تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۴۳۰۳۵

کتک‌کاری در دانشگاه آزاد یاسوج/جلسه لغو شد/فتاح شورای تامین را وارد کرد

۶۹
۰
کبنا ؛جلسه امروز دانشگاه یاسوج با ضرب و شتم به پایان رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای سخنرانی و حضور در آئین گشایش و افتتاحیه انجمن «فرهنگ و سیاسی» دانشگاه آزاد اسلامی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
بنابر این گزارش، قرار بود صبح امروز دکتر آذر منصوری در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج سخنرانی کنند.
از همان ابتدا سالن با نظارت حراست دانشگاه مملو از جمعیت شد.
برای ورود خبرنگاران به سالن جلسه سخت‌گیری می‌کردند و از ورود آنها ممانعت بعمل آوردند.
به گزارش کبنا، قبل از اینکه این جلسه شروع شود، جمع زیادی از دانشجویان سالن را پُر کردن از شعار «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه». همزمان با ورود سخنران جلسه [آذر منصوری]، دانشجویان با شدت بیشتری شعار می‌دادند.
تلاش حجت‌الاسلام محمد غفاری رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی برای آرامش و سکوت دانشجویان بی نتیجه ماند. دانشجویان با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» مانع برگزاری و ادامه جلسه شدند.
مهمان برنامه را برای اینکه از اتفاقی دور به ماند به صحن جلسه هدایت کردند. دانشجویان به سمت او هجوم بردند. نهایتاً تحت محافظت شدید او را از سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خارج کردند. در این بین تعدادی از دانشجویان به زمین افتادند.
برخی از دانشجویان معترض با مشت و لگد طرف مقابل را می‌زدند و حراست دانشگاه آزاد نیز این ضربات برخورد کرد.
دانشجویان معترض به برگزاری این جلسه مهمان برنامه را همچنان با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» بدرقه کردند. آنها ذره‌ای برای شعار دادن توقف نمی‌کردند.
دانشجویان با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر ضدولایت فقیه» تا حیاط دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج مهمان برنامه را هدایت‌ کردند.
مهمان برنامه سوار خودروی «پرادو» مشکی رنگی و از دانشگاه آزاد یاسوج خارج شد. دانشجویان معترض شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «الله اکبر» می‌دادند.
به گزارش کبنا نیوز، دانشجویان معترض دست از شعار دادن نمی‌کشیدند. امین کشاورز رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در بین جمع دانشجویان معترض سخنرانی کرد و گفت: فتنه‌گران در امان نخواهند بود. اینجا دانشگاه است و دانشگاه محل حضور فتنه‌گران نیست.
کشاورز ادامه داد: هرگز از فتنه، فتنه‌گران نخواهیم گذشت و آخرین پیام ما به کسانی که در دانشگاه و خارج از دانشگاه هستند این است که هرگز به شما امان نخواهیم داد که با پیمان شکنان عهد ببندید و نظام را به سخره بگیرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هنوز فدایی دارد و دانشجویان اجازه فتنه گران در فضای دانشگاه را نخواهند داد.
به گزارش کبنا نیوز، سپس دانشجویان معترض با شعار «مسئولان دانشگاه بصیرت، بصیرت» اعتراض خودشان را به حضور خانم منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج اعلام کردند.
برخی از دانشجویان اصلاح‌طلب و عضو انجمن فرهنگ و سیاست با حراست دانشگاه آزاد یاسوج بحث شدید لفظی کردند و به او گفتند: اگر توان برگزاری همچنین جلسات مجوز داری را ندارید، استعفا بدهید که او پاسخ داد ما به وظیفه خود عمل کردیم.
*برخی از دانشجویان اصلاح‌طلب و بانیان این جلسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.
* برخی اظهار می‌کردند؛ افراد را سازماندهی شده وارد سالن جلسه می‌کردند.
*پس از برهم خوردن جلسه دانشجویان برگزارکننده در محوطه دانشگاه از مدیر حراست خواستند که به دلیل ناتوانی در برقراری امنیت جلسه استعفا دهد که وی در پاسخ به درخواست دانشجویان گفت: وظیفه ما برگزاری این جلسه بود معتقدیم کارمان را بخوبی انجام داده ایم.
وی ادامه داد هرکس معتقد است ما کارمان را به خوبی انجام نداده ایم می‌تواند اعتراض کند.
در این بین یکی از دانشجویان به خبرنگاران گفت: مشکل ایجاد شده از طرف مدیر حراست دانشگاه بوجود آمد ایشان دفتر حراست دانشگاه را تبدیل کرده به ستاد انتخاباتی نماینده مجلس و از حراست بهره‌برداری انتخاباتی می‌کند.
در میان دانشجویان زمزمه‌هایی مبنی دست داشتن عده‌ای از درون خود دانشگاه به عنوان هماهنگ کننده اغتشاشات نیز وجود داشت.
پس از لغو جلسه در دانشگاه و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان، اعتراضات گروه برگزار کننده به جلوی استانداری کشیده شد.
 
به گزارش کبنا، نهایتاً دانشجویان بانی این جلسه با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراض شدید خود را به گوش مسئولان رساندند.
به دستور فتاح محمدی یکی از دانشجویان [بهنام زارع] که جراحت شدیدی برداشته بود توسط اورژانس به بیمارستان یاسوج انتقال داده شد و او وضعیت وخیمی دارد.
فتاح محمدی در جمع دانشجویان اصلاح‌طلب و معترض به حوادث امروز دانشگاه، گفت: با هماهنگی شورای تامین حوادث امروز دانشگاه آزاد یاسوج پیگیری و در خصوص ضرب و شتم عده‌ای از دانشجویان تصمیم گیری خواهیم کرد.
نشاطی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص اصرار دانشجویان اصلاح‌طلب  مبنی بر سخنرانی خانم منصوری در یکی از مکان‌های یاسوج، گفت: فعلاً از برگزاری این جلسه صرف نظر کنید.
وی گفت: گروه خاصی را متهم نکنید. هرکس در هر مقام و جایگاه و پوششی که فضای امن یک جلسه مجوز دار را بر هم زده مجرم محسوب می شود و تابع قانون با وی برخورد خواهد شد.
نشاطی ادامه داد در آستانه روز دانشجو هستیم واجازه دهید فضا برای آیین های دانشجویی امنیتی نشود و مسایل از مجاری قانونی پیگیری شود و دانشگاه و مسوولان حراست که برگزاری این جلسه را برعهده داشتند باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.
IMG_2858 IMG_2857 DSC_0194 DSC_0193 DSC_0191 DSC_0184 DSC_0183 DSC_0181 DSC_0177 DSC_0176 DSC_0175 DSC_0171 DSC_0170 DSC_0169 DSC_0162 DSC_0160 DSC_0159 DSC_0158 DSC_0155 DSC_0153 DSC_0151 DSC_0149 DSC_0148 DSC_0147 DSC_0146 DSC_0145 DSC_0144 DSC_0143 DSC_0142 DSC_0140 DSC_0139 DSC_0138 DSC_0135 DSC_0134 DSC_0133 DSC_0132 DSC_0131 DSC_0130 DSC_0129 DSC_0125 DSC_0124 DSC_0121 DSC_0120 DSC_0116 DSC_0115 DSC_0114 DSC_0113 DSC_0111 DSC_0110 DSC_0106 DSC_0105 DSC_0097 DSC_0093 DSC_0089 DSC_0088 DSC_0087 DSC_0086 DSC_0085 DSC_0084 DSC_0082 DSC_0080 DSC_0079 DSC_0078 DSC_0076 DSC_0075 DSC_0074 DSC_0073 DSC_0072 DSC_0070 DSC_0069 DSC_0065 DSC_0064
-----------------------------------------
حسن پور
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این دانشجویان ساندیس خوری بیش نیستند
استان دی بلال
Iran, Islamic Republic of
کار بدی بودددددددد

ولی از شلوغیش خوشم اومد!

سیاسی شدن زیاد این استان چنین تبعاتی هم دارد. سیاسی شدن بدون توسعه فرهنگ سیاسی
Iran, Islamic Republic of
د نمارککککککککککککککککککککککک
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عاغاخوبش کردن.گپلی که جرات زدنشه نیارن ایان داخل استان بدبختو ایماایزنن تابچیل مردمه ستاره دارکنن.بالابخربخره توسعه سیاسیشه ایخان بیارن سی ما.اوی قربون دستو
توجه
Iran, Islamic Republic of
اون که انگشتش را همانند نماد داعش بالا بارده باید تحت تعقیب قرار بگیره احتمالا داعشی است
علی
Iran, Islamic Republic of
بدبخت های منفور کشاورز اصلا دانشجو است عجب
نظیر
Iran, Islamic Republic of
یه عده وحشی جمع شدن اسمشونو گذاشتن دانشجو،به خدا ولایت بین شماها مظلوم واقع شده
دارا
Iran, Islamic Republic of
از این پس باید اصلاح طلبان در مقابل این گروه افراطی ومتحجر ایستادگی کنند کوتاه امدن فایده ای ندارد اینها پرروتر وجریتر می شوند اینها دستور از گروه اقلیت جبهه پایداری در مجلس می گیرند .غیرت .شهامت. شجاعت در خون اصلاح طلبان است . کوتاهی باعث بی شرفی هر انسان ازاده ای می باشد راه امام حسین را ادامه دهید
deleted
Iran, Islamic Republic of
جواب کار فرهنگی چوب وچماقه دیگه اون هم از نوع چماق لری
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان اینا یه سری دانشجو رو به بهانه ی دادن برک سبز جمع کردن ومجبورشون کردن کتک کاری کنن وسر وصدا ایجاد کنن من دارم با اکاهی کامل حرف میزنم
حق
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کردن مرگ بر فتنه گر
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
کارخوبی کردند بنازم کرل باغیرته این استان جای فتنه گرنیست باید مدعوین جوابگوباشند چرا محکومین فتنه به استان مازیادسفر میکنند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ال بویه از این بهتر نمی شه با این معاون پژوهشی که داره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
استاندار ومعاون سیاسی و مدیر کل سیاسی وفرمانده منطقه انتظامی باید استعفا بدن. واقعا زشت بود متاسفم
ابشار
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه کامل سیاسی کردن خیلی متاسف هستم
ضد تفکر داعشی
Iran, Islamic Republic of
تفکر داعشی نابود باید گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای کلم بازیل چنه۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وحشی خودتی نظیر جون
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستمون که فرمودن ساندیس خور..بله برادر اینا ساندیس خور ولایت هستند جونشون رو واسه این مملکت میدن نه اینکه به خاطر منافع شخصیشون مملکت را نابود میکنن...
تاریخی
Iran, Islamic Republic of
عجب کاری کردن.. تا فتنه گران دوباره سودای فتنه گری در ذهن نداشته باشن..درود بر شرفشون درود بر رگ آریاییتون
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دلشون خوشه اسم خودشونو گذاشتن دانشجو؟واقعا که خیلی زشته متاسفم.
اگر واقعا دانشجو بودید میرفتید درس میخوندید جای این کارا.اگر درس خون بودید که توی این دانشگاه نبودید.پس دانشجو نیستید!
بی نام
Iran, Islamic Republic of
بایدجلوی این افراطیون گرفته شود.داعش از افراطی گری بوجود اومد.
محمد نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
کو دوره داریوش حسن زاده و جمال ارجمند و علی بازگیر و رضا پرهیزگار خوب بی. .جرات نداش گپ بزنه.
بچیل انجمن بعد از ۸۸ ضعیفابینه
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
این همایش و این جلسه از دم غیرقانونی است چرا که سخنران از دستگیرشدگان فتنه ۸۸بود که به مدت سه سال برای ایشان حبس معین کرده بودند.
اما جریان هوچی گری از هر گروهی در دانشگاه قبول نیست
دانشگاه جای جولان دادن گروه های سیاسی نیست
نشر و آزادی بیان هم در دانشگاه آزاد هست ولی دروغ و دل ممنوع هست
آقای عارف یزدانی
از کسانی هستند که از خردسالی در یاسوج به هیئت مسجد امام حسین علیه السلام دکتر هدایتخواه پیوستند و سطح فکری و سلیقه ای ایشان از اونجا شکل گرفته و از جو سیاسی استان و خط و جریان های واقعا تحلیلی ندارند و بسی بیسواد هستند
اما در جریان فتنه۸۸و دستگیری دایی ایشان کلا از خط جبهه حزب الله یاسوج بیرون زد
و الان مثال گاو نه من شیر ده هست
که با این همه شیردهی زدند زیر سطل شیر و همه پشت پرده خودش رو نمایان کرد
ملامندنی
Iran, Islamic Republic of
احسن راه را برفتنه گران ببندید خانم اومه وجهنم وش بگید ورگرده اینها دنبال اشوب هستند بسیجیان مقاومت کنید در برابر اشوبگران احسن زنده باد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
استعفا استعفا ..فقط باید بره
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بصیرت یعنی شعور که متاسفانه شما ندارید چرا تحمل شنیدن صدای مخاف رو ندارین حیف اسم ادم که رو امثال شما گذاشته بشه
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
.حیا کن دانشگاه را رها کن...حیا کن دانشگاه را رها کن
Iran, Islamic Republic of
اوفی سی یاسیج یاسیج
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
به همین زودی نوبت به ..و فامیل نزدیکش ...آزاد .هم میرسد منتظر باشین و ببینین/,خودت رو آماده کن که به همین زودی باید از حقوق ده دوازده میلیونی خداحافظی کنی و بری دنبال حق التدریست در واحدهای دیگر به خاطر ظلم و ستمی که به کارکنان و اعضا هیات علمی نموده ای.انشالله
اسد
Iran, Islamic Republic of
به همین زودی . هم میرسد منتظر باشین و ببینین/ملکزاده خودت رو آماده کن که به همین زودی باید از حقوق ده دوازده میلیونی خداحافظی کنی و بری دنبال حق التدریست در واحدهای دیگر به خاطر ظلم و ستمی که به کارکنان و اعضا هیات علمی نموده ای.انشالله
Iran, Islamic Republic of
یه عده وحشی عقده ای تازه به دوران رسیده باعث شدن ایران به گند کشیده بشه
وطن گچ
Iran, Islamic Republic of
متاسفم فقط استان ما هنوزموضوع فتنه را رها نکرده. دیگه چیزی توی مملکت نذاشتین همه را وهمه چیزو به اسم فتنه نابود کردین دیگه چی میخواین؟چگ
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اگه این اتفاق تو دانشگاه آزاد گچساران بود تا الان پنج هزار کامنت علیه دکتر ملک زاده نوشته بودند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدیریت فتاح محمدی بر امور سیاسی وامنیتی استان بهتر این نخواهد شد. معاونت استاندار در حوزه امنیتی وسیاسی ناتوان است
دانشجو ارشد حقوق
Iran, Islamic Republic of
احسنت به دانشجویان زیرک وشجاع وانقلابی .....
انجمن دانشگاه که بقول خودپیرو خط امام هستن سران فتنه رو دعوت میکنن!!!!!هنوز یادمونه که چ بی شرمانه عکس امام رو پاره کردن ،حالا مدعیان پیرو خط امام همین سران فتنه رو دعوت میکنن...فقط این تیتر روتوسایت کم داشتیم سخنرانی خانم اذرمنصوری ازسران فتنه ۸۸دراستان ک.ب خداروشکرکه هنوزدانشجویان انقلابی درصحنه حضوردارن...درس عبرتی باشد برای بقیه سران فتنه که هوس سخنرانی دراستان مارونکنن
شمشیری
Europe
بابا این فتاح محمدی داره چه بر سر این استان میاره
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا گزارش جالب و کاملی بوداما احساس می کنم مدیریت دانشگاه ضعیف باشد چرا که در سطح شهرهای متوسط ویا کوچک با تعداد دانشجوی کم وقابل کنترل این گونه حرکات نشان از بی تدبیری وعدم کارایی مدیر دانشگاه میباشد. اما به نظرم گزارشگر از توانایی بالایی بلحاظ نگارش ودرک مطالب برخوردار میباشد.
Iran, Islamic Republic of
وحشی و داعشی کسانی هستند که فتنه ۸۸ را رقم زدند، فتنه گرانی که مورد حمایت تروریست هایی مثل ریگی و رجوی ها بودن.
شما ادعای آزادی بیان دارید؟
کبنا متاسفم نظر قبلیم رو نشر ندادی، اینم روش
Iran, Islamic Republic of
شماها خودتان هم نمی دانید از کجا تغذیه میشید.به پشتوانه هدایت خواه هدایت میشید و تفکر داعشی مسلک این آقا را چون جذابیت داره به خوردتون دادن.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
چرام
Iran, Islamic Republic of
چرا هر سخنران اصلاح طلبی که وارد یاسوج میشه نمیذارن سخنرانی کنه،واقعا مردم بویراحمد اینقد بی غیرت شدند که نمی تونند جلوی چن تا ارازل و اوباش را بگیرن.چطو در بقیه شهرستان ها ی استان راحت میان سخنرانی میکنند و هیچ مشکلی نیس.
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا خبر رو بر عکس میزنید
فتنه گر ها دعوا رو شروع کردند اونا اول به اون خانمی که پشت تریبون رفته بود حمله کردند و دانشجو ها به خاطر دفاع از خانم مجبور به درگیری شدند...

حتما این جریان از طریق مراجع قانونی پیگیری میشود پس از اب گل الود ماهی نگیر شاید غرق بشی
رضا.ن
Iran, Islamic Republic of
با وحشی بازی فهم سیاسیتون رو نشون دادید
واقعا این کارایی که تو دانشگاه ازاد صورت گرفت نشون میده کسانی که امروز اون رفتار های غیر انسانی رو انجام دادن اگر بتونن و توانش رو پیدا کنن روزی از داعش خطر ناک تر میشن.
اندیشه را در مقابل اندیشه قرار دهید تا اندیشه جز با اندیشه روبرو نشود.(سید محمد خاتمی).
Iran, Islamic Republic of
ماتسفم برا دانشگاه ازاد.البته دانشگاه ازاد از لحاط علمی صفر هستن از لحاط سیاسی هم عملا نشون دادن که هم بیسواد وهم کم طرفیتن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
عمرا اگه از این اتفاقات توی گچساران بیوفته.برید فرهنگتونو جمع کنید که نابوده
فک نکنم اصن فرهنگی داشته باشید شماها........
Iran, Islamic Republic of
شعبان بی مخ های زمان
خیرابادجلیل اصیل
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان درجواب هاشمی ونیگین ناجی.:جناب حاج فتاح محمدی بزرگ مردسیاسی استان ماست وکارش راخوب میداند.وهیچ وقت اصلاح طلب دردانشگاه آزادیاسوج قدرت پیدانکرده حتی درزمان دوستانی که اسمشان نوشته شده درضمن بعضی ها فقط بلدن خوب حرف بزنند وبه حرف خودشان عمل هم نمیکنند.حال شما بفرمائیداگرسخنان رهبری نبود دولت آقای روحانی چه برنامه ای برای آوردن اجسادازعربستان به ایران داشت؟درضمن فتنه گران دراین استان جایگاهی ندارند .درودبربسیجیان سلحشور خسته نباشیددلاور
سولماز
Iran, Islamic Republic of
حتی اگه شمر رو هم دعوت کنی توی خونه خودت باید به حرمت مهمان بودنش امیتش رو تامین کنی
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
اصولا یاسوج ظرفیت انجام این چنین سخنرانی هایی رو ندارد بهتر است غکر اصلاح طلبی و فرهنگ سازی از شهر دیگری شروع شود تا حداقل بهمون نخندند
سولماز
Iran, Islamic Republic of
تاریخچه سیاسی این خانوم به کنار .به هر حال از طرف این دانشگاه دعوت شده و به عنوان مهمان اومده بود
باید حرمت مهمان حفظ میشد و امنیتش تامین میشد.
الهه
Iran, Islamic Republic of
واقعا واسه خودم متاسفم ک تو این استانم ..فرهنگ صفر یعنی واقعا فرهنگ زیر صفر
میم. الف
Iran, Islamic Republic of
این خط از گزارش رو مرور کنید، آخه این شیوه ی گزارش نویسیه!!
"برخی از دانشجویان معترض با مشت و لگد طرف مقابل را می‌زدند و حراست دانشگاه آزاد نیز این ضربات برخورد کرد."
نگارش در رساندن پیام به خواننده خیلی مهم است، لذا در خبرهاتون این ضعف کاملأ مشهود است. لطفن بیشتر دقت کنید.
آ م
Iran, Islamic Republic of
با این بی نظمی ها و قانون شکنی و هرج و مرج ها فقط دل امام زمان(عج) و دل حضرت آقا رو به درد میارید. اعتراض رو باید از مجاری قانونی پیگیری کرد.برخی هنجارشکن با کارهای سرخود فقط ضربه میزنن و آبروریزی میکنن! کمی هم به فکر آخرت باشید.
خادم ملت
Iran, Islamic Republic of
خط فکری من به اصولگرا نزدیک تر است اما کار دوستان صحیح نبوده
ما استانی محروم وبا بیشترین آمار بیکاری و.... هستیم وباید مسولین
به جای سرگرم کردن چند جوان به فکر راهی برای آبادی این منطقه از کشور کند
چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در این استان کاری برای قشر جوان نکرده اند
وتنها به فکر منافع شخصیشان بوده اند
استان ما ظرفیتی بالا برای توریستی شدن دارد ومردم ما به مهمان نوازی
مشهورند پس بهتر است بر خورد صحیح وهمرا با تامل صورت گیرد
تا قضاوتی نا صحیح از ما نکنند .........
شهر یاسوج از عدم مجتمع تجاری،کارخانه،سینما،.......محروم است جوانان این استان حتی از تفریح هم محرومند
فرصت های شغلی را با همین راست وچپ کردن از جوانان این استان مسولان گرفته اند
آیا دیگر وقت آن نرسیده که همه هم دل وهم زبان برای این خطه محروم از کشور صادقانه تلاش کنیم
علیرضاکرمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرمت مهمان چرا شکسته میشود در دیار عشایر .شماها را چه شده که به یک زن بی احترامی ودست درازی میکنید اصلا بقول خودتون فتنه گر .مگر این جوابش بود اخ ...کجایید دلیران تاریخ بویراحمد که ببینید .. ... .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستانی که این برخورد دانشجوی را افراطی گری می نامند .این عزیزان در فتنه ۸۸کجا بودند ،زمانیکه پرچم عاشورا پایین می آمد یا زن ودختر مردم تو خیابان چادر از سرشان برداشته می شد و اونها را تو خیابانهای تهران لخت می کردند یا جوان های مردم راکشتند وکشور رامتشنج کردن زمانی که دل رهبری خون شد این با فرهنگ های فرهنگ دوست کجابودند .چرا به آن کسانی که پای فتنه وفتنه گران را به این استان وشهرستانهای مختلف از جمله یاسوج ،گچساران ودهدشت باز می کنندتذکرن می دین چرا جلوی آنها را نمی گیریدکه هدفشان همین است که به فتنه وفتنه گری دامن بزنند .پس دراین صورت اگر جوانان حزب الهی سکوت کنند از هدف اصلی مدافع اسلام وانقلاب ورهبری بودن عدول کرده ایم باید باشیم ،آگاه وبیدارهمراه بابصیرت وآگاهی کامل نسبت به فرامین امام و رهبری تابتوانیم این انقلاب رابه سر منزل مقصود برسانیم . من التوفیق .
دوست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حراست دانشگاه آزاد واحد یاسوج خود طرفدار این گروه خودسر می باشد و با معاون پژوهشی دانشگاه با هم همکاری می کنند که زیراب دکتر آل بویه را بزنند
رباب
Iran, Islamic Republic of
کار ناشایست گروه فشار وخود سر وداعشی ومتحجرو وغارتگران ثروت ملی در هشت سال محکوم است چرا میترسید از سخنرانیها ؟ چون همدستانشان رسوا می شوند.وچارهای جز تشنج وشلوغکاری ودرگیری ندارند اما این صبرها زمانی پایان دارد. پس دیگر از این شیوه نادرست خارج شوید
اوریشوم
Iran, Islamic Republic of
جالبه واقعا جالبه توجه کردین طرفدارای این فتنه گر چطور وبا چه لحنی دارن نظر میدن؟؟؟؟؟یه مشت بی ادب بی نزاکت ادعاتون میشه که روشنفکرین و اصلاح طلب .....مطمئن باشین جوونای با بصیرت ما به نوچه های مخملی سبز اجازه نمیدهند دهنشون رو تو این استان باز کنه...آفرین بربانوی باغیرت لر
مربا
Iran, Islamic Republic of
نگاه اون خ......... با ............ چقد حالشون گرفته شده.....خخخخ
از اب گل آلود ماهی نگیرین
Iran, Islamic Republic of
این اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده است و تو همه جای کشور اتفاق میوفته (شیراز ورامین ...) ربطی به فرهنگ مردم نداره، اکثریت اونایی که دست به این اقدامات زدن از همین شهرای اطراف اومدن یاسوج دانشجو شدن....
آذرگشسب
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر داراب جوکار رییس حراست دانشگاه هست. الان ۱۷ ساله رییس حراسته اونجاست
11118
Iran, Islamic Republic of
برخی از دانشجویان معترض با مشت و لگد طرف مقابل را می‌زدند و حراست دانشگاه آزاد نیز این ضربات برخورد کرد.
دانشجو دانشگاه دولتی
Iran, Islamic Republic of
اینها همان کسانی بودند که در سال ۸۸ به خیابانها ریختند ویک عده مظلوم وبی گناه را به زندان انداختند واغتشاش به وجود آوردند شما یک عده بیسواد هستید که به خاطر این کار پول گرفتید متا سفم براتون
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا غفاری حاج اقا هاشمی اقای داراب جوکار و اقای اصالت زاده
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر فتنه گر نتیجه ندانم کاریه جریان اصلاح طلب چهره موجه ندارند از فتنه گران زندان رفته استفاده می کنند ضمنا این حرکت خودجوش و توسط امت حزب الله صورت گرفته چرا مابقی را زیر سوال می برید
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
اشکال داره که هر فعال سیاسی از هرجناحی باشه سخنرانی کنه.خداوند عقل داده، هوش هم داده
ولی افسوس وصد افسوس.

تا کی باید استان ما چوب این همه بی فرهنگی را در کشور بخوره.به خدا من که سوادی ندارم خجالت میکشم وغبطه میخورم.
واقعا برای دانشجویان متاسفم. البته از قیافه هاشون مشخصه که نون را به نرخ روز میخورند.اون وقت میگوییم استان چهار فصل و مهمان نواز
ایمان
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید-آبروی قوم لر و استان را بردید-بی فرهنگهای بی ریشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1