تاریخ انتشار
جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۴۱۸۹۳

با افتتاح پروژه امامزاده جعفر هزار و۷۵۰ شغل ایجاد می شود

۰
کبنا ؛معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در بازدید میدانی از پروژه آبرسانی امامزاده جعفر که رئیس آب منطقه ای شهرستان گچساران او را همراهی می کرد به خبرنگار کبنا نیوز گفت: این طرح ابتداء زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی بود که از محل توازن در دولت خاتمی آغاز شد و بعد از توقف ۱۰ ساله، کار فرما این پروژه تغییرکرد و آب منطقه ای این طرح عظیم را بعهده گرفت.
علی داوودی مهر با اشاره به اینکه ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت افزود:  از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ است.
وی با بیان اینکه  بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال تاکنون در این طرح هزینه شده است عنوان کرد:. عملیات اجرایی آبرسانی از رودخانه زهره به سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی دهستان امامزاده جعفر از توابع گچساران با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد در حال اجراست.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح سد انحرافی به طول ۱۰۵متر، کانال انتقال آب ۳۰۰ متر خط لوله فلزی تحت فشار بطول ۷ کیلومتر، مخزن ذخیره تعادلی به حجم ۱۰  هزار متر مکعب و خطوط ثقلی از نوع پلی اتیلن و جی آر پی بطول ۵۸ کیلومتر و ساخنمان ایستگاه پمپاژ به زیر بنای هزار متر مربع احداث شده است.
داوودی مهر گفت: هدف از اجرای این طرح تامین آب ۹۲ هکتار از زمین های کشاورزی امامزاده جعفر، ۵۸۸ هکتار سربیشه، ۹۰۷ هکتار سراب ننیز، ۱۵۲ هکتار پاکوه، ۷۰۵ هکتار ماهور باشت، ۵۷۲ هکتار خربل و ۴۸۰ هکتار بیدزرد است..
وی بیان کرد:برای تکمیل این طرح نیاز به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار می باشد و  با بهره برداری از این طرح برای یکهزار و ۷۵۰ نفر شغل فراهم می شود.
داوود مهر در پایان گفت: این  طرح عظیم آبرسانی بزودی توسط مقامات کشوری، استانی ، شهرستانی و نماینده مردم گچساران و باشت افتتاح خواهد شد.
گزارش: حبیب قلندریIMG_6929 IMG_6930 IMG_6931 IMG_6932 IMG_6934 IMG_6936 IMG_6945 IMG_6948 IMG_6952 IMG_6959 IMG_6962 IMG_6964 IMG_6967 IMG_6968 IMG_6973 IMG_6975
 
نام شما

آدرس ايميل شما

میثم
Iran, Islamic Republic of
همه اطلاع دارند که این طرح در چه سالی شروع شد و عملیات اجرایی آن تا دو راه ماهور باشت انجام شده بود یعنی تقریباً هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته،،،، البته پیگیری و به اتمام رساندن آن توسط نماینده محترم قابل قدردانی میباشد ولی انصاف باید رعایت شود و تلاش های گذشته نادیده گرفته نشود
حافظ باشتی
Iran, Islamic Republic of
سفر تفریحی محنایی بی معنا بود نوروز
پایان این شب سیه کی می شود روز
نباشد هیچ امیدی به دولت تدبیر و امید
از این آش نخود چیزی نصیب ملت نشد جز گوز
حسین
Iran, Islamic Republic of
حوزه لیشتربیش ازده سال است که درانتظارتکمیل پروژه ابرسانی سدکوثربسرمیبردولی دریغ از اقدامی اساسی کاش نماینده محترم درزمینهای کشاورزی لیشتر ذینفع بودتاکشاورزان لیشترهم بطوراساسی ازسدکوثربهره مند مبشدند
Iran, Islamic Republic of
بهگام خیلی با حاله
گشین58
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همچون چراغی است که در تاریکی راه همراهمان است ...... دوستش داریم
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
داوودی باید به بهگام بگم تا بزنت...
باوی گشین
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که همه جوانان به همت نماینده قدر و اسطوره مجلس جناب تاجگردون صاحب شغل شوند،به امید سرافرازی مردمان و نماینده شهرمان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1