تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۱۴۱۶۲۶

جوابیه ای به تخریب سید باقر موسوی

۴۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید رحمان وفانژاد
نخوانده درس قضا، قاضی شده‌ایم
طوفانیم و نسیم را قضاوت می‌کنیم
بلائیم و مبتلا را قضاوت می‌کنیم
ظلمت بی‌چراغیم و نور را به قضاوت نشسته‌ایم
بر سر سفره‌هایمان قضاوت لقمه می‌گیریم برای هم!
آقای سید سعید رجائی اصلاح طلب ناشناخته‌ای است که امروز خود را در مقام تخریب سید باقر موسوی قرارداده و مقدار زیادی از ادبیات ایشان به نوعی توهین و افترا بوده و اینجانب در مقام دفاع نیستم.
موارد دیگری که در عقل اینجانب می‌گنجد را جواب می‌دهم و یادآوری نمایم ایشان به لحاظ ادبیاتشان که از ادب بدور است تمامی جوابیه‌ها را به تخریب‌های خودش توسط افرادی مقلد نا‌آگاه، تاریخ سازان هویت و خواص بی‌خاصیت خوانده و خوشحالم در زمره چنین افرادی به دیدگاه جناب رجائی می‌باشم.
۱- خود را بعنوان نماینده جمع کثیری از اصلاح طلبان معرفی نموده و اظهار داشته‌اید یکی از چند صد هزار نفری هستید که جوانیشان را به پای سید باقر موسوی تباه نموده.
الف: کاش این قلم ناپخته مستند بود به نمایندگی جمع کثیری از احزاب اصلاح طلب و یا مکتوب بود به اسامی و امضاء افرادی به اصطلاح اصلاح طلب، تا وزن این نقد تخریبی را بهتر متوجه می‌شدیم.
ب: کجای اندیشه اصلاح طلبی جوهره و رنگ اصلاح طلبی را به توهین علیه هر فردی داشته و ما نمی‌دانیم؟ شاید از نظر حضرتعالی رهبر اصلاحات آقای دکتر احمدی‌نژاد باشد و در اینصورت نظر شما کاملاً با نظر رهبرتان همپوشی دارد.
لیکن رهبر اصلاحاتی که امثال حقیر برایش احترام قائلیم سید محمد خاتمی می‌باشد و این اختلاف اساسی در آرمان های من و شما که هر دو در شعار اصلاح طلبیم، مانع از ادامه بحث می‌شود ولی مقداری ادامه می‌دهم.
۲- حضور سید باقر را با وضعیت اعتدال جامعه مغایر داشته‌اید و دلیل همین تصمیم حضور سید باقر با توجه به نظر قبلی شورای نگهبان برایتان ابهام داشته و ادعا نموده‌اید حامیان سید باقر در ۱۲ سال اخیر از حق قانونی خود مانند استخدام‌ها و حقوق اجتماعی محروم شدند.
الف: کشور جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای در حال توسعه می‌باشد و بدون تردید شرکت در جلسات سیاسی و حضور در احزاب برای پیشرفت و اعتلای جامعه در هر حوزه‌ای مفید خواهد بود و در مملکت ما به خاطر در حال توسعه بودن، مسئولیت‌های سیاسی و اجرایی با رنگ متفاوتی از دولتی به دولت دیگر سپرده می‌شود و حضور در جلسات سیاسی و احزاب (اصلاح طلب و اصولگر) هزینه‌هایی هم خواهد داشت و نباید از اینکه حق شما در آزمونی تضییع شده را به پای رأی به سید باقر موسوی بدانید و بهتر است اول ادبیات خود را درست و اصلاح نمائید.
ب: بحث نظر شورای نگهبان در خصوص سید باقر موسوی، بازی جدید به اصطلاح اصلاح طلبانی هست که امروزه خود را در قول و قرار با کاندیداهای منفعل حوزه بویر احمد غرق نموده‌اند و آرزو دارند سید باقر رد صلاحیت شود تا برادری خود را به کاندیدای منفعل خود ثابت کنند و بتوانند از برند سید باقر موسوی برای کاندیدای خود، آراء حامیان سید باقر را جذب نمایند و در یک کلام گویم خیال باطل است.
۳- قدیس گرایی از سید باقر، پیغمبر اصلاحات شدن و استفاده از جوانان به عنوان نردبان رشد و ترقی و حذف آنان توسط سید باقر بعد از راهیابی به مجلس را آسیب جدی در نظر گرفته‌اید.
الف: مطالعه کنید آقایان فرید مرادیان، فیض اله پاسره، محسن مرادی، خلیل پاراد، عزت اله بهشتی فرد، گرشاسب جمشید‌نژاد، جهانگیر حبیبی و... در دوران مسئولیت خود چند سال داشته‌اند که اتهام می‌زنید سید باقر از جوانان استفاده ننموده است.
ب: چرا به من و شما قدیس و پیغمبر اصلاحات نمی‌گویند بهتر است بدانید زمانی که سید باقر بعنوان وکیل مردم حوزه انتخابیه‌اش در مجلس حضور داشت انسانهایی قوی در دو حوزه انتخابییه دیگر استان بعنوان وکیل مردم مشغول به خدمت بودند و سید باقر توانست بحث بومی سازی مدیران را صد البته با حمایت سایر نمایندگان و با تنشهای داخلی بسیار در استان کلید بزند و در بحث استفاده از مدیران بومی هزینه‌های زیادی خصوصاً در تنش‌ها با استانداران را تحمل نمود.
اینکه امروز غریب‌پور‌ها، تاج گردون‌ها، تقوی‌نژاد‌ها، خادمی‌ها، افشانی‌ها، حبیبی‌ها، شریفی‌ها، شرافت‌ها، وکیلی‌ها و اسماعیلی‌ها در کشورمان نامی برای افتخارات استان دارند.‌‌ همان دیدگاه بومی سازی و استفاده از ظرفیت مدیریت اجرایی فرزندان شایسته لر بوده که همت والای سید باقر و حاج بهرام مسبب آن بوده است.
ج: استفاده از ظرفیت جوانان و حذف آنان بعد از کامیابی سید باقر به مجلس تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست. جوانان که در آن دوره عمدتاً دانشجو بوده‌اند و اصلاً شرایط استخدام را نداشته و آرمان‌هایشان به جایگاههای مدیریتی و استخدامی عوض نمی‌کردند. امروزه‌‌ همان جوانان ۱۲ سال پیش به سن می‌انسالی رسیده‌اند و اگرچه از نظر استخدام آزمون‌ها در این ۱۲ سال ظلم مضاعف به آن‌ها تحمیل شده ولی هنوز هم دست راست سید باقر بوده و آماده‌اند همین داشته‌هایشان که ثروت اجتماعی محسوب می‌شود را به پای سید باقر بگذارند.
۴- استفاده از کاندیدای جوان و عدم حضور سید باقر موسوی به خاطر عتیقه چمدان بودن از خواسته‌های شما بوده اظهار دارید سید باقر مخالف حضور جوانان در انتخابات می‌باشد.
الف: آنقدر سطحی مطالعه نموده‌اید که جای تأسف دارد. لیکن سید باقر صرفاً به عنوان یک گزینه از گزینه‌های اصلاح طلب در شورای هماهنگی مطرح می‌باشد و داشتن گزینه جوان اصلاح طلب با ساز و کار شورای هماهنگی در حوزه بویراحمد و دنا قطعی می‌باشد و یادآوری می‌نمایم اصلاح طلب باشد نه با ادبیات اصلاح طلبی شما!
ب: سید باقر موسوی اگر‌‌ همان اصلاح طلب قدیم باشد بهتر از حقیر و حضرتعالی می‌داند توجه به امور جوانان، ایجاد انگیزه و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمامی کمیته‌ها و حوزه‌ها به عنوان اصل تکثر می‌بایست صورت گیرد.
در پایان:
مطالب زیادی از تخریب‌ها و توهین‌های حضرتعالی توسط مدیریت سایت حذف شده که در اصل اصلاح طلبی جمله زرین و گهر بار یادتان رفته آقای به اصطلاح اصلاح طلب.
زنده باد مخالف من
نام شما

آدرس ايميل شما

میلاد
Iran, Islamic Republic of
سیدباقر عزیز دل همه اصلاحات و بویراحمد بوده و هست و خواهد بود تا ابد
Iran, Islamic Republic of
بیایید از این شخص پرستی وشخصیت پرستی ها دست بردارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وفانژاد تو مهره سوخته ای نسوز جان دلم
سجادی از باشت
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی یک اصلاح طلب با تفکر است و همه اصلاح طلبان استان ایشان را دوست دارند
دوستان لطف کنند حرمت بزرگان اصلاح طلبان را نگه دارند
دانشگاه ازاد. سبز
Iran, Islamic Republic of
زارعی زارعی
خداداد
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر عزیز
طلع
Iran, Islamic Republic of
سید باقر همین حالا هم اگر وارد عرصه انتخابات شده بواسطه نبود نیروی هم سطح ایشان در عرصه است وگرنه خود ایشان هنوز همتاکید دارد که باید نیروی جوان وقابل اعتماد در صحنه حاضر شود که هنوز کسی نتوانسته هم تراز ایشان باشد واقای وفا نژاد مطمن باشد اقای تشکری را سید به هیچ وجه به عنوان کاندید ذخیره که از ایشان حمایت کند نخواهد پذیرفت حتی اگر مورد نظر جبههاصلاحات باشد شک ندارم وپیامم مستند است با این دفاع کردن های حزب ندا به محوریت اای وفا نژاد چیزی عاید ایشان وحزبش نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولااین اسامی که نام بردی که نیروهای سید باقرهستند اصلا چنین چیزی نبوده ،اینان اگر اکنون نامی ازشان هست بخاطر جوهره خودشان و بوده و بس دوما این مدیران کلی هم که گفتیدهمین مدیران زارعی هستند مثلا پاسره اگه فردا سید باقر بیاد در صحنه بدون شک از زارعی حمایت میکنه چون خودش رو بیشتر وامدار زارعی میدونه .این دفاع شما از صدتا حمله سعید رجایی برای سید باقر ویرانگرتره
Iran, Islamic Republic of
آقای وفا نِژاد مطلبتون کاملا چاپلوسانه است. آقای موسوی واقعا یه دیکتاتئر مابه. جریان اصلاحات به پای وی سوخت.
که اینطور
Iran, Islamic Republic of
ا صلاحات در بویراحمد فقط با نام سزد باقر زنده است
سی باقر توانست جوانان را پر و بال دهد
این انحرافات آقایون اصلاح طلب در انتخابات کاملا واضحه
درود بر شرف اصلاح طلبان
بسیار سفر باید
Iran, Islamic Republic of
بسیار سفر باید تا پخته شود خامب.
سید باقر فقط از طرف دوست نماهای خودش تخریب میشه و اونگلو هم حق دارن چونکه ایخاسن بیان یاسوج و کاندید واحد اصلاحات وابون و سید باقر هم وشو حمایت کنه که ایکار اصلا نه منطقیه و سی همین ضدحالی که خردنه دارن بی اسمل مستعار دنبالش حرف مفت ایزنن
اگه دوسل اصلاح طلب سید باقر راست ایگن بیان بینم چقه رای دارن که ایهمه ادعا دارن
همه دونن که قبلا وه کوچو سی خوشو پیل جمع ابکردن و الان هم اصلاح طلب وابینه
حیف که خوم ایایه اندی سیتو همه چینه ایگفتم
هزاران سلام بر سید باقر
شیفت شب
Iran, Islamic Republic of
قلمت شیواست و دوست داشتنی/ حاج باقر موسوی به دعوت تمام بویراحمدی هد لبیک گفته و ترسی از اصلاح طلبان مخرب ندار
Iran, Islamic Republic of
مقالات شماودیگردوستان به قول خودتان اصلاح طلب ادب وشخصیت شما رانشان میدهد.اینقدر بغض وکینه وترس از رییس جمهور سابق دارید که شب خوابتان نمی برد
دوستان دکتر جاوید
Iran, Islamic Republic of
سید باقر گرچه برای جنگ و جهاد خدمت کرد اما دیگر نیازی نیست که ار ایشان بت بسازید بزرگ شمردن دیگران کوچک بودن خود فرد را می رساند سید شما پس از پایان دوره نمایندگی گفت که من وام دار مردم بویراحمد بوده ام آیا پس از پایان نمایندگی اش حتی برای فاتحه نزدیکترینش به یاسوج سری زد ه؟ حلا که به رای مردم نیاز دارد دوباره ننه من غریبم در آورده
محمد
Iran, Islamic Republic of
بفر مایید برای استان چه کرده اند
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
آقای وفا نژاد شما که ادبیات جناب نقاد را بی ادبانه توصیف کرده اید در حالی که خود از همین منظر فراتر رفته اید.
سید مجید عسکری
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
امدم که بکویم سید جان فدای داری و افتخار میکنم که پشت سر شناسنامه بویراحمد هستم
Iran, Islamic Republic of
چندسالی بود دیگه خبری از گچسارانی ویاسوجی بودن در استان نبود و همه هم استانی بودیم باز باقر موسوی طبل اختلافات بومی ومنطقه ای را بدست گرفته وشروع بکوبیدن کرده بابا دس بردار زشته برا یه لر متعصب برچسپ نژاد پرستی بهش بزنن
م عزیزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید رحمان و قلم شیوایش
توهین ها و تخریب هایشان ذره ای بر عزم جزم ما تاثیری نخواهد داشت و انشالله ۷ اسفند سید باقر را به بهارستان خواهیم فرستاد.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
دانشکاهی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم این مطلب توهین امیز به سید باقر توسط فرد دیگری و با نام مستعار گذاشته شده است
Iran, Islamic Republic of
سید باقر من خیلی قبولت دارم و از ته دل دوس دارم بری مجلس ولی این دور انشالله اگه رفتین تو چینش اطرافیانت بیشتر دقت کن مردم هنوز خاطرات فساد های مالی که تو دوره قبل مخصوصا پیمانکاران و ... یادشون نرفته
موافق
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاح طلبان واقعی:سید باقر و افشین پور
ای روزگار
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتها رو ازاد نمیکنی
ولایتی فر
Iran, Islamic Republic of
جلیل با نام ماندگار سید باقر سازگار است و سر ستیز با مخالف این مرد همیشه استوار دارد
اداره کار
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سی باقر بیا تا هرچی مدیر ضعیفه نفله کنه
بویراحمدی که چوب حمایت از سید باقر رو خورد
Iran, Islamic Republic of
اقای سید باقر موسوی تا الان کجا بودی وقتی چوب حمایت از تورو که از سران... بودی رو من و زن و بچه ام خوردم. کسانیکه الان بهت رای میدن از عواقبش خبر ندارند. میدونی من ۲۰ سالم بود ازت حمایت کردم و مرد شماره ۱ ستادت بودم. تو دست منو همون موقع نگرفتی بعدش هم که سیستم ها عوض شد و به من گفتن مگه یادمون رفته جونتو برای سید باقر میدادی؟ من الان ۳۸ سالمه و هنوز که هنوزه نتونستم برم سرکار. لعنت بر من که عقلم کار نکرد. الان تاجکگردون رو ببین با یه اشاره کشور رو روی انگشتاش میچرخونه. ای کسانیکه حامی سید باقر هستید کاریتون ندارم فقط از ایشون بپرسید تا الان کجا بود که ما رو وسط این هجمه رها کرد
زریر هدایت
Iran, Islamic Republic of
برخی ها با توهین و هتاکی به سید باقر موسوی میخواهند نام کوچکشان شنیده شود .
ابوطالب صادقی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه عده ای با ترفند های مختلف سیاسی و قومی قصد ایجاد انشقاق در صف اصلاح طلبان و اقوام و طوایف را دارند و با حمله های تند به سید عزیز به این مساله دامن میزنند اینجانب یه عنوان یک باشتی اصلاح طلب و مرید اصلاح طلبان خردورز نهایت تاسف و تاثر خود را از این مساله اعلام میکنم
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج بهرام و سید باقر و تمام اصلاح طلبان اصیل
فیروزاباد
Iran, Islamic Republic of
سیدشخصیتی نیست که بادرج یه مطلب تخریب بشه.درودمردنترس .درودبرشیرخدا
قسطی
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم کبنا نیوز. همانطور که می دانید، تعدادی از همشهریان نسبت به ثبت نام خودرو اقساطی اقدام نموده اند و متاسفانه در چند روز اخیر با مراجعه به نمایندگی تیموری( سایپا فلکه ساعت) به جای پاسخگویی پرسنل نسبت به وضعیت تحویل خودرو و تاریخ تحویل آن با پلمپ این نمایندگی توسط شهرداری مواجه هستند. لطفا گزارش تهیه کنید. شهروندان چه تقصیری داریم. آیا اصلا در این زمان پلمپ امورات مربوط به ارسال چک ها به بانک ها و روند واگذاری خودروی همشهریان پیگیری می شود؟ اصلا این وسط چه کسی پاسخگو است؟ به داد ما برسید.
خهسمه
Iran, Islamic Republic of
خهسمه وه ای سیاست بی پدر و مادر. دامتو وه قران سی باقره تایید کنید تا مردم سیتو بگو چقه رای داره
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
امثال زارعی و بهرامی دنبال منزوی کردن اصلاح طلبانن و عده معلول الحال که توسط نویسنده اشاره شده همین دو هستند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
عمر سیمان به اندازه دنای استوار باشد و سایه اش از سر ما کم نشود
ای روزگار خراب
Iran, Islamic Republic of
حیف سی باقر که چهار تا بچه بیچ بخون تخریبش کنن
جدیدا هم ایخون کاندید علیه سی باقر علم کنن
که بریت کشکتونه بسابیت
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
.بذار مردم زندگیشون رو کنن!
شما چی از جون مردم میخواهید؟
سید باقر یک .به تمام معناست!
سیدباقر نیروساز نبود و برعکس نیروکش بود و چشم دیدن بهتر از خودش رو نداره!
مردک پاپس بکش!
شالیزار
Iran, Islamic Republic of
درودوسپاس تقدیم اقای وفانزاد
اشکان
Iran, Islamic Republic of
آقای وفا نژاد شما خودتان یک آدم فرصت طلب هستید و بهتر است اینگونه رفتار نکنید
شما الان دارین کار میکنین و استفاده میکنید پس بایدم اینجور تشر بزنید.
ولی بدانید امثال شما برای ما فقط به عنوان یک فرد ضعیف و فرصت طلب هستید.
من اصلا اقای رجائی ا نمیشناسم ولی شما رو خوب میشناسم.
ولی ذرود به آقای رجایی عزیز که واقعا یک بار یکی حرف حق را زد.
اصلا چرا ما باید از سید باقر بت بسازیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پردیس هنر
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس وفانژادعزیز
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
سید باقر عزیز،منتظر حضور شما در مجلس به نمایندگی از مردم دنا و بویراحمد هستیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
چه خانواده فرصت طلبی رحمان وفانژاد داعیه دار اصلاح طلبی، برادرش رحیم وفانژاد پیشانی اصولگرایان... برو بچه خدا روزیتو جای دیگه بده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
داد و بيداد
United States
آه و صد وای واسه مردم کم حافظه ی بویراحمد
از کسی نمیخوام دفاع کنم ، ولی اگر بخواهیم به پیشینه ی افراد برگردیم و برچسب چپ و راست و ... بزنیم و افراد را بوسیله ی عقاید و کردار قبلیشون زیر سوال ببریم ، بهتر آن است که واسه همه اینکارو بکنیم. اسم سید باقر آدمو یاد مناظره ی احمدی نژاد با میرحسین میندازه که به میرحسین گفت شما جز افرادی بودین که اول انقلاب کراوت های مردم را تو خیابون قیچی میکردین شما جز افراد ایجاد کننده جو خفقان اوایل انقلاب بودین حالا سردمدار آزادی اندیشه و ... شدین!!!! آقای سید شما هم جز افرادی بودن که در اون دوران علیه بویراحمد شعار میدادن ، جز افرادی بودن که از دانشگاه رفتن عده ای از جوانهای اون دوره جلوگیری میکرد به جرم اینکه مثلا پدربزرگشون کدخدازاده یا ریش سفید بوده . و چه اتهامهایی که به جوانان و نوجوانان میزدند که جای گفتنش اینجا نیست
انسان جایز الخطاست. عقاید میتونه تغییر کنه ایشون هم نظرش تغییر کرد و وقتی آقای خاتمی که همیشه فردی آزاد اندیش بوده شعار آزادی اندیشه را سر داد و مردم استقبال کردن ایشون هم شدن از پیشروان اصلاحات بویر احمد چون توده ی مردم طرفدار آزادی اندیشه بودن و مردم فهیم اما احساساتی بویراحمد هم نیز دوستدار این جریان بودند، بازهم تکرار کنم که عقاید میتونه تغییر کنه ، چند صباحی از احساسات مردم استفاده کرد و شد اسطوره ی اصلاحات بویراحمد شعارهای زیبایی سر داد و گاهی ازسر عقیده یا به قول عده ای ساده لوحی جز مخالفان نظام قرار گرفتند، بعد از تغییر رویه ی حاکمیت در برخورد با این افراد و حذف این افراد از راههای مختلف مثل عدم تایید صلاحیت، ازسید شجاع و جسور با اون نطق و کلام برنده اش خبری نبود که نبود در پایتخت به آرامی سکنی گزید و ایشون که قبلتر در دولت اصلاحات و ازادی اندیشه برچسب ضد ولایی هم خورده بود در جریانات ٨٨ که ابتدا اعتراض به نتیجه ی انتخابات بود بعد کم کم تبدیل به فتنه شد سید ندیدم و نطق و نظری ازشون نشنیدم (مخالف یا موافق).
طبق قانون یاهمه یا هیچکس: اگر بخواهیم به عقبه ی کاندیداهابرگردیم عقایدشون را کنکاش کنیم و با توجه به آن صحبتها و عقاید کنونی شان را زیر سوال ببریم پس برای همه اینکار را انجام دهید
خدا از درون هر فردی آگاه است ولی سناریوی تایید و عدم تایید سید بسیار تکراری شده هر چهار سال یکی دوماه سر و کله اش پیدا میشه و در محافل با قاطعییت از تایید صلاحیتش میگوید ولی نهایتا تایید نمیشود، و نماینده بویراحمد ودنا براساس اینکه مردم چه کسی را نمیخوان انتخاب میشه .
سید یا به قول بعضی بسیار ساده لوحه که براساس وعده وعید بعضی فکر میکنه تایید میشه و نمیشه یا شخصیت مغرور و خودخواهی دارد و انتخابات بویراحمد را فدای غرورش میکند.
م ب
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه دوستان اولا کسانی که دارن میگن که سید تو این چند سال کجا بوده حتما از شرایط این چند سال خبر ندارین یا اینقدر سیر هستین که هیچ فشاری بهتون نیومده ،دوستانی هم که میگن سید اومده که تفرقه بندازه و بویر احمد وگچسارانی رو جدا کنه مگه ندیدین یا نشنیدین تو این چند سال چند بار خواستند گچساران رو از بویراحمد جدا کنن مگه نمی بینین که چه کارهایی بدون هماهنگی دیگر نمایندگان برای شهر خودشان اون هم به ظاهر انجام می دن حتما از آمار بیکاری و خودکشی جوانهای استان تو این چند سال خبر ندارین،حرف آخر به دوستانی که ادعای حمایت از سید رو دارن و داشتند ولی چون سید دست آنها رو نگرفه و به پست ومقامی نرسونده الان تخریب سید را در پیش گرفته اند اصلاحات یک ارزش و آرمان برای اصلاح طلب می باشد وبه چون دست کسی گرفته نشد نباید از ارزش های خود دست کشید به هر حال سید درد مردم را دیده و شنیده نباید که حتما در بین ما وبا ما گریه کند که بگوییم به فکر ماست اگر سید کسی را شایسته برای نجات مردم می دید هیچ وقت وارد میدان سیاست نمی شد
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1