تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۱۴۴۱۵۱

روسیاهی زغال؟!

۸۷
۰
کبنا ؛زریر حجتی- مدیرمسئول عصرانتظار

پس از اقدام انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج و جلوگیری از عرض اندام «کوتوله»های سیاسی چون آذر منصوری، این بار در ادامه دوره گردی به اصفهان، اسلام ستیزی خود را با مضمونی از کهنگی اسلام ۱۴۰۰ سال پیش رونمایی کرده است.Hoj4ati

این کوتوله سیاسی مأموریت داشت در دیار شیعه خیز کهگیلویه و بویراحمد که ید طولائی در مبارزه با دین ستیزان دارد با «خیمه شب بازی» های برخی «نفوذی»ها و «جغله» های عرصه سیاست و همچنین اخراجی های «آویزان» به احزاب منحله به نام «جعلی» آزادی بیان، در پوشش کارفرهنگی «قرائت جدید»ی از اسلام را تحت شگردهای سیاسی درون استانی! رونمایی نماید تا نوچه های «سکولار» و «نئولیبرالی»که به مصداق ضرب المثل عامیانه: «کلگ شان را آب برده و دنبال سبد کهنه اش می گردند» محض «سفاهت» اسپند دود کنند؟!.

با بصیرت سیاسی دانشجویان و به همت مسئولان دلسوز و متعهد به نظام اسلامی این «نیمچه» غائله به شکست منتهی شد، هر چند «آذر» خانم و«دنبالچه»هاش در احزاب منحله و عرصه نویسندگی، مهره هایی بیش نیستند اما فتنه‌های «نو» در راه است و باید قلم های شکسته و مسموم را شناخت تا نقاب از چهره سکولارشان کنار زده شود. تو حکمت خدا را چه دیده ای! که با آیه «و عسی ان تکرهوا شیاً ...» نویدها داده که دشمنان کیش و آیین این ملت یا آذرمنصوری مشارکتی با قرائت های جدید است یا «داریوش ارجمندها»! که در عالم «خماری می یار» و در فضای تیره سیاست «دود و آتش» دهان با لجن پراکنی تطهیر می کنند و با وجود جفت چشمک زدن حضور در حادثه دانشگاه به نام «جعلی» حضور در شورای دانشگاه در معیت فرماندار! با نسبت های نامعلوم و معلوم در فتنه گری، آدرس غلط داده و نعل وارونه می زند.

بسیج دانشجویی و آنچه که لباس شخصی‌ها! نامیده اند را حرمت شکن دانش و دانشگاه می نامند. کسی نیست بپرسد که کار فرماندار بویراحمد به کجا کشیده شده که چنین قماشی همراز و در معیت فرماندار، چه سمتی در دانشگاه دارند؟

تیتر «صبح بخیرفرماندار؟!» که از جلوه های زیبای روزنامه عصر انتظار در سپهر ژورنالیستی و سیاست است، مکمل کار دانشجویانی شد که «کاری کردند کارستان» و شوک حاصل از آن در خروجی خبرگزاری های معتبر موجب شد که بغض نوچه نویسنده های فتنه بترکد. احزاب نزدیک به اردوگاه سوخته مشارکت به منظور ایجاد عملیات روانی که پیش زمینه جنگ نرم محسوب می شود به توجیه کار «شاق!» مشترک مسئولان دانشگاه آزاد و فرماندار پرداختند.

«انگاره سازی» یعنی ارائه تصویر ناقص و غیرواقعی از پدیده ها که از جمله شگردهای دشمنان درمسائل مختلف با شگرد عملیات روانی است. تیم رسانه ای فرماندار با سیل انتشار بیانه های احزاب وابسته، گزارشات خبری، تحلیل های احساسی و کینه توزانه در فضای مجازی، خواسته یا خواسته در راستای انگاره سازی کلید زدند که دستمایه اپوزیسیون خارجی در سطح وسیعی قرار گرفت.

اظهارات متفاوت وچندگانه از موضوعات «مجوزشورای تأمین»، «کرسی‌های آزاد اندیشی»، «حرمت زن در فرهنگ قوم لر»، «آزادی بیان » و «حرمت دانشجو و دانشگاه شکست» از مهمترین انگاره سازی های نوفتنه‌گران در حادثه دانشگاه آزاد یاسوج بود که روزنامه های کشوری وابسته به اردوگاه اصلاح طلبان با تکرار اتهامات بی پایه «لباس شخصی‌ها، چاقوکش، خودسر، چماقی، افراطی» و تشبیه با حادثه قرچک و انداختن عمامه موسوی لاری به شکل وارونه های خبری و اتهام به بسیج دانشجویی پرداختند.

پخش مصاحبه رئیس دانشگاه مبنی بر بی‌اطلاعی از محکومیت «آذر منصوری»، فراگیرشدن اخباری از واکنش های استاندار و مصاحبه معاون سیاسی امنیتی در کذب بودن مجوز شورای تأمین استان موجب باز شدن مشت توجیه کنندگان و در نتیجه عقب نشینی سایت های وابسته با هجمه نرم رسانه ای به معاون سیاسی امنیتی شد.

بهم ریختن پازل مشارکتی ها که به شکل های مرئی و نامرئی با بی توجهی محض به «مصوبات شورای عالی امنیت ملی» چیده شده بود موجب شد که برای اعاده حیثیت به فرماندار، قلم های شکسته با ژست نویسندگی ورود کنند و وی را اعجوبه، ناجی و مدینه فاضله معرفی کردند تا مصداق آیه شریفه «صمٌ بکمٌ عمیٌ فهم لایرجعون»، کوران و کران و ... نشوند.

البته شاید در آینده با اعلام پشت پرده این توطئه، ساده لوحان متوجه ابعاد کامل آن شوند که آن موقع نزدیک است و رو سیاهی به زغال خواهد ماند.

انتخابات و فرماندار بویراحمد

فرماندار بویراحمد- شما بخوانید دبیر حزب کارگزاران- که هویتش را از بویراحمد به عاریه گرفته، انتظار است کرسی برآمده از اعتماد مردم را با نگاه جامع الاطراف حفظ نماید ولی عملکرد چندماهه اش با صبغه اقدامات یکجانبه و تأمین کننده منافع حزبی مورد اعتراض جدی مردم قرار گرفته است.

بسیاری معتقدند مشی حزبی وی هویدای این واقعیت است که در انتخابات پیش رو نیز قادر به حفظ روحیه بی طرفی نخواهد بود ضمن آنکه بالاخره «بده بستان» است، خجالت زده های آذر منصوری با اولویت های معجون قومی- سیاسی فرمانداری را به مدد عالیجنابانی بر تخت نشانده تا متقابلاً در پروسه هدایت شده انتخابات از خجالت آنها به درآید.

یکی از مقدمات آن برای فضاسازی و ساختارشکنی چنین تجمعاتی بوده و خدا ختم بخیر کند. فرماندار نظام اسلامی وظیفه دارد با نصب العین قرار دادن قانون به عنوان نماینده عالی سیاسی و امنیتی دولت، بسترساز مناسب امنیت و آرامش برای همه افراد باشد.

جانبداری با رویکرد تعلقات حزبی و قومی در آستانه انتخابات براساس حساسیت های موضوع می تواند فاجعه آفرین باشد، چرا که پیشگیری با شائبه جانبداری از یک گروه خاص، نقض قاعده مجری و امین بی طرف است ولو براساس آنچه که تیم هدایت شده رسانه ای اش مدعی هستند، بسیجی باشد.

البته بسیجی واقعی با همه مدال های تعریف شده اگر از وادی معامله با خدا و حراست و حفاظت از حقوق مردم در صحنه های مختلف خارج شود، موجب نارضایتی و خسران در دنیا و آخرت خواهد بود. بنابراین ضمن احترام به همه کسانیکه در مسیر تحکیم ارزش های دینی و در قامت رسای قاموس بسیج گامی نهاده اند هر کس در هر جایگاهی با عنوانی از بسیجی است باید عامل به ارزش های قبای بسیجی باشد.

حلقه های آویزان

به چارقد بانوی متواری

چند نفر به ظاهر نویسنده با عقبه های معلوم سیاسی و داده های کذب عناصر معلوم الحال«کامنت نویس و نقاهتی» در رسانه های رقیب مبادرت به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نموده که احد از آنان با واسطه ای تعبیر دیگری داشت و دو «الف» نویسنده جوان نیز با سفسطه و مغالطه کاری و خوش خدمتی به مسئولی، در راستای تخریب روزنامه عصرانتظار اتهاماتی که نمی توانند در دادگاه ثابت کنند منتشر کرده که بخاطر بی پایه و بی مایه بودن، پاسخی نمی دهم.

«قلم های شکسته خمار مستی یار»

و اما روی سخنم با همان «قلم شکسته همه کاره ی هیچ کاره» و رانده شده از نظام اداری است که به لحاظ ایدئولوژی و مبانی فکری و اعتقادی با هم فاصله ها داریم و در خماری نطق ناتمام محکوم فتنه ۸۸، ژست قلم گرفته است که «کژتابی» فکری اش را قبلا با «جامعه مهدوی» نمایان ساخته و اینک با انگاره و انگاره سازی هایش در نوشته اخیر و عطش توصیف، نه صاحب این قلم، نه بسیج و دانشگاه، بلکه همه باورها و ارزش ها را نشانه رفته است و برای مداهنه و مجیزگویی بر دکانی نشسته و تفاوت های فرماندار اعجوبه اش! را در پس کوچه های تاریک تخیلات خویش به مقایسه نشسته است و بی حیایی نماد فکری اش در تز مسخ اسلام و تغییر سبک زندگی بر سر میادین به ظهور رسانده است.

شاید «سرگردانی» و «آویزان» شدنش در نظام اداری نیز معطوف به همین ایدئولوژی و اندیشه‌اش باشد که در مرحله اول دعوت می‌کنم کژتابی فکری اش را وانهد تا موجب خسران در دنیا و محرومیت از «زر ایمان» و عاقبت بخیری نشود.

همانی را می گویم که در اوج « مستی می و خماری اتصال» به همه نداشته های حزب منحله مشارکت خود را «آویزان به چارقد آذر» کرده است تا به اذعان خویش در معیت فرماندار «تئوریسین و صاحب مدینه فاضله» اش، «سرمه کش» مدعو دانشگاه آزاد، یعنی همان بانوی «سکولار» متواری شده از شهر و دیارمان باشد که اساساً مبری از « بقچه دلار و یورو»های شبکه نفوذی به قلم های مسموم و برانداز در تهران بود.

صرفاً برای افتتاح در دانشگاه آزادی آمده بود که رئیس آن از محکومیتش بی اطلاع! ، فرماندارش مدعی مجوز از شورا، سخنرانی «اسلام ستیزش» ملغی و تلاش های فرماندار در معیت داریوش ارجمندها! در شورای دانشگاه« نارسا» و رقص ناقص عروسک‌های مشتاق « نطق ناتمام آذر» با «طبل عزای مشارکتی ها» نوازش روحی داده شد تا شاید به «توهم» ناشی از «سرک» کشیدن خواص مردود و «تحصیل فراغت» در فرصتی دگر به دعوت انجمنی، خبر خبرساز «مسخ اسلام ۱۴۰۰ سال پیش» را از زبان عنصری که از سر ناچاری به اصفهان سفر کرد، استماع نموده و «جبهه وار» به رقص و پایکوبی بپردازند! زهی خیال باطل.

جناب داریوش ارجمند!

اگر روزی چشمان خفته ات از خماری می آن یار رفته، رست، آن وقت «زر»های واقعی مرا به تماشا بنشین و از حسرت آن بمیر! «زر» من نه «آگهی» که برآمده از قانون است بلکه «زر» من روزنامه عصرانتظار برآمده از نظام اسلامی است که «گیج» و «مبهوت»تان کرده و در عالم «تخیل» به دنبال منابع اتصالی آن هستی و حراست دانشگاه و «کیهان» را با هذیان‌گویی به الگو نشسته ای، تا ساختاری بشکنی! ولی به کوری چشم حسود از عصرانتظار، کیهان دیگری خواهیم ساخت.

از منابع اتصالی روزنامه عصرانتظار گفته‌ای! روزنامه عصرانتظار جزئی از ظرفیت نظام و البته که متصل به آن است تا با روشنگری و ایفای رسالت، «فکل‌های نامحرم» عربده کشی نکنند.

داستان شما و حمله به «زر»های من ، شبیه به قصه «روباه» است و «غوره». با مداهنه و شعرسرایی در مدح آذر و مجیزگویی فرماندار، شیشه امنیت شکسته ای و نعل وارونه از «دریوزگی» زده ای، غافل از آنکه من در حال خدمت اجتماعی به نظامم و توی نوعی مشغول خدمت به فتنه گرانی که سر در آخور بیگانگان دارند و این مصداق واقعی دریوزگی، شکستن تغارها و کاسه لیسی است. بنابراین رمز تفاوت کژتابی فکر شما به دلیل اتصال به نداشته های حزبی ات با فکر من در اتصال به نظام حاکمیتی و زر و زیور به تصویر کشیده ات این است:

«میان ماه من تا ماه گردون

تفاوت از زمین تا آسمان است»

تغار شکنی آن است که شکسته های کوزه «آقایی» ات را به توهم کفش های مندرس با تنی بی رمق با ادعای حضور در شورای دانشگاه و سپس توصیف چهره هایی به اثبات رسانده ای که با تعامل آنان در پیشوازی از زنی با مأموریت خاص به نمایش گذاشته ای تا شاید بوی کبابی به مشامت برسد که بی شک خواب های تعبیر نشده ای است و مصداقی از «آب در هاون کوبیدن» .
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
..پیرشدی چکار می کنی؟-.
عادل
Iran, Islamic Republic of
اینکه جلو گیری از سخنرانی فرداافراد ناتوان وبیسواد (بقول نویسنده) درمحیطی دانشگاهی به مثابه پیروزی حماسه ای قلمداد می شود قطع نظر از شخصیت حقیقی وحقوقی وقلم بهوووو نویسنده که تاحدی دراین فحشنامه عیان است حکایت از عقب گردی است به عمق حکومت محمد ....که مجلسی را به توپ بست. گر این تیر از ترکش رستمی است *نه بر مرده بر زنده باید گریست!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
من ..رو می شناسم امکان نداره ایشون بتونن ۴ سطر مطلب بنویسند من مطمئن هستم همه این نوشته ها از طرف.
عالیه خانوم
Iran, Islamic Republic of
اینو خیلی خوب اومدی:

«جغله» های عرصه سیاست
کارمند .
Iran, Islamic Republic of
.
مگه همون یاری پور بنده خدا چیش بود؟
آدم ساده و فروتن و مردمدار
نمره عینکش هم طبی بود نه آفتابی
فرزند زهرای اطهر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم وهزار آفرین بر خالق این اثر بی بدیل ، منتظراثر بعدی شما در حمله بعضی فتنه گران نفوذی در ادارات کل استان به عنوان (رئیس نا میمون ) هستیم تا بسیجیان از شر آنها رهایی یابند
جليل
Iran, Islamic Republic of
حیف این ادبیات و نوشتار که صرف همچو کسانی مثل اذر منصوری،،داریوش ارجمند و.........شود! !!!!!!!!جناب حجتی این ادبیات زیبا رو صرف کسانی کن که سرشان به تنشان بیرزد!!!!!!!احسنت بر شما
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
لذت بردم از این نوشتار ،دست مریزاد
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
الحق و انصاف حق مطلب رو به درستی وزیبا ادا کرده ای
Iran, Islamic Republic of
جالب دانشگاه یاسوج روزنام. می خره تا ..ادامه بده
انصاری
Iran, Islamic Republic of
چه کیفی هم میکنه از تشبیه هفته نامه اش (بخوانید ستون آگهی ها) با کیهان که خواننده ای نداره.....
منتقد
Iran, Islamic Republic of
خیلی چرت نوشته تی!!!
هاون
Iran, Islamic Republic of
این همه به خودت کلنجار رفتی واز این یکی وان یکی کمک گرفتی تا بلکه زخمها را با این جوابیه ارجمند التیام بخشی که نشد فکر نان کن
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
جناب /چنان در مرداب عصبانیت از /کژتابی فکری خود دست وپا زده اند که کم مانده قلم را به فحش ناموسی بیالایند برادر تو را به فرهنگی بودن میسناختیم وبی فرهنگیت چنان نمایان شده که جز ارزوی خروج از منجلاب عقده درانی و اعوجاجات فکری مارپیچ که تو را از دامن اصلاح واعتدال به سفره ی . کشانده دعای خیر دیگری برایت نتوانیم کرد
عباس بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
/ شریعتمداری //هیچ نیابیم. یه ده /ه!!! خویا رحم که کاره ای نبه ای انده ای .....
شاید ای دل که مسیحا نفست امد و رفت.... باختی هستی خود بر سر می شایدها.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کبنا از تو بعیده نوشته به این سخیفی با این همه توهین بی پرده رو منتشر کنی به هر حال این ادبیات زیبنده نیست منتشر شود متاسفم برای نویسنده مطلب که مشخصه حسابی از اندرن سوخته
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بسیج و استاد حجتی
احمد
Iran, Islamic Republic of
نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود فرهنگیان با فرهنگی همچون حجتی افتخار میکند
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حجتی با قلم رسا و شیوا
برگ سبز
Iran, Islamic Republic of
انقلاب شد که آزادی سیاسی وپس گفتگو باشد وگر نه قبل از انقلاب که همه چیز آزاد بود و آنچه نبود آزادی سیاسی ، وگر نه هر کسی به هر مسلکی ولباسی وهر کاری می خواست انجام میدهد
لازم به یادآوری است که قرار بود در دانشگاه های این مملکت کمونیسم را کسی که مومن به کمونیسم تدریس کند ولی امروز یک زن مسلمان به جرم محکومیت فتنه اجازه سخنرانی ندارد
البته کسانی که حرفی برای گفتن ندارند برهم زننده این میتینگ ها هستند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
دعوای شکرالله امامی و ارجمند داره به جاهای باریک کشیده میشه
Iran, Islamic Republic of
من نمی خوام ممانعت از سخنرانی را تائید کنم اما خدا وکیلی جوابی دندان شکن به آدمهای متملق و کاسه لیس دادی اقای حجتی! دمت گرم.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
داریوش ارجمند ها فرزندان این مرز وبوم هستند نه اسراییلی هستند نه جاسوس امریکا . دعوت ازداریوش هاباید بامنطق مناظر وحرف انها را هم شنید گرچه هر انسانی جایزه الخطاس...جوانان را از بسیج و بسیجی بودن دور نکنید بسیجی واقعی همیشه اماده است تاسینه اش رادر مقابل تیر بیگانه سپهر کند نه از داخل ترد شود..
متحیرم .و در عجب
Iran, Islamic Republic of
چاقو کشی انقلابی گری شده به قول شما .پس بگو درود بر شعبان بیمخ .حتما زود ارتقاع می گیری سورش را اماده کن .
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین درود بر این قلم دریک لحظه احسااس کردم دارم یاداشت روز نامه کیهان به قلم استاد حسین شریعتمداری را می خوانم
روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
من از اون روابط عمومی های هستم که پاشنه در اتاقمون رو از جا کندی وای بر حزبی که اگهی نامه .......براش خ و مشی باشه دوست عزیز تو که فقط دنبتال اگهی از این اداره به اون ادره هستی ،واسطه میفرستی رایزنی میکنی به زور خودتو فک و فامیل مدیر جا میزنی،بفرما بازاریابی تو بکن راستی دکه مطبوعاتت جلوی ارشاد هزار برابربیشتر از مطبوعات سیگار داره میگفت شریکیم با اقای ......
دوستان کبنایی همنطور که مطلب اقای ...... البته بهتر بگم دیکته شده به اقای حجتی رو تمام و کمال منتشر می کنید کامنت ها رو هم سانسور نکنید لطفا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شمابا این ادبیات کوبنده و بحق .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بنازمت..
مهرزاد از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از افرادی که اینطور رقیب خود را مسخره می کنند ' این نشان دهنده ی قدرت سیاسی افراد هست که امثال نویسنده ی این متن بهش فشار اومده.. اما مسخره کردن بنام کوتوله سیاسی که گفتند واقعا جای شرم دارد آنهم از یک داستانی که همیشه در مهمان نوازی زبان زد عام و خاص بوده و هست..
بهرحال ایشون میهمان بود خوب نبود که ی مشت انسان تندرو فرهنگ خود را نشان دهند و بگویند استان ما منطق ندارد... آقایون مخالف شما هم بیایید افراد سیاسی خود را دعوت کنید و نقد کنید تا کی فحش و تهمت و تهدید... مردم دیگر این تندروی ها را قبول نمی کنند..
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که بسیجی و بسیج هست هنوز، فقط به دوستان اصلاح طلب میخوام بگم که افراد باسواد تر و انقلابی تری هم هستن در میان اصلاح طلبان که میشه برای سخنرانی دعوت کرد با دعوت از یه شخص محکوم و زندان رفته آبروی اصلاح طلبان رو نبرید
Iran, Islamic Republic of
من فقط تاسف میخورم چون خودم در استان نیستم فقط بعلت تعصبى که نسبت به استان دارم پیگیر هستم ولى این چنین ادبیاتى از کسى که احتمالا دانشگاهى هست مرا از رشد استانم نا امید میکنه ولى استانى که نماینده چماق بدست به مجلس میفرسته استاد اینچنینى هم داره
هم استانى
Iran, Islamic Republic of
من فقط تاسف میخورم چون خودم در استان نیستم فقط بعلت تعصبى که نسبت به استان دارم پیگیر هستم ولى این چنین ادبیاتى از کسى که احتمالا دانشگاهى هست مرا از رشد استانم نا امید میکنه ولى استانى که نماینده چماق بدست به مجلس میفرسته استاد اینچنینى هم داره
سراب تاوه
Iran, Islamic Republic of
من سالیان ساله که داریوش ارجمند رو میشناسم سواد و ادبیاتش در حد اون مقاله که به اسم خودشه نییت بعدش هم جناب اقای ..... حماقت نموده که جواب داریوش ارجمند رو دادا اولا اد دز قد و قواره ای نبوده که جوابش زو بدهی دوما اینل با این حرفا بزگ میشن
جناب حجتی اگه میدونستم نمیگذاشتم که این ادبیات قشنگ رو نثار داریوش ارجمند بکنی
فرشیدکمایی
Iran, Islamic Republic of
شما سود جویان اقلیتی نمیتوانید با دلواپسی از منافع خود اکثریت را به خفقان برد خواهشا فضاهای فرهنگی را الوده نکنید واز جایگاه مقدسی که باتمرق کسب نمودید سو استفاده نمایید
فرشیدکمایی
Iran, Islamic Republic of
شما سود جویان اقلیتی نمیتوانید با دلواپسی از منافع خود اکثریت را به خفقان برد خواهشا فضاهای فرهنگی را الوده نکنید واز جایگاه مقدسی که باتمرق کسب نمودید سو استفاده نمایید رو سیاهی از ان بد نامان تاریخ است
آزادمرد
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی آقای ارجمند بیدی نیست که با این بادها بلرزد
خادمی
Iran, Islamic Republic of
خوب بود
مسعود
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حجتی دست مریزاد
اشکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حجتی. انتظار از بقیه روزنامه ها هم میرفت همچون عصر انتظار با شجاعت و صراحت بنویسند. مخصوصا کیهان و افرادی ک خود را اصولگرا میدانند اما فقط برای منافع و نامزد واحد اصولگرایان.
بويري
Iran, Islamic Republic of
هویت فرماندار رو خوب اومدی؛ عاریه
احسان
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم از کجا سوخته که اینجوری هویت و بی شخصیت. بودنش رو تو متنش عیان کرده متأسفم برای خودت و کسی که بهت مدرک داده
غلام
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم اگر اینگونه افراد کوتوله سیاسی هستند و به قول نویسنده عزیز اخراجی های اویزان هستند که دیگه سخنرانی هایشیان اینقدر ترس نداره که اینجوری گروکشی کنید و با ابروی مردم یک منطقه بازی کنید.نهایتش سخنرانی میکرد و مردم هم خودشان شعور دارند.نیازی نیست شما برایشان تعیین تکلیف کنید.درضمن توهین کردن به افراد در نوشته شما خارج از شان یک نویسنده بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
تیتر «صبح بخیرفرماندار؟!» که از جلوه های زیبای روزنامه عصر انتظار در سپهر ژورنالیستی و سیاست است،!!!!!!!!!!!!! حداقل بگذار مردم قضاوت کنند نه خودت بنده خدا!!!!تعجب میکنم که این آقا یه مطبوعاتی است !!!!!
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر حجتی.
هیچ اصلاح طلبی حرف بی حساب را بر نمیتابد!
زئده رود خرد
Iran, Islamic Republic of
این کار بسیاردور از فرهنگ بود که دردانشگاه شکل گرفت /////
Iran, Islamic Republic of
خوب بود جناب شکراله امامی ولی نتونست زخم حجتی را التیام بخشد

فکر نان باش که خربزه آب است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوانان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی عزیز بدان این کوتله سیاسی در برابرمنطق و عظمت اما م خامنه ای دچار سردر گمی شده اند با بیگانگان سر تو یک آخور دارند فرندان انقلابی اجازه ی زوزه کردن به آنها نخواهد داد چون دریافته ایم هدفی جز مبارزه با انقلاب ورهبری ندارند
اس
Iran, Islamic Republic of
برگ سبز سلام چرا اسمت رو ننوشتی بگو کریم...... هستیم یادت نرفته که همین مطلب رو در واتساپ داخل یکی از گروه ها منتشر کردی. کریم ترسو
سید رحمان وفانزاد
Iran, Islamic Republic of
همه تو را می شناسند و می دانند هدفتان طرح کردن خودتان می باشد.
ارجمند اصلاح طلبی اصیل بوده و با افتراهای شما متزلزل نخواهد شد.
کسانی در دل مردم جای دارند که از امثال شما بدور باشند.
به هر حال دنبال طرح کردن خودتون هستی و امیدوارم خودت را مطارح کرده باشی
علی
از متحجرین با افکار پوسیده قرون وسطایی مانند شما بیش از این انتظاری نیست کم کم منقرض خواهید شد و نامی از شما باقی نخواهد ماند
مخاطب در جواب برگ سبز
Iran, Islamic Republic of
زن مسلمان رو خوب اومدی!!!!!!!
عادل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حجتی که در تمامی عرصه ها قلم رسایش مایه فخر و مباهات استا ن هست.انشااله خداوند به کسانی که تاب و تحمل متن های حقوقی و ادبی حجتی را ندارن صبر عطا کند
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای شکرالله امامی این فحش نامه را نوشته
حجتی با این فحشها تش دلت کور نیابو
Iran, Islamic Republic of
واقعا حمله به یه زن افتخاره ......ای خدا به حال وروز ما نگاهی بینداز
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
حالا حجتی کی هست؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره حتما تو دولت قبلی خوب بهش رسیدند یارانه های که حقش نبود گرفته حالا که دستش کوتاه شده این حرفها را میزنه بزارید حرف بزنن تا مردم سیر بخندند
بهلول
Iran, Islamic Republic of
حجتی و امثالهم ، با این افکار شان ،......... هستند که درخت انقلاب را از ریشه خواهند کند .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هنوز خواب سران فتنه را میبینند
علیرضا باقرپور
Iran, Islamic Republic of
عموی من یک نوکری داشت به اسم میرزا حسن،یک روز عمو به میرزا حسن چند تا خروس می دهد به عنوان هدیه برای یکی از آشنایان در ده بالا ببرد.
اما نوکرخروس ها را بالا می کشد. فکرش این بوده که آقا که رفت و آمدی به آن ده ندارد و متوجه قضیه نمی شود.بعد از مدتی همان آشنا به دیدن عمو می آید. میرزا حسن خیلی "دلواپس"می شود که نکند در گفتگوهای این دو ،
قضیه خروس ها بر ملا شود.
از همین رو دائم دور و بر اتاق میهمانی عمو می چرخد و گوش به زنگ است که اگر صحبتی از خروس به میان آید چاره ای بکند.
زمانی که حاج عمو از مهمان می پرسد راستی آن خروس......... میرزا حسن همین که کلمه خروس را می شنود ناگهان با حالتی پریشان و دلواپس
[ دقت بفرمایید : دلواپس] خودش را به داخل اتاق می اندازد و شروع می کند به داد و فریاد و به سر و کله خودش زدن که چه نشسته اید، خانه های مردم آتش گرفته و عنقریب است که همه جا بسوزد.
با شنیدن این خبر عمو و مهمان ده بالا سرآسیمه از اتاق بیرون می پرند و دوان دوان به سوی مرکز ده حرکت می کنند.
اما معلوم می شود که خبر دروغ بوده و شکر خدا همه چیز در امن و امان است و بدین ترتیب میرزا حسن از طرح ماجرای خروس و لورفتن حقیقت ماجرا جلوگیری می کند.

نویسنده از این داستان نتیجه می گرفت که در سطح کشور هم گاهی کسانی یا جریاناتی برای این که ماجرای خروس شان بر ملا و افشا نشود، ناگهان یک دعوای ساختگی راه می اندازند و داد و فریاد و واسلاما و وامملکتا و .....راه می اندازند که بیا و ببین!!!
در حالی که اصل ماجرا برای این است که کسی یا کسانی از قضیه سرقت خروس سئوال نکنند.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
در عجبم که چرا بعضی ها خود را در زدن انگ هرچه توهین و افترا و تهمت است به دیگران ابائی ندارند؟!
نمونه ای از کلمات و اصطلاحات توهین آمیزی که نویسنده بکار برده است: "عرض اندام «کوتوله»های سیاسی- «خیمه شب بازی»- «نفوذی»ها و «جغله» های - اخراجی های «آویزان- نام «جعلی» آزادی بیان،- تا نوچه های «سکولار» و «نئولیبرالی»- «نیمچه» غائله- «دنبالچه»هاش- قلم های شکسته و مسموم- لجن پراکنی- کوران و کران و- ساده لوحان- بده بستان- داده های کذب عناصر معلوم الحال- نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی- سفسطه و مغالطه کاری- قلم شکسته همه کاره ی هیچ کاره- کژتابی»- فرماندار اعجوبه اش- مجیزگویی- بقچه دلار و یورو- هذیان‌گویی- فکل‌های نامحرم» -عربده کشی- مأموریت خاص- توهم- دریوزگی." راستی چه چیزی باعث شده که نویسنده تا به این حد ناراحت شده باشد که فحشنامه ای نوشته باشد. مگر غیر از اینکه یک نفر می خواسته چند دقیقه ای یا شاید هم ساعتی برای تعدادی دانشجو صحبت کند. آیا بهتر نبود بعد از انجام سخنرانی وی را مورد ضرب و شتم و تعمت و افترا قرار می دادند. شاید آن موقع می شد از لابلای سخنانش معلوم الحال بودن ، یا فتنه گری و......او مشخص شود!!!!!! بالاخره در این مملکت چه کسی باید قوانینی را که حاصل فداکاری و از خودگذشتگی مردان و زنان بزرگی است رعایت کند؟ بزرگترین شخصیت های مسلمان و انقلابی کشور بر تهیه و تصویب این قانون اساسی نظارت داشتند. حال به بهانه های واهی و بقول خودتان با توهم گرائی مانع سخنرانی بک فرد معمول می شوند. و هیچ چیز هم مانع حرمت شکنی نمی شود: نه قانون ، نه زن بودن، نه مهمان بودن ، نه مسئول قانونی بودن،. و یک شبه آدم ها برچسب فتنه گر، کوتوله، نوچه و سکولار........می خورند و نابود می شوند. واقعأ این چه بساطی است؟
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی بی ادبی نکرده فقط جواب بی ادبی رو داده.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
انصافا قلم حجتی شیوا تر و برنده تر از اون یکی بود
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرتو بیامرزه حجتی
احسان
Iran, Islamic Republic of
کبنا داری از حجتی حمایت میکنی چرا کامنت ها رو که بر علیه ایشان هست سانسور میکنی نکنه ازش میترسی
سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر این ادبیات نباید نشر میدادید در شان مخاطبان نیست اقای حجتی اگر خصومت شخصی با کسی داره خب تو فضای خصوصی بگو نه اینکه از یه رسانه عمومی بیای با ادبیات که واقعا زیبنده یک فرهنگی نیست اینگونه استفاده شخصی کنی
دانشجوی بیدار
Iran, Islamic Republic of
شماخودتون برید بخونید متن قبلی رو معلومه اینو خوده حجتی ننوشته.معلوم نیست التماس کیو کرده واسش بنویسه.دادی به.........؟اشکال نداره به کسی نمیگم
سونامي
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی ، احسن بر تو ، ولی یک ;را بزرگ کردی
سرب
Iran, Islamic Republic of
..که برادر ...است و از روی غیرت آقایی تمام توانشان را گذاشتند برا .حالا چرا خودش را شریک جریان تفکر سید باقر موسوی نشان میده.!
یا للعجب از این قوم! سید باقر آدم زیرکی است و خوب ایشان را می شناسه.میتونید محرمانه ازش بپرسید.
حتما اونجا که حجتی نوشته تغار آقایی ات را شکستی اشاره به همین پریدن طایفه آقایی به جا زدن پیش حضرات خفری ها و گروه سید باقره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این حجتی یک نیمچه وکیله و تا جایی که سراغ داریم یکی دو بار خودش و هجیر تشکری با هم در امتحان وکالت شرکت کرده اند.خیلی فنی جواب ارجمند را داده .حتی به رندی تمام به فرماندار گفته تو عاریه ای هستی و نامت را از بویراحمد قرضی گرفته ای!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متن های حقوقی مندنی پور را همین حجتی می نوشته.شاگردشه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
چقدر بعضی گلگوری اند.!
این حجتی کتاب های مورخین بویراحمد را چند سال پیش هم با همین دید حقوقی نقد کرد.تبار گرایی و خان سالاری را به نقد کشید.ضمنا عبا س پور نویسنده شفق خونین را که به حاج ولی پناهی توهین کرده بود هم به زندان انداخت .حالا که روزنامه نگار شده.شما می گویید او چطور جواب ارجمند را داده؟!
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی اگه سکته نکنه خیلی شانس آورده
منصوری
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم میتونه از حجتی معلوم الحال به خاطر این تهمت و افتراهایی که ح بهش زده شکایت کنه
از این پیش داوریها و احتمال اخلال و خوب برگزار نکردن انتخابات توسط فرماندار که از طرف ایشان نقل شده... واقعا و خداییش چطور به این راحتی تهمت و افترا و پیشگویی میکنی؟ مگه رماااااالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید مجید عسکری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کبریت چون در سر خود مغزی ندارد با اندکی استکاک اتش میکیرد و بعضا فاجعه به با می اورد.
از ادبیات کسانی از این جنس تفکر غیراز این کلمات جای شک دارد چون از نکرش کافرپنداری و دشمن پنداری پرند و خود را ناب دین و اصل حجت میدانند و بقیه را تفسیر میکنند ولیییییییی.
شتر در خواب بیند پنبه دانه
لنده
Canada
انسانها به میزان حقارتشان توهین میکنند…
به میزان فرهنگشان عشق میورزند …
به میزان هویتشان به دیگران احترام می گذارند…
وبه میزان کمبودهایشان آزارت میدهند.…
هر چه حقیرترباشندبیشتر توهین میکنند تا حقارتشان راجبران کنند....
هر چه فرهنگشان غنی تر باشدبیشتر به دیگران عشق میدهند…
هر چه هویتشان عمیق تر باشد محترمانه تر رفتار میکنند
وبه اندازه درکشان میفهمند و
به اندازه شعورشان به باورها و حرفهایشان عمل میکنند...
مخاطب در جواب روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
بله شما همون روابط عمومی هستی (البته توهین به برخی مسئولین شریف روابط عمومی نشود) ، نذار بگم...
سعید
Iran, Islamic Republic of
حجتی خیک خا یین به تمامه
رها
Iran, Islamic Republic of
لطفا از طرف مردم ودانشجویان صحبت نکنید ..هنجار شکنان ضعیف توان شنیدن صحبت ایشان رانداشتن
رها
Iran, Islamic Republic of
رنگ روتون هم مشخصه مثل ذغاله
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
شما حق ندارید برای یک استاد دانشگاه تعبیر آذرخانم بکار ببرید اینگونه تعبیر کردن نام دیگران که فرسنگها با شما بعد فکری و مکانی دارند خود حاوی پیامهایی از شخصیت خاص شماست و توهین به میهمان هر که باشد !در سراسر متن شما کینه های کهنه طایفه نگری موج میزند
احسان
Iran, Islamic Republic of
حجتی خیلی توهم زدی
بهلول
Iran, Islamic Republic of
زریر جان رحم کن به این درمونده ها که شاید بخود ایند هر چند که انچه گفته ای انصافا خارج از انصاف نبوده و بحق بوده
حامیان تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
http://hamiyantajgardoun.ir/
علی سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
کبنای ما
چرا کامنت نسبت ارجمند و بهرامی را نزدی؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
این خماری و دود و آتش سیاست یعنی چه؟
منصوری
Iran, Islamic Republic of
نسانها به میزان حقارتشان توهین میکنند…
به میزان فرهنگشان عشق میورزند …
به میزان هویتشان به دیگران احترام می گذارند…
وبه میزان کمبودهایشان آزارت میدهند.…
هر چه حقیرترباشندبیشتر توهین میکنند تا حقارتشان راجبران کنند….
هر چه فرهنگشان غنی تر باشدبیشتر به دیگران عشق میدهند…
هر چه هویتشان عمیق تر باشد محترمانه تر رفتار میکنند
وبه اندازه درکشان میفهمند و
به اندازه شعورشان به باورها و حرفهایشان عمل میکنند…

از بس این متن قشنگ بود...........
Iran, Islamic Republic of
آقای نگارنده افسوس این قلم خوبی که داری اگه مال خودت باشه مطمئن هستم که نیست. برادر از خرافات دفاع نکن این همه فحش و ناسزا گفتن به بچه بویراحمد شخصیت شما را نشون میده. داریوش ارجمند از اسمش معلومه که بزرگه.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1