تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۱۴۳۹۱۸

آقای دکتر نظری شرمنده‌ایم

۴۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رحمت الله شهرخ‌پور

با انتشار مطلب زریر حجتی با عنوان «صبح بخیر آقای فرماندار؟!» [کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا نیوز به این مطلب به شرح زیر واکنش نشان داد.

shahrokhpoor.jpg22
گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب/گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند/توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
اب اگر نیست نترسید،که در قافله مان/دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
بدون شک تهیه و درج مطلب فتنه اذر دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج حاصل بی تدبیری کیست؟
«صبح بخیر اقای فرماندار؟» به قلم زریرحجتی در سایت تحلیلی خبری «کبنا نیوز» به منظور هتک حرمت و حیثیت اجتماعی و تشویش اذهان عمومی و بر انگیختن احساسات انقلابی و پر شور جوانان و فدائیان اباالفضل(ع)، آنهم در آستانه اربعین سالار و سرور شهیدان عالم و سرور جانبازان جهان اسلام علیه فرماندار بویراحمد، جانباز دوران دفاع مقدس و همرزم شهداء، جناب اقای دکتر محمد کاظم نظری که سابقه طولانی و درخشان ایثارگری و مبارزاتی در دوران نورانی ٨ سال دفاع مقدس دارند با ادبیاتی سخیف، بی محتوا و بی اساس نویسنده، احساس هر بویراحمدی با تعصب مذهبی و صاحب شور و شعور انقلابی را بر می انگیزد.
این ایام شایسته آن بود که همراه با کاروان اربعین، از بازماندگان قافله شهیدان،جانبازان دوران دفاع مقدس که سرمایه گذاری به لحاظ مادی را رها کرده و در راستای عقلانیت،شریعت و معنویت استین همت بالا زده و مسیر خدمت و خدمتگذاری در سنگر دیگری را انتخاب نموده به دنبال تجلیل و تکریم مقام جانبازی و ایثارگری فرماندار لایقی باشیم که سنگ سیقل خورده وجودشان را ساخته و قهرمان زندگی خود شده اند و الگوی واضح معنویت و درس اخلاق ،فضیلت و کرامت شده اند نه اینکه بدون توجه به رسالت خدایی قلم انجا که خداوند میفرمایند((ن والقلم و ما یسطرون))قسم به قلم و انچه که می نویسد،شتابزده و بی مهابا به ساحت مقدس جانباز دوران دفاع مقدس با تعصب کور و بی منطق تبار سازی و جریان سازی همانند انانی که طرفداران تنها نماینده شجاع و غیور مردم که خود جهادگری بی سنگر و جانبازی ایثارگر و برادر شهید و عضو خاندان معظم شهداء ((سید باقر موسوی)) را کاندیدای اراذل در روزنامه جبهه در دیماه ١٣٧٨ نامید دست یازی نمایند. اتفاقی که در دانشگاه آزاداسلامی واحدیاسوج افتاد، حاصل خودسری و بی تدبیری  برخی از دانشجویان و عناصرخارج از دانشگاه و ... بوده نه حاصل بی تدبیری فرماندار.
ای برادر جریان دانشجو و حرکت دانشجویی و تحرک بخردانه و عقلانی دانشجویی از نشانه های بارز و آشکار دموکراسی و مردم سالاری دینی است و کرسی ازاد اندیشی مرسوم در دانشگاه‌های کشور همان جریان و سیل مواج و دلربائی است که متأسفانه به وسیله همین عناصرخودسراجازه سخنرانی به امثال محمدرضا خاتمی، علی مطهری و .... را نداد.
پس چنین اتفاقاتی که حیثیت اجتماعی تمام دانشجویان استان رادرکل کشوربه زیرسوال میبرد بی تدبیری فرماندار و مقام سیاسی یک شهرنیست. ما تاسف می خوریم از قلم فرسایانی که نا اگاهانه اب به اسیاب دشمن می ریزند و فرزندان دلاور و انقلابی این خطه از میهن اسلامی همچون دکتر نظری را بی تدبیر میخوانند.
خیر برادر ایشان خود بسیجی و فرزند انقلاب و زائیده انقلاب اسلامی و مصداق بارز و اشکار فداکاری و جانبازی و رشادت و دلدادگی و دلربائی به محضر مقدس پروردگار است که از قافله شاهدان همیشه بیدار زندگی باز ماندند تا خود روایت گر ایثارگریها و جانفشانی ها و جانبازی های همرزمانش باشد و مصداق راستین حفظ اصول و ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی باشند.
پس بیایید مراقب اندیشه ها، فکر و قلم فرسایی خودمان باشیم و برای یک بار و یک اتفاق قضاوت عجولانه نکنیم.
در پایان ضمن ارزوی سرافرازی برای «مخالف من» همه را به تعامل سازنده و همزیستی مسالمت امیز در سایه قران، منافع ملی و پیشرفت کشور و تعامل مردم و مسئولین دعوت میکنم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی وما رستگار

بدرود
با احترام رحمت الله شهرخ پور
یاسوج ٩۴/٩/١١
نام شما

آدرس ايميل شما

ب
Iran, Islamic Republic of
آقای شهرخ پور

واقعازیبنده نیست که برای کسی که خود هم میدانید بزرگ نیست!!!! اینگونه بنویسد. متاسفم.
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر نظری ما هم شرمنده ایم که شما با بی تدبیری تمام وناشی گری محظ ،، مجوز سخنرانی یک محکوم فتنه را صادر کرده اید!!!!!!!اقای دکتر نظری ما هم شرمنده ایم که این لباس بر تن شما بس گشاد است!!!!!اقای دکتر نظری ما هم شرمنده ایم که شما در کسوت یک فرماندار عمل نمیکنید ،ودر جایگاه فرماندا ی نقش دبیر حزب کارگزاران رو بازی میکنید!!!!!!!اقای دکتر نظری ما هم شرمنده ایم که اعلام کنیم شما بیطرف نیستید و نمیتوانید مجری انتخابات باشید،،!!!! اقای دکتر نظری از همین الان اینده انتخابات با همچو شمایی زیر سوال است و. .......
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
مسئولان باید به فکر و به هوش باشند که این بار با همچو فرماندار بی تجربه وناشی به مقصد نمیرسد ، و ظاهرا این شهرستان ابستن حوادث دیگری است!!!!!!!!!!!!!!
جمعی ازدانشجویان
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم که هنوزمردانی غیرتمند چون آقای شهرخپوررادردیارمان برای درس غیرت گرفتن مادانشجویان داریم
خانم دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هستیم درگهواره وبرمیخیزیم باداشتن غیور مردانی چون شماآقای شهرخپور
Iran, Islamic Republic of
http://www.dini-v.com/view/91/
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
اگر این فرماندار با همین روند بخواهد ادامه دهد. این شهرستان در بن بست های امنیتی گرفتار خواهد شد،،متاسفانه با بی تدبیری تمام یک فرماندار بی حاشیه رو عزل ویک فرماندار تمام حاشیه وناشی رو بر مسند جایگاه مهمی نشانده اندکه اینده خوبی تصور نمیشود ان هم در شرایطی که مهمترین انتخابات پیش رو را داریم،،ایشان در تعلقات حزبی خود غوطه وره،،وعنان شهرستان رو به حال خود رها کرده است!!!!!!!!!
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب شهرخ پور بسیار زیبا
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر نظری ؛ شرمنده ایم که توان و پتانسیل مدیریت فرمانداری مرکز استان رو نداری!!!!!!!!
فرزندجانباز
Iran, Islamic Republic of
ترکش دشمن سالهاست برتن دکترنظری نشسته است شرمنده که حرمت جانبازیت براین مردم سخت است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
نوشته های آماده دردست دانشجویان بسیجی نشان ازآمادگی قبلی میدهد،که رامتهم میکنیدآقای زریرحجتی،پس صبح شمابخیر
کبکیان
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما هم شرمنده ایم آقای شهرخ پور تا دیروز برای بهرامی می نوشت امروز برای سید باقر
حسن
Iran, Islamic Republic of
ما ازبی آبروی حمله به یک زن دراستان حرف میزنیم که ازپیش برنامه ریزی شده بود وشرمنده ایم،از بی تدبیرخواندن یک جانباز حرف میزنیم شما ازچه حجتی؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
نظرشماره شش،باشماهستم بعضیها شعورمزه مزه کردن حرفشان راندارند ااول خودت راروانشناسی کن
استاد
Iran, Islamic Republic of
ممنونیم آقای شهرخپور،واقعا زیبابود
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب شهرخ پور عزیز ! شما خودتان هم بسیار واقفید که این فرمایشاتی که داشتین هیچکدوم به این فرماندار چفت نمیشه !! برادر مردم شما را آدمی زیرک و باهوش و دنیا دیده میدانند . شان خودت را اینقدر پایین نیار مرد بزرگ !
حق
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار ! خوشحالیم که فقط عده‌ای قلیل تندرو دیدگاه شما را قبول ندارند، اگر قبول داشتند باید در حقانیت شما شک می کردیم الحق که از بهترین گزینه های انتخاب اصلاح طلبانی در دولت تدبیر و امید هستی.
احسن به شرفتان، نشان دادی که جانباز واقعی هستی و برای آن دنیایت ارزش میگذاری نه این دنیا
شما ماندگار خواهی ماند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود جناب شهرخ پور گرامى
در جایى که جوانان هیچ حامى ندارند حمایت شما از جوانان و پشتیبانى شما از نخبگان استان همچون دکتر نظرى شایسته ى تقدیر است ، بسیار زیبا بیان کردید
جوانى از ايل نگين تاجى
United Kingdom
درود جناب شهرخ پور
قلم بر کاغذ رانده اید و بار دگر ثابت نمودید که از در این روزگار بد سرشت هنوز هم هستند کسانى که در فکر جوانان این استانند ؛ هستند کسانى که حامى مردانیند که مردانه در میدانند همچون دکتر نظرى که حرف و عملشان یکى ست ؛ انهایى باید خجالت بکشند و شرمنده باشند که حرمت مهمان و زن را نگه نداشتند ، انهایى باید شرمنده باشند که امضاى خود را انکار میکنند ، شما چرا؟ شما که همواره هزینه ى اندیشه ى خود را داده اید و از موضع خود به هیچ قیمتى عدول نکرده اید .. دکتر نظرى نیز ثابت کردند که مردانه پاى حرف و قانون می ایستند ، درود بر شما
دنا
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم از این که جناب شهرخ پور دوباره وارد عرصه سیاست شده وقسمتی از ظرفیتش را به منعثه ظهور نهاده افرین بر توان وقلم وافرین بر شخصیت با ثبات واستوارت به اشنایی با جنابعالی خوشحال وخداوند حامی شما خانواده معظم شهدا باشد
بسیجی
Asia/Pacific Region
درود بر شان و منزلت و مردم داری آقای نظری و مرگ بر هر فتنه گر و افراطی ک با آبروی بسیج مقدس بازی میکند
سعیده
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب شهرخپور عزیز و بزرگ...
محمد.ش
Iran, Islamic Republic of
درود برشما اقای شهرخ پور که همیشه باغیرت وشجاعت حامی وپشتیبان جوانان اصلاحات بودین واقعادرحق دکترنظری کم لطفی میکنن یه عده ادم انگشت شماروجاهطلب
قضاوت با خودتون
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای فضای سیاسی استان که اینقدر بی در و پیکره ..متن های سفارشی اسم های سفارشی کامنت های سفارشی لایک های سفارشی ، به امید روزی که این استان به بلوغ سیاسی نزدیک شود،
جمعي از دانشجويان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری و جناب شهرخ پور با غیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقاى شهرخپور مردى با غیرت و باتدبیر
ناظر
Iran, Islamic Republic of
این شهرخپور استاد دانشگاه هست یا راننده خانم آذر منصوری ؟ متاسفم برای خودم و همه همشهریانم که باید چه کسانی برای ما تصمیم بگیرند .
موسی
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده زارع باشه باید هم فرماندار ش این باشه
عبداله
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست اگر بخواهیم منطقی و بدون از فامیل بازی قضاوت کنیم همگان قلم رسای جناب حجتی را در تغییر نام استان.تپه استانداری و.... خوانده اند و می دانند که عده ای معامله گر در ان زمان سکوت پیشه کرده بودن و دنبال پیمانکاری خارج از ضوابط قانونی بودند در ثانی جلسات شبانه کارگزارانی که به اصطلاح شهرخپور یکی از اوناست همه از کم و کیف ان مطلعند که تا دیروز بخاطر منافع دنبال چره های اصولگرا بودن و امروزه اصلاح طلب شده اند.میخواهم به عنوان یک هم استانی از شهرخپور بپرسم اصلا مدونی معنای قلم چیست ایا کار شما و امثال شما در حیطه قلم میگنجد قلم مقدس است نه برای هر کسی که الفبای فارسی را نمیداند.حرمت خانواده شهدا بر ما واجب اما تو کجا و خانواده شهدا کجا مردم بویراحمد صره را از ناصره و انقلابی را از ضد انقلاب خوب تشخیص میدهند و دنبال پیمانکاری نیستند بنابر این توصیه میشود امثال شهرخپورها اولا به مکتب خانه حجتی و حجتی ها بروند و یاد بگیرن بعد به دیگران مزد و پاداش دهند تا برای انها قلم بزنند اولین بار است دارم از یه فردی که الفبای نگارش را نمیداند مطلبی در سایت ها می بینم البته تعجب ندارد چون دنیای شهرخپورها دنیای منفعت طلبی بوده و هست اما کلام اخر بدانند و یاد بگیرنند بعد تمرین نوشتن کنند واگر ادعای مردانگی میکنند با جناب حجتی در ملا عام مناظره کنند تا کور شوند کسانی که توان هضم قلم حجتی ها رو ندارند
حسن
Iran, Islamic Republic of
کارگزاران حیا کنید شهدا را رها کنید.از کسی که شعار میدهد و عمل ندارد چگونه میتوان اعتقاد داشت که اعتقاد به قران دارد .از ان ناراحتم که یه پیمانکار یه معلم را میخواهد نصیحت کند این مورد هم مانند مقاله نوشتنش هست که نه سر دارد و نه دم
Iran, Islamic Republic of
بلا
پیمانکاری بهتره
برخی ها کلا و ذاتا برای کاری ساخته شده اند.
قلام را بدین اقای حجتی
شما هم...
Iran, Islamic Republic of
کسانی که منطقشان کم و زورشان به واسطه حمایتهای نابجا زیاد شده به بهانه های مختلف باید بی نظمی بوجود بیارن ، فتنه گرو، ضد ولایت فقیه، وابسته ، لیبرال ، ضد دین ، بی حجاب و ... بهانه هایی برای ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از انتقاد و بیان مشکلات جامعه
مرادی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترمما هم شرمنده ایم که ملت منفعت طلب و کاسب فتنه را نادیده گرفتی. شرمنده ایم که بالاخره یه فرماندار پیدا شد که واقعیات را به منافع ترجیح داد.
Iran, Islamic Republic of
آقای شهرخپوراستاددانشگاه نیست ،ولی خیلیاازکسانی که ادعادارندبایدرسم مردانگی روازایشان یادبگیرند ودرسیاست ازاین شاخه به اون شاخه نپرن دیگران روبی تدبیرنخوانن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای شهرخپورهیچ پستی دراین استان نداردفقط یک چهره سیاسی بااصالت شناخته شده دراین استان هستند که مادانشجویان به داشتن همچین افرادی دراستان افتخارمیکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام من قبلا یکی ازکارمندهای اداره ای بودم که آقای رحمت الله شهرخپور رئیس آن بود واززحمات ایشان درمناطق دورافتاده این استان مطلعه هستم ،ایشان مردامروز نیست که فقط برای کاری ساخته شده باشند
Iran, Islamic Republic of
۱شماره ۱۲کبکیان ما بهرامی هیچگا را نخواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
هرکه اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هرگلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
دردوعالم نیست مارا باکسی گردوغبار

هرکه مرا رنجه دارد راحتش بسیارباد
س ح
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بویراحمد که قلم وقدرت افتاده دست کی
خرامان
Iran, Islamic Republic of
در برهه ای از تاریخ این استان نمونه ای از هتک حرمت به زنان ولو از خانواده قاتلین نادته ایم.متاسفانه گروه های فشار که پیروان شیعیزه شده همون داعش هستند به عناوین مختلف در نقاط مختلف این کشور باعث تحرکاتی میشوند که متاسفانه خرقه دانشجویی که تنها برای این حضرات انگار مصونیت دارد نیز پوستین درفش کاویانی شده.بیان آزادانه دیدگاه و تصمیمات برخواسته از شعور سالهاست که رخت بر بسته ولیکن بوجود آمدن چنین مسائلی دور از ذهن نیست.بترسید از اقدامات افراطی که با سکوت دستگاه قضا و نیروهای امنیتی بصورت هدفمند در پی شعله ور کردن آن میباشد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بر هم زدن یک مثینگ دانشجویی که در قالب گفتگوی خانواده بزرگ دانشگاه در حال انجام بوده به دست عناصر خود سر ظلم و جفا به دانشجوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب شهرخپور عزیز و گرانقدر
بویر
Iran, Islamic Republic of
آقای ....... مگر بویی به مشامتان رسید برادر .نان را به نرخ روز خوردن
ج.باقری
Iran, Islamic Republic of
سلام .از نظر بنده این اقایانی ک از فرماندار حال حاضر اینقدر افراطی بد گویی میکنن همان اصولگرایان بی اندیشه و افراطی طرفدار دکتر هدایتخواه هستند و تنها هدفشون تخریب نیروهای اصلاح طلب و زیر سوال بردن اصلاح طلبان است
حق بین
Iran, Islamic Republic of
یه نیروی خدماتی کجا و قلم کجا یه معامله گر کجا وقلم کجا تفاوتها زمین تا اسمان است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری که چنین شخص دلال و شناخته شده ای از آن حمایت میکند عاقبتش مشخص است... کاش میشد مدرک و شغل نویسنده رو هم به مردم گفت تا بدانند چه بر سر این شهر آمده که حاکمش کیست و راوی حاکم از کدام قماش...شهرخ پور خخخخخخخخخ
سید
Iran, Islamic Republic of
مدرک همه دارن گذاشتن درکوزه .جناب.....شمااین آقای که میفرمای سطح سوادواطلاعاتش خیلی بیشترازاون چیزی که فکرش روبکنی جناب......دلال همه کسی که داره ازسیاست نون میخوره با دغل بازی....قماشش هم برای همه مردم بویراحمدمشخصه لازم به گفتن شما نیست خخخخخخخخخ......همین که اینجوری فشاربهت اومده کافیه.خخخخخخخخخ
احمدم
Iran, Islamic Republic of
نظرشماره۴۶باشماهستم. شیرهم شیربودگرچه به زنجیربود/نبرد بندوقلاده شرف شیر ژیان .انت رجل یهجر شک ندارم هذیان میگویی.مدیری لایق فعال سیاسی اجتماعی که وجوه و وجودش در ایل اقایی زبان زد است.
Iran, Islamic Republic of
نظرشماره ۲۹اصالت شهرخپورباهرکسی قابل مقایسه نیست،....شماخوب نشستیدوبا مهمان دانشگاه مناظره کردید....تپه را هم خوب حفظ کردید....موضع سیاسی شهرخپور همیشه مشخص بوده....شمااز.. این شاخه آن شاخه پریدن رایادبگیربس است....خدانکندپای کسی به مکتبخانه..... بازشود که خیلی .....ماکه میدانیم ازخودش بپرس....فقط یک روز باآقای شهرخپورهم صحبت شو ،مطمئنم پشیمان میشوی....درضمن ایشون برادرشهیدهستند متأسفم برای یکطرفه قضاوت کردن ها....آنموقع که جناب شهرخپور رئیس یکی ازادارات استان بود ... وجود نداشت....اگرتوقلم میدانستی قلم های قبلی ایشان روهم میدیدی....به زودی قلم های میبینی که امثال ... هایت لنگ بندازن....خواهش میکنم هرتازه به دوران رسیده ای رابا آقای شهرخپورمقایسه نکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1