تاریخ انتشار
شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۱۴۲۹۴۹

اصلاح‌طلبان رقابت با کاندیدای اصولگرایان بویراحمد را جدی بگیرند / عارف نمی‌تواند بهرامی را معرفی کند

۱۱۹
۰
کبنا ؛سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح‌طلبان استان باید مراقب کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در تمام لایه‌های جامعه باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فرید مرادیان سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه مرکز این استان حضور پیدا کرد و به تشریح سیاست‌های این جریان سیاسی پرداخت.mradi
مرادیان در این نشست صحبت‌های زیادی کرد و به سئولات خبرنگاران نیز پاسخ داد. او همچنین در این نشست خبری، اظهار کرد: کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا فردی متنفذ و در بین تمام سطوح مختلف جامعه نفوذ دارد و او را کاندیدای موثر می‌دانم و دلایل و فاکتورهای برای این حرف دارم.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ سال او را می‌شناسنم، بیان کرد: اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا با تمام تلاش و با شور و نشاط در رقابت انتخابات دهم حضور پیدا کنند، چرا که  کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در تمام لایه‌های جامعه نفوذ دارد و باید این رقابت را جدی بگیرند.
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سازکارهای انتخاب گزینه‌ نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات دهم مجلس اشاره کرد و گفت: معرفی گزینه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش‌رو مسیر مشخصی را طی می‌کند و فردی را که مجموعه  اصلاح‌طلبان هر حوزه انتخابیه انتخاب می‌کند به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان آن حوزه به شورای هماهنگی اصلاحات استان معرفی و این شورای استانی فرد مذکور را به شورای هماهنگی اصلاحات کشور برای تأیید نهایی معرفی می‌کند. بعد از تأئید نهایی شورای هماهنگی اصلاحات کشور، اصلاح‌طلبان در استان از کاندیدای نهایی با تمام توان حمایت خواهد کرد.
 
مرادیان تاکید کرد: هر فردی که مجموعه اصلاح‌طلبان آن حوزه انتخابیه انتخاب کند، کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان می‌شود و شورای هماهنگی اصلاحات استان کشور در این قضیه دخالت نمی‌کند و خود هم نمی‌تواند راسأ کسی را معرفی کند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا آقای بهرامی از سوی شورای هماهنگی اصلاحات به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان معرفی خواهد شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی اصلاحات کشور نمی‌تواند راساً اینکار را انجام بدهد بلکه با نظر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان حوزه انتخابیه و استان انجام می‌گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: تشخیص اینکه کسی اصلاح‌طلب باشد یا نه فاکتورهای لازم خودش را دارد و یکی از این فاکتورها افکار عمومی اصلاح‌طلبان می‌باشد.
مرادیان افزود: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان از همه افرادی که در جریان اصلاحات قرار می‌گیرند، می‌خواهد که به این مسئله ورود پیدا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در این شورا ما تاکنون بر روی گزینه‌های اصلاح‌طلبان در حوزه‌های انتخابیه استان صحبت نکرده‌ایم و شاید نامی از افراد شناسنامه‌دار و شاخص این جریان سیاسی برده شده است و فقط در همین حد.
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید می‌رود شورای محترم نگهبان که متشکل از فقهای بزرگواری هستند تنها بر اساس قانون و تحت لوای قانون برخورد کند و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند رأی مردم «حق‌الناس» است را مدنظر قرار بدهد.
به گزارش کبنا نیوز، آنطوری که مرادی می‌گفت، محمد بهرامی نمی‌تواند به طور مستقیم از سوی شورای هماهنگی اصلاحات کشور به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان بویراحمد معرفی شود.
لازم به ذکر است، همچنین اخیراً حبیب‌الله پیشوا به عنوان کاندیدای نهایی اصولگریان بویراحمد و دنا معرفی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هیچ شانسی برای ادامه فعالیت در انتخابات را ندارد، اصولگرا ها که کاندیدای خودش را معرفی کرده و خبری از بهرامی نبود و از آن طرف هیچ نشانه ای دال بر معرفی بهرامی وجود ندارد.
به نحوی که با حضور سید باقر موسوی،رجائی نسب، حتی تشکری و. ... هیچ شانسی برای ایشان متصور نیست.از آن طرف اصلاح طلبان و در راس آنها سید باقر موسوی به صورت جدی به دنبال آوردن حاج قوام فروزان از هم طایفه ای های آقای بهرامی در انتخابات است و به نظر می رسد آن کاری که اصولگرایان با تشویق دهرابپور و باقر پور برای به حاشیه بردن زارعی موفق نبوده اند، اصلاح طلبان برای به حاشیه بردن محمد بهرامی موفق خواهند بود. به هر حال اگر قوام فروزان در انتخابات حاضر شوند، هیچ شانسی برای بهرامی وجود نخواهد داشت
کیان
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی بیشترین محبوبیت را مابین افکار عمومی دارد
سفلی
Iran, Islamic Republic of
از آنجایی که دکتر بهرامی به همراه سیدباقر بیشترین محبوبیت را دارد شورای هماهنگی باید به این دو نامزد نگاه ویژه ای داشته باشد
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
انصافا ظلم بالاتر از این نیست که محمد بهرامی را اصلاحاتی معرفی کنید....
اصلاحات،یعنی سید باقر موسوی یعنی سلطان قلبها
فقط موسوی ، فقط موسوی، فقط موسوی
بهرامی بی بهرامی
بابکان
Iran, Islamic Republic of
مهندس بهرامی بی شک لایقترین فرد در بین گزینه های موجود است
البته باید توجه کرد که بیشترین شانس را برای تایید صلاحیت بهرامی دارد چرا که دور قبل تایید شد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
قطعا عارف دوست خود محمد بهرامی را معرفی میکند
تامرادی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اَگه ۳۰تیر روسی دَم دَسِت بو،

اَگه دوربین طوسی دور سَرِت بو،

۲۰۰نارنجکم دور قَدِت بو،

هزارتا مثل ریگی دُور و بَرِت بو،

کُر آمریکایی فِرمون بَرِت بو،

بازم ترس شیرون تامرایی باید مِن سرت بو


بهرامی خواهر زاده طایفه بزرگ تامراری تا لحظه اخر و تا اخرین قطره خون پشتش هستن و از همینجا اعلام میکنم که هیچ جای دنیا ندیدم که مردم اینقدر ترس و لرز یک نفر در بدنشان باشد ماشاالله به بهرامی ماشاالله به تامرادی
دنا
Iran, Islamic Republic of
اینبار مردم بیشتر دنبال کسی هستند که بتواند قدرتمندانه از حیثیت ضایع شده بویراحمد دفاع کنه ، خواه هدایتخواه اصولگرا یا موسوی اصلاح طلب یا نیکبخت فراجناح .
چويل تامر
Iran, Islamic Republic of
مطمن باشید اگر خروجی اصلاحات جز سید باقر وبهرامی باشد زارع دوباره به مجلس راه پیدا میکند
محمود
Iran, Islamic Republic of
ما هم میدونیم که نیروی معرفی شده اصولگراها آدم با نفوذیه و شایدم شناخته شده ولی این واقعیت که متعلق به حوزه بویراحمد نیست خودش یکی از فاکتورهای شکست ایشونه,,در ضمن دکتر عارف بزرگ اصلاحاته و در صورت تایید دکتر بهرامی از سوی ایشان شورای هماهنگی موظف به قبول و پیروی هستند مگر اینکه شورای هماهنگی کاملا مستقل بوده و دکتر عارف که سر لیست اصلاحاته رو قبول نداشته و نظرش برا اونها بی اهمیته که در این صورت خود شوراءجای تامل و بررسی داره
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مطمینا اقای دکتر عارف در انتخاب دکتر بهرامی تاثیر گذار خواهد بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تنها افرادی که به بهرامی بعد از سید باقر فکر نمیکنن منفعت طلب های نزدیک حاج زارع و اصولگراها هستند
سکوت
Iran, Islamic Republic of
شورایی که رای و نظر سرلیست و نفر اول اصلاحات رو قبول نداشته باشه و بخواد خودش مستقل عمل کنه شورا نیست بقالیه
روایی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی از جانب هر گروهی باشد ما همراه و همسوی او هستیم چون به درد مردم میخوره به فکر جووناس و اشتغال زایی میکنه مثل بازار روز که الان کمه کم ۵۰۰۰ نفر داره مستقیم و غیر مستقیم نون میخوره ورزشکار و ورزش دوسته همونطور که تیم غولکشش ذوب اهن و تراکتور و ... رو شکست داد و تیم هایی مثل استقلال رو لرزه در بدنشون انداخت ...
کربلایی رازیان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مرادی عرض سلام و ادب خدمت شما ببخشید جناب آقای دکتر بهرامی یک اصلاح طلب ناب می باشد به یاد داری که دکتر بهرامی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری رئیس ستاد دکتر عارف بودن و او در بین جامعه محترم اصلاح طلبی تنها کسی بودن که به جرأت از دکتر عارف حمایت قاطعانه کرد با تشکر کربلایی سید حسین رازیان دانشجوی دوره کارشناسی مدیریت سلامت
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو میخوای برا عارف تعیین تکلیف کنی که چه کسی معرفی کنه
عشق است بهرامی
Iran, Islamic Republic of
تنها فرد شایسته چه برای شهر و چه به عنوان نماینده اصلاحات دکتر بهرامی هستن.هیچکس به جز ایشون درد مردم و محرومیت ما رو درک نکرده و نمیکنه.
مرتصی
Iran, Islamic Republic of
همه مردم بویراحمد ودنا بهرامی رو میشناسن وقطعا ایشان رو انتخاب میکنن واصلاحات واقعی یعنی خود مردم نه شماها ..
Iran, Islamic Republic of
به انتخابات هم که کاری نداشته باشیم دکتر بهرامی نشان داده که در پیشرفت استان میتواند موثر باشد. حضور نمایندگان مجلس تا کنون از روی آزمون و خطا بوده و هر یک از قبلی عملکرد ضعیف تری داشته٬ اکنون وقت آن رسیده که مردم فهیم شهرستانهای بویراحمد و دنا یک مدیر با سابقه درخشان مثل دکتر بهرامی را به بهارستان بفرستند. از سوی آقای عارف از حضور دکتر بهرامی در مجلس بسیار خرسند می شوند و قطعا حضور بهرامی در مجلس به سود مردم است و آقای عارف همین را میخواهد
کربلایی رازیان
Iran, Islamic Republic of
ببخشید در ضمن گزینه نهایی ما جوانان ودانشجویان فقط وفقط دکتر بهرامی
رستگار
Iran, Islamic Republic of
تنها اصلاح طلب شایسته بویراحمد و دنا دکتر محمد بهرامی است
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی کاندید اصلاحات در شهرستان بویراحمد و دنا
اميد 1
Iran, Islamic Republic of
تاسف میخورم برای. شماها کوتاه نظران
امید شجاعی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر بهرامی یک اصلاح طلب شایسته برایه بویراحمد ودنا هستن .
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
با اوضاع و احوال سیاسی الان که دکتر بهرامی بسیار تو مناطق کار کردن و بین مردم از مقبولیت بالایی برخوردارن در صورت معرفی نیرویی غیر از ایشون باخت اصلاح طلبان حتمی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی نماینده شایسته اصلاحات در شهرستان بویراحمد و دنا میباشد
دوست
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب نیست. بهرامی حامی احمدی نژاد در سال ٨٨ بود.
گنجی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ما اصلا کاری و اصلاحات نداریم
مه موسوی چه سی بویر احمد کرده که الکی سیش طبل اصلاح طلبی میزنن
ما فقط به بهرامی رای میدیم
مهر
Iran, Islamic Republic of
سی باقر غیره مردمه بدبخت کرد
Iran, Islamic Republic of
زارعی با عملکرد قوی که داشته به نمایندگان ادوار گذشته نشون داد که میتونستن خیلی کار کنن دلیل عقب ماندگی منطقه فقط سیاسی بازی بوده و ما به کاندید معتدل و کسی که در حوزه عمرانی بتونه قوی عمل کنه نیاز داریم نه سیاست باز .
تمام این فاکتور ها رو زارع نماینده بویراحمد داره
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
آیا منظور شما از شورای هماهنگی همان افرادی است که صبح در جلسات شما حضور دارند و عصر همراه کاندید اصولگرایان فعالیت سیاسی می کنند.
آقای مرادی جوانان این خطه دارای شعور سیاسی بالایی می باشند به نظر شما آیا کسانی که خودشان در جلسات شما شرکت دارند و همراه کاندید اصوالگرایان فعالیت می کنند یا اون آقای که خودش همراه شماست ولی فرزندان خود را تشویق به فعالیت برای کاندید کنونی اصولگرایان می کند صلاحیت دارند کاندید نهایی اصلاح طلبان را معرفی نمایند.
کمی دقت کنید مردم آگاهند.....
نورالهی
Iran, Islamic Republic of
سید بقر دیگه اون سیدی که برد داشت نیست. دیگه برگ برنده ای نداره
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر محمد بهرامی همان اصلاح طلب عملگراست که بارها با عملکرد عالی و تفکر روشن و بیان صریح اصلاحات را به مردم نشان دادند......
آقای دکتر بهرامی همان فعال سیاسی است که با تعامل و توان بالا و پتانسیلهای خوبی که دارد محبوبیت خاصی بین مردم دارد.....
آقای دکتر بهرامی همان اصلاح طلب عملگراست که رئیس ستاد انتخاباتی دکتر عارف در استان بودند و در ضمن مسئول بنیاد امید ایرانیان استان می باشند
جوان اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
مگر دکتر در جبهه اصلاحات کسی جز بهرامی شانس دارد؟ خدا شاهده اینطور که از عوام مردم شنیده ام همه میخواهند او برود تعجب میکنم ک اصلاحات این حرف ها را در میاورند
چال بنیو
Iran, Islamic Republic of
کو پ سی باقر همی ده خشه درس بکردی یاسوج پیش کش
Iran, Islamic Republic of
فرید مرادیان نه مرادی
نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
کی گیوی مثل گذشته دیگه از این باقر موسوی حمایت نمیکنه
محرابی بلهزار
Iran, Islamic Republic of
سی باقر و اصلاحات مهم نیست ...زنده باد دکتر بهرامی ..زنده باد هونی آغا
صدرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی در دورانی که شهردار شهر یاسوج بودند لیاقت خود را نشان دادند از طرفی کسی نمی تواند جریان اصلحات را آن خود بداند اینجریان متعلق به همه مردم هست و در صورت پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات نمایندگان اصلاح طلب موظفند خود را نماینده همه مردم بدانند نه فقط نماینده اصلاح طلبان یا شورای که شما دارید. پس بهتر است مردم و عموم اصلاح طلبان تصمیم بگیرند نه شما شورای هماهنگی ...
از آنجا که پیداست دکتر بهرامی در این دوره می تواند به عنوان مهمترین کاندید انتخاب شوند.
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات فقط با نام سید باقر شناخته می شود خواهشمند است از افرادک اقای دکتر بهرامی که احترام زیادی برایشان قایلیم خودداری بفرمایین
تقوي لوداب
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که میگن اصلاحات با موسوی غوغا بپا کرد چرا این حرفارو میزنن بعد از گذشت چن سال هنوز نفهمیدین که هیچکاری اصلاحات براما نکرده و ما همچنان در صحنه هستیم و نماینده مردمی را انتخاب خواهیم کرد اصلاحات زیاد امیدی به رای ما نداشته باشد
مزدک
Iran, Islamic Republic of
من و خانوادم به بهرامی رای نمیدیم چون زارع مزدک رو خیلی امکانات بهش داد...خدا بیامرزه جد و ابادش رو که اهل طایفه گرایی نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
این باید برای ما اصلاح طلبان جا بیافتد که نباید روی یک نفر برای همیشه زوم کنیم. مدیران موفق و جدید اصلاحات باید حمایت شوند تا اصلاحات همیشه پایدار بماند.
در حال حاضر بهترین گزینه اصلاح طلبان دکتر بهرامی هستند
مزدک
Iran, Islamic Republic of
سی باقر دیگه تمام شد و دبگر در بویراحمد و دنا اصلاح طلبی وجود ندارد بهرامی که هر سال خودشو یه طرفی معرفی میکنه
پيروزه
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی که اصلن اصلاح طلب نیست ایشون برا هدایتخواه تبلیغات میکرد کجا اصلاح طلبه
مامولک
Iran, Islamic Republic of
فرید تو با کی هستی
آب ببر اصلاحاتی که تو سخنگویش هستی
زیرکانه خودشو به کاندیدای اصولگرایان نزدیک کرده
امیر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مردم خودشان باید از دکتر بهرامی بخواهند تا در انتخابات شرکت کنند چرا که مردم در دوران مدیریت ایشان در شهرداری بسیار خرسند بودند و شهرمان بسیار پیشرفت کرد
درفش
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دیگه کیه اینها فقط دنبال فرصت هستن قبلا از هدایتخواه استفاده کردن الان هم میخواد سید باقر تایید نشه تا خودشو باش معرفی کنن. مردم اگاه هستن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کی گفته عارف دوست بهرامیه بابا خودتونو بخواب نزنین عرف اگه دوست بهرامی بود که لنیادو راه اندازی میکرد تو یاسوج نه لغو
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
کاندید ما فقط سید عزیز
ولش کن بقیه رو که یه روز دم از اصولگرا میزنن یه روز اصلاحات و شب و روز دنبال تابیده پیش عارف هستند بابا عارف خودش از حال و روز تون کاملا خبر داره
اصلاح طلبان قلابی
درود بر سید باقر
معین
Iran, Islamic Republic of
من در مباحث روزمره و در برخورد که با مردم دارم به این نتیجه رسیدم که افکار عمومی اصلاح طلبان دکتر بهرامی را به عنوان کاندید اصلاح طلب قبول دارند
Iran, Islamic Republic of
بهرامی امسال پیروز میشه چون بیشترین مقبولیت داره بین مردم
اصغر
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادیان اینجوری شما اصلاحات رو مال خودتون می دونید. پس عموم مردم اصلاح طلب چی؟
من از اکثر جوانان که نظر می خوام و همگی هم برا اصلاحات زحمت کشیدن دکتر بهرامی رو تنها شانس پیروزی اصلاح طلبان می دانند.
منصوریان
Iran, Islamic Republic of
دوستان بهرامی چگونه شهردار شد؟با حمایت چه افادی و چه حزبی . از سوی دیگر جناب بهرامی دور قبل چگونه تایید شد؟ریس ستاد عارف ایا اصلا جناب عارف در یاسوج ستاد انتخاباتی داشت اصلا به گذشته ایشون رجوع مبکنیم داننده شخصی جناب هدایت خواه که بعدا به مسول مالی ستاد ایشون ارتقا رتبه پیدا کرده و در سخنرانی های ایشون حضور دارد ...مصلی یاسوج یا نشست و برخاست ایشون با جناب ارژنگ دوستان اصلاح طلبی ملاک و معیار دارد لطفا به روشنی مرزها را مشخص کنید تا هر کسی ادعای اصلاح طلبی نداشته باشد
بیاره
Iran, Islamic Republic of
ما دور قبل فریب وعده های زارع رو خوردیم
اما امسال از بهرامی حمایت میکنیم
اصلاحات در شرایط فعلی راهی جز اجماع بر روی بهرامی ندارد
سعید
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونه جلوی تاج گردون وایسه دکتر بهرامی هست جوانی لایق و مرد عمل...سید باقر دیگر مثل گذشته نیست و هرگز نمی تواند برای بویراحمدو دنا کار خاصی انجام دهد پس خواهش میکنم مردم عزیز با دید باز قضاوت کنید و رای بدید
eBi
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی میتونی بویر احمد رو از این فلاکت در بیاره و تمام
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعی. پدر اعتدالگرایی ایران اسلامی.
اصلاحاتی که به بهرامی و سیدباقر موسوی دلخوش کرده محکوم به شکسته
یازهرا
احمد مومنی
Iran, Islamic Republic of
تا الان عارف و بهرامی برای اصلاحات بودن
حالا نوبت اصلاحاته که از بهرامی و عارف حمایت کنه
آریا
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادیان تو رو خدا بخاطر منافع خودتون اصلاحات رو بدبخت نکنین....
اگه شما بخاطر نظر شخصیتون دکتر بهرامی رو کنار بذارین یا کاندید تراشی کنید و شخص دیگه ای رو معرفی کنید اصلاحات شکست خواهد خورد...
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ما جوانان را فقط دکتر بهرامی می تونه حل کنه
mohammad
United Kingdom
شک نکنید ک این حزب و باند بازیا فقط ۲۰%قضایا هست و بقیه اون دست عموم مردمه ک کاری ب این قضایا ندارن، عاقلانه هم ک نگاه کنیم بهرامی جایگاه ویژه ای در میون مردم درست کرده ک قابل قیاس با هیچکدام از کاندیدا ها نیست، بنده تا ی مدت پیش فکر میکردم ایشون زیاد شناخته شده نیست ولی با صحبت با چن قشر متفاوت ب واقعیت موضوع پی بردم،با این روال شورای اصلاحات مجبور معرفی ایشون خواهد شد و از شانس ۲۰درصدی خودش استفاده خواهد کرد
بهشتي
Iran, Islamic Republic of
سید باقر که تایید نمیشه دوستان بهرامی به این موضوع دلخوش کرده اند ولی نمیدانند که شاید بهرامی هم تایید نمیشه شهرداری گواه این مطلبه
Romania
در ادوار گذشته آقای زارعی شخصا در نقاط نزدیک و دور افتاده در مراسمات مردم مردم شرکت کرد ولی نتوانست بعنوان نماینده کار بلد ظاهر شود حالا دوستان میگن روی بهرامی شناخت دارند اگه از این نوع تفکر و ایدولوژی برای کسب رای مردم استفاده کنه راه را اشتباه رفته مرد آگاه شدن میدانن باید به کسی رای دهند که در کشور نفوذ و پشتوانه داشته باشد و همگام با اصلاحطلبان کشور و مورد حمایت آنها باشد.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادیان آیا خودتون فکر نمی کنید مصلحت اصلاح طلبان استان و حتی عموم مردم در این است که یک اصلاح طلب که با آقای عارف و دولت کنونی تعامل خوبی داشته باشد روانه مجلس شود...
به نظر شما بهترین تعامل را دکتر بهرامی ندارد؟
بال افکن
Iran, Islamic Republic of
ما نه ی باقر میشناسیم نه ببهرامی ما کسیرو میشناسیم که تو این سالها با دست خالی هوامونو داشت درود بر زارعی
شهید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من به نفع همه ماست که دکتر بهرامی وارد مجلس شود چه اصولگرا، چا اصلاح طلب و چه بی طرف به آبادانی استانمان بیاندیشیم
عابدي
Iran, Islamic Republic of
هرچند که دور گذشته به هدایت خواه رای دادیم ولی این دور به زارعی مردمی و خستگی ناپذیر رای خواهیم داد بخاط اینکه وعده هایش را فراموش نکرد
دانشجوی
Iran, Islamic Republic of
شهرستان ما برای بهسازی وضعیت موجود نیاز به فردی فراجناح همچون دکتر نیکبخت دارد که از این وضعیت سیاسی درآید تا ما از این فلاکت نجات پیداکنیم. درست است که سیاست لازم است. ولی در وضعیت فعلی بهبود ضروری تر است. رزومه توان مدیریتی دکتر نیکبخت را میتوانید از مجموعه علوم پزشکی و همچنین جامعه پزشکان استان دریافت نمایید.
به امید پیروزی
نامور
Iran, Islamic Republic of
بدون بهرامی اصلاحات در این دوره شکست خواهد خورد شک نکنید...
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترنیکبخت
شریف
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادیان اومدیم کاندیدی شما معرفی کردین رد صلاحیت شد بعد اصلاح طلبان ۴ سال دیگه صبر کنند..
بذارین خود مردم تصمیم بگیرن. تو این ۳۶ نظر عموم با بهرامی هستن
بویر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان همه مستحضرید ک جناب دکتر بهرامی یک پدیده سیاسی و اصلاحاتی است.دوستاتی ک مغرضانه سعی بر تخریب ایشون دارند میدونن در صورت قبولی بهرامی اسم و رسمشون از بین خواهند رفت.خدا گواهه چ جبهه اصلاحات بخاد چ نخاد بهرامی اینبار روانه بهارستانه.بس کنین این حرفای تو خالی و عوام فریبی رو.بهرامی از جنس مردمه.همه میدونیم بهرامی محبوب قلبهاست.
Iran, Islamic Republic of
کسی مثل سید باقر نمیتونه حق از دست رفتیه بویراحمد رو بگیره
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی فدای داری مرد عمل بهرامی
آریوبرزن2080
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظرم این دیدگاهت دیدگاه شخصی شماست ودر۷اسفندمردم تائین کننده خواهند بود که انشاءالله جناب آقای دکتربهرامی یاسید باقرموسوی بعنوان نماینده مردم انتخاب خواهند شد...باران باش ببار ونپرس کاسه های خالی ازآن کیست؛کار خوب است خداکند من وشما کی باشیم...حتما خداخواسته که جناب دکتربهرامی تااینجا پیش بیان قطعا ازاین به بعد هم لطف خداوند شامل حال ایشون وهمه ما خواهند شد.انشاءالله.
كربلايي رازيان
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی سید باقر قابل مقایسه با بهرامی نیست ، دکتر بهرامی صد در صد
اميد شجاعي
Iran, Islamic Republic of
تا دکتر بهرامی هست سید باقر عددی نیست
عباسی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
عباسی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر برامی
شهرخ پور
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برا سید باقر قایل هستم ، اما دور او دیگه گذشته الان فقط دکتر بهرامی میتونه این استان رو نجات بده ، سید باقر دیگه تموم شد
ميلاد مير باقري
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظ موسوی سلام بر بهرامی
شجاعي
Iran, Islamic Republic of
موسوی بای بای
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن که بهرامی از هر نظر قوی تر موسوی هستن
رضايي مزدك
Iran, Islamic Republic of
موسوی دیگه دورش تمومه الان نوبت بهرامی که وارد صحنه بشه
وفانژاد
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود بر شورای هماهنگی که دیگر به بدلی ها رای نخواهد دار
خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
کامنتهای طرفدار بهرامی همشون در کمتر از ۱۹دقیقه می باشد خجالت داره
محمديان
Iran, Islamic Republic of
شماهایی که چننفر بیشتر نیستین و کارتون کلا تخریبه دیگرانه مطمعن باشید تخریب نتیجه عکس خواهد داد این کامنتهایی که اسم بهرامی رو اوردین همش کار یه نفره ماهمچی رو میدونیم اینجا بهرامی دیگر جایگاهی ندارد
شجایی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی گذینه اصولگراهاست اخه مدیر مالی هدایت خواه بوده
سادات
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا اگه همون نبود که عضو شورای هماهنگی هست ودو تا برادر که به سرداران سپاه زارع معروف بودن .زارع بهارستان رو نمی دید ...زارع قدر اصلاح طلبان رو ندونست.زارع دوست رو از دشمن تشخیص نمیده آقای محمدرضا...زارع رو اصلاح طلبان به کمک همون آقایان بردن. ..خدا و جدم کمک بکنه سید باقر تائید بشه تا حالیت کنیم که یه من ماس چقدر کره داره...تو سایت ببین سید باقر با چه کسانی عکس گرفته.اینها شیران و دلاورانی هستند که نداشتن هدایتخواه به مجلس بره...زارع قدرشون وارزش این عزیزان رو ندونست.
بیر احمد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بره مجلس ؟؟؟ خیلی عجیبه همی زارع خو بهتره
شهرداری زیر قرض وابی اگر ره ای شهر نابوده
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
اخه کی میگه بهرامی اصلاح طلبه. بهرامی به ظاهر اصلاحاتیه . ولی باطن اصول گراست . ما هم نفهمیدیم اخر کدومه
گلبرگ
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی که حمایتشون از آقای هدایت خواه و احمدی نژاد که بر هیچ کسی پوشیده نیست کسی که حسابدار آقای هدایت خواه بوده و ازاحمدی نژاد حمایت کرده شورای اصلاحات ایشون رو معرفی نخواهند کرد و بدون اصلاحات هیچ شانسی نخواهند داشت و اصلاح طلبان از فرد مورد تایید شورا حمایت خواهد کرد
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
طرفداران بهرامی کامنت های خنده دار گذاریم همه ما میدونیم این کامنت ها کار چن نفر بیشتر نیست من خودم تو گروه واتساپیتون دیدم هماهنگ می کردین که هر نفر چن تا کامنت به اسامی مختلف بذارید واقعا حندم گرفت در هر صورت این رو بدونید جناب بهرامی رای نداره والله بخدا نداره ایشون چطور اصلاحطلبی هستن که تصمیم گیری برای حضور هدایت خواه در سری اول انتخابات در بلهزار با حضود جزبی ها در خونه این شخص انجا گرفت. بهرامی جان پردم می فهمن اول
هادی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی کسی هست که برای نمایندگی مردم از تاج اجازه میگیره بعد شما میگین میخاد بیاد بویراحمد رو طلا بگیره خخخخخخخ
هادی
Iran, Islamic Republic of
آگه بهرامی رای آورد شما راس ایگیت جمش کن با ای بهرامی بهرامی گفتن قرآن پاشه من مجلس نیله
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع
بیطرف
Europe
خداوکیلی مرد لایق و کارآمد کسی نیست جز جناب آقای دکتر محمد بهرامی
درود بر دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
تعریف از کاندیدای اصولگرایان اب در هاون کفتن است .جناب دکتر عزیر خوب هندونه میکاری؟؟؟!!!!!بخدا پیشوای بدبخت ۵ هزار رای نمیاره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی و اعضای شورای اصلاخات -لازم است به اسنخضار برسانیم که این شورا هیچ مرجعیتی ندارد دو گروه در این جامعه مرجع و تعیین کننده میباشند گروه اول نیروهای رسمی و صاخب پست مقاما عم از دولت و خکومت اخزاب گروه دوم مردم میباشند افرادی در انتخابات موفق میشوند که از طرف دولت و خکومت و احزاب معرفی و پشتیبانیگردد دوم فردی که از طرف قاطبه مردم همراهی گردد و مردم نیز کسی را انتخاب میکنن که یا به دلایلی محبوبیت مردمی داشته باشند یا اینکه ببیند این فرد از طرف اخراب دولت و...حمایت میگردنهلذا این شخص توان نفوظ و تحقق خواسته های موکلین را دارد. و انتخاب شوراهای مثل شورای اصلاخات اصول گرایی و....به منظور نزدیک کردن بدنه و خواست مردم احزاب و دولت به همدیگر میباشد و این شوزا توان تحمیل نظر خود بر مردم دولت و اخزاب راندارد چون رابطه این شوراها با مردوم و دولت رابطه اععم و اخص میباشد که در شرایطی مقتضی متناسب با ضروریات تشکیل و سپس فراموش و محو میگرددپس جهت حفظ کارکرد و تداوم عمر این شورا بهتر است به جای تععین دتکلیف برای مراجع رسمی همیشگی و قدرتمند سعی کنید میانجی گری درحد انتقال خواسته ها های انها به همدیگر باشیم در غیر اینصورت اگر مرتکب اشتباه بزرگ خد برتربینی از نوع تعیین تکلیف برای مردم و دولت باشیم راه را به بیراه رفته و محلی از اعراب نخواهند داشت.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جان ما که از کار پزشکی شما ممنونیم حالا نمیدونم سیاستت هم به خوبی جراحی هات هست یا نه بازم ممنونم از بابت عمل فرزندم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خانواده حسن زاده برای زارع رای جمع کنن ...حسن زاده مدیرکل پست ...حسن زاده مدیرکل انتقال خون ...حسنزاده معاون نوسازی
جوجه ها را اخر پاییز میشمرند جناب حاجی....
طایفه های دشتروم سپیدار جلیل و بابکان
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط سید باقر موسوی
فقط و فقط سید باقر موسوی
فقط و فقط سید باقر موسوی
فقط و فقط سید باقر موسوی
فقط و فقط سید باقر موسوی
با اصالت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
سی باقر .....................
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادیان شما فقط می خواهید اصلاحات را نابود کنید
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی مورد تایید شورای اصلاحات نیست و نخواهد بود
ایشون با حمایت از آقای هدایت خواه و احمدی نژاد چطور می خواهند مورد تایید شورا باشند.. مطمئنا شورا فردی با جریان سیاسی مشخص و توانایی بالا و قابل نفوذ دا معرفی خواهد کرد
دشت رز
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج زارع محبوب
ز
Iran, Islamic Republic of
کبنای محترم چرا وقتی ما از خوبی زارع میگیم منتشر نمیکنی ولی هر وقت خبر از تخریبه منتشر میکنی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام طرفداران بهرامی از کدام محبوبیت ایشون حرف میزنن از کدام قدرت چانزنی ایشون کدام همگرایی با بدهی ۲۰ میلیاردی شهرداری، من حاضرم ب هر کدام از کاندیدای احتمالی رای بدم ولی ب ایشون ن،رای ب بهرامی یعنی بازگشت ب قبل،ایشون از هر لحاظ از بقیه کاندیدا در رتبه پایین تری قرار دارد و ی بیسواد سیاسی هستش و هیچ قدرت بیانی ندارد، فقط ی آدم بیکار افتادن دنبال ایشون و میخوان با حرف بزرگش کن، ما داریم با ای کار ب خودمون ظلم میکنیم... وسلام
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام طرفداران بهرامی از کدام محبوبیت ایشون حرف میزنن از کدام قدرت چانزنی ایشون کدام عملگرایی با بدهی ۲۰ میلیاردی شهرداری، من حاضرم ب هر کدام از کاندیدای احتمالی رای بدم ولی ب ایشون ن،رای ب بهرامی یعنی بازگشت ب قبل،ایشون از هر لحاظ از بقیه کاندیدا در رتبه پایین تری قرار دارد و ی بیسواد سیاسی هستش و هیچ قدرت بیانی ندارد، فقط ی آدم بیکار افتادن دنبال ایشون و میخوان با حرف بزرگش کن، ما داریم با ای کار ب خودمون ظلم میکنیم... وسلام
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هیچوقت رنگ بهارستان را نخواهد دید
کارگر شهرداری
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در هر جنایی باشد من مخالف اونم بخاطر ظلمی ک ب خودم و زن و بچم در شهرداری کرد وشبی ک بچم سر گرسنه زمین میذاشت و من شرمنده اونا میشدم و یادم نمیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من کاری به اصلاح طلب واصولگرا ندارم ولی این ومدونم مردم سه نفر را می خواهنند اول سیدباقر دوم هدایتخواه سوم بهرامی چون نماینده فعلی بسیارضعیف فامیل بازهست
علی
Iran, Islamic Republic of
مه بهرامی هم هه کرو بره ی فکر د کن مجلس نه جی تنه
شهروند باشت
Iran, Islamic Republic of
همیشه باید مسائل رو از بالا نگاه کرد و بادیدی باز و واقعی به اونا بنگری درسته که سید باقر محبوب دو شهرستان بویراحمد و دنا هستش و دیگر شهرستانهای استان اون رو تاحدودی توانمند حساب میکنند ولی این رو هم باید گفت که ایشان به هیچ عنوان تایید نمیشه چون اسم ایشون به همراه حاج بهرام تاجگردون در لیست سیاه(جام زهر رهبری) قرار داره بنابراین به دوستان و براداران عزیز پیشنهاد میکنم اینقد اسطوره سازی و بت سازی از این عزیزان نکنیم و بقولی انحصارطلب نباشیم و هرتفکر و جریانی را بصورت مطلق به شخص خاصی نچسبانیم بنابراین باتوجه به مشاهدات میدانی و بررسی های اجمالی از دو حوزه بویراحمد و دنا معقولترین و بهترین گزینه که از پایگاه اجتماعی خوبی برخورداره آقای محمد بهرامی شهردار سابق شهر یاسوج هستش لذا عزیزان توجه داشته باشن که هر چند کارگروهی و حزبی خوب و شایسته است ولی مهمترین عامل پیروزی یک کاندید داشتن پایگاه اجتماعی است که بنظر می رسد آقای بهرامی بهترین گزینه از بین کاندیدای احتمالی دو حوزه بویراحمد و دنا باشد و این را بخاطر این گفتم که مردم شریف بویراحمد و دنا زیاد به مسائل سیاسی دخیل نیستند.....
Iran, Islamic Republic of
یعنی اصلاح طلبان دیگه کسی رو نداشتن تا یکی مثل فرید مرادیان بشه سخنگو و عضو اصلیشون!!!! پس تاسف به حالشون
محمد
Iran, Islamic Republic of
هر کاندید قبول بشه اول تو فکر خودشه ما باید دنبال شخصیت هی در حوزه بویر احمد باشیم که شخصیت ملی داشته باشد مثلام تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
دکترنیکبخت بهترین گزینه است
ن-م
Iran, Islamic Republic of
سلام یه بارم که شده فکرکنیدشایدخدابخواد به شما مردم این استان عنایتی بکنه که دکتربهرامی روسرراهتون گذاشته . توشهرداری و کارای انجام شده وخدمات ایشون رو به یادبیارید شاید اونجا تنهاکسی که بتونه برااین مردم فعالیت کنه و ازاین فلاکت نجاتشون بده بهرامی باشه . من به جرات میگم که اگه جناب اقای دکتربهرامی انتخاب شما باشه هیچکدوم پشیمان نخواهیدشد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1