تاریخ انتشار
جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۴۲۳۴۶

پاسخ نوروزی به امام جمعه مارگون؛ فرهنگ و هنر پُر پول بوده

۶
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توزیع اعتبارات سالجاری ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به بخش مارگون اختصاص یافت.
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد طی سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش مارگون با بیان اینکه مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف بیان شد، اظهار کرد: در سالجاری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ملی به بخش مارگون اختصاص داده شد و این عدد به نسبت بودجه استان خوب است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی خوبی در بخش مارگون در دست اجراست، گفت: آسفالت جاده مارگون به جوکار، تاکسیسه و بهسازی شهر از پروژه‌های مهم در بخش مارگون بوده که اعتبار برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
نوروزی تامین اعتبار برای سد دالون را با وجود محدودیت‌های شدید از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش مارگون عنوان کرد و گفت: احداث سد دالون و تامین اعتبار آن از بخش‌های مهم و مورد توجه در استان است که برای سنوات قطعا اعتبار بیشتری در نظر گرفته می‌شود.
وی با اشاره به سخنان امام جمعه مارگون مبنی بر بی‌توجهی مدیریت و برنامه‌ریزی به بخش فرهنگ اذعان کرد: فصل فرهنگ و هنر در بین ۱۷ فصل سومین و چهارمین فصل پر پول استان بوده که تاکنون توجه خوبی به این دو بخش شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد احداث مصلی‌ها، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران را از جمله برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: تامین اعتبار این دست پروژه‌ها از بخش فرهنگ و هنر بوده و کم‌توجهی به این بخش نشده است.
در ادامه پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد را از محروم‌ترین شهرستان‌ها و بخش مارگون را از بزرگترین و محروم‌ترین بخش‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه به جهت گستردگی و پراکندگی مناطق روستایی بویراحمد، خدمات‌رسانی بسیار سخت است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید صورت گرفته از روستای دلی‌رچ از توابع بخش مارگون عمده مشکلات این روستا را در حوزه‌های جاده، خانه بهداشت، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و تلویزیون عنوان کرد و گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات راه روستایی منطقه، پیگیری‌های لازم را از طریق راه و شهرسازی خواهیم داشت تا از اعتبارات متمرکز روستایی در آسفالت روستای دلی‌رچ استفاده کنیم.
نیک‌اقبالی با بیان اینکه مشکلات روستای دلی‌رچ باید در جلسه‌ مشترک با مسئولان در حوزه‌های مختلف راه، علوم پزشکی، مخابرات و دیگر دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد، گفت: با تشکیل جلسه مشکلات بررسی و نتیجه به سمع و نظر حضرت آیت‌الله ملک‌حسیی رسانده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
متشکرم دکتر نوروزى
آخی وه بختم
Iran, Islamic Republic of
حیف انسان توانمندی مثل حضرتعالی که معاونت فنی اجرایی خوبی نداری
سید
Iran, Islamic Republic of
کارت بیسته.موفق باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حقم روضایع کردی
مارگونی اصیل
Iran, Islamic Republic of
باسلال جناب نوروزی اعتبارفرهنگی که به مارگون اختصاص داده شده کجادادی تامردم بدانند.ازچق زورت میادخب امام جمعه دعدغه فرهنگی داره راست میگه حق میگه فشاربهت نیاد.
Iran, Islamic Republic of
نوروزی فقط حرف ول میزنه .کجا پول فرهنگی را داده که مردم بدبخت مارگون اطلاعی ندارند.بابا جمع کنیدبا این وعده و وعیدتون که مردم را با این حرفها دور می دهید
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1