تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۴۱۶۱۶

توصیه‌های مدیرکل به رسانه‌ها در آستانه انتخابات بزرگ

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این امنیت باید دوطرفه باشد، اظهار داشت: ما انتظار داریم اصحاب رسانه برای جامعه امنیت را به ارمغان بیاورد و در راستای تحقق امنیت مردم تلاش کنند.matboaat-jashnvreh-zaree-dehbani (50)
رضا دهبانی‌پور در نشست با دادستان مرکز استان و اهالی رسانه و مطبوعات با عنوان نشست توجیهی در زمینه انتخابات، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند  و در حقیقت امنیت امروزی ما مرهون نقش شهدا و بسیجیان است.
وی، با بیان این که امروز اصحاب رسانه در کسوت و شرایط دیگری یکی از رسالت های خود؛ یعنی ایجاد امنیت و آرامش را در دستور کار دارند، افزود: این امنیت می‌تواند روحی، روانی و گاهی هم می‌تواند امنیت جسمی باشد.
دهبانی‌پور، با بیان این که این امنیت باید دوطرفه باشد، اظهار داشت: ما انتظار داریم اصحاب رسانه برای جامعه امنیت را به ارمغان بیاورد و در راستای تحقق امنیت مردم تلاش کنند.
این مسئول فرهنگی و هنری و هنری کهگیلویه و بویراحمد فلسفه وجودی حکومت را تامین امینت دانست و ادامه داد: رسانه هم امنیت می خواهند و افرادی که در رسانه زحمت می کشند، اگر امنیت و آرامش خاطر نداشته باشند؛ در کار خود با مشکل مواجه می‌شوند.
وی، با اشاره به این که ما وظیفه و مسئولیتی دوطرفه در قبال جامعه داریم، یادآور شد: از یک طرف باید امنیت روحی، روانی و جسمی برای جامعه ایجاد کنیم و از طرف دیگر با آسایش وامنیت ایجاد شده به وظیفه اصلی خود که خبررسانی و تحلیل اتفاقات برای مردم است عمل کنیم.
دهبانی‌پور، عنوان کرد: رسانه به عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولان از یک طرف پیام هاف مسائل و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس و از طرفی خدمات مسئولین (حاکمان) را آن گونه که هست به جامعه ارئه می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر این اتفاق بیفتد قطعاً ما یک رسانه با مسئولیت مشخص و البته با مسئولیتی قابل قبول در جامعه هستیم.
وی، از انتخابات در نظام‌ های دموکراتیک به عنوان سمبل دموکراسی یاد کرد و افزود: انتخابات تجلی‌ گاه اراده مردم است و هنر بزرگ امام راحل بود که مردم را در سرنوشت خود دخالت داد.
دهبانی پور، با بیان این که باید تلاش کنیم تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود، افزود: باید مردم پای صندوق‌ های رأی بیایند و مطمئن باشند که رأی خودشان است و انتخاب با رأی خودشان صورت گرفته‌ است.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر همین اساس نباید در انتخابات سیاه‌ نمایی کرده و همه چیز را غیرواقعی جلوه داد.
وی، با اشاره به این که رسانه‌ ها نقش مهمی در انتخابات دارند، گفت: ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم و عدم فضاسازی علیه کاندیداها از وظایف رسانه‌ ها در انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1