تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۴۳۵۴۰

پاسخی به مطلب «صبح بخیر آقای فرماندار»؛ قدر زر، زرگر شناسد

۲۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
داریوش ارجمند
با انتشار مطلب زریر حجتی با عنوان «صبح بخیر آقای فرماندار؟!» [کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا نیوز به این مطلب به شرح زیر واکنش نشان داد.
زریر حجتی، صبح بخیر گفتی، باش تا صبح دولتت بدمد.Hojati
مطلب سراسر وهن و وهمت در صبح گاه سه شنبه قلقلکی بود و بهانه‌ای برای لبخندی تلخ و بشارتی بود بر فرماندار که شمشیر دشمنانش «حجتی» است.
چه زیباست حکمت‌های خدا، و چه زیباتر «خدا» را کمی بیشتر شناختن از لابه لای همین حکایت های روزانه که در صورت شناخت،تغاری گر بشکند، عجز و لابه و مویه نمیکنیم و مرثیه و شروه نمیخوانیم، زیرا "روزیِ" کاسه لیسان در همین تغار شکستن هاست، طبیعی ست که هرکه سزاوارتر و حس بویایی قوی تری داشته باشد کاسه پرملات تر و خوانی گسترده تر ... و چرا بخل و خساست وقتی که «قصر فردوس» به «پاداش عمل» میبخشند، اما این پرسش اساسی کمی ذهنم را درگیر کرده که در این تغارشکنی «که دنده دانشجو و حرمت دانش شکست» متخصص خوشه چینی، چرا اول به سراغ دانشجوی مضروب و مصدوم می رود و با وارونه کردن حقایق از مراد خویش در «کیهان» الگوی مباهته برمیدارد و پای معامله دکان دونبشی می نشیند که قبل ترها سند مالکیتش به نام از «زریر» «زرنگترها» ثبت رسمی شده است و آخر سر دنبال تکه های کاسه شکسته جلوی درب فرمانداری میگردد.
«زریر» «زردی» «زر» میبیند و گوهریِ حقیقی، با «زر» خود سکه میزند و بر صورت «زر» خویش مهر تایید میزند.
«زریر» عزیز!
برصورت دریا شلاق میزنی و پنجه بر رخ آفتاب میکشی و پی رزق میگردی، بگرد! اما دریا را تو میدانی که با هر اقدامی نمی شود نجس کرد و چه زیباست تفاوت "حجتی" و «نظری» اولی  تهی از هرنظری و اندیشه ای و قهار در عمل به پروژه «پاتیل کراسی» و از واژه های «بسیج» و «ولایت فقیه» سنگری ساخته و دومی صاحب نظر و جنس اصل بسیج است و سنگر ولایت و نظام و کیان و خورشیدِ پنهان پشت عینکش خود اتمام «حجتی» ست بر مدعیان!  جل الخالق!
و اما چند نکته:
طبیعی است «حجتی» فرایند فتنه را وانهد و به فراورده فتنه در آویزد تا از کاروان دریوزگی به درگاه این دکان ! عقب نماند و نیز «نفوذ» در دل وقایع و «قلب» حقایق!
باری داستان اصرار فرماندار در برگزاری و حضور مجدد مهمان برنامه دانشگاه هم نتیجه «کژتابیِ» ژورنالیستیِ ایشان است زیرا در جلسه فرماندار با مسئولین دانشگاه " که البته بنده حضور داشتم «صرفا» واکاوی شرح ماجرا و پرسش از مسئولین پیرامون امکان برگزاری جلسه و در نهایت نصایح بردارانه به عاملین آشوب در راستای حفظ نظام و ارزشهای دینی بود و لا غیر. البته باز هم طبیعی است که «تدبیر»  از دیدگاه آنکه «بیرونِ گودِ اندیشه و اعتقاد نظری و عملی به حفظ نظام است»با خود حقیقت تدبیر ، توفیر دارد که از این هم میگذریم.
جالب اینجاست که ایشان قبح کلامش در حدی است که از واژه «اعتدال» سخن به میان می اورد در حالی که پایکوبان و رقصان چماق کشی و کتک و کتک کاری چند دانشجو توسط دوستانش را جشن گرفته و در مقابل، دیگران را متهم به تند وری میکند.
اینکه فرموده اند [آشوب و ناامنی در دانشگاه حاصل بی تدبیری فرماندار بوده است] نشان از جهل ایشان در پروسه برگزاری جلسات اینچنینی است و بی اطلاعی از حوزه تآمین امنیت توسط مجموعه وزارت کشور و تفکیک آن از حوزه امنیت توسط [دوستان حجتی در حراست دانشگاه] می‌باشد.
مدعی خون شهیدان و حافظ نظام و امینِ امنیتِ دین و کیان در مقاله خویش ،«همچون تمامی افعالش در جامعه» از این شاخه به آن شاخه پریده است و گه به «خاکی» زده که دنبالش دویدن کفشی آهنین می خواهد و چه ناشیانه به «امر رهبر معظم انقلاب» در خصوص کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرده ،غافل از آنکه یک نفر از سه نفر هیئت نظارت صاحب رآی در دانشگاه آزاد برای صدور مجوز نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه می باشد و برخلاف کوته بینان معتقداست نظام توان پاسخگویی و مباحثه با هرکسی را داشته و دارد و نیازی به سانسور وجود ندارد و ناشیانه تر، آنکه به زعم خود اصیل ترین جریان موجود در نظام(اصلاح طلبی)را در تقابل با نظام معرفی می کند.
مدعی نظام ، در بخشی از نوشته خود آورده که [[ آنگونه که «منابع موثق» نقل می نمایند، فرماندار بویراحمد دو یا سه روز پس از صدور مجوز برای آذر منصوری موضوع را به استاندار و معاون سایسی اطلاع می دهد]] و جالبترین بخش این داستان اتفاقا" همین قسمت است:
قبلاً به قوت یکی از حواس آقای حجتی اشاره شد و افزون بر آن اتصال ایشان به یک « منبع موثق» حاکی از آن است که گویا در «مطبخ» ، آش شله قلم کاری بنام «یک کلاغ و چهل کلاغ» در حال طبخ است و این جفت راهنما زدن ها ُُ، نشانه ی بر «مشامت رسیدن بویی در استانداری»است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
فقط به این نتیجه رسیدم شماها از اصولگرایان،انحصارطلب تر،تمامیت خواه تر،،وهر انتقادی رو اگر بتوانید در نطفه خفه خواهید کرد،،وضمنا بسیار خشن تر از رقیبانتان در اردوگاه اصولگرایان میباشید،،ببین در این چند روز چطور اشفته اید،،در حالیکه قبلا که رقیبتان حاکم بود،بسیار بسیار تندتر ،وغیرمنصفانه تر مینوشتید،وهر توهین و افترایی رو نصیب رقبایتان میکردید!!!تجربه نشون داد تفاوت چندانی با هم ندارید،ولی شما خشن تر و غوغا سالار ترید!!!!
Iran, Islamic Republic of
ببینید فرماندار یکماه نشده چه وضعیتی در مرکز استان درست کرده. عامل ناارامی خودش هست .
مهین تاج
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم شیوا و پرنغزتان
حقا که کلام حق بر دل می نشیند.. این کاسه لیسان به این زودی دست از سر این ملت برخوردارند..
حجتی در پیشگاه باری تعالی چگونه پاسخگوی این همه دروغ و تهمت و نفاق است؟؟؟؟ وای برما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینکه ارجمند گفته خودش در دانشگاه بوده یعنی اعتراف بر علیه مشارکتی هایی از جنس خودش در دانشگاه است که سالهاست بوی کباب دگری به مشامشان خورده !بی جهت نبوده که دنباله هایشان در داخل همانی را تکرار می کنند که بی بی سی در خارج تحت عنوان لباس شخصی نام برده است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی؟
دلت خوشه هاااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
والا. ما نونیم که داریوش ارحمند چه گفته .
داریوص جان همون خودمونی بنویس .تا مخاطبان تا اخرش همراه باشن
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا اینهایی که جنابعالی در رسای نظری قلم فرسایی کرده ای من که از بچه گی میشناسمش کور شوم اگه تا حال ذره ای شو درش دیده باشم . اینهمه تملق که نیاز نبود !!
جمال
Iran, Islamic Republic of
احسنت، لذت بردم ازاین همه تشبیه وتمثیل زیبا،گرداگرد زریر وخودزریر سالهاست که جهت وزش بادرا خوب تشخیص میدهند،
برف وگرما
Iran, Islamic Republic of
اقای ارجمند چه زیبا نگاشته ای دستت وقلمت جاودان باد چنان باحرارت جواب داده ای که ان بنده خدا چون یخ منجمد شده است
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند خیلی مدح گونه از نظری نوشتی در حالیکه نظری نه سواد علمی و نه سواد کافی سیاسی دارد. در استان ما متاسفانه عادت بر این است که افراد را الکی بزرگ می کنند. برای یک مرد زشت است که دیگران را مدح کند.
اعتدال
United States
تامرزبین اصلاحات وفتنه گری وبراندازی مشخص نگردد اصلاحات وضعیتی بهترازاین نخواهدداشت.
عجب
Iran, Islamic Republic of
یکم شیواتر می نوشتی طرفدارای نظری هم بفهمن چی نوشتی ...متن ادبی و تملق؟؟؟؟عجیبه..........چرا اینقدر آشفته و ترسیده این....مدام جوابیه بدین.....این سایت ها هم خودشون مطلب می ذارن هم خودشون جوابشو....عجیبه....بچی لر و لفظ قلم.....
مش غلوم
Iran, Islamic Republic of
میگم این ارجمند عجب مشامی دارد که زودتر از همه بوی کباب را شنیده و ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند عزیز:

متاسفانه شما کانلا یکطرفه نوشته و عقده گشایی نموده اید. آقای نظری را در حد یک استاد و صاحب نظر بالا برده اید و آقای حجتی را فاقد نظر!!!! در حالیکه کاملا افراط و تفریط نموده اید.
آقای حجتی اهل رسانه هست انقدر نازل نیست که نوشته اید.
عقل حکم میکند که حداقل یکسال از عملکرد آقای نظری بگذرد بعد اینگونه مدح سرایی کنید!!! تازه اگر عملکردی داشته باشد.

آقای نظری در دوران مدیرکلی در بهزیستی اصلا عملکرد قابل دفاعی ندارد بلکه بر عکس.
کاملا متاسفم که اینچنین خلاف واقع نوشته و عقده گشایی کردیده اید. در حالیکه خیلی از دوستان نزدیک آقای نظری وی را می شناسند اصلا وی در حدی نیست که شما نوشته اید.

ادب مرد به زه هنر وی!!!!!!!!!
ناظر
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست چی نوشتی . وجدانت را قاضی فرار بده که در قد و یواره نقد و تخزیب حجتی نیستی .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
برای قضاوت بین دو فرد یکی معلم و دیگری.....که همگان سوابق وی را میدانند دست به نوشتن خطاست چون امثال ارجمندها چند روزی است از زیر زمین بیرون امده اند ولی امثال حجتی را قلم داران خوب میشناسند.بله دریغ که هرد فرد ناشی والوده به مواد مخدر از راه میرسد و به قول خودش قلم میزند.خدا میداند حیف است قلم فرهنگی با لیاقتی مثل حجتی با قلم فتنه گران وحامیان آنها آغشته شود
رحیمی پور
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصلاح طلب ما لازم نیست محتوی نامه را طوری بنویسید که قابل فهم نباشد وهرکس فکر میکند هرچه از ادبیات قلمبه وسلمبه استفاده کند مردم ونخبگان میگویند ببه به چه نامه پر محتوایی وچه ادم با ذوقی ولی نظر من عکس این قضیه هست باید با ادبیات شیوا که برای مطبوعات وفرهنگیان وخصوصا جوانان قابل فهم باشد من خود کارشناس ارشدم ولی نتیجه ای نگرفتم از انتقاد ومحتوی ان این حرکت شما ارزنده است اما اگر کمی شیواتر مینوشتی
معصومه زارعی
Iran, Islamic Republic of
حجتی تا دوسال پیش بازاریاب هفته نامه بود و تو اداره ها میگشت برا پیام تبریک و تسلیت. حالا شده نویسنده ای که هرچی بهش دیکته میکنن مینویسه . خدا ناظر بر کارهای ماست و مطمئن باشیم فقط اونایی که خدا رو در نظر نمیگیرن میتونن خیلی راحت به دیگران برچسپ و تهمت بزنن و تفرقه افکنی و نفاق کنم. حجتی یه کمم خدا رو درنظر داشته باش
وجدان
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم آقای ارجمند و دیگر حامیان آقای فرماندار از کامنتها و میزان موافق و مخالف میزان محبوبیت آقای نظری را متوجه شده باشند. مردم می فهمند!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
حجتی واقعا دیگه برو بخواب
احسنت بر این قلم
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد مسلم قلم حجتی عزیز و مرد
Iran, Islamic Republic of
نظری!!!!!؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1