مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید رحمان وفانژاد
نخوانده درس قضا، قاضی شدهایم
طوفانیم و نسیم را قضاوت میکنیم
بلائیم و مبتلا را قضاوت میکنیم
ظلمت بیچراغیم و نور را به قضاوت نشستهایم
بر سر سفرههایمان قضاوت لقمه میگیریم برای هم!
آقای سید سعید رجائی اصلاح طلب ناشناختهای است که امروز خود را در مقام تخریب سید باقر موسوی قرارداده و مقدار زیادی از ادبیات ایشان به نوعی توهین و افترا بوده و اینجانب در مقام دفاع نیستم.
موارد دیگری که در عقل اینجانب میگنجد را جواب میدهم و یادآوری نمایم ایشان به لحاظ ادبیاتشان که از ادب بدور است تمامی جوابیهها را به تخریبهای خودش توسط افرادی مقلد ناآگاه، تاریخ سازان هویت و خواص بیخاصیت خوانده و خوشحالم در زمره چنین افرادی به دیدگاه جناب رجائی میباشم.
۱- خود را بعنوان نماینده جمع کثیری از اصلاح طلبان معرفی نموده و اظهار داشتهاید یکی از چند صد هزار نفری هستید که جوانیشان را به پای سید باقر موسوی تباه نموده.
الف: کاش این قلم ناپخته مستند بود به نمایندگی جمع کثیری از احزاب اصلاح طلب و یا مکتوب بود به اسامی و امضاء افرادی به اصطلاح اصلاح طلب، تا وزن این نقد تخریبی را بهتر متوجه میشدیم.
ب: کجای اندیشه اصلاح طلبی جوهره و رنگ اصلاح طلبی را به توهین علیه هر فردی داشته و ما نمیدانیم؟ شاید از نظر حضرتعالی رهبر اصلاحات آقای دکتر احمدینژاد باشد و در اینصورت نظر شما کاملاً با نظر رهبرتان همپوشی دارد.
لیکن رهبر اصلاحاتی که امثال حقیر برایش احترام قائلیم سید محمد خاتمی میباشد و این اختلاف اساسی در آرمان های من و شما که هر دو در شعار اصلاح طلبیم، مانع از ادامه بحث میشود ولی مقداری ادامه میدهم.
۲- حضور سید باقر را با وضعیت اعتدال جامعه مغایر داشتهاید و دلیل همین تصمیم حضور سید باقر با توجه به نظر قبلی شورای نگهبان برایتان ابهام داشته و ادعا نمودهاید حامیان سید باقر در ۱۲ سال اخیر از حق قانونی خود مانند استخدامها و حقوق اجتماعی محروم شدند.
الف: کشور جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای در حال توسعه میباشد و بدون تردید شرکت در جلسات سیاسی و حضور در احزاب برای پیشرفت و اعتلای جامعه در هر حوزهای مفید خواهد بود و در مملکت ما به خاطر در حال توسعه بودن، مسئولیتهای سیاسی و اجرایی با رنگ متفاوتی از دولتی به دولت دیگر سپرده میشود و حضور در جلسات سیاسی و احزاب (اصلاح طلب و اصولگر) هزینههایی هم خواهد داشت و نباید از اینکه حق شما در آزمونی تضییع شده را به پای رأی به سید باقر موسوی بدانید و بهتر است اول ادبیات خود را درست و اصلاح نمائید.
ب: بحث نظر شورای نگهبان در خصوص سید باقر موسوی، بازی جدید به اصطلاح اصلاح طلبانی هست که امروزه خود را در قول و قرار با کاندیداهای منفعل حوزه بویر احمد غرق نمودهاند و آرزو دارند سید باقر رد صلاحیت شود تا برادری خود را به کاندیدای منفعل خود ثابت کنند و بتوانند از برند سید باقر موسوی برای کاندیدای خود، آراء حامیان سید باقر را جذب نمایند و در یک کلام گویم خیال باطل است.
۳- قدیس گرایی از سید باقر، پیغمبر اصلاحات شدن و استفاده از جوانان به عنوان نردبان رشد و ترقی و حذف آنان توسط سید باقر بعد از راهیابی به مجلس را آسیب جدی در نظر گرفتهاید.
الف: مطالعه کنید آقایان فرید مرادیان، فیض اله پاسره، محسن مرادی، خلیل پاراد، عزت اله بهشتی فرد، گرشاسب جمشیدنژاد، جهانگیر حبیبی و... در دوران مسئولیت خود چند سال داشتهاند که اتهام میزنید سید باقر از جوانان استفاده ننموده است.
ب: چرا به من و شما قدیس و پیغمبر اصلاحات نمیگویند بهتر است بدانید زمانی که سید باقر بعنوان وکیل مردم حوزه انتخابیهاش در مجلس حضور داشت انسانهایی قوی در دو حوزه انتخابییه دیگر استان بعنوان وکیل مردم مشغول به خدمت بودند و سید باقر توانست بحث بومی سازی مدیران را صد البته با حمایت سایر نمایندگان و با تنشهای داخلی بسیار در استان کلید بزند و در بحث استفاده از مدیران بومی هزینههای زیادی خصوصاً در تنشها با استانداران را تحمل نمود.
اینکه امروز غریبپورها، تاج گردونها، تقوینژادها، خادمیها، افشانیها، حبیبیها، شریفیها، شرافتها، وکیلیها و اسماعیلیها در کشورمان نامی برای افتخارات استان دارند. همان دیدگاه بومی سازی و استفاده از ظرفیت مدیریت اجرایی فرزندان شایسته لر بوده که همت والای سید باقر و حاج بهرام مسبب آن بوده است.
ج: استفاده از ظرفیت جوانان و حذف آنان بعد از کامیابی سید باقر به مجلس تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست. جوانان که در آن دوره عمدتاً دانشجو بودهاند و اصلاً شرایط استخدام را نداشته و آرمانهایشان به جایگاههای مدیریتی و استخدامی عوض نمیکردند. امروزه همان جوانان ۱۲ سال پیش به سن میانسالی رسیدهاند و اگرچه از نظر استخدام آزمونها در این ۱۲ سال ظلم مضاعف به آنها تحمیل شده ولی هنوز هم دست راست سید باقر بوده و آمادهاند همین داشتههایشان که ثروت اجتماعی محسوب میشود را به پای سید باقر بگذارند.
۴- استفاده از کاندیدای جوان و عدم حضور سید باقر موسوی به خاطر عتیقه چمدان بودن از خواستههای شما بوده اظهار دارید سید باقر مخالف حضور جوانان در انتخابات میباشد.
الف: آنقدر سطحی مطالعه نمودهاید که جای تأسف دارد. لیکن سید باقر صرفاً به عنوان یک گزینه از گزینههای اصلاح طلب در شورای هماهنگی مطرح میباشد و داشتن گزینه جوان اصلاح طلب با ساز و کار شورای هماهنگی در حوزه بویراحمد و دنا قطعی میباشد و یادآوری مینمایم اصلاح طلب باشد نه با ادبیات اصلاح طلبی شما!
ب: سید باقر موسوی اگر همان اصلاح طلب قدیم باشد بهتر از حقیر و حضرتعالی میداند توجه به امور جوانان، ایجاد انگیزه و استفاده از ظرفیت آنها در تمامی کمیتهها و حوزهها به عنوان اصل تکثر میبایست صورت گیرد.
در پایان:
مطالب زیادی از تخریبها و توهینهای حضرتعالی توسط مدیریت سایت حذف شده که در اصل اصلاح طلبی جمله زرین و گهر بار یادتان رفته آقای به اصطلاح اصلاح طلب.
زنده باد مخالف من
نخوانده درس قضا، قاضی شدهایم
طوفانیم و نسیم را قضاوت میکنیم
بلائیم و مبتلا را قضاوت میکنیم
ظلمت بیچراغیم و نور را به قضاوت نشستهایم
بر سر سفرههایمان قضاوت لقمه میگیریم برای هم!
آقای سید سعید رجائی اصلاح طلب ناشناختهای است که امروز خود را در مقام تخریب سید باقر موسوی قرارداده و مقدار زیادی از ادبیات ایشان به نوعی توهین و افترا بوده و اینجانب در مقام دفاع نیستم.
موارد دیگری که در عقل اینجانب میگنجد را جواب میدهم و یادآوری نمایم ایشان به لحاظ ادبیاتشان که از ادب بدور است تمامی جوابیهها را به تخریبهای خودش توسط افرادی مقلد ناآگاه، تاریخ سازان هویت و خواص بیخاصیت خوانده و خوشحالم در زمره چنین افرادی به دیدگاه جناب رجائی میباشم.
۱- خود را بعنوان نماینده جمع کثیری از اصلاح طلبان معرفی نموده و اظهار داشتهاید یکی از چند صد هزار نفری هستید که جوانیشان را به پای سید باقر موسوی تباه نموده.
الف: کاش این قلم ناپخته مستند بود به نمایندگی جمع کثیری از احزاب اصلاح طلب و یا مکتوب بود به اسامی و امضاء افرادی به اصطلاح اصلاح طلب، تا وزن این نقد تخریبی را بهتر متوجه میشدیم.
ب: کجای اندیشه اصلاح طلبی جوهره و رنگ اصلاح طلبی را به توهین علیه هر فردی داشته و ما نمیدانیم؟ شاید از نظر حضرتعالی رهبر اصلاحات آقای دکتر احمدینژاد باشد و در اینصورت نظر شما کاملاً با نظر رهبرتان همپوشی دارد.
لیکن رهبر اصلاحاتی که امثال حقیر برایش احترام قائلیم سید محمد خاتمی میباشد و این اختلاف اساسی در آرمان های من و شما که هر دو در شعار اصلاح طلبیم، مانع از ادامه بحث میشود ولی مقداری ادامه میدهم.
۲- حضور سید باقر را با وضعیت اعتدال جامعه مغایر داشتهاید و دلیل همین تصمیم حضور سید باقر با توجه به نظر قبلی شورای نگهبان برایتان ابهام داشته و ادعا نمودهاید حامیان سید باقر در ۱۲ سال اخیر از حق قانونی خود مانند استخدامها و حقوق اجتماعی محروم شدند.
الف: کشور جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای در حال توسعه میباشد و بدون تردید شرکت در جلسات سیاسی و حضور در احزاب برای پیشرفت و اعتلای جامعه در هر حوزهای مفید خواهد بود و در مملکت ما به خاطر در حال توسعه بودن، مسئولیتهای سیاسی و اجرایی با رنگ متفاوتی از دولتی به دولت دیگر سپرده میشود و حضور در جلسات سیاسی و احزاب (اصلاح طلب و اصولگر) هزینههایی هم خواهد داشت و نباید از اینکه حق شما در آزمونی تضییع شده را به پای رأی به سید باقر موسوی بدانید و بهتر است اول ادبیات خود را درست و اصلاح نمائید.
ب: بحث نظر شورای نگهبان در خصوص سید باقر موسوی، بازی جدید به اصطلاح اصلاح طلبانی هست که امروزه خود را در قول و قرار با کاندیداهای منفعل حوزه بویر احمد غرق نمودهاند و آرزو دارند سید باقر رد صلاحیت شود تا برادری خود را به کاندیدای منفعل خود ثابت کنند و بتوانند از برند سید باقر موسوی برای کاندیدای خود، آراء حامیان سید باقر را جذب نمایند و در یک کلام گویم خیال باطل است.
۳- قدیس گرایی از سید باقر، پیغمبر اصلاحات شدن و استفاده از جوانان به عنوان نردبان رشد و ترقی و حذف آنان توسط سید باقر بعد از راهیابی به مجلس را آسیب جدی در نظر گرفتهاید.
الف: مطالعه کنید آقایان فرید مرادیان، فیض اله پاسره، محسن مرادی، خلیل پاراد، عزت اله بهشتی فرد، گرشاسب جمشیدنژاد، جهانگیر حبیبی و... در دوران مسئولیت خود چند سال داشتهاند که اتهام میزنید سید باقر از جوانان استفاده ننموده است.
ب: چرا به من و شما قدیس و پیغمبر اصلاحات نمیگویند بهتر است بدانید زمانی که سید باقر بعنوان وکیل مردم حوزه انتخابیهاش در مجلس حضور داشت انسانهایی قوی در دو حوزه انتخابییه دیگر استان بعنوان وکیل مردم مشغول به خدمت بودند و سید باقر توانست بحث بومی سازی مدیران را صد البته با حمایت سایر نمایندگان و با تنشهای داخلی بسیار در استان کلید بزند و در بحث استفاده از مدیران بومی هزینههای زیادی خصوصاً در تنشها با استانداران را تحمل نمود.
اینکه امروز غریبپورها، تاج گردونها، تقوینژادها، خادمیها، افشانیها، حبیبیها، شریفیها، شرافتها، وکیلیها و اسماعیلیها در کشورمان نامی برای افتخارات استان دارند. همان دیدگاه بومی سازی و استفاده از ظرفیت مدیریت اجرایی فرزندان شایسته لر بوده که همت والای سید باقر و حاج بهرام مسبب آن بوده است.
ج: استفاده از ظرفیت جوانان و حذف آنان بعد از کامیابی سید باقر به مجلس تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست. جوانان که در آن دوره عمدتاً دانشجو بودهاند و اصلاً شرایط استخدام را نداشته و آرمانهایشان به جایگاههای مدیریتی و استخدامی عوض نمیکردند. امروزه همان جوانان ۱۲ سال پیش به سن میانسالی رسیدهاند و اگرچه از نظر استخدام آزمونها در این ۱۲ سال ظلم مضاعف به آنها تحمیل شده ولی هنوز هم دست راست سید باقر بوده و آمادهاند همین داشتههایشان که ثروت اجتماعی محسوب میشود را به پای سید باقر بگذارند.
۴- استفاده از کاندیدای جوان و عدم حضور سید باقر موسوی به خاطر عتیقه چمدان بودن از خواستههای شما بوده اظهار دارید سید باقر مخالف حضور جوانان در انتخابات میباشد.
الف: آنقدر سطحی مطالعه نمودهاید که جای تأسف دارد. لیکن سید باقر صرفاً به عنوان یک گزینه از گزینههای اصلاح طلب در شورای هماهنگی مطرح میباشد و داشتن گزینه جوان اصلاح طلب با ساز و کار شورای هماهنگی در حوزه بویراحمد و دنا قطعی میباشد و یادآوری مینمایم اصلاح طلب باشد نه با ادبیات اصلاح طلبی شما!
ب: سید باقر موسوی اگر همان اصلاح طلب قدیم باشد بهتر از حقیر و حضرتعالی میداند توجه به امور جوانان، ایجاد انگیزه و استفاده از ظرفیت آنها در تمامی کمیتهها و حوزهها به عنوان اصل تکثر میبایست صورت گیرد.
در پایان:
مطالب زیادی از تخریبها و توهینهای حضرتعالی توسط مدیریت سایت حذف شده که در اصل اصلاح طلبی جمله زرین و گهر بار یادتان رفته آقای به اصطلاح اصلاح طلب.
زنده باد مخالف من