تاریخ انتشار
شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۴۲۴۱۳

باقری: بسیج محور وحدت است

۱
۰
کبنا ؛به مناسبت هفته بسیج برنامه های فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.
در برنامه‌ای از کارکنان بسیجی و رزمند گان این اداره کل تجلیل شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج شور و اشتیاقی را در بین مردم و جوانان ایجاد کردند و ما باید آن فضا را مجدداً احیاء کنیم تا جوانان به‌صورت خودجوش رفتار و نگاه بسیجی در امور پیدا کنند.

محمود باقری تصریح کرد: خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم افتخار بسیجی بودن را داشته باشیم و با همدلی و همکاری صمیمانه بستر خدمت هرچه بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ماموریت‌های بسیج تغییر کرده است ولی هدف همچنان یکی است و آن هم دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر روزی بسیجی‌ها برای دفاع از این آب و خاک از جان خود می‌گذشتند و برای ایمان خود به میدان می‌رفتند، امروز برای خدمت به مردم از منافع فردی و شخصی و گروهی خود بگذریم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

باقری با شاره به اینکه احساس مسولیت و تعهد در برابرانقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است ابراز داشت: بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده اند.
وی ادامه داد: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

بر پایه این گزارش حضور بسیجیان این اداره کل در همایش روز بسیج در مصلاح یاسوج، اعزام کاراون بسیجی این اداره کل به کربلای معلی، تجلیل از بسیجیان این اداره کل از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان بود.

 
IMG_6705 IMG_6702 IMG_6698 IMG_6696 IMG_6716 IMG_6710 IMG_6707 IMG_6706 IMG_6736 IMG_6730 IMG_6721 IMG_6751 IMG_6768 IMG_6889 IMG_6889
 
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
بعضی هاشون هفته ی پیش رزمنده شدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1