تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۵۲

ما نفهمیدم مرادیان مهمان دانشجویان بود یا ...

۰
کبنا ؛ نامه وارده

«إِذْ أَوَى الْفِتْیَهُ إِلَى الْکَهْفِ فَقَالُوا رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَهً وَهَیِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا»
«زمانی را به خاطر بیاور که آن جوانان به کهف پناه بردند و گفتند: پروردگارا! به ما از سوی خودت رحمتی عطا کن، و راه نجاتی فراهم ساز»
اول از هر چیز قتل عام فکری دانشجویان در ۱۶ /۹ /۹۴ را به جامعه ی دانشجویی و دانشگاه تسلیت عرض می کنم.Mradiyan
جناب آقای دکتر چمن!باور کنید قصد سخنرانی، روده درازی و سیاست بازی ندارم فقط به بهانه برنامه ۱۶ آذر دانشگاه چند عرض کوتاه با شما دارم.
جناب دکتر!واقعا چرا باید در روز دانشجو دانشجویان بایکوت شوند؟! مگر نه این است که ۱۶ آذر آغازگر عدالت خواهی، استکبار ستیزی و شناخت ریشه های استعمار است! پس چه شد که این مراسم در دانشگاه ما تبدیل شد به یک میز گرد اصلاح طلبی؟ یعنی واقعا هیچ حرف دیگری برای گفتن نداشتید؟ واقعا کمبود موضوع داشتید یا قصدتان فقط یک میتینگ سیاسی بود؟ راستی دکتر هیچ می دانید دغدغه ی اصلی دانشجویانی که آن شب جمع شده بودند چیست؟ وضعیتِ بعد از فارغ التحصیلیشان ،وضعیت اساتید،پژوهش و جایگاه علمی دانشگاه در کشور،مسائل مبتلا به در فضای آموزشی و کمبود امکانات ،عدم تحقق دانشگاه اسلامی و کلی از این عناوین که میشد پاسخگویش باشید!
کاش به جای حرف های بی ربط که صدای همه دانشجویان را درآورد امید به آینده را در دانشجویان زنده میکردید. نه اینکه اجازه دهید در یک تریبون یک طرفه به اسم دانشجو و به کام یک حزبِ افراطی از توهمِ یک پیروزی قبل از رقابت که در ذهن میهمان برنامه تداعی شده بود سخن به میان آید.تنها چیزی که به ذهن متبادر میشد چهره سازی با عنوان وزین "دکتر"از کسانی بود که بعضیشان حداقل شرایط گفتگو و نظریه پردازی در محیط دانشجویی را نداشتند و فقط حوصله جمع را سربردند!
راستی ما نفهمیدیم دیشب آقای مرادیان میهمان ما دانشجویان بودند یا ما میهمان ایشان.
به دلیل تدابیر امنیتی شدیدی که دوستان تدارک دیده بودند و تمامی نگهبانان دانشکده ها، خوابگاه و... را احضار کرده بودند نشد که خودمان با ایشان صحبت کنیم ولی شما از قول ما به ایشان بگویید:
«اینبار سخن رهبری را به کام خودتان مصادره کردید و به حرمت میهمان بودنتان ساکت ماندیم ولی بدانید دانشجو و دانشگاه مبدا تحولات جامعه بوده، هست و می ماند!

گفتید بدترین نوع بی سوادی بی سوادی سیاسی است؛ با این حرفتان کاملاً موافقم ولی اجازه دهید حرفتان را کامل کنم «درست است که بدترین نوع بی سوادی بی سوادی سیاسی است ولی بدترین کار در دانشگاه سیاست زدگی و سیاسی بازیست. کاری که شما در مراسم دیشبِ دانشگاهِ ما و با سوء استفاده از تریبون یک طرفه ای که در اختیار داشتید انجام دادید ولی بدانید هنوز هم «دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد»
به ایشان بگویید روز دانشجو را ربط دادید به دولت ها و به خصوص دولت کنونی.
یادم می آید چند وقت پیش بود که آقای روحانی گفتند: «من هم قبول دارم دانشجو باید منتقد، دیده بان و ناظر باشد و اگر هم دانشجو را نگذاشتند جایی انتقاد کند لا اقل نسبت به دولت باید انتقاد کند.»
آقای دکتر اگر دیشب اجازه صحبت میدادید، لا اقل به چند نفری از نمایندگان تشکل های دانشجویی ، حتما از میهمان مراسم میخواستندآن جا که گفتند: "دولت موفقیت های خیلی زیادی در اقتصاد داشته" یک مثال و نه بیشتر بزنند. از ایشان می خواستند دلیل دفن ۱٫۷۰۰ تن سیب زمینی را بگویند آن هم در شرایطی که روز به روز بر تعداد کارتن خواب های کشور افزوده میشود. گفتم بیت المال! گلایه داشتند از دولت های قبلی در مورد بیت المال، به ایشان بگویید که اگر نمی دانند بدانند همین چند وقت پیش بود که فاکتوری از یک وعده ی ناهار جناب رئیس جمهور و ۴۲ نفر از همراهانشان در کیش فاش شد که ۱۳٫۵ میلیون تومان هزینه کرده بودند.میشد حتما از نتیجه دیپلماسی دولت درباره حرمت پاسپورت ایرانی ، پیگیری حادثه منا،زورگویی و غلط اضافی کشورهایی که با دیپلماسی لبخند همه شیر شده اند یا همین برجامی که آب ما هم به آن گره خورده بود سوالاتی پرسید.

راستی دکتراگر زحمتی نیست تشکر ویژه ی ما را برسانید به گوش دوستانِ تشکل وحدت به اصطلاح اسلامی و انجمن به اصطلاح اسلامی پیرو خط امام که ما فقط در این دانشگاه محفل رقص و حرکات نامشروع را کم داشتیم که به لطف این دوستان از این محافل هم مستفیض شدیم. آن هم در شبی که دانشگاه برنامه عزاداری آخر صفر را در هیئت دانشجویی داشت! واقعا متاسفم برای این محیط دانشجویی که به جای پرداختن به همه آن ایده ال هایی که شما بهتر از من میدانید شد تریبون حزبی و محل دهن کجی به شعائر دینی و اندیشه های بلند دانشجویی.
شما خود میدانید برنامه از آنجایی منفجر شد که بعد از تریبون یک طرفه خوش خدمتی معیوب دوستان سخنران به احزاب و گروه های مارک دار، تئاتری به اجرا در آمد که نه تنها بی محتوا و وهن بود که با محتوای رکیک و سطحی اش توهین مستقیم به شعور دانشجویان و محیط فرهیخته دانشگاه بود.کاش شما و مسئولین فرهنگی وقتی اینقدر برای جیب دانشگاه نگرانید که حتی پذیرایی ساده یک برنامه به دانشجویانتان را دریغ میکنید برای هزینه های چنین برنامه مسخره ای در پیشگاه الهی و قضاوت جامعه دانشگاهی پاسخی داشته باشید.

من متاسفم که بعد از این برنامه رسانه ها و همه افکار بیدار به جای اینکه بر این کج روی ها بتازند بعضی از فضای آرام و گل و بلبل جلسه تیتر زده اند!
جناب دکتر به نظرم باید کمی به فکر عذرخواهی از آن دانشجویانی که وقت گذاشتند و آمدند تا از روح روز دانشجو چیزی ببیند و در عوض به همه شان توهین شد باشید!
نامه ی خود را با یک جمله از امام خمینی خاتمه می دهم؛ همان جمله که فرمودند: «وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانشسراها و دانشگاه ها آن است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد»
والسلام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سروش
Iran, Islamic Republic of
.... یه سری انحرافی کج فهم شده !!!
ایکاش بیدار می شد تا از دست نرود . حیف شده !!
دانشجوی هوادار تشکل وحدت
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوست عزیزی که این مطالب را نوشته متاسفانه یکطرفه به قاضی رفته و در نقش تمامیت خواهی فقط در جهت حمله به اندیشه اصلاح طلبی تا توانسته نقاط از نظر خودش منفی صحبت های دکتر مرادیان را لیست کرده و برخی حواشی تئاتر در حالی که اگر شما اصولگرای واقعی باشید لااقل نکات مثبت و ارزنده برنامه ها را هم می گفتید از اون کلیپ خیلی زیبا از اون همه حضور با شکوه و از بیانات ارزشمند شخص دکتر چمن که خودش یک روشنفکر مذهبی هست و بیشتر از همه ماها دغدغه دین و ارزش را دارد. کاش منصفانه می نوشتید دوست عزیز
احسان
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما همینه که هنوزم فکر می کنید نظر خودتون نظر همست !!
من هم به عنوان یه دانشجو توی اون جلسه بودم و از مباحث مطرح شده لذت بردم، تنها چیزی که فضا رو خراب میکرد شلوغ کاریای یه عده معدود مثل شماها بود
اتاق عمل
Iran, Islamic Republic of
آقایون دانشگاه رو باشگاه سیاسی کردن
یزدان صیادی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مرادیان عزیز بی شک یکی از بزرگترین مفاخر علمی سیاسی ومدیریتی این استان بوده و ما به وجود ایشان وافراد بسیاری نظیر وی در این استان به خود میبالیم. بهتر است در اظهار نظرهایمان در مورد دیگران با مطالعه صحبت کنیم نه با اغراض وهمسو نبودن با تفکراتمان .چه بسا در مورد فهم صحبت های دیگران به ژرفای اندیشه پناه نبرده ایم و با سطحی نگری قضاوتی کرده ایم وچیزی را گفته ایم ویا نوشته ایم که اصولی را که به ان معتقدیم دچار تزلزل کرده باشیم. همه انهایی که جناب دکتر مرادیان را میشناسند به حق میدانند که این عزیز بزرگوار (کم میگویند وگزیده میگویند چون در )
دانشجوی بیدار
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر کنیم که فضای دانشگاهها پویا و کوشا شده و چنین جلساتی در دانشگاهها برگزار می شود و نظریه دانشجو مورد پذیرش است و اساتید و هیئت ریئسه دانشگاه با حوصله تمام پیگیر و در گیر مشکلات می باشند باید از فضایی که هم اکنون در دانشگاهها حاکم است شاکر باشیم تازه بعضی جاهها کرسی آزاد اندیشی هم برپا شده و راحت مطالب و نظریات گفتگو می شود باید از بانیان جلسه و مسئولین علوم پزشکی تشکر کرد .
دانشجوی پزشکی
Iran, Islamic Republic of
نباید فکر کنیم که همگان یکسان فکر می کنند و نظریات متفاوت هست شما انتظار دارید همه چی باب میل شما باشد بلاخره دکتر مرادیان هم از پزشکان خوشنام و متخصص و بومی می باشند . جناب دکتر چمن هم که با بیانات خود اهداف این روز را به طور کامل تشریح نمودند ما که لذت بردیم نمی دانیم کجای کار ایراد داشت تا آخر جلسه هم نشستیم.
احمدی راد
Iran, Islamic Republic of
من با صحبت های دکتر مرادیان در اون جلسه خیلی کاری ندارم شاید برخی حرفاش سطحی بود و در حد روز دانشجو نبود اما اینکه به بهانه اون صحبت ها همه برنامه ها را زیر سوال ببرید هم قابل قبول نیست. مخصوصا اینکه همه می دونیم که در علوم پزشکی به همه تشکل ها تا حالا اجازه داده شده که حرفهاشون را بزنند و اصلا اینطور نبوده که جناحی عمل کنند. خداوکیلی قبول کنید که مدیریت علوم پزشکی در عمل نشون دادند که به آزادی بیان همه تشکل ها پایبند هستند. اما اینکه در برنامه یک تشکل کسی بخواد بیاد و حرف بزنه و جو را متشنج کنه باید جلوش گرفته بشه حالا هر کس که می خواد باشه.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا من جای دانشجویان اصولگرا و اصلاح طلب و بسیجی و غیره د علوم پزشکی بودم یه نامه خطاب به ریاست داشمند و متدین اون دانشگاه می زدم و از ایشون بخاطر تدابیر خوبشان در ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی تشکر می کردم. باید به دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی وجود چنین محیط علمی و آزادی را تبریک گفت من اون شب از دانشگاه آزاد اومده بودم و از نزدیک شاهد همه چیز بودم شما باید خدا را شکر کنید که در چنین دانشگاهی فعالیت دارید شاید از جو بقیه دانشگاهها خبر ندارید که اینجوری برآشفته شدید.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریاست روشنفکر علوم پزشکی استان که بی شک برتر از دکتر شریعتی در زمانه ماست.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جبهه پایداری = غارت گر بیت المال
فرود. د
United States
من که خودم از شاهدای مراسم بودم بعضی برنامه ها خوب بود مخصوصا بحث خود آقای دکتر چمن عالی بود اما بقیه قسمت های برنامه کلیپ که اونهم بد نبود مطالب دکتر مرادیان هم کمی پراکنده و بی ربط بود اما اونجوری که این دوستمون سیاه نمایی کرده نبود تئاتر هم که به دستور خود مسولین جلوش گرفته شد خوب نبود.شاید عصبانیت شما از اینکه اجازه صحبت ندادند که بخاطر رعایت حق و حقوق تشکل برگزار کننده بود و جای اعتراض نداشت.
Iran, Islamic Republic of
روز دانشجو روز مطالبات دانشجویی هست نه معارفه افراد.
حتی اکثریت سالن از ایشون خواستند که به صحبت هاشون پایان بدن.
Iran, Islamic Republic of
کاش این دوستانی که اینطور دکتر مرادیان را بزرگ میکنند یه کم از شخصیت و منش واقعی ایشان با خبر بودن تا که مفهوم واقعی آواز دهل از دور شنیدن خوش است را متوجه می شدند.
عشایر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مرادیان و مبارک بر این مرد سیاسی
صادق
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات که اسم خودتو گذاشتی دانشجو.
حامیان تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
http://hamiyantajgardoun.ir/
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ارزش پاسخ دادان نداره! اتفاقا برنامه خوبی بود. دست دکتر چمن و دکتر قیطاسی و دکتر توانا درد نکنه.....
موسوی
Iran, Islamic Republic of
کانال خبری حامیان دکتر سید مصطفی تقوی در تلگرام:
برای دنبال کردن اخبار انتخاباتی و اخبار اختصاصی این کانال، کلیک کنید و عضور شوید:
✅ https://telegram.me/HamianTaghavi

-
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن اولین کارت زرد تقدیم شما
شکیبایی فتح
Iran, Islamic Republic of
این مرادیان همون مرادیان ...... نیست که پرونده قطوری داره
بیاره
Iran, Islamic Republic of
مرادیان نمی تواند نماینده اصلاح طلبی باشد چون اهل ..... نیست
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
مرادیان جز نیروهای مساله دار است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
چمن مواظب این نیروهای ستاره دار باش دارن ازتون استفاده میکنن شما اهل دین و قانونی در حالی که این آقا هر جا به نفعش نیست قانون را قبول نمیکنه
بسیج
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن از نیروهای انقلابی است . اما دریغ که به افرادی مثل مرادی میدان میدهد
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان واقعا دکتر مرادیان عالی سخنرانی کرد داخل سالن ۷۰۰نفر بود فقط دو نفر اعتراض کردن بقیه موافق بودن احتمالا همین دو نفر با دوستان خارج از دانشگاشون این حرفای کذب را زدن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شخصیت علمی و مذهبی دکتر چمن که مایه فخر و مباهات همه دانشگاهیان استان است.
دانشجوی مستقل
Iran, Islamic Republic of
در علوم پزشکی استان تا حالا جو سیاسی و آزادی بیان خوبی برقرار بوده اما متاسفانه صحبت های افراطی مرادیان باعث به هم ریختگی برنامه شد. ما اصلا دلمان نمی خواست در حضور دکتر چمن که خودش یک اصلاح طلب مذهبی ریشه دار هست اونجوری اعتراض کنیم اما هم برای خودمان و هم برای دانشگاه و هم برای آقای دکتر چمن متاسفیم از این اتفاق.
دوستدار کبنا
Iran, Islamic Republic of
سطح نامه خیلی پایین است بنظرم خود دوستان کبنانیوز هم بهتر بود که این دوست دانشجو را راهنمایی می کردند که نامه را خطاب به یکی از افراد تشکل دانشجویی برگزار کننده می نوشت یا حداکثر به خود دکتر مرادیان نامه می نوشتند.
دانشجوی تشکیلاتی
Iran, Islamic Republic of
دوست نگارنده نامه چرا با بی انصافی در حق ریاست دانشگاه این نامه سرگشاده را نوشتی اگر شما مدافع برنامه های ارزشی هستید چرا به همین زودی و به همین راحتی فراموش کردید که ایشون برای همه تشکلها زمینه فعالیت را فراهم کردند دوست عزیز تا حالا جلوی کدوم برنامه بسیج گرفته شده چرا فراموش کردید که تحت مدیریت همین جناب ایشون در سایت دانشگاه مقبره شهدای گمنام را داریم چرا فراموش کردید اونهمه حمایت دکتر چمن از برنامه مذهبی تشکل ها و هیات ها را . آیا اگر از یک برنامه هم که نه یک صحبتی از یک نفر در یک برنامه خوشمون نیومد باید سریع همه چیز را نادیده بگیریم و بیاییم در سایت های عمومی نامه سرگشاده اینجوری بنویسیم. واقعا متاسفم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر چمن باید در این روز تاریخی در یکی از دانشگاههای بزرگ سخنرانی می کردند خیلی از اهداف این روز بزرگ را با بیانات دکتر چمن متوجه شدیم .
حمید
United States
مگه چی شده یه برنامه بوده که یه بخش های خیلی خوب داشته یه بخش های متوسط یه بخش های بد آیا هرکسی از یه برنامه ای خوشش نیومد باید بیا و قشقرق به پا کنه. هیچ برنامه ای مورد قبول صد درصد همه نیست شما اول یه نظرسنجی از بچه های حاضر می کردی بعد نظر اونها را به مسولین منتقل می کردی اگر دنبال اصول هستید نه دنبال غوغاسازی.
عباس بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مشکل برنامه این بود که جناب هجیر تشکری حضور داشتند و سخنرانی نکردن. عالی بود. نوع نگاه نویسنده مختص دوره ی نئاندرتال هاست! پذیرفتیم (البته پذیرفتن) همیشه تو سری خور باشیم. همین نشست ها و گفتمان ها یعنی زنده باد دانشجو، یعنی ایستاده ام چو شمع مترسان ز اتشم
عضو هیات علمی
United States
بیچاره بر و بچه های تشکلهای اصلاح طلب که اینهمه زحمت کشیدند اما صحبت های ناپخته مرادیان همه چیز را خراب کرد. حیف شد که پای آبروی ریاست دانشگاه هم به میان آمد.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن در این همایش و در سخنانش به این مطلب گریزی زد که من شاید با بعضی از قسمت ها و برنامه ریزی جشن موافق نباشم ولی این دلیل نمی شود که نظرات جمع و زحمات مسئولین برگزاری را نادیده و وتو نمایم . استان ما باید به همچین افراد بزرگی افتخار کند و قدر این روشنفکران را بدانند و باز هم این مطلب را که بارها در کامنت های مختلف گذاشته ام تکرار می کنم حیف از مدیر توانمندی مانند دکتر چمن که متاسفانه با لابی گری نمایندگان استان بعضی از معاونت ها و مدیران واحدها را که بسیار ضعیف می باشند به دانشگاه علوم پزشکی دیکته کرده و باعث کندی و ضعف در اجرای برنامه های دکتر چمن را فراهم نموده اند و انشالله با درایت و مدبری دکتر چمن و معاون پرتلاش ایشان دکتر یزدان پناه همانگونه که در این دو سال خدمات چشمگیر بسیاری در درمان استان صورت گرفته همچنان به پیشرفت اهداف مردم دارانه خود ادامه دهند .
Iran, Islamic Republic of
عزیزان کبنا بنظرم این نامه ارزش این را نداشت که در صدر اخبار سایتتون باشه. در آستانه رحلت پیامر و چند امام معصوم لااقل چهار تیتر اول خبریتون را اختصاص به این ایام بدهید.
United States
من و خیلی از دوستان دانشجوی اصلاح طلبمون اون شب جزو مخالفین صحبت های دکتر مرادیان بودیم و دستمون را به نشانه مخالفت با ادامه صحبت ایشون بالا بردیم اما قضیه همونجا تموم شد دیگه نباید بحث های داخلی خودمان را ببریم اینطوری رسانه ای کنیم دوستان اصولگرا شما که تریبون دارید و در برنامه های خودتون فرصت زیادی برای انتقاد دارید آیا بهتر نبود که دست به این شانتاژ رسانه ای نمی زدید.
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
به فرید مرادیان دوستانه نصیحت ملë کنم به همان کار پزشکی خود برسد چون به نفع وب نخواهد بود سوابقش افشا شود و به رضا چمن هم توصیه می کنم که وقت خود را صرف رسیدگی به وضعیت اسفناک بهداشت و درمان استان کند
حسین
Europe
ازبس شما و امثال شما دامن به دروغ و دروغ پردازی و حواشی میزنید واقعا دست آدم رو از پشت میبندید، آخه جوجه چطور دانشجویان در جلسه از مطالب مطرح شده و تحت گفتمان لذت بردند ولی جنابعالی اصول گرا لذت نبردی!!! آخه جوجه تو از کجا خبر داری از اختلاس میلیاردی دکتر محمود عزیزت خبر داری!!! از دیپلماسی تو دوره احمدی نژاد داری!!!! از کار شکنی های محمود جونت خبر داری!!! نمیدونستیم که خون شماها و امثال شماها از همه برترند
Iran, Islamic Republic of
برنامه ی به اون خوبی چقدر حرف و حدیث الکی .واقعانیازی به پاسخ دادن به متن نیست
Iran, Islamic Republic of
گرچه بی انصافانه نوشته شده اماحق یک دانشجوی مودب را درست بجا آورد. امادرکل برنامه خوبی بود اینهمه انتقادبرای چیست
میثمی
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد از اونایی کامنت گزارن که خیلی مودبانه بوده هم مخالف هم موافق حالا کبنا خوبا را آورده یا واقعا کامنت بد و تند نبوده نمی دونم اما بنظر من نویسنده نامه از اول بهتر بود این نامه را شخصی می نوشت و نه سرگشاده و رونوشت می داد به همه افراد و نهادهای مسول.
در بین دانشگاهها تا حالا که بهتر از همه پزشکی استان این برنامه های سیاسی را اداره کرده نباید بخاطر یه ایرادها و اشکالاتی اعتراض خیلی تند داشته باشیم.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام:
هنگامی که آقای دکتر مرادیان جهت ادامه سخنرانی رأی گیری کردن حدودا ۱۰ درصد از حضار مایل به ادامه سخنرانی وی بودند!
بعد با اسرار مجریان و عده ای معلوم الحال که از بیرون دانشگاه آمده بودند دوباره بر خلاف اصول دموکراتیک(که خودش شعارشو میداد) صحبتشو ادامه داد!
آزادی
Iran, Islamic Republic of
آقایون پشت تریبون شعار آزادی می دادن و وقتی دانشجویان قصد صحبت و پرسش داشتند می گفتن ساکت!
به اسم آزادی ریشه آزادی رو زدن!
برنامه کجاش خوب بود! کجا تا آخر تموم شد؟ مگه برنامه به هم نخورد؟ وقتی حضور نداشتید نظرم ندید لطفا!!!
المپیاد
Iran, Islamic Republic of
این مسئولین ما رو از شهرهای مختلف استان دعوت کرده بودن که بیارن و از مون تقدیر کنن! علاوه بر سخنرانی بی ربط حزبی برنامه نصفه و نیمه به هم خورد و مارو به سخره گرفتن!
بعد هم که ما رفتیم اعتراض کردیم، گفتن خطا شد!!
به خدا ما تعجب کردیم تئاتر زشت و رکیکی که روی سن رفت!
البته خداروشکر که با اعتراض دانشجویان ادامه نیافت!
مراسم هرکی و هرکی بود!
دکتر چمن اگه بیفته با جریان مرادیان خودشو خراب میکنه! حیف دکتر چمن که بذاریش کنار اینا!
احسان
Iran, Islamic Republic of
برنامه صدای همه رو درآوورد!
سندش رأی گیری بود که دکتر مرادیان برای ادامه سخنرانیش انجام داد!
کمتر از ۱۰ درصد بهش رأی دادن. البته میخواست پوز دموکراسی رو بده و چن دقیقه ای صحبت نکرد ولی بالاخره حرفشو نقض کرد و صحبتشو ادامه داد!
ضایع بود کارشون!
Iran, Islamic Republic of
این آقای دکتر مرادیان،زمانی که دز دولت اصطلاحات مدیرعامل هلال احمر بود،....همه شنیدن و باعث برکناریش شد،اما حالا دوباره شیر شده و سر درآورده،از رهبر معظم انقلاب هم مایه میذاره،واقعاً جای تأسف داره.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.دکتر مرادیان واقعاً گزیده گو و باسواد است.ریشه ی مذهبی ایشان از خیلی از امسال شما بزرگوار قدمت بیشتری دارد.شجاعت و عدم سوء استفاده از بیتل المال ،سعه ی صدر از ویژگیهای بارز ایشان است.برای کبنانیوز متأسفم به شما فرصت تندرویی داد.انصاف داشته باشید نقد کنید.نه انتقاد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی بیاره سلام.نفرمودید برای چی دکتر مرادیان نماینده ی اصلاحات نیست؟ انصاف و آگاهی از واقعیات حق و وظیفه ی ماست.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
واقعا" متاسفم از جبر روزگار که عده ای را به چه خواریهایی می کشاند : سایت کبنا و آقای ک ..... که زمانی داعیه مستقل بودن سر می دادید و حالا برای درج خبرها که هیچ شاید برای درج کامنت ها هم حق چایی بخواهید ؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1