تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۱۴۵۰۶۸

جوابیه به مصاحبه فرماندار سابق

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مهدی شفیعی
باسلام و احترام
آقای علیزاده به حرمت فرزند سادات بودن مصون از توهینی ولی اگر دوست داری عقده های درونیت را بروز دهی حرفی نیست ولی نه به این صورت که آبروی یک مسلمان را با توهمات ناشی از شکست از بی لیاقتی و کم سوادی خود در زمان تصدی فرمانداری جبران کنی و آرامش جامعه را برهم زنی زهی خیال باطل....
اما آقای فرماندار سابق خود بهتراز هرکسی میدانی که تنها جایی که حاج سید قدرت حسینی صراحتا از عملکرد خود ابراز پشیمانی نمود و بخاطر آن ابراز تاسف کرد انتصاب نابه جای شما بود که نه بخاطر لیاقت شما بلکه بخاطر رایزنی نزدیکان سید قدرت بود.
و اما جواب توهمات چندگانه شما:
اولا اگر آقای تاج گردون فقط بخاطر اشتغال در سازمان برنامه و بودجه وتصویب برنامه هامحکوم به نالایقی است پس کلیه سردمداران دولتی و حکومتی نیز به نوبه خود محکومند اما حضور دایم ایشان در سازمان برنامه طی ادوار دولت های
جمهوری اسلامی ایران و ریس کمیسیون بودجه مجلس کنونی شدن نمودی از عملکرد قابل قبول ایشان است و این افترا و دروغی کینه توزانه ناشی از حسادت شما به جایگاه ایشان میباشد.
دوما تفکر لیبرالی را در ازدهام تولید میلیاردرهای یک شبه در دولت اصول گرای نهم و دهم را همه دیدند و احساس کردند کما اینکه حضرتعالی خود نیز از همان سیل خروشانی و مستندات دارایی های شما ازجمله ویلای رامسر موجود است.
سوما آقای تاج گردون در هیچ جایی نگفتند که طرحی را تصویب یا بوجود آورده اند و درصدد مصادره تلاش دیگر نمایندگان سابق نبوده اند بلکه همیشه با احترام نسبت به تلاش و تاثیر دیگر دوستان سابق خود در این پست ابراز نمودند که با تلاش مضاعف موفق به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه هایی شدند که مصوب سالهاپیش بوده است و اما نمیدانم شما بعنوان نمایند عالی دولت در کجای تصویب و اجرای پروژه ها قرار داشتید که آنها را بنام خود مصادره میکنید.
چهارم اینکه وقتی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بیانیه ای قاطع و در راستای سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات غزه ؛ منا ؛ سوریه و ... صادر میکنند و همگی با لبیک یا امام خامنه ای آن را امضا میکنند دیگر نیازی نیست وقت کم اما گرانبهای نهاد قانون گزاری و رسیدگی به امور ملت مسلمان را برای شعار دادن صرف نمایند که بفرموده مقام معظم رهبری «هرگونه کوتاهی در انجام وظایف و رفع مشکلات مسلمین گناهی نابخشودنی است» پس دیگر سخن کوتاه...؛
آقای علیزاده با خواندن جواب سوال چهارم دیگر شکی ندارم که از فرط حسادت مشائر عقلی و خردی خود را از دست داده اید که نهاد نظارتی منتصب رهبری که از نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه هستند را سطحی نگر خوانده ای کما اینکه همه میدانیم نقش این نهاد و ریزبینی و حساسیت بدون غرض آن چه نقش مهمی در حفظ خون شهدا و آرمان های انقلاب داشته و دارد.
اما در پایان آقای علیزاده چرا در آن زمانی که مهندس پولادی را عزل نمودند و همه نوع دروغی به ایشان منتصب کردند دفاع نکردید و با همراهی با موج مخالفان برای حفظ صندلی ریاست بر کوس بی آبرویی ایشان کوبیدید؟ امروز همه ما میدانیم که هواداری از این فرزند لایق و غیور عشایر نه بخاطر اصول گرایی است بلکه برای رفع هوائج و جبران شکست های خود و همفکران منفعت طلبتان است و نیازی نیست شما ایشان را معرفی نمایید چراکه همه مردم فهیم و شریف گچساران از سوابق موفق و موثر ایشان اطلاع کافی دارند.
*دکترای علوم سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1