکلی تجلیل به عمل آمد.
* رفعتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج دسته‌کلیدی را از طرف جامعه دانشجویان این شهر به احمد توکلی داد تا او آن دسته‌کلید را به روحانی تحویل دهد.
*توکلی گفت: من این امانت را قبول نمی‌‌کنم و فقط به رسم ادب گرفتم.
 
DSC_0475
DSC_0477 DSC_0485 DSC_0487 DSC_0490 DSC_0495 DSC_0496 DSC_0499 DSC_0502 DSC_0504 DSC_0506 DSC_0507 DSC_0511 DSC_0524 DSC_0532 DSC_0545 DSC_0549 DSC_0557 DSC_0563 DSC_0569 DSC_0571 DSC_0575 DSC_0579 DSC_0580 DSC_0583 DSC_0593 DSC_0595 DSC_0598 DSC_0603 DSC_0616 DSC_0618 DSC_0620 DSC_0624 DSC_0630  DSC_0634 DSC_0635 DSC_0638 DSC_0644 DSC_0653 DSC_0657 DSC_0676 DSC_0681 DSC_0682 DSC_0683 DSC_0684 DSC_0690 DSC_0691 DSC_0696 DSC_0698 DSC_0699 DSC_0700 DSC_0701 DSC_0702 DSC_0703 DSC_0704 DSC_0705 DSC_0706 DSC_0707 DSC_0709 DSC_0713 DSC_0714 DSC_0719 DSC_0720 DSC_0721 DSC_0722 DSC_0723 DSC_0724 DSC_0730 DSC_0736 DSC_0748 DSC_0753 DSC_0754 DSC_0760
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادی
Iran, Islamic Republic of
.بیخود کرد .رییس .یه .بیست نفریه ننماینده استان نیست که هدبه بفرسته
محمدعلی ايرمی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که درسال ۸۸به خیابانهاآمدنداندکی ازمردمی بودندکه رأیشان نادیده گرفته شدوهوادارآقای موسوی هم نبودند.آقای توکلی درست گفتند،بابک زنجانی درزمان ریاست جمهوری آقای هاشمی کارآفرینی نمونه بودندولی بوسیله دوستان همفکرآقای توکلی تبدیل به دزدی ملی شدند.
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا میدونستم کی اجازه داده ای یارو /ردیف جلو بشینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خوب کسی رابرای بررسی موضوع رازاختلاس انتخاب کردین بایدراجع به چاپخونه بچه هاش میپرسیدین یاایهاالذین امنوالم تقولون مالاتفعلون حداقل جاداشت برای تنویرافکارعمومی که بهترین خدمت امروزبه جامعه ماست ازخودتوکلی شروع میکردبداگرپاک بودن اوازاتهامات ثابت شده بودبعددرباره بابک زنجانیهاصحبت میکردهم عادلانه تروهم موثرتربودانشاالله انچه پشت سرخودش میگنددروغ باشه هیچکس نباید به انحراف همنوع خودش راضی باشه حتی به انحراف امثال زنجانی همخ میدونیم اختلاس ورانت زاییده وضعیت اقتصادی بیماروافسارگسبخته جامعه است وامثال زنجانیها متهم ردیف دوم هستند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1