تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۴۳۹۸۱

نظری: منیت‌ها زیاد شده قانون را مبنا قرار دهید

۹
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد با اشاره به برخی اتفاقات در دانشگاه‌ها، گفت: افراد و گروه‌ها باید به قانون احترام بگذارند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدکاظم نظری در آئین معنوی «میثاق با فرزند روح الله» که به مناسبت سالروز تدفین شهید گمنام و با حضور جمعی از مدیران استانی در دانشگاه یاسوج برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی، گفت: سخن گفتن در جمع ایثارگران از جانفشانی شهدا و ایثارگران کار سختی است.افتخار ما در جمهوری اسلامی این است که پیرو و رهرو مکتب شهادتی هستیم که اباعبدالله پایه‌گذار آن بودند.
فرماندار بویراحمد در ادامه بیان کرد: امام حسین(ع) راه حل ابدی برای بشریت ارائه کردند و پیام آن این است که هر جا «بن‌بستی» در مقابل انسان ایجاد شد و مجموعه «زر» و «زور» و تزویر همه راه‌ها را برای اصلاح بر امت بست با کلید شهادت همه بن بست‌ها را می‌توان گشود.
نظری شهدا را گوهران تابناکی خوانند که به مثابه چراغ هدایت برای بشریت عمل می‌کنند و افزود: در جنگ تحمیلی توفیق زندگی با شهدا را داشتم و از خوبی آنها هر چه گفته شود باز هم کم است. آنان مصداق بارز وکامل از خودگذشتی بوده که جان خود را برای دفاع از کیان مملکت و اسلام و ولایت فدا کردند.
وی با ابراز اینکه پاسداشت فداکاری این بزرگان کمک به اقتدار و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: هر چقدر این تجلیل‌ها و بزرگداشت‌ها در جامعه رواج یابد، شناخت همه مردم  به خصوص جامعه دانشگاهی، نسل جدید و روشنفکران از شهدا بیشتر می‌شود و مسئولان نیز باید این فرهنگ نیکو را  گسترش دهند.
این مسئول ادامه داد: شهدا چیزی برای خود نمی‌خواستند و فداکاری آنان برای دین و مملکت و نظام بود که باید از آن درس گرفت.
نظری با بیان اینکه امروزه جای خالی فرهنگ شهادت در جامعه احساس می‌شود، گفت: منیت‌ها زیاد شده و بسیاری از کارها و اعمال مورد رضای خداوند و در راستای مسیر حرکت شهدا نیست.
نظری با اشاره به سخن خداوند متعال در قرآن‌کریم تصریح کرد: شهدا زنده و ناظر اعمال ما هستند و به عنوان کسی که توفیق زندگی در محضر آنان را داشتم تلاش می‌کنم در مسئولیتم نیز پیرو و رهرو آن شهدای بزرگوار باشم.
نظری گریزی به حوادثی که طی روزهای گذشته در دانشگاه آزاد یاسوج اتفاق افتاد، زد و اظهار داشت: اگر امروز شهدا زنده بودند اولین توصیه‌‌شان این بود که قوانین جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است مقدس و محترم شمرده شود.
نظری ادامه داد: قوانین کشور ما از شرع گرفته شده و نقض قانون نقض شرع است.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: اگر همه افراد با گرایش‌های سیاسی و سلایق مختلف به قانون تن داده و خود را مافوق قانون ندانند بسیاری از این مشکلات که در جامعه و مخصوصاً در دانشگاه به وجود می‌آید را نخواهیم داشت.
نظری در پایان گفت: همه باید با مبنا قرار دادن قانون و در یک فضای همدلی به ویژه در دانشگاه‌ها به سمت توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.
yasuj-shahid-rahimi (16)
yasuj-shahid-rahimi (18)
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری این منیت از شخص شما شروع شده که بدون توجه به نظر شورای تامین استان،،به یک مطرود و محکوم فتنه مجوز میدهی؟!؟! و فرماندا ی رو محل اجرای دستورالعمل های حزبی کرده ای!!!!!!!!!!
جليل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه منبع و مولد تنش های ایجاد شده شخص ... میباشد! !!!!به قول ضرب المثل معروف هر چیز که بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک،،،ویا کدخدای ده که مرغابی بود اندر ان قلعه چه رسوایی بود؟!؟!؟!؟!؟!؟!
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
ببین جامعه ما به چه سمتی داره پیش میره ،،فردی که بایستی تامین کننده امنیت جامعه باشه ،،خود شده عامل اصلی تنش و ناامنی در جامعه!!!!!!اخه مرد حسابی یه محکوم فتنه اینقدر ارزش داشت که جامعه خود رو اینچنین تنش الود و ناامن کنی؟!؟!؟!؟! به قول معروف خود کرده را تدبیر نیست!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عکاشه این نظری چقد بهت پول داده که هر روز یه خبر ازش منتشر میکنی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگر جامعه به قانون بر نگردد سنگ روی سنگ بند نمیشود ...
چرا برخی خود را فراقانون می دانند و به بهانه های مختلف سعی بر ملتهب کردن فضا در آستانه انتخابات دارند؟
چرا نهادی که برای همه محترم است وارد بازی های سیاسی می شود؟
Iran, Islamic Republic of
ای خدا کی داره دم از قانون میزنه. شعار با عمل کاملا متفاوت. عملکرد شما در بهزیستی نشان داد چقدر قانونمندید. شعار فقط شعار!!!!!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
مشکل عقب ماندگیه این مردم و استان متاسفانه در نداشتم علم و بیهوده دهان باز کردنشون می باشد حتم دارم افرادی نظرمیدهند و در این موارد قضاوت میکنند که کمترین اطلاعی از واقعیت ندارند لطفا بذارید اقای فرماندار و بقیه مسئولان کارشون رو بکنند شمام کمتر حرص بخورید
Iran, Islamic Republic of
قانون انقلاب اسلامی میگه که کسی که نظام رو قبول نداره و فعالیت ضد نظام داره نباید وارد دانشگاه بشه اون هم به عنوان سخران، من مطمئنم که اصلاح طلبان دارای افراد با سواد تر و انقلابی تری هستن
مش حسن
Iran, Islamic Republic of
معمولا اصول گرایان و بخصوص جبهه پایداری ها چون حرفی برای گفتن ندارند باید به بهم ریختن سخنرانی ها بپردازند وگرنه ادم منطقی از اینکارا نمیکنه .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1