تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۱۴۱۸۸۰

سفر مسئولان به مارگون (+عکس)

۰
کبنا ؛محمدکاظم نظری امشب در بازدید از روستاهای بخش مارگون که با حضور آیت‌الله ملک‎حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد به لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بوده که همچنان به نسبت دیگر شهرستان‌ها عمق محرومیت‌های آن بیشتر است.
سهل‌انگاری هیچ مسئولی در رفع مشکلات مردم پذیرفتنی نیست
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سهل انگاری از هیچ مسئولی در رفع مشکلات مردم پذیرفتنی نیست، گفت: مردم هم نباید توقع خلاف قانون داشته باشند.
سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امشب در جمع مردم منطقه شهنیز با بیان این‌که مسئولان استانی باید پی‌گیر مشکلات مردم مناطق محروم باشند، اظهار کرد: هر چه این مشکلات دقیق‌تر و با فکر دنبال شوند نتیجه خوبی خواهند داشت.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به نقش دهیاران و شوراها در بیان مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: دهیاران و شوراها مطالباتی برای رفع مشکلات منطقه داشته باشند و این نظرات نهایی را به مسئولان ارائه دهند.
وی با بیان این‌که نباید توقع خلاف قانون از مسئولان داشته باشیم، افزود: مسئولان اهل معجزه نیستند نباید قول اجرای برخی کارها را که امکان ندارد به مردم داد تا توقعی بیش از حد ایجاد شود و نوعی بدبینی نسبت به نظام داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سهل انگاری از هیچ مسئولی در رفع مشکلات مردم پذیرفتنی نیست، گفت: مردم هم نباید توقع خلاف قانون داشته باشند.
آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: در هر منطقه‌ای که پای دهیاران به میان می‌آید باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند و آن را به مسئولان بگویند تا مدیران و مسئولان بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌های سازمانی خود نسبت به رفع مشکلات و نواقصات نیز اقدام کرد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر مسئولان در مناطق محروم را رصد مشکلات عنوان کرد و افزود: مسئولان باید به فکر آبادانی این مناطق باشند و اشتباهات گذشته رو تکرار نکنند.
آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر این‌که مسئولان دلشان برای مردم بسوزد، خاطرشان کرد: اهالی منطقه باید به بهترین شکل خواسته‌های خود را مطالبه کنند یعنی مشکلات مهم را برجسته و به مسئولان بیان کنند.
وی با تاکید براینکه اگر قرار است در جامعه به هدفی برسیم همه باید تلاش کنیم، گفت: هر کس باید کار خود را انجام دهد چرا که هر کس وظیفه‌اش مشخص است برخی مسئولان نیز وظیفه نظارت، پیگیری و اجرا دارند که هر کس باید بر اساس وظیفه خود عمل کند.

ایجاد اشتغال پایدار با توسعه بخش کشاورزی مارگون
فرماندار بویراحمد گفت: بدون شک با توسعه بخش کشاورزی و رفع موانع و مشکلات در بخش مارگون می‌توان اشتغال پایداری در منطقه ایجاد کرد.

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه به دلیل پراکندگی مناطق روستایی و صعب‌العبور بودن به جهت جغرافیایی خدماتت‌رسانی به برخی مناطق به سختی صورت می‌گیرد و هزینه‌های زیادی را به همراه خواهد داشت، گفت: جمعیت روستایی زیادی داریم که نیازمند حمایت و همت بیش از پیش مسئولان و متولیان اجرایی در بخش‌های مختلف را می‌طلبد.
این مسئول با بیان اینکه مشکلات مناطق روستایی شهرستان بویراحمد عمدتا در بخش راه، آب، تلفن، کشاورزی و دامداری و گیرنده‌ای دیجیتال و ...است، گفت: آسفالت راه روستایی از خواسته‌های به حق مردم بوده که باید در بازدیدهایی که مسئولان حضور دارند تمهیدات لازم اتخاذ شود تا بر اساس اولویت‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.
وی، شهرستان بویراحمد را دارای ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دانست و گفت: بخش مارگون ظرفیت بسیار بالایی در بخش کشاورزی دارد که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به کمبودها و نواقصات در این بخش همت کنند بخش کشاورزی مارگون را توسعه دهند.
نظری، احداث کانال‌های آبیاری جهت توسعه باغات و مزارع را از ضروریات مهم در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: بدون شک با توسعه بخش کشاورزی و رفع موانع و مشکلات در این حوزه می‌توان اشتغال پایداری در منطقه ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه روستاهای بسیار زیادی در بخش مارگون وجود دارد که با وجود کمبودها و مشکلات بخش کشاورزی آن همچنان به نسبت خوب بوده، گفت: این بخش نیازمند توجه و حمایت هرچه بیشتر مسئولان بوده تا با رفع مشکلات در این بخش کشاورزی منطقه را رونق دهیم.
مسئول ارشد اجرایی بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توان مشکلات را همین جا برطرف کرد گفت: مشکلات بخش مارگون در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از کارشناسی در حوزه‌های مختلف بر اساس اولویت‌ها اقدامات لازم باید صورت گیرد.
نظری در ادامه با اشاره به سیاست‌های دولت در جلوگیری از مهاجرت معکوس اذعان کرد: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر مسئولان و متولیان بخش‌های مختلف باید خدمات لازم را به روستاها بیاورند تا دغدغه و مشکلی نداشته باشند.
 
margoon-malk-(72) margoon-malk-(71) margoon-malk-(70) margoon-malk-(69) margoon-malk-(66) margoon-malk-(64) margoon-malk-(63) margoon-malk-(62) margoon-malk-(61) margoon-malk-(60) margoon-malk-(59) margoon-malk-(58) margoon-malk-(57) margoon-malk-(56) margoon-malk-(55) margoon-malk-(54) margoon-malk-(53) margoon-malk-(52) margoon-malk-(51) margoon-malk-(50) margoon-malk-(49) margoon-malk-(48) margoon-malk-(47) margoon-malk-(46) margoon-malk-(45) margoon-malk-(44) margoon-malk-(43) margoon-malk-(42) margoon-malk-(41) margoon-malk-(40) margoon-malk-(37) margoon-malk-(36) margoon-malk-(35) margoon-malk-(34) margoon-malk-(33) margoon-malk-(32) margoon-malk-(31) margoon-malk-(30) margoon-malk-(29) margoon-malk-(28) margoon-malk-(27) margoon-malk-(26) margoon-malk-(25) margoon-malk-(24) margoon-malk-(23) margoon-malk-(22) margoon-malk-(21) margoon-malk-(20) margoon-malk-(19) margoon-malk-(18) margoon-malk-(17) margoon-malk-(15) margoon-malk-(14) margoon-malk-(13) margoon-malk-(12) margoon-malk-(11) margoon-malk-(10) margoon-malk-(9) margoon-malk-(8) margoon-malk-(7) margoon-malk-(4) margoon-malk-(3) margoon-malk-(1)
------------------------------------------
عکس: سیدعلی‌صفدر فرزونده
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند مارگون
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از حضور ایت الله ملک حسینی وهیئت همرا به بخش مارگون خواسته بحق این مردم در شاید ۱۷سال گذشته تاکنون ارتقا ء این بخش به شهرستان است که متاسفانه تاکنون محقق نشده است بحس اشتغال مارگون کشاورزی نیست آقای فرماندار بخش مارگون دارای جوانان تحصیل کرده وبیکاری است که هیچ ضمینه شغلی ندارند راه اندازی شهرک صنعتی مارگون نیز میتواند ضمینه ساز اشتغال باشد. خدایا چنان کن سرانجامک کار توخشنود باشی وما رستگار .
پیمان ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام بر فرزند غیور و با شهامت و جانشین شایسته پدر تاریخی...آیت اله ملک حسینی...احسنت
رها
Iran, Islamic Republic of
یک ایراد کوچک برای نوشتار شهروند مارگون!!
بحس نه "بحث"
ضمینه نه "زمینه"
سرانجامک نه" سرانجام".
سپاس
نوبتی هم که باشه
Iran, Islamic Republic of
حالا همه چیز حل شد فقط مانده بود ارتقا شهرستان شدن بیکاری و بدبختی ها حل شد تو کدوم اداره داری خیز بر می داری برای پشت شهرستانی بیسواد عقب مانده ذهنی .
شهروند مارگون
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به رها شرمنده ببخشید هدف رساندن مفهوم جمله بوده غلط املای هم پیش میاد چون عجله ای نوشته شد باز هم شما به بزرگواری خودتان ببخشید .
شهروند مارگون
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نوبتی هم که باشه :دوست عزیز لطفا توهین نکن شما با نوشته خودتون ثابت کردید که هر چه به دیگران می چسبانیداز خصوصیات خود شماست ؟شما که ظرفیت ندارید یک نظر را بخوانید لطفاً کامنت نگذارید .با تشکر آقای باسواد واقعاً...............
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما به غلط های املایی خود تان توجه کردید (پست ) رونوشتی( پشت )
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1