تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۴۱۶۱۰

سفر وزرا به گچساران تبلیغ است/ به زارعی تشر زدم

۱۷۸
۰
کبنا ؛در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شاید بیشتر از همه، نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی مورد انتقاد قرار بگیرد. علی‌محمد بزرگواری هشت سال نماینده مردم این شهرستان‌ها، که شاید به جرات بتوان گفت دو سال اخیر برزخی‌ترین روزهای نماینده حوزه کهگیلویه است.taj-bzrg
آنچه که در ذیل می‌خوانید مشروح گفته‌های نماینده حوزه کهگیلویه است.
تحریم مانع پیشرفت پتروشیمی دهدشت شد
بیشترین امیدواری برای ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه من پتروشیمی دهدشت بود، این پتروشیمی یک خط به نام «خط غرب» بود که پیگیری کردم و خط را خط «دنا» نامگذاری کردیم، این خط به همراه خطوط کازرون، ممسنی، گچساران و لردگان به هم وابسته بودند پتروشیمی گچساران پتروشیمی مادر شد و پتروشیمی لردگان را از این خطوط جدا کردند.
همه این خطوط باید از پتروشیمی گچساران تغذیه می‌شدند و خط گچساران نیز از خط «بید بلند» می‌بایست تغذیه می‌شد «بید بلند» ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که مسائل تحریم پیش آمد و تعطیل شد و به همین دلیل دست ما را بستند.
خیلی پیگیر پتروشیمی دهدشت بودم الان هم هستم من مشکل آب، برق، گاز، سند و محیط زیستی این پتروشیمی را با دوندگی فراوان حل کردم سرمایه‌گذار پیدا شده اما می‌گوید مواد اولیه باید باشد تا من با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاری کنم با نمایندگان کازرون، گچساران، ممسنی با وزیر نفت نشست داشتیم در حال حاضر کار «بید بلند» مجددا شروع شده «بید بلند» که شروع شود گچساران هم امیدوار می‌شود، بعد از آن دهدشت هم شروع می‌شود، گچساران ساختمان‌سازی را شروع کرده است.
این ها به هم متصل هستند ما برای تغذیه به گچساران چشم بستیم و پتروشیمی گچساران به «بید بلند» و در حال حاضر در حال پیگیری هستیم و به نتایجی نیز دست یافته‌ایم..
نماینده سابق حوزه کهگیلویه نمی دانست که برداشت آب از پشت سد ممکن نیست/سد به نام کهگیلویه بود و به کام خوزستان
کشاورزی دهدشت از نبود آب رنج می‌برد قرار بود برای کهگیلویه سدسازی کنند اما بدون هیچ مطالعه‌ای بجای «سد کلات»، «سد مارون» را احداث کردند.
قرار بود سد کلات را با ۳۷۰ میلیون متر مکعب آب احداث کنند اما نماینده قبلی مخالفت کرد و اینگونه شد که «سد مارون» را احداث کردند. سدی که به نام «کهگیلویه» و به کام «خوزستان» است. نماینده قبلی چرا به این مهم فکر نکرد که از پشت سد نمی‌توان آب برداشت کرد، الان بهبهان و بخش اعظمی از استان خوزستان از سدی که به نام کهگیلویه بود نهایت استفاده را در بخش آب شرب و کشاورزی می برد هر چند که پیگیر هستم از این سد برای بهمئی مجوز بگیرم.
سد کوثر را هم گچساران و عسلویه و بوشهر استفاده می‌کنند و بعد از سه سال توانستم فقط برای آب شرب شهرستان های حوزه انتخابیه ام با تلاش فراوان مجوز بگیرم. دنبال این هستیم که پایین تر از لوداب یک سد ۱۰۰ میلیون متر مکعبی بزنیم مطالعات انجام شده و من هم به شدت پیگیر هستم. اگر شما پیمانکار سیمان دهدشت را دیدید من هم دیدم.
سیمان دهدشت هم از مصیبت‌های من در دوران نمایندگی بود دولت تمایلی به ایجاد کارخانه سیمان ندارد چون کارخانجات سیمان اشباع شده اند و ما بعد از پی گیری های فراوان توانستیم در بخش خصوصی برای آقای س-ض ۱۵ میلیارد تومان وام بگیریم.
متاسفانه این آقا پول را گرفت و غیبش زد بعدا با آقای خادمی استاندار توانستیم پیدایش کنیم قول مساعد داد که کار خود را شروع کند بعد از آن اگر شما آن آقا را دیدید من هم دیدم.
کارخانه آجر دهدشت اشتغال زایی مناسبی ایجاد می کند
برای راه اندازی کارخانه اجر دهدشت که بهترین کارخانه ایران نیز هست و سرمایه گذار از اصفهان آوردیم. بخش اعظمی از جوانان حوزه انخابیه ام مشغول بکار خواهند شد و این کارخانه بزودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
پیمانکار قبلی جاده پاتاوه دهدشت کار را نیمه کاره رها کرد/چهارمحال بختیاری نیرو در مرکز داشت پیشرفت کرد
محرومیت کهگیلویه مهمترین عامل مهاجرت دهدشت به سمت یاسوج است ،خوب ما امیدوار بودیم با احداث جاده باغچه جلیل و پاتاوه دهدشت سایه محرومیت تا حدود زیادی از سر مردم کهگیلویه و دیگر شهرستان ها برداشته شود جاده باغچه جلیل بزودی به مرحله بهره برداری می رسد و در ارتباط با جاده پاتاوه دهدشت پیمانکار قبلی که اتفاقا قصد کاندیداتوری برای مجلس دارد کار را به بهانه طلب ۴۸ میلیاردی نیمه کاره رها کرد البته خوب کارفرمای اصلی قرارگاه خاتم النبا بود و در حاضر با تلاش فراوان توانستم ۳۲ درصد از این پول را برای ادامه کار بگیریم تا از بن بست خارج شود
خوب یاسوج مرکز استان است و فضا و طبیعت و اب و هوای مناسبی دارد مردم دهدشت مثل مردم گچساران پولدار نیستند گچسارانی ها به اصفهان و شیراز مهاجرت می کنند و دهدشتی ها به یاسوج .
یک سوم جمعیت یاسوج ،دهدشتی هستند که هجوم اوردند به سمت یاسوج عده ای هم می آیند اما نمی توانند بمانند دوباره به سوی دهدشت کوچ می کنند.
بارها در مرکز گفتم تا دولت نگاه ویژه به مناطق محروم نداشته باشد وضعیت به همین شکل است و ما جهشی نخواهیم داشت،چهارمحال چرا پیشرفت کرد و خودش را از استان های محروم جدا کرد چون نیرو در مرکز داشتند .
به نماینده بویراحمد و دنا تشر زدم/تاجگردون با لابی گری لاریجانی شد رئیس کمیسیون بودجه/سفر مستقیم وزرا به گچساران برای تبلیغ است/این گونه سفرها هیچ سودی برای مردم ندارد
در دولت احمدی نژاد نیکزاد وزیر مسکن را به دهدشت آوردم و بعد از دهدشت به گچساران هم بردمش نامجو را به بهمئی بردم و یک سر هم به گچساران رفتیم دولت کنونی با تشکیلات اقای تاجگردون هم سواست اقای تاجگردون با لابی گری آقای لاریجانی رئیس کمیسون بودجه شد و حالا و وزیران هم به پیشنهاد ایشان قبل از سفر به مرکز استان راهی گچساران می شوند.
این سفر وزرا هیچ سودی ندارد فقط تبلیغات دارد هفت ماه پیش وزیر ارتباطات آمد. گچساران مصوبه داشتند و قولهایی هم داده شد اما کدام مصوبات کدام قول. از وعده ۶ ماه پیش حتی یک ریال محقق نشده است همه این ها برای تبلیغات است چرا یک سال پیش یا دوسال پیش سفر وزرا به صورت مستقیم به گچساران به این گستردگی نبود، می‌آیند، قول می‌دهند و برای ما دردسر درست می‌کنند.
زمانی آقای «هدایت‌خواه» رییس مجمع نمایندگان استان بود و نماینده مرکز استان هم بود ما با هم هماهنگ بودیم هر وزیری می آمد اول می بایست به مرکز استان می آمد و اینگونه شان استان بیشتر حفظ می‌شد. اما وزیر کارکه رفت گچساران به آقای «زارعی» زنگ زدم و تشر زدم که دلت خوش است که رییس مجمع نمایندگان استانی اما باید خودت بروی گچساران دست وزیر ارتباطات را ببوسی که یک سفری هم به یاسوج بیاید.
از ۵۰ میلیارد پول نفت ۳۷د میلیارد به گچساران و باشت دادند و ۱۳ میلیارد به بقیه استان/این ظلم است این بیداد است
۵۰ میلیارد پول «نفت» به استان دادند اما ۳۷ مییلیارد به گچساران و باشت رسید و ۱۳ میلیارد به بقیه استان این ظلم است این بیداد گری است این تبعیض است مردم باید ما را درک کنند.
از رسانه ها هم گله دارم/عملکرد من و آقای زارعی کمرنگ نمایش داده می شود
البته تبلیغات خیلی موثر هست من و اقای زارعی هم مثل اقای تاجگردون برا ی اماکن ورزشی اعتبار گرفتیم و حتی بیشتر اما همه این ها به اندازه یک سوم اعتبارات گچساران و باشت انعکاس داده نشد.
من از شما رسانه ها هم گله دارم چرا بازتاب عملکرد من و آقای زارعی دیده نمی‌شود آنها برای خودشان سایت و نشریه دارند ،هزینه می کنند، اما من پولی برای تبلیغات ندارم خودم هستم و خدای خودم، کلاهی از نمد ندوخته‌ام زن و بچه‌ام که از یاسوج بخواهند بروند دهدشت به مدیری یا شخصی زنگ نمی زنم می گویم با تاکسی عمومی بروید شما هم مثل بقیه مردم بروید، می‌روند و زنگ می زنند که راننده و مسافران ما را نمی شناختند هر چه فحش بود نثارت کردند این هم از شانس ما است جاده ای که با پیگیری من درست شد و آسفالت شد روی آسفالتی که من برایش زحمت کشیدم رانندگی می کنند و فحش به خودم هم می دهند.
کدام پول از ماده ۱۸۰ چقدر پول گرفتیم؟
مدیران استانی فقط قول می‌دهند چرا یکی نیست از آنان بپرسد الان که پاییز هم دارد، تمام می‌شود از ماده ۱۸۰ که این همه مانور دادید چه خبر چند ریال تخصیص داده شد من می‌دانم دولت بودجه اضافه ندارد گذاشتند همراه با سفر هیات دولت به استان یه ۵۰ یا ۶۰ یا هر درصدی را بدهند که لااقل دست خالی نیامده باشند.
--------------------------------
گفت‌وگو: صادق الهی‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
علی الحق وال انصاف که راست میگید سید
Iran, Islamic Republic of
شما هم وزرا را دعوت کنید و اگر هم نیومدند بهمئی با چماق لری ادب شان کنید.
احسان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون ...
پشیمون و خوم
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا بنده خدا دیگه کاملا تسلیمه که توانم از این بیشتر نیست...............خودش داره میگه ۳۷ میلیلرد تومن دادند به گچساران........الان حاجی آقا جان هرکی دوسش دار فقط بگو اون چماق لری که گفتی کجاست ؟؟؟؟برای همین ظلم ها چماق لری راگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/چه کارایی داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بیامرزد از روی همین صداقتته که اینجور تخریب میشی. من خودم دور قبل طرفدار تاجگردون بودم ولی این دور عمرا .....کارش همش شده تبلیغ پوچ......
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم گچساران به نماینده خود افتخار کنند چون الان مشخص شد چقدر قدرت دارد که دو نماینده دیگر در مقابلش اینقدر کم آورده اند.
علیرضابهبهانی
Iran, Islamic Republic of
شرمنده آقای بزرگواری زیادناراحت نشین گلایه نکیندحق گچساران راادامی کنه دکترعزیز...ممنونم ازدکترعزیزکه باعث افتخاره کشوره
24
Iran, Islamic Republic of
سلام بوی شهرهای کهگیلویه می اید گچساران گلستان شد خودت را با کی مقایسه می کنی او فقط ۴۰کیلو متر روشنایی اورده تو هم بند بودجه اش را نمی دانی .
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری متاسفیم شما هم خط گرفتید مبارکه
ترك هاي گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری تو برو با چماقت ور برو تو اگه میتونی به فکر اون مردم بیچاره دهدشت کن
اگه هم میتونی وزیر بیار چیکار تاجگردون داری
عرضه نداری کار کنی کارشکنی نکن
m
Iran, Islamic Republic of
من که گفتم فقط حاج اقا بزرگواری عدالت مند و..........خیلی ها به فکر خود هستند وفقط دنبال ادم های قدرت مند هستند که........
سوژه خنده مجلس
Iran, Islamic Republic of
هر چی باشه از تو بهتر نیست که ابروی لر ها رو بردی تو مجلس با حرفای بی منطقت ما لرای چماق بدست هستیم ...تو هم میتونی وزیر بیار خودت میدونی هیچی نیستی متاسفم واسه مردم دهدشت که جووناش اینقدر بیکار هستند ولی شما به فکرشون نیستی البته اگه کسی تو جهاد کشاورزی کمیسیون مجلسم باشه نمیتونه وزیر بیاره...خیلی خودتو مورد تمسخر مردم قرار نده برادر بزرگواری
لعنت خدا بر دشمنان مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی بهم فشار اومده که ایشون از پول نفت گچساران سهم خاهی میکنند ....فقط میگم خدا لعنت کنه کسایی که چشم دیدن پیشرفت مردم گچساران رو ندارند خدا لعنتتون کنه
بچه های گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن عر ض سلام خدمت نماینده محترم شهرستان کهگیلویه آقای بزرگواری شما بیش از انچه به فکر مردم محترم و محروم شهرستان خود باشید به فکر جبهه پایداری می باشید . اگر آقای تاجگردون با لابی گری با آقای لاریجانی ریس کمیسون شد و از این ریس کمیسون بودجه بودن اول منافع اش به استان رسید بعد به شهر خودش سید بزرگوار چرا عدم توانایی خود را توجیه می کنی. شما متاسفانه الات دست رسایی و کوچک زاده و حسینیان شده اید .مردم محروم کهگیلویه کاری به دله دزدی خانواده هاشمی ندارند مردم کهگلویه کاری به سران فتنه ندارند مردم محروم کهگیلویه رفاه آسایش و اشتغال می خواهند.مطمن باش اگر تاجگردون نبود همین بودجه اندک گیر شهر شما نمی آمد .ضمنا تاجگردون نیازی به تبلیغ ندارد مردم خود فهیم هستند و عملکرد نماینده را می بینند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاج دیگه کارش تمومه به خدا بزرگواری تو د نوک و دلش نزن
Iran, Islamic Republic of
بای بای تا قیام قیامت
سادات
Iran, Islamic Republic of
مجلس چماق بزن نمیخاهد
زنده باد تاجگردون
منصف
Iran, Islamic Republic of
ای داد ای بیداد که بویراحمد و دنا چقدر تحقیر شده است؟!حالا مشخص شد اون داد بیداد زارعی به علت تشرهای بزرگواری بوده؟!؟!؟!خدایا خودت عاقبت این دو شهرستان رو به خیر کن
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر دکتر تاجگردون شما حاج اقا عملکرد خودتان را برای مردم بیان کنید با این انتقادها محبوب نخواهید شد از خداوند کمک بخواهید این خداوند است که کسی را محبوب می کند
واقع بین
Europe
دوستان اصلاح طلب تحویل بگیرید
آقای بزرگواری دور اول با همکاری آقای لاهوتی به مجلس رفت
دور دوم با حمایت های بی دریغ جناب منطقیان
فقط نمیدونم با چه رویی از اصولگرایان کهگیلویه بدگویی می کنید؟
جناح راست کهگیلویه هیچ وقت به آقای بزرگواری رای نداد.
راه دور
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نماینده محترم کهگیلویه؛
جناب حاج آقا بزرگواری بیش از سی سال ما از این درد سوخته ایم،حالا دیگر نوبت ماست.چه زیبا گفت حضرت علی که حق گرفتنی است.ما حقمان را با دستان تاجگردون از دولت گرفته و میگیریم،شما هم باید در دوره پایداری ها(دولت مظلومان!!!) حقتان را میگرفتید که نگرفتید.
من الله توفیق
ساداتی
Europe
قران د آبرو سیمون نویسا
هالو م و کمت نهان گپ بزنی؟
خیا یا د بسه.
اصلاح طلب اصیل
Europe
بزرگواری را منطقیان به مجلس برد
چماق لری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون منطق داره و تدبیر با تدبیرش داره برای شهرش کار میکنه ولی تو چماق گرفتی تو دستت
خب ببین عاقبت کی بهتره
شما بفرمایید تو مجلس داد و حوار راه بیاندازید
ظلمه که بخای خودت را با تاجگردون مقایسه کنی
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
حدایی هر کس حرف می زند تو یکی نزن عزیزم تو که فقط چماقی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
این نشانه درایت و خوش نامی یک نماینده است که همه وزرا احترامش را دارند
خب تو که الان هشت ساله تو مجلسی چه دسته گلی به سر مردم شهرستانت زدی؟
Iran, Islamic Republic of
افتخار ایلمی ایل بزرگم............نامه تاریخیت دیدم وخوندم............. آقای بزرگواری تفاوت چماق وفرهنگ...... همینه........
Iran, Islamic Republic of
اون ۱۳میلیارد حرام دهدشت و یاسوجه.
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر با سکوتش در جواب این بی منطقان...... خدایش حالشون وگرفته..
باوی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
والا من نمیدونم اگه تاجگردون خوب نیست،پس آقای بزرگواری تو چرا آتش گرفتی،تو چرا خودتو به آب آتیش زدی،اگرسفر وزرا هیچ دستاوردی ندارد پس چرا از اومدن وزیر به گچساران حسودی میکنی،تا کور شود هرکه نتوان دید
چاروسا
Europe
هوی هوی
هم یو گپ زی
خدایا ایما چه بدی وت کردیم؟
رضا حجت پناه
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری ؛ بزرگوار . این پول باید به کجا برسد. اگر حق گچساران نیست پس حق کجاست؟
دود و گرما و الایندگی و بیکاری برای گچساران باشد و بعد پولش برای جای دیگر.
همین حالا امار بگیرید ببینید چند نفر از دهدشت در شرکت نفت گچساران مشغول بکار هستند. هیچ اشکالی ندارد انها هم ایرانی هستند ولی لطفا کمی منطقی برخورد کنیم. جوانان گچساران عمدتا بیکار هستند. دور تا دور گچساران چاههای نفت و گاز در حال فعالیت هستند و چرخ اقتصاد را به گردش در می اورند. باید حق را به حقدار بدهید. که البته حق گچسارانی است که سالها با ناملایمات و بی مهری ها روبرو بوده.
در مورد اوردن وزرا :
اقای تاجگردون هم اگر وزیری را به شهرستان گچساران می اورد این را باید از خودتان بپرسید که چرا من وزیری را به حوزه ی انتخاباتیم نبرم. هیچ ایرادی هم ندارد حداقل با حوزه شما اشنا می شود. اگر کاری انجام داد که به نفع مردم است و اگر انجام نداد شما کار خود را انجام داده اید و جای گله ای نیست.
در مورد انتخاب شدن اقای تاجگردون به عنوان رییس کمیسیون هم باید بگویم تا جوهره ای دیده نشود اطمینان داشته باشید حکمی صادر نخواهد شد . سواد و برش و دیدگاه به روز اقای تاجگردون بر کسی پوشیده نیست و البته این بهترین دلیل برای انتخاب ایشان می باشد .
دست خدا بالاترین دست هاست.
بویر احمد گرمسیر،ده جلیل
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری تو که لالایی بلد بودی خودت خوابت میبرد،،،کسی که کارش تخریب دیگران باشد شک نکن از قبل شکست خورده است...این نشانه ضعف شماست
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا چه اشکالی داره یک نماینده از یک استان کوچک مثل ما با بزرگان مجلس لابی گری بکند و رییس بشود.این هم توانایی و لیاقت میخواهد.جنابعالی باید افتخار بکنی که برادرت پیشرفت و ترقی و توانمند است.خدا همه ما را به راه راست هدایت بکند
رها
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
افتخار شهر و کشور ما
امید
Iran, Islamic Republic of
هر چی باشه از تو بهتر نیست که ابروی لر ها رو بردی تو مجلس با حرفای بی منطقت ما لرای چماق بدست هستیم …تو هم میتونی وزیر بیار خودت میدونی هیچی نیستی متاسفم واسه مردم دهدشت که جووناش اینقدر بیکار هستند ولی شما به فکرشون نیستی البته اگه کسی تو جهاد کشاورزی کمیسیون مجلسم باشه نمیتونه وزیر بیاره…خیلی خودتو مورد تمسخر مردم قرار نده برادر بزرگواری
از تهران
Europe
جان هر کی دوس دارین قسمتون میدم به ایشون دیگه رای ندین
بابا بخدا ما همینجوری افسرده بودیم الآن داریم دیوونه میشیم
اصلا کی جرات میکنه توی وزارت خونه بگه اهل کهگیلویه که هیچ بگه اهل استان ک.ب هستم؟
حالا محل کار به درک، در و همسایه رو چیکار کنیم؟
اون شب توی یه جمعی بودیم که دیدم دکتر تقوی توی تلویزیون داره صحبت میکنه همین که گفتم این همشهری ماست، تا گفتم کهگیلویه نیش همه تا بناگوش بازشده بود بخاطر چماق لری و ...
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون مرد شماره یک استان
سرفاریاب
Europe
خدا ازت نگذره که آبرو برآمون نگذاشت
بهمئی
Europe
ایسو آدم کم خش ندره
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مافیای عوام فریبی است.
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج اقا...شما هم به فکر ساختن یه فرودگاه برای کهگیلویه باش که مستقیم وزرا رو بیاری به حوزه ی انتخابیت...تمام حرفات کشکه... ما دیگه گول حرفای شما و زارع رو نمیخوریم...به خدا قسم که بدون هیچ طرفداری از تاجگردون ای حرفا رو زدم و مطمئنن که خیلی نقد هم به اقای تاجگردون وارد هست اما در شرایط فعلی واقعا سرور شما و اقای زارع هست..
محمد حسيني نيك
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون قابل مقایسه با هیچ نماینده ای نیست،
محمد حسيني نيك
Iran, Islamic Republic of
افتخار میکنم به نماینده خودم دکترتاجگردون
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وزیر میاره تو هم اگه راست میگی با خودت وزیر بیار
تاجگردون نماینده استان است افتخار گچساران و باشت و افتخار ویژه کشور
نماینده جوان و کاردان و محبوب باشت
دکتر غلامرضا تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مخالف من
کرامت
Iran, Islamic Republic of
بگو یا پیغمبر.
آخه بزرگواری تو سی منطقه خوت چه کردیی که ایطو گپ ایزنی!
البته زلم ایره و چماق بزنیم.عذر ایخام.
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای جناب سید عزیز خود بهترین دلیل بر شایستگی های دکتر تاجگردون است.

نماینده مقتدر و پرتلاش فقط داش غلام.


سید را هم دوست داریم چون انسان پاک و سالمی است.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری معلم دینی ما بود یه لندرور داشت هر روز صبح میزدش تو در مدرسه.با صدا در همه متوجه میشدن برادر بزرگواری وارد شده.الان شانس کج ما وابیه لایحه نویس مجلس.خداااااااایا د بسه
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون همه فشنگ هایش رادارد شلیک میکند ولی فولادی یک موشک نقطه زن دارد و آن هم لیست ۴۰۰ نفره استخدامی های غیر قانونی است
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
جناب حاج آقای بزرگواری درمورد مسئله باندبازی تاجگردون و زد و بند تاجگردون و لاریجانی گفته صد در صد حقیقی رو گفتن
آقای تاجگردون در جلسه کواکبیان از طرف اصلاح طلبان سخنرانی میکند
در مجلس از سوی رهروان ولایت اصولگرایان وارد کمیسیون برجام میشود
مشخصا ایشون دارند زد و بند سیاسی با لاریجانی میکنند که یک روز کمیسیون برنامه بودجه یکروز کمیسیون تلفیق رو دست میگیرن...
جریان خطرناک تاجگردون در زد بند توی مجلس و دولت خیلی براش گران تمام میشه
نام تاجگردون در کنار لاریجانی هم برای خوش رقصی و لابی قدرت طلبی در تاریخ خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده استانمان تاجگردون رو تخریب می کنه دیگه چه انتظاری از مردم عادی
گشین58
Iran, Islamic Republic of
نبض قلب اقتصاد ایران با تاجگردون می تپد .... چهره ای شناخته شده برای همه است.... نیاز به تعریف و تمجیدش نیست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری ببین تاجگردون کیه و چه قدرتی داره که به قول جنابعالی وزرا هم براش تبلیغ می کنند
این به نظر جنابعالی اشکالی داره؟؟؟؟؟
بگو مگو
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز ومحترم اگر تشریف فرمایی وزرا به گچساران جنبه تبلیغات دارد شما با جناب اقای زارعی هم کاندید تمام عیار هستید ازا ین نوع کار ها بکنید تا بلکه از این طریق شاهد حضور وزیران متعدد در چهار گوشه استانمان باشیم
هههههه
Iran, Islamic Republic of
واقغا راسرمیگه البته بزرگواری زمان احمدی نژاد زیاد کار کرد
محسنات
Iran, Islamic Republic of
حتما وصد در صد این حرف هایی که شما می زنید پر فایده تراز امدن وزرا به استان است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب سید شما که در مصاحبه فرمودید وزیر وقت دکتر نیکزاد اول اومد دهدشت بهتون بگم وزیر با هواپیماشون اول داخل فرودگاه به زمین نشست بعد از پروزه ها گچساران وبافت فرسوده گچسلران بازدید نمود بعد به سمت باشت حرکت کرد وبعد هم رفت به سمت دهدشت اوبعد هم اومد گچساران با همون هواپیما برگشت به سمت تهران جهت اطلاع جناب بزرگواری
لرزبان
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی گچساران داره تو کشور رکورد میزنه.چرا از پتروشیمی گچساران کبنا مطلب نمیزاره که مردم بدونن کی به کیه اونجا.انگار شده ستاد تبلیغاتی برا انتخابات و نیرو از شهرستانهای مجاور گرفتن.والا عجیبه
دهدشتی
United States
خدا کنه یکی قبول بشه بلکه حداقل بتونیم سرمون رو بلند کنیم
اصلا کار و فعالیت برای منطقه پیشکش آبرو و حیثیت مون بر باد رفت
خدا از اصلاح طلب ها نگذره که بزرگواری رو فرستادن مجلس
دهدشت مرکزی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقابزرگواری ادمی صادق هستند ادمی که اهل کلک ودروغ نیست
این دولت به دلیل اینکه بزرگواری مخالفشه بهش بهانمیده دولت شده اصلاحات.وگرنه حاج اقابزرگواری تودولت احمدی نژاد خیلی برد داشت.بزرگواری یار رهبرمعظم انقلاب هست.
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج اقابزرگواری صدیق
علیقلی
United States
هذا تو هم کر گپ زن ایما
خدایا توبه
خدایا توبه
خدایا توبه
United States
مخ آدم سوت می کشه از این همه حماقت
خدایا کاری کن مردم به داد خودشون برسن
چرام
Iran, Islamic Republic of
یاررهبرحاج اقا بزرگواری
دلیر شجاع صاف صادق
لنده
Iran, Islamic Republic of
بازهم خشه حاج اقابزرگواری ۱۰۰درصد
لنده
Iran, Islamic Republic of
شیرت کنم حاج اقا
مشایخ
Iran, Islamic Republic of
ایول حاج اقا.
بنازمت
سروک
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زارعی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر تاجگردون
اورنگ شاه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکترتاجگردون
مردغیوروالگوی ملی
تاس احمدی
United States
آیم از غصه بزرگواری کم خشه بدره هم کمه
کرو مه مجبوری گپ بزنی
Iran, Islamic Republic of
تو با چماق بیارشون حاج اقا معلم دینی قران
فلکه کهتر
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی
Iran, Islamic Republic of
در سفر ریاست جمهور باید همه این اعتراضات به دولت گفته شود.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
چرا هم استانیای ما اینقدر حسودن!!!!!!!! اخه شما هم برش و سواد داشته باش و برای پیشرفت منطقه ای ک در ان هستی تلاش کن و از تاجگردون هم کمک بگیر و تو هم بهش کمک کن.....استان های دیگه رو ببین... تو زیر اب تاجگردون رو میزنی ک اینهمه بدرد استان میخوره!!!!!!! بدرد حوزه خودشم مطمینا میخوره...حسود هرگز نیاسود...
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون به عمل کار برآید به سخندانی نیست آقای تاجگردون وزرا چه گچساران باشند چه تهرون فرقی بحال کهگیلویه وبویراحمد نمیکند مهم اختصاص بودجه است که اونموقع اسم استان مانیست چون در خط توسعه نیستیم
United States
حاج آقا آن موقع که جو گیر می شدی ومی گفتی با چماق آری حقم را میگیرم حالا برو بگیر ،چرا بدگویی رفیق خود می کنی
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
واقعاازاین اهانتی که به حاج اقاکردیدمتاثرشدم.نکنیداین
کارارو.این سیدبزرگواری خدمات زیادی انجام دادند خصوصابرابهمئی شهرستان شدن چرام ولندهودرودبرحاج اقابزرگواری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هرچی باشه بزرگواری دروغ نمیگه درودبرسیدبزرگوار
راستگو
Iran, Islamic Republic of
جدا خوب نیست این همه حمله به حاج اقا
حاح اقا زحمات زیادی کشیدند.قدردان که نیستید مسخرش میکنید
واقعامتاسفم براتون
گلزار
Iran, Islamic Republic of
این همه حمله نکنید به این مرد صدیق
باز خودش قبول میشه
بزرگواری بامعرفتم
جونت کنم
خرزوخان
Iran, Islamic Republic of
منطقیان خودشو الکی خسته ایکنه کوبگوبره من دانشگاه ازاد یاسوج دفاعتوکن
عشقی بزرگواری شیرم ککای نترسم
استاد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون نماینده توانمندی است البته عملکرد نامناسب برخی مدیران ضعیف ایشان مانند آقای ش ر ( سرپرست یکی از مراکز دانشگاهی ) بسیار به ایشان لطمه و صدمه می زند
برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج اقابزرگواری
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کوایسوخمونیم منطقیان وکارچه ایا؟
هموبزرگواری صدشرف بهتره
عشق
Iran, Islamic Republic of
عشقت کمرمه اشکهسه حاج اقا
منطق
Iran, Islamic Republic of
بی رضای خداحرف نزنیت.
همی بزرگواری بی که چرومه لندنه شهرستان که
همی بزرگواری بی که جاده ی ساداته درست که
همی بزرگواری بی که دانشگاه صنعت معدنوراه اندازی که
همی بزرگواری بی که باباندبازی مبارزه که
گشین ۹۴
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون انشاءالله ۷اسفند جواب محکمی به حسودان خواهیم داد،،،با انتخابت برگ زرین دیگری برای باشت و گچساران رقم خواهیم زد...یاحق
دهدشتی.
Iran, Islamic Republic of
هواتوداریم
ماساداتیا وطاس احمدی ها و....
فقط بزرگواری ککای شیرم
شورای ن گه بان
United States
حاج آقا کارت نباشه
ترتیب غلام رو هم میدیم
جزیره اسرارامیز
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری قهرمان
طولیان
United States
به نظر من باید منطقیان جوابگوی عملکرد بزرگواری باشه
این همه فرزند بویراحمد فرزند بویراحمد گفت تا مردم جوگیر شدن بهش رای دادن
داستان
Iran, Islamic Republic of
از قدیما می گفتند گربه دهنش به گوشت نمی رسید پیف پیف می کرد
دهدشت
United States
خل من تل ایما که تو نماینده ایمایی
ار و حفت و خواری بمیریم هم حقمونه
ایسو سرت نیبو کار کنی سی چه گپ ایزنی
والا بلا د پکهسیم
ح
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری
خود شما خوب می دانید در عالم سیاسیت لابی گری ابزاری بسیار مهم است و لابی زدن هم توانایی میخواهد. در هر صورت توانایی آقای تاجگردون بالاتر است.
تاشناس
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما هم اگه میتونید سریعتر اقدام فرمایید وزرا همه ا ومدن گچساران
دیر بجنبی تمام میشن وقتی نمونده جا نمونی
صدیقه
Iran, Islamic Republic of
وزرا از چماق لری میترسن بیان حوزه حاج اقا بزرگواری چون بعید نیست با چماق بزنه تو سرشان مگه جونشونه سر ره اوردن بیان کهگیلویه
United States
هوی هوی
شهرگل هوی هوی
هوی هوی
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
به قول حضرت عالی که گفتی من وزیر میاوردم بهمیی بعد میرفت گچساران حالا روی حرف خودت فکر کن که چه گفته ای... گهی زین به پشت گهی پشت به زین.. مردم گچساران میشناختند شما را که چند دوره ثبت نام نمایندگی کردی و عدم اعتماد به شما دادند... درود بر گچساران و باشت.. حالا ببین چه حالت روحی گرفتی که بام نفتی ایران را به تمسخر گرفته بودی..
قادری گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو هم با سفارش استاندار قبل وبزور وارد مجلس شدی,تو زمانی چماق گرفتی ولر را خشن نمایش دادی فاتحه خودتو خوندی ولله برا این کار درست نشدی همین بس ک بر خلاف تحصیلاتت در کمسیون کشاورزی هستی از کی تا حالابا بویرحمد یکی شدی,بر علیه گچساران بی انصاف نباش از گچساران رشد کردی
سرابننیز
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری خدا رو شکر دیگه دکتر تاجگردون نیاز به تبلیغات نداره وقطعا با رای بالا روانه مجلس میشه ان شا الله :اما شما و جناب زارع خودتون عدم صلاحیت نمایندگیتون ثابت کردین جناب دکتر تاجگردون که بیگانه نیست فرزند همین استانه این حرفا نشان ازقدرت و توانایی جناب دکتر تاجگردونه .مردم فهیم گچساران قطعا قدر شنا س قدرت و توانایی دکتر تاجگردون هستند........
مدیر سفیر دنا
Iran, Islamic Republic of
مشاهده یک قلاده پلنگ در دو کیلومتری شهر سی سخت+عکسhttp://safiredena.ir/news/165694/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%84%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%AE%D8%AA%D8%B9%DA%A9%D8%B3
احسان
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری فرمودن من آقای نیکزاد را بردم دهدشت ،خیلی جالبه ،پس حاج آقا ازچه ناراحتی چرا به آقای تاجگردون ایراد میگیری شما خودتون تابو شکنی کردین اونوقت به نماینده یاسوج تشر میزنید ،،حاج آقا یه سوال دارم چرا به جای اینکه دنبال کار کردن باشی از همه ایراد میگیری وپشت سر همه حرف میزنی ،اینهمه نیروی خوب تو استان هست هیچکدامشون رو قبول نداری فقط آقای هدایتخواه را،،یادمه سال گذشته هم درمصاحبه ات به جناب سید قدرت اله حسینی حمله کردی وگفتی حرفهای ما را میبرد به آقای موحد میگفت ،زشت نیست براتون که دنبال آقای تاجگردون میگین با لابی آقای لاریجانی رییس کمیسیون شد،حالا فرض کن اینطوری هم باشد برای حضرتعالی ونماینده محترم مردم بویر احمد که بد نبود خیلی برای بودجه کمکتون کرد،،ذات آقای تاجگردون خیلی خوبه ایشان چند مدت پیش درشهرچرام چقد ازشما تعریف وتمجید کرد وشما دارین اینجوری برخورد میکنین ،خواهشا ازنمایندگان استان اصفهان یاد بگیریدکه همش دنبال آباد کردن استانشون هستن ،،تاجگردون اگه وزیری هم میاره برای مردم وعمران وآبادی شهرشه وگرنه نیاز شخصی نداره ،،گفتنی ها زیاده ولی جناب بزرگواری عزیز شما ۲۵ سال درگچساران بودین ونون ونمک این مردم رو خوردین چرا نسبت به گچساران ونماینده کاردانش کم لطفی میکنین @
همشهري از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۳۰ سال وزرا اول اومدند یاسوج و این شد وضع گچساران و باشت. همه بودجه به دلیل زورگویی مرکزنشینان استان در یاسوج هزینه شد.
مراکز تفریحی فرهنگی ورزشی . کارخانجان بزرگ تولیدی و بنگاه های اقتصادی.
گچسارا چی شد؟
حالا بعد از ۳۰ سال یه نماینده جنمشو داشت وزیر را مسقیم آورد گچساران. اجازه بدین یه چند صباحی هم گچسارن طعم صاحب داشتن و دلسوز داشتن را بچشد.
جای دوری نمیره سید خدا.
فراموش نکنید شما در همین شهرستان و بین همین مردم گچساران سری اسم و رسمی به هم زدین. اینقدر کج اندیش نباشید.
به داشتن این چنین نماینده ای افتخار کنید.
خامی نشین
Iran, Islamic Republic of
سلام برهمه وتشکر از کبنا
بی هیچ نگر ش سیاسی فقط نظرم را می دهم.
مسئولان حکومتی و کارگزاارن هر نظامی بویژه وزرای دولت تعلق به هیچ شهر ونقطه ای از کشور واستان ندارند بلکه متعلق به همه کشور هستند و وقت وبرنامه آنهای باید کاری باشد.
یعنی یک وزیر وقتی می خواهد به جایی سفرکند باید طرح وبرنامه ای ازسوی میزبان تهیه شود تا به تناسب وفراخور ان برنامه آن وزیر به آن منطقه سفرکند.
سفر دو وزیربه گچساران براساس برنامه های ازپیش تعیین شده بوده است نظیر کلنگ زنی پروژه پلی کلینیک دوگنبدان که بدست وزیردانا و روسنفکر دولت به زمین زده شد.
دیداربا کارگران شرکت نفت که دارای بیش از چند هزارکارگر است به بهانه تصویب قانون کار و شنیدن مطالبات صنفی آنان ز دیگر ضرورت های این سفربود که اهمیت آن بیانگر این واقعیت است که سفری کاری بوده است.
در این دولت سفرمسئولان به کهگیلویه وبویراحمد از جمله گچساران در سه دهه قبل متفاوت بوده چون این شهرستان به لحاظ نماینده ای مدیر ،برنامه ریز ودانشمند فرصت خوبی برایش فراهم شده و به تبع ان برای کهگیلویه وبویراحمد .
این که افراد عاجزی از ایفای نقش خود دادو بیداد راه انداخته اند برای خدمت کردن یک نماینده لایق به استان وشهری که بخشی از ثروت ملی را دارد و همچنان محروم است جای تاسف دارد.
جای تاسف از برخی کم فرهنگی ها، کم ظرفیتی ها و درماندگی ها ی افرادی که حوصله وظرفیت خلاقیت وابتکارعمل دیگران را ندارند در حالی که باید خوشحال باشند و کمک کنند.
کارتاجگردون یک کارماندگار برای گچساران و کهگیلویه وبویراحمد است اگر انصافی باشد و کمی قدردان این خدمت باشیم .
به هر حال سفروزیران به گچساران تبلیغاتی نیست بعداز کلنگ زنی پروژه بیمارسان تامین اجتماعی با چهارهزار متربع مربع زیربنا و ۲۰میلیارد ریال اعتباراولیه ،زمین خانه امید بازنشتگان نیز مکان یابی شد و در برنامه ساخت قرارگرفته است.
این اقدام ها بیانگر این است که این ادعاهای از سوی کسانی که باید از حقوق مردم دفاع کنند ونمی توانند فریادی از جنس عجز ودرماندگی آنهاست.
مردم گچساران وباشت ونیز کهگیلویه وبویراحمد باید قدردان لیاقت تاج باشند که در بودجه همه شاهد اعمال قدرت نفوذ آن در افزایش رشد چشمگیر بودجه استان نسبت به دیگر استانها هستیم ... در دوسال گذشته .
کاش نخبگان ما این را توجیه می کردند که بودن تاج فرصت طلایی برای استان است نه تهدید و تهدید ها از دست درفتن فرصت هایی است که در سابه کم فروغی برخی ها صورت می گیرد.
خداوندا چنان کن سرانجام کارتوخشنود باشی و مارستگار
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا ترا خدا دست از سر نردم باصداقت اما زجر کشیده کهگیلویه بردارید.لابی گری از زرنگی وباهوشی نماینده است شما هم لابی می کردید در دولت نهم که سینه چاک اونه بودین با اون همه پول چکار کردی ،انصافااگر همون من جای شما بودم بهتر کار می کردم،
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زارعی و بزرگواری دو مرد با صداقت و راستگو
اقدس
Iran, Islamic Republic of
والا میگن پتروشیمی گچساران اینروزها ،نیرو بکارمیگیرد شرایط چیه ماهم بچه بیکارداریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حرفهای بزرگواری کاملادرسته تاجگردون توی پتروشیمی ببینیدکه کسانی رامعرفی کرده باشتی ترک و بویراحمدی باتحصیلات بالادرگچساران وجودداردولی متاسفانه کسانی ازدکترمعرفی به کارشدندمثل اینکه فقط بارای همین دوطایفه دکترنماینده شده یااینکه نماینده خصوصیی
Iran, Islamic Republic of
فقط شمارشه سیم بفرست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حاج آقا جان بودجه نفت سهم گچساران خودشه همون مقدار کم هم صدقه سری میدن به بویراحمد و شما .پ ن پ گرماش ما میخوریم پولش شما
Iran, Islamic Republic of
الان توگچساران وباشت اگه یه بزی سه قلو بزایه میگن کار تاجگردونه یا بارون بباره میگن تاجگردون ابرها رو بارورکرده کار تاجگردونه واقعا متاسفم
ازبک
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری ما هر چه میکشیم از دست تو و اقای رسایی که با مدرک دیپلم رفتین تو مجلس بابا به خدا شما میدونین تو مجلس اینده جایی ندارین پس خواهشا دست و پا نزننین تاج تو مجلس نباشه میشه وزیر تو چی باید بری تو مدارس درس بدین
کهگیلویه
United States
من از طرف مردم فهیم کهگیلویه از موکلان جناب تاج گردون معذرت خواهی می کنم
شرمنده دیگه این بابا قابل کنترل نیست تا حالا روی اعصاب ما بود حالا رفته روی اعصاب بفیه!
شرمنده تر اینکه کاریش هم نمیشه کرد چون هم کاندید پایداری هست و هم اصلاح طلبان اصیل ( طیف آقای منطقیان) به سبب مسائل قومی از ایشون حمایت می کنند.
به هر حال به بزرگی خودتون ببخشید.
از قدیم گفتن هرکی یه نقطه ضعفی داره. حالا ما نقطه ضعف که زیاد داریم اینم روش!
شما یه لطفی کنید به آقای تاج گردون بگین که باتوجه به ارتباط دوستانه شون با منطقیان، از ایشون درخواست کنن که حداقل دیگه از ایشون حمایت نکنن.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا انتخابات که استانی بشه تاجگردون چشمش به محلس نمی خوره ۶۵ درصد استان بویراحمدی با تعصب انشالله سید باقر بیاد همه چی تموم میشه
رجلت
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که مردم گچساران اینقدر فهمیم بودند وهستند که در دورهای که شما کاندیدای نمایندگی گچساران بودید شما را شناخته بودند که به شما رای ندادند.( به قول آقای حاج بهرام تاج گردون مجلس آرپی چی زن نمی خواد امروز یک برادری پیداشده که اکبر علیزاده برای او تبلیغ میکنه که چاه خاموش کنه به این برادر هم باید گفت مجلس چاه خاموش نمی خواد)
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عاشقتم تاج..........
علی از دهدشت
United States
گچساران ؛باشت ؛بهمئی هرنقطه ای از این استان که آباد شود موجب خوشحالی است:برای همسایه ات چراغی آرزو کن قطعاُحوالی خانه ات روشن خواهد شد
بردیان
United States
والا بگم چه
خفه وابیم بهتره
Iran, Islamic Republic of
آقای چماقی مگر دور قبل که هدایخواه بود چقدر باهم تونستید بودجه بیارید. چرا ناشکری میکنی بروخداراشکرکن که این ۱۳میلیارد هم از برکت. دکترتاج گردون. گیرتون. اومد
دانشجو
Europe
خدا کنه دکتر تقوی رای بیاره. حداقل آبروی کهگیلویه رو برگردونه.
United States
خوایا د بکش
هادی
United States
ببین دیگه بزرگواری هم کاندیدای پیمانکار ما رو مسخره میکنه
عبرت بگیریم...
کمال
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال بیراحمد می سوزد .ان دو کلام که زارع زد بزرگواری بیش گفته .حاجی جون این سه ماه هم بخواب و خوابهای خوب ببینی ولی جونننه من قید مجلس را بزن .نداشتن نماینده بهتر از چنین داشتنی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر بزرگواری اومد واگر نه جعفری تا آخر عمر بی بخار ترین نماینده قرن میشد
Iran, Islamic Republic of
خدایی سید حرف های شما در خصوص رفتن وزرا به گچساران فقط جنبه تبلیغاتی داره وگرنه تا الان چه اقداماتی برای گچساران شده
Iran, Islamic Republic of
باسلام: مهم عدالت است که رعایت نمیشه. چرا باید اینقدر چرام مظلوم واقع بشه و گچساران این همه بهش رسیدگی بشه.؟؟؟
اشیر
Asia/Pacific Region
کی گفته دوره های قبلی لاهوتی ومنطقیان ازبزرگواری حمایت کردن...کم دروغ بنویسید.....درودبردکترعلی ارام...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا بعضی ادما اینقدمغرضا که نمیخوان بفهمن حاج اقااصل حرف ومطلبشونیست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اینکه سید میگه سفر وزرا فقط جنبه تبلیغاتی داره درست میگه ولی اینکه میگه ۳۷درصد پول نفت حق گچساران نیست پذیرفته شده نیست.اینکه میگه تاجگردون با پول و تبلیغات داره بزرگنمایی میکنه درست میگه ولی اینکه میگه وزیر حتما باید اول به یاسوج میرفت اشتباهه.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
تو همان موقع در دولت گذشته هم چی نبیت هموسنی که باد کردی تمن گلپلت و هی گتی چماق چماق دونسم که آخر و آقبت مانه سیاه ایکنی ایسکی هیچکاری نیکنی اینماینده با عرضه گچساران خراب نکن او عرضه داره می آوره تو همهی حسرت بخر تا یکمی چاق وابی
میراث گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو آبرو میبری بزار دکتر آبرو جمع کنه
حمزه
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواذی یادت هست در مجلس در زمان انتخاب وزرا جنابعالی با ادبیات سخیف از آنها انتقاد می کردی وگفتی اگر وزیری به دهدشت نیاید با چماق لری با او برخورد می کنم. حاج آقا چی شد اون چماق؟ باخودت به برزیل بردیش؟ شما اسیر دلواپسان شدید واین هم نتیجه اون حرفها که از قافله وا ماندی وشاید در اسفند ماه هم کاملا زمین گیر شوی.
رستم
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا شما و آقای موحد قاتل تمام کسانی هستید که در جاده سوق -دهدشت جان خود رااز دست داده اند. شما که دم از خدمت صادقانه و بی ریا می زنید یه فکری هم به حال این ۱۲ کیلومتر جاده می کردید ، که مصیبت عظمایی است برای اهالی سوق و لنده. به فکر فردای قیامت باشید ................................
سبز سبز
Iran, Islamic Republic of
از نتایج شهرستانی فکر کردن سید باقر و دیگر نمایندگان بویراحمد :
درصد نیروهای شاغل در ادارات دولتی مرکز استان ک.ب :
بویراحمدی ها ۷۰ درصد
دهدشتی ها ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
لطفا از خدا بترسید . اینهمه ظلم در حق گچسارانی ها در دوران سید باقر و هدایت خواه رقم خورد و متاسفانه در دوران زارعی نیز ادامه پیدا کرد
منصور خان
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار ..................
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
حرمت سیادت خود را حفظ کن و کمتر دهان بگشای.گاله ات را گل خواهیم گرفت
غلامعلی گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری من یک اصولگرای واقعی هستم اما هیچگاه نه به شما رأی داده ام ونه شما را اصولگرای واقعی میدانم وبسیارخوشحالم که به شما رأی ندادم زیرا شما شعار دینداری وتقوا میدهید ولی عکس آن عمل میکنید چون بشدت انتقام جو هستید وبسیارنمایندگی مجلس برات لذت بخش هست وحاضری از هر راهی ولو خلاف هم باشدرأی بدست بیاوری شما همیشه سعی درتخریب دیگران دارید چون هیچ ویژگی مهمی ندارید سعی میکنید با مخدوش کردن چهره دیگران خود را بالا ببرید که این خلاف شرع استآقای تاجگردون مرد عمل است کمتر شعار میدهد بیشتر عمل میکند اگر راست میگویی عمل کن دیگر گوش مردم از شعارهای بی عمل شما پر شده است کسی میخواست خود را پهلوان معرفی کند میگفت من آنم که رستم بود پهلوان مطمئن باش که به هرکس هم توهین کنی دیگر رأی نمی آوری بهتر است برگردی به روستای خود ویک کارخانه چماق سازی بناکنی تابا تولید چماق هم اشتغال ایجاد کنی هم بامخالفان بجنگی من حاضرم در ساخت کارخانه با شما همکاری نمایم .درود بر تاجگردون مرد عمل .تاجگردون یک موهبت الاهی برای استان است که هیچ انگی به او نمیچسبد باعث افتخار است حسادت را کنار بگذاریدکه مثل آتش ایمان را میسوزد .غلامعلی گرامی نسب اصولگرای واقعی برادر شهید وبسیجی از مدیریت سایت خواهش میکنم این جوابیه را در صفحه اول چاپ کند هزینه انرا مدهم ومسؤلیت انرا میپذیرم همراه ۰۹۱۷۱۴۸۷۳۷۶
Europe
برداران عزیز می بایست کمین تشکیل واین عمل غیر اخلاقی دکتر کریمی که اقدام به نصب بنرهای از طوائف مختلف ایل بزرگ قشقایی در سطح شهر بدون اینکه مشخص باشد بانی وسخنران این جلسه کیست اقدام به کشاندن ترک ها به این جلسه جهت استفاده ابزاری جهت رقیب می باشد وما از حاج بمانی می خواهیم این عمل غیر اخلاقی دکتر کریمی را در سایت های مختلف محکوم نمایید
یاران دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخ سرپیری و معرکه گیری؟ اونم با غلام تاجگردون؟
یاران دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اما من پولی برای تبلیغات ندارم خودم هستم و خدای خودم، کلاهی از نمد ندوخته‌ام زن و بچه‌ام که از یاسوج بخواهند بروند دهدشت به مدیری یا شخصی زنگ نمی زنم می گویم با تاکسی عمومی بروید شما هم مثل بقیه مردم بروید، می‌روند و زنگ می زنند که راننده و مسافران ما را نمی شناختند هر چه فحش بود نثارت کردند این هم از شانس ما است جاده ای که با پیگیری من درست شد و آسفالت شد روی آسفالتی که من برایش زحمت کشیدم رانندگی می کنند و فحش به خودم هم می دهند.
اشکمو دراوردی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حداقل بزرگواری پروژه چماق لری را مطرح کرد خل من سر زارعی که هیچ کاری نکرد سر بویراحمد در این چهار سال بی کلاه ماند
ناصر
United States
بخت بوام د پا من کهگلو نینم
اصلاح طلب
United States
نتیجه رای قومی طیف آقای منطقیان شد نمایندگی آقای بزرگواری
حالا هم بزرگواری و منطقیان و استاندار کاملا با هم هماهنگ عمل میکنن
من جای آقای منطقیان بودم بجای جاخالی دادن الآن از عملکرد آقای بزرگواری دفاع میکردم. با هر حال این آشی هست که خودش پخته و نباید از زیرش در بره
ستاد......
United States
حاج آقا برای سمت امام جمعه یاسوج خوبه!
داره کارا رو راست و ریس میکنه
کهگلو
United States
حاج آقا آدم صاف و ساده آیه
مردم کهگلو هم صاف تر و ساده تر که به اون رای دادن
ولی خدا لعنت کنه اونایی رو که بخاطر مطامع و منافع باعث قبولی ایشون شدن
مخصوصاً اصلاح طلبان حامی ایشون رو که این روزها ادعایی روشنفکری شون گوش فلک رو پر کرده.
از طرف آقای منطقیان
United States
حمایت اصلاح طلبان از آقای بزرگواری در دوره قبل طبق مصلحت اصلاح طلبی بود و نباید بر این امر خرده گرفت. این موضوع انحرافی است و نباید به آن پرداخته شود.
هم استانی
United States
آقای بزرگواری که دیگه رای نمیآره و از قبل هم نشونه هاش معلوم بود ولی آقای زارع توی دام بدی افتادن. تمام این مصاحبه ها و مطالب به ضرر آقای زارع هست. الآن شرایط بنحوی شده که طیف دانشگاهی و فرهیخته روی حمایت از زارع را ندارد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری
ناظر بازی
United States
بزرگواری مثل احمدی نژاد ه
صاف و ساده همراه با سروصدا و داد و بیداد و خلقی و آبرو ریزی
تاجگردون مثل روحانی یه
با پرستیژ و تدبیر و تبلیغات هدفمند برای ایجاد رضایت و امید بین مردم
زارعی رو نمی دونم مثل کی
به کارش کار ندارم ولی شخصیتا توی فاز بویراحمد نیست. البته به نظر من تغییر زارعی به ضرر بویراحمد ه.
دانشجو
United States
تازه میفهمم چرا میگفتن مصاحبه های احمدی نژاد توی غرب چقدر پر مخاطب بود
شما الان نگاه کنید به همین نظرات ذیل همین خبر! به نسبت بقیه خبر ها چقدر نظرات زیاد هست. چقدر هم نظرات متضاد وجود دارد. با این اوصاف حاج آقا هم مثل احمدی نژاد باید خیلی محبوب باشن. معروف و مشهور که شدن با چماق لری
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما یک چیز دیگری درس می دادی الان بر عکس ان حرف می زنی توی درسهایت گفته بودی اگر کسی به شما بدی کرد شما در حق او خوبی کنید دنیا چند روزی بیش نیست رضای خداوند از تما م هستی جهان بهتر بالاتر است خود را اسیر متعلقات دنیا نکنیم دل پاک همه انسانها را از جان خود عزیز تر می دارد ونسبت به هیچ کس کینه ای ندارد خداوندا فقط تو می توانی این دل پاک را به ما هدیه کنی تا لذت زندگی کردن را بچشیم در غیر اینصورت تمامی عمر را به بیراهه رفته ایم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای امثال انسان های کوته فکری مانند اقای بزرگواری
از رسانه های استان بخصوص رسانه پر مخاطب کبنا نیوز می خواهیم در مقابل ای تخریب گسترده و این سخنان نسنجیده مقاله ای ارائه دهد تا افکار عمومی تنویر شوند
Iran, Islamic Republic of
آقای...........................کنید برای چهارسال سال آینده این پولها خوردن ندارد
جوان دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
جوابیه ای به مصاحبه اخیر بزرگواری در سایت کبنانیوز


جوان دهدشتی :

" بزرگواری هذیان میگوید "
با سلام
جناب ‌بزرگواری عزیز
۱_ در خصوص احداث سد مارون و سد کلات:
اولا طرح تصویبی سد مارون در دوران طاغوت ابلاغ شد و این امر برای همه مردم حوزه انتخابیه روشن است که سد مارون پیش از دوران نمایندگی حاج آقا موحد احداث شد و ایشان هیچگونه دخل و تصرفی در این مهم نداشت.
دوما : شما فرمودید :" نماینده سابق حوزه کهگیلویه نمی دانست که برداشت آب از پشت سد ممکن نیست "
حاج آقا بزرگواری عزیز،این را همه میدانند.جناب موحد نیز این امر را به خوبی میدانست،اما جنابعالی در ادامه فرمایشاتتان فرمودید که در حال پیگیری برای برداشت آب از پشت سد کوثر برای حوزه انتخابیه هستید !
عملأ،با این صحبت،حرف خود را نقض میکنید.اول میفرمایید نماینده قبلی نمیدانست که برداشت آب از پشت سد ممکن نیست،سپس میفرمایید در حال پیگیری برای برداشت آب از پشت سد کوثر هستی ؟؟
مگر مردم را چه فرض کرده اید ؟
۲_در آن دورانی که احمدی نژاد روی کار بود و شما نماینده کهگیلویه و حسینی نماینده گچساران،با توجه به دوستی شما با حسینی و سطح روابط عمیق شما با دولت،وزرا به دهدشت می آمدند سپس با توجه به عمق روابطتتان با حسینی،وزرا به گچساران میرفتند.
اولا : شما مخالف صد در صد دولت هستید و چوبش بر سر مردم فرود می آید.
دوما : بدترین الفاظ و تهمت ها را به تاجگردون وصله میزنی،ایشان را تخریب میکنی،انتظار داری تاجگردون برایت وزیر بیاورد ؟
سوما : از طرفی شما که در رای اعتماد وزرا فرمودید فقط به (وزیر اطلاعات و دادگستری ) رای مثبت دادید،بر اساس کدام حسن نیت خوب از شما،وزرا به کهگیلویه بیایند ؟
ثانیا : شما مانند تاجگردون یک نماینده هستی و ادای یک نماینده تلاش گر را به سینه میزنی.اگر واقعا تلاشگر هستی پس شما هم پیگیری کنید و وزیر به کهگیلویه بیاورید اما به گچساران نبرید!
۳_در جذب سرمایه گذار کارخانه آجر دهدشت ( چنگلوا ) شما هیچگونه نقشی ایفا نکردید.
با توجه به مرغوبیت خاک و موقعیت جغرافیایی و نبود کارخانه آجر در استان بنا به پیشنهاد یکی از دوستان مدیر کارخانه آجر،به منطقه رجوع کردند و کارخانه احداث کرددد.
مدیر کارخانه حی و حاضر در کیلومتر ۶ دهدشت_چنگلوا،ساکن هستند،میتوانید از ایشان جهت صحت و صدق موضوع سوأل فرمایید.
در پایان : لطفأ به تخریب نپردازد که ۷ اسفند شاهد حضور مردم برای انتخاب اصلح در پای صندوق های رأی هستیم.
وسلام
کهنه قلعه باشت
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از اینکه تمام حرفهایتان ضد ونقیض می باشند-شما که هم عضو فراکسیون اکثریت مجلس هستید هم به مردم قول داده بودین که با چماق لری وزیر به شهرستان میارین پس چرا معطلید ؟؟؟؟؟ در چه قانون یا ماده قانونی ذکر شده که هر وزیری که قصد ورود به استانی را داشته باشد ابتداءباید به مرکز استان آمده وبعد به بقیه شهرستانها سرکشی کند؟؟اتفاقا"عکس این موضوع وروندی که الان داره پیش میره بهتر از اونه که ابتداءوزیر به مرکز استان بیاد بعد به بقیه شهرستانها یه سرکی بکشه.همین موضوع رو شما در تبلیغات ۸سال پیشتون تا همین اواخر عنوان میکردین.شما سید اولاد پیغمبر هستین وبهتر از حقیر میدانید که "الحسود لا یسود""
یاسیچ
United States
بوام بوام
یه د کیه
خوا وخیر بگذرونه
Iran, Islamic Republic of
اگر سید باقر بیاید استان گلستان میشه
نسل سوخته
Europe
بنده خدا ای متنو داده واسش نوشتن وگرنه سواد ایکارو نداره اگه خودش مینوشت همه اش درمورد چوب وچماق ای چیزا مینوشت
خدا واکهگلویه نخوووو
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
بعدازدکترشجاعپوریان که دردوران نماینگیشان هم موجب تحول بهبهان واستان خوزستان شدوهم به علت هم مرزبودن حوزه نماینگی جناب بزرگواری موجب تحول آن شرها گردیدوچندین سال است بدلیل ردصلاحیت بی موردشجاعپوریان هم بهبهان هم حوزه بزرگواری دچارعقب ماندگی بی سابقه شده است.درحال حاضرراضی به دعوت از جناب تاجگردون برای نماینگی بهبهان هستیم تاهم خوزستان وهم بهبهان وهم دهدشت لیکک بهمئی وگچساران متحول گردند.
فهیم
Iran, Islamic Republic of
مگه این هفته وزیری به گچساران نمیاد!!
سام
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم حسودان دکترتاجگردون این چهره ملی ودوست داشتنی با آرای بالا پیروز میدان خواهند بودانشاله.
مونه
Iran, Islamic Republic of
راستی کی چماق داشت من یادم رفت!!!!!!
روزنامه نگار
United States
عجب خبری بود این مصاحبه حاج آقا
سایت کبنا از بس که مخاطب درست کرده دیگه به زحمت بالا میاد
نگاه به تعداد نظرات بندازید
جزء خبرهای داغ داغ محسوب میشه
خدا این حاج آقا رو از ما نگیره
قاسم
United States
ما که بالاخره نفهمیدیم حاج آقا با کی دوسته با کی دشمنه
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری خداحافظ ........سلام سردار سازندگی عدل هاشمی ........اینبار دکتر تاجگردون با سردار هاشمی گچساران و باشت و دهدشت وچرام را گلستان میکنند ...همه با هم به پا برمیخیزیم و۷اسفند را ماندگار میکنیم .......
گچساران
United States
بهرام تاجگردون قبلا به بزرگواری گفته بود که مجلس آر پی جی زن نمی خواد
حالا خداییش بزرگواری واقعا هنوز آر پی جی زن هست
اصلا کاری به مواضع و هدف هم نداره
مهم اینه که آر پی جی شکلیک بشه
حالا به هر کجا خورد مشکل خودشه
مخاطب
United States
این نظرات چرا منتشر نمیشه
نظرات مهم تره تا خود خبر
سرابیز
Iran, Islamic Republic of
حیف از شهرستان کهگیلویه با این همه جوان با استعداد که یه نماینده شایسته انتخاب نکردن شاید هم نامزد خوب وارد عرصه انتخابات نشد در این حوضه ؟ واقعا به نظر شما جای تاسف نیست که بعد از سالها یه نفر از استان محروم ما تبدیل به یک چهره ملی شده با شایستگی هایی که داشته ولی الان این چنین مورد بی مهری قرار بگیرد اونم از طرف کسی که به قول خودش نماینده شهرستان تاریخی و با قدمت استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم و خواهید دید که بعد از این دوره چهار ساله انتخابات بیش رو که با حمایت فراگیر جوانان فرهیخته استان نماینده شایسته این استان جناب اقای دکتر تاجگردون یک بار دیگر انتخاب می شن به نظرم نیایید بعد ایشان کسی در حد و حدودش نصیب این استان شود باتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چراناحق میپگویید حاج اقاخدمات فراوانی ب شهرستانهای چرام لنده کهگیلویه بهمئی ارائه داده
انصاف داشته باشید
مردباصداقت حاج اقابزرگواری
منصف
Iran, Islamic Republic of
جای تاصف دارد کامنتها صرفابراساس نگاه سیاسی خاصی زده شده !!!! سیدباشجاعت وصداقت واقعیت وحرف دل مردم رازده کدام گفته ایشان خلاف واقع بوده ؟ ایشان دردفاع ازحقوق مردم اصول گرا واصلاح طلب برایش تفاوتی نداردوازهیچ چیزی هراس نداردواهل معامله نیست
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری شما به این نکته تعوجه داشته باشید که نفت و گاز از شهرستان گچساران استخراج میشه،دود و آلودگیشس رو ما می خوریم اونوقت شما انتظار دارید سهم ما بیشتر نباشه.همونئ مقداری هم که شما بردید ناحق بوده است.
عسکر
Iran, Islamic Republic of
اگررییس مجمع نمایندگان که حاج زارع باشه توان می داشت باید اول وزرا به یاسوج می امدند بعد گچساران و.....تاجگردون برای گجساران تلاش میکند و وظیفه نمایندگی هم همینه...دیگران کمتر بروند فاتحه خونی ...یاسوج پاترول ها دنبال امبولانس میگرده ..گچساران دنبال درد دل زندگان
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا بزرگواری خیلی گلی حیف که یه کم خلی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شهرستان کهگیلویه مدیون حاج اقابزرگواریست
Iran, Islamic Republic of
برای من سؤال شده، مگه رأی آقایون بزرگواری و زارعی رو قراره مردم گچساران بدن، که ضد دکتر تاجگردون حرف میزنید؟ اگه مردم شهرستانهاتون عملکرد خوبی ازتون دیده باشن بازم بهتون رای میدن. اگر نه که چه کار فعالیت های نماینده و مردم گچساران دارید؟ عجبا
Asia/Pacific Region
متن نظر شماحاج اقا کوتاه بیا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1