تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۴۵۵۷۹

در مراسم معارفه رئیس بانک ملی استان چه گذشت؟

۲
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب منطقه دو کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم احدالله امیری رئیس جدید شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات و زحمات محمدرشید جبا مدیر سابق این بانک اظهار کرد: از خدمات خوب مدیریت سابق که در جهت پیشبرد اهداف و منویات دولت یازدهم گام برداشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.
امیری با تاکید بر اینکه خدمت در بانک ملی باعث افتخار و موجب قبول مسئولیت است، گفت: خدمت در بانک ملی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ملموس‌تر و وظیفه سنگین‌تر خواهد بود.
این مسئول با تاکید بر اینکه خدمت در بانک ملی وظیفه است و می‌توان از آن به عنوان بازوان اقتصادی کشور و مامن و پناهگاه اقتصادی مردم یاد کرد، گفت: پیشرفت و ارتقاء در هر زمینه مستلزم همکاری و تعامل تمامی مجموعه کارکنان و دست‌اندرکاران است.
رئیس جدید امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از تمامی کارکنان انتظار می‌رود در راستای منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌های دولت و اهداف و سیاست‌های مدیرعامل بانک ملی نهایت تلاش و تعامل را با بنده داشته باشند.
نسبت منابع به مصارف بانک ملی کهگیلویه وبویراحمد افزایش یافت
سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو بانک ملی کشور از افزایش ۱۴۰ درصدی نسبت منابع به مصارف در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: مدیران شعب بانک ملی در جذب منابع و برای رفع مشکلات سرمایه گذاری تلاش کنند.
حسین بارانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید بانک ملی کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کشاورزی، گردشگری و حوزه نیروی انسانی دارد که امیدواریم شاهد توسعه بیش از پیش استان باشیم.
سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو بانک ملی با بیان اینکه امسال نسبت منابع به مصارف در کهگیلویه وبویراحمد ۱۴۰ درصد افزایش داشته است.، تاکید کرد: مدیران شعب بانک ملی در جذب منابع تلاش کنند.
بارانی خواستار جذب منابع قرض الحسنه توسط مدیران در استان شد و بیان کرد: سعی کنیم سهم بازار در سپرده‌ها را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه سیاست بانک ملی خدمت‌رسانی به آحاد مردم، حرکت در راستای سیاست‌های دولت و حمایت از بخش تولید است،عنوان کرد: حمایت از بخش تولید با تجمیع منابع امکان‌پذیر است.
بارانی با بیان اینکه هدف بانک ملی کمک به اقشار مختلف مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه است، تصریح کرد: به منظور افزایش سپرده و جذب حداکثری منابع صدور ضمانت‌نامه‌ها برای مشتریان به طور قطع  بانک‌ها را حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شاید وام های قرض الحسنه دومیلیونی تسهیلات زیادی نباشد، اظهار داشت: ولی مدیران برای همین وام‌های کوچک تا وام‌های کلان تلاش کنند تا آرامش در یک خانواده و یک واحد تولیدی ایجاد شود.
همکاری‌ بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات طرح‌های اقتصادی مطلوب نیست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملی برای اجرای طرح‌های توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد توجه ویژه‌ای داشته باشد.
حسن نوروزی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بانک ملی استان، اظهار داشت: سیستم بانکی در توسعه کشور، منطقه و استان نقش غیرقابل انکاری دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:از قرن ۱۴ میلادی قانون منع بهره در سیستم بانکی ملغی شد.
وی افزود: اساس سیستم بانکی برمبنای کسب سود و درآمد است و از قرن ۱۴ میلادی نقش سیستم بانکی در توسعه ایجاد شد.
نوروزی عنوان کرد: غیرممکن است بدون تجهیز منابع به دنبال رشد و توسعه باشیم و در کشور ما حجم عظیمی از سرمایه گذاری صورت گرفته ناشی از منابع بانکی است.
وی با بیان اینکه منابع سیستم بانکی در ابتدای دولت ۱۱ آنطور که باید نبود، ابراز کرد: یکی از راهکارهای این دولت تسویه بدهی دولت به بانک‌ها است.
نوروزی تصریح کرد: بدهی بخش خصوصی به بانک‌های عامل را دومین مورد در تامین منابع بانک برشمرد.
وی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد بانک‌ها را از دیگر راهکارهای برای تامین منابع بانک عنوان کرد و افزود: سیستم بانکی می‌تواند به شرایط مطلوب بازگردد.
نوروزی بیان کرد: سیاست دولت با توجه به بدهی منابع سیستم بانکی پرداخت تسهیلات به طرح‌هایی است که فقط نیازمند سرمایه در گردش هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: نسبت مصارف به منابع بانکی در کهگیلویه وبویراحمد در سال ۹۲ قریب ۱۳۰ درصد بود در حالی که این نسبت در کشور ۷۸ درصد بود.
وی ابراز کرد: در کشور مصارف کمتر از منابع است اما در استان ما ۳۰ درصد مصارف از منابع بیشتر است.
نوروزی با بیان اینکه صنعت در کهگیلویه وبویراحمد قوی نیست، گفت: انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای در این زمینه از سوی مدیران بانک ملی در کشور نسبت به استان داشته باشند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد دومین استان نفت خیز کشور، سومین استان پرآب کشور و قابلیت‌های فراوانی در زمینه گردشگری دارد، بیان کرد: خیلی از واحدها و بخش‌ها واقعا مشکل دارند و نیاز به مساعدت بانک و نگاه توازن منطقه‌ای است.
نوروزی تصریح کرد: بانک ملی جز بانک‌های عاملی است که ۱۰۰ منابع قرض الحسنه را پرداخت کرده است.
وصول مطالبات کهگیلویه و بویراحمد زیر ۳۵ درصد است
رئیس سابق امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وصول مطالبات استان زیر ۳۵ درصد است.
محمدرشید جبا در مراسم معارفه خود که با حضور مدیر شعب منطقه ۲ بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: بانک ملی جهت خدمت به مردم بوده و جزء بدنه دولت است.
رئیس سابق امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بی‌بدلیل بانک ملی در سطوح مختلف اذعان کرد: اگر قرار باشد در کشور یک بانک خدمت کند همواره بانک ملی است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استانی ویژه با مردمانی خونگرم و پر تلاش است به حضور مقام معظم رهبری در این استان در سال ۷۳ اشاره کرد و گفت: معظم‌له در سفر به استان تاکید داشتند که به مردم محروم این استان توجه شود چرا که کهگیلویه و بویراحمد مناطق محروم فراوانی دارد.
رئیس سابق امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: سعی بر این بود که به شهرستان‌ها بیشتر توجه شود و در وصول مطالبات و جذب منابع تمام تلاشمان را کردیم.
وی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در زمانی نیمه فعال بودند که وظیفه بانک ملی در این بین بسیار سنگین‌تر شد، گفت: تمام تلاشمان را در طول دو سال خدمت در جهت خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفتیم.
جبا در ادامه با بیان اینکه سطح سواد علمی کارکنان بانک ملی بسیار بالا است، اظهار داشت: انتظار می‌رود از ظرفیت‌های نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف استفاده شود.
رئیس سابق امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در پرداخت تسهیلات به مردم کمک‌های شایانی داشتیم، گفت: بانک ملی در پرداخت تسهیلات به اقشار مستضعف و خانواده شهدا رقیبی نداشت و همواره در جلسات از بانک ملی تقدیر و تشکر می‌شد.
جبا اذعان کرد: با توجه به اینکه منابع بانک ملی محدود است و بسیاری از منابع این بانک در کهگیلویه و بویراحمد معوق است، وصول مطالبات در استان زیر ۳۵ درصد است و مطالبات معوق متاثر از تسهیلات درشت است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تعدد بسیار بالای بانک‌های خصوصی و موسسات اذعان کرد: در خیابان سه جوب یاسوج بانک‌ها و موسسات خصوصی زیادی وجود دارد و منابع بانکی آن‌ها بیشتر بوده ولی با این وجود از بانک ملی انتظار بیشتری می‌رود.
رئیس سابق امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر منابع برخی نهادهای خدمات‌رسان از جمله شرکت گاز، نفت و برق به بانک ملی بیاید قطعا به چرخه تولید استان برمی‌گردد و در قالب تسهیلات به دست مردم استان می‌رسد.
در پایان این مراسم روسای شعب بانک‌ ملی در شهرستان‌های هشت‌گانه از خدمات رئیس سابق بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تاکسی
Iran, Islamic Republic of
شادگونی ها جمعا ۱۰ درصد به دکتر تاج رای نمیدن .تاج زیرک تر از شماست دو تا از اسدپورها تو همایش تاج بودن و تو باشت هم کنار افشین پور نشسته بودند!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟ وقتی پیرمردشون بخاد کلک بزنه وای....
منسف
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن عرض تبریک اتمام دوران خدمت با عزت جناب آقای حاج جبا آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای ایشان را داریم.
موفق باشید و تندرست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1