تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۴۵۶۶۲

تحلیل نتایج نشست دیروز اصولگرایان

۰
کبنا ؛تصاویر از حبیب قلندری-متن از بهنام عکاشه
حتی وقار و اقتدار میزبان هم موجب نشد تا سخنرانان همایش هم اندیشی بر علیه تاجگردون سخنی نرانند.
وسواس سهراب در انتخاب شعری از شاهنامه، سماجت بهبود در گفتن حرف های پیشین، اعتراض حاوی تهدید حبیب قلندری به خاطر برداشتن تصاویر خاص، اضافه شدن عزیز رحمانی، کاوس قبادی و یداله مرادی و جمعی از هواداران افشین پور در کنار غیبت اله کس راهی می توانستند هر کدام موضوع یک تحلیل کامل باشند ولی نتایج این نشست می تواند تصویر بهتری از اصولگرایان به دست بدهد.
همایش های تاجگردون که این روزها مورد توجه منتقدین قرار گرفته است شاید مهم ترین دلیل برگزاری نشست امین یوسفی بود. سوژه ای که به واکنش فتاح محمدی هم انجامید. او سکوت قانون را دلیل بر تائید چنین رفتاری دانست.
سخنانی که به نظر می رسید یداله مرادی که تازه از کربلا بازگشته است چندان با آن موافق نباشد. او می گوید اینها در هر صورت خلاف قانون است.
نشست دیروز از نوع تعداد حاضرین، مکان، زمان، روایت برگزاری، سخنرانان و متن و لحن آنها بیش و کم همان نشست قبلی در منزل امین یوسفی بود.
اما دقت در سخنان و زمزمه ها نشان می داد احتمالا کاندیدای نهائی اصولگرایان علی فولادی باشد و شاید همین موضوع موجب انتقاد یکی از نزدیکان افشین پور و ترک نشست البته در دقایق انتهائی بود.(این الیته تصور راقم می باشد)
به نظر می رشد انها چاره ای جز این نیز نداشته باشند و شاید فقط انتظار کشیدن برای آمدن چهره ای جدید یا حادثه ای که معادلات را عوض کند بتواند به سردرگمی راست های گچساران پایان دهد.
ثبت نام چهر های چون موحد هنوز طرفدارانی را در بزرگان اصولگرا دارد. کسانی مانند کاووس قبادی، اله کس راهی و احتمالا یداله مرادی.
این طیف اما نسبت به واکنش ترک ها نسبت به چنین تصمیمی نگرانی داشته و هنوز متتظر پاسخی از آن سوی تلفن همراه هستند.
شاید همین موضوع باعث شده بازگشت موحد هنوز در هاله ای از ابهام بماند. واکنش جدی هواداران جعفری به اظهارات تند سید اکبر علیزاده تقریبا طیفی از هواداران مرد آرام راست را که این روزها به شدت به رای قشقائی ها و لابی قوی مدیران فارس نیاز دارد نسبت به عدم رای به فولادی مصر کرده است.
این البته لزوما ه این معنی نبوده که این رای در سبد تاجگردون قرار خواهد گرفت و شاید این موضوع بتواند جایگاه افشین پور را کمی توقویت کند و او بتواند در چانه زنی ها با راست ها از موضع قدرت بیشتری سخن بگوید.
اصولگرایان اما ترجیح دادند سیداکبر را از ردیف اول ماهگذشته به ردیف اخر دیرزو تنزل دهند ولی اتفاقات و شکاف روزهای اخیر شاید آن چیزی نباشد که با تغییر صندلی سیداکبر بتوان جبرانش کرد..
.....................................................
خلاصه ای از متن سخنرانی بهبود گرجی زاده(امکان و فرصت ویرایش متن وجود نداشت)
بهبود گرجی در جلسه دوم هم اندیشی و خود باوری برای فردایی بهتر اظهار داشت: برداشت من از این جلسات صرفا بخاطر انتخابات نیست و محدود زمان هم نیست امیدوارم راهکاری پیدا بشه که با همکاری هم از این منجلاب فقر و محرومیت بیرون بیایم و برای نیل به توسعه و محرومیت زدایی شاخص های لازم است و مهمترین آن نیروی انسانی توانمند و کارا و تاثیر گذار و بعد منابع دیگر می باشد. ولی در حال حاضر توسعه یک شعار آنهم شعار عوام فریبانه است.شایستگی باید لحاظ شود و شایسته گزینی انجام شود این به چه صورت است که ۵۰ درصد جمعیت این شهر همشهریان قشقایی هستند فرض به محال بگیریم که نماینده قشقایی باشد و در طی این چهار سال یک مدیر لر زبان نگذارد و هیچ کاری هم برای منطقه نکند اما باز هم بر گردن ما حق دارد و ما فقط ادای دین کردیم.
میگویند فلانی زبان ندارد و نمی توان لابی بکند و مخ بزند اگر رفت تهران نمی تواند در بین گرگها کاری بکند اتفاقا این سخن اشتباه است همینکه وی صداقت در رفتار و گفتار دارد و منیت را کنار بگذارد و هر وقت منیت کنار گذاشته شد قطعا از جوانان استفاده خواهد کرد.در این راستا از آقای احمدی نزاد ایراد میگرفتند همین آقایانی که در مسند قدرت هستند ایشان عاشق رسانه هستند و می خواهند مسائل را با فرد محوری حل بکند و اصلا زیر دستان خود را قبول ندارد.
شان نماینده قانون گذاری است و نظارت است و اجرایی و مداخله ای نیست نماینده باید مطالبات مردم را از آنجا تعقیب بکند و گلوی بالا دست را بگیره و منابع بیاره برای پایین دست
گرجی در ادامه افزود: تحصیل کنندگان ما را وادار می کنند به دست بوسی،نیاز وگرفتاری ها کاری بر سر مردم آورده که مردم می گویند دیگه برای ما چه فرقی می کنه، مهم اینست که این آقا یک گره ای از مشکلات ما را باز بکنه این اشتباه  بلکه اشتباه تاریخی است که اگر ما فکر بکنیم چنین تفکری می تواند توسعه را برای منطقه به ارمغان بیاره
مگر می شود با ظاهر سازی و فریب و با وعده های خالی و پوچ نرخ بیکاری و رسمی گچساران را از قعر جدول به بالا آورد من قبلا نوشتم که ایشان برای توسعه و تعالی خودش برنامه دارد اما برای توسعه منطقه برنامه ندارد. چطور طرف می تواند ۳۶ مقام کلان مالی و مدیریتی  کشور را شخصا درو بکنه ( صندوق پول، صندوق اعتبار، صندوق اشتغال،بانکها، اتاق بازرگانی، کمیته برنامه و بودجه، معاونت رئیس جمهور) چطور برای خودش توانمندی داره که این همه مسئولیت را بدست و بیاره  ولی نمی تواند یک درجه از محرومیت و بدبختی و فلاکت و بیکاری در گچساران را کاهش بده ، پس نمی خواهد.
ما عقب افتاده ترین نقطه ایران هستیم درحالیکه ثروتمند ترین هستیم.فقر و فساد و آسیب های اجتماعی بشدت داره جوانان ما راازدست مان می گیرد و آنوقت چطور بیایم دلمان را خوش بکنیم که دورخونه من را لامپ زدند و رنگ ولعاب دادند.
قبلا طرف توی خونه اش نشسته بود سوت و کور بود و دلش پر میشد و می آمد بیرون و بیرون هم سوت و کور بود یعنی یکدست بود الان توی خونه اش سوت وکور است میاد بیرون نور لامپ می بیند و دق می کند
ما به چه چیز شما افتخار بکنیم به تیپت یا مقامی که آنجا داری اما این دردی از دردهای ما را درمان نمی کنه.
گزارش و تصاویر: حبیب قلندریIMG_0571 IMG_0579 IMG_0580 IMG_0582 IMG_0583 IMG_0585 IMG_0586 IMG_0587 IMG_0588IMG_0670 IMG_0592 IMG_0593 IMG_0594 IMG_0595 IMG_0596 IMG_0597 IMG_0598 IMG_0599 IMG_0600 IMG_0605 IMG_0607 IMG_0612 IMG_0616 IMG_0617 IMG_0628 IMG_0646 IMG_0649 IMG_0652 IMG_0655 IMG_0656 IMG_0659 IMG_0661 IMG_0663 IMG_0664 IMG_0667 IMG_0669 IMG_0671 IMG_0672 IMG_0676 IMG_0677 IMG_0681 IMG_0684 IMG_0702
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فولادی پیروز انتخابات قطعی قطعی
Iran, Islamic Republic of
مراسم ختم مادر شهیدان محمدتقی، رحمت الله و عباس بشارت روز چهارشنبه ١٨ آذر ساعت ٣.۵ تا ۵
مسجد امیر واقع در امیرآباد شمالی روبه روی پمپ بنزین
مهندس
Iran, Islamic Republic of
وزن همه افراد بالا بود.طرفدارن تاجگردون قیافشون تکراری که خواننده را فراری میدادمثلا گوهر........گ......ا......ن....ی
Iran, Islamic Republic of
متن رو تحریف تایپی نکن. درضمن اصولگرایان تنها بودند.اصلاج طلبان هم بودند.منتقدها و مستقلها هم بودند.
طلا
Iran, Islamic Republic of
شما چهره های منفور جاتون تو اون همون زبالدونه تاریخه مردم دیگر شما را شناخته اند وسنجیده اند شما تو امتحاناتتون سربزیر بیرون اومدید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کل نیروهاشون همینه.
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
منطقه ما همیشه دنبال منفعت شخصی و تعصبات غلط و غرض های شخصی یکدیگر بودیم اگر کسی در منطقه فکر و اندیشه اش کارایی و عمکردش خوب بود حس حسادت و منفعت طلبی که داریم با آن به مخالفت میایستیم اما بدانید و آگاه باشیم فقط که فقط ما تحصیلکردگان و قشر جوان آگاه در روز ۷ اسفند با آگاهی و فکر باز خود شما را ناکام خواهیم کرد وبه فکرهای اشتباه شما که در طول سه دهه انقلاب که به غیر از تفرقه و بد مسیر نشان دادن مردم بود و به فکر ابادی مردم نبودید رای نخواهیم داد
رسول
Iran, Islamic Republic of
زنده پاینده باد جناب اقای دکتر تاجگردون دوستان عزیز اجازه دهید چند روزی در این فضای امنی که در شهر بوجود امده نفسی دوباره تازه کنیم
لر
Iran, Islamic Republic of
بهبود از حسادت داری منفجر میشی وتمام حرفات از سر حسادته .تو وامثال تو چه بدونین از درد مردم . تمام اونایی که توی این جلسه هستن میدونن که تنها کسی که تمام شاخصهای یک نماینده رو داره فقط وفقط دکتر تاجگردونه . شماها دردتون جای دیگه هست نه شایسته سالاری .
Iran, Islamic Republic of
خداوکلیلی تمام قواشون. همینه. ۱۲۰ تا صندلی رو نتونستند پر کنند
عاشق تاج
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا شما جماعت اول خودتونو باور کردید که بعد امدید جلسه خوباوری برای مردم گذاشتید ؟بابا برید خودتون رو جمع کنید نون به نرخ روز خورا . حالا که توی این چهار سال چیزی از اخور تاجگردون گیرتون نیومده شدین مخالف .البته همتون چهره هاتون اشناست پیمانکارای#!
تاجگردون هم به امثال شماها نیازی نداره مگر اینکه بخواید کما فی سابق با سناریئوی خرید ارا و جنگ خیابانی برید جلو ...
Iran, Islamic Republic of
سلام ای خونه بود یاسالن همایش////؟
بچه های گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای امین یوسفی کی تا به حال اصول گرا شده ای .شما فقط دونبال امتیاز و# هستید من یکی از هم طایفه ای ها شما هستم همه ما پیشینه جنابعالی را می شناسیم ضمنا حاج غلام بیدی نیست با این بادها بلرزد و حاج غلام اهل باج دادن نیست.
جمال
Iran, Islamic Republic of
وای بر اصولی که بهبود وامین وسهراب وکشواد ویداله وکاووس واکبر# قبول دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
این افراد خصوصآ. آقای ب گ همه میدانند که افراد سابقه داری. هستند اصلا نباید قیافه این افراد منفور را در سایت بزنید حال. انسان به هم میخوره
علی
Iran, Islamic Republic of
حیف. تاج. گردون. که بهبودگرجی دربارش قضاوت کنه. خدایی هزارحیف
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم اصولگرایان بای بای ... البته برخی از این عزیزان از دوستان حاج غلام هستند این خط این هم نشود تا هفت اسفند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایگم بهبود به همچی تاجگردون افتخار ایکنیم تو ومرادی و. .. سی چه خوتون اگه ایتریت نیت داخل میدون عرض اندامی بکنید؟؟؟ متاسفم سی او کسانی که و حرفل تو گوش ایکنن.خیا منو بکش تنه نبینیم ......
مسعودLSU,
Iran, Islamic Republic of
بهبود چطور رو ت میشه در جمع چنین صحبتهایی بکنی ایا به فکر ان جوان دکتری که زیر خاک ارمیده هستی حقش می گیردت
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
آقای بهبود گرجی شما که سخنرانی میکنید همه فامیلت که باتاج گردون هستند
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
همه به خوبی میدانند رای تاج گردون خیلی بیشتر از بقیه هست حتی هرکدام ممکن است چندبار به صورت گذری از مردم آمار گرفته باشیم حتی نظرسنجی کبنانیوز هم همین اختلاف رای بالا به نفع تاج گردون رابه صراحت نشان داده بود
آبی
Iran, Islamic Republic of
از قیافشون معلومه چه بلایی در انتظارمون . ولی باید خوابشو ببینن
Iran, Islamic Republic of
چرا فولادی نمیتونه صحبت کنه؟ من الان از بهبود گرجی فهمیدم خواستم رای بهش بدم دیگه پشیمان شدم
Iran, Islamic Republic of
کسی چشم دیدن این افرادرا خدایی نداره
معلم
Iran, Islamic Republic of
جلسه هم اندیشی اصول گرایان به میزبانی یه فرد # "واقعا جالبه ؟به جرات قسم می خورم که اصلا اعتقادی به هیچ ندارد
mm
Iran, Islamic Republic of
فولادیه .فولادیه
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان فقط چندتا چهره تکراری.بابا شما جایگاهی بین مردم ندارید.کاسه و کوزتون رو جمع کنید
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم افشین پور ل اصول گراین یا اصلاح طلب.........
ایمان
Iran, Islamic Republic of
به به!!! علی قلی یوسفی اصولگرااااااا!!!!!!!!
خامی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ سال پیش ما میدانستیم سهراب علیزاده اصول گرا هستند
ایمان
Iran, Islamic Republic of
به به!!! علی قلی یوسفی اصولگراااااا!!!!!
باشت
Iran, Islamic Republic of
از کی محمد حسن دبستانی و بهبود گرجی ....نیستند مورد قبول اصول گراها شده اند
گشین گشین گشین
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط تاجگردون پیروز انتخالات میباشد
وسلام...
Iran, Islamic Republic of
سلام.دوستان شما چرا ترسیده اید................
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
تمامی نیروهای گچساران وباشت که میخواستند ارز اندامی بکنند( یعنی نه اینکه مخالف دکتر تاجگردون)بقولی امتیاز میخواستند همین دوستان هستند جمعا ۶۰ نفرید زیاد به خودتون فشار نیارین بهبود واکبر میخوان سرنوشت گچساران و باشت را مشخص کنن بابا برین دنبال کارتون تو توهم شدید هستین شما دو نفر
Iran, Islamic Republic of
اینها هنوز نمیدانند به کی رای بدند از فولادی ناامید شدند همینجور سردرگم بمونید
ایثارگری از باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
آخر تورا به خدا یکی نیست سوابق این بهبودگرجی را بری مردم بازگو کند .سوابق ایشان در زمان دانشجویی در زاهدان وسوابق طبابت ایشان در باشت ودیل که چه دسته گلی به آب دادی ؟ الان تومی آیی درمورد دکترتاجگردن اظهار نظر می کنی آقای گرجی مطمعن باش دولتمردان جمهوری اسلامی این کارایی را دروجود آقای تاجگردون دیده اند که همزمان ۱۳مسولیت به ایشان واگذار شده است چرا یکی از این مسولیت را به تو نمی دهند قطعا میدانند که تو توانی کار را نداری
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
ایگم جریان چنه که تو این جلسات فولادی صحبت نمیکنه .اما من میدونم چون ایشون نطق کلام ندارن ونمیتونه صحبت کنن بهمین خاطر بهش گفتن نمیخواد سخنرانی کنی چون لیدرهاش وقتی میبیننکه اقا مالی نیستش ازش رو برمیگردونن چون این افرادی که دور وبرش هستن همشون فقط بخاطراینکه دکتر تاجگردون بهشون باج نداده وغرض شخصی که ازدکتر دارن اومدن بافولادی .درود برتاجگردون
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کل اصولگرایان همین بودفقط خود فولادی کم داشتید به زور ۱۰۰ نفر شدند
گورو
Iran, Islamic Republic of
کدامیک رئیس ستاد دکتر افشین پور است؟
۱٫کامبیز افشین پور
۲٫ اسداله افشین پور
۳٫ کامی
۴٫ همه موارد
احمد
Iran, Islamic Republic of
امثال سهراب علی زاده حذب بادهستند هر طرف بوزد همان طرف است
...
Iran, Islamic Republic of
آقای .... بچسب به کار و زندگیت دیگه اینطور با آبروی عمو .... بازی نکن.راستی افشین پور هم چیزی بهت میده ایقد شب و روز در رکابشی ؟؟ ما اسدپورها تا قطره خون با مهندس تاجگردون هستیم
آشنا
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا ایقد از سر عقده و کینه حرف میزنید،،،اون از حرفهای اکبر واینم از حرفهای تو برادر عزیز جناب بهبود،از شمابعید عزیز
5443
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی نباید فیلم بازی کنی. خودت جلسه به اصطلاح هم اندیشی برگزار میکنی بعد تظاهر میکنی که ناراحت میشی به غلام توهین کنن؟؟؟
واقعییت
Iran, Islamic Republic of
کل وزن اصول گرایان در گچساران و باشت همین قدره .

فوق فوقش ۱۰% کل ارا را داشته باشند .

تاجگردون = ۹۰ % ارای گچساران و باشت
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای گرجی زاده واقعا حرف دل مردم را زدند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوست وبرادر عزیزم آقای فولادی من به عنوان یک قشقایی سلام عرض میکنم اینهایی که بعنوان اصولگرا اینجا جمع شده اند اینها ضد تاجگردون هستن آمدن طرف شمادوست دارشمانیستند.اکثر قشقاییها با تاجگردون هستند.منتظر همایشهای تیره های مختلف قشقاییهابعد از ماه صفر باش.اگربه فکر قشقاییها هستی خیلی سنگین با احترام برو کنار.اگرحرف من را قبول نداری منتظر همایشهای آینده باش.
شادگان هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون روی طایفه ... حساب نکن. معلوم نیست با کین.فقط مهندس خانعلی اسدپور اون شب تو حسینه تعصب شما را گرفت گفت ما قول دادیم اما محمود ریئس شورا گفت حالا تا انتخابات هزار چرخ میکرده
Iran, Islamic Republic of
مهدی پورحزب بادبادبادبادبتادبادوخیلی باد
نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به کدام دسته از افراد زیر در صورت پیروزی قول مساعدت داده است؟
الف. بیکاران
ب. مختلسان
ج. تشنه های پست
د. تمامی موارد
شهید عسگری
Iran, Islamic Republic of
بهنام خان. عوام فریبی . دیگه تمام شد. کاندید نهایی اصولگرایان مهندس علی فولادی لطفا این چرندیات بزار کنار . حاج اقا موحد انسان شریف و وارسته ای میباشد
و قطعا به یقین باش ایشان به هیچ عنوان برنامه در حوزه انتخابات گچساران نداره . لطفا بس دیگه. ما اصولگرایان و قشقایهای و جمعی از اصلاح طلبان دو شهرستان باشت بابوی و گچساران با تمام قدرت بعد از ثبت نام مهندس فولادی با تمام توان از ایشان حمایت خواهیم کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
روز ۷ اسفند معلوم میشه کی قبول میشه فقط فولادی
خداداد
Iran, Islamic Republic of
علیجان کابوس برادران
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون که بهبود گرجی در خصوص ان دهان باز کند بهبود خودت را اصلاح کن
سار
Iran, Islamic Republic of
۱-حامیان افشین پور اصولگرا هستند؟
۲-دوستان گرامی و سهراب علیزاده اصولگرا هستند؟
۳-بهبود حرفهای مهمی زد که سانسور کردین.مخصوصا اونجاکه گفت تاجی که نگین خودشو تحمل نکنه تاج پوشالیه. منظورش از نگین تاج چه بود؟
۴-ارباب بای بای
مظفری
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کنید شما همتون ۱۰۰ نفرنیستید همه هم تکراری
6209
Iran, Islamic Republic of
۷اسفند همتون سر پوز ایخوسیت تااااا۴سال د
آشنا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یه سوال داشتم میخواستم ببینم این همایش اتحاد اصول گرا واصلاح طلبان بوآ خه درهم بوداونیکه با افشین پور دم ازاصلاح طلب میزد چطورتوهمایش اصولگرایان هستند یااین دستپاچگی دوطرف رانشان میدهد که بایدچطور جلوی رقیب راگرفت چهره همه شناخته‌شده ی سوجو که براشهری به این کوچکی تابلوست درضمن آ قا بهبود یه جلسه برا رفع اتهام خود بذاره تا مردم وقتی تریبون دستش میبینن ترک جلسه نکنن
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تمام شدند
گچساران ومردم
Iran, Islamic Republic of
بالا بری پایین بیای آخرش حاج علی فولادی برنده میشه
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
فولادی پیروز است وکاندید نهایی اصولگرایان در این دوره است
و جو سازی رسانه های جیره خوار تاجگردون جواب نخواهد داد
دریلا
Iran, Islamic Republic of
درود بر فولادی
اینها که میبینید همه لیدر و افراد شاخص اند
چهره ها هم گویای این است مثل دور وری های غلوم رضا تاجی افراد خاص نیستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
افشین پور اعلام میکنه اصلاح طلبه بعد میره التماس اصولگراها میکنه.اصلاح طلب نیست منفعت طلبه آقا
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که به آباد شدن شهرتون دارید اعتراض میکنید.شماها حقتون همون روستایی بود که اسمشو گذاشته بودین شهر و هنوز خیابان های اصلیش خاکی بودن...
حیف تاجگردون که داره شهر رو واسه زندگی شماها مهیا میکنه.
حیف گچساران که شماها بخواین توش قدم برنید.
حیف این هوا که دارید تنفس میکنید
حیف این نون که میره رو سفره شماها
صد حیف...
چطور انتظار دارید کسی به چنین اشخاصی اعتماد کنه؟کسانی که علنا اعلام میکنن به زیبا شدن شهرشون اعتراض دارن!!!!
شما اگر دنبال کار هستید برید تو روستا کشاورزی کنید.خذا داده کار و زمین و روزی.مرد کار نیستی بهانه نیار جانم.
بحیرا
Iran, Islamic Republic of
ای مردم گچساران وباشت کو ول کنیت ای گپل مفته .مه خدا زده من سرتون .چطو ایخیت از اب شلو ماهی بگریت .بی چه امیدی داریت من ای همایشل شرکت ایکنیت.کو بریت دنبال کارتون .تاجگردون ۸۴درصد ارا مال خودشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
لیاقت میخاد که تاجگردون نماینده کسی باشه.
هر کسی اینطور نیست لابد لیاقتش در حد تاجگردون نیست
دهخدا
Iran, Islamic Republic of
افشین پور چیست؟

جهت روشن سازی اذهان عمومی لازم دیدم تعریفی از " افشین پور " که این روزها باعث گمراهی و سردرگمی یک عده از عزیزان شده است ارائه دهم.
افشین پورها به دو دسته تقسیم میشوند:

دسته اول، افشین پور اصلاح طلب:
این دسته که همچون قریب به اکثریت اهالی شادگان به صراحت حمایت خود را از آقای دکتر تاجگردون اعلام کردند و بر گفته های خود ایستادگی دارند و قابل اعتمادند.

دسته دوم، افشین پور منفعت طلب:
این دسته هرروز در یه جناح و باند دیده میشوند و به دفعات در جلسات دیگر گروه های سیاسی حضور دارند و تنها هدفشان جمع کردن آرا ریزشی می باشد.آرایی که تصور میکنند در اسفند ماه پیروز میدانشان میکند اما در حقیقت فقط مانع ...... خواهد شد!

البته صادقانه بگویم دسته سومی هم وجود دارد به شرح زیر:
این دسته با جمعیت اندک، به دفعات موضع خود را تغییر داده و چند روزی یک بار با یک گروه سیاسی دیده میشوند که میتوان گفت این دسته حقیقتا دیده نمیشوند و در جامعه کنونی کاملا محو و قابل چشم پوشی هستند.

یا حق...
كيوان
Iran, Islamic Republic of
دوستان جلسه دیروز جمع اصولگرایان و افشین پور و موحد دوستان
و ..... بود.
البته إیرادی به جبهه های مخالف دکتر تاجگردون نیست . وزن کمپین دکتر
تاجگردون به اندازه ای بالاست که شاید باید نماینده های یاسوج و دهدشت و
بهبهان و همه جمع بشن حداقل حفظ آبرو کنن شاید با آراء آبرو مند تری شکست
بخورن. پیروزی دکتر تاجگردون حتمیست. اینا دست و پا زدنهای آخر مخالفین تاجگردونه.
دکتر تاجگردون زنده باشی مخالفین دست به دامان ساعقه شدن که شاید فقط اجل شما را
از سر راهشون برداره. ما هم برای سلامتیت صدقه میدیم تا کور شود هر کس نتوان دید.
باوی
United States
آقای بختیاری برو همون شهرکرد نماینده شو !ما مردم باوی این قدر روی باوی بودن تعصب داریم که محال به غیر باوی رای بدیم.دم از اصلاح طلب میزنی بعدش با اصو لگرا ی بد ...جلسه میزاری اما همه باید بدانند که شعار من باوی ام که نیستی بختیاری مثل شعار من اصلاح طلب ام!منطقه باوی فقط یک نماینده داره و اون هم کسی جز بزرگ مرد باوی و بزرگ مرد اصلاحات گچساران دکتر غلام رضا تاجگردون و ما باوی هابه چنین فردی افتخار میکنیم
درود بر تاجگردون نماینده گچساران و باوی
ملت
Iran, Islamic Republic of
کل قشقایی ها یکصدا با حاج فولادی هستن
فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
همتون توی زباله دان تاریخ هستید نون به نرخ روز خورا ....اگه هم میخواید آویزون کسی بشید برای منافعتون حداقل آویزون یک آدم درست و حسابی بشید . نه فولادی که نمی تونه حرف بزنه اگه بره توی مجلس گم میشه ! یبار از فولادی پرسیدم نواب صفوی رو می شناسی گفت نواب صفوی کیه ؟ خخخ اونوقت این آدم که توی خانواده خودشم بهش رای نمی دن شده نماینده شما جماعت دورنگ ...واقعا براتون متاسفم ذغالها
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی... با آرزوت رسیدی عکس سلفی با استاد...... اگه سال دیگه فحش بهت نده شانس آوردی......
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
همش ک جوانان زاداحمدی هستند مصطفی جمال املو عارف محمد و سجاد موسوی ووووو اگه اینامیتونستن سید قدرت را پوشش میدادند گاله های سجاد دنبال سید قدرت متاسفم برای زاداحمدی ها
هم صدا
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره اقای یوسفی ؟ شما از دکتر خواسته نامعقول شخصی داشتی . ولی دکتر جواب رد داد که حالا اصولی شدی . متاسف هستم برای شما .
آسمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا از آدمای داخل این جلسه خندم میاد .کیا شدن طرفدار فولادی...خخخخخ.......گچساران شهرمن ...تاجگردون رای من
قشقایی اصیل
Iran, Islamic Republic of
قشقایی متحد و یکصدا فقط تاجگردون...
فولادی خودتو خسته نکن
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
آقای امیرحسین خوبانی واقعا خجالت آوره شما که دم از اصلاحات میزدین درحال حاضر در چنین محفلی و آن هم فقط به خاطر این که کل بابکانی از داماد شما آقای فروزان حمایت نکردند در متینگ های آقای فولادی شرکت میکنید آقای کشواد مهدی پور هم که حزب باد هستند دور اول با آقای حسینی دور دوم با آقای تاجگردون و الان هم با آقای فولادی هستند ایل بابکانی همه یکصدا با دکتر تاجگردون هستند
ارضا
Iran, Islamic Republic of
واقعابرااقای مرادی متاسفم که درکنارکسانی نشسته اندوا.زاصولگرایی دم می زنندکه انقلاب راقبول ندارند.
دو تو باوی
Iran, Islamic Republic of
بی ابرویی پشت بی آبرویی.خفت بکشیت.یه مشت آدم از همه جا رونده جمع شدن که خانوادشونم باهاشون نیست
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی عزیز تا دیر نشده بکش کنار که این اطرافیانت تو را بدبخت خواهند کرد.چون اینبار ایل بزرگ قشقایی از تو حمایت نخواهند کرد. همه با هم از چهره محبوب شهرمان دکتر تاجگردون حمایت خواهیم کرد.ازما گفتن
رضا
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک همشهری از شما خواهش می کنم باتوجه به اینکه هرسه کاندید گچساران توانایی های خاصی را دارند.ودر نهایت هرسه بچه گچساران هستندوباعث آبروی شهر ما هستن.وعده معدودی از دوستان عامل فتنه ونفاق بین فامیلهای کاندیدا می شون ودوست دارن که فامیل رو به جون هم بیاندازن.وبا القاب واسمهایی که درست نیست کامنت می زنن.واین کار فقط از عهده افراد ناتوان بر می آید .ما باید گول این افراد رو نخوریم ونسبت به این شایعات وکامنتها بی تفاوت باشیم .وبه فکر آبادی شهرمان باشیم.وپیروزی کاندید خودمون.ممنونم .
ugd fdkh علی بینا
Iran, Islamic Republic of
گودرز نوری - علی باز محمدپور مگر چند رای دارید
محمد
Iran, Islamic Republic of
باز هم اکبر باز سهراب با شهنامه با دستبند جانانه با موهای... با یدالله وعلیزاده همه پوچند تاج دردانه باز قهرمانه
محمد
Iran, Islamic Republic of
میگم این بهبود داره ایترکه یکی بگه چشه ایطور ایسوزه
دکتر
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افشین پور
Iran, Islamic Republic of
زیباسازی شهر چه ارتباطی با نماینده داره یعنی کلا ربطی به نماینده نداره زیباسازی شهر با شهرداری و بودجه اش هم ربطی به نماینده نداره..
دیار باوی
United States
مگر باوی بمیرد ترک مجلس ببیند درود بر فرزند باوی دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تفرقه بنداز و حکومت کن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی ....... اگرکاری ازدستش بر می آمدبدون ازطایفه وقوم گرایی برای همشهریانش انجام میداد زمانی که پیمانکار بیمارستان بودمردانگیش برای همه ثابت شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید برا یدالله مرادی تاسف خورد ک اصولگرایی و پایبند بودنش به مبانی دینی گوش فلکو کر میکنه بعد با امین یوسفی ک خود پاکسازی شده نظامه جلسه میزاره وگرنه از علیزاده و رحمانی وجوانمردی انگشتنما انتظار بیشتری نیست چه مخالفاننی داره تاجگردون ایناخود راننده شده مردمن مخصوصا شهردار قبلی عباسی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر به عکسها توجه شود از همه طوایف ادمهای عصبی و مشکل دار وخودخواه که فقط برای منافع شخصی خود هستند چند نفری از انهارا که من میشناسم دنبال معامله گری خود هستند باید مراقب انها باشید
حامیان تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
http://hamiyantajgardoun.ir/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عکاشه متاسفانه جنابعالی فرد امینی نیستی به شما خائن بگویند بهترازاین است که خبرنگاربگویند شماوکیل مدافع تاجگردون هستیدوهرکامنتی راکه به نفع تاجگردون هست میزنیدواین نشان میدهدکه شماامانتدارنیستید و براساس هواوهوس عمل می کنید واین نشان حیوانیت است نه انسانیت
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینها هنوز بجه هستند نارا حت نباشید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام،من بااینکه من بعنوان یک بی طرف رفته بودم که نقط نظراتشان رابشنوم تاکورکورانه قضاوت نکنم، واقعا ازرفتنم پشیمان شدم،جوبسیارناشایست ،واصلا معلوم نبودهدف ازبرگزاری این اجلاس چه بود،ازجوحاکمهمعلوم بود که خودهیچ گونه اتحادی ندارندونمیدانند نماینده آیندشان چه کسی رابایدانتخاب کنند.وسلام
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
این گعده ها و عقده گشایی ها برای بقا وسلامت روح و روان برخی افراد ضروریه.
والبته کار کرد دیگرش ادخال سرور در قلوب مومنی ه.
،از همه دست اندر کاران کمال سپاس و تشکر رو دارم
سعید
Iran, Islamic Republic of
این گعده ها و عقده گشایی ها برای بقا وسلامت روح و روان برخی افراد ضروریه.
والبته کار کرد دیگرش ادخال سرور در قلوب مومنی ه.
،از همه دست اندر کاران کمال سپاس و تشکر رو دارم
به فکر شهرمم
Iran, Islamic Republic of
همشون یه مشت آدم هیچی وپوچین که فقط به فکر منفعت شخصی خوشونن
Iran, Islamic Republic of
نگاه عاقب مردم گچساران قرار هستش دست کیا بیوفتده اگر کل جمعیت رو جمع کنید انگشت کوچیکه دکتر تاجگردون هم نمیشید شما ها یک مشت بیسواد هستید که دورهم جمع شدید
پارسا (نارگ موسی)
Iran, Islamic Republic of
اول از همه این ۳۶ مقام کلان مالی و مدیریتی مشخص می کند که اقای دکتر تاجگردون انسانی با لیاقت و کاردان می باشد دوم اینکه از زمانی که دکتر نماینده شده همه ما تغییرات را دیده ایم و این تغییر که شما در روشنایی یک لامپ دیده اید کافی است چشمانتان را باز کنید و انصاف و وجدان خود را حکم قرار دهید تا ان را نه یک تغییر بلکه یک انقلاب ببینید ( که خودتان بهتر میدانید) اقای گرجی نمیدانم دلتان از چه چیزی پر است .... ولی من یکی از همین جوانهایی هستم که به قول خودت سنگشان را به سینه میزنی لطفا به خاطر احداف خودتان به ما ظلم نکنید و این شهر را به محرومیت گذشته باز نگردانید...
به فکر ابادی
Iran, Islamic Republic of
ای خدای که دلخاس حسینی جللال رحیمی کر علیپنا یه مشت کلم بیسواد جلسه گر وابینه بریم خمون بکشیم که بخوان سی شهر ایما تصمیم بگرن
غیرت شادگان
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکتر افشین پور جلوی ضررو هر موقع بگیریم منفعته نماینده محترم مغرور شده وباعث ضرر و زیانه . افشین پور حامی جوانان و مردم گچساران و باشت میباشد
Iran, Islamic Republic of
کی میدونه دکتر یوسفی مسئول این برنامه در چه زمینه ای تحصیلات داشتند؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر افشین پور
شجاع
Iran, Islamic Republic of
درود بر کترافشین پور اصلاح طلب.ودرودبر امین یوسفی
....
Iran, Islamic Republic of
فولادی که نمیتونه درست صحبت کنه واقعا اصولگرا ها مگه دیوانه شدن که میخوان بهش رای بدن
وحدت
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه لطفا سانسور نکن.این جلسه از طرف ستاد وحدت بود وهم اصلاح طلبان بودن وهم اصواگرایان لطفا برای یک گروه مصادره نشود وتیتر موضوع رو عوض کنید لطفا
شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
ماطایفه شیخ جلیل به جناب مهندس امین یوسفی اعتماد کامل داریم وبه دکتر افشین پور رای می دهیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تصاویر رو که نگاه کردم انگاری خبری از اله کس راهی،کیامرث قیطاسی و علی محمد علیزاده نیست،این ها از اصولگرایان افراطی و اصیل گچساران می باشند،راستی یکی بهم توضییح بده که چرا خبری ازشون نیست
سراب ننیز
Iran, Islamic Republic of
ما مردم سراب ننیز مثل همیشه حمایت قاطع خودمون رو از جناب دکتر تاجگردون اعلام می نمائیم اینا همه ادمهایی هستن که تاجگردون بهشون باج نداده و تحوبلشون نگرفته پیروزی مال ماست حاج غلام کاندید ماست
باشت و باوي
Iran, Islamic Republic of
اقای افشین پور اصلاح طلب و اینو همه مردم گچساران و باشت میدونن و ایشون ٣٧ ساله ک برای این جناح زحمت کشیده.اما این دوره دکتر جان با اسم اعتدال گرا وارد میدان شده و هیچ اشکالی هم نداره ک با اصول گرا ها جلسه بذاره.هم دکتر افشین پور هم اقای فولادی هم اقای تاجگردون هر سه تا با هم دوست هستن و دوستان سعی ب نفاق انداختن نکنن.درود بر دکتر افشین پور درود بر مرد با صداقت باوی
سادات
Iran, Islamic Republic of
من از طایفه یوسفی نیستم اما امین یوسفی مرد شریف و برگواری است و انسانی است شایسته و بزگوار و مورد احترام همه است شما حق توهین نداری ایشان همیشه مدافع اسلام و ولایت بوده وهست و امیدوارم با حمایت ایشان از فولادی چشم کور دلی مثل آنهایی که هزیون میخواند کور شود
سادات
Iran, Islamic Republic of
من اصولگرا محض هستم دکتر افشین بور لایق مجلس است و حق او را افرادی مثل تاج گردون که مثل آل سعود به فکر موروثی بودن هستند خورده
ترس برادر مرگ است
Iran, Islamic Republic of
شما اگه از روی غرض و مرض حرف نمیزنی و از ۷ اسفند تنمی ترسی و خطر را بیخ گوشت احساس نمیکنی چرا چنین حرفایی میزنی و توهین به افرادی چون امین یوسفی دکتر گرجی -قبادی راهی -مرادی اسدبور -علیزاده و غیر می زنی -فولادی شده کاووسی برای شما
Iran, Islamic Republic of
آقای شادگان هاشمی اولا سواد نداری دوما شناخته شده هستی سوما ارزش این نداری که جوابت داده بشه چهارم از شدت فشار اسم خانواده علی جان را از سر حسادت عمدا برعکس کردی حواست باشه سکته نکنی پنجما خدا خر رادیدکه به اوشاخ نداد ششما جواب ابلهان خاموشی هفتما خاک بر سر خانواده اسدپور که تودرموردشون حرف بزنی
غلوم تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
حاج ...... کاسه وکوزتوجمع کن بروکه اصول گرامتحدشده آبروتومی برن ازمن گفتن بودنگی نگفتی
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
دیروزدلم برای صحبت های سیدعزیزم سیداکبرتنگ شده بودتاتاجگردونوخاروذلیل کنه آبروبراتاجگردون نذاشته سیدجان دوستت دارم خیرآبادحتمابیامنتظرتیم
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا عکسارو میبینم خودبخود خندم میگیره,چه ادمایی اومدن,هیشکی به جز خودشون قبولشون ندارن,مضحکن,بازم به درد این میخورید یه لبخند رو بلبامون بیارید,تاج ما داره تو تهران چه کارها میکنه شما تو اون زیر زمین یاوه گویی میکنید
آب شیرین
Iran, Islamic Republic of
تحلیلهای این سایت که ازخودش هیچگونه استقلالی ندارد.تمامابی پایه واساس است...مهندس فولادی آنقدرباقدرت شده که نیازی به ائتلاف ندارند...ترک ولر یکصدا یاعلی حاج علی...
الگس از گناوه
Iran, Islamic Republic of
یدالله مرادی این را توی گوش ات فرو کن که گناوه همه یکدل و یکصدا با دکتر تاجگردون هستند.شما محبوبیت در بین اهالی گناوه ندارید.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ماجرا از این قرار بوده:
یه عده از آقایون فکر کردن اقای یوسفی میخواد ازشون حمایت کنه پاشدن رفتن اونجا.بعد دیده اوضاع قمر در عقربه دو نفرو گذاشته واسه خالی نبودن عریضه.همونطور که در متن هم نوشتن در پایان جلسه اعتراض کردن.
حالا هرچی میخواین بگین اعتدال و فلان و بهمان.کسی باور نمیکنه عزیزان.
Iran, Islamic Republic of
شادگان هاشمی کاملا میشناسمت انگار یادت رفته اعمال مصیبت بارت مرد باش ازاین خاله زنکیها نگو عالم وآدم نکبتهای ببار آورده تورا فراموش نمیکنن نکنه قلقلک میشه تا پته تو روکنم پس تا نکردم بساطتو جمع کن چطوری روت میشه باز کانت بزنی
شاهبهرام۹۴
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخ
باباکلان ا
Iran, Islamic Republic of
باادب باشید و توهین نکنید به آقای یوسفی ایشون بزرگ هستند چون از فولادی حمایت میکنه اون نباید خراب کنین
خر تو خر شده
Iran, Islamic Republic of
کار دنیا بر عکسه جعفری از تاج و عملکردش تعریف میکنه
Iran, Islamic Republic of
سلام .اقای مهندس امین یوسفی نیازی ب کسب امتیاز ندارن.سرتا پا امتیاز هستند.لطفا غرض ورزانه نظر ندهید.
با سواد بی سواد
Iran, Islamic Republic of
در جواب شماره ۹۶ عرض کنم کلم و بی سواد مشخصه کلم و بی سواد تویی که دلخواص را اشتباه نوشتی (دلخاص) و همچنیین کر علی علی بناه را واقعا کسی که تو حمایت ازش میکنی باید در زباله دان تاریخ وی را جستجو کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به جرات قسم میخورم مختار شفیعی دو رای ندارد فامیل علینجاتی بطور کلی ایشون رو قبول ندارند ایشون بین فامیل و طایفه جایگاهی نداره یک مهره سوخته است .
همشهری
United States
درود بر امین یوسفی به خدا خیلی عزیزی...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقایان یدالله مرادی، کاووس قبادی، الله کس راهی و.....بیشترین نفع را از سید قدرت بردند و بزرگترین ضربه را به او زدند اینها دنبال منافع خود هستند اصولگرایی برای ابنها ابزار سوئ استفاده است . خداوکیلی یداله مرادی ، بهبود گرجی و امین یوسفی و سهراب علیزاده چگونه قابل جمع هستند
مراد بیگ
Iran, Islamic Republic of
ایگوم ای امین یوسفی مه بیست تا رای بیشتر داره،،،که ایقد دنبال امتیاز میگیرده،،،بابا یه پیمانکاری دیگه ایقد جر وبحث نداره...
همشهری
United States
با سلام و تشکر فراوان از اقای امین یوسفی به خاطر برگزاری این همایش چرا که باعث شده از عده ای مفلوک و بیچاره عقده گشایی بشه
همشهری
United States
با سلام و تشکر فراوان از اقای امین یوسفی به خاطر برگزاری این همایش چرا که باعث شده از عده ای مفلوک و بیچاره عقده گشایی بشه
ابتکار
Iran, Islamic Republic of
تاجگرون دروغگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر امین یوسفی با اصالت و خان زاده
سرابننیز2
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وادب واحترام:دوستان عملکرد دکتر تاجگردون همه مردم گچساران دیدند و می بینند نیازی به این همایش ها نیست قشر جوان تحصیل کرده ومردم فهیم گچساران همه چیز را به خوبی میدانند امروز نه تنها امنیت .بلکه امروزهمدلی واتحاد بین تمام طوایف با محوریت دکتر تاجگردون برقرار شده این خود بزرگترین نعمت الهی است ..اتحاد همدلی.سازندگی واینده روشن برای شهر دیارمان.فرزندانمان
Iran, Islamic Republic of
من مرتب همه کامنت هارا رسد می کنم وطرف دارسخت تاج بودم امامی بینم شماها خیلی بی ادبانه به همه افراد توهین می کنید. ی کم ادب وشخصیت داشته باشیدچرا ابن قدبی تربیت هستیداتفاقابه این چهره ها نگاه کردم همه انسانهای باشخصیت هستند حیف تاج که شماها باین بی ادبی خرابش می کنید من بابچه هام که ۹نفریم ازامشب رایمان به فولادی است ضمن احترامی که برای تاج وهمه کاندیدای عزیز دارم
Iran, Islamic Republic of
اگرتاجگردون ۹۰/ارا را دارد پس این همه التماس در این خونه و اون خونه برای چیه الکی دل خودتان را خوش نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فولادی با اختلاف ۲۰۰۰۰رأی قبوله
جک سال
خخخخخخخخخخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیداکبرعزیزم درقبل همه باوی جای داری امیدوارم بتوانی این دوره غلوم راشکست دهی حرفایت مرایادچمران می اندازد دوستت داریم سیدجان بوس
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
سیل عظیم جمعیت رو یک ماه دیگه میبینید این اولشه،نارگ موسی حامی فولادی
Iran, Islamic Republic of
خدای که سهراب علیزاده اصول گرا وابی.........
بی خبر
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها نمی توانند برادر خود را به سمت تاج ببرنئ ولی شب و روز دنبال مردم هستند . دروع هایی که که فقط با پول در انتخابات قابا حل است . باید مواظب معادلات بود و این روزها زد و بندهای پشت پرده برای پول های قلمبه ...
شاه برمی
Iran, Islamic Republic of
در جواب شماره ۱۰۴ علی محمد علیزاده رفته با تاجگردون
باوی
Iran, Islamic Republic of
اول یه سلام میدم به بهبود ....اخه خدایی تو با چه رویی میای سخنرانی میکنی .....یکی نیست بگه.... بعد بیا حرف بزن .....اخه کسی که ورودی ۶۸باشه و سال۸۳ فارغ التحصیل میشه چطوری روش میشه حرف بزنه ...... !!!!!!!!
چیه ؟عقده ای شدی که تو زمان دکتر جایگاهی نداشتی..؟؟؟؟
خخخخ دلم بحالت میسوزه
همشهری
United States
با سلام و تشکر فراوان از اقای امین یوسفی که با برگزاری این همایش باعث شدند تا از عده ای مفلوک و بیچاره عقده گشایی بشه
طایفه بزرگ گشین
Iran, Islamic Republic of
یه مشت بچه و بیچ براتون متاسفم.
در جواب اسمان 74
United States
باور کن مو هم و کامنت تو گیم اییا
خیر آباد صد درصد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان جلسه به هردلیلی برگزار بشه ما حق این رانداریم که به شخص یا اشخاصی اهانت کنیم مگر تاج گردون دربویراحمد وترکها رای ندارد؟به همان دلیلی که مردم بویراحمد وترکهابه تاج گردون رای میدهند ،مردم باشت هم به فولادی رای میدهند . نمیدانم آقای عکاشه چه چیزی راتوهین و...نمیداندکه منتشر نکنه وقلم ایشان هم خیلی اختصاصی شده .درضمن خطاب به شماره ۱۱۰عرض کنم که شک دارم که شما خیرابادی باشید. اولا به خاطر این کامت بد شما. چون هیچ کدوم ازمردم خیراباد دوست ندارند که به شخصیت فردی توهین شود و.....دوم اینکه حاج اکبردرهمایش حامیان ولایت دراخرماه گذشته درخیرابادسخنرانی کرد..یک یا علی با حاج علی
در جواب الکس گناوه
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید فقط در مورد شخص خودتون نظر بدین.
در مورد خانوادتون هم نه. چون اونا هم با فولادی هستن.
دیگر جمع نبندید.
منتظر همایش جناب مهندس حاج فولادی وندا تا یک ماه آینده در روستای گناوه (ولی نه به بهانه آشغال جمع کردن) باشید.
یا علی
برآفتابی
Iran, Islamic Republic of
آقای عباسی شهردار سابق باغ باباکلان ... ثمر داد؟
در جواب ناشناس ش98
United States
بدبخت عقده ای اقای امین یوسفی به اندازه ی کل طایفه ات هم سواد داره هم عرضه.دروووووووووووووووووووووود بر مهندس امین یوسفی
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون
در پاسخ به باوی
Iran, Islamic Republic of
آخه تو اگه باوی بودی میدونستی که تاجگردون بویراحمدی هست!قبل از دهن باز کردن حداقل درست پرس و جو کن بفهمی کاندیدت کجاییه
بویراحم
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که توهین میکنیدمن طرف تاجگردونم ولی این درست نیست توهین کنیدآقایان کاندیدا درس خوندند دلسوزی برای شهرشان میکنندقرارنیست که برای همیشه فقط دکتریامهندس باشند اگربهشان رای نمیخواهید بدید توهین نکنیدبنده بعنوان یک بویراحمدی به کاندیدای که سعی خودشان رامیکننداگرکه نماینده هم نشوندافتخارمیکنم وتصمیمشان مورد احترام اقای که به آقای امین یوسفی بی احترامی میکنی ایشان کسی بودکه خدایی زمانی که پیمانکار بیمارستان بودنددورازقوم گرایی خیلی هارابه نان ونوایی رساندکه این مردانگی ازعهدی هرکس برنمی یاد
صبا
Iran, Islamic Republic of
ببنید دوستان خانواده یوسفی جمعا ۵ نفرند که دنبال یک سال راست یک سال چپ دست نارگ موسایی ها درد نکند که انها را طرد کردندیک صدا ندای حاج غلام دادند
در جواب ناشنا ش98
United States
بدبخت عقده ای اقای امین یوسفی به اندازه ی کل طایفه ات هم سواد داره هم عرضه.درووووووووووووووووووود بر مهندس امین یوسفی
بارکلا
Iran, Islamic Republic of
هرچه نگاه کردم آدمهایی را دیدم که عقده حقارت در چهره شان هویدا بود افرادی که دنبال عمران و آبادی باشت وگچساران نیستند و چنان چشمشان کور و گوششان کر شده است که این همه خدمت را نمی بییند حتی روشنایی معابر هم آنها را آزرده می کند اینا کور دلانی هستند که چشم دیدن روشنایی را ندارند از بس درونشان تاریک و ظلمانی است طاقت دیدن نور را ندارند خداوند همه شما را اگر قابل هدایتین که نیستین به راه راست هدایت کند
بابویی
Iran, Islamic Republic of
کههههه بهبود بره خته جمع کن
ای خدا که بهبود هم ادم وابیه خخخخخخخخخ
در ج ناشناس ش98
United States
بدبخت عقده ای اقای امین یوسفی به اندازه ی کل طایفه ات هم سواد داره هم عرضه.دروووووووووووووووووووووود بر مهندس امین یوسفی
.....
Iran, Islamic Republic of
امین یوسفی داری دکتر افشین پور رو دور میزنی؟؟؟ چه سیاستی داری
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسم نارگموسی رو بدنام نکنید. اکثر این حضاری که عکس دارن برا همه خودشون رو ثابت کردن مثل دکتری که اونجاست.... داره مثل ادیبی که هست و ادب نداره مثل فرماندار اسبقی که سیاست نداره مثل شهردار سابقی که از شهرداری.... و به ..... اضافه میکرد مثل پیمانکاری که پیمان بست و گسست مثل فرهنگی که بخاطر جناح بازی فرهنگ رو زیر پا گذاشت مثل دبیر ...ی که ... رو زیر پا گذاشته مثل ...... که حق بچه یتیم رو خورده... همه‌ی ما همینجوریم واقعا؟
آشنا
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۱۲۷ ببخشید میشه بگین اولا کجایی هستی که اینطور قضاوت میکنی بی احترامی به آقای امین یوسفی نمیکنم چون هرکس شخصیتش محفوظه ولی شما متاسفانه خان وخان زاده نمیشناسی درضمن شماها که به قول خودتون مخالف خان زاده هستین چرا به این عنوان مردم را به مسخره میگیرد مطالعه بیشتر کنید کت و شلوار خان زاده نمیشه گفتم توهین به آقای یوسفی نیست برای چاپلوسان دورشم
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقایون: علیزاده و کاووس قبادی و یداله مرادی و ..........
الان وقت انتقام جعفری از شماهاست و میبینید جعفری چ قدرتی داره و چطور واس همیشه محوتون میکنه،
و بوی تعفن همه تون دنیارو میگیره
و بیاد میارین خیانتهاتونو
بیدک
Iran, Islamic Republic of
په کو فولادی رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو عکس ها که نبود .......... شاید اصلا نیومده
اصلا بلده صحبت کنه .
سی جلال رحیمی آبرو بیدکی هارو تو بردی
عاشق پست به هر قیمتی
Iran, Islamic Republic of
از یک نماینده توانمند مثل تاجگردون انتظار میرود که در انتخاب مدیران شهرستان دقت ببشتری صورت گیرد . چون به اعتقاد من در زمانهای قدیم که دوره خان و کد خدا وجود داشته .علت بیزاری مردم حداقل در منطفه باشت که ما از خیلی از بزرگان شنیدایم شخص خود خان نبوده است بلکه کد خدا ها منطقه بوده که مردم را زیر فشار قرار مبدادند.بنا براین دکتر تاجگردون باید در انتخاب مدیران دقت ببشتری کند.مثلا در شبکه بهداشت .به خدا در شهرستان افراد خیلی توانمند تر از ایشان وجود دارد که بتواند اداره کند و با کاراشون کفر همه را در اوردند .
آموزشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی در وکالت خیلی ضغیف هستی .متنی در رابطه (سهراب با دستانی بوسه زده بر دستبند از اداره آموزش وپرورش !! به دادسرا رفت )طوری مطلب زدی و علت آن را به خوبی به اطلاع مردم نرساندی.
آقای علیزاده در انتخابات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه فرزندش به علت عدم استقبال اولیاء در دادن رأی به ایشان به دفتر آموزشگاه مربوطه مراجعه و کادر آموزشگاه و عوامل آموزشی آموزشگاه را با الفاظ رکیک بدور از شخصیت یک فرهنگی که مدعی تدریس در پیش دانگاهی و دانشگاه را داشته و همچنین توهین و فحاشی و نسبت دادن دزدی و . . . روا داشته که این عمل ایشان باعث برهم زدن نظم عمومی مدرسه گردیده و در این باره با شکایت عواملی که به آنها هتک حرمت شده روبرو می شود و بعد از اخطار به ایشان جهت حضور در دادسرا و پاسخگویی در این مورد امتناع نموده و با حکم جلب به سراغ ایشان می روند.
حال آقای وکیل آیا قوانین مبنی بر اخطار و احضار اشکالی داشته که اینطور نسبت به تشویش افکار عمومی اقدام نمودی . قضاوت را به افکار مردم که خود بهترین قاضی هستند واگذار می کنیم و در این مورد قضاوت نمی کنم
در جواب 167
Iran, Islamic Republic of
خودت که داری میگی عاشق پست به هر قیمتی ،....هههههههههههههه
نکنه بهت پست ندادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم میسوزه برات .......
اینو بدون ادم به اندازه سواد و لیاقت وجایگاهش پست و مقام میگیره
شبکه بهداشت چه گچساران چه باشت تنها اداره ای توی دوران دکتر تاجگردون بوده که پیشرفت کاری داشته ......البته با دید علمی و منطقی نه تحلیل یه مشت بیسواد و کورفکرانه .....بقول تاجگردون همین دکتر حافظ قران که زن بود و اوایل چقد حرف های رکیک و شرم اور علیه اونا گفته شد به لطف خدا طوری پیشرفت داشته که باعث سرافرازی جلوی وزیران که ایشون رو پایش کردن شده ....... پس برادر یا خواهر من عاقلانه به موضوع نگاه کن نه بخاطر اینکه پست و مقام بهت ندادن عملکرد یه شبکه که زحمت های زیادی کشیدن نادیده بگیر
توی هر سیستمی باشه نظام تنبیه و تشویق هست .....اونایی که پست میگیرن تشویق میشن و اونایی که برکنار میشن یا پستی نمیگیرن تنبیه ...... پس بی لیاقتی خودتو گردن انتخاب های دکتر تاجگردون یا ضعف مدیران ننداز.......
واحد
Iran, Islamic Republic of
شهرستان مابه گونه ایست که همه افراد از همه لحاظ مور دشناخت میباشند آقای صرف منفعت طلبی است وبس ایشان دلسوز به مسایل نیست لازم میدونم به آقای دکتر تاجگردون تبریک بگویم بدلیل عدم همراهی با چنین افراد منفعت طلب
اصولگرا واقع بین
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم دوستان من دنبالم چی هستند و چرا بیهوده تلاش میکنند.چون هر نقطه از شهرستان گچساران و باشت سر میزنی نام تاجگردون را می شنوی.دوستان من ما باید بپذیریم که تاجگردون با عملکرد خوب خودش محبوبیت درست کرده و اینبار هم آحاد جامعه او را به مجلس خواهند فرستاد.پس بیشتر از این خودمان را در جامعه منفور نکنیم
باوی در پاسخ در پاسخ به باوی
United States
تو خودت اگه باوی بودی!باید میدونستی افشین پور بختیاری نه باوی!هنوز هم دیر نشده برو تحقیق کن !در ضمن تاجگردون باوی !اگه باوی باشی باید این بدونی که نصف مردم شهر سی سخت باوی هستن ما خودمون بهتر از هر کسی در منطقه باوی شجره نامه مردم میدونیم حتی بهتر از خودشون
لیکک
Iran, Islamic Republic of
همشون تب و لرز دارند، لطفا به پزشک مراجعه کنید، بخصوص ،،،،،،،،،،،،
بچه باشت
Iran, Islamic Republic of
پیمان حیدری سیت دارم.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
خداییش من فقط تو این موندم که کشوادمهدی پور با چه رویی تو این جلسه شرکت کرده،،مهدی پور مگه آقای تاجگردون نبود که پسرعمویت رو گذاشت رئیس جهادکشاورزی گچساران،این بود جواب این همه خوبی های دکتر تاجگردون،بعدش هرجا که رسیدی بگو من اصلاح طلبم.فکرکنم کسی که۴سال با حسینی و۴سال با تاجگردون و الان هم با فولادی باشه جزء حزب باده و فقط دنبال منفعت خودشه.نمیدونم با چه رویی میخای تو صورت تاجگردون نگاه کنی فکرکنم دست دکتر نمک نداشت که اینطوری رو دست خورد
دوستدار حاجی
Iran, Islamic Republic of
آمین یوسفی تاجگردون مث بقیه راه نداد پول پارو کنی موضع گرفتی!!گناه داری.دلم برات میسوزد که بازم باختی..یدالله مرادی تو ونوچه هات (نظری )که خیلی بیچاره اید..گناوه ای ها چشم دیدنتون ندارن همه اشون با تاج عزیزن .تک وتنها مو ندی... باربند یلتو جمع کن سی دشموک
عبدل گرگاس
Asia/Pacific Region
ببخشید چرا چهره این آدمها این همه تهاجمی و نا مهربانه...لطفا لبخند الکی بزنید
دوست
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی با ادم های در حد خودت هم صحبت شو ....از وقتی که دیدم با بهبود گرجی افتادی ازت ناامید شدم
بیشتر از ابروی خودتو نبر برادر من .... ابروی خودتو داری بهش لطمه میزنی
اولاد کامحمدی شادگان
United States
ما اولاد کامحمدی ساکن در شادگان اصالتا بختیاری هستیم و باوی نیستیم و در انتخابات مجلس شورای اسلامی جز چند خانوار در کنار مردم باوی به دکتر تاجگردون رای می دهیم
در ج شهروند ش 91
United States
امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاد اندیشیست که تنها به ارزشهای انسانی پایبندست.مرگ بر ان تفکر و اندیشه ای که از طرف جاهلا ن و مفلسانی مثل تو و امثال تو حمایت می شود.
ا.لا
Iran, Islamic Republic of
دلم برااین مشت آدم عقده ای می سوزه.بابا مامی دونیم شمافقط به خاطری عکستون رابزنند توکبنا جلسه تشکیل می دین.بابا عکستون رادیدیم ای ول ایول.بابا بریددنبال نان که خربزه آب است.فقط تاج.فقط تاج.
علی مراد
Iran, Islamic Republic of
کل وزارت نفت فولادی را میشناسند چرا بهش رای ندیم؟
فولادی بیست سال است که در سطح کلان کشور شناخته شده است. کسانی که میخواهند او فقط به مدیر عاملی نفت گچساران محدود کنند از رزومه و پیشینه او خبر ندارند. بروید و تحقیق کنید خواهشا
در جواب شهروند ش 91
United States
اقای امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاد اندیشی ست که تنها به ارزش های انسانی پایبند است.مرگ بر ان تفکری که از طرف جاهلان و مفلسانی مثل تو و امثال تو حمایت میشود
در ج شهروند ش 91
United States
اقای امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاد اندیشی ست که تنها به ارزش های انسانی پایبند است.مرگ بر ان تفکری که از طرف جاهلان و مفلسانی مثل تو و امثال تو حمایت میشود
قشقایی 100%
Iran, Islamic Republic of
همه ترکها به فولادی رای میدن جز جماعت انگشت شماری که اون هم گول تاج رو خوردن و پشیمون میشن.۷اسفند به همراه برادران لر زبان ثابت میکنیم دوره امامت تاجگردون تمام شده.
در جواب شهروند ش91
United States
اقای امین یوسفی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست ازاده اندیشی ست که تنها به ارزش های انسانی پایبند است.مرگ بر ان تفکری که از طرف جاهلان و مفلسانی مثل تو و امثال تو حمایت میشود
راه دور
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحمانی تو چه اصلاح طلبی هستی که حاضر به حضور در این جلسه شدی.
راه دور
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از هزار کیلومتر دورتر در حال هدایت جریان انتخابات است
ناشناس
United States
در جواب ش۹۹٫به خاطر هیچ و پوچ اینقدر سوختی!مضحک خخخخخخخخخخخخخ
غیرت شادگان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اون افرادی که تو کامنتاشون توهین میکنن درود بر دکتر افشین پور غیرت ایل باوی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ادم بایدهرچه هم گفتن حق براش سخت باشه درخلوتش وجدانش راحکم کنه نمیگم تاجگردون ایرادی نداره ولی خداوکیلی دکترگرجی صحبتاش بوی غرض ورزی میده ادم نبابدانصاف راازدست بده تاجگردون بافولادی درقدرت چانه زنی درمرکزقابل مقایسه نبست تدرموردرعایت عدالت وانصاف چون فولادی رانمیشناسم نظرنمیدم ولی تاجگردون میتونه بهتروعادلانه. ترعمل کنه
Iran, Islamic Republic of
بهبود نمیترسی مثل نگین تاج ...؟
عاشق پست به هر قیمتی
Iran, Islamic Republic of
در جوا ب ۱۶۹٫ خیلی دیر میگری طرف . اسم عاشق پست به هر قیمتی متناسب کامنتی است که در زیرش نوشته شده . که برای پست دست به هر کاری میزنند. در بین مسولان شبکه اطرف با چاپلوسی داره چندین سال ریاست میکند البته طرف فکر میکنه مردم نمیدونن .نه اشتباه نکن دیگه ماهیت شما برای همه مشخص شده است.واقعا باید نماینده این افراد را بهتر بشنایه که میشناسه .افراد چاپلوس را همه بابد بشناسند که میشناسند.شاید به همین دلیل بود که پبامبران از چاپلوسان ومداحان وثناگویان رو برگردانده و مردم را تشویق به خرده گیری ونقد می کر دند .باید فرهنگ عصیان وانتقاد را به جای فرهنگ اطاعت و پیروی کورکورانه و ذلیلانه نشاند انسان فقط بنده خدا باشد ولاغیر واقعا پست به هر قیمتی در خور انسان وانسانیت نیست .
در جواب 169
Iran, Islamic Republic of
در جوا ب ۱۶۹٫ خیلی دیر میگری طرف . اسم عاشق پست به هر قیمتی متناسب کامنتی است که در زیرش نوشته شده . که برای پست دست به هر کاری میزنند. در بین مسولان شبکه اطرف با چاپلوسی داره چندین سال ریاست میکند البته طرف فکر میکنه مردم نمیدونن .نه اشتباه نکن دیگه ماهیت شما برای همه مشخص شده است.واقعا باید نماینده این افراد را بهتر بشنایه که میشناسه .افراد چاپلوس را همه بابد بشناسند که میشناسند.شاید به همین دلیل بود که پبامبران از چاپلوسان ومداحان وثناگویان رو برگردانده و مردم را تشویق به خرده گیری ونقد می کر دند .باید فرهنگ عصیان وانتقاد را به جای فرهنگ اطاعت و پیروی کورکورانه و ذلیلانه نشاند انسان فقط بنده خدا باشد ولاغیر واقعا پست به هر قیمتی در خور انسان وانسانیت نیست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بویراحمدی است آقای که میگویی تاجگردون رابخاطرباوی است حمایت میکنیم نمیدانی بدان همه طوایف ایشان رابرای اینکه لیاقتش راداردحمایت میکنندنه برای باوی بودنش
باوی
United States
انتخابات دور گذشته مجلس که چند ماه به پایانش مانده در گچساران کاملا قومیتی بود و باوی ها با وجود داشتن دو نماینده(تاجگردون و حسینی) در نهایت دکتر تاجگردون نماینده شد.در ضمن اکثریت ساکنان گچساران از ایل باوی هستند
در دوره گذشته مجلس
تاجگردون ۳۴۰۰۰
حسینی ۱۵۰۰۰
جعفری ۱۷۰۰۰
و فولادی وندا (ترک ها) مثل سال های قبل بین بازه ی ۱۹۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ خواهد بود.هر چند در صورت اتحاد طرفداران دو نماینده دور گذشته (حسینی)و فعلی (تاجگردون) نیازی به هیچکدام از دو طیف جعفری و فولادی نیازی نخواهد بود و هر کس را که اراده کنیم به مجلس میفرستیم درود بر مردمان ایل همیشه پیروز باوی و همه میدانیم که ترک محال است به تاجگردون رای بده پس ما متحد خواهیم شد تا فرزند باوی را به مجلس بفرستیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبر اصلاح طلب واقعی دکتر افشین پور
Iran, Islamic Republic of
اای عکاشه خیلی تابلویه که کامنتهارو خیلی هاشو خودتون میگذارید تا به مردم القا کنید تاج رایش بیشتره اینطور نیست...ترکها همیشه چراغ خاموش رای میدن... مگه دور قبل کسی فک میکرد فولادی دوم بشه.....چن دور قبل کسی فک میکرد خورشیی با ۲۷۵ رای دوم بشه.... اگه این دور فولادی بره بالا دور بعد ما ترکها به نفع شما کنار میریم.... همانطور که فولادی ۲دور قبل با جعفری بودش و از برادر ترکش خورشیدی حمایت نکرد....
Iran, Islamic Republic of
بوی بهبود زاوضاع جهان میشنوم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1