تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۱۴۴۲۸۷

خواجوی: جوانان کهگیلویه برای نماینده اصلاح‌طلب همت کنند

۱۴
۰
کبنا ؛نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای نجات کشور به حضور اصلاح‌طلبان در مجلس نیاز داریم، گفت: اصلا‌ح‌طلبان کهگیلویه بزرگ به دنبال وفاق باشند.
علی خواجوی امشب در همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ با بیان این‌که پیام‌های سرنوشت‌سازی در حرکت امام حسین(ع) و قیام عاشورا بود، اظهار کرد: امروز برخی متولیان، مسئولان، مبلغان دینی و مذهبی و حاکمیتی از انجام رسالتشان عدول نمودند و در مراسم و منابر به مسائل خرافی و احساسی بیشتر از مباحثی که باعث عقلانیت می‌شود می‌پردازند.
eslahtalaban-kohgiloeh (100)
نائب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مدیریت هر کشوری بر اساس آگاهی، نوع تفکر، اندیشه و نگرش، خواست و توقع مردم شکل می‌گیرد، افزود: هر چقدر مردم آگاه‌تر و صاحب اندیشه باشند و در قالب احزاب، رسانه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد انسجام پیدا کنند از خفقانی که امروز در خیلی از نقاط دنیا مواجه هستند، چیزی نخواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت کشورهای غیر دموکراتیک تصریح کرد: در این نوع کشورها حاکمان چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و حتی رسانه‌ها را بر نمی‌تابند و رسانه‌ها و احزاب را به عنوان ابزاری برای تبلیغ سیاسی و دولتی و رسمی خود می‌خواهند.
خواجوی نهادینه شدن احزاب و تشکل‌ها را لازمه توسعه کشور دانست و با بیان این‌که تبعیت از تاریخ صد ساله توسعه سیاسی سر لوحه کار اصلاحات بوده است، افزود: ما که اصلاحات را باور داریم و به حاکمان هم اعلام می‌کنیم حاکمان اصلاحات اندیشه براندازی ندارند و قائل به دموکراسی آزادی اندیشه و آزادی رسانه است.
عضو انجمن اسلامی معلمان کشور افزود: جریان اصلاحات اداره جامعه را بر اساس عقلانیت و خردجمعی و تقدس‌زدایی از قدرت و خود را مقید به انتخاباتی آزاد با حضور همه سلایق که نمایندگی کل کشور را داشته باشد می‌داند.
وی با اشاره به راه‌اندازی حزب ندای ایرانیان در کهگیلویه، جوانان اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ را مورد خطاب قرار داد و گفت: اکنون که تشکلی با نیت خیرخواهانه شکل گرفته است، عزم خود را جزم کنید که وفاق حاصل شود تا آرای این حوزه به صندوق شخص شایسته اصلاح‌طلب ریخته شود تا به همت شما نماینده اصلاح‌طلبی داشته باشیم.
خواجوی در ادامه تأثیرگذاری یک رأی در انتخاب وزرا را مورد اشاره قرار داد و افزود: فارغ از مسایل شخصی، قومیتی و طیفی یک رأی اصلاحات را در مجلس رقم بزنید.
وی با تأکید بر اینکه در انتخاب نماینده به منطقه خاصی نباید فکر کرد بلکه به مصلحت دولتی که با گفتمان اصلاحات سرکار آمده است باید مسایل را تا حصول شرایط مطلوب پیش برد، گفت: از جوانان و مردم فهیم می‌خواهم رویکرد حزبی به قضیه داشته باشند و اصلاحات را یاری کنند.
نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز برای نجات کشور به حضور اصلاح‌طلبان در مجلس نیاز داریم، یعنی همان طوری‌که خرداد را خلق کردیم گرمای خرداد را با گرمای اسفند پیوند دهیم و خرداد دیگری با پیروزی ۹۴ خلق کنیم.
----------------------------------------
خبر: سعادتی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای خواجوی نتیجه مهم است دنبال نتیجه وفاق باشید توصیه و صحبت تنها فایده ندارد ایلات بویراحمد، بهمئی، طیبی از شما انتظار دارند وارد شوید
Iran, Islamic Republic of
درود مرد همیشه خوب.. علی خواجوی....
سفید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر سیف السادات
سادات
Iran, Islamic Republic of
درودبربزرگواری
ککای شیرم
رطب خورده
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی کهگیلویه ای یعنی چه
اگه منظورتان قدرت طلبی است که با عمل جور می آید چون برای رسیدن به آن دوستانتان خیلی زیگزاگ می رن.
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این اقای خواجوی ۱۰رای دارد که می خواهد برای این مردم فهیم تصمیم بگیرد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز کجا بودی که الان دم از اصلاحات میزنی به قرآن آدم یه چیزایی میشنفه و میبینه که میخواد سرشو بکوبه به دیوار
یه عده نون به نرخ روز خورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
تقدس زدایی که خواجوی گفته یعنی چه
میر علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر میر علی خواجوی, بزرگمرد اصلاحات استان ک.ب درود بر شرف و ادب و متانت و بزرگی و منش و وقار و پایمردی و ایستادگی و همت و تدبیر و اندیشه و فکر خواجوی و خواجوی ها. خدا پشت و پناهت مرد بزرگ
بور احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چه عجب از خواب بیدار شدی می گفتند که مهره سوخته هستی
جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بزرگ مرد اصلاحات استان جناب آقای خواجوی
همشهري
Iran, Islamic Republic of
اگه شخصی به اسم بزرگواری را انتخاب کردم و رآی میدهم بهش/ فقط۱دلیل بیشتر نداره چون به نرخ روز خور نیست رک صاف و پوسکنده حرف دلمونه به گوش پایتخت نیشن ها میروسه/و میبینم گروهای رقیب انتخاباتیش چگونه بهش تهمت میزنم و انگا نه انگار چیزی شنیده فقط داره رو به جلو برای مردم کهگیلویه زحمت میکشه
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
انشاالله این تنها کسی که پاش به مجلس باز میشه خود بزرگواریه
چون کسی لایق تر از خودش نمیبینم
وعده ما اسفندماه بزرگ مرد بزرگواری////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
شهروند قدیمی
Iran, Islamic Republic of
صادق تر و دلسوز تر بزرگ مردتر از خواجوی به والله نداریم
اصلاحات 94
Iran, Islamic Republic of
مجلس جای منطقیان و لاهوتی نیست آقای لاهوتی ک تو دانشگاه گچساران برا دهدشتیا هیچ کاری نکرد پس چطور تو مجلس میخواد کاری کنه ... سابقه درخشانی ندارن.... کهگیلویه چپ خوب میخواد ن اینا ک فقط زیراب میزنن
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1