تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : ۱۴۱۶۴۹

هفته سرنوشت انتخابات گچساران و باشت

۰
کبنا ؛بهنام عکاشهIMG_2981
دیدارهای اهالی سیاست و به طور مشخص کاندیداهای انتخاباتی در حوزه های دارای بافت اجتماعی سنتی، به روش های مختلفی انجام می شود.
گاه این دیدارها در قالب دیدار چهره به چهره به صورت حضوری در دفتر کاندیدا یا در خانه اشخاص انجام می شود و برخی اوقات به صورت عمومی به صورت همایش یا مهمانی های انتخاباتی و عزا و عروسی اشخاص متنفذ آن حوزه.
در حوزه گچساران این دیدارها محل بحث اهالی سیاست شده و بویژه تحرکات انتخاباتی نماینده فعلی گچساران و باشت بیش از دیگران ذهن سیاسیون را مشغول کرده است.
برخی دیدارهای چهره به چهره و در خانه ها را در وضعیت فعلی ناکارآمد دانسته و آن را متناسب با انتقادات از تاجگردون نمی دانند. از سوئی تاجگردون به دلیل احتمال حضور در کمیسیون های تلفیق و بودجه در دو ماه پش رو و وقت کم، احتمالا این گزینه را از روی میز بردارد و تا موسم انتخابات به روش دیدارهای جمعی ادامه دهد.
دیدارهای آخر این هفته و تاثیر احتمالی پس از آن بر آرای تاجگردون، به نوعی پاسخ این سوال را خواهد داد که کدام روش برای او مناسب تر خواهد بود؛
سرآب بیز باشت؛ در جوار حرم امامزاده سیدمحمد(ع)/ جمعه ساعت ۱۴
احتمالا کسانی که از باشت گذر کرده و به سمت چرام حرکت کرده اند، اولین چیزی که چشم شان را نوازش می دهد گنبد طلائی است که به نگین باوی شهره است.
رقبای تاجگردون بویژه فولادی، تحرکات سیاسی خود را در باشت متمرکز و حساب ویژه ای باز کرده اند. بیشترین انتقادات از تاجگردون در این منطقه دهان به دهان می شود.
انتقادات بیشتر به فعالیت های دستگاه تاجگردون در باشت بازمی گردد. به گفته مخالفین عملکرد گاها یکسویه مشاورین تاجگردون در این منطقه احتمالا دیدار جمعه را به محلی برای توضیحات تاجگردون در این زمینه بدل کند.
تاجگردون هنوز هیچ پاسخی به تحرکات رقیب اصلی در باشت نداده و دیدار او با اهالی سرآب بیز می تواند اولین و مهم ترین حرکت او باشد و میزان و کیفیت استقبال از تاجگردون در سرآب بیز، می تواند پاسخی فراسیاسی باشد به موج فوق تصور روانی که کمپین فولادی در دو ماه گذشته به راه انداخته و بزرگترین داشته روانی آنان برای مقابله با جو رسانه ای قدرتمندی است که هواداران تاجگردون به راه انداخته اند.
تاجگردون کمپین خود را به تدریج بعد از طوایف ۹ گانه و میرسئی ها و آبدهگاه وارد حوزه باشت خواهد کرد و گنبد طلائی باوی آخرین خاکریز برای ورود به باشت می باشد.
طایفه شادگان- تالار فرهنگیان- جمعه ساعت ۱۹
رفتارشناسی کمپین تاجگردون به وضوح نشان می دهد نگاه انتخاباتی او بیشتر به جبهه رقیب بوده و به نقاط قوت احتمالی آنها حمله می کند.
دیدارهای او در این هفته تماما به این نقاط معطوف شده و  رقبا نیز به برهم زدن تمرکز تاجگردون در این حوزه ها خواهند پرداخت. فشار به لیدرهای تاجگردون، پاره کردن بنرهای تبلیغاتی تاجگردون(با توجه به اینکه در این زمینه هیچ نهاد رسمی تاکنون موضع خود را اعلام نکرده است نمی توان درباره عاملان و آمران این واقعه که پدیده ای تکراری است قضاوتی شفاف داشت) و بولد نمودن انتقادات بزرگواری، زارع و سیدباقر از تاجگردون در فضای مجازی و سایت ها، گوشه ای از فعالیت های ضدتبلیغاتی رقیبای قدرتمند وی می باشد.
افشین پور که علیرغم فشارهای سیاسی، هرچند دیر ولی بالاخره وارد عرصه انتخابات شد، فعالیت بالنسبه خوبی در معرفی و تثبیت خود به عنوان کاندیدا در این حوزه نموده است و به نظر می رسد او اولین گام خود را برداشته است ولی او به خوبی می داند برای جلب آرای جامعه پیچیده گچساران و باشت، سختی هائی به مراتب بیش از فاز معرفی خود به این جامعه خواهد داشت.
هرچند لابی های قدرتمندی به او برای ماندن یا کنارکشیدن فشار می آورند ولی به نظر می رسد او تاکنون با مقاومت در تصمیمش مصر نشان داده است.
کمپین بی سروصدای افشین پور که فعلا تمرکز خود را بر روی اشتغال جوانان آغاز کرده است، هنوز استراتژی بعدی خود را انتخاب و حداقل رونمائی نکرده است.
او که فشارهای زیادی را از سوی پایگاه ویژه آرای خود یعنی برخی بزرگان طایفه شادگان برای کناره گیری تحمل کرده است فردا باید نظاره گر استقبال این طایفه از تاجگردون باشد و میزان و کیفیت استقبال از او بسیاری از گره های ذهنی رای دهندگان را در گچساران و باشت باز می کند.
طوایف ۶ گانه قشقائی-تالار فرهنگیان-پنجشنبه ساعت ۲۰

بنرهای پاره و نامه های نوشته و نانوشته به لیدرهای ترک، از سختی های ۱۰۰ روز آینده برای این دسته از هوادراران تاجگردون حکایت دارد.
شاید حمایت های آخر هفته قشقائی ها از تاجگردون، در تصمیمات احتمالی اصولگرایان تاثیر داشته باشد. هنوز برخی لیدرهای اصولگرایان نسبت به موفقیت روش های کنونی کمپین انتخاباتی فولادی به رهبری رحمانی و علیزاده برای پیروزی بر تاجگردون تردید داشته و در حال بررسی همه گزینه های روی میز هستند.
این احتمالات می تواند از آوردن کاندیدای سایه گرفته تا تغییر پارادایم انتخاباتی اصولگرایان باشد. احتمالاتی که میزان و کیفیت استقبال ترک ها از تاجگردون می تواند دوباره موضوع بحث بزرگان اصولگرا شود.
اولین هفته آذرماه ۱۳۹۴ هفته ای سیاسی برای تاجگردون و آخر هفته ای سرنوشت ساز برای رقبای قدرتمندش است. ۵ و ۶ آذرماه احتمالا در سرنوشت انتخابات نیز موثر باشد. شاید در هفته های منتهی به ثبت نام کاندیداها اتفاقاتی در راه باشد.
اتفاقاتی که در روزهای آینده درباره اش بیشتر خواهید شنید.IMG_7066 IMG_7064 IMG_7061 IMG_7059 IMG_7057
نام شما

آدرس ايميل شما

مظاهری از گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خسرو طاهری یکی از سران ایل بزرگ قشقایی
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز | هفته سرنوشت انتخابات گچساران و باشت - https://www.kebnanews.ir/141649/
ترکم
Iran, Islamic Republic of
اینا از حسودیشونه ما همه طرفدار تاجگردونیم خیلی این حرکات بهتر هست برایتاجگردون
سردار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس فولادی. قشقایها با تمام قدرت از مهندس فولادی حمایت میکنن
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون لایه های پایین دستی شهروندان قشقایی را دریاب و به آنها توجه کن..شما فقط با تعداد محدودی از نفرات قشقایی ارتباط دارید که همین افراد هم توسط این قشر محروم جامعه به این جایگاه رسیده اند.امیدوارم که متوجه مطلبم شده باشی
باران
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه ی ادمهای با فرهنگ روشنفکر تاجگردون انتخاب شماست این کارها نشانه بیشخصیتی و ترس رقیب هستند همین که ترک زبانان عزیزمان تصمیم گرفتن که از دکتر تاجگردون حمایت کنند این عده ای حسود اومدن دست به چه کارای زدن فدای همه ی ترک زبانان حامی دکتر تاجگردون
یاسمین 314
Iran, Islamic Republic of
بنازم شرف وغیرت ترکهای بزرگ قشقایی را در حمایت از سردار سازندگی ایران دکتر تاجگردون ......بنر پاره کنید خودتان را به اب واتیش بزنید مو بکنید هر کاری که انجام بدید فایده نداره جز اینکه بااین کارا ضعف خودتون را نشون میدید فولادی چشمش در مجلس رو نمیبینه چه رسد به نشتن رو صندلی نمایندگی .......درود بر تاجگردون درود بر شرف وغیرت ترک ها عزیز ولرهای بزرگوار.....اوقده ای ها
باشت
Iran, Islamic Republic of
سرچیل وش نینه
علی توکلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این کار شایسته. درود به شرف کسی که بنرا رو پاره کرده . کدوم نماینده قشقایی میخواد در این همایش شرکت کنه.. انشالا بعد از انتخابات همشون مشخص میشن
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون چهره ملی شهرمان ..ایل قشقایی به شما افتخار میکند.همه یکصدا فقط دکتر تاجگردون
Asia/Pacific Region
متن نظر شماتاجگردون اصلا در قشقایی جایگاه نداره...افراسیاب پرویزی ودکتر کریمی .خونشون تو شیراز هست وفقط به خاطر سهم خواهی با تاج هستن..درود بر حاج علی
داشجو59
Iran, Islamic Republic of
این کارها بدتر وجهه خودتون رو تخریب میکنه ،به تاجگردون آسیبی نمیرسونید
خبرگزاری
Iran, Islamic Republic of
قوربونت برم حاج علی . چه ترسی انداختی به جونه تاج حالا حالاهااولش
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آقا شلوغش نکنید.هیچ استرس انتخاباتی سطح شهرگچساران نیست.اسفند معلوم میشه شا غلام با ۷۰۰۰۰ رای رفته مجلس.
Iran, Islamic Republic of
کی گفته خسرو طاهری از سران ایل قشقاییه.چارتا ترکی که دنبال تاجگردون افتادن ی مشت مهره ی سوخته هستن که بین ترکای قشقایی جایی ندارن.وفقط بخاطر مشکلاتی که دارن وراه بجایی ندارن دنبال تاجگردون افتادن.حیف اسم ترک نیست که رو این بی اصالتها وتازه بدوران رسیده ها میزارید.واقعا متاسفم
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
این دوره قشقایی ها دکتر تاجگردون را تنها نخواهند گذاشت.مطمئن باش پیروز انتخابات هستی.دکتر تاجگردون دوستت داریم
یاسمین 314
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون با این کارا کوچک نمیشن بیشتر تو دل مردم میشینن وبیشتر بزرگ میشن بزار تا این حسودان از درد ورم کنند اینا دیگه مردند و غبار تاریخ روحشون رو نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم بخاطر چارتا ترکی که دنبال تاجگردون اونم بخاطر منافعشون راه افتادن.
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
فولادی کارت تمومه...برو کنار سنگین تری...اطرافیان گولت میزنند
ارجلو
Iran, Islamic Republic of
حیاتعلی فولادی به هیچ عنوان کاندید ایل قشقایی نیست .ایل بزرگ قشقایی همه طرفدار دکتر محبوب و افتخار شهرشان جناب آقای تاجگردون هستند ۷ اسفند فولادی بای بای
کزنلو
Iran, Islamic Republic of
همایشهای دروغین عوامفریب حایگاهی دربین مرده غیرتمند بویراحمد گرمیسیری قشقای وباوی تاثیر ندارد شش طایفه فقط همان بنر ها +محمدکریمی خسروطاهری معلومحال است عمایشهای وبنرهای غیر قانونی رامحکوم مسئولین استان وشهرستلنی مسول مستقیم این حرکات غیر قانونی است نماینده ازترس شکستش وزیر میارد همایشهای صوری میگذارد مردم فردی ازجنس خود انتخاب خواهند کرد
کزنلو
Iran, Islamic Republic of
بزودی تیره بزرگ کزنلو میزبان نماینده شایسته گچساران و چهره ملی منطقه هستند.حاج فولادی عزیز بفکر نان باش که خربزه آب است.
یاسمین 314
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم دکتر عزیزم که از بنرهای تبلیغاتیت میترسن چ رسد بخودت تا روز انتخابات خیلی از مخالفات سکته رو میزنن به امید خدا..........موری ی که بال دراورد نشونی زوالشه ......اینا دارن نابود میشن هیچ زمان دیگه چشمشون مجلس را نخواهدند دید نگین زاگرس نشین ففط تاجگردون
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
خونه اینها شیراز هستش خونه حاج علی کجای???
اسکندر قرقانی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم فولادی به چه امیدی آمده در انتخابات شرکت کرده.چون ترک زبانان دوستدار و حامی تاجگردون هستند.محبوب دلها تاج
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چقدر بزرگی که اینا از بنرهاتم میترسن دقیقا ما ترسو تو وجود فولادی ها حس کردیم
Iran, Islamic Republic of
iهیچکس به افشین پورفشارنمیاره که کناربرودچون رای نداره اتفاقابمونه بنفع تاجگردونه کسانی که دورش راگرفته اندفقط برامنافع شخصی خودوضدیت باتاج هستند نه اینکه دلشون برای افشین میسوزه
ارخلو
Iran, Islamic Republic of
فولادی بیهوده تلاش میکند و چند نفری که دورو بر ایشان هستند اطلاعات غلط به ایشان میدهند .حاجی فولادی عزیز از خواب غفلت بیدار بشو..چون قشقایی ها قوم گرا نیستند و میخواهند به فرزند شایسته گچساران دکتر غلامرضا تاجگردون رای بدهند.
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
عاملیندفتنه قومیت به وحدت رسیدن رسولی انهاست از صحنحه سیاسی حذف خواهند شد
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قشقایی..درود بر تاجگردون
قشقایی عمله
Iran, Islamic Republic of
فولادی جان از من به تو نصیحت در اردوگاه دیگر کسی نیست.تسلیم شو...قشقایی.تاجگردون پیوندتان مبارک
Iran, Islamic Republic of
حاج علی متشکریم.
فاضلعی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قشقایی. درود بر حاج علی
غـلامـرضـا تـاجـگـردون
Iran, Islamic Republic of
زنــــــده بـــــاد مــــــخــــــالــــــف مـــــــن
کزنلو اصل
Iran, Islamic Republic of
کزنلو نماینده مجلس داشته ایندوره در شهرستان دیگری خواهد داشت مددیرکلهای درسطح چند استان وطایفه ولایت مدار ملاکش ولیدفقیه است با کسانیکه درذفتنه ۸۸ فتنه قومگرای کارنامه اش مشخص است فردی برای خدوم ملت نمداند شاید کزنلو بنر ش بزنید واین چند نفر معلوم الحال را درانجا ببیند وعده ماذهفت اسفند پیروزی همدلان برفتنه گران
طایفه شادگان
United States
ما اهالی طایفه شادگان لحظه شماری میکنیم برای حضور در این همایش و با حضور گسترده نشان خواهیم داد که طایفه شادگان یک نماینده دارد و آن هم کسی نیست جز دکتر غلامرضا تاجگردون و همانند سایر طوایف باوی از دکتر تاجگردون حمایت میکنیم و افرادی که در طایفه شادگان ظاهر شان با دکتر و اما باطن شان با شخص دیگری است برای همیشه از طایفه شادگان طرد خواهیم کرد و این حرکت طایفه شادگان تاییدی است بر اینکه همایش طوایف نه گانه بود .نه اینکه بعضی ها از روی غرض همایش ذکر شده را هشت طایفه نامیدند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دلیل اینجور حرکتها دروغ ها گفته شده توسط نماینده فعلی میباشد.لذا از کسانی که بانی اینجور همایش ها هستند خواهش داریم الکی اسم طایفه ای رو اون هم بدون هماهنگی باهیچ فرد یا اشخاص خاصی تو تبلیغاتتتون نیارید. با تشکر محسن طایفه وندا
ضیا
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همش تبلیغاته،،برای ما معتادان چه وقت جلسه میذارین .
وحدت طلب
Iran, Islamic Republic of
قشقایی های عزیز کی کفته آقای فولادی کاندید قشقایی هاست این آقا کاندیدای اصول گرایان میباشد ما جوانان روشنفکر قشقایی بدون در نظر گرفتن لهجه وزبانمان از چهره ملی کشورمان نماینده اصلح آقای دکتر تاجگردون حمایت میکنیم
اهالی بیدزرد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چهره روستا ها را دگرگون کرده.دکتر جان سپاسگزاریم
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دیدار گدی قیامته فولادی جان...الم قشقایی رایمیز تاجگردون....درود بر تاجگردون
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
ای بابا همه جا میگن تاجگردون. ما هم میگیم تاجگردون
ایوبلو
Iran, Islamic Republic of
فولادی جان خداحافظ...در ۷ اسفند شکست سنگینی خواهی خورد.تاجگردون سردار سازندگی شهرمان پیروز است
علی قراچه
Iran, Islamic Republic of
شک نکن تاج بدون رقیب است...فولادی بیدار شو
چهارده چریک
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون نیاز به تبلیغات ندارد.قوم با فرهنگ قشقایی یکپارچه از دکتر تاجگردون حمایت میکنند.فولادی کاندید ما نیست
نره ای
Iran, Islamic Republic of
فولادی این را بدان تاج سرورته ...دنیا فقط قشقایی و تاجگردون
دیزجانی
Iran, Islamic Republic of
ما بفکر عمران و آبادانی شهرمان هستیم که فقط با دستان پر مهر دکتر تاجگردون امکان پذیر میباشد.تاجگردون پیروز است
یادکوری
Iran, Islamic Republic of
تیره یادکوری ایل بزرگ قشقایی دکتر تاجگردون را حمایت خواهد کرد.
ششبلوکی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتخابات معلومه..بازهم تاجگردون خادم مردم خواهد شد.
اهورا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر محمود کریمی
تاجگردون ۷۴۳۰۰ رای
فولادی ۱۷۲۰۰ رای
ارای باطله ۳۴۲ رای
افشین پور ۸۳ رای
دوستدار قشقایی
Iran, Islamic Republic of
فولادی در رویا بسر میبره .یکی نیست بگه بابا قشقایی ها همه جانبه از دکتر تاجگردون حمایت میکنند.فقط تاجگردون
باشت با غیرت
United States
درود بر دکتر کریمی مرد خستگی ناپذیر
باشت
United States
درود بر تاجگردون،زنده باد قشقایی،،احسنت بر این غیرت
بی بی جان آباد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دوستت داریم.بمان و دیارت را آباد کن
باشت
United States
واقعا آنهایی که این کارارو میکنند انسانیت ندارند،،درود بر دکتر کریمی و همه عزیزان قشقایی
احمید عرب
Iran, Islamic Republic of
پاره کردن پارچه هنر نیست شخصیت مهم است باشت اگر نباشد که هست لیشتر و خیراباد چه شود لر ترک عرب همه یک صدا چهره ملی
اتحاد
Norway
وقتی کسی به عجز و ناتواتی برسه دست به این‌کارا میزنه.٬ اخه کسایی که بنر پاره میکنن فرهنگ پایین و ناتوانی خودشون رو نشون میدن..اما خسته نباشید با این‌کارها فقط اراء دکتر تاجگردون میره بالا....
جوانان کته
Iran, Islamic Republic of
حمایت۱۰۰درصدی از دکتر تاجگردون.منتظر حمایش چند هزار نفری روستای کته و سادات عنا باشید.دکتر دوستت داریم
پاه کوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلام رضا تاجگردون.درست هست که ماترکیم پس دلیل نمیشه که به فولادی رای بدیم ما اهالی روستای پاکوه فقط به تاجگردون رای میدهیم باتشکر طیبی
شریف
Iran, Islamic Republic of
حامیان تاجگردون قبل انتخابات میگن قوم گرایی رو باید کنار گذاشت ولی بعد انتخابات هرچی پسته به قوم ها ی خودشون و باوی ها میدن!
من نمی دونم تاجگردون به کدوم ترک پست داده؟
ترک ها انسان های خوب و ساده ای هستن
همشهری گچسارانی ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه عزیز دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست که جنابعالی و سایتت رو باید بنویسیم " تاجگردون نیوز " چون عجیب داری فرا فکنی و سیاسی کاری میکنی و منابع مالیت هم از دفتر ایشان است !برادر من اگه ماها بعد از پنجاه سال زندگی با شما نشناخته باشیم که باید بمیریم !
اینکه عده ای از قماش و قلدرهای اطراف تاجگردون رفتن این بنرها رو پاره کردن تا خوراک تبلئعاتی سایت شما آماده بشه و بعد هم عده ای نادان اینها رو شایعه کنن که کار کار دستگاه فولادیه !!!!این بیشتر شبیه خنده است برای نسل جوان اگاه شهرمان

اینکه شما این عکسها رو گذاشتی بدون شک با هدف سیاسی هست . وگرنه گذاشتن این عکسها چه ربطی به متن بالا داره . برادر من حنای شما دیگر رنگی ندارد و ما خودمان کهنه کار سیاستیم !
بهتر از کمی صداقت داشته باشید در رفتارتان حداقل این شرافت و صداقت را از ترکها یاد بگیرید و فضای انتخابات را الوده نکنید !

تاجگردون امروز و فردا از این موقعیت به اهداف شخصی و فامیلی خودش میرسه و در نهایت از این شهر میره اما من می مانم و شما و وجدان بیدار جوانان این شهر . اگر شما عزیزان لر زبان صداقت دارید در مسئله وحدت ترکها پیش قدم شدند شما هم قدمی بردارید . یا علی !
این دوره اقای قدرت حسینی رسما از فولادی حمایت کند !
اقای تاجگردون هم تعهد اخلاقی بدهد در دوره بعد به نفع کاندید ترک حمایت کند !


چرا هر وقت بحث وحدت میشود این ترک زبانان صادق و شریف باید بیاین پای میز معامله شما ؟
شما هم یکبار وجدان داری کنید برای کاندید شایسته ترک. !
سام
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون ز نده باد دکترکریمی زنده باد وحدت طلبان روشنفکر✌✌✌✌???
منصوراباد ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به اونهایی که چنین کارهای بی شرمانه ای انجام میدن اگر واقعا مردی حضوری بیا. چندتا کاغذرو پاره کردن هنر نیست
ادم باید یخورده مردی تووجودش باشه.زندباد مخالف من
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
پاره کردن بنرها فقط کار طرفداران تاجگردون هست میخوان مظلوم نمایی کنند
یوسف
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیز،ترک و لر و دیگر اقوام که سالهاست کنار هم داریم با کمال احترام و دوستی زندگی می‌کنیم،من شناخت چندانی از مهندس فولادی ندارم،هر انسانی به خاطر ارزش انسان بودنش قابل احترامه و ما هم برای ایشون احترام زیادی قائلیم،شاید اگر دکتر تاجگردون نبود ایشون میتونست گزینه خوبی برای نمایندگی مجلس باشه،اما اگر عقل و انصاف رو در نظر بگیریم در حال حاضر کسی در حد ابشون از لحاظ کارایی و شایستگی برای مجلس وجود نداره،من غز جانب خودم از برادران ترکی که از مرز تعصبات بی دلیل قومی عبور کرده و با تعقل و شایسته سالاری دکتر تاجگردون رو انتخاب کردن تشکر میکنم،همینکه انسان بر تعصبات بی دلیل که سد راه سعادت و موفقیته انسانه غلبه میکنه خودش یک پیروزی بزرگه،برادران ترک عزیز تبریک ما رو پذیرا باشید،درود بر تعقل و بیداری و شایسته سالاری
امیر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون ز نده باد دکترکریمی زنده باد وحدت طلبان روشنفکر✌✌✌✌???
یاکوری،قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط تاجگردون،ساغول،یاشاسین قشقایی یاشاسین تاجگردون
بلادی نیا
Iran, Islamic Republic of
سلام اونا که این کاراانجام میدن از همین حالا شکست را پذرفتن خودشون میدونن که هیچ جایگاهی در دل مردم ندارند
طایفه دره شوری(زندی)
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر شرف روشن فکران قشقایی و باوی عزیز
ما قشقایی ها به هیچ یک از شخصیت های کاندیدا بی احترامی نمی کنیم ، احترام گذاشتن به شخصیت های کاندیدا و همه ی مردم عزیزمان را ،قاعل هستیم.
فقط نکته قابل توجه ای که بین ما قشقایی ها نمایان هست و بر مخالف زبانان و همچنین اندک هم زبانان ما شوک وارد کرده این هست که ما ، روشن فکر هستیم و با دانش علم و آینده نگری و فرق خوب بد دانستن کاندیدای خودمان را انتخاب کرده ایم و اجازه نمیدهیم آینده ساخته شده ای که چندین سال در حسرتش
بوده ایم به دست نادانان به آرزو ها تبدیل شود.
و به جرات میگویم که دکتر غلام رضا تاجگردون تنها کاندید ما قشقایی هست و تا پای جان پای او خواهیم ماند، همانطور که پای محمد بهمن بیگی ها ماندیم .
درود بر*** تاج بیگی ****عزیز
فرشاد زندی.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم و شورای تامین بدانند که چه تهدیدها و چه غلطها از سمت سو فولادی ها بر سر عزیزان ما فرود میآورند

خطاب به کسانی که با پستی تمام بنرهارا پاره کردن:
متن کامل شعر معروف...
از کتاب معراج السعاده:

آنکس که بداند و بخواهد که بداند
خود را به بلندای سعادت برساند.
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند .
آنکس که بداند و نداند که بداند
با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند !
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند !!
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند !!
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند !!
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند!!!

این شعرو باید قاب طلا گرفت...
دلواپس گچساران
Iran, Islamic Republic of
من واقعا از این مردم در تعجبم. که توانایی دوکلام حرف سیاسی بدون توهین رو ندارند. دنیا دکتر باصداقت افشین پور
جلسه با اعراب لیشتر رو فراموش نکنید
وندا
Iran, Islamic Republic of
طایفه وندا از تاجگردون حمایت نمیکند/طایفه وندااز فولادی حمایت میکند/زنده باد وندا/زنده باد فولادی
شیدا حر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هر چی بشه ما کنارتیم خندمون میگیره از این کارا
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
بنر پاره کردن کار طرفدارای تاجگردونه،میخوان فولادی رو خراب کنن،ن جیگر با این چیزا نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
این پاره کردن بنر یه روش قدیمی برا تخریب حریف و مظلوم نمایی خود
کشکولی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قشقایی زنده باد حاج غلامرضا تاجگردون
رضا
Iran, Islamic Republic of
رای ما فقط به اصلاح طلب واقعی دکتر افشین پور
Iran, Islamic Republic of
چقدر ترسیده اید که به فولادی التماس می کنید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با این عملکرد زشت این افراد من دیگه ب حیات علی رای نمیدم خداحافظ حیات علی بااین کارا سبکت کردن چه ادمای بی ظرفیتی کنارته وخبر نداشتی اه اه اه اه اه اه
باوی
United States
درود بر قشقایی و درود بر طایفه شادگان
طایفه شادگان یکی از اصیل ترین طوایف باوی و در شرایط حساس بعید میدانم که دکتر تاجگردون را رها کنند و با غیرتی که دارند جمعه نشان خواهند داد که طایفه شادگان یکصدا پیر و جوان از دکتر حمایت میکنند و بار دیگر نقشه های تفرقه اندازان را نقش بر آب میکنند .منطقه شیخ جلیل که از طوایف شاه بهرام-کوهسرک -لار-شادگان-نیمدور -فتح در این یکصدا از فرزند باوی حمایت خواهند کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب اهورا .....اخرین بارت باشه مردک که مینویسی فولادی ۱۷هزار رای فولادی ۷هزار رای در گچساران وباشت بیشتر نداره
یاسمین 314
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر کریمی دکتر پرویزی ...ما مردم باوی مثل شیر پشت سر شما برادران ترک از فرزند رشیدمون حمایت خواهیم کرد .....زنده باد برادران وخواهران ترک زبانمان که منطق را بر هر قومیتی ترجیح میدن برای پیشرفت وعمرانی شهر ودیارشان
Iran, Islamic Republic of
برادران عزیز اگر این دفعه ترک نماینده فرستاد مجلس فرستاد.

اگر این دفعه ترک نماینده نفرستاد دیگه تا روز قیامت چشمشون نماینده مجلس نمیبینه و باید برن بمیرن....
فولادی میمین
Iran, Islamic Republic of
ماهمه ی ترک ها به برادر مان تاجگردون رای میدهیم.با این کار فقط غیرت مارا در حمایت از تاج بیشتر کردید .درود برتاجگردون
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بیشتد میاد کار گروه افشین پور باشه.به چند دلیل:
۱٫ بر حسب تجربه در این چند سال، ترک ها طایفه ای نیستند که بخواهند بنر پاره کنند.با وجود اینکه بنده خودم لر هستم میگم این شدت هیجان و تعصب فقط از طرف لرها ابراز میشود.
۲٫ افشین پور با تاجگردون مشکلات شخصی دارد و هوادارانش از روز اول از در دشمنی با تاجگردون و توهین به ایشون و هوادارانش وارد شدند.و این حرکت از مشکلات شخصی ناشی میشود نه مشکلات سیاسی...
۳٫ افشین پور با این کار طرفداران فولادی را بدنام میکند و به مشکلات دیرینه بین لر و ترک دامن میزند و راه را برای خودش بازتر خواهد کرد...
و این یکی از معدود دفعاتی است که اقوام عزیز ترک و لر مشکلات و تعصبات طایفه ای را تا حدی نادیده گرفته اند و یکصدا شده اند و این برای عده ای ناخوشایند است.
خودتان قضاوت کنید...
بماند
Iran, Islamic Republic of
کسی که شعور نداره بنر پاره کنه و نشونه ضعف ان کاندید است برو بابا. با پاره کردن بنر کاری به جایی نمیرسه .
یاری
United States
پاره شدن بنرها کارطرفداران تاجگردونه شک نکنید بازم مثل همیشه ایجادتفرقه
سام
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون زنده باد دکتر کریمی زنده وحدت طلبان روشنفکر
باباکلان یادکوری
Iran, Islamic Republic of
اینا کار طرفداران تاجگردون بوده تا مظلوم نمایی کنند
آقایی که با نام یادکوری کانت میزاری تو یادکوری نیستی اگه بودی میفهمیدی یادکوری ها صد درصد فولادی اند
مکاران اکنون که با رای قشقایی اسم و رسم پیدا کردند حالا با استفاده از نام تیره ها و استفاده از تعصب قشقایی ها مردم رو بکش تو جلسه .
مکاران چرا نام سخنران رو ننوشتید تا مردم بد ونن تاجگردون سخنرانه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه چرا در تحلیل خودتان نام طایفه بزرگ نارگ موسی )(میسی ها)را مثال زدید چرااسم طایفه دیگری را نبردید .منظورتان چیه از این کلام ..بنظرم که راه را اشتباه رفتی چون این طایفه با اقای تاجگردون نیستند ...حداقل نصف انها وبیشتر
باباکلان یادکوری
Iran, Islamic Republic of
عکاشه روح آزادگی رو بردی زیر سئوال
این کارای شما یعنی ترس از جبهه رقیب
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به این لشکر کامنت نویس ستاد تاجگردون
ترکها ۹۵ درصد به فولادی رای میدن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک پیام دارم برای اقوام شادکانی عزیز من میدونم که فقط عده‌ای محدود از تاجگردون حمایت می کنند آن هم بخاطر مسائل شخصی شما ها که ادعا می کنید بیاد از مردم روستای فتح یاد بگیرید زمانی که از آن روستا فردی در صحنه انتخابات بود همه جناح های سیاسی بخصوص نیروهای چپ از آن فرد حمایت کردند وقوم خود را رها نکردند بدانید روزی سیاست به پایان میرسد وآن چیز که می ماند قوم وفامیل است وبا دست خود خویشتن را به هلاکت نسپارند
یاسیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه راست میگن داماد سرآب بیزی ها هستی؟؟؟؟؟
میم. الف
Iran, Islamic Republic of
اکثریت قریب به اتفاق طایفه ی نارگموسی از تاج گردون حمایت خواهند کرد، فقط یک فامیل در میان طایفه ی بزرگ نارگموسی به آنچه قطع امید به تاج گردون خوانده میشود، روی گردان شده ومثل گذشتگان خود ساز مخالف سر داده و حمایت خود از فولادی را در برنامه دارند، البته این فامیل که برای همگان شناخته شده هستند حدودأ چند نفر از سایر فامیل های طایفه را به دلیل نگرش سیاسی همراه دارند و این به هیچ عنوان نمی تواند کل طایفه ی نارگ موسی را در بر گیرد، به هر روی این بار هم با حمایت قاطع از تاج گردون در صدد به رخ کشیدن توان خود در عرصه ی سیاسی شهرستان گچساران و باشت هستند. متذکر می شوم هیچ یک از اشخاص حق ندارند از نام طایفه در جهت تخریب یا حمایت از کاندیدایی بهره برداری نماید، بدینوسیله از مسؤلین سایت کبنا درخواست می شود در چنین مواقعی از ذکر اسامی طوایف صرف نظر کرده تا شبهه ای در اذهان وارد نشود.
با سپاس
اگاه
Iran, Islamic Republic of
دیگه بدون شک کبنا را نخواهم خواند چرا که شما بدون هیچ شکی چشم بسته از طیف خاصی حمایت میکنید واین خلاف اصول خبرنگاری است .
فولادی
Iran, Islamic Republic of
همه بدانیم خداوند منان ناظر بر اعمال و گفتارمان هست.پس آخرتمان را به دنیای دیگران نفروشیم !!!!!!بفکر روزی باشیم که کاشته های امروزمان را درو خواهیم کرد.ازحق الناس،خداوند هم نمیتواند بگذرد،چون با عدالتش منافات دارد.پس احتیاط کنیم که دنیا دارد مکافات است.
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
شکست فولادی نزدیک است.
کاش انتخابات زودتر بود چون چشم انتظار این پیروزی بزرگ هستیم.

فقط داش غلام مرد اول بهارستان.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوستی که اقای عکاشه را مورد خطاب قرار داددن عرض کنم به جز یه خانواده از طایفه نارگ موسی همه یک صدا ویک دل حامی ابر مرد استان دکتر تا جگردون هستیم او خانواده هم برا طایفه نارگ موسی مهم نبوده ونیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
در دروازه می دن آش وپلو تاجگردون تیمت ووردار وبرو
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون این دوره مدیون .....هست البته و ......................
بیدار
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم سردار سازندگی اکبر هاشمی بود یا غلام تاجگردون تاجگردون با جایگاهی که در مجلس داشت نتوانست برای جوانان اشتغال ایجاد کند
یک ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
گچساران محروم تر از آنست که بحث لر و ترک و جناح چپ و راست داشته باشیم . به کسی رأی بدیم که توانمندی و شایستگی بیشتزی داشته باشد . برای بیکاری جوانان ، اهالی محروم لبنان ، سادات و رادک و ... مشکل مسکن جوانان و پالایشگاه و پتروشیمی گچساران و هزاران مشکل دیگر گچساران فکری کند . خدایی آقای تاجگردون شما از همه بهتر و توانمند تر هستید و در مجلس و در کشور برد دارید و ما به شما رأی می دهیم ولی خدایی بیشتر تلاش کن . خودت می دونی که مردم گچساران و باشت محروم و فقیر هستند . فقط تعدادی از کارمندان شرکت نفت تمکن مالی دارن . آقای تاجگردون ما مردم محروم و فقیر گچساران و باشت شما را حتماً به مجلس می فرستیم ولی شما هم کوتاهی نکنید . این فرصت را برای آبادانی منطقه غنیمت بشمارید . ما که دستمون به جایی نمی رسد شما ناجی مردم فقیر این دیار باشید . در صحنه رقابت شاید بی مهری هایی باشد ولی شما به دل نگیرید . به حساب همه ترکها نگذارید . سالهاست ترکها و لرها باهم زندگی می کنند و خواهند کرد . همه همشهری هستیم و فرهنگها یکی شده و با هم قاطی شدیم . وقتی که یک خیر از آنسوی دنیا می آید و برای بچه های منطقه محروم لوداب و زیلایی مدرسه می سازد ، آدم خجالت می کشد که بگوید من به ترک یا به لر رأی می دهم . فقط شایستگی و توانمندی شماست که ما به شما رأی می دهیم . یا علی
آبادان
Iran, Islamic Republic of
سلام. بالاخره این اتفاقات در هر جامعه ای پیش میاد اما این بنر که ارزش خاصی نداره و مردم آگاه تر از این حرفا هستن. انشاا.... هر کسی لیاقتشو داره در انتخابات مجلس قبول بشه و به مردم خدمت صادقانه کنه. با تشکر از آقای تاجگردون- آقای فولادی- آقای افشین پور
ترك
Iran, Islamic Republic of
اقایى که نوشتى ٩۵٪ترکها به فولادى رأى میدهند
آیا شما فکر میکنى همین اقایه فولادى اگر رأى آورد (که صد درصد نمیاورد) رفت مجلس به نظر شما کارى برایتان میکند معلومه که نه حتى به حرف هایه شما گوش نخواهد داد بعد شما میگید٩۵٪رأى خواهند داد مردم بیشتر از اینها این جناب رو میشناسند
قول بهتون میدم ٩٨٪ترکها به جناب اقاى تاجگردون رأى میدهند
بهلول
Iran, Islamic Republic of
۱- هیچ شکی ندارم که بنر پاره کردن کار..................... و طرفداران سایر کاندیدکهای اصلاح طلب بدلی ) است و با تمام وجود میگویم این کار زشت را عزیزان ترک هیچگاه انجام نمیدهند .
۲- شنیذه ام آقای افشین پور برای جلب آرا به چرام سفر کرده اند و از تعدادی از چرامیها خواهش کرده به او رای دهند ولی با جواب منفی مواجه شده است .
۳- تاجگردون ۱۰۰%
۴- پایان پیام
ترك
Iran, Islamic Republic of
واقعا ...................براى حیات على فولادى و ٢٪طرفدارانش
این کارها یعنى شکست رو پذیرفتین
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
با یک ریاضی ساده فولادی موفق است حدود پنج هزار از آرای قبلی رقیب با فولادی است بیست هزار از آرای دیگران جذب شده بیست و پنج هزار آرای ثابت ایشان است و رقیب با جذب ده هزار و ریزش پنج هزار عقب خواهد افتاد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
یکی از ضعفای تاجگردون رییس دانشگاه آزاد گچساران ملکزاده است که با عملکرد ضعیف و دروغگویی در تخریب آرا دکتر تاجگردون تاثیر بسزایی داشته است. باعث ریزش آرا دکتر تاجگردون شده است
Iran, Islamic Republic of
این طوایف ترک که اسمشون رو بنر بوده رو تابحال نشنیده بودم
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه رییس ناتوان و بی لیاقت دانشگاه آزاد گچساران ملکزاده:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تخطئه بسیج و اتهام تندروی به کسانی که بر اصالت‌ها و ارزش‌ها پای می‌فشرند تکمیل پروژه نفوذ است.املکزاده را باید از این سمت عزل نمایند
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
خصوصیات و رفتارهای شاخص و مشخصات شخصیتی ملکزاده رییس دانشگاه آزاد گچساران طیق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی: هدف بسیج از حضور در عرصه های مختلف را دفاع از آرمانها، ارزشها و هویت انقلابی و ملّی در مقابل دشمن «غدار، زرنگ، متقلّب و شیطان صفت» خواندند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب اسلامی هدف بسیج از حضور در عرصه های مختلف را دفاع از آرمانها، ارزشها و هویت انقلابی و ملّی در مقابل دشمن «غدار، زرنگ، متقلّب و شیطان صفت» خواندند
شرمت الله
United States
ریاضی متوهم
ادبیات
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها رو اخر پاییز میشمارند.
باباکلان یادکوری
Iran, Islamic Republic of
اگر طرفداران فولادی میخواستند بنر بکنن کامل میکنندو نه نصف آن رو تا عکاشه بیاد از نصف دیگرش عکس بگیره بزنه تو سایت.
کار خود تاج گردونه با کریمی قویروق
اسم یادکوری و هم آقای پرویزی بدون داشتن نماینده نوشتن
یادکوری صد درصد فولادی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ما با تمام وجود از جناب دکتر تاجگردون حمایت میکنیم. اقای فولادی تو متعلق به همون جایی هستی که این چند سال بودی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
تو این چند سال نشون داد اقای رحمانی که هر کاندیدی را حمایت کنه بازنده است
Iran, Islamic Republic of
درجواب ریاضی عزیزم تحلیل ابکی نکن طرفداران جعفری وحسینی ۷۰درصدش هم به فولادی رای دهندبالانمیرودهرچند۸۰درصدانهابه تاج رای میدهندمگردرمنطققه نیستی
محمدحسيني نيك
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پاره کردن بنرها باعث شده مردم بیشتراز دکترتاجگردون حمایت کنن و مخصوصا حرفهای بزرگواری تو همین سایت مردم باشت گچساران رو بیشتر روغیرت انداخته که به دکترتاجگردون رای بدهند
خوش خیال
Iran, Islamic Republic of
عکاشه ی خوش خیال
با شلوغ کاری نمیتونین رای جمع کنین
مردم دکتر افشین پور با صداقت رو میخوان.
اب
Iran, Islamic Republic of
بهلول هیج وقت تفرقه افکنی نکن کار خودته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر قشقایى هاى حامى دکتر تاجگردون گچساران
درود بر تاجگردون
درود بر طایفه بزرگ ایوبلو ها
درود بر طایفه یادکورى ها
درود بر طایفه ددکى ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام من حرف حق را می زنم می خواهید باور کنید می خواهید باور نکنید این تاجگردون با پول خودش ودولت روزنامه ورسانه وسایت ها را برای تبلیغات انتخاب کرده یعنی تبلیغاتش بالاست ولی هیچ کاری نمی کنه ومردم فریب این تبلیغات را می خورندفکر می کنند زیاد کار می کنه واین همایش هاکه همه حاضران ان تکراری است واین وزیر اوردن ها همشون تبلیغات است چرا این چهار سال وزیز نمی اورد گچساران ولی تو این دو ماه مانده به انتخابات وزیر می اورد اینها همشون تبلیغات است خداوکیلی از فرماندار تا بالاتر که بهشون پست داده کدامشون لایقشون هست همشون نوچه وزیزدستش هستند مردم که یکیشون هم خودم هستم واقعا پخمه هستند ودرک نمی کنند چون تاجگردون فقط بدرد لیدرها واقوامش که همش روی هم رفته ۲۰۰نفر نمی شود کار کرد مثلا تورا به قران برای نمونه برید داخل بیمارستان شرکت نفت تحقیق کنید دو نفرشون که تابلوست معلومه دو تا از دخترای خواهرش یعنی فامیلیشون امینی است اورده سر کار رسمیشون هم کرده ،برید پرس وجو کنید دیگه خودتون قاضی ووجدان وانصافتون ودرضمن این کامنتها که از ترکها نوتن همشون دروغ وتبلیغات است وخدایی تاجگردون داخل گچساران چکار کرده فقط یکیشون را نام ببرید یا علی خدانگهدارتون
محمدى
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سران قشقایى ها ى گچساران و باباکلان وحومه هاى آن
سلام برحاج افراسیاب پرویزى
سلام بر دکتر کریمى
سلام بر حاج حسین ایوبى
سلام بر داوود ایوبى
سلام بر حسین بایرامى
سلام بر محمد قلى زاده
....
خسته نباشید عزیزان ان شاالله ٧اسفند جشن بزرگى بر پا خواهیم کرد
درود بر دکتر تاجگردون
دانشجو23ساله از لیکک
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان ومخاطبین کبنا نیوز
بخصوص زحمت کشان سایت پرمخاطب کبنا
من وقتی دکترتاجگردون برای بار دوم رئیس کمیسیون مجلس شد خلی حرف وحدیث ها شنیدم از تخریب تا پاره کردن بنر
مجدد دوباره شاهد این بی فرهنگی یه عده ازهمشهریانی که سودی این وسط می برندبوده ام آنها ن تنها با این کارخود خود راکوچک وذلیل میکنن بله باعث می شود فرهنگ شهر زیر سوال برود
نمیدونم چجوری دم از دین واسلام میزنیم وبعدش پشت سر برادر مسلمان خود این کارها را می کنید؟؟؟
زیاد ماجرا را باز نمی کنم فقط به این چند جمله بیشتر بسنده میکنم که تاجگردون یک چهره ملی وفرا ملی هست وبا این کارها فقط دارید بی فرهنگی وبی جنبه ای خود را نشان میدهیدوالبته این کار تاجگردون را چندبرابر محبوب تر خواهد کرد...
مگه به جز تاجگردون چه کسی می تواند حق این مردم را بگیرد تو این چند سال نشان داد؟؟؟
پس اگر می توانستید حق بگیریدچرا تا الان هیچ کاری نکردید؟؟؟
و....
وسلام
افتخار استانم دکترتاجگردون
شادگانی
Iran, Islamic Republic of
خدمت اون دوست عزیزی که فرموده بودن چرا شادگانی ها هم طایفه شان را رها کردند....:
دوست عزیز طایف شادگان سالها از خانواده تاجگردون در انتخابات حمایت کرده اند و و در این دور هم حمایت میکنند.
فامیل عزیز اقای دکتر افشین پور جاشون در دل ما محفوظ است و همیشه به عنوان یکی از اعضای دوست داشتی شادگان مطرح هستند.اما مساله به اون شکلی که شما می بینید نیست.اقای دکتر بدون جلب حمایت بزرگان طایفه و جا وجود مخالفت بزرگان پا میدان گذاشتند و خودشان هم از این مساله آگاه هستن.
پس این وسط خودتان ببینید کدام طرف راه اشتباه را انتخاب کرده اند:
آنهایی که سر عهدشان با دکتر تاجگردون مانده اند و قصد دارند زحمات و کمک های ایشون را در انتخابات جبران کنند یا کسانی که معتقدند که دکتر افشین پور باید در مقابل تاجگردون دربیاید حتی بدون جلب حمایت هم طایفه ای هایشان....
هرکس یک رای دارد و باید با چشم باز تصمیم بگیرد.شما هم لطفا چشم بسته تصمیم نگیرید که بس مهم است...
اصلاطلب
Iran, Islamic Republic of
اقایانی ک گفتن بنرهای ک پاره شده کار گروه دکتر افشین پوره.اولا این بی شخصیتی شما رو نشون میده.دوما شما اصلا در حدی نیستین ک نظر بدین.سوما شما هیچ شناختی روی دکتر افشین پور ندارین ک این حرفا رو میزنین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زنده بادحاج غلام
قیت نی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریاضی که حرف دل ماست بنده جزو پنج هزار اولی هستم
علی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به ریاضی : دختر کوچولوم وقتی از مهد کودک برگشت ازش سوال کردم امروز چکار کردی عزیزم ؟ گفت : امروز ریاضی داشتیم . گفتم : چطور ؟ گفت : خاله (مربی مهد کودک) گفت وقتی میخواهید از خیابان رد شوید باید از محل خط کشی رد شوید . گمونم شما هم ریاضی را اینطور یاد گرفتید !!!
سرابننیز
Iran, Islamic Republic of
دوستان در این برهه از زمان ترک ولر اصلاح طلب و اصولگرا باید به سر نوشت فرزندان و شهرمان فکر کنیم الان تنها فرصتی که دراختیار داریم ومنطقی ان را بایدپیذیرفت حضور دکتر تاجگردون درصحن سبز مجلس میباشد ....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاری نکنید که بویراحمد همش بیاد و به فولادی قهرمان رای بده
محمد از گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگرخراب کاری چند نفر دور بر تاجگردون نبودند دکتر نیازی به تبلیغات هم نداشت در گچساران چند نفر از عدالتی های بی خاصیت هم باعث ریزش ارا شدند
باشت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
آخ سـی جـمـعـیت امـشـو.
آخ سـی فــــــــولــــــــادی.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای عکاشه عزیز.لطفا یه عکس هم از روستای شادگان هم در لابلای متن هم استفاده کن .برای عکس توی اینترنت سرچ کنید خیلی هست. مرسی.
فرشید کمایی
Iran, Islamic Republic of
همایش دیشب قشقایی ها که برا اولین بار به این صورت انجام گرفت اتمام شایعات بوده و میدان دستشون امده و دکتر تاجگردون به بهارستان برگشته وادامه دهنده خدمت بی منت باشه.۷اسفند رای بی منت مردم مزد وپاداش ایشان میباشد وسلام
فریدهرمزنوروزی
Iran, Islamic Republic of
من به سران آقای فولادی اعلام میکنم شما این همایش را دیده بوده ای حال فکری به خو د تون بکنید لالا با بودن آقای مهندس باقری آقطباایی خسروl ا
جواب دندانشکن یادکوری بن پیر
Iran, Islamic Republic of
همایش طائفه یادکوری در حمایت از فولادی در دریواز باباکلان بعد از ماه صفر
یادکوری های بن پیر باباکلان و گچساران فقط به فولادی رای میدهند
درجواب علیرضا و بهلول
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید که بدون سند قضاوت میکنید
طرفدارای دکترافشین پور مثل شما کم بود ندارند.
میثم
Iran, Islamic Republic of
در جواب شادگانی
دوست عزیز ممکن هست بفرمایید که آقای نماینده در طی چهارساله گذشته چه کمکی به روستای شادگان کرده اند همچنین روستاهایی مانند فتح، نیمدور، کوهسرک، شاه بهرام،،،، دریغ از کوچکترین کمک و تغییری،، انصاف به خرج بدید
آزاد اندیش
Iran, Islamic Republic of
بیشترش لر بودن تا ترکها همایش به اسم سه طایفه بزرگ با جمعیت دیگر گروه ها

این حالت همایش بزرگ قشقایی بعد بیشترش از گروهای دیگه میان اونم با تلفن ووووو فقط ی فرار رو به جلو هست تو سیاست و تمام
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
آقای شرمت الله اینکه خودم رای دادم توهم است؟
اینکه به اندازه صد نفر دنیای مجازی را برای ایشان مستعد کردم توهم است؟
اینکه به همکارانم توصیه کردم به ایشام رای دهند توهم است؟
ولی اینرا بدان اگر همه اینها را در خواب بودم الان همه آن امکانات را برای رقیب مطرحشان خرج می کنم چون رفیقمان دروغگوست متکبر است باند باز و فامیل باز است
در جواب آقای میثم
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای میثم باید بگم که شما اگر شادگانی بودید میدانستید که شادگان یک روستای تقریبا متروکه است.
و بله حداقل دکتر تاجگردون دستشون به جایی میرسه.دکتر افشین پور فک نمیکنم بتونه خودشو هم به جایی بررسونه چه رسد به ما...
Iran, Islamic Republic of
افشین پور نهایتا ۶٠،٧٠ تا رأی میاره. حتی برادرهاشم باهاش نیستن و بـــدون شک تاجگردون با اختلاف فاحش میره بالا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
افشین پور نهایتا ۶٠،٧٠ تا رأی میاره. حتی برادرهاشم باهاش نیستن و بـــدون شک تاجگردون با اختلاف فاحش میره بالا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مدیر لایق و شایسته فقط کریم رضایی
Iran, Islamic Republic of
حساب باز کردن روی ترکهاکار عبثی است خسرو طاهری ودکتر کریمی جایی در میان ترکها ندارند مهره های سوخته اند
بینام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون احساس خطر کرده همایش میذاره
یفینامردم مثل سید قدرت گولش میزنن وهفت اسفند این راخواهد دید
گشین58
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همچون چراغی است که در تاریکی راه همراهمان است ...... دوستش داریم
Iran, Islamic Republic of
بیز قشقایی لار کاکامز تک قیماک
Iran, Islamic Republic of
من بویراحمدی هستم فقط خواستم به گچسارانی های عزیز بگم قدر تاجگردونو بدونید ایشون نه تنها برای شهر شما بلکه برای لرها یه سرمایه است . خودم به موسوی رای میدم وکاش یه نماینده خوب هم از کهگیلویه میومد تا ترکیب اونا با هم استان رو اباد کنه . به خدا استان ما خیلی بدبخته...
سراب
Iran, Islamic Republic of
افشین بور بدرش منال گیر نبود از افراد شایسته است به او توهین نکنید
کینگ
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز و هم استانی. همشریان بزرگوار. بیایید جو انتخاباتی فضای مجازی را هم مثل فضای دوره های قبل دنیای واقعی نکنیم. بیایید شان انتخاباتی خود را هم مثل فرهنگ ناب ایرانی نیاکانمان به دیگران نشان بدهیم و رفتار کنیم . بزرگواران نیاکان لر و ترک همه ما مردمی با اخلاق و رفتار اجتماعی بالا بودند. پس بیایید منطقی _ بدون دروغ گفتن _ بدون توهین و افترا فضای اتخاباتی درست کنیم که کمکی به حال مردم و جوانان شهرمان باشد. باتشکر فراوان .کوچک شما از ایل باوی.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
برادران ترک ولردورههای قبلی برادران لرنماینده بودندهیچ کاری برای ترک ها نکردندیک باربه یک ترک رای بدید ببینیدبرای لرهاچکار میکند
عقرب
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون به مدیر کل هات باش
منتقد
Iran, Islamic Republic of
حامیان تاجگردون قبل انتخابات میگن قوم گرایی رو باید کنار گذاشت ولی بعد انتخابات هرچی پسته به قوم ها ی خودشون و باوی ها میدن!
من نمی دونم تاجگردون به کدوم فرد غیر از باوی پست داده؟ آقای تاجگردون ما از اول انقلاب با شما خانواده تاجگردون بودیم و با توجه به اینکه در این دوره فردی باسوا تر و ارجح تر از آقای تاجگردون نمی میبینیم ولی با توجه به همین قوم گرایی تصمیم گرفتیم در انتخابات مجلس شرکت نکنیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1