تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۴۳۴۴۱

تهدید سلامت مردم چرام با مرغ زنده

۰
کبنا ؛
فرماندار چرام با تاکید بر اینکه فروش مرغ زنده سلامت مردم چرام را تهدید می‌کند، گفت: جمع آوری مرغ فروشی‌های زنده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان متولی قرار گیرد.


ابراهیم فتاح پور صبح امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان چرام که در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد، اظهار داشت: این شورا اسناد بالادستی قوی دارد و شورای سلامت و امنیت و اهمیت غذایی تعهد و مسئولیت مدیران را می طلبد.
وی بیان کرد: اگر مدیری دنبال پیگیری مصوبات  نباشد خودش باید جوابگو مسائل قضایی باشد زیرا امنیت غذایی و سلامت مردم از مهم ترین کارهایی است که باید به درستی انجام شود.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه ایدز از پدیده های تاریکی است که آمار خاموشی دارد ابراز کرد:باید مشکلات و اثرات بیماری ها را بپذیریم و برای آن برنامه ریزی و آگاهی بخشی مفیدی به جامعه داشته باشیم.
وی افزود:باید شبکه بهداشت و درمان چرام  نظارت جدی بر آرایشگاه های زنانه و مردانه داشته باشد زیرا یکی از راه های انتقال بیماری ایدز استفاده از وسایل مشترک اصلاح در آرایشگاه هاست.
فتاح پورضمن تقدیر از مردم چرام در بحث جمع آوری فروش مرغ زنده بیان کرد:خوشبختانه مردم با فرهنگ چرام در خصوص این موضوع  واکنش مناسب و همکاری بسیار خوبی داشتند.
وی خاطر نشان کرد:متاسفانه جمع آوری فروش مرغ زنده در استان کامل اجرا نشد و در شهرستان همسایه ما در جاده سراسری در یک محیط نامناسب مرغ زنده خرید و فروش می شود،که لازم است  در استان کهگیلویه و بویراحمد برای یکبار هم که شده فروش مرغ زنده جمع آوری شود.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه روزانه پیامک های زیادی در مورد مشکلات بهداشتی در سطح شهر به ما ارسال می شود گفت:لازم مسولان شهرداری و شبکه بهداشت نسبت به جمع آوری احشام در سطح شهر و خیابان ها اقدام کنند .
وی افزود:در حوزه شهرداری سلسله مراتب نیاز سنجی رعایت شود و به جای نصب تندیس ،خرید ماشین حمل گوشت را که از نیازهای اولیه و بهداشتی است خریداری نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام تصریح کرد:یکی از موضوعات مهم در سلامت مردم بحث نان است که قوت غالب مردم می باشد و می بایست نظارت جدی بر بهداشت و ظاهر متصدیان فروش انجام شود.
وی بیان کرد:پایه انتخابات امنیت است و امنیت غدایی و بهداشتی مردم در همه مواقع بخصوص در موقع انتخابات باید لحاظ شود./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1