تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۱۴۲۰۳۱

گزارش برنامه‌های بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛
تجلیل از مادر بسیجی شهید افروغ و ۱۴ بانوی سرگروه حلقه صالحین دیشموک+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مادر بسیجی شهید قمصور افروغ و ۱۴ بانوی سرگروه حلقه صالحین در دیشموک تجلیل شد.





یاسین صنوبری اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین از مادر شهید قمصور افروغ و ۱۴ بانوی سرگروه حلقه صالحین در دیشموک تجلیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه، این تجلیل به منظور قدردانی از بانوان بسیجی فعال در عرصه‌ تشکیل حلقات صالحین انجام شد، تصریح کرد: این کار به همت پایگاه خواهران حضرت زینب(س) دیشموک صورت گرفت .

وی بیان کرد: تجلیل از دختر‌بس ضرابیان‌نیکو مادر بسیجی شهید قمصور افروغ اقدام ارزشمند دیگری است که در راستای قدردانی از مادران شهدای ۸ سال دفاع مقدس به‌عمل آمد.

فرمانده بسیج پایگاه خواهران حضرت زینب(س) گفت: بیش از ۱۸ حلقه صالحین در دیشموک اداره می‌شود که امروز از ۱۴ سرگروه فعال حلقات صالحین و مادر شهید افروغ به پاس زحمات آنها با اهداء جوایزی، تجلیل شده است.

به گزارش فارس،شهید قمصور افروغ از شهدای بسیجی است که در سال ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در عملیات کربلای چهار شهید و در تاریخ ۱۲/۰۳/۱۳۷۹ به خاک سپرده شد.













 
همزمان در سراسر ‌کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان گلزار شهدا‌ غبارروبی و عطرافشانی شد.












حضور بسیج در توسعه اقتصادی لازم و ضروری است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام سلطه نمی‌خواهد جمهوری اسلامی ایران اقتصادی قوی داشته باشد، بنابراین حضور بسیج در توسعه اقتصادی لازم و ضروری است.


سید موسی خادمی ظهر امروز در اجتماع بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیج را یکی از ابتکارات بزرگ امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: امام راحل در فرایندسازی انقلاب اسلامی کار بزرگی در امر نهادسازی کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی، بسیج و سایر نهادها و سازمان‌‌ها همه از ابتکارات این رهبر فرزانه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام خمینی (ره) سیاستمداری استراتژیک و مدیری راهبردی بودند، گفت: هیچ کسی نمی‌توانست چنین سازمان بزرگی که امروزه مبداء بسیاری از تحولات در سطح جهان است را بنیان کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان به دنبال راه‌اندازی سازمانی همانند بسیج جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: کشورهایی که به دنبال راه‌اندازی سازمانی مانند بسیج هستند هرگز به این خواسته خود نمی‌رسند چراکه ابزار این کار را در اختیار ندارند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بسیج را سازمان منعطفی خواند که در هر لحظه از زمان می‌تواند تغییر دهد، افزود: بسیج در زمینه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حضوری فعال دارد.

خادمی با اشاره به اینکه بسیج سازمانی مردمی است، گفت: بسیج تحت امر ولی‌فقیه در ایجاد امنیت و آرامش کشور و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی حضور فعالی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج یک سازمان ابتکاری خاص و مطیع امر رهبر است، گفت: اگر این سازمان مطیع رهبر نبود چنین آرمان‌های بزرگی نداشت و هرگز مورد احترام تمام کشورهای منطقه و جهان نبود.

وی بیان کرد: امروز هیچ معادله‌ای بدون حضور جمهوری اسلامی در سطح جهانی شکل نمی‌گیرد که این نشانگر اقتدار بسیج جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری است.

این مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رویکرد بسیج تنها حضور در عرضه نظامی نیست، افزود: حضور ایران بر سر میز مذاکره با سران کشورهای غربی به معنی صلح با این کشورها نیست و نظام سلطه نمی‌خواهد جمهوری اسلامی ایران اقتصادی قوی داشته باشد، بنابراین حضور بسیج در توسعه اقتصادی لازم و ضروری است.

خادمی عنوان کرد: با همت و تلاش بسیج، شاهد افتتاح چندین طرح مهم اقتصاد مقاومتی در استان هستیم و هم‌اکنون بسیج وظایف خود در برنامه ششم توسعه که از سال ۹۵ آغاز می‌شود را آغاز کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور بسیج در عرصه فرهنگی را یکی دیگر از رویکرد‌های مهم این سازمان دانست و یادآور شد: تهاجم فرهنگی و راه‌اندازی جنگ نرم از برنامه‌های استکبار برای ضربه زدن به کشور است که بسیج در این عرصه هم وظیفه مهمی بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه بسیج رمز وحدت و وحدت‌آفرینی است، بیان کرد: بسیج متعلق به هیچ گروه، جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مهمترین رویداد پیش‌ روی استان است و بسیج می‌تواند در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و همچنین فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم و ایجاد امنیت نقش مهمی داشته باشد.

 

دشمن در پی ایجاد فتنه است/ انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در تاریخ معاصر جهان ایجاد کرد
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در تاریخ معاصر جهان ایجاد کرده است، گفت: دشمن در پی ایجاد فتنه است.


سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در همایش بزرگ پایداری بسیجیان این شهرستان که در محل مجموعه پد خندق برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز و هیچ‌گاه دلاورمردی‌های بسیجیان و نیروهای گردان امام حسین(ع) این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود.

وی افزود: امروز باید همانند دیگر رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به مدافعان و شهدای حرم حضرت زینب(س) سلام فرستاد و یاد آن‌ها را گرامی‌داشت.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمان امام راحل برای تشکیل بسیج عنوان کرد: امام راحل با دوراندیشی و ژرف‌اندیشی فرمان تشکیل بسیجی را صادر کرد که اگر امروز وجود نداشت، انقلاب اسلامی ضربه‌های سختی را از استکبار و دشمنان دریافت می‌کرد.

گشتاسبی ادامه داد: امروز اگر انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۳۷ سال از آغاز خود در مسیر پیش‌بینی شده حرکت می‌کند نتیجه لبیک رزمندگان، جانبازان، آزادگان، شهدا و همه کسانی است که به فرمان ولایت لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره مدافع اصل انقلاب هستند، گفت: دشمنان همواره در پی جدایی نظام اسلامی از ملت هستند زیرا بیشتر توده‌های جمعیتی کشور را قشر بسیجی تشکیل می‌دهد.

گشتاسبی تأکید کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی به سلامت در پی طی کردن مسیر است تنها مرهون حضور همیشگی مردم بسیجی و انقلابی در صحنه‌های مختلف است.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا مردم باید از انقلاب دفاع کنند، افزود: نخستین شاخصه انقلاب اسلامی الهی، معنوی و دینی بودن آن است که دارای سکان‌داری به نام ولایت فقیه است.

گشتاسبی ایجاد تغییرات سیاسی در جهان را دومین ویژگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران توده‌های مستضعف و آزادی‌بخش جهان را به حرکت درآورده است.

وی با بیان اینکه آیا می‌توان از انقلاب اسلامی چشم پوشید، بیان کرد: به طور یقین کلمه نه بهترین کلمه و پاسخ به استکبار و ایادی در پاسخ به این سئوال است زیرا انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در تاریخ معاصر جهان ایجاد کرده است.

گشتاسبی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور گفت: امروز انقلاب‌ها و تغییرات بزرگ سیاسی در عراق، یمن، لبنان و سوریه نتیجه و آثار انقلاب اسلامی بوده آثاری که دشمنان برای نابودی آن و ناامن کردن مرزهای جمهوری اسلامی ایران داعش را ایجاد کرده‌اند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز دشمن در پی ایجاد فتنه است که باید در این خصوص هوشیار و آگاه باشیم.

گشتاسبی در پایان یادآور شد: امروز دشمنان در پی اختلاف‌افکنی میان انقلاب، ملت و دولت هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند.


برخی با بی‌بصیرتی جاده صاف‌کن دشمن شده‌اند
امام جمعه کبگیان گفت: برخی با بی‌بصیرتی جاده‌ صاف‌کن دشمن شده‌اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر عصر امروز در یادواره شهدای منطقه صالحان اظهار کرد: آنچه همیشه در میدان حق علیه باطل ثابت شده تقابل بصیرت‌داران و افراد بی‌بصیرت است.
امام جمعه کبگیان با بیان اینکه شهدا چراغ خاموش نشدنی انقلاب و اسلام هستند، گفت: امروزه در جبهه‌های حق علیه باطل تقابل بی‌بصیرتان و بابصیرتان مبارزه اصلی این جنگ و مقابله با فریب خوردگان غربزده است که در زمان ائمه هم نمونه آن ثابت شد.

وی گفت: آنهایی که امروز به آمریکا کدخدا می‌گویند و به چند کشور اروپایی شیطان‌پرست لقب دنیا می‌دهند و دنیا را فقط خلاصه شده در این چند کشور می‌دانند همان بی‌بصیرتانی هستند که ناتوان در برابر شیطان نفس در مقابل ولی‌فقیه جبهه مخالف تشکیل می‌دهند.

 


 
وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: باید بدانند که راه را اشتباه رفته‌اند و نوکر گوش به دست استکبارند و هر که این راه را رفته به زوال است.

وی گفت: امروزه یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم و خروجی آن باید همین بصیرت ما در برابر بی‌بصیرتانی باشد که نفوذ دشمن را کمک می‌کنند.

امام جمعه کبگیان تصریح کرد: با ادامه راه شهدا و احترام به آرمان‌های آنان در سایه اطاعت از ولی‌فقیه راه ورود دشمن را با قدرت سد کرده  و قوی‌تر از گذشته مشت محکمی به دهن امریکا و استکبار و نوکران حلقه به گوش و بی‌بصیرتشان می‌زنیم.


حضور بسیجیان در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی گفت: بسیجیان امروز در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ورود پیدا کرده است.


 حجت‌الاسلام سید مهدی افراز عصر امروز در حاشیه غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر قلعه رئیسی که به مناست هفته بسیج صورت گرفت اظهار داشت: بعد از آغاز جنگ تحمیلی، بسیج در عملیات‌های مختلف به کمک سپاه آمده و توانست پیروزی‌های بسیاری را از آن ملت و کشور کند.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی عنوان کرد: بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما و نماد فرهنگ و طرز تفکر انقلاب است و باید باور کرد که اشاعه فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها باعث سربلندی کشور است.

وی افزود: امروز بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده است و افزون بر ورزیدگی در زمینه جنگ سخت در عرصه جنگ نرم نیز وارد شده و می‌تواند حماسه‌ای به بزرگی دوران دفاع مقدس خلق کند.
افراز با بیان اینکه بسیج نماد فرهنگ و طرز تفکر انقلاب است تصریح کرد: بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می‌شوند.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: همچنانکه شهدا با ایثار جان خود در راه نظام و انقلاب و دستاوردهای مقدس تقدیم کردند امروز نیز وظیفه داریم به عنوان میراث‌داران شهدا ارزش‌ها و ایثارگری‌های ۸ سال دفاع مقدس را به جوانان بعد از جنگ که این دوران را تجربه نکرده‌اند به نحو شایسته و با راهکار مناسب و جوان‌پسند بیان کنیم.

وی یادآور شد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است و امنیت امروزه و صلابت جهانی ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه به برکت پایمردی شهدا و ایثارگران است.

افراز در پایان با تقدیر از خدمات بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی در سطح مناطق گفت: این روزها باید قدردان نهادی هم چون بسیج باشیم چرا که در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ورود پیدا کرده است.


بسیج همواره آماده پاسداشت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج همواره آماده پاسداشت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.



 سردار یدالله بوعلی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دنیا امروز شاهد آثار پر خیر و برکت فرمان امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج است، گفت: همه بسیجیان سراسر کشور همواره در همان مسیر بسیجی بودن ثابت قدم هستند و هر روز باشکوه‌تر از روز گذشته گوش به فرمان رهبر هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به دیدار روز گذشته بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته خود بسیج را خاکریز مستحکم نامیدند که امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل می‌کند.

وی نفوذ دشمن چه به صورت انفرادی و چه به صوت جریانی و شبکه‌ای را یکی دیگر از محورهای سخنان مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: بسیج با تمام توان توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن به کشور را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان اعلام می‌کنند که گوش به فرمان رهبر و ولی‌فقیه خود هستند.

بوعلی با اشاره به اینکه بسیجیان تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند، گفت: روزانه تعداد زیادی از جوانان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان‌های استان به ما مراجعه می‌کنند و اعلام می‌کنند آماده حضور در عرصه‌های مختلف هستند و تنها جوابی که می‌توان به این بسیجیان داد اینکه آماده و گوش به فرمان رهبر باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج و بسیجیان همواره آماده پاسداشت از انقلاب اسلامی هستند و هرگز به دشمنان اجازه کوچکترین دست درازی به خاک جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

 
ولایتمداری رمز ایستادگی و صلابت بسیج در عرصه‌های مختلف است
فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به ایستادگی و مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: ولایتمداری رمز ایستادگی و صلابت بسیج در عرصه‌های مختلف بوده که نتیجه آن را در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مشاهده کرده‌ایم.


، علی محمدی ظهر امروز در گردهمایی و همایش شکوه ایستادگی بسیج که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیج و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، بسیج را واژه‌ای مقدس در راستای پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب و اسلام توصیف کرد و گفت: بسیج یعنی هر قلب تپنده‌ای که برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در تلاش و تکاپوست.
وی افزود: عظمت و سربلندی امروز ایران اسلامی در گرو ایستادگی و صلابت نیروهای مخلص و ولایتمدار در اقشار مختلف بسیج بوده که با گذشت از جان خود آماده دفاع از حریم ولایت و کیان خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه نظام و انقلاب تصریح کرد: دشمن از تفکر و اندیشه بسیجی در جامعه اسلامی هراسان بوده و برای رهایی از این تفکر اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را در سطح جامعه بین‌المللی رواج داده است.

محمدی خاطرنشان کرد: البته با همت و تلاش نیروهای مخلص بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار سازند.

وی افزود: لزوم توجه به اندیشه بسیج و ترویج آن در لایه‌های مختلف جامعه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بوده که همه در هر سطح و جایگاهی که قرار دارند باید به آن توجه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه ضمن تقدیر از اجتماع بزرگ بسیجیان در همایش شکوه ایستادگی در این شهرستان گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان بارها تبعیت از ولایت را به اثبات رسانده‌اند و امروز نیز با حضور خود در این اجتماع بزرگ مهر تأییدی بر کارنامه پرافتخار خود زده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به ایستادگی و مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: ولایتمداری رمز ایستادگی و صلابت بسیج در عرصه‌های مختلف بوده که نتیجه آن را در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مشاهده کرده‌ایم.

 


 


 


 


 
بسیج چشم بیدار ملت در برابر نفوذ دشمنان نظام و انقلاب است
امام جمعه لنده گفت: بسیج به عنوان چشم بیدار ملت در عرصه‌های مختلف حضور داشته و به عنوان سد محکمی در برابر نفوذ دشمن ایستادگی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل  امروز در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان لنده با اشاره به تعاریف متعدد بسیج گفت: در یک نگاه سلیقه‌ای معنای بسیج و حروف آن را باید شناخت و در جهت رسیدن به این ویژگی‌ها تلاش کرد.
وی افزود: حروف «ب» بسیج یعنی بیداری و آگاهی از شرایط زمانی و مکانی برای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی و انقلابی در عرصه‌های مختلف جامعه که امروزه به خوبی آن را در کشور ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم.
امام جمعه لنده گفت: در همین راستا باید بدانیم که بسیج با استفاده از بیداری و هوشیاری در قبال دیگران نیز احساس مسئولیت داشته و در قبال ملت‌های مظلوم به وظایف خود می‌اندیشد و عمل می‌کند.
کیانی‌اصل یادآور شد: «سین» بسیج یعنی ساماندهی افراد و مجموعه برای حرکت در راستای بیداری و آگاهی و رسیدن به هدف و غایت نهایی که همان اعتلای نظام و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه است.
وی در ادامه به حرف «ی» بسیج اشاره کرد و افزود: یاری و بصرت ولایت فقیه از مهمترین دستاوردهای بسیج بوده و هست.
امام جمعه لنده تصریح کرد: همه ما باید بدانیم که بسیج و بسیجی فرمانده نیست بلکه سرباز ولایت و گوش به فرمانده فرماندهی معظم کل قوا بوده که این را در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و کیان خویش نیز به اثبات رسانده است.
کیانی‌اصل گفت: «جیم» بسیج یعنی جهاد و شهادت که اگر آن را بررسی کنیم خواهیم دید جهاد و شهادت در دو بعد سخت و بزرگتر از آن جهاد با نفس خلاصه می شود.
وی افزود: هر بسیجی باید با توکل بر نیروی ایمان و با بصیرت و بیداری، ساماندهی و انسجام، یاری و دفاع و جهاد در راه خدا علاوه بر حضور در میدان رزم سخت در میدان رزم انفرادی که جهاد با نفس است حضور یابد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده یادآور شد: تا زمانی که بسیج و بسیجی به سلاح ایمان و تقوا مجهز است همه عرصه‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و به جایگاه واقعی خود در جامعه اسلامی دست خواهد یافت.
کیانی‌اصل در ادامه با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب به ارزش‌ها و اصول انقلابی و اسلامی گفت: ملت بصیر و آگاه و بسیجی با استعانت از نیروی ایمان خود اگر در فضاهای مختلف مورد حمله قرار گیرد و حجاب و اعتقاداتش نیز به عنوان عقب‌ماندگی دیده شود هرگز دست از راه و هدف خود بر نمی‌دارد و با ایستادگی و صلابت به راه خویش ادامه خواهد داد.
وی ابراز داشت: بسیج به عنوان چشم بیدار ملت در عرصه‌های مختلف حضور داشته و به عنوان سد محکمی در برابر نفوذ دشمن ایستادگی خواهد کرد.
 
دشمنان برای نفوذ به دنبال تغییر در تفکر بسیجی هستند
امام جمعه چرام گفت: امروز دشمنان برای نفوذ دنبال این هستند که تفکر بسیجی را عوض کنند، یعنی کاری کنند که بسیجی به جای اینکه مسئولیت‌پذیر باشد دنبال پست و مقام برود.
حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در همایش شکوه پایداری بسیجیان چرام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج باید زیر بنای تمدن اسلامی را در جهان تشکیل دهد، به اهداف بسیج و برنامه‌هایی که بسیج باید در راس کارهای خود داشته باشد، اشاره و اظهار کرد: امروز بسیج متعلق به همه آزادگان و مسلمانان جهان است و تنها شرط مقابله با استکبار و نظام سلطه، تشکیل، ترویج و داشتن روحیه بسیجی است.
وی با اشاره به اینکه بسیجی انسان نافذی است که تمام هم و غمش خداست خاطرنشان کرد: بسیجی کاری به پست و مقام و منصب و شهرت ندارد، بنابراین بسیجی‌ها لباس خاکی می‌پوشند تا نشان دهند بسیجی در اوج عزت و عظمت، متواضع است.
طزری با متذکر شدن این مطلب که بسیجی مسئولیت‌پذیر است، ابراز کرد: بسیجی سیاسی است ولی سیاست زده نیست و سیاسی بازی نمی‌کند، بسیجی اگر اخلاص دارد و اهل ایثار و مسئولیت‌پذیر است زیر سایه ولایت قدم برمی‌دارد.
وی افزود: قطب‌نمای بسیج، ولایت است، یعنی مسیرش را با ولایت مشخص می‌کند، بسیج، دشمن و دوست را می‌شناسد اما چشمش به لوای ولایت است.
خطیب جمعه چرام با اشاره به روحیه بسیجی و با بیان اینکه وقتی خیل عظیمی از این فکر و روحیه تشکیل شود دشمن نمی‌تواند نفوذ کند، گفت: امروز دشمنان برای نفوذ دنبال این هستند که تفکر بسیجی را عوض کنند، یعنی کاری کنند که بسیجی به جای اینکه مسئولیت‌پذیر باشد دنبال پست و مقام برود.
طزری تصریح کرد: بسیج وظیفه دارد با هوشیاری و بصیرت مواظب این نفوذها باشد چرا که نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، تغییر رفتار در جامعه اسلامی را به وجود می‌آورد و به دنبال آن تغییر ساختار خواهد آمد.
وی با تاکید بر این مطلب که آن چیزی که بسیج را سرپا نگه داشته روحیه بسیجی است که اگر دشمن این روحیه را بگیرد بسیجی ارزش ندارد، گفت: امروز دشمن دنبال این است از بسیج یک موجود راحت‌طلب درست کند، بسیجی اگر راحت‌طلب شود و به جای قطب‌نمای ولایت به دنبال حزب‌گرایی باشد ضربه خواهد خورد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بسیج لشکرمخلص خداست....درودبرغیورمردان وشیرزنان بی ادعای بسیجی...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1