تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۱۴۳۳۳۶

سید باقر: به عنوان یک بویراحمدی خجالت زده‌ام

۴۴
۰
کبنا ؛DSC_0129
نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از واقعه پیش آمده در دانشگاه آزاد یاسوج و لغو سخنرانی «آذر منصوری» فعال اصلاح طلب، گفت: متأسفانه خبر درگیری و برخورد به وجود آمده در دانشگاه آزاد صورت خوشی برای استان نداشت.
سید باقر موسوی جهان‌آباد با بیان اینکه امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان حتی با دیدگاه‌های سیاسی مختلف نباشیم، اظهار داشت: در حالیکه از قشر دانشجو و فرهیخته استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار رفتارهایی توأم با حقانیت، انسانیت و آزادگی می‌رود، بروز رفتارهای تند و خشن و دور از سعه صدر موجب سرافکندگی مردم استان می‌شود.
وی افزود: برگزار کنندگان چنین برنامه‌هایی وقتی تدارک می‌بینند مسئولیت دارند تمامی جوانب را سنجیده و هماهنگی‌های قانونی برای برگزاری مراسم را انجام داده و تدابیر لازم را بیاندیشند.
موسوی با اشاره به اینکه بنا به گفته بانیان، مراسم سخنرانی «آذر منصوری» مجوزهای قانونی لازم را داشته است، تأکید کرد: مسئولان برگزاری مراسم می‌بایست زمینه‌سازی فرهنگی لازم را حتی با جریاب فکری رقیب صورت می‌دادند و در بستری امن و با رعایت تمامی اصول اخلاقی، انسانی و با معیارهای آزادی بیان و مطابق با قانون این مراسم را برگزار می‌کردند و اجازه نمی‌د‌ادند چنین فضایی که بار منفی برای استان دارد به وجود بیاید.
این فعال اصلاح طلب اظهار داشت: به افرادی که برگزاری چنین مراسمی را برنامه‌ریزی می‌کنند، توصیه می‌کنم برنامه ریزی شان باید به گونه‌ای باشد که هیچ بهانه‌ای به افراد افراطی و تندرو جهت اغتشاش و ایجاد فضای نامناسب و منفی ندهند.
موسوی، برخورد و درگیری به وجود آمده در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را از چند جنبه تأسف بار دانست و گفت: با وجود اینکه مجوزهای قانونی این برنامه اخذ شده و دعوت رسمی صورت گرفته بود، می‌بایست امنیت این برنامه تأمین می‌شد و چنین فضای نازیبنده‌ای در دانشگاه و فضای سیاسی استان ایجاد نمی‌شد.
اقدام مهاجمان جوان برنامه سخنرانی دانشگاه آزاد از شأن دانشجو به دور است/ خواهران و برادران رفتارهای منطبق بر موازین اسلامی و اخلاقی داشته باشند
نامزد احتمالی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افزود: از مهاجمین جوان این برنامه که عمدتاً دختران و پسران دانشجو بوده اند انتظار جدی دارم متوجه رفتارهای خود باشند و این خواهران و برداران رفتارهایی منطبق بر موازین اسلامی، اخلاقی و حقوق شهروندی از خود نشان دهند.
موسوی، با بیان اینکه اگر این اقدام سازمانی دهی شده بود و وظیفه گروهی تلقی می‌شد، جای تأسف دارد و خاطر نشان کرد: اگر این مهاجمین از فرد یا تشکلی دستور داشته‎اند، می‌بایست به آنان توصیه کرد صرف دستور هیچ فرد یا گروهی نباید چنین اقداماتی انجام دهند.
وی افزود: اگر این اقدام خودسرانه بوده و مهاجمان به تشخیص خود عمل کرده‌اند که لازم است گفته است چنین رفتارهایی خلاف اصول اخلاقی، انسانی و زیر پا گذاشتن آزادی‌های مدنی و اجتماعی بوده و از شأن دانشجو و حریت و انسانیت به دور بوده است.
عدم حفظ حرمت یک خانم میهمان به دور از شأن مردم استان است
سیدباقر موسوی، به رخ دادن این واقعه ناخوشایند برای یک میهمان خانم اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش و حرمت دیگری داشته اند و فارغ از هر گونه تفکر سیاسی لازم بود در وهله اول حرمت میهمان استان حفظ می شد و چنین رفتار دور از شأنی با وی صورت نمی گرفت.
نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم این واقعه آخرین رفتار خلاف قانون اینچنینی در استان باشد و همچنین امیدوارم همه گروه ها با درنظر گرفتن معیارهای اخلاقی، انسانی، قانونی و پیشینه تاریخی و فرهنگی استان از بروز چنین بداخلاقی هایی جلوگیری کنند.
موسوی، افزود: اختلاف نظر و سلیقه امری منطقی و پذیرفته شده است اما باید به آن سطح از توسعه یافتگی رسیده باشیم که با سعه صدر اظهار نظر گروه های فکری دیگر را پذیرفته و با رعایت اخلاق از هر گونه تنش و افراطی گری دوری کنیم.
وی، خاطر نشان کرد: فضای توأم با اخلاق و آزادگی بستری برای تعامل، گفت و شنود، بیان اندیشه های گوناگون و نظرهای مختلف ، در واقع فضای و بستری مناسب برای توسعه استان را فراهم می کند .
به عنوان یک همشهری بویراحمدی از بروز این اتفاق خجالت زده ام/مسئولان اجازه بروز اقدامات افراطی را به تندروها ندهند
موسوی، با بیان اینکه به عنوان یک همشهری بویراحمدی از بروز این وضعیت خجالت زده شدم، گفت: جوانان بهتر است سعه صدر بیشتری از خود نشان دهند و فضا را برای بیان اندیشه‌های مختلف فراهم کنند.
وی، به انتظار خود از مسئولان حوزه سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اشاره کرد و با بیان اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، تأکید کرد: مسئولان با اندیشیدن تدابیر قانونی، فرهنگی و مدیریتی لازم اجازه بروز چنین رفتارهایی را در فضای سیاسی و توسعه ای ندهند.
موسوی، با بیان اینکه مسئولان استانی و مملکتی اجازه بروز اقدامات افراطی را به تندروها ندهند، افزود: مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست زمینه و بستر قانونی را برای حاکمیت خردورزی، انسان دوستی، تعامل و تبادل افکار و توسعه استان را فراهم کنند.
نماینده اسبق شهرستان بویراحمد، تأکید کرد: بیشتر از اینکه انتظار برخورد قانونی با جوانان را داشته باشم از این جوانان انتظار دارم ضمن نقد رفتارشان، تفکر کنند و اگر با دیدگاه‌های شخص یا جریانی مخالفند تحمل خود را بالا برده و اجازه دهند حرف بزند و خودشان نیز عقاید خود را در یک فضای تعاملی بیان کنند./ منبع: خبرنما
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
سید امید وارم با ۹۰درصد ارا پیروز میدانی
بوير
Iran, Islamic Republic of
خوبه دم انتخابات تشریف میارید نظر میدین
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی این تنش شخص فرماندار میباشد ،وبایستی با ایشان برخورد شود،،جناب فرماندار فک میکنه هنوز از تندروهای حزب کاوگزارانه!!!!!!!
تحجر گرایی
Iran, Islamic Republic of
تورو به حضرت عباس دارن هندونه میذارن زیر بغلت بهت میگن شیر بیراحمد احساس ایکنی واقعیه!؟!؟!؟!؟!؟!
بابا بیخیال وقتی بلد نیستی تئورسین باشی یا یک نظریه پرداز بدیل بیخیالشو
از بی بی سی تا سیدباقر ناراحت شدن
United States
پروژه ی راه اندازی آشوب در سخنرانی ها کلید خورده، زیرا رقیب که خود را در برابر خواست و اراده ی جوانان ناتوان می بیند لذا برای ایجاد اغتشاش و برهم زدن اینگونه نشست ها با توسل به کلید واژه هایی همچون "فتنه گر و… قصد ساکت کردن رقیب را دارند، از طرفی با این عمل در حال جمع آوری اسناد لازم برای برچسب زدن به افراد خاصی، .را در این بین همراه خود کنند.
بومی
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه حرف نزن حال آدم بهم میخوره اگه عرضه داشتی و حال ککات خبر ..نجس برا این که یه ال آشغالی مث خودتو هو کردن ناراحتی به امید خدا توی ضد انقلاب هم به زودی همین بلا سرت میاد...اگه مردی درج کن تا این ضد ولایت بفهمه چه خبره...
Iran, Islamic Republic of
سید باقر غقط خودت
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ندامت نامه را نوشته ای یا نه سید جان!
مگه شبهای قبلی که در یاسوج شب نشینی هایی را در منازل حامیان به رویا نشسته بودی برنامه آذر خانم را چیده بودی؟ از کدوم حریت و اخلاق و انسانیت بعد از سالها پایتخت نشینی صحبت میکنی؟ بیش از این برا حکومت دردسر درست نکن.این نظری خوری را چگونه موفق شدی با اون عینک دودی قشنگش فرماندار کنی فکر نمی کنی مردم میدونن که دو باره به فکر همون قوم گرایی ها افتاده ای؟ و .؟به فکر خودت باش آذر خانم را ولش کن! میگن شما .ین تبانی و خجالت زدگی شما چه شعری بود دو باره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از خدا خجالت بکش و امام زمان با اون سابقه ای که در کسوت نمایندگی داشتی.زیاد دور برداشته ای ، جنتی هستش و تو هم هستی با اون پرونده ات.البته خودت هم میدانی که رد صلاحیت شدگان تایید نمیشه ولی
باش تا صبح دولتت بدمد که این تازه از نتایج سحر است
مغالطه و سفسطه بازی در نیار خدایی آقای فیلسوف! بذار مردم زندگی کنند شما آنچنان فربه شده ای که از شکم خالی مردم خبر نداری.تهرون تو کدوم منطقه خونه گرفتی با چه حقوقی! پیمانکاران را دریاب کاری از ما ساخته نیست سید جان این خانم آدر بیچاره را برا نیل به اهداف سیاسیون بیش از این هزینه نکنید .راستی از نیمکت نشینان چه خبر ؟!چه آشی برا نظام پخته آید. اون آقای خاطره نویس چکار میکنه؟ الان هم از خاطره های رفت آمد فائزه و عفت به مناطق خوش آب و هوا در کنار سدها و با هلی کو پتر هم می نویسه دو باره؟
روزبه
Iran, Islamic Republic of
منم به عنوان یک باوی سرفرازم که نمایندم غلام تاجگردونه
سید موسی باقری
Iran, Islamic Republic of
ب خدا شما مردان سیاست یک روده راست .
اسلاهتلب
Iran, Islamic Republic of
اصلاحطلبان واقعی توده ی مردم هستند، متاسفانه دربویراحمد سران اسلاهتلب فرصت طلب هایی بیش نیستند.
عزيزي
Singapore
فقط دکتر بهرامی و دکتر تاجگردون
ترانه
Iran, Islamic Republic of
خجالت زده برای چی؟ عناصر فتنه حق حضور در دانشگاه‌ها را ندارند به چه دلیل از ا نها حمایت میکنید خدا به داد بویراحمد برسه
دوست
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید باقرموسوی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
نیازی به خجالت شما نیست ... حتما با فتنه گرانی که خجالت زده ای ///
برو همون جایی که چند سال پیش بودی ....
کریم
Iran, Islamic Republic of
برخی ها این کلمه فتنه و نفوذ و...شده دستاویزی براشون..خود رهبر عزیزمون فرموده قانون ملاک عمل باشه که نبوده الان و این افراد به نظرم دانشجو نبودن و اصلا فارغ از درک سیاسی این کار شده و ابروی استان هم رفته اعتراض دارین درست! اما اعتراض بدون خشونت و ابروریزی برای یک استان مطمعن باشین پیگیری میشه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر مرد بویراحمد...سلام بر منجی بویراحمد..معاویه هم با کلید واژه فتنه باعث شد تا ۱۲هزار نفری که امام حسین را دعوت کرده بودند او را تنها بگذارند ..رسانه وافراد یزید در کوچه وخیابان می گشتند و امام حسن را فتنه گر ومی گفتند حسین از دین خروج کرد و قاضی خلیفه مسلمین (معاویه)حکم بر فتنه گری امام داد وتنها ۷۲نفر ان را در صحرای کربلا همیاری کردند(نامه معاویه به امام حسین)ای حسین از خدا بترس ومردم را به فتنه نینداز ..امام در جواب فرمودند من فتنه ای بالاتر از این نمی بینم که تو امیری وبر مردم حکومت می کنی..بحارالنوار جلد۴۴صفحه ۲۱۲
خورزو خان
Iran, Islamic Republic of
واقعا این خودتی سی باقر ؟؟؟؟
دم از تندروی می زنی ؟؟؟؟؟؟؟
حالا می فهمی تندروی چه طعمی داره ؟؟؟؟؟
ببین شما دیگه محبوبیتی نداری افتاد داداش ؟؟؟
شما دلسوز بویراحمد و مردم استان نیستید بسه لطفا
علي
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدافراطیهاوچماقدارانبایدجمع شوند
ساده
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه یک دختر لر کتک خورده متاسفی یا برای اینکه یک زن فتنه گر زندان رفته سخنرانی نکرد متاسفی ؟ مردانه راستش را بگو .
Iran, Islamic Republic of
حمایت از فتنه گری!
مردی از شهرخاموش
Iran, Islamic Republic of
احسنت موسوی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین به شما
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نظرات نمی زنی کبنا از چه می ترسی
سید علی
Iran, Islamic Republic of
خجالت زده نباش سید برای سخنرانی نکردن فتنه گر.نگران مردمت باش.فتنه گر نه در یاسوج نهدر هیچ جای ایران اسلامی جایگاهی ندارد.جامغه جوان و متفکر یاسوج خجالت زده اند که چرا فتنه گر اجازه سخرانی دارد.چرا باید برای هزاران هزار دانشجو که عاشق ولایتن سخرانی کند.دردو خدا بربسیجیان و دانشجویان دانشگاه ازاد
علی
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر در بین مردم جایی ندارد سید باقرررررررررررر
علی
Iran, Islamic Republic of
سید باقرررررررررررررررررررررررررررررررررررر.بدان که ما خجالت زده ایم از اینکه چرا مجوز سخنرانی به یک فتنه گر داده شد.درود بر دانشجویان
سید
Iran, Islamic Republic of
سید باقرو دیگران ناراحت بدانند نه منصوری نه هیچ فتنه گری حق سخنرانی در دانشگاه ازاد یاسوج راندارد
سید
Iran, Islamic Republic of
سید باقر شانس اوردی اگر بقیه مردم میدانستند که ای زن یه فتنه گر است یقین بدانید نه فقط سخنرانیش لغو بلکه راهی بیمارستان میشدو از خجالت به زیر گل میرفتی.مرگ بر فتنه گررررررررررررررررررررررر.
دلینو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دو سید اصلاحات موسوی و سیف سادات
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سید خود از افراد انقلابی وایثارگران این استان ومحبوب همه می باشد.جهت اطلاع تازه به دوران رسیده ها.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .زنده باد سید باقر . زنده باد سید باقر .
Iran, Islamic Republic of
چرا اون موقع که دوستان شما در فتنه ۸۸ عزادارن رو وسط خیابون برهنه کردند و کتک زدند خجالت نکشیدید که بدهکار هم شدید؟
پر رو
Iran, Islamic Republic of
افراطی خود شمایید با اون فتنه ۸۸، جالبه وقتی تندروهای فتنه گر دم از افراطی گری بزنند!
چون اون بسیجی رو دوستان شما کتک زدن تندروی نبود؟ دختر دانشجو رو فتنه گران کتک زدند خجالت نکشیدی و افراطی گری نبود؟
بسه دیگه خیلی پر رو شدید
ععع
Iran, Islamic Republic of
افراطی های تندرو آبروی استان را بردید..درود بر سید باقر عزیز
Iran, Islamic Republic of
اگه بنا بر تندروی و افراطی گری بود تو که جلوی همه بودی آقای موسوی گذشته خودت را زود فراموش کردی
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی اولاایشان ازفتنه گران است انهایی برای بویراحمد ازفتنه گران دعوت می کنند خود هم ازاین طف هستند بعدشما که سرافکنده می شوی مگرخاتمی رادرهمین میدان معلم برایش خفت درست نکردی که اوهم انتقامش راازمردم گرفت پس توسیدی از فتنه گرحمایت می کنی بعدهم اینطوری حرف می زنی
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت سید باقر چه وخت کردی باید سی چیل ده خجالت زده وابه دختر بویراحمد را سیلی ایزنن من گوشش نا راحت نیه به سی یه زن زندان رفته فتنه گر ناراحت شدی امت حزب الله بیدار است از منافق بیزار است
رمضون
Iran, Islamic Republic of
حیف بزرگمردی مثل سید باقره که به عنوان یه بویراحمدی غیور جوابی نداره به اصلاح طلب ها بنده..وحشی گری دیگه بسه..
Iran, Islamic Republic of
چقدرسطح شعورسیاسی مردم این استان پایین هست که داخل دانشگاهش اینجوری میشه وای به حال خارج دانشگاه
راک
Iran, Islamic Republic of
درود بر ٢اصلاحطلب سادات موسوی و سیف سادات
Iran, Islamic Republic of
//////به خاطر کاری که خود شما کردید شمایی که حرفاتون و کاراتون بستر ایجاد میکنه واسه فرهنگ های غلط غرب اگه دفاع از اعتقاداتمون دفاع از فرهنگمون به نظر شما ////به نوعی خودتون هم باید //////باشید که رفتید جنگیدین فرقی نداره اونا دشمن خارجی بودن اونا عرب بودن اینا دشمن داخلی هستن و ایرانی پس رزمنده واقعی همین جوونهایی هستن که دشمن واقعی را شناختن انشالا که موفق باشید شما سید هستید و احترام شما بر ما واجب ولی کاری کن که/////
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1