تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۴۳۶۵۷

پاسخ به نویسنده ای که عذرخواهی کبنانیوز را خواسته بود

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مجتبی قلی پور**
توضیح کبنا نیوز؛ متن مورد اشاره نویسنده محترم مربوط به آقای افتخاری نبوده و صرفا در وبسایت منتسب به ایشان انتشار داده شده است.
همه ما مستحضریم رسانه ملی بخصوص رسانه‌های مجازی قطعاً و بدون هیچ ابهامی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل در آگاهی بخشی عمومی و یا بالعکس می‌باشند. بر این اساس برخی با ادله شنیع و احساسی به تبیین اصول عملکردی یک شبکه مجازی در قالب تفکرات خویش پرداخته‌اند. از این باب رخدادها، بر آن شدیم تا درباره مطلبی انتقادی در این باب ایراد سخن نماییم.(کبنا عذرخواهی کند؛ ۴۷ درصد دیگر آراء متعلق به کیست؟)
در متن ارائه‌شده از نویسنده محترم که به ارزیابی اقدام مجازی کبنا نیوز پرداخته‌اید، کماکان نمود بی‌احترامی و نقض اصول اولیه ادب جمعی را نادیده نمودید و به این رسانه زحمت‌کش و پرتلاش بسی افترا وارد نموده‌اید.
هرچند کبنا نیوز با انتشار متن حضرت‌عالی و هم‌فکران تان؛ صلابت فکری و توجه به جایگاه واقعی مخاطبین را به رخ حضرت‌عالی کشاندند، اما این مورد تعلل خاطرتان را نیز هویدا ساخت. لذا لازم است که در این رابطه چند نکته ایراد گردد:
۱- اگر مطابق ادعای حضرت‌عالی و پیرو متن ایرادشده؛ آرای این سایت برنامه‌ریزی‌شده در جهت یک کاندیدای خاص باشد(که منظورتان دکتر تاجگردون است)، پس به چه دلیل ادعای اولیه خویش را در انتهای متن تان با حمایت از یک شخص خاص با ۴۷ درصد آرای گچساران و باشت نقض نموده و رد کرده‌اید؟ به نظر فرد مورد نظر نویسنده حتی برای ۵ درصد جامعه شهرستان‌ها شناخته‌شده هم نباشند، چه برسد به انقلاب کاریزماتیکی که از اغوای آن حذر ننموده‌اید.
۲- کبنا نیوز یک رسانه مجازی است که تنها هدف و فعالیتش به انتقال مطالب مخاطبین و اخبار مهم به سمع حضور جامعه تحت‌الشعاع است. تنها فعالیت عینی این جامعه خبری، به گذراندن متون و یادداشت‌های ارسالی از طرف مخاطبین جهت حصول و رعایت ضوابط و چارچوب معرفتی و ادبی است. فلذا هیچ‌گونه فعالیت سوگرایانه دیگری اعاده نمی‌نمایند.
۳- آراء ارایه شده در سایت کبنا نیوز مربوط به مخاطبین این سایت است و هیچ ربطی به جمعیت گچساران و باشت ندارد. ممکن است ۱۰۰۰ نفر مخاطب این سایت باشند و به کاندید خود رای داده باشند. با مطالب ارایه شده از سوی حضرتعالی، کل ساکنین گچساران و باشت مخاطب کبنا نیوز هستند و این یک فرض ذهنی باطل و رد شده است. افکارتان را ترمیم و بهسازی نمایید. نوشتن علاوه بر قلم­رانی، تامل، تدبرنظر و دانش قوی می خواهد.
۴- در فلسفه رقابت و تبیین روانشناسی فردی، هر چه یک شخص با شدت و توان بیشتری به مقصد یا مقاصد دیگر حمله و نقد وارد نماید، نشان از ضعف فکری و صلاحیت پایین ایشان در آن حیطه است. به نظر می‌رسد متن ارائه‌شده منتج از احساس حضرت‌عالی بوده است تا منطق. محبت بفرمایید و در قلم‌رانی به سعه هتک حیثیت افراد و تخریب سهوی جایگاهشان وارد نشوید.
۵- اینکه کدام شخص یا فرد در سال‌های پیش رو به‌عنوان وکیل مردم شهرستان‌های باشت و گچساران معرفی می‌گردد، مهم و قابل‌توجه نیست. زیرا هر فردی که صلاحیت کاندیداتوری از منوال قانونی را داشته باشد، قطعاً شایستگی و توانایی لازم برای تحقق ضروریات رادارند.
اما آنچه دراین‌بین حائز اهمیت است، توجه به جایگاه وکیل انتخابی و سطح تأثیرگذاری‌اش در جامعه ملی و بین‌المللی است. بال یقین هیچ کاندیداتوری در استان کهگیلویه و بویراحمد باصلاحیت‌تر، فرهیخته‌تر و کاردان‌تر از دکتر غلامرضا تاجگردون نبوده و نیست و درنتیجه محبوبیت و هواخواهی از ایشان نیاز به آمار و ارقام برنامه‌ریزی‌شده نداشته و ندارد.
لذا خواهشمند است که حضرت‌عالی برادر بزرگوار از بن‌بست فکری و تحجرگرایی ناشی از طوفان مغزی بیرون آیید و با منطق عینی و دور از هر خرد نامطلوب به قلم‌رانی بپردازید. برای حضرت‌عالی و نامزد معرفی‌شده‌تان آرزوی سعادت و موفقیت را از ایزد منان خواستارم.
**کارشناس ارشد مهندسی صنایع
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم اون نظرسنجی دارای ایرادات زیادی هست. در واقع هم با افشاگریهای اخیر آرای تاجگردون افت شدید داشته و رقابت بین فولادی و تاجگردون نزدیک است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرت گفتی قلی .....!
درودبربزرگواری
دلسوز
United States
جناب قلی پور
بنده نه شما را میشناسم و نه فکر کنم تا الان شما را دیده باشم
مواضع سیاسی شما درست و منطقی و بنده نیز تایید میکنم
ولی باور فرمایید قلم شما جالب نیست و مقالات شما در سطح پایینی قرار دارند
بهتر است بیشتر کار کنید و یا نوشته هاتان را فرد متخصص این کار بازبینی کند
مخصوصاً اینکه عناوینی هم برای خود ردیف می کنید که به مراتب اثر بدتری روی خواننده دارد
موج
Iran, Islamic Republic of
یه نظر سنجی ساختگی در جهت تخریب فرد خاصی و تامین منافع شخص خاصی. متاسفم برا رسانه آزادی که توتالیتر گونه امار ساختگی رو بیرون میده. شایداین امار هم منافع مالی رسانه رو تامین و هم منافع حامیان ثروتمند رسانه را!!!متاسفم
موج
Iran, Islamic Republic of
شعار امسال ما اتحاد افکار و طوایف و عقاید همه یکصدا در حمایت از نماینده پاک و عام المنفعه بزرگواری
مهندس اقتدار
Iran, Islamic Republic of
کلیه دوستان، طرفداران بزرگواری از کبنانیوز گله مند و ناراحت هستند به دلیل اینکه کامنت و نظرات موافق بزرگواری رو نمیذاره و حذف می کنه.لطفا پاسخگوی مردم باشید
حامیان تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
http://hamiyantajgardoun.ir/
چرام سرای من است
Iran, Islamic Republic of
قلی چرت نگو .از هر دید و نگاهی که به آمار نظرسنجی نگاه کنیم واضح هست که آمار کاملا ساختگی و به سود شخص خاصی تو سایت زده شده
همشهری
Asia/Pacific Region
نظرات موافق آقای بزرگواری زیاد انعکاس پیدا نمیکنه.
لا باباکلان
Iran, Islamic Republic of
نظر سنجی مشکل داره
درود بر فولادی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا از واقعیت ها فرار می کنید درست است کپنا بهتر می توانست سوال را طرح کند واسامی تمامی کاندیدها را درج کند اما آرا واقعی بودند . و چه در فضای مجازی و چه در میدان تاج برنده است. به عنوان یک اصول گرا و با حفظ تمام اصول به تاج رای میدهم
پورسعید
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه شمااز حامیان آقای تاجگردون هستین....با این نظر سنجی که گذاشتن هدفتون جز تخریب حاج آقا بزرگواری و تخریب روحی مردم وبزرگ نشان دادن آقای تاجگردون چیز دیگری نیست. ..خدا جای حق نشسته. ..مطمئن باشید که با این جنگهای روانی ماهیت خودتون رو نشون میدین ...
مهندس
Iran, Islamic Republic of
سلام. خدایا تو این مردم رو هدایت کن که اینقد بخاطر یه نماینده به همدیگه توهین نکنند. آمین...........................
موسوی
Iran, Islamic Republic of
شما مردم را........ گیر اوردید
اگر بزرگواری ۳ درصد رای اورده و شما هم از بین کاربران دارید نظرسنجی می کنید و ۱۱ نفر باقی مخالف بزرگ واری هستند پس بقیه۸۶ درصد کجا رفته.شما فقط دارید تبلیغ کاندیده های خاص خود را میکنیید.اگر ۱۰۰ نفر شرکت کرده ۳ نفر(درصد) موافق بزرگواری و ۹۷ درصد مخالف می باشند نه ۱۱ درصد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1