تاریخ انتشار
جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۱۴۱۶۴۲

نظری: یاسوج رها شده

۰
کبنا ؛ 
محمد کاظم نظری امروز در جلسه بررسی سکونتگاه‌های غیرمجاز حومه شهر یاسوج با تبریک هفته بسیج و ارج نهادن به مقام بسیجیان و ایثارگران اظهار کرد: معظلی که در ارتباط با شهر یاسوج و حومه شهر وجود دارد ،سکونتگاه‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز است.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه متاسفانه سال‌های متمادی اطراف شهر یاسوج به حال خود رها شده، مالکین زمین‌ها را می‌فروشند و مسئولان اقدامی انجام نمی‌دهند تا ساختمان‌ها ساخته شوند و پس از آن دنبال تخریب می‌رویم، گفت: این اقدام عوارض اجتماعی زیادی دارد و سرپناه خانواده‌ای را از بین می‌بریم که باید قبل از ساخت و ساز جلوی آن‌ها گرفته شود.
نظری ادامه داد: اجرا شدن نقشه شهری یاسوج توسط مالکین ،بدون در نظر گرفتن فضای سبز و با معابر تنگ، بدون طرح تفضیلی طراحی و ساخته می‌شوند که بعد از اینکه کار از کار گذشت پیگیر هستیم که چکار باید کرد و پس از آن اقدام به تخریب می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر احکام زیادی برای تخریب به فرمانداری ارسال شده است که می بایست کسانی که مجری بودند پاسخگو باشد که چرا اصلا سکونتگاه غیر مجازی ساخته شده است، گفت: باید کاری کرد که ساخت و سازهای غیر مجاز ساخته نشوند.
نظری با بیان اینکه حومه شهر یاسوج جزء بافت شهری هستند ولی در تقسمیات کشوری جزءG/'/fهستند، گفت: باید با همفکری و هم‌افزایی یا به شهر الحاق شوند یا همچون استان‌های دیگر شهرهایی در اطراف معرفی شوند تا دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم.
'M/این مسئول با بیان اینکه سررود جنوبی می‌تواند به عنوان شهر جدیدی نامگذاری شود و مسئولان نیز پیگیر این مسئله باشند، گفت: معرفی سررود جنوبی به عنوان شهر در شورای برنامه‌ریزی مطرح شده که امیدواریم مسئولان پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.
نظری ادامه داد: برای سروک و سرآبتاوه باید فکری شود و در نهایت چاره‌ای برای این وضعیت اندیشید که چکار باید کرد. وی با تاکید بر اینکه بنشینیم تا سکونتگاه‌ها ساخته شوند و بعد از آن پیگیر تخریب آن‌ها باشیم، گفت: تخریب سکونت‌گاه‌ها نوعی بد بینی نسبت به نظام ایجاد می‎کند که باید کاری کنیم که این روند ادامه نداشته باشد.
فرماندار بویراحمد از دستگاههای خدمت رسان خواست منبعد برای صدور هرگونه مجوز وخدماتی، استعلامات قانونی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند.
سید کرامت‌الله فرج‌زاده معاون عمرانی فرماندار نیز با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز آب و برق دارند اما گاز ندارند، گفت: تنها دستگاهی که در حوزه خدمات‌رسانی اصول را رعایت می‌کند شرکت گاز بوده و نسبت به انشعاب، استعلامهای قانونی را در دستور کار خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1