تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۱۴۱۸۰۷

یادواره ۲۲ شهید مارگون (+عکس)

۰
کبنا ؛یادواره ۲۲ شهید حوزه مارگون با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد.
امشب یادواره ۲۲ شهید حوزه مارگون با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این مراسم معنوی باشکوه که همه اقشار مختلف شهر تا دورافتاده‌ترین روستاها نیز حضور داشتند با گرامیداشت یاد و خاطره و از خودگذشتگی شهدا، آنها که برای حفاظت از جان و کیان ایران اسلامی از خون خود گذشتند بار دیگر تجدید عهد کردند.
فرهنگ اسلامی شهادت بالاترین درجه ایثار است و برگزاری مراسم یادواره کسانی که جان خود را در دفاع از میهن نثار کرده‌اند، در همه فرهنگ‌ها و کشورها به عنوان یک ارزش انسانی تلقی می‌شود.
در این مراسم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد شهدا را کشتی نجات و شمع تاریخ برشمرد و گفت: جوانانی که این یادواره‌ها را برگزار می‌کنند در مسیر بندگی خدا گام بر می‌دارند و همین جوانان هستند که تربیت کننده شهدای آینده این نظام و انقلاب هستند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا مسیر و راه روشن را به نسل‌های جوان نشان می‌دهد، گفت: مسئولان و متولیان امر باید با برگزاری باشکوه و هدفمند یادواره‌های شهدا ادامه دهنده راه شهدا باشند و نسل جوان را با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی شهیدان آگاه کنند.
ملک‌حسینی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به باوری قلبی تبدیل شود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت حاکم بر کشورهای شیعه در سطح جهان، تبیین کرد: اگر مقاومتی در کشورهای همجوار رخ داده و این مقاومت همچنان باقی است این مقاومت حاصل عنایت خداوند و امیرالمومنین(ع) و حسین‌ابن علی (ع) است.
margoon-malk-(2) margoon-malk-(5) margoon-malk-(6) margoon-malk-(7) margoon-malk-(8) margoon-malk-(9) margoon-malk-(10) margoon-malk-(11) margoon-malk-(12) margoon-malk-(13) margoon-malk-(15) margoon-malk-(67) margoon-malk-(68) margoon-malk-(39) margoon-malk-(38)
------------------------------------------
عکس: سید علی‌صفدر فرزونده
نام شما

آدرس ايميل شما

ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا اسامی شهدای شهر مارگون و پاتاوه نیست یعنی هرچه جستجو میکنم از ۲۲ شهید مارگون حتی اسم یه نفر نیست
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1