تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۱۴۳۴۸۳

تولید موسیقی محلی با موضوع منا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک آلبوم موسیقی محلی و یک قطعه موسیقی با موضوع فاجعه منا در کهگیلویه و بویراحمد در دست تولید است.

علی هوشمند اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای توانمندی‌های خوبی است که نیاز به شکوفایی دارد.
وی آموزش را نیاز ضروری هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: این استان نیازمند پرورش و شکوفایی استعدادهای هنری جوانان است که خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد جوانان مستعدی دارد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد حمایت مسئولان از این حوزه را لازم دانست و گفت: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان استیجاری فعالیت می‌کند و متأسفانه تاکنون در خصوص ایجاد یک ساختمان ملکی حمایتی نشده است.
هوشمند با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت‌های حوزه هنری مهیا نیست، افزود: هنرمندان این حوزه از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری همچون نگارخانه، سالن نمایش، سینما و برخوردار نیستند.
این مسئول از حمایت‌های معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دستگاه‌های فرهنگی استان تقدیر کرد و افزود: نگاه فرهنگی و دلسوزی معاون امنیتی استانداری استان نسبت به نهادهای فرهنگی موجب تقویت روحیه مدیران فرهنگی شده است و این موجب دلگرمی ما خواهد شد.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو فیلم در این حوزه تولید شده و یک فیلم مستند با موضوع آیین‌های عزاداری زنان در ماه محرم در دست تهیه است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۰ نمایشگاه تجسمی در بخش‌های مختلف حوزه هنری با حضور هنرمندان شاخص برگزار شده است.
هوشمند، به موفقیت‌های حوزه هنری استان اشاره کرد و از در دست گردآوری و چاپ بودن ۱۷ کتاب در این حوزه در بخش‌های ادبیات پایداری، شعر و داستان و پژوهش خبر داد.
رئیس حوزه هنری به دیگر اقدام این حوزه با موضوع فاجعه منا اشاره کرد و گفت: یک آلبوم موسیقی محلی و یک قطعه موسیقی با موضوع فاجعه منا نیز در کهگیلویه و بویراحمد در دست تولید است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1