تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۴۱۶۸۱

مراسم یادواره آبروی محله برگزار شد+ تصاویر

۰
کبنا ؛

با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی یادواره سردار شهید سید جان‌محمد موسوی‌نسب تحت عنوان «آبروی محله» در حسینه شهید برگزار شد.


سرگرد پاسدار علی محمدی‌ فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا . ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شهرستان لنده بر خود می‌بالد که فرزندانش را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز فدا کرده است.

وی افزود: تقدیم بیش از ۹۰ شهید والا‌مقام و صدها رزمنده و جانباز و آزاده از دیگر افتخاراتی که این شهرستان داشته و در کارنامه پر افتخار خود بر این دلاورمردی و شجاعت به ثبت رسانده است.

سرگرد محمدی گفت: اگر امروز اقتدار و صلابت نظام را به نظاره می‌نشینیم و با افتخار از کشور و میهن خود سخن به میان می‌آوریم و ابرقدرت‌ها را در مقابل خواست و اراده ملت خود به زانو در می‌آوریم همه به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که با گذشت از جان آن را تقدیم ملت ولایتمدار خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌ وجودی کشور ما هستند و تا زمانی که راه و آرمان و هدف آن در این کشور زنده است هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست چشم طمعی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: این ظلم بزرگی در حق شهدا و ایثارگران بوده که فکر کنیم خوب بودن آن‌ها به مقتضیات زمانی وابسته بود.

محمدی یادآور شد: در طول تاریخ جدال حق و باطل وجود داشت و در دوران دفاع مقدس، شهدا با تشخیص صحیح، راه حق را از باطل برگزیدند و با تقدیم جان از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند خود دفاع کردند.

وی افزود: تشخیص حق از باطل وظیفه‌ای است که امروز ما با درایت و هوشیاری و بصیرت باید آن را برگزینیم و در مسیر صحیح خود به کار گیریم.



















 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1