تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۱۴۲۳۴۵

در انتخابات به حساسیت‌های قومی دامن نزنیم

۱
۰
کبنا ؛ 

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی استان با هرگونه ایجاد حساسیت قومی در انتخابات برخورد می‌کند.



 مهرداد کرمی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در همه زمینه‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه شفاف‌سازی برای سالم‌سازی در جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: رسانه خوب رسانه‌ای است که قانون را رعایت کند و برای ارزش‌های جامعه ارزش قائل باشد و خود از ارزش‌های جامعه دفاع کند.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سالم‌سازی همراه با نقد سالم بهترین کاری است که یک رسانه در راستای انجام وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، انجام می‌دهد.

کرمی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه دستگاه قضایی مشکلی با رسانه‌ها ندارد، تصریح کرد: رسانه یکی از بازوهای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بوده و جایگاهی مهم در پیشگیری از وقوع جرم دارد.

دادستان یاسوج با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی در بحث اطلاع‌رسانی پرونده‌ها محذوراتی دارد، افزود: سلسله مراتبی باید طی شود و مجرم بودن فرد یا افراد مشخص شود تا بتوان اطلاع‌رسانی در مورد یک پرونده انجام داد.

وی به موضوع مهم انتخابات و نقش دستگاه قضایی در ایجاد آرامش در انتخابات اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی به مانند همه ارکان نظام به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و البته در کمال آرامش و امنیت و سلامت در جامعه است.

کرمی گفت: در طول بیش از سه دهه از انقلاب بدخواهان و دشمنان به دنبال انتخاباتی با حضور حداقلی مردم و همراه با تنش و حاشیه بوده‌اند که البته تیر آن‌ها به سنگ خورده است.

وی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان از حضور همه‌جانبه و با نشاط مردم در انتخابات ایران خشنود نمی‌شوند و به همین خاطر از همه حربه‌ها برای مأیوس کردن مردم استفاده می‌کنند.

این مسئول قضایی در کهگیلویه و بویراحمد یکی از موارد دلخواه دشمن و بدخواهان را دامن زدن به موضوعات قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای دانست و گفت: به همین خاطر نباید اجازه دهیم در انتخابات به حساسیت‌های قومی و طایفه‌ای دامن زده شود.

وی وظیفه رسانه‌ها را برای جلوگیری از دامن زدن به این گونه موضوعات اختلاف‌انگیز مهم ذکر کرد و افزود: این‌گونه اقدامات از جامعه سلب آرامش می‌کند و دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی خود موظف است تا با هرگونه پدیده‌ای که مخل آرامش جامعه باشد، با قوت و قدرت برخورد کند.

کرمی با گریزی به مسائل منطقه‌ای و اوضاع بدی که استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای جهان اسلام و کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: یادمان باشد که آن‌ها با حربه ایجاد حساسیت‌های قومی و ایجاد اختلاف در بین اقوام و طوایف در این کشورها در حال انجام جنایات خود هستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی این قوم گرایی از نماینده ها شروع شده وبه استاندار ومدیران کل ختم شده است،،شما داری بی کی گوشزد میکنی؟شما هر روز با اینها جلسه داری ،هر برخوردی می خواهی همانجا باهاش بکن!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1