تاریخ انتشار
جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۱۴۲۲۷۷

آیت‌الله ملک‌حسینی: مسئولان وعده ندهند / با زبان مردم سخن بگوید / نظری: تلفن همراه لوداب جواب نمی‌دهد

۱
۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر پایه تفکر مسئولان می‌توان درست عمل کرد و مسئولان بدانند که ایجاد راه، رساندن آب، گاز، بهداشت و درمان و ...ساده نیست.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امشب در جمع مردم ظفرآباد دهستان چین لوداب با اشاره به وجود مشکلات بیان شده مردم منطقه توسط دهیار و بخشدار اظهار کرد: توقعات باید معقول باشد و مسئولان طی برنامه بلند مدت نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مسئولان اجرایی در استان اذعان کرد: مسئولان در مناسبات اجتماعی، گفت‌وگو‌ها، معاملات، کارها و تلاش‌ها و ...باید با مردم در تعامل باشند و مردم نیز همراه و همگام با مسئولان نسبت به رفع مشکلات و نواقصات حرکت کنند.
وی ضمن تاکید به مدیران اجرایی در رفع مشکلات مردم و عدم قول و وعده بی‌اساس اذعان کرد: اگر مسئولی نمی‌تواند عمل کند وعده بی‌اساس ندهد و جا را برای مسئول و فرد دیگری باز کند تا کار خدمت‌رسانی به نحو مطلوب انجام شود.
ملک‌حسینی با بیان اینکه مسئولان در بین مردم باید با زبان مردم با آن‌ها صحبت کنند، گفت: لازم نیست که از کلمه اعتبار و تخصیص در بین مردم سخن به میان آید بلکه عامیانه و با زبان مردم سخن گفتن قطعا بهتر خواهد بود و برخی خلف وعده‌هایی را که مردم نسبت به مسئولان می‌دهند به خاطر این بوده که مردم را توجیه نمی‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سخنان مسئولان در خصوص اتمام برخی پروژه‌ها تصریح کرد: اینکه مثلا مسئولان بیان می‌کنند که فلان پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد برای مسئول یک معنی دارد و آن پایان سال مالی بوده و مردم پایان سال را آخر اسفندماه می‌دانند.
وی با اشاره به نامگذاری سال به نام سال همدلی و همزبانی تصریح کرد: با همدلی و همزبانی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات مناطق محروم لوداب اذعان کرد: بر پایه تفکر مسئولان می‌توان درست عمل کرد و مسئولان بدانند که ایجاد راه، رساندن آب، گاز، بهداشت و درمان و ...ساده نیست چراکه مسیر خدمت به مردم سخت است.
وی با بیان اینکه مدیران اگر خدمت به مردم را انتخاب کردند بدانند که مسیر سخت است، گفت: اگر گام‌ها درست برداشته شود و خداوند کمک کند و مردم با مسئولان همراه و همگام باشند می‌توان مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرد.
ملک‌حسینی با بیان اینکه در کار و خدمت کار گریزی و وعده‌های بی‌اساس قابل قبول نیست و خیانت محسوب می‌شود، گفت: اگر انسان دین داشته باشد به کار خود عشق می‌ورزد و تلاش می‌کند و از تنبلی و وعده‌های بی‌اساس دادن بیزار است.
*بیان مشکلات دوازه‌گانه بخش لوداب از زبان اهالی مردم منطقه
مشکلات دوازه‌گانه بخش لوداب از زبان اهالی مردم منطقه به سمع و نظر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد رسید.
‌سید ایمورالیه جهانبین نماینده مردم لوداب و چین به بیان مشکلات متعدد در بخش لوداب پرداخت و اظهار کرد: دستور همکاری و مساعدت و منصوبیت امام جمعه بسیار مهم و ضروری بوده که انتظار می‌رود که متولیان امر چاره‌اندیشی کنند.
نماینده مردم چین و لوداب بر ضرورت توجه به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به مرکز بهداشتی و درمانی لوداب تاکید کرد و گفت: دهستان چین و آبمورد در حوزه بهداشت و درمانی نیاز به مساعدت دارند.
جهانبین در ادامه با اشاره به مطرح کردن شهرستانی شدن لوداب از سنوات گذشته تاکنون اذعان کرد: بیش از چهار دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون اهالی مناطق لوداب و چین متقاضی این امر هستند و به دلیل عریض و طویل و صعب‌العبور بودن و دوری از مرکز استان شهرستانی شدن لوداب ضروری بوده که تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
وی تسریع در بازگشایی تونل‌های بین روستای عزیزی تا لوداب را ضروری خواند و گفت: سرعت بخشیدن مطالعه سدهای رودخانه عزیزی و حیدرآباد لوداب، در دستور افتتاح دادگاه لوداب با توجه به آماده بودن ساختمان آن و مستقر شدن پاسگاه انتظامی در منطقه چین و گلال لوداب از دیگر مشکلات منطقه است.
نماینده مردم دهستان چین و لوداب دستور مرمت و آسفالت جاده دره سرد و جوخانه به لوداب به منظور ارتباط بین دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، راه‌اندازی و افتتاح شعبه بانک کشاورزی و مستقل شدن شعبات ادارات آب، برق و راه از بخش لوداب و تسریع مرمت و آسفالت جاده‌های درون منطقه‌ای روستاهای لوداب و چین و استقرار شعبه دانشگاه پیام‌نور را از دیگر مشکلات لوداب و دهستان چین عنوان کرد.
جهانبین در پایان از حضور تمامی مدیران و مسئولان تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مسئولان مشکلاتی را که به عینه مشاهده کردند چاره‌ای برای آن‌ها بیندیشند.

 
عدم آنتن دهی تلفن همراه در لوداب
فرماندار بویراحمد بر ضرورت تأمین آب شرب دهستان چین و تکمیل مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب تأکید کرد.


محمد کاظم نظری در سفر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به جهت گستردگی و پراکندگی مناطق روستایی از محرمیت خاصی رنج می‌برد، گفت: مشکلات متعددی در بخش راه، آب، کشاورزی و مخابرات بخش لوداب وجود دارد که بر اساس اولویت هر دستگاه باید آن‌ها را در دستور کار قرار دهند.
فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه شهرستان بویراحمد از محروم‌ترین شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و بعضاً کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: رفع مشکلات و نواقصات در بخش‌های مختلف نیازمند عزم راسخ مسئولان و متولیان امر در حوزه‌های گوناگون است.

نظری بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی و تعامل بین بخشی مدیران شهرستانی تأکید کرد و افزود: مشکلات بخش لوداب در قالب‌های مختلف به سمع و نظر مسئولان و متولیان حوزه‌های مختلف رسانده شد که باید با برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی مشکلات را یکی پس از دیگر بر اساس اولویت‌ها برطرف کنیم.

این مسئول با اشاره به مشکل آب آشامیدنی دهستان چین لوداب اذعان کرد: با توجه به اینکه دهستان چین با تعداد بسیار زیاد روستاهای پراکنده و جمعیت بالا در حال حاضر برخی روستاهای آن با تانکر آبرسانی می‌شوند، تکمیل مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب مهم و ضروری است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب آب و فاضلاب روستایی در تأمین آب شرب ۲۰ روستای دهستان چین به صورت سیار اذعان کرد: انتظار می‌رود آب و فاضلاب مشکلات راکد ماندن مجتمع بزرگ آبرسانی به لوداب را هرچه زودتر برطرف کند.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد با تأکید بر اینکه درآمد و اقتصاد منطقه لوداب بر پایه تولیدات و محصولات دامی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه رودخانه لوداب در چندین ماه از سال خشک بوده و مجتمع آبرسانی برای منطقه تعریف شده، انتظار می‌رود مشکلات راکد ماندن آن برطرف شود تا هرچه سریع‌تر مشکل آب شرب و احشام مردم منطقه لوداب برطرف شود.

نظری دیگر مشکل بخش لوداب را عدم آنتن‌دهی تلفن همراه عنوان کرد و گفت: شرکت مخابرات نسبت به بررسی مشکل اقدام و نواقصات را هرچه سریع‌تر برطرف کند تا دیگر شاهد مشکلاتی برای اهالی منطقه از عدم آنتن‌دهی تلفن همراه نباشیم.



نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در سفر به لوداب با خانواده شهیدان عدالت‌منش دیدار کرد.





lodab-malkhosini (1)

 lodab-malkhosini (2) lodab-malkhosini (3) lodab-malkhosini (4) lodab-malkhosini (5) lodab-malkhosini (6) lodab-malkhosini (7) lodab-malkhosini (8) lodab-malkhosini (9) lodab-malkhosini (10) lodab-malkhosini (11) lodab-malkhosini (12) lodab-malkhosini (13) lodab-malkhosini (14) lodab-malkhosini (15) lodab-malkhosini (16) lodab-malkhosini (17) lodab-malkhosini (18) lodab-malkhosini (19) lodab-malkhosini (20) lodab-malkhosini (21) lodab-malkhosini (22) lodab-malkhosini (23) lodab-malkhosini (24) lodab-malkhosini (25) lodab-malkhosini (26) lodab-malkhosini (27) lodab-malkhosini (28) lodab-malkhosini (29) lodab-malkhosini (30) lodab-malkhosini (31) lodab-malkhosini (32) lodab-malkhosini (33) lodab-malkhosini (34) lodab-malkhosini (35) lodab-malkhosini (36) lodab-malkhosini (37) lodab-malkhosini (38) lodab-malkhosini (39) lodab-malkhosini (40) lodab-malkhosini (41) lodab-malkhosini (43) lodab-malkhosini (44) lodab-malkhosini (45) lodab-malkhosini (46) lodab-malkhosini (47) lodab-malkhosini (48) lodab-malkhosini (49) lodab-malkhosini (50) lodab-malkhosini (51) lodab-malkhosini (52) lodab-malkhosini (53) lodab-malkhosini (54) lodab-malkhosini (55) lodab-malkhosini (56) lodab-malkhosini (57) lodab-malkhosini (58) lodab-malkhosini (59) lodab-malkhosini (60) lodab-malkhosini (61) lodab-malkhosini (62)

---------------------------------

سیدعلی‌صفدر فروزنده

----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سلام لطف فرمایید در خصوص اخبار دقت فرمایید ببینید سه برادر شهید شده شما دو قبر را عکس گرفته ای شهدای عدالت منش ۱- محمد رضا عدالت منش ۲ رضاقلی عدالت منش ۳-جعفرقلی عدالت منش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1